www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 19:54:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 504 505 506 507 508 [509] 510 511 512 513 514 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13110144 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60272 Dátum: 2012 Január 29, 20:54:26 »

nem lehet kiütni ill ha igen akkor baj van mert az új ki fog csúszni ,épp most találkoztam ilyennel  Undecided

Van kívül túlméretes.

Egyébként valóban nem lehet kiütni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #60271 Dátum: 2012 Január 29, 20:50:29 »

jubi kerekem is gyari 5,5-es.
az nem gyári Wink  jubi nekem is 5,5 et27

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #60270 Dátum: 2012 Január 29, 20:48:07 »

nem is láttam még gyári 5,5" kereket Shocked
jubi kerekem is gyari 5,5-es.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #60269 Dátum: 2012 Január 29, 20:47:52 »

nem is láttam még gyári 5,5" kereket Shocked
én is  összesen 2 db-ot láttam,ami nem toldott

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #60268 Dátum: 2012 Január 29, 20:45:54 »

35 körül
nem is láttam még gyári 5,5" kereket Shocked

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #60267 Dátum: 2012 Január 29, 20:43:53 »

hali

gyári széles felni 5,5 szélességben ki tudja milyen volt az  ET érték

kösz
35 körül

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #60266 Dátum: 2012 Január 29, 20:39:33 »

hali

gyári széles felni 5,5 szélességben ki tudja milyen volt az  ET érték

kösz

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60265 Dátum: 2012 Január 29, 19:52:59 »

Az a baj, hogy ha elkezded ütni, akkor előbb hajlik, meg tökösödik mielőtt megmoccanna... Szóval ki nem ütöd...
Viszont ha csak annyira megfúrod, hogy elvékonyodjon a fala, akkor elgyengül és kibányászhatod.

A szelepvezetot kiutni kilehet vagy csak kifurni?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #60264 Dátum: 2012 Január 29, 19:52:00 »

A szelepvezetot kiutni kilehet vagy csak kifurni?
nem lehet kiütni ill ha igen akkor baj van mert az új ki fog csúszni ,épp most találkoztam ilyennel  Undecided

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #60263 Dátum: 2012 Január 29, 19:43:40 »

szepes nem, meggyes igen.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #60262 Dátum: 2012 Január 29, 18:54:22 »

A szelepvezetot kiutni kilehet vagy csak kifurni?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60261 Dátum: 2012 Január 29, 18:51:35 »

És az "ügyfelek" később elfelejtik mondani, hogy ők kérték a szerelőt, hogy a lehető legolcsóbb legyen, csak azt mondják majd, hogy xy szerelő csinálta a felújítást.

Tapasztalat!
sajnos

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60260 Dátum: 2012 Január 29, 18:45:35 »


Szerelő nem fog ilyet neked csinálni, mert ez nem szakszerű munka.

És az "ügyfelek" később elfelejtik mondani, hogy ők kérték a szerelőt, hogy a lehető legolcsóbb legyen, csak azt mondják majd, hogy xy szerelő csinálta a felújítást.

Tapasztalat!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60259 Dátum: 2012 Január 29, 17:45:56 »

Semmi gond, nem számítottam diadalmenetre - ahhoz más árfekvésben kellett volna Bogarat vennem Wink
1,2? 1,3?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #60258 Dátum: 2012 Január 29, 17:45:10 »

jól belenyúltál a lecsóba.
Semmi gond, nem számítottam diadalmenetre - ahhoz más árfekvésben kellett volna Bogarat vennem Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #60257 Dátum: 2012 Január 29, 17:24:40 »

A múlkor is említettem, hogy olyasmi hang mint egy csapszeges MZ, ezek szerint nem tévedtem nagyot.
Nagyon úgy néz ki hogy szét kell szedni a motort, most már több indok is van rá...
jól belenyúltál a lecsóba.

Régebben olvastam ilyen szerelőket hogy Szepes, Meggyesi, ők praktizálnak még?
Szepes nem lenne rossz, egy köpésre van tőlem. Más javaslat esetleg?
szepes nem, meggyes igen.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #60256 Dátum: 2012 Január 29, 17:24:11 »

Köszönöm, de addig nem vennék semmit feleslegesen, amíg nem derül ki hogy pontosan mi is kell.
A háztáji az nem fog menni, nem sokkal egy térdműtét után nem tudok nagy vasdarabokat cincálni a garázspadlón,
görnyedezni, álldogállni, emelgetni.

Régebben olvastam ilyen szerelőket hogy Szepes, Meggyesi, ők praktizálnak még?
Szepes nem lenne rossz, egy köpésre van tőlem. Más javaslat esetleg?
Amiket én mondtam azok mind fusi, háztáji szerelgetések.
Szerelő nem fog ilyet neked csinálni, mert ez nem szakszerű munka. Olyan mint szigszalaggal megtekergetni a slaaagot, hogy kibírja tavasztól őszig.
Az egész főleg azért lehet alternatíva, mert háztájiban megoldható, ha nagyon szorít a költség. Ha már munkadíjat kell kiadni akkor azt szigszalagozásra nem csináljuk.
Nem tudom érthető-e amit akarok mondani.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #60255 Dátum: 2012 Január 29, 17:22:34 »

Szepes, Meggyesi, ők praktizálnak még?
Szepes nem lenne rossz, egy köpésre van tőlem. Más javaslat esetleg?
Szepes mar nem praktizal, XI. kerben merek ajanlani ket szerelot, Meggyesi Balazst es a Szabo Mikit.
Meggyesi talan olcsobb, de hibatlan jomunkasember.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #60254 Dátum: 2012 Január 29, 17:15:20 »

Köszönöm, de addig nem vennék semmit feleslegesen, amíg nem derül ki hogy pontosan mi is kell.
A háztáji az nem fog menni, nem sokkal egy térdműtét után nem tudok nagy vasdarabokat cincálni a garázspadlón,
görnyedezni, álldogállni, emelgetni.

Régebben olvastam ilyen szerelőket hogy Szepes, Meggyesi, ők praktizálnak még?
Szepes nem lenne rossz, egy köpésre van tőlem. Más javaslat esetleg?
Maresz
Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #60253 Dátum: 2012 Január 29, 17:11:29 »

Sparkafer Béla árul 1,2 1,3 hengerszetteket nagyon olcsóért.
...
Persze csak ha háztájiban oldjátok meg.
Köszönöm, de addig nem vennék semmit feleslegesen, amíg nem derül ki hogy pontosan mi is kell.
A háztáji az nem fog menni, nem sokkal egy térdműtét után nem tudok nagy vasdarabokat cincálni a garázspadlón,
görnyedezni, álldogállni, emelgetni.

Régebben olvastam ilyen szerelőket hogy Szepes, Meggyesi, ők praktizálnak még?
Szepes nem lenne rossz, egy köpésre van tőlem. Más javaslat esetleg?
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #60252 Dátum: 2012 Január 29, 17:09:45 »

A múlkor is említettem, hogy olyasmi hang mint egy csapszeges MZ, ezek szerint nem tévedtem nagyot.
Nagyon úgy néz ki hogy szét kell szedni a motort, most már több indok is van rá...

sk. szeded szét?
Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #60251 Dátum: 2012 Január 29, 17:02:47 »

Van az a kotyogó-kopogó hang fordulatszám-változáskor amikor vissza esik alapra - amit hallottunk, lehet hogy onnan hiányzik az a darab.
A múlkor is említettem, hogy olyasmi hang mint egy csapszeges MZ, ezek szerint nem tévedtem nagyot.
Nagyon úgy néz ki hogy szét kell szedni a motort, most már több indok is van rá...
1303LS
« Hozzászólás #60250 Dátum: 2012 Január 29, 16:04:09 »

Ez a háztáji megoldást ki fogom próbálni. Van egy 1.6-os szimplaszívós motorom iszonyú csapágy hanggal. Na majd megreszelem...  Roll Eyes
Gyűrűknél eszi az olajat... ideális alany.
"Iszonyú csapágy hanggal" már nem fog menni.  Cheesy
Olyan állapotú motort aminek semmi baja, de valamiért mégis szét kell szedni lehet kondicionálni egy kicsit azzal, hogy új csapággyal kisebb csapágyhézagos állapotot hozunk létre.
Pl a lenti motor csapszegperselyei meg a tisztázatlan eredetű fémhulladék miatt kell szétszedni, de lehet, hogy alul tök jó.
Viszont, ha egy repedt dugattyút cserél akkor már lehet értelme egy gyűrűzésnek is.
Ha már meggyűrűzzük lehet, hogy a most jól működő kopáshatáron táncoló csapágyhézagok már szétverik magukat, így olcsó megoldás lehet egy új garnitúra csapágy.
A főtengely sokkal kevésbé szokott kopni, mit a csapágyfém. Mindaddig amíg van csapágyfém, ahogy az elfogy (iszonyat csapágyhang) drasztikusan hamar szétbassza a főtengely felületét, azt ezer%, hogy köszörülni kell.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #60249 Dátum: 2012 Január 29, 16:01:16 »

Ez a háztáji megoldást ki fogom próbálni. Van egy 1.6-os szimplaszívós motorom iszonyú csapágy hanggal. Na majd megreszelem...  Roll Eyes
Gyűrűknél eszi az olajat... ideális alany.


Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #60248 Dátum: 2012 Január 29, 15:59:19 »

Ez csapszegperselyhang.
Sparkafer Béla árul 1,2 1,3 hengerszetteket nagyon olcsóért.


Köszönöm, mentorom!

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #60247 Dátum: 2012 Január 29, 15:48:20 »

Ez csapszegperselyhang.
Sparkafer Béla árul 1,2 1,3 hengerszetteket nagyon olcsóért.
Én mindenképpen szétszedném és egy minimum gyűrűzéssel adnék neki még egy esélyt. Gyűrűkészlet nem drága. Csapágyak sem vészes.
Ha nincs még megnyalva a főtengely és nincs kiverődve a blokk egy új csapágygarnitúra is kitolhatja időben a dolgot. Persze csak ha háztájiban oldjátok meg.
A tisztességes felújítás az más dimenzió.
Ez a háztáji megoldást ki fogom próbálni. Van egy 1.6-os szimplaszívós motorom iszonyú csapágy hanggal. Na majd megreszelem...  Roll Eyes
Gyűrűknél eszi az olajat... ideális alany.
1303LS
« Hozzászólás #60246 Dátum: 2012 Január 29, 14:36:21 »

Hali!
Van az a kotyogó-kopogó hang fordulatszám-változáskor amikor vissza esik alapra - amit hallottunk, lehet hogy onnan hiányzik az a darab.


Ez csapszegperselyhang.
Sparkafer Béla árul 1,2 1,3 hengerszetteket nagyon olcsóért.
Én mindenképpen szétszedném és egy minimum gyűrűzéssel adnék neki még egy esélyt. Gyűrűkészlet nem drága. Csapágyak sem vészes.
Ha nincs még megnyalva a főtengely és nincs kiverődve a blokk egy új csapágygarnitúra is kitolhatja időben a dolgot. Persze csak ha háztájiban oldjátok meg.
A tisztességes felújítás az más dimenzió.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #60245 Dátum: 2012 Január 29, 14:19:42 »

kép alapján úgy néz ki, mintha nem lenne triviális áttuszkolni

Hali!
Van az a kotyogó-kopogó hang fordulatszám-változáskor amikor vissza esik alapra - amit hallottunk, lehet hogy onnan hiányzik az a darab.

« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 29, 14:22:08 írta Protheus »
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #60244 Dátum: 2012 Január 29, 13:40:43 »

Akkor asszem leszállok a földre, és kevesebb Wheelers Dealers-t nézek. Wink

Más:
A motorcsere hogy megy mostanság? Ez ugye egy F-es motor, de a forgalmiba 1200ccm van beírva.
Jól gondolom ha cserélnék, akkor ezerkettest, vagy 1.2-es papírral rendelkezőt kell szerezni a fájdalommentes lebonyolítás érdekében?
Valami azt súgja, hogy a hivatalnak az F az nem jelent semmit, csak egy betűt a motorszámból Smiley

én buktam már bele ab és d betűvel úgy hogy a szám stimmelt mögötte  Undecided
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #60243 Dátum: 2012 Január 29, 11:04:20 »

Személyes tapasztalatom hogy le sem szarják.
Igy van, "oreg szar" autokrol beszelunk, nem kell ezt tulgondolni!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #60242 Dátum: 2012 Január 29, 10:59:15 »

En azt gondolom, hogy a bogar motorszamok hajlandoak elhasznalodni, olvashatatlanna valni az atlagosan 40 eves hasznalat mellett, valamint lattam mar olyat is, hogy a motorszam egyszercsak ...
Grin
Sőt olyan is van hogy fogalmuk nincs hol kellene keresni, és ez mondjuk pár ezer forintért igy is marad.Személyes tapasztalatom hogy le sem szarják.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #60241 Dátum: 2012 Január 29, 10:57:24 »

Mindegy, itt még nem tart a dolog, csak úgy érdeklődtem.
En azt gondolom, hogy a bogar motorszamok hajlandoak elhasznalodni, olvashatatlanna valni az atlagosan 40 eves hasznalat mellett (ekkor eredetisegvizsgan beirjak, hogy "termeszetes elhasznalodasbol eredoen olvashatatlanna valt", valamint lattam mar olyat is, hogy a motorszam egyszercsak ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #60240 Dátum: 2012 Január 29, 10:50:13 »

Az F-es motor - legjobb tudomásom szerint - nem ezerkettes. Emiatt lehet esetleg szopóroller.
Persze hogy nem ezerkettes, és számok is állnak az F mögött a forgalmiban Smiley
Viszont nem hajították ki az autót eredetvizsgáról, és az átírás is zökkenőmentes volt.
Most túrom a netet, de ahány okmányiroda, annyi megfejtés.
Pl. a mindszenti okmányiroda oldaláról letölthető doksi szerint csak akkor kell műszaki adatlap ha nem típusazonos
a motor, a lakóhelyem szerinti ocsmányiroda leírása nem tesz ilyen különbséget, ott csak az van hogy kell.

Mindegy, itt még nem tart a dolog, csak úgy érdeklődtem.
Thx!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #60239 Dátum: 2012 Január 29, 10:20:16 »

Az F-es motor - legjobb tudomásom szerint - nem ezerkettes. Emiatt lehet esetleg szopóroller.

miert? Ha igazolod a motor eredetet, akkor is kell mozaikozni es nem csak az ocsmanyiroda irja at?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #60238 Dátum: 2012 Január 29, 10:09:38 »

feltéve, hogy a forgalmiban csak motorkód van és nincsenek mögötte számok.
különben fel kell venni a szopóálarcot.
miert? Ha igazolod a motor eredetet, akkor is kell mozaikozni es nem csak az ocsmanyiroda irja at?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #60237 Dátum: 2012 Január 29, 09:51:05 »

szerintem meg a hivatal pont letojja a köbcentit, teljesitmenyt, csak a motorkodot nezi, a hozza tartozo adatokat, ertekeket nem. Tehat ha jot akarsz magadnak, szerzel egy F-es motort, köbcentitől függetlenül.  Wink

feltéve, hogy a forgalmiban csak motorkód van és nincsenek mögötte számok.
különben fel kell venni a szopóálarcot.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #60236 Dátum: 2012 Január 29, 09:08:58 »

Akkor asszem leszállok a földre, és kevesebb Wheelers Dealers-t nézek. Wink

Más:
A motorcsere hogy megy mostanság? Ez ugye egy F-es motor, de a forgalmiba 1200ccm van beírva.
Jól gondolom ha cserélnék, akkor ezerkettest, vagy 1.2-es papírral rendelkezőt kell szerezni a fájdalommentes lebonyolítás érdekében?
Valami azt súgja, hogy a hivatalnak az F az nem jelent semmit, csak egy betűt a motorszámból Smiley

szerintem meg a hivatal pont letojja a köbcentit, teljesitmenyt, csak a motorkodot nezi, a hozza tartozo adatokat, ertekeket nem. Tehat ha jot akarsz magadnak, szerzel egy F-es motort, köbcentitől függetlenül.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 29, 09:26:35 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #60235 Dátum: 2012 Január 29, 08:50:42 »

nem igazán.
Akkor asszem leszállok a földre, és kevesebb Wheelers Dealers-t nézek. Wink

Más:
A motorcsere hogy megy mostanság? Ez ugye egy F-es motor, de a forgalmiba 1200ccm van beírva.
Jól gondolom ha cserélnék, akkor ezerkettest, vagy 1.2-es papírral rendelkezőt kell szerezni a fájdalommentes lebonyolítás érdekében?
Valami azt súgja, hogy a hivatalnak az F az nem jelent semmit, csak egy betűt a motorszámból Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #60234 Dátum: 2012 Január 29, 08:39:59 »

Tényleg, van olyan lehetőség manapság mint régen a Trabiknál, hogy motor ki, felújított elhoz, régi otthagy?
nem igazán.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #60233 Dátum: 2012 Január 29, 08:23:31 »

elég szar, ha ilyeneket találsz a karterban.
Ja, szerintem is.

Idézetet írta: kdf 001
Én leengedném az olajat újra, és endoszkoppal benéznék a dugattyúk alá.
Ugyan nem láttam még bogár motort szétszedve, de kép alapján úgy néz ki, mintha nem lenne triviális áttuszkolni
egy ilyet az olajleeresztő és a dugattyú között. Tudnátok ajánlani olyan szerelőt aki proktológiával is foglalkozik, és
vállalja a Bogaram végbéltükrözését?

Ha meg csak bontással lehet a végére járni a dolognak az baj, mert akkor jön a "cseréjjükkimégeztis" c. műsor Smiley
Tényleg, van olyan lehetőség manapság mint régen a Trabiknál, hogy motor ki, felújított elhoz, régi otthagy?

Idézetet írta: Varázsló
Az, hogy mit tennék az nagyban függ a motor állapotától.
Szerintem nem olyan gáz ez a motor, de mivel nincsen összehasonlítási
alapom, nemtom. Viszonylag tissztességesen megy, főleg tegnap óta, mikor
foglalkoztam egy kicsit a gyújtással. Szóval nem én vagyok a mozgó
útakadály, sőt engem zavarnak többiek a városi közlekedésben.


Oldalak: 1 ... 504 505 506 507 508 [509] 510 511 512 513 514 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.24 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.