www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 00:25:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 392 393 394 395 396 [397] 398 399 400 401 402 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13024187 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64745 Dátum: 2012 December 13, 09:38:00 »

A gyári gomba helyére.
A másik kérdésedre a válasz: Oda megy a nyomás mérő gomba.
 
ezt hova dugod be?
jól sejtem, hogy ehhez meg kell fúrni a blokkot?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64744 Dátum: 2012 December 13, 09:25:36 »


ezt hova dugod be?
jól sejtem, hogy ehhez meg kell fúrni a blokkot?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #64743 Dátum: 2012 December 13, 08:20:52 »

Valaki használ ilyet?

en inkabb ezt hasznalnam:
 https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2600/vdo-adapter-2601-hez

 https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2601/vdo-olajhofok-jelado

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64742 Dátum: 2012 December 13, 08:18:50 »

Igazad van, ezt néztem be. Kérlek bocsáss meg, gyenge felfogású vagyok. 

semmi probléma már megszoktam hogy nekem nem hisz senki hiába van igazam Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64741 Dátum: 2012 December 13, 08:17:01 »

Valaki használ ilyet?
én használtam teljesen jó volt vdo órához ... nagy kartergázos motornál nem a legjobb mert nem zár annyira sem mint a gyári

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64740 Dátum: 2012 December 13, 07:04:37 »

Valaki használ ilyet?
Az egyik regi kocsimban volt, szerettem.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64739 Dátum: 2012 December 13, 04:58:13 »

egyik ismerős tűzoltócsapat kapott egy szivattyút de nem tökéletes, van ötletetek?

"A szivattyút egy 4 hengeres  1200 cm3 benzines BOXER motor tekeri ami üzemi hőmérsékleten nem akar indulni. Ez még kurblis indítású most szerkesztem rá az önindítót."
Megszakító.

Bácsi Győző
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #64738 Dátum: 2012 December 12, 23:41:58 »

Valaki használ ilyet?

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #64737 Dátum: 2012 December 12, 21:21:39 »

Igazad van, ezt néztem be. Kérlek bocsáss meg, gyenge felfogású vagyok. 

B motorkódú motorhoz kellene karbi fúvókázás + előgyújtás adatai! Öcsémmel konzultálva az F motoromra költségkímélés címen 1.6 hengerek ugranak fel, a gyári hengerfejek kimarásával. Azt mondja, anno a B kódú motorok voltak ilyenek... Az eredetiségre szarok akkor, amikor az új 1.3 szett 100ezer körül lenne meg, az 1.6-ot meg megkapom annyiért, amennyiért itt árulják. A gépmunkát meg szinte anyagáron csinálja nagynéném férje.
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 12, 21:25:47 írta gsattila »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64736 Dátum: 2012 December 12, 19:57:30 »

A ködöt szurkálod, mert egy B-s motorról volt szó.

esetleg ha elolvasnád azt a hozzászólást is amit beidéztem akkor nem a szürke ködöt látnád szurkálni ,bár lehet akkor  sem értenéd ,azért próbáld meg hátha...  Kiss

Nem elérhető Kuszto
Hozzászólások: 1042


« Hozzászólás #64735 Dátum: 2012 December 12, 18:03:52 »

egyik ismerős tűzoltócsapat kapott egy szivattyút de nem tökéletes, van ötletetek?

"A szivattyút egy 4 hengeres  1200 cm3 benzines BOXER motor tekeri ami üzemi hőmérsékleten nem akar indulni. Ez még kurblis indítású most szerkesztem rá az önindítót."
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 12, 18:36:16 írta Kuszto »



Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #64734 Dátum: 2012 December 11, 22:21:15 »

A ködöt szurkálod, mert egy B-s motorról volt szó.

szerintem ez a történet nem állja meg a helyét! mert a F-es blokkoknak nincs buszgerenda tartó öntésük ettől függetlenül F-es nagy olajfuratos blokkból lehet csinálni jó egyhatos motort csak célszerű ABsnek megfelelő méretű olajhűtőt meg szivattyút feltenni a 31es karbi a saját szimpla szívócsövével meg gecijólesz ( én még az első motorjaim között raktam ilyet össze akkor azt monta Stunt hogy jó lesz... na jó is lett azóta is megy...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64733 Dátum: 2012 December 11, 20:45:42 »

1967-70 között szerelt buszmotorok, tulajdonképpen F blokkra szimplaszívós hengerfejjel 1600-as hengerek. Én is tegnap tudtam meg öcsémtől, ő nézett utána. Szóval lesz egy kókányolt bogaram F blokkal, kb + 5-7 lóerővel.
szerintem ez a történet nem állja meg a helyét! mert a F-es blokkoknak nincs buszgerenda tartó öntésük ettől függetlenül F-es nagy olajfuratos blokkból lehet csinálni jó egyhatos motort csak célszerű ABsnek megfelelő méretű olajhűtőt meg szivattyút feltenni a 31es karbi a saját szimpla szívócsövével meg gecijólesz ( én még az első motorjaim között raktam ilyet össze akkor azt monta Stunt hogy jó lesz... na jó is lett azóta is megy...

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #64732 Dátum: 2012 December 10, 23:20:58 »

én 8 évig használtam F blokkra épített 1.6 motort szimplaszívós fejekkel, 31 karbival, 025 gyújtással. Meggyesi Balázs csinálta 1998-ban (gépmunka, felújítás és átépítés). 70+ezer kilométert mentem azzal a motorral kifogástalanul. a kocsi (kék 1970-es) közben kirohadt alólam, és a motor átkerült egy sárga 1972-esbe kb. 5ezer kilométer erejéig, végül a szürke oválomba került (még 6ezer kilométerig). főtengely axiális hézaga nem nőtt 80+ezer km után, és tudomásom szerint még ma is szépen teszi a dolgát az oválban (bukarestből jön találkozóra ha kedve tartja). szóval hajrá, csak bátorítani tudlak  Wink
ja, az F blokkom száma asszem 208-al kezdődött - a lényeg, hogy nagy olajfuratos volt.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #64731 Dátum: 2012 December 10, 23:19:10 »

Full gépmunkás a blokk. Csak HD szett hiányzik.
én 8 évig használtam F blokkra épített 1.6 motort szimplaszívós fejekkel, 31 karbival, 025 gyújtással. Meggyesi Balázs csinálta 1998-ban (gépmunka, felújítás és átépítés). 70+ezer kilométert mentem azzal a motorral kifogástalanul. a kocsi (kék 1970-es) közben kirohadt alólam, és a motor átkerült egy sárga 1972-esbe kb. 5ezer kilométer erejéig, végül a szürke oválomba került (még 6ezer kilométerig). főtengely axiális hézaga nem nőtt 80+ezer km után, és tudomásom szerint még ma is szépen teszi a dolgát az oválban (bukarestből jön találkozóra ha kedve tartja). szóval hajrá, csak bátorítani tudlak  Wink
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64730 Dátum: 2012 December 10, 22:39:22 »

én az előző AR-s blokkomra raktam 1,6 hdt, úgy hogy a blokkban nem nyúltam semmihez. Be is jött az, amire többen figyelmeztettek: a kicsit kopott csapágyakat a megnövekedett erők sikeresen erősen kopottá tették 1-2 év és pár ezer km után. Szóval figyelj a lejtővel  Roll Eyes ha a gépmunka olcsón van, lehet, hogy érdemesebb már most a főtengelyt köszörülni és a csapágyakat cserélni.

Full gépmunkás a blokk. Csak HD szett hiányzik.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18491


1969

« Hozzászólás #64729 Dátum: 2012 December 10, 18:54:57 »

Szerintem nincs, az én cal-look bogaram (fehér) is ilyen volt, 1.6 szimplaszívós. 7 fokon jól ment, csak azon dupla karbi volt.
az enyém még most is ilyen.
csak az F-es blokkot már lecseréltem újabbra, de a hengerfejek azóta is az F-es szimplaszívós motorról vannak.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64728 Dátum: 2012 December 10, 18:25:20 »

Szerintem nincs, az én cal-look bogaram (fehér) is ilyen volt, 1.6 szimplaszívós. 7 fokon jól ment, csak azon dupla karbi volt.
mi meg kiccsabival építettünk ilyet a füvön fetrengve.
fél év kemény használatot simán kibírt, pedig kukázott szarokból lett összerakva.
állandó városi használat, padlógáz üzemmód :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #64727 Dátum: 2012 December 10, 18:21:07 »

Nem, itt állok meg a lejtőn... Smiley
én az előző AR-s blokkomra raktam 1,6 hdt, úgy hogy a blokkban nem nyúltam semmihez. Be is jött az, amire többen figyelmeztettek: a kicsit kopott csapágyakat a megnövekedett erők sikeresen erősen kopottá tették 1-2 év és pár ezer km után. Szóval figyelj a lejtővel  Roll Eyes ha a gépmunka olcsón van, lehet, hogy érdemesebb már most a főtengelyt köszörülni és a csapágyakat cserélni.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64726 Dátum: 2012 December 10, 17:35:46 »

Azon kívül, hogy az 1.6 hengerhez a szimplaszívós hengerfejet felmarjuk/kimarjuk/mittomén, szóval hozzáigazítjuk, más meló nincs vele?

Szerintem nincs, az én cal-look bogaram (fehér) is ilyen volt, 1.6 szimplaszívós. 7 fokon jól ment, csak azon dupla karbi volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64725 Dátum: 2012 December 10, 12:10:49 »

Ha nem vettem volna meg az 1.3-as h-d szetet, akkor az enyém is olyan lenne... Mármint kókányolt.  Cool
Mondjál csak valamit a gépmunká(s)ról! Ő ilyennel foglalkozik?
Zsigó gépműhely, Debrecen, Povolny Ferenc u. (Mikepércsi úttal párhuzamos, asszem egy aldi van a közelükben).
Nissan autószalon is van opel márkaszervízzel, stb... a gépműhely már nem nagyon prosperál hála az egyszerhasználatos agyig húzott motoroknak. Nem mondom, hogy nem csinál munkákat, de már nem a gépműhelyen van a hangsúly. Jókor lépett jó irányba...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64724 Dátum: 2012 December 10, 12:08:23 »

meg 27x fokos tengelyt is lehetne bele rakni.
használtan megvan 10körül.
Nem, itt állok meg a lejtőn... Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64723 Dátum: 2012 December 10, 11:42:19 »

1967-70 között szerelt buszmotorok, tulajdonképpen F blokkra szimplaszívós hengerfejjel 1600-as hengerek. Én is tegnap tudtam meg öcsémtől, ő nézett utána. Szóval lesz egy kókányolt bogaram F blokkal, kb + 5-7 lóerővel.
meg 27x fokos tengelyt is lehetne bele rakni.
használtan megvan 10körül.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64722 Dátum: 2012 December 10, 11:36:54 »

1967-70 között szerelt buszmotorok, tulajdonképpen F blokkra szimplaszívós hengerfejjel 1600-as hengerek. Én is tegnap tudtam meg öcsémtől, ő nézett utána. Szóval lesz egy kókányolt bogaram F blokkal, kb + 5-7 lóerővel.
Ha nem vettem volna meg az 1.3-as h-d szetet, akkor az enyém is olyan lenne... Mármint kókányolt.  Cool
Mondjál csak valamit a gépmunká(s)ról! Ő ilyennel foglalkozik?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64721 Dátum: 2012 December 10, 11:35:10 »

1967-70 között szerelt buszmotorok, tulajdonképpen F blokkra szimplaszívós hengerfejjel 1600-as hengerek. Én is tegnap tudtam meg öcsémtől, ő nézett utána. Szóval lesz egy kókányolt bogaram F blokkal, kb + 5-7 lóerővel.
meg némi nyomaték is költözik a motortérbe :-)

köszi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64720 Dátum: 2012 December 10, 11:22:20 »

milyen az a B motorkód?
tudok D, F, H, AB, AD-ről, de a sima B kimaradt az életemből.
1967-70 között szerelt buszmotorok, tulajdonképpen F blokkra szimplaszívós hengerfejjel 1600-as hengerek. Én is tegnap tudtam meg öcsémtől, ő nézett utána. Szóval lesz egy kókányolt bogaram F blokkal, kb + 5-7 lóerővel.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #64719 Dátum: 2012 December 10, 11:05:54 »

A Pestszentlőrinci Baumax-ban 4500 Huf:

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64718 Dátum: 2012 December 10, 10:33:57 »

B motorkódú motorhoz kellene karbi fúvókázás + előgyújtás adatai! Öcsémmel konzultálva az F motoromra költségkímélés címen 1.6 hengerek ugranak fel, a gyári hengerfejek kimarásával. Azt mondja, anno a B kódú motorok voltak ilyenek... Az eredetiségre szarok akkor, amikor az új 1.3 szett 100ezer körül lenne meg, az 1.6-ot meg megkapom annyiért, amennyiért itt árulják. A gépmunkát meg szinte anyagáron csinálja nagynéném férje.
milyen az a B motorkód?
tudok D, F, H, AB, AD-ről, de a sima B kimaradt az életemből.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64717 Dátum: 2012 December 09, 22:51:33 »

Előgyújtás szűk 7 fok, mert kicsit nagyobb lesz a kompresszióviszonya a gyári 1.6-ostól, karburálást meg (31-es kabival) hagyhatod úgy, ahogy az 1.3-ason volt, talán a főfúvókából vissza lehet venni 5-öt, mert nagyobb lesz a légsebesség a torokban.
Ha majd használod, akkor derül ki.
Azon kívül, hogy az 1.6 hengerhez a szimplaszívós hengerfejet felmarjuk/kimarjuk/mittomén, szóval hozzáigazítjuk, más meló nincs vele?
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 09, 22:56:42 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64716 Dátum: 2012 December 09, 22:43:05 »

B motorkódú motorhoz kellene karbi fúvókázás + előgyújtás adatai! Öcsémmel konzultálva az F motoromra költségkímélés címen 1.6 hengerek ugranak fel, a gyári hengerfejek kimarásával. Azt mondja, anno a B kódú motorok voltak ilyenek... Az eredetiségre szarok akkor, amikor az új 1.3 szett 100ezer körül lenne meg, az 1.6-ot meg megkapom annyiért, amennyiért itt árulják. A gépmunkát meg szinte anyagáron csinálja nagynéném férje.

Előgyújtás szűk 7 fok, mert kicsit nagyobb lesz a kompresszióviszonya a gyári 1.6-ostól, karburálást meg (31-es kabival) hagyhatod úgy, ahogy az 1.3-ason volt, talán a főfúvókából vissza lehet venni 5-öt, mert nagyobb lesz a légsebesség a torokban.
Ha majd használod, akkor derül ki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #64715 Dátum: 2012 December 09, 22:39:13 »

szilikont nem akarok (fényezéskor bajt okozhat)
ez a glicerin vizet vesz föl... ez nem fagyhat össze?
Létezik szilikoneltávolító. Érdekes, de nem.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64714 Dátum: 2012 December 09, 22:20:10 »

B motorkódú motorhoz kellene karbi fúvókázás + előgyújtás adatai! Öcsémmel konzultálva az F motoromra költségkímélés címen 1.6 hengerek ugranak fel, a gyári hengerfejek kimarásával. Azt mondja, anno a B kódú motorok voltak ilyenek... Az eredetiségre szarok akkor, amikor az új 1.3 szett 100ezer körül lenne meg, az 1.6-ot meg megkapom annyiért, amennyiért itt árulják. A gépmunkát meg szinte anyagáron csinálja nagynéném férje.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #64713 Dátum: 2012 December 09, 22:02:39 »



Gumikéderre: Glicerines ápolót, ha nincs csak szilikon spray akkor rongyra ráfúj és beken.

szilikont nem akarok (fényezéskor bajt okozhat)
ez a glicerin vizet vesz föl... ez nem fagyhat össze?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #64712 Dátum: 2012 December 09, 21:25:23 »

(autóajtó)zárakba mit érdemes fújni fagyás ellen?(és mit nem Tongue)
ua.. kédereket mivel kell befújni-kenni, hogy ne fagyjon össze a bódéval?
http://www.hevederzar.hu/jotudni/html/karbantartas.html

"

A szer amit mi magunk zárak tisztítására és egyben kenésére használunk, és merek is ajánlani, WD-40 nevű általános kenőanyag kontaktspray. Az olajoknál hígabb, remekül oldja a zsíros, olajs lerakódásokat,alkalmas arra hogy a zárból az összes szennyeződést kimossa, és egyben keni is annak kopó felületeit. Ezen kívül még további, közel kétezer célra alkalmas.
Érdemes a bejárati ajtó zárait egy-két évente meglocsolni ezzel vagy ehhez hasonló ápoló és tisztító sprayvel, kimossa a lerakódott szennyeződéseket,megkönnyíti a zár működését és jelentősen kitolja annak élettartamát.
Bevésőzárakhoz, hevederzárakhoz, biztonsági ajtó vasalatainak olajzásához tökéletesen megfelel,hajtógázas kütyü, mindenhova bejut, remekül terül, egyszerű minden apró nyílásba bejuttatni. Érdemes a bármely irányban mozgó zárnyelvekre fújni, könnyebbé teszi a működést és leoldja a zsíros-olajos szennyeződéseket."

Annyit tennék még hozzá, hogy a vizet is faszán kiszorítja, így a fagyás veszélye is elmúlik.

Gumikéderre: Glicerines ápolót, ha nincs csak szilikon spray akkor rongyra ráfúj és beken.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #64711 Dátum: 2012 December 09, 21:17:00 »

Én sima zárolajzó-jégoldót használok a zárba, vagy néha WD40-et... az ajtó szigetelő gumihoz meg vettem a Homasitában egy erre a célra való kenőfejes cuccot... eddig bevált... (olyasmi, mint amivel a cipőt is lehet pucálni...)

http://www.homasita.hu/product/38775
Glicerines jobb lenne. Aldiban volt 200 pénzért. Roll Eyes
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64710 Dátum: 2012 December 09, 21:00:42 »

Én sima zárolajzó-jégoldót használok a zárba, vagy néha WD40-et... az ajtó szigetelő gumihoz meg vettem a Homasitában egy erre a célra való kenőfejes cuccot... eddig bevált... (olyasmi, mint amivel a cipőt is lehet pucálni...)

http://www.homasita.hu/product/38775
Nekem is befagyott a zsiguli zárja. Szintén zárolajzó segített, de ezt a zsebben kell horani. Kézzel is felmelegíthető a zár, és 2 perc és nyilik.
1303LS
« Hozzászólás #64709 Dátum: 2012 December 09, 20:44:31 »

(autóajtó)zárakba mit érdemes fújni fagyás ellen?(és mit nem Tongue)
ua.. kédereket mivel kell befújni-kenni, hogy ne fagyjon össze a bódéval?
Ajtózárba csakis kimondottan zárolajozót fújj. Abban nincs olajos kenóanyag, csak PTFE alapú ZÁRAZ kenő.
Bármi olajos cuccba beleragad a por és tönkremegy a zár. WD40 sem való zárba!!
Ajtókédert valami szilikonos cuccal úgy, hogy a fémrészekre minél kevesebb jusson. Szilikonzsír a legjobb.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #64708 Dátum: 2012 December 09, 20:40:08 »

köszönöm.
 téliesítem a bogarat Grin

SzíVWesen! Enyém szerencsére garázsban telel... Roll Eyes De a szolgálatinél használom őket... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #64707 Dátum: 2012 December 09, 20:38:58 »

Én sima zárolajzó-jégoldót használok a zárba, vagy néha WD40-et... az ajtó szigetelő gumihoz meg vettem a Homasitában egy erre a célra való kenőfejes cuccot... eddig bevált... (olyasmi, mint amivel a cipőt is lehet pucálni...)
köszönöm.
 téliesítem a bogarat Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #64706 Dátum: 2012 December 09, 20:37:10 »

(autóajtó)zárakba mit érdemes fújni fagyás ellen?(és mit nem Tongue)
ua.. kédereket mivel kell befújni-kenni, hogy ne fagyjon össze a bódéval?

Én sima zárolajzó-jégoldót használok a zárba, vagy néha WD40-et... az ajtó szigetelő gumihoz meg vettem a Homasitában egy erre a célra való kenőfejes cuccot... eddig bevált... (olyasmi, mint amivel a cipőt is lehet pucálni...)

http://www.homasita.hu/product/38775
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 09, 20:38:42 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 392 393 394 395 396 [397] 398 399 400 401 402 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.206 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.