www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 01:02:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 397 398 399 400 401 [402] 403 404 405 406 407 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13024553 alkalommal)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #64545 Dátum: 2012 November 14, 22:21:19 »

ezt mikor látod? levetted a fedelet?
ott egy feltekert fém rugó van, ami normális ha gyújtáson felforrósodik, mert így "kapcsolja ki" a szivatót indítás után x perccel
Ha ezt járó motornál látod is a fedél mellett, vagy valahol az nem normális.
Van egy kis négyzet alakú nyílás a fedél oldalán,rajt felejtettem a gyújtást , a világítást b@szkuráltam elöl-hátul közben megnéztem az olajszintet és akkor vettem észre...

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18491


1969

« Hozzászólás #64544 Dátum: 2012 November 14, 22:17:00 »

Az normális, hogy a szivató fedél alatt pirosan izzik valami
gondolom nem ...
ezt mikor látod? levetted a fedelet?
ott egy feltekert fém rugó van, ami normális ha gyújtáson felforrósodik, mert így "kapcsolja ki" a szivatót indítás után x perccel
Ha ezt járó motornál látod is a fedél mellett, vagy valahol az nem normális.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #64543 Dátum: 2012 November 14, 22:10:37 »

Az normális, hogy a szivató fedél alatt pirosan izzik valami
gondolom nem ...

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64542 Dátum: 2012 November 14, 21:43:00 »

olyan nincs hogy minden jó mégse jó Roll Eyes

egyetértek a vízvezetékszerelő kartárssal.
a gyújtás képes karbigyanús hibákat produkálni.

többször beszoptam már.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64541 Dátum: 2012 November 14, 21:27:59 »

Nem sziv falsot?
ha falsot szívna akkor melegen lassan  elmúlna az alapjárat....

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64540 Dátum: 2012 November 14, 21:17:10 »

A tünet az, hogy negyed gázon akkorát torpan az autó, hogy ha ott tartom a gázpedált folyamatosan, akkor szinte visszalassul nullára, és megáll, lefullad.

Háromszor tisztítottam karburátort (34 PICT-3), 8 bar-ral fújtam át, + vegyszeres áztatás. Gyorsító pumpa tökéletes, a dózis állításával semmi nem változik. Minden járat szelel, az átmeneti rendszer is.

Alapjárat tökéletes, végsebesség, gyorsulás jó, 7.5 litert fogyaszt 100-ra 90-100-as utazótempónál.

1.3-as a motor, de 1.6-osra való a karbi, de nem hinném, hogy ez a baj.


olyan nincs hogy minden jó mégse jó Roll Eyes ...egyébbként ilyen is volt vagy ilyen lett? negyed gáz az még átmeneti rendszer ? -annak a fúvókája ? vagy a keverőcső nem belevaló van olyan aminek az aljától gázosít ....
másrészt 34es karbival a 7,5 lityi az gyanusan kevés  esetleg még úszószint?
és még valami jutott eszembe a gyújtáselosztó röpsúlyai nincsenek leragadva mert ha kicsi az előgyújtása akkor sem szeret felforogni az alsónegyedről....nyilván folyamatos menetnél a gyorsító fúvókát kizárhatjuk mert az nem kell ha viszont nem zárna el akkor kis gázon is jobban menne esetleg bezabálna de nem gyengülne be ennyire meg mitől is folyna be ez nem weber....ez egy nagyonjó ujj gyakorlat irigyellek hogy csak ilyen "kis" hibát kell kiküszöbölnöd ,amikor egy ilyen hibát sikerül kijavítanom tiszta eufórikus érzés fog el Wink
basszameg mégeccer átolvasva  tehát nem egyhármas motoron egyhatos hengerek,hanem egyhármas motor 34es karbival  tehát itt gyári beállítás nem is lehet  ,hanem ahhoz a kis lófasz szíváshoz kell hozzá játszani a karbit   Undecided itt akkor mégis csak arra gondolnék hogy az átmeneti rendszer már kevés a főfúvókát meg még nem bírja megindítani ilyet láttam már csak az még meg volt spékelve azzal hogy a furulyáknak ki volt égve a belük  azt két jó furulyával lehetett orvosolni.... Cool ja és akkor itt nem kevés a fogyasztás hanem kb ideális
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 14, 21:29:57 írta tati »

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #64539 Dátum: 2012 November 14, 20:19:30 »

A tünet az, hogy negyed gázon akkorát torpan az autó, hogy ha ott tartom a gázpedált folyamatosan, akkor szinte visszalassul nullára, és megáll, lefullad.

Háromszor tisztítottam karburátort (34 PICT-3), 8 bar-ral fújtam át, + vegyszeres áztatás. Gyorsító pumpa tökéletes, a dózis állításával semmi nem változik. Minden járat szelel, az átmeneti rendszer is.

Alapjárat tökéletes, végsebesség, gyorsulás jó, 7.5 litert fogyaszt 100-ra 90-100-as utazótempónál.

1.3-as a motor, de 1.6-osra való a karbi, de nem hinném, hogy ez a baj.


Nem sziv falsot?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64538 Dátum: 2012 November 14, 20:15:42 »

A tünet az, hogy negyed gázon akkorát torpan az autó, hogy ha ott tartom a gázpedált folyamatosan, akkor szinte visszalassul nullára, és megáll, lefullad.

Háromszor tisztítottam karburátort (34 PICT-3), 8 bar-ral fújtam át, + vegyszeres áztatás. Gyorsító pumpa tökéletes, a dózis állításával semmi nem változik. Minden járat szelel, az átmeneti rendszer is.

Alapjárat tökéletes, végsebesség, gyorsulás jó, 7.5 litert fogyaszt 100-ra 90-100-as utazótempónál.

1.3-as a motor, de 1.6-osra való a karbi, de nem hinném, hogy ez a baj.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #64537 Dátum: 2012 November 14, 19:39:40 »

azt mondta, hogy a szűrőben van benzin (neked benCin).
szóval az után van valahol a basszájba.
igen, de ha sokat all egy gep, (mint ulrich elvtars) akkor az egesz vezetekrendszer rozsdasodik
elölröl hatra vegig .

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
1303LS
« Hozzászólás #64536 Dátum: 2012 November 14, 19:39:32 »

Spéci falkon, használat előtt nyomja az egyik bele magát a másikba, felrázod és gyorsan elhasználod.  Grin
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #64535 Dátum: 2012 November 14, 19:30:04 »

spéci sprayflakonba?

Az milyen?
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #64534 Dátum: 2012 November 14, 19:20:23 »

2K? Az megköt a dobozban.
spéci sprayflakonba?

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64533 Dátum: 2012 November 14, 19:14:08 »

Töltenek nálunk valamelyik festékboltban 2K-s festéket olyan spéci sprayflakonba?
2K? Az megköt a dobozban.
1303LS
« Hozzászólás #64532 Dátum: 2012 November 14, 18:52:53 »

Töltenek nálunk valamelyik festékboltban 2K-s festéket olyan spéci sprayflakonba?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #64531 Dátum: 2012 November 14, 17:35:48 »

azt mondta, hogy a szűrőben van benzin (neked benCin).
szóval az után van valahol a basszájba.
mondjuk ezt nem nehéz ellenőrizni, szűrő után cső levesz, karbiról cső levesz, belefúj, folyadékot önt bele, etc, ha átmegy, akkor karbiban van dugulás

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64530 Dátum: 2012 November 14, 17:18:13 »

Igen ki kellene fujnod süritett levegövel a Benzincsöveket, es a Tankot is kivenni es kimosni !
azt mondta, hogy a szűrőben van benzin (neked benCin).
szóval az után van valahol a basszájba.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #64529 Dátum: 2012 November 14, 15:56:18 »

Szasztok,
Hibajelenség:
Megy a gép, minden rendben, majd menet közben leáll és nem indul újra csak benzines ronggyal. Az úszóház üres, a benzinszűrő viszont tele van. A karburátort szétszedtem, fúvókákat pucoltam, de nem változott semmi. Az autó sokat állt, a tank nem lett kitisztítva.
Mi a faszom baja van, ilyennel még nem találkoztam.
Igen ki kellene fujnod süritett levegövel a Benzincsöveket, es a Tankot is kivenni es kimosni !

A zöld Bogaram torzióit megint szétszedtem és állítottam.
nagyon ügyes vagy  Grin
gondolom ezt vartad  Grin
jöhetsz hozzam is ,/ $-ban fizetek / nekem mar semmi hangulatom basztatni Cool
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 14, 15:57:55 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64528 Dátum: 2012 November 14, 14:33:23 »

megint szétszedtem és állítottam.


2 óra 30 perc alatt megvolt mindennel együtt.
Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64527 Dátum: 2012 November 14, 14:27:12 »

Ugye jól rémlik, hogy a generátor és dinamó talpak nem egyforma ívűek?
egyforma ívűek csak a generátoré "keskenyebb"mert ahol a tekercs van ott vastagabb a generátor... tehát generátor bakra lehet dinamót tenni ,fordítva csak némi flexelés után Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64526 Dátum: 2012 November 14, 14:26:46 »

Szasztok,
Hibajelenség:
Megy a gép, minden rendben, majd menet közben leáll és nem indul újra csak benzines ronggyal. Az úszóház üres, a benzinszűrő viszont tele van. A karburátort szétszedtem, fúvókákat pucoltam, de nem változott semmi. Az autó sokat állt, a tank nem lett kitisztítva.
Mi a faszom baja van, ilyennel még nem találkoztam.

Benzinszűrő tele van a befelé oldalon...és a kifelén?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64525 Dátum: 2012 November 14, 14:25:34 »

A zöld Bogaram torzióit megint szétszedtem és állítottam.

Nagyon okos appokat lehet letölteni androidos telefonra, van például szintező (leveler) és van szögmérő (angle finder) is, amelyeknek meg lehet adni az alap szöget (pl. a küszöb vonala) és ahhoz képest méri a torzióslap szögét.

Én is kicsit szkeptikus voltam vele, úgyhogy még a garázs asztalon teszteltem, de nagyon pontosan és következetesen mér, az egyetlen baja, hogy lassan áll be a pontos értékre, legalább 20 mp-ig ott kell tartani.

Úgyhogy beállítottam mindkét oldalt pontosan 20 fokra, ez azt jelenti, hogy a fedél alsó/hátsó csavar furata felett megy el 4-6 mm-rel a lengőkar pengéje, ha pontosan be van dugva a belső gumipogácsa.

Összeszereltem és a két hátsó sárvédőperem 67 cm-re van a földtől, nekem az eleje is és a küszöb hajszál pontosan vízszintes.

Most úgy érzem tökéletes.
Nem fényképeztem, mert nem igazán látszik, 2 cm-rel ment lejjebb.

Visszacsavatam 4 belső ricnit és rácsavartam 4 külső ricnit mindkét oldalon, így adta ki a csavarnál a kb. 4-6 mm eltérést.

2 óra 30 perc alatt megvolt mindennel együtt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64524 Dátum: 2012 November 14, 14:24:53 »

Szasztok,
Hibajelenség:
Megy a gép, minden rendben, majd menet közben leáll és nem indul újra csak benzines ronggyal. Az úszóház üres, a benzinszűrő viszont tele van. A karburátort szétszedtem, fúvókákat pucoltam, de nem változott semmi. Az autó sokat állt, a tank nem lett kitisztítva.
Mi a faszom baja van, ilyennel még nem találkoztam.
tűszelep?

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18491


1969

« Hozzászólás #64523 Dátum: 2012 November 14, 14:24:42 »

Szasztok,
Hibajelenség:
Megy a gép, minden rendben, majd menet közben leáll és nem indul újra csak benzines ronggyal. Az úszóház üres, a benzinszűrő viszont tele van. A karburátort szétszedtem, fúvókákat pucoltam, de nem változott semmi. Az autó sokat állt, a tank nem lett kitisztítva.
Mi a faszom baja van, ilyennel még nem találkoztam.
nálam volt hogy pókok költöztek a benzinpumpa és a karbi közé a csőbe és eldugították
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #64522 Dátum: 2012 November 14, 14:20:27 »

Szasztok,
Hibajelenség:
Megy a gép, minden rendben, majd menet közben leáll és nem indul újra csak benzines ronggyal. Az úszóház üres, a benzinszűrő viszont tele van. A karburátort szétszedtem, fúvókákat pucoltam, de nem változott semmi. Az autó sokat állt, a tank nem lett kitisztítva.
Mi a faszom baja van, ilyennel még nem találkoztam.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #64521 Dátum: 2012 November 14, 12:39:33 »

Ugye jól rémlik, hogy a generátor és dinamó talpak nem egyforma ívűek?
jól.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64520 Dátum: 2012 November 14, 12:36:16 »

Ugye jól rémlik, hogy a generátor és dinamó talpak nem egyforma ívűek?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64519 Dátum: 2012 November 13, 19:03:19 »

ezt mibe rakod? a Tatinsonba Roll Eyes?

nem ez a motor egy typ3 kombiba megy . A pussy hunter -be  kibaszott jó 1915van  Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64518 Dátum: 2012 November 13, 18:58:05 »

Én nem szeretem a PHN-t. Van hozzá alkatrész, de drága és ritka, valamint rosszabbul megy tőle az autó és többet fogyaszt. Viszont nem kell szinkront állítani.
A typ3 a PDSIT karbikkal tökéletes, csak be kell jól állítani.

Én nem szaroznék vele, PDSIT-t neki és kész.

Egyébként be lejhet állítani, végülis ez a gyári karbija, nem lehet teljesen rossz.
ez szimpla szívós.... pdsit helyett meg azt mondanád dcnf ,dcnf helyett meg dlra ... tudom én... ha ennek a helyére tennék valamit az csak ez koncepció lehetne valami dhla-val Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 13, 19:11:15 írta tati »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18491


1969

« Hozzászólás #64517 Dátum: 2012 November 13, 13:33:44 »

mérnem van sehol typ3? se hoffmann se csp Undecided
itt találsz hozzá legalább rajzot. az 1500-asok mind ilyen karbival vannak azt hiszem. ezt mibe rakod? a Tatinsonba Roll Eyes?
http://www.the1500club.com/technical/parts_book/main_group_1/main_group_1-07.pdf
http://www.the1500club.com/  (Technical/Spare parts list/engine)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64516 Dátum: 2012 November 13, 13:03:05 »

monnyuk lesz itt még pár perc molyolás  ez a PHN valahogy nem hasonlít karburátorra  Stunt érdemes ezzel gecizni? vagy el kell csennem 1303ls garázsából a kadron szettet  Roll Eyes

Én nem szeretem a PHN-t. Van hozzá alkatrész, de drága és ritka, valamint rosszabbul megy tőle az autó és többet fogyaszt. Viszont nem kell szinkront állítani.
A typ3 a PDSIT karbikkal tökéletes, csak be kell jól állítani.

Én nem szaroznék vele, PDSIT-t neki és kész.

Egyébként be lejhet állítani, végülis ez a gyári karbija, nem lehet teljesen rossz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #64515 Dátum: 2012 November 13, 10:55:58 »

mérnem van sehol typ3? se hoffmann se csp Undecided
Mi kell?
1303LS
« Hozzászólás #64514 Dátum: 2012 November 13, 10:55:32 »

a 17-es miből van rézkarikát vegyek?
Igen, sima hollanderes megoldás.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64513 Dátum: 2012 November 13, 10:51:17 »

mérnem van sehol typ3? se hoffmann se csp Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64512 Dátum: 2012 November 13, 10:30:04 »

a 17-es miből van rézkarikát vegyek?

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64511 Dátum: 2012 November 12, 22:43:29 »

ahogy szokás mondani innen szép felállni Roll Eyes
jó móka ezt a sok szart rábiggyeszteni,a végén már tényleg nem látszik hogy bogármotort rejt a sok kolonc Cool

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64510 Dátum: 2012 November 12, 22:41:40 »

ami a kép alatt van akkor az a viagrás kép  Wink mer hogy ez már bizony fel van állva  Roll Eyes
monnyuk lesz itt még pár perc molyolás  ez a PHN valahogy nem hasonlít karburátorra  Stunt érdemes ezzel gecizni? vagy el kell csennem 1303ls garázsából a kadron szettet  Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 12, 22:52:17 írta tati »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64509 Dátum: 2012 November 12, 22:39:50 »

ez felállni csak viagrával fog... 
ami a kép alatt van akkor az a viagrás kép  Wink mer hogy ez már bizony fel van állva  Roll Eyes

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64508 Dátum: 2012 November 12, 22:29:57 »

ahogy szokás mondani innen szép felállni Roll Eyes
ez felállni csak viagrával fog... 

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64507 Dátum: 2012 November 12, 22:16:27 »

ahogy szokás mondani innen szép felállni Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64506 Dátum: 2012 November 12, 22:12:09 »

na szépen halad az U96 das boot
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Oldalak: 1 ... 397 398 399 400 401 [402] 403 404 405 406 407 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.189 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.