www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 12:11:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 364 365 366 367 368 [369] 370 371 372 373 374 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12925769 alkalommal)
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65857 Dátum: 2013 Február 08, 21:28:10 »

Meghallgattam én is a felvételt. Ha muszáj lenne tippelnem, akkor én is azt mondanám mint a Varázsló. Így, felvételről, nekem is szervi bajnak tűnik. DE, az a gond, hogy egy felvétel azért tud csalni: Volt, hogy csináltam videót a saját motoromról, aminek tök szép hangja volt, de a felvételen olyan kattogósnak hallatszott, mintha több mm lenne a szelephézag. De még élőben, egy rutinos bogaras is tévedhet: Ott volt VW1966 motorja, ahol lelazult a vezérműtengely kereke. Arra a hangra vagy 5 különböző tippet hallottam a valós hiba mellett.
Viszont mindezek ellenére a következő tanácsok jók voltak, ezeket tényleg Te is meg tudod csinálni:
Varázsló: "Húzd le egyenként a gyertyapipákat, hogy valamelyik hengernél nem csökken-e a hang. Ezzel kiszűrhető a hajtókar csapágy/csapszeg hiba"
Typ117: "Csinálhatsz egy gyújtás, szelephézag ellenőrzést. Ártani nem árt, gyakorolsz is, illetve kiszűrhető, ha a vezérléstől jön a hang"
1303LS: "Hengerfej alóli kifújás. A himbasort leakasztva, ha van nyomatékkulcsod, leellenőrizheted, hogy nem mozdultak-e ki azok a HF csavarok, amikhez hozzáférni a motor kiszerelése nélkül."
Plusz én még azt mondom, hogy leakaszthatod az ékszíjat és beindíthatod úgy a motort, hogy kizárd a turbina, dinamó zajait, hibáját.

De ezeket csak azért tanácsolom, mert ha ezeket megnézted, akkor el lehet mondani, hogy mindent megtettél, amit megtehettél azelőtt, hogy szerelőhöz vitted. A véleményem azért az, hogy szerelő lesz a vége, a hang így felvételről nem szép.

Illetve egyetértek azzal, hogy egy autószerelővel ha meghallgattatod, azért még nem kell fizetned, nem kerül semmibe, viszont biztosabb véleményt tud mondani, mint mi felvétel alapján. Az apróságokat akármilyen szerelő kiszűri, ha pedig azt mondja, hogy komoly a baj, akkor még mindig meg lehet vitatni, hogy melyik bogárszerelőhöz érdemes elvinni.


Rendben persze megfogadom átnézem amit írtatok aztán ha nem változik semmi akkor sajna így jártam. Smiley  köszi a segítséget mindenkinek. ha esetleg kiderül mi a baja akkor leírom az érdekesség kedvéért Cheesy
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65856 Dátum: 2013 Február 08, 21:23:12 »

kb4-5 év intenzív bogárbarkácsolás után hasznosak lennének tippek trükkök de kezdőnek nem hiszem segítség  Undecided
szerintem a turbinaház és a termosztat körül kene először körülnézni.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65855 Dátum: 2013 Február 08, 21:15:55 »

Sziasztok! Új vagyok errefelé. 6 éve van egy T3-asom, most vettem egy törődést igénylő 1302-est. Kicsit ráncfelvarrásra szorul, de ami most fontosabb, hogy belgyógyászati kihívásaim is vannak vele. Hidegen tök jó, ha bemelegszik, rángat, alacsony fordulaton erőtlen, sokat fogyaszt, és jobb oldala még kissé füstöl is. Lényeg a lényeg: Kellene robbantott ábra a motorról, karburátorról, meg egyéb ilyen hasznos dokumentumok. Kérlek, küldjetek ha van emailben az ivno@citro....hu-ra Köszönöm
kb4-5 év intenzív bogárbarkácsolás után hasznosak lennének tippek trükkök de kezdőnek nem hiszem segítség  Undecided

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #65854 Dátum: 2013 Február 08, 20:27:23 »

http://www.youtube.com/watch?v=5P--TuA4fUs


0:35-nél indul, ennek sincs szép hangja, pedig élőben nagyon szépen szólt. Az egyenesfogazású kerék hangja azért hallatszik.
Az elosztót külön megmutattad Grin Azt használod most is?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65853 Dátum: 2013 Február 08, 20:23:01 »

Volt, hogy csináltam videót a saját motoromról, aminek tök szép hangja volt, de a felvételen olyan kattogósnak hallatszott, mintha több mm lenne a szelephézag.


http://www.youtube.com/watch?v=5P--TuA4fUs


0:35-nél indul, ennek sincs szép hangja, pedig élőben nagyon szépen szólt. Az egyenesfogazású kerék hangja azért hallatszik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65852 Dátum: 2013 Február 08, 19:47:56 »

Meghallgattam én is a felvételt. Ha muszáj lenne tippelnem, akkor én is azt mondanám mint a Varázsló. Így, felvételről, nekem is szervi bajnak tűnik. DE, az a gond, hogy egy felvétel azért tud csalni: Volt, hogy csináltam videót a saját motoromról, aminek tök szép hangja volt, de a felvételen olyan kattogósnak hallatszott, mintha több mm lenne a szelephézag. De még élőben, egy rutinos bogaras is tévedhet: Ott volt VW1966 motorja, ahol lelazult a vezérműtengely kereke. Arra a hangra vagy 5 különböző tippet hallottam a valós hiba mellett.
Viszont mindezek ellenére a következő tanácsok jók voltak, ezeket tényleg Te is meg tudod csinálni:
Varázsló: "Húzd le egyenként a gyertyapipákat, hogy valamelyik hengernél nem csökken-e a hang. Ezzel kiszűrhető a hajtókar csapágy/csapszeg hiba"
Typ117: "Csinálhatsz egy gyújtás, szelephézag ellenőrzést. Ártani nem árt, gyakorolsz is, illetve kiszűrhető, ha a vezérléstől jön a hang"
1303LS: "Hengerfej alóli kifújás. A himbasort leakasztva, ha van nyomatékkulcsod, leellenőrizheted, hogy nem mozdultak-e ki azok a HF csavarok, amikhez hozzáférni a motor kiszerelése nélkül."
Plusz én még azt mondom, hogy leakaszthatod az ékszíjat és beindíthatod úgy a motort, hogy kizárd a turbina, dinamó zajait, hibáját.

De ezeket csak azért tanácsolom, mert ha ezeket megnézted, akkor el lehet mondani, hogy mindent megtettél, amit megtehettél azelőtt, hogy szerelőhöz vitted. A véleményem azért az, hogy szerelő lesz a vége, a hang így felvételről nem szép.

Illetve egyetértek azzal, hogy egy autószerelővel ha meghallgattatod, azért még nem kell fizetned, nem kerül semmibe, viszont biztosabb véleményt tud mondani, mint mi felvétel alapján. Az apróságokat akármilyen szerelő kiszűri, ha pedig azt mondja, hogy komoly a baj, akkor még mindig meg lehet vitatni, hogy melyik bogárszerelőhöz érdemes elvinni.

nem csak reméltem hogy rutinos bogarasok hasravágva tudnak egy két tippet mondani mit célszerű megnézni.. h mi az amit nézzek meg először, ha nem tudom elhárítania  problémát akkor fordulok autó dokihoz..jó mondjuk persze biztos látott a szerelő már pár bogarat de lehet hogy nem ismeri minden csínnyát-bínnyát mint te és biztos majd mondja hogy vegyek ezt lehet hogy ez, az lehet hogy az, ja nem ez akkor inkább vegyél olyat is lehet még is csak az a baja. aztán végén kiderül hogy nem is volt valami nagy kunszt és otthagytam csillió milliókat. elvégre (szmb)fórum vagy mi a fene. de amúgy nem igazán értem mi a bajod ezzel?  Grin szóval azért írok ide nektek ha olyan megoldás van a bajomra amit eltudok hárítani akkor minek vigyem bütyköldébe? szóval ezt várom a forumtól.  Cheesy

1303LS
« Hozzászólás #65851 Dátum: 2013 Február 08, 18:20:32 »

hát ha tanulni akarok akkor miért ne kérdezzek? Cheesy  meg akarom tanulni Smiley
Meghallgattam én is. Azzal egészíteném ki az előttem szólókat, hogy lehet akár kifújás is valahol.
Lehet a hengerfej alól lelazult HF csavarok miatt, vagy kipufogócsonk alóli kifújás is.
Egy ilyen hangfelvétel egyébként teljesen használhatatlan.
Próbálj meg csinálni egy olyat, hogy mozgatot a felvevőt a motor környékéről egéyzen ki a motortéren kívülre és hallgasd vissza.  Grin
Lesz ott mindenféle hang csak értékelhető nem.  Grin
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65850 Dátum: 2013 Február 08, 18:06:29 »

Tudom, en figyeltem. De o mintha egybol a megoldast szeretne tolunk, 70 eve bogarazoktol, hogy ne kelljen szerelohoz vinni a kocsit ...

De, vegulis miert ne ? ---> http://href.hu/x/jar9

hát ha tanulni akarok akkor miért ne kérdezzek? Cheesy  meg akarom tanulni Smiley
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65849 Dátum: 2013 Február 08, 18:03:58 »

Értelek.A gond az hogy a távgyógyászat inkább ezoterika mint realitás.Sajnos attól hogy beraksz egy motorhang mp3-at, nehéz megállapitani a hibát.Lehet a gond egyszerű könnyen orvosolható pl egyik motorburkolat kattog  de ugyan ugy lehet fatális error.Ezért inkább egy kaposvári illetőségü, bogarakhoz értő ember szakértő tanácsa biztos, jóbb mint amit itt és igy adhatunk,adhatnak.És azt a riasztó eshetőséget nem is taglalnám hogy bontás nélkül csak fülre is nehéz a hibára rájönni.

erről beszéltem lehet hogy egy kis gond és megoldható kis itthoni bütyköldével de bogaras fül többet hall mivel itt ajánlotta valaki hogy esetleg probáljak meg feltenni hangfelvételt vagy szerlőhöz vigyem... azért kíséreltem meg hátha tényleg kihallja valaki de hát ezúttal lehet nem jött össze.. de mindenesetre megprószálom amit itt javasoltak a  többiek reménykedve hogy kisebb gond van csak aztán meglássuk. Smiley  
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65848 Dátum: 2013 Február 08, 16:27:20 »

Egyébként tippet is adtunk.
Tudom, en figyeltem. De o mintha egybol a megoldast szeretne tolunk, 70 eve bogarazoktol, hogy ne kelljen szerelohoz vinni a kocsit ...

De, vegulis miert ne ? ---> http://href.hu/x/jar9
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 08, 16:31:26 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65847 Dátum: 2013 Február 08, 16:00:11 »

Kerdezz batran (attol okosodik a gyerek Grin ),

Egyébként tippet is adtunk.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65846 Dátum: 2013 Február 08, 15:57:05 »

amúgy nem igazán értem mi a bajod ezzel?
Kerdezz batran (attol okosodik a gyerek Grin ), de ez a "valami fura hangja van, felvettem a telefonommal", egy internetes, begepelos forumon eleg vicces. Grin
Azert mondtam, hogy keress meg egy hozzaerto szerelot, mert az latott 500+ bogarat, tudni fogja, hogy mi a gond. Mi igy, kivulallokent, egy mp3 alapjan nem nagyon...
Typ117 tippjeit megjatszhatod, szelepallitas, gyujtasallitas, esetleg karbi-allitas nem arthat, ezeket kis gyakorlassal te is meg tudod csinalni. Ha tovabbra is "fura hangja van", akkor 100+1 oka lehet, erre valo a szerelo, aki majd kitalalja, hogy kell-e bontani a motort, vagy nem. Lehet, hogy vege a motorodnak, lehet hogy csak olajat kene mar cserelned, vagy csak kipiszkalni a doglott macskat a hengerek alol ... Roll Eyes
A csillio-milliot meg te dontod el, hogy ra akarod-e kolteni, egy megnezes a szerelonel sem kerul semmibe. Ha meg kis hozzanyulassal megjavitja, akkor annak elkeri a - nem magas - arat.
Azert tudok olyat, akihez ne vidd, de szerencsere o toled messze van Grin
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 08, 16:00:27 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #65845 Dátum: 2013 Február 08, 15:52:11 »

nem csak reméltem hogy rutinos bogarasok hasravágva tudnak egy két tippet mondani mit célszerű megnézni.. h mi az amit nézzek meg először, ha nem tudom elhárítania  problémát akkor fordulok autó dokihoz..jó mondjuk persze biztos látott a szerelő már pár bogarat de lehet hogy nem ismeri minden csínnyát-bínnyát mint te és biztos majd mondja hogy vegyek ezt lehet hogy ez, az lehet hogy az, ja nem ez akkor inkább vegyél olyat is lehet még is csak az a baja. aztán végén kiderül hogy nem is volt valami nagy kunszt és otthagytam csillió milliókat. elvégre (szmb)fórum vagy mi a fene. de amúgy nem igazán értem mi a bajod ezzel?  Grin szóval azért írok ide nektek ha olyan megoldás van a bajomra amit eltudok hárítani akkor minek vigyem bütyköldébe? szóval ezt várom a forumtól.  Cheesy
Értelek.A gond az hogy a távgyógyászat inkább ezoterika mint realitás.Sajnos attól hogy beraksz egy motorhang mp3-at, nehéz megállapitani a hibát.Lehet a gond egyszerű könnyen orvosolható pl egyik motorburkolat kattog  de ugyan ugy lehet fatális error.Ezért inkább egy kaposvári illetőségü, bogarakhoz értő ember szakértő tanácsa biztos, jóbb mint amit itt és igy adhatunk,adhatnak.És azt a riasztó eshetőséget nem is taglalnám hogy bontás nélkül csak fülre is nehéz a hibára rájönni.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #65844 Dátum: 2013 Február 08, 15:43:47 »

nem csak reméltem hogy rutinos bogarasok hasravágva tudnak egy két tippet mondani mit célszerű megnézni.. h mi az amit nézzek meg először, ha nem tudom elhárítania  problémát akkor fordulok autó dokihoz..jó mondjuk persze biztos látott a szerelő már pár bogarat de lehet hogy nem ismeri minden csínnyát-bínnyát mint te és biztos majd mondja hogy vegyek ezt lehet hogy ez, az lehet hogy az, ja nem ez akkor inkább vegyél olyat is lehet még is csak az a baja. aztán végén kiderül hogy nem is volt valami nagy kunszt és otthagytam csillió milliókat. elvégre (szmb)fórum vagy mi a fene. de amúgy nem igazán értem mi a bajod ezzel?  Grin szóval azért írok ide nektek ha olyan megoldás van a bajomra amit eltudok hárítani akkor minek vigyem bütyköldébe? szóval ezt várom a forumtól.  Cheesy
Ha csinálsz egy szelep- és gyújtásállítást, azzal tuti nem csinálsz rosszat.
Szereldébe persze tényleg csak olyan helyre érdemes, ahol szoktak is bogárral foglalkozni. Pécsen a Vörös Laci elég elismert szerelő tudtommal, de Göri kaposvári, és talán tud neked jó bogárszerelőt ajánlani közelebb is:
http://users.atw.hu/buggoreny/kapcsolat.htm
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #65843 Dátum: 2013 Február 08, 15:37:01 »

Kevesebb, mint egy hete volt ebben a topikban a tema, latom csak irsz, nem olvasol... Tongue

Blacksheep berakta ezt a ket - mindent elmagyarazo - kepet:


Ééééés tényleg.......sajnos nincs időm mindig mindent elolvasni,de igyekszem!!
és köszönöm a türelmet!! Wink Tongue

ez a kép.....Tökkkéletes!!
köszönöm!!

Blacksheep......

 Cheesy

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65842 Dátum: 2013 Február 08, 15:34:11 »

Mit vártál a forumtól?(Valaki megállapitja a problémát, majd elmondasz 20 miatyánkot 4 üdvözlégymáriát és kész.)
nem csak reméltem hogy rutinos bogarasok hasravágva tudnak egy két tippet mondani mit célszerű megnézni.. h mi az amit nézzek meg először, ha nem tudom elhárítania  problémát akkor fordulok autó dokihoz..jó mondjuk persze biztos látott a szerelő már pár bogarat de lehet hogy nem ismeri minden csínnyát-bínnyát mint te és biztos majd mondja hogy vegyek ezt lehet hogy ez, az lehet hogy az, ja nem ez akkor inkább vegyél olyat is lehet még is csak az a baja. aztán végén kiderül hogy nem is volt valami nagy kunszt és otthagytam csillió milliókat. elvégre (szmb)fórum vagy mi a fene. de amúgy nem igazán értem mi a bajod ezzel?  Grin szóval azért írok ide nektek ha olyan megoldás van a bajomra amit eltudok hárítani akkor minek vigyem bütyköldébe? szóval ezt várom a forumtól.  Cheesy
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65841 Dátum: 2013 Február 08, 15:24:19 »

Kérlek, küldjetek ha van emailben az ivno@citro....hu-ra Köszönöm
Udv a forumon!

Ezek a dokumentumok kb 10 gigabyte-nyit tesznek ki (prospektusok, szerelesi kezikonyvek, stb), atnyalazni oket sem par perc, szerintem ne varj ilyet elso hozzaszolasra, foleg ne emailben! :-)

Amerre viszont elindulnod erdemes: http://www.thesamba.com/vw/archives/info/

Ha konkret kerdesed van, tedd fel nyugodtan a hozzaertok majd igyekeznek megvalaszolni!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #65840 Dátum: 2013 Február 08, 15:11:11 »

felkészültem rá hogy nem gyújtás gondja van Smiley még annyira nem aggódok van donor motor is... meglássuk mi lészen belüle.. Cheesy
Mit vártál a forumtól?(Valaki megállapitja a problémát, majd elmondasz 20 miatyánkot 4 üdvözlégymáriát és kész.)

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65839 Dátum: 2013 Február 08, 15:07:00 »

Egy hozzaerto szerelo fele.

felkészültem rá hogy nem gyújtás gondja van Smiley még annyira nem aggódok van donor motor is... meglássuk mi lészen belüle.. Cheesy
Nem elérhető ivno
Hozzászólások: 2

« Hozzászólás #65838 Dátum: 2013 Február 08, 15:06:40 »

Sziasztok! Új vagyok errefelé. 6 éve van egy T3-asom, most vettem egy törődést igénylő 1302-est. Kicsit ráncfelvarrásra szorul, de ami most fontosabb, hogy belgyógyászati kihívásaim is vannak vele. Hidegen tök jó, ha bemelegszik, rángat, alacsony fordulaton erőtlen, sokat fogyaszt, és jobb oldala még kissé füstöl is. Lényeg a lényeg: Kellene robbantott ábra a motorról, karburátorról, meg egyéb ilyen hasznos dokumentumok. Kérlek, küldjetek ha van emailben az ivno@citro....hu-ra Köszönöm
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65837 Dátum: 2013 Február 08, 15:04:44 »

A korlátos lökös kitámasztójának a lyuk a sárvédőn nahh annak az átmérőjét meg tudja valaki mondani?
Kevesebb, mint egy hete volt ebben a topikban a tema, latom csak irsz, nem olvasol... Tongue

Blacksheep berakta ezt a ket - mindent elmagyarazo - kepet:




[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #65836 Dátum: 2013 Február 08, 14:58:13 »

2.
A korlátos lökös kitámasztójának a lyuk a sárvédőn nahh az hogy pontosan hol kell el helyezkednie????azt esetleg valaki???
vagy esetleg nincs egy ábra valahol a net valamely bugyrában,amit én eddig nem találtam???

köszönöm

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #65835 Dátum: 2013 Február 08, 14:56:55 »

Üdv!
A korlátos lökös kitámasztójának a lyuk a sárvédőn nahh annak az átmérőjét meg tudja valaki mondani????gondolom,megy rá némi gumi is,tehát mekkora lyuk nak kell lenni a sárvédőn???


"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65834 Dátum: 2013 Február 08, 13:06:04 »

rajz az akormány oszlopot rögziti.....biztonsági résznél......
1 gumi:váltóvégére megy a rodazatnál
2. biztonsági öv csavarja alá megy
3kiverödött torzios gumi hátul
Az 1-2 egyforma volt valamikor, de közben rájöttem, vagyis megtaláltam egy képen.

« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 08, 13:08:57 írta Zoli »

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #65833 Dátum: 2013 Február 08, 12:48:00 »

Egy hozzaerto szerelo fele.
Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #65832 Dátum: 2013 Február 08, 12:41:03 »

persze persze világos azért modntam hoyg nem valami kivehető.. ezért várom merre induljak el
Kaposváron biztos tud Göri ajánlani valakit
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65831 Dátum: 2013 Február 08, 12:32:15 »

ezért várom merre induljak el
Egy hozzaerto szerelo fele.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65830 Dátum: 2013 Február 08, 12:30:00 »

Ez elég csúnyán szól. Azt gondolom, hogy ez valami mechanikus gond, nem gyújtás időpont.
Lehet kopott szeleptőke is, hajtókar csapágy is.

Próbáld lehúzgálni a gyertya kábeleket egyesével, valamelyik levételekor csökken a kopogás?

Ha meleg a motor akkor hangosabb vagy halkabb?

Kurvára nem lehet MP3 fájl alapján megítélni pontosan. És igen, telefonban sem tudja majd senki megjavítani.
persze persze világos azért modntam hoyg nem valami kivehető.. ezért várom merre induljak el
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65829 Dátum: 2013 Február 08, 12:27:16 »

találtam egy kicsit régebbi hangfelvételt de talán ezen jobban is lehet hallani talán még alapjáraton is... nem adja vissza az eredeti hangot de talán valami ki lehet belőle venni.. most már nem annyira kopog mint amikor ez készült azóta lett állítva a szelephézag de nem tudom hogy0,10 vagy 0,15 bár kételkedem hogy jól lett beállítva.. ..összevágtam két hangfelvételt először is hallgassátok meg Smiley

Ez elég csúnyán szól. Azt gondolom, hogy ez valami mechanikus gond, nem gyújtás időpont.
Lehet kopott szeleptőke is, hajtókar csapágy is.

Próbáld lehúzgálni a gyertya kábeleket egyesével, valamelyik levételekor csökken a kopogás?

Ha meleg a motor akkor hangosabb vagy halkabb?

Kurvára nem lehet MP3 fájl alapján megítélni pontosan. És igen, telefonban sem tudja majd senki megjavítani.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65828 Dátum: 2013 Február 08, 12:20:22 »

ha terhelés alatt becsörög, akkor a gyújtás nem jó. (azt hiszem túl nagy az előgyújtás)
mikor volt szelephézag állítás?
mikor volt gyújtáshézag ellenőrzés/állítás?
mikor volt gyújtási időpont állítás?

de persze meghallgatás után egész más is lehet akár..

találtam egy kicsit régebbi hangfelvételt de talán ezen jobban is lehet hallani talán még alapjáraton is... nem adja vissza az eredeti hangot de talán valami ki lehet belőle venni.. most már nem annyira kopog mint amikor ez készült azóta lett állítva a szelephézag de nem tudom hogy0,10 vagy 0,15 bár kételkedem hogy jól lett beállítva.. ..összevágtam két hangfelvételt először is hallgassátok meg Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65827 Dátum: 2013 Február 08, 07:07:34 »

20eft alatt nem fog menni Undecided mert először le kell csiszolni a tömör oxid réteget  ami azért nehézkes mert olyan kemény hogy abból gyártják a jóféle smirglit.... a karmannak megcsináltam a szélvédő feszítőit   
Shocked annyiért matt marad!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #65826 Dátum: 2013 Február 08, 00:28:07 »

elkezdtem kiturkálni a csavarokat tisztítás céljából, meg hogy mit kell még pótolni és találtam egy pár dolgot, amire nem emlékszem, hogy honnan vettem ki Roll Eyes Valaki?

<beszúrt kép törölve>

És egy ilyesmi:

<beszúrt kép törölve>
rajz az akormány oszlopot rögziti.....biztonsági résznél......
1 gumi:váltóvégére megy a rodazatnál
2. biztonsági öv csavarja alá megy
3kiverödött torzios gumi hátul

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65825 Dátum: 2013 Február 07, 23:48:12 »

Nem mexikóid volt a múltkor?

Nem teszel be az 1303-asról pár képet?
Sikerült képet feltennem az 1303-asról a regiszteres topikban.
Ezeket akkor fényképeztem, amikor a trélerre feltettük.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65824 Dátum: 2013 Február 07, 21:31:59 »

A kaszni és a válltórúdazatnál van ez a gumi.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65823 Dátum: 2013 Február 07, 21:13:47 »

ezért kell szénné fényképezni mindent szétszedéskor
Sok képet csináltam, de ezek valahogy kimaradtak. A többi 20 láda cuccot tudom. Ez a nagyobb gumi, mintha a váltóorr környékéről lenne, de nem vagyok biztos.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65822 Dátum: 2013 Február 07, 21:10:25 »

elkezdtem kiturkálni a csavarokat tisztítás céljából, meg hogy mit kell még pótolni és találtam egy pár dolgot, amire nem emlékszem, hogy honnan vettem ki Roll Eyes Valaki?
ezért kell szénné fényképezni mindent szétszedéskor



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65821 Dátum: 2013 Február 07, 20:26:31 »

elkezdtem kiturkálni a csavarokat tisztítás céljából, meg hogy mit kell még pótolni és találtam egy pár dolgot, amire nem emlékszem, hogy honnan vettem ki Roll Eyes Valaki?

<beszúrt kép törölve>

És egy ilyesmi:

<beszúrt kép törölve>
Az "olyasmi" a kormányrúd biztosító alátétje...

Bácsi Győző
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65820 Dátum: 2013 Február 07, 20:01:36 »

elkezdtem kiturkálni a csavarokat tisztítás céljából, meg hogy mit kell még pótolni és találtam egy pár dolgot, amire nem emlékszem, hogy honnan vettem ki Roll Eyes Valaki?



És egy ilyesmi:

« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 07, 20:03:32 írta Zoli »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65819 Dátum: 2013 Február 07, 19:14:27 »

Sziasztok! Segítsetek abban, hogy egy t2-es váltót szerelek szét, az összes csavart kiszedtem, de még nem esett széjjel. Van-e valami rejtett csavar vagy stift ami fogja?
Van-e valakinek esetleg a váltóba szinkron egysége?
Köszönöm, várom a válaszotokat: sd@salidaru.hu
Köszönöm nektek előre.
nem szeretnélek megbántani de ez egy kicsit bonyolultabb lesz mert nem a váltóház nem jön szét hanem a bennelevő szerkezet nem válik szét és nem is fog  előb a difit kell kivenni majd aztán a nagy anyát..... ha nem kezdő vagy akkor esetleg ,de ellenkező esetben még ügyeseknek sem ajánlom Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65818 Dátum: 2013 Február 07, 19:08:08 »

Tudnátok segíteni, hogy a díszlécek felpolírozásának van-e valami speciális módja, vagy létezik-e olyan szaki, aki újjá varázsolja a picit megmattult díszléceimet olcsón/szépen?
Előre is köszi!
20eft alatt nem fog menni Undecided mert először le kell csiszolni a tömör oxid réteget  ami azért nehézkes mert olyan kemény hogy abból gyártják a jóféle smirglit.... a karmannak megcsináltam a szélvédő feszítőit   

Oldalak: 1 ... 364 365 366 367 368 [369] 370 371 372 373 374 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 5.882 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.