www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 16, 17:06:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 364 365 366 367 368 [369] 370 371 372 373 374 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14559938 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65891 Dátum: 2013 Február 10, 18:18:21 »

Azt nézd meg, hogy bármi miatt a szénkefe nem szorul-e kicsit a tartójában, illetve a rugó nyomja-e rendesen.

Nekem is pontosan ilyen volt, a forgórész minimális ütése visszatolta a szénkefét és szinte érintkezés nélkül állt a tartóban. Kivettem, megtisztítottam a szénkefét, megmozgattam és utána nem fordult elő.

Ha ráfújsz WD40-et mindkét kefére az is lehet, hogy segít.
Köszi. Mivel ma megint kezdte elölről, most behatóbban fogok ránézni.

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #65890 Dátum: 2013 Február 10, 18:01:51 »

Multkor typ117-tel vegigeltunk egy motorfelujitast. A gepmunka 53kHUF volt (Kolbenschmidt csapagykeszlettel), vegul hengerfej felujitassal, osszerakassal, henger-dugo szettel, sallangokkal, egyeb ki-be szerelessel, valami 350kHUF korul allt meg es nem volt draga. Cserebe azt a motorjat azota nagyon irigylem, szimplaszivos 1.6-os, kis karbival es tele van erovel, ugy megy, mint a golyo. Ahol en az 1.2-esemmel visszavaltok kettesbe mert mashogy nincs ereje, o negyesben felmegy erolkodes nelkul. :-)
és ez már több mint két éve volt, azóta minden jóval drágább
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #65889 Dátum: 2013 Február 10, 17:51:25 »

Én is így hoztam el tőle a "rumpf" motort.

Nincs. Ez csak a két blokkfél. Én sem ezt éreztem soknak, hanem amit mondott Pista, hogy homokszóróhoz viszi stb. Úgy 400. Szóval amit tudok, megcsinálok én. Lemezek szintereztetése stb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65888 Dátum: 2013 Február 10, 17:21:34 »

ez  nem drága ha benne van a nyugvó csapágykészlet akkor meg olcsó Undecided
Nincs. Ez csak a két blokkfél. Én sem ezt éreztem soknak, hanem amit mondott Pista, hogy homokszóróhoz viszi stb. Úgy 400. Szóval amit tudok, megcsinálok én. Lemezek szintereztetése stb.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 10, 17:23:29 írta Zoli »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65887 Dátum: 2013 Február 10, 17:19:28 »

Beszéltem Merkivel motorfelújítás ügyben. Saját bevallása szerint ő drágán csinálja. Úgyhogy majd sokat fogok kérdezni.  Cool
Gépmunkára 48 ezret mondott.
ez  nem drága ha benne van a nyugvó csapágykészlet akkor meg olcsó Undecided

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65886 Dátum: 2013 Február 10, 17:06:01 »

Multkor typ117-tel vegigeltunk egy motorfelujitast. A gepmunka 53kHUF volt (Kolbenschmidt csapagykeszlettel), vegul hengerfej felujitassal, osszerakassal, henger-dugo szettel, sallangokkal, egyeb ki-be szerelessel, valami 350kHUF korul allt meg es nem volt draga. Cserebe azt a motorjat azota nagyon irigylem, szimplaszivos 1.6-os, kis karbival es tele van erovel, ugy megy, mint a golyo. Ahol en az 1.2-esemmel visszavaltok kettesbe mert mashogy nincs ereje, o negyesben felmegy erolkodes nelkul. :-)

Egyszer kell jól megcsinálni.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65885 Dátum: 2013 Február 10, 17:02:10 »

Igen, azt ő is fogja csinálni, de szétszedve, összerakva, indítva min. 400-at mondott. Na az a sok . (nekem)
Multkor typ117-tel vegigeltunk egy motorfelujitast. A gepmunka 53kHUF volt (Kolbenschmidt csapagykeszlettel), vegul hengerfej felujitassal, osszerakassal, henger-dugo szettel, sallangokkal, egyeb ki-be szerelessel, valami 350kHUF korul allt meg es nem volt draga. Cserebe azt a motorjat azota nagyon irigylem, szimplaszivos 1.6-os, kis karbival es tele van erovel, ugy megy, mint a golyo. Ahol en az 1.2-esemmel visszavaltok kettesbe mert mashogy nincs ereje, o negyesben felmegy erolkodes nelkul. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65884 Dátum: 2013 Február 10, 17:00:26 »

Beszéltem Merkivel motorfelújítás ügyben. Saját bevallása szerint ő drágán csinálja. Úgyhogy majd sokat fogok kérdezni.  Cool
Gépmunkára 48 ezret mondott.


Drágán csinálja, de még rossz munkáját nem láttam.
Az ő gépmunkája nagyon profi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65883 Dátum: 2013 Február 10, 16:58:12 »

Szerintem megéri. De ki is reszelheted büdössajtból. Smiley

Igen, azt ő is fogja csinálni, de szétszedve, összerakva, indítva min. 400-at mondott. Na az a sok . (nekem)

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #65882 Dátum: 2013 Február 10, 16:55:01 »

Szerintem megéri. De ki is reszelheted büdössajtból. Smiley

Beszéltem Merkivel motorfelújítás ügyben. Saját bevallása szerint ő drágán csinálja. Úgyhogy majd sokat fogok kérdezni.  Cool
Gépmunkára 48 ezret mondott.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65881 Dátum: 2013 Február 10, 16:52:46 »

Beszéltem Merkivel motorfelújítás ügyben. Saját bevallása szerint ő drágán csinálja. Úgyhogy majd sokat fogok kérdezni.  Cool
Gépmunkára 48 ezret mondott.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65880 Dátum: 2013 Február 10, 12:39:16 »

Ami azt illeti, örülnék, ha ilyesmi volna, de a próbálgatás során a szénkeféket is megmozgattam, attól nem múlt el. Ha jobb idő lesz, ránézek még, de egyelőre elég volt a mínuszokból mára...

Azt nézd meg, hogy bármi miatt a szénkefe nem szorul-e kicsit a tartójában, illetve a rugó nyomja-e rendesen.

Nekem is pontosan ilyen volt, a forgórész minimális ütése visszatolta a szénkefét és szinte érintkezés nélkül állt a tartóban. Kivettem, megtisztítottam a szénkefét, megmozgattam és utána nem fordult elő.

Ha ráfújsz WD40-et mindkét kefére az is lehet, hogy segít.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65879 Dátum: 2013 Február 09, 21:21:10 »

Köszi, akkor konkrét kérés/kérdés lenne. Motorról robbantott ábra + karburátorról ugyanez. Meg ami még negyon fontos lenne, mondhatni a legfontosabb, hogy hogy   kell beállítani a karburátort nullára szétszerelés után.
Vegyél egy-két könyvet és olvasgass! Vannak jók.

Nekem többek között ezek vannak: Van magyar is.
Ezt a pirosat 15 euróért házhoz is küldték. Most 17,7.
http://www.bookdepository.co.uk/Rebuild-Aircooled-VW-Engines-HP255-Tom-Wilson/9780895862259


« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 09, 21:25:20 írta Zoli »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65878 Dátum: 2013 Február 09, 20:52:28 »

Feladom.
most mit cirkuszolsz  az sincs több párszáz megabájtnál sőt igazából csak párszáz A4-es oldal  Wink

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #65877 Dátum: 2013 Február 09, 19:56:32 »

Nade Tanár Úr kérem! Smiley

Feladom.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #65876 Dátum: 2013 Február 09, 13:29:30 »

Feladom.
Ilyen hamar? Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65875 Dátum: 2013 Február 09, 12:54:22 »

Köszi, akkor konkrét kérés/kérdés lenne. Motorról robbantott ábra + karburátorról ugyanez.
Feladom.


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #65874 Dátum: 2013 Február 09, 11:29:59 »

"Ezek a dokumentumok kb 10 gigabyte-nyit tesznek ki (prospektusok, szerelesi kezikonyvek, stb), atnyalazni oket sem par perc, szerintem ne varj ilyet elso hozzaszolasra, foleg ne emailben! :-)"

Köszi, akkor konkrét kérés/kérdés lenne. Motorról robbantott ábra + karburátorról ugyanez. Meg ami még negyon fontos lenne, mondhatni a legfontosabb, hogy hogy   kell beállítani a karburátort nullára szétszerelés után.
http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=48:pict-3-as-karbi-beallitasa&catid=16:szmb&Itemid=35
Nem elérhető ivno
Hozzászólások: 2

« Hozzászólás #65873 Dátum: 2013 Február 09, 11:27:29 »

"Ezek a dokumentumok kb 10 gigabyte-nyit tesznek ki (prospektusok, szerelesi kezikonyvek, stb), atnyalazni oket sem par perc, szerintem ne varj ilyet elso hozzaszolasra, foleg ne emailben! :-)"

Köszi, akkor konkrét kérés/kérdés lenne. Motorról robbantott ábra + karburátorról ugyanez. Meg ami még negyon fontos lenne, mondhatni a legfontosabb, hogy hogy   kell beállítani a karburátort nullára szétszerelés után.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65872 Dátum: 2013 Február 09, 11:21:55 »

Van egy csepp problémám, elfogadok tippeket! Motorindítás után vidáman világít a töltésjelző, a kiegészítő műszer is a negatív irányban lengedez. Minden a helyén, elvileg a kontaktok is jók, mindent lehuzigáltam, tehát van, mégsincs töltés. Na, sebal tíz kilométert akksival is ki lehet bekkelni, indulás. Megyek kettő kilométert, beáll a töltés normálisan. Visszafele ugyanez. Dinamós, de a fesszab elektronikus. Mi a bánat baja lehet?
Fel kell gerjeszteni a dinamó forgórészét.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65871 Dátum: 2013 Február 09, 10:33:02 »

A "visszafele ugyanez" azt jelenti, hogy már jó?
Akkor ne foglalkozz vele. belefojt a víz és befagyott a szénkefe, majd kiolvadt, kiszáradt. Öngyógyító.  Grin
Ami azt illeti, örülnék, ha ilyesmi volna, de a próbálgatás során a szénkeféket is megmozgattam, attól nem múlt el. Ha jobb idő lesz, ránézek még, de egyelőre elég volt a mínuszokból mára...

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #65870 Dátum: 2013 Február 09, 10:28:52 »

Van egy csepp problémám, elfogadok tippeket! Motorindítás után vidáman világít a töltésjelző, a kiegészítő műszer is a negatív irányban lengedez. Minden a helyén, elvileg a kontaktok is jók, mindent lehuzigáltam, tehát van, mégsincs töltés. Na, sebal tíz kilométert akksival is ki lehet bekkelni, indulás. Megyek kettő kilométert, beáll a töltés normálisan. Visszafele ugyanez. Dinamós, de a fesszab elektronikus. Mi a bánat baja lehet?
A "visszafele ugyanez" azt jelenti, hogy már jó?
Akkor ne foglalkozz vele. belefojt a víz és befagyott a szénkefe, majd kiolvadt, kiszáradt. Öngyógyító.  Grin
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65869 Dátum: 2013 Február 09, 10:25:02 »

Van egy csepp problémám, elfogadok tippeket! Motorindítás után vidáman világít a töltésjelző, a kiegészítő műszer is a negatív irányban lengedez. Minden a helyén, elvileg a kontaktok is jók, mindent lehuzigáltam, tehát van, mégsincs töltés. Na, sebal tíz kilométert akksival is ki lehet bekkelni, indulás. Megyek kettő kilométert, beáll a töltés normálisan. Visszafele ugyanez. Dinamós, de a fesszab elektronikus. Mi a bánat baja lehet?

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65868 Dátum: 2013 Február 08, 22:11:04 »

Törött főtengellyel? Nem volt egy uaz, vagy valami amivel ki ment volna  a motorért?  Evil
Vámot kellett volna fizetni a motor után. A számot meg nem nézték befelé.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65867 Dátum: 2013 Február 08, 22:09:08 »

gyáááá XD  Grin   Tongue
http://auto.indavideo.hu/video/VW_motor_osszerakas

Csak neked.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65866 Dátum: 2013 Február 08, 22:08:30 »

Egy barátom aki most 74 éves ő mesélte, hogy Németországból hazafele eltörött a főtengelye. Itthon szétszedte a motort, és újra összerakta. Kiment Németországba és a bontóban vett egy motort amit ott ki is cserélt. A régit átvette a bontos. A bontos megtapsolta és gratulált neki. A barátom autó szerelő azt megjegyezném. Ez az átkosban volt, és vidéken ahol nem volt alkatrész.
Törött főtengellyel? Nem volt egy uaz, vagy valami amivel ki ment volna  a motorért?  Evil

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65865 Dátum: 2013 Február 08, 22:06:11 »

nem semmi Cheesy na most már ezt is tudom Cheesy
Egy barátom aki most 74 éves ő mesélte, hogy Németországból hazafele eltörött a főtengelye. Itthon szétszedte a motort, és újra összerakta. Kiment Németországba és a bontóban vett egy motort amit ott ki is cserélt. A régit átvette a bontos. A bontos megtapsolta és gratulált neki. A barátom autó szerelő azt megjegyezném. Ez az átkosban volt, és vidéken ahol nem volt alkatrész.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65864 Dátum: 2013 Február 08, 22:02:41 »

nem semmi Cheesy na most már ezt is tudom Cheesy

http://www.merki.hu/menu/bmotorokbant.html

Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65863 Dátum: 2013 Február 08, 21:55:51 »

Én hazajöttem Esztergoból törött főtengeliyel. Csattogot a motor. Viszont szétszerelésnél amig nem vettem szét a két fél blokkot, addig nem lógott, és forgott is szépen.
nem semmi Cheesy na most már ezt is tudom Cheesy
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65862 Dátum: 2013 Február 08, 21:54:18 »

Minden müködő bogármotor főtengelyes. Roll Eyes
gyáááá XD  Grin   Tongue
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65861 Dátum: 2013 Február 08, 21:50:24 »

azt elfelejtettem kérdezni ha főtengelyes egy bogár azt gondolom elég hamar ki lehet szűrni vagy nem?
Én hazajöttem Esztergoból törött főtengeliyel. Csattogot a motor. Viszont szétszerelésnél amig nem vettem szét a két fél blokkot, addig nem lógott, és forgott is szépen.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65860 Dátum: 2013 Február 08, 21:38:57 »

azt elfelejtettem kérdezni ha főtengelyes egy bogár azt gondolom elég hamar ki lehet szűrni vagy nem?
Felejtsd el a Simsont!  Grin  A bogár még törött főtengellyel is megy néha.  Cool vannak ott mindenféle csapágyak, csapszegek. tőkék, rudak, himbák stb. Nem ilyen egyszerű ez.

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #65859 Dátum: 2013 Február 08, 21:35:38 »

azt elfelejtettem kérdezni ha főtengelyes egy bogár azt gondolom elég hamar ki lehet szűrni vagy nem?
Minden müködő bogármotor főtengelyes. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65858 Dátum: 2013 Február 08, 21:33:50 »

azt elfelejtettem kérdezni ha főtengelyes egy bogár azt gondolom elég hamar ki lehet szűrni vagy nem?
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65857 Dátum: 2013 Február 08, 21:28:10 »

Meghallgattam én is a felvételt. Ha muszáj lenne tippelnem, akkor én is azt mondanám mint a Varázsló. Így, felvételről, nekem is szervi bajnak tűnik. DE, az a gond, hogy egy felvétel azért tud csalni: Volt, hogy csináltam videót a saját motoromról, aminek tök szép hangja volt, de a felvételen olyan kattogósnak hallatszott, mintha több mm lenne a szelephézag. De még élőben, egy rutinos bogaras is tévedhet: Ott volt VW1966 motorja, ahol lelazult a vezérműtengely kereke. Arra a hangra vagy 5 különböző tippet hallottam a valós hiba mellett.
Viszont mindezek ellenére a következő tanácsok jók voltak, ezeket tényleg Te is meg tudod csinálni:
Varázsló: "Húzd le egyenként a gyertyapipákat, hogy valamelyik hengernél nem csökken-e a hang. Ezzel kiszűrhető a hajtókar csapágy/csapszeg hiba"
Typ117: "Csinálhatsz egy gyújtás, szelephézag ellenőrzést. Ártani nem árt, gyakorolsz is, illetve kiszűrhető, ha a vezérléstől jön a hang"
1303LS: "Hengerfej alóli kifújás. A himbasort leakasztva, ha van nyomatékkulcsod, leellenőrizheted, hogy nem mozdultak-e ki azok a HF csavarok, amikhez hozzáférni a motor kiszerelése nélkül."
Plusz én még azt mondom, hogy leakaszthatod az ékszíjat és beindíthatod úgy a motort, hogy kizárd a turbina, dinamó zajait, hibáját.

De ezeket csak azért tanácsolom, mert ha ezeket megnézted, akkor el lehet mondani, hogy mindent megtettél, amit megtehettél azelőtt, hogy szerelőhöz vitted. A véleményem azért az, hogy szerelő lesz a vége, a hang így felvételről nem szép.

Illetve egyetértek azzal, hogy egy autószerelővel ha meghallgattatod, azért még nem kell fizetned, nem kerül semmibe, viszont biztosabb véleményt tud mondani, mint mi felvétel alapján. Az apróságokat akármilyen szerelő kiszűri, ha pedig azt mondja, hogy komoly a baj, akkor még mindig meg lehet vitatni, hogy melyik bogárszerelőhöz érdemes elvinni.


Rendben persze megfogadom átnézem amit írtatok aztán ha nem változik semmi akkor sajna így jártam. Smiley  köszi a segítséget mindenkinek. ha esetleg kiderül mi a baja akkor leírom az érdekesség kedvéért Cheesy
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65856 Dátum: 2013 Február 08, 21:23:12 »

kb4-5 év intenzív bogárbarkácsolás után hasznosak lennének tippek trükkök de kezdőnek nem hiszem segítség  Undecided
szerintem a turbinaház és a termosztat körül kene először körülnézni.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65855 Dátum: 2013 Február 08, 21:15:55 »

Sziasztok! Új vagyok errefelé. 6 éve van egy T3-asom, most vettem egy törődést igénylő 1302-est. Kicsit ráncfelvarrásra szorul, de ami most fontosabb, hogy belgyógyászati kihívásaim is vannak vele. Hidegen tök jó, ha bemelegszik, rángat, alacsony fordulaton erőtlen, sokat fogyaszt, és jobb oldala még kissé füstöl is. Lényeg a lényeg: Kellene robbantott ábra a motorról, karburátorról, meg egyéb ilyen hasznos dokumentumok. Kérlek, küldjetek ha van emailben az ivno@citro....hu-ra Köszönöm
kb4-5 év intenzív bogárbarkácsolás után hasznosak lennének tippek trükkök de kezdőnek nem hiszem segítség  Undecided

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #65854 Dátum: 2013 Február 08, 20:27:23 »

http://www.youtube.com/watch?v=5P--TuA4fUs


0:35-nél indul, ennek sincs szép hangja, pedig élőben nagyon szépen szólt. Az egyenesfogazású kerék hangja azért hallatszik.
Az elosztót külön megmutattad Grin Azt használod most is?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65853 Dátum: 2013 Február 08, 20:23:01 »

Volt, hogy csináltam videót a saját motoromról, aminek tök szép hangja volt, de a felvételen olyan kattogósnak hallatszott, mintha több mm lenne a szelephézag.


http://www.youtube.com/watch?v=5P--TuA4fUs


0:35-nél indul, ennek sincs szép hangja, pedig élőben nagyon szépen szólt. Az egyenesfogazású kerék hangja azért hallatszik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65852 Dátum: 2013 Február 08, 19:47:56 »

Meghallgattam én is a felvételt. Ha muszáj lenne tippelnem, akkor én is azt mondanám mint a Varázsló. Így, felvételről, nekem is szervi bajnak tűnik. DE, az a gond, hogy egy felvétel azért tud csalni: Volt, hogy csináltam videót a saját motoromról, aminek tök szép hangja volt, de a felvételen olyan kattogósnak hallatszott, mintha több mm lenne a szelephézag. De még élőben, egy rutinos bogaras is tévedhet: Ott volt VW1966 motorja, ahol lelazult a vezérműtengely kereke. Arra a hangra vagy 5 különböző tippet hallottam a valós hiba mellett.
Viszont mindezek ellenére a következő tanácsok jók voltak, ezeket tényleg Te is meg tudod csinálni:
Varázsló: "Húzd le egyenként a gyertyapipákat, hogy valamelyik hengernél nem csökken-e a hang. Ezzel kiszűrhető a hajtókar csapágy/csapszeg hiba"
Typ117: "Csinálhatsz egy gyújtás, szelephézag ellenőrzést. Ártani nem árt, gyakorolsz is, illetve kiszűrhető, ha a vezérléstől jön a hang"
1303LS: "Hengerfej alóli kifújás. A himbasort leakasztva, ha van nyomatékkulcsod, leellenőrizheted, hogy nem mozdultak-e ki azok a HF csavarok, amikhez hozzáférni a motor kiszerelése nélkül."
Plusz én még azt mondom, hogy leakaszthatod az ékszíjat és beindíthatod úgy a motort, hogy kizárd a turbina, dinamó zajait, hibáját.

De ezeket csak azért tanácsolom, mert ha ezeket megnézted, akkor el lehet mondani, hogy mindent megtettél, amit megtehettél azelőtt, hogy szerelőhöz vitted. A véleményem azért az, hogy szerelő lesz a vége, a hang így felvételről nem szép.

Illetve egyetértek azzal, hogy egy autószerelővel ha meghallgattatod, azért még nem kell fizetned, nem kerül semmibe, viszont biztosabb véleményt tud mondani, mint mi felvétel alapján. Az apróságokat akármilyen szerelő kiszűri, ha pedig azt mondja, hogy komoly a baj, akkor még mindig meg lehet vitatni, hogy melyik bogárszerelőhöz érdemes elvinni.

nem csak reméltem hogy rutinos bogarasok hasravágva tudnak egy két tippet mondani mit célszerű megnézni.. h mi az amit nézzek meg először, ha nem tudom elhárítania  problémát akkor fordulok autó dokihoz..jó mondjuk persze biztos látott a szerelő már pár bogarat de lehet hogy nem ismeri minden csínnyát-bínnyát mint te és biztos majd mondja hogy vegyek ezt lehet hogy ez, az lehet hogy az, ja nem ez akkor inkább vegyél olyat is lehet még is csak az a baja. aztán végén kiderül hogy nem is volt valami nagy kunszt és otthagytam csillió milliókat. elvégre (szmb)fórum vagy mi a fene. de amúgy nem igazán értem mi a bajod ezzel?  Grin szóval azért írok ide nektek ha olyan megoldás van a bajomra amit eltudok hárítani akkor minek vigyem bütyköldébe? szóval ezt várom a forumtól.  Cheesy

Oldalak: 1 ... 364 365 366 367 368 [369] 370 371 372 373 374 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.178 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.