www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 23:51:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 280 281 282 283 284 [285] 286 287 288 289 290 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13176531 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69235 Dátum: 2013 December 01, 10:15:17 »

Szeretem, mikor leírjuk ezt a csak ennyi meg annyi dolgot. Nézzük a legutóbbit: új főfékhenger legalább 15-20eFt, munkahenger 5-10eFt, betétet nem kell cserélni. Fékolajra is elmegy még 3-5eft, meg az egész kb 4-5 óra munka, olcsó helyen legyen 15eFt. Legyen csak 50e, amire ugye azt mondták, hogy jó. Ebből a nevedre íratod a kocsit 1 év biztosítással, teljesítmény adóval.
Persze tudom én, hogy az újat a szalonban árulják, de akkor ne mondják, hogy jó.
Nekem ez a véleményem.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #69234 Dátum: 2013 December 01, 10:04:45 »

"- Fekek csak 2-3ik pumpalasra fognak - elmeletileg a volt tulaj szervizbe vitte mikozben a papirokat inteztuk, de allitolag csak "kezzel levegoztettek nem geppel" tehat semmi haszna nem volt. Eleg felelmetes vele igy kozlekedni."

Szerintem nem csak légtelenítés kellesz ide, mert ha már magától fellevegősödött, az már gyanus, de lehet csak elkúrták anno. Meg akár tényleg a rossz pofabeállítás is lehet, bár az is nagy hozzánemértésre vallana.
De legrosszabb esetben is egy új főfékhenger, meg pár darab munkahenger, esetleg csak légtelenítőcsavar. Akár jó lehet bontott is, biztos, kipróbált helyről, bár azért fékbe illik új, főszabály szerint. Munkahengerekbe várható, hogy beletörik pár légtelenítőcsavar....

A többi hiba meg amiket írtál, h lötyög az ülés, nagy a kormányholtjáték, stb., ezek sajnos velejárójai sok esetben a veteránozásnak......
« Utoljára szerkesztve: 2013 December 01, 10:06:58 írta Skodi »

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69233 Dátum: 2013 November 30, 20:26:52 »


 
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69232 Dátum: 2013 November 30, 19:15:37 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69231 Dátum: 2013 November 30, 19:03:37 »

'74-es 1302 USA export
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #69230 Dátum: 2013 November 30, 18:52:53 »

Km spirált nem ígérek, a féken biztosan tudunk igazítani.
Lehet,hogy "kikopott" az a négyzetes bizbasz a kerékagynál,ahova a spirál kapcsolódik.
Ilyen esetben egy kalapács,jól irányzott ütésekkel sokat tud segiteni.
Nálam ez elözö bogaramnál ez megoldás volt!

Tóth Zoltán
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69229 Dátum: 2013 November 30, 18:46:02 »

Sziasztok!

Frissen vasarolt bogarammal ugy nez ki lesz egy csomo babralni valo, sajnos tobb mint amit szerettem volna vagy amire szamitottam.
Valaki tudna segiteni egy .pdf szerviz konyvvel? '74-es 1302 USA export (nem tudom ha sokban kulombozik a sima verziotol)

Tudom nem igazan haz elotti tema, de mivel nem vagyok nagyon jartas a szerelesben, inkabb elvinnem valakihez hogy nezze at es egyutt babraljunk rajta amit lehet, ha ismertek ilyen joszivu embert Pozsony-Moson-Gyor kornyeken, kerlek szoljatok. Vagy akar Bp-re is visszautazhatok vele ha muszalyj.

Egyelore ilyensmiket szeretnek megoldani:
- benzinszint mutato: ha tele van mutatja, majd ahogy fogy ingalozik a tu, majd hamarosan teljesen felakad ugy hogy nem is latszik es meg nem mozdul. Igy kicsit izgalmas az autozas mert sosem tudom mennyi uzemanyag van meg.
- Km ora nem mukodik (sebesseg +km)- tudna segiteni valaki hogy hol keressem a hibat? hogy tudnam megjavitani?
- Fekek csak 2-3ik pumpalasra fognak - elmeletileg a volt tulaj szervizbe vitte mikozben a papirokat inteztuk, de allitolag csak "kezzel levegoztettek nem geppel" tehat semmi haszna nem volt. Eleg felelmetes vele igy kozlekedni.

Koszi a tippeket.
Semmi nagy gond nincs a bogaraddal. Ha senki nem segít a környékeden, a fiammal segíthetünk, némi időpont egyeztetés után, Komáromban. Az tán nincs olyan messze. Km spirált nem ígérek, a féken biztosan tudunk igazítani.

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #69228 Dátum: 2013 November 30, 18:00:48 »

Sziasztok!

Frissen vasarolt bogarammal ugy nez ki lesz egy csomo babralni valo, sajnos tobb mint amit szerettem volna vagy amire szamitottam.
Valaki tudna segiteni egy .pdf szerviz konyvvel? '74-es 1302 USA export (nem tudom ha sokban kulombozik a sima verziotol)

Tudom nem igazan haz elotti tema, de mivel nem vagyok nagyon jartas a szerelesben, inkabb elvinnem valakihez hogy nezze at es egyutt babraljunk rajta amit lehet, ha ismertek ilyen joszivu embert Pozsony-Moson-Gyor kornyeken, kerlek szoljatok. Vagy akar Bp-re is visszautazhatok vele ha muszalyj.

Egyelore ilyensmiket szeretnek megoldani:
- benzinszint mutato: ha tele van mutatja, majd ahogy fogy ingalozik a tu, majd hamarosan teljesen felakad ugy hogy nem is latszik es meg nem mozdul. Igy kicsit izgalmas az autozas mert sosem tudom mennyi uzemanyag van meg.
- Km ora nem mukodik (sebesseg +km)- tudna segiteni valaki hogy hol keressem a hibat? hogy tudnam megjavitani?
- Fekek csak 2-3ik pumpalasra fognak - elmeletileg a volt tulaj szervizbe vitte mikozben a papirokat inteztuk, de allitolag csak "kezzel levegoztettek nem geppel" tehat semmi haszna nem volt. Eleg felelmetes vele igy kozlekedni.

Koszi a tippeket.
Féknél a betéteket kell beállítani, mert ezek nem önbeálló fékek.
Ha nem csináltál még ilyet akkor nehéz lesz.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #69227 Dátum: 2013 November 30, 17:55:33 »

Sziasztok!

Frissen vasarolt bogarammal ugy nez ki lesz egy csomo babralni valo, sajnos tobb mint amit szerettem volna vagy amire szamitottam.
Valaki tudna segiteni egy .pdf szerviz konyvvel? '74-es 1302 USA export (nem tudom ha sokban kulombozik a sima verziotol)

Tudom nem igazan haz elotti tema, de mivel nem vagyok nagyon jartas a szerelesben, inkabb elvinnem valakihez hogy nezze at es egyutt babraljunk rajta amit lehet, ha ismertek ilyen joszivu embert Pozsony-Moson-Gyor kornyeken, kerlek szoljatok. Vagy akar Bp-re is visszautazhatok vele ha muszalyj.

Egyelore ilyensmiket szeretnek megoldani:
- benzinszint mutato: ha tele van mutatja, majd ahogy fogy ingalozik a tu, majd hamarosan teljesen felakad ugy hogy nem is latszik es meg nem mozdul. Igy kicsit izgalmas az autozas mert sosem tudom mennyi uzemanyag van meg.
- Km ora nem mukodik (sebesseg +km)- tudna segiteni valaki hogy hol keressem a hibat? hogy tudnam megjavitani?
- Fekek csak 2-3ik pumpalasra fognak - elmeletileg a volt tulaj szervizbe vitte mikozben a papirokat inteztuk, de allitolag csak "kezzel levegoztettek nem geppel" tehat semmi haszna nem volt. Eleg felelmetes vele igy kozlekedni.

Koszi a tippeket.
Üzemanyag szintjelző: jeladó a tankban elfáradt, szokásos jelenség, vagy bontott, vagy új, egyik olcsóbb, de a hiba nem kizárt, a másik drágább, de lehet, hogy az sem tökéletes.
Km. óra: spirálod szakadt el, nem nagy tétel, nem vészes a cseréje.
Fék: lehet, egy normális hozzáállású ember pikkpakk megcsinálja fél óra alatt (légtelenítés). Legrosszabb esetben főfékhenger, de én arra tippelek, hogy légtelenítés helyett semmit sem csináltak vele.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Attila_bogaras84
Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #69226 Dátum: 2013 November 30, 17:51:31 »

Sziasztok!

Frissen vasarolt bogarammal ugy nez ki lesz egy csomo babralni valo, sajnos tobb mint amit szerettem volna vagy amire szamitottam.
Valaki tudna segiteni egy .pdf szerviz konyvvel? '74-es 1302 USA export (nem tudom ha sokban kulombozik a sima verziotol)

Tudom nem igazan haz elotti tema, de mivel nem vagyok nagyon jartas a szerelesben, inkabb elvinnem valakihez hogy nezze at es egyutt babraljunk rajta amit lehet, ha ismertek ilyen joszivu embert Pozsony-Moson-Gyor kornyeken, kerlek szoljatok. Vagy akar Bp-re is visszautazhatok vele ha muszalyj.

Egyelore ilyensmiket szeretnek megoldani:
- benzinszint mutato: ha tele van mutatja, majd ahogy fogy ingalozik a tu, majd hamarosan teljesen felakad ugy hogy nem is latszik es meg nem mozdul. Igy kicsit izgalmas az autozas mert sosem tudom mennyi uzemanyag van meg.
- Km ora nem mukodik (sebesseg +km)- tudna segiteni valaki hogy hol keressem a hibat? hogy tudnam megjavitani?
- Fekek csak 2-3ik pumpalasra fognak - elmeletileg a volt tulaj szervizbe vitte mikozben a papirokat inteztuk, de allitolag csak "kezzel levegoztettek nem geppel" tehat semmi haszna nem volt. Eleg felelmetes vele igy kozlekedni.

Koszi a tippeket.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #69225 Dátum: 2013 November 30, 17:07:16 »

Amit a Hudáknál lehet kapni,kartergáz szűrő készletet,annak beszereléséről van valakinek fényképe,amit megosztana?Pár éve vettem,gondoltam ideje berakni.Dupla karbihoz.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #69224 Dátum: 2013 November 30, 16:47:17 »

Ha latsz meg, vegyel nekem is egy ilyet, kerlek!
Rendben.

aztán majd csinálunk egy szmb-t, amikor nekem is  beszerelitek  Cool
Úgy legyen.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69223 Dátum: 2013 November 30, 16:40:23 »

aztán majd csinálunk egy szmb-t, amikor nekem is  beszerelitek  Cool

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #69222 Dátum: 2013 November 30, 16:32:51 »

Pakolgattam a nem Bogaras alkatrészek között és találtam én is egy ilyet. Smiley
Tavasszal vettem a Szolnoki börzén 500 Ft-ért. Indulhat a projekt.  Wink
Ha latsz meg, vegyel nekem is egy ilyet, kerlek!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #69221 Dátum: 2013 November 30, 16:21:18 »

Pakolgattam a Bogaras alkatrészek között és találtam egy 321955531A relét. Halleluja, már csak a kapcsolót kell átfaragnom. :-)

Pakolgattam a nem Bogaras alkatrészek között és találtam én is egy ilyet. Smiley
Tavasszal vettem a Szolnoki börzén 500 Ft-ért. Indulhat a projekt.  Wink
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #69220 Dátum: 2013 November 29, 16:18:51 »

Kúpos menettel.
közben már voltam Misinél, megvan, köszi.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #69219 Dátum: 2013 November 29, 11:23:27 »

Erre gondolok én is, de kellett a megerősítés. És sima egyenes zsírzógomb? Ilyen?

Kúpos menettel.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #69218 Dátum: 2013 November 28, 23:01:21 »

a három izzó egymás mellett középen  egy álltalában fekete szigetelésen van el szeparálva ,az órában a számlap  megvilágító és ablakfűtés valamint országúti visszajelző valóban testen ül....
Koszonom, igy mar teljesen vilagos! Ugy emlekeztem / azt hittem, hogy az egesz ora egy femdarabbol van!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69217 Dátum: 2013 November 28, 23:00:24 »

Lehet, hogy valoban ugy van, hogy az egesz ora feszultseg alatt van es a kis foglalaltok is +-t kapnak, nem tudom. Ez esetben ertheto az allitas, hogy a foglalaton, majd az izzon, majd a kek vezeteken keresztul megy hatra a gerjesztes.

A foglalatra mindenesetre egyetlen vezetek megy, a foglalat kulso resze pedig galvanikusan kapcsolodik az oranak ahhoz a reszehez (az meg latszolag egyben van az egesz oraval, csodalkoznek, ha + lenne rajta, mert az meg hozzaer a kasztnihoz ...).

Szoval tovabbra sem tudom, de abban biztos vagyok, hogy 1 szal megy a toltesjelzo izzora es mikor kevesbe leszek faradt megnezem a kapcsolasi rajzokat! :-)

a három izzó egymás mellett középen  egy álltalában fekete szigetelésen van el szeparálva ,az órában a számlap  megvilágító és ablakfűtés valamint országúti visszajelző valóban testen ül....

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #69216 Dátum: 2013 November 28, 22:40:05 »

Nincs ott test.

Mert a közös fekete szálon jön egy gyújtás [nyissz] Ez van a foglalaton

Lehet, hogy valoban ugy van, hogy az egesz ora feszultseg alatt van es a kis foglalaltok is +-t kapnak, nem tudom. Ez esetben ertheto az allitas, hogy a foglalaton, majd az izzon, majd a kek vezeteken keresztul megy hatra a gerjesztes.

A foglalatra mindenesetre egyetlen vezetek megy, a foglalat kulso resze pedig galvanikusan kapcsolodik az oranak ahhoz a reszehez (az meg latszolag egyben van az egesz oraval, csodalkoznek, ha + lenne rajta, mert az meg hozzaer a kasztnihoz ...).

Szoval tovabbra sem tudom, de abban biztos vagyok, hogy 1 szal megy a toltesjelzo izzora es mikor kevesbe leszek faradt megnezem a kapcsolasi rajzokat! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #69215 Dátum: 2013 November 28, 20:58:33 »

faszt!
az egyikre bemegy a plusz, a másikon meg kijön és megy hátra a féklámpákhoz.
a harmadik nemt'om mire kellhet.
kéne egy kapcsolási rajz.
Ezen most elgondolkodtam, és rájöttem hogy elöl nincs is. Majd arra hogy hátul kettő van. Majd arra is, hogy onnan hátra csak egy drót megy. Lehet aludnom kéne.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69214 Dátum: 2013 November 28, 20:53:19 »

műszerfalra? a másik kettő meg a két féklámpa?
faszt!
az egyikre bemegy a plusz, a másikon meg kijön és megy hátra a féklámpákhoz.
a harmadik nemt'om mire kellhet.
kéne egy kapcsolási rajz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #69213 Dátum: 2013 November 28, 18:15:54 »

De megoldható egy sima közös kötéssel is.
egy árban van. Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69212 Dátum: 2013 November 28, 18:15:03 »

tehát a 03-asomra olyan kell.
De megoldható egy sima közös kötéssel is.

Bácsi Győző
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #69211 Dátum: 2013 November 28, 18:12:36 »

tehát a 03-asomra olyan kell.
Az nemnagyon biztos. Bubisra nincs know-how-m.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #69210 Dátum: 2013 November 28, 18:10:54 »

Az az olyan bogarakon volt, ahol volt a műszerfal közepén visszajelző. (pl puha műszerfalasok)
tehát a 03-asomra olyan kell.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #69209 Dátum: 2013 November 28, 18:10:36 »

Ha esetleg visszajelzőt is szeretnél...
műszerfalra? a másik kettő meg a két féklámpa?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #69208 Dátum: 2013 November 28, 18:10:18 »

és mire való 3 madzagos?
Az az olyan bogarakon volt, ahol volt a műszerfal közepén visszajelző. (pl puha műszerfalasok)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69207 Dátum: 2013 November 28, 18:03:49 »

és mire való 3 madzagos?
Ha esetleg visszajelzőt is szeretnél...

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #69206 Dátum: 2013 November 28, 18:01:02 »

Lehet kettő darab gomba is rajta, akkor négy... Cheesy
és mire való 3 madzagos?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69205 Dátum: 2013 November 28, 17:58:08 »

ez biztos?
Lehet kettő darab gomba is rajta, akkor négy... Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #69204 Dátum: 2013 November 28, 16:58:13 »

néhány szót értek abból, amit leírtál.
amennyiben azt kérdezed, hogy hány madzag megy rá, akkor a válasz: 2 (kettő)
ez biztos?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69203 Dátum: 2013 November 28, 15:50:48 »

ok, kösz!
Féklámpa kapcsoló 2, vagy 3 terminálos való?
néhány szót értek abból, amit leírtál.
amennyiben azt kérdezed, hogy hány madzag megy rá, akkor a válasz: 2 (kettő)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #69202 Dátum: 2013 November 28, 11:19:43 »

Igen.
ok, kösz!
Féklámpa kapcsoló 2, vagy 3 terminálos való?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #69201 Dátum: 2013 November 28, 10:42:13 »

Ilyen?
Igen.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #69200 Dátum: 2013 November 28, 10:36:37 »

Eleg logikus: mindket oldalon, mind a ket futomugerenda vegen van egy, osszesen tehat 4.
Erre gondolok én is, de kellett a megerősítés. És sima egyenes zsírzógomb? Ilyen?

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #69199 Dátum: 2013 November 28, 10:32:26 »

Tud valaki segíteni, hogy a 70-es 1300-as bogár első futóművén hány darab zsírzási pont van (hány db és milyen zsírzógomb van)? Nincs előttem most és nem is ugrik be, hogy hány lenne... Előre is kösz!
Eleg logikus: mindket oldalon, mind a ket futomugerenda vegen van egy, osszesen tehat 4.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #69198 Dátum: 2013 November 28, 10:30:12 »

Tud valaki segíteni, hogy a 70-es 1300-as bogár első futóművén hány darab zsírzási pont van (hány db és milyen zsírzógomb van)? Nincs előttem most és nem is ugrik be, hogy hány lenne... Előre is kösz!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69197 Dátum: 2013 November 26, 10:07:24 »

Miért, látszik? Nem! Könnyebb mint a zártszelvény? Igen!
Van még kérdés?  Tongue

aztán az egészet egy jó hosszú rejzer csavarral összehuzatod a padlólemezhez Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69196 Dátum: 2013 November 26, 08:07:52 »


Én egyszerűen fogok fa stafnikat, léceket, aztán próbálgatok. Meg beültetem a tulajt is.

aztán az egészet egy jó hosszú rejzer csavarral összehuzatod a padlólemezhez Grin

Oldalak: 1 ... 280 281 282 283 284 [285] 286 287 288 289 290 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.196 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.