www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 18:14:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 274 275 276 277 278 [279] 280 281 282 283 284 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13170805 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #69475 Dátum: 2013 December 28, 12:32:41 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69474 Dátum: 2013 December 28, 12:31:59 »

Mert a 303-asok az egy teljesen külön téma, az a királykategória. Nem mindenkinek lehetett ilyenje, nem mindenki érdemelte ki.

a varázsló tollából idéznék:
"ritz azt hitte már a Golfon dolgoznak, azért lett az eleje és a belseje olyan, de Hans még a régi bogárban gondolkodott...sajnos az egy emelet ami elválasztotta őket ezt eredményezte.  Szép lett.... "



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #69473 Dátum: 2013 December 28, 12:27:32 »

Kell, hogy értse.  Cheesy
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69472 Dátum: 2013 December 28, 12:27:07 »


Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69471 Dátum: 2013 December 28, 12:25:54 »

Mert a 303-asok az egy teljesen külön téma, az a királykategória. Nem mindenkinek lehetett ilyenje, nem mindenki érdemelte ki.


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69470 Dátum: 2013 December 28, 12:25:06 »

Mert a 303-asok az egy teljesen külön téma, az a királykategória. Nem mindenkinek lehetett ilyenje, nem mindenki érdemelte ki.

Mint ahogy ma sem... Wink

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #69469 Dátum: 2013 December 28, 12:24:10 »

Valamit nem értek így kérdeznék (  Embarrassed ):
Megvannak 1947-től 1977-ig az alváz és motorszámok de 133-as alvázszám sehol nincs. 113-as van amit 1972.augusztusától 1973. júliusáig csináltak.  A motor meg 1976. december körüli lehet.

WTF?!  Grin Grin Pls help  Grin


Mert a 303-asok az egy teljesen külön téma, az a királykategória. Nem mindenkinek lehetett ilyenje, nem mindenki érdemelte ki.
Lazlow
« Hozzászólás #69468 Dátum: 2013 December 28, 12:23:16 »

De van 133-as alvázszám,az én 1303-asomnak is az az alvázszáma.

Igen tudom, rájöttem. Csak már el volt küldve a hozzászólás.  Embarrassed Sorry.  Embarrassed
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69467 Dátum: 2013 December 28, 12:15:06 »

Valamit nem értek így kérdeznék (  Embarrassed ):
Megvannak 1947-től 1977-ig az alváz és motorszámok de 133-as alvázszám sehol nincs. 113-as van amit 1972.augusztusától 1973. júliusáig csináltak.  A motor meg 1976. december körüli lehet.

WTF?!  Grin Grin Pls help  Grin


http://www.bugbox.hu/kod/alvazszam_1302_1303.html

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69466 Dátum: 2013 December 28, 11:55:43 »

Valamit nem értek így kérdeznék (  Embarrassed ):
Megvannak 1947-től 1977-ig az alváz és motorszámok de 133-as alvázszám sehol nincs. 113-as van amit 1972.augusztusától 1973. júliusáig csináltak.  A motor meg 1976. december körüli lehet.

WTF?!  Grin Grin Pls help  Grin


De van 133-as alvázszám,az én 1303-asomnak is az az alvázszáma.
Lazlow
« Hozzászólás #69465 Dátum: 2013 December 28, 11:50:58 »

Ahogy már írták,a 133-as alvázszám,az 1973-as modellévű 1303-asok alváza.A "13-as" az 1303-as típust jelöli,a "3-as" pedig a 73-as modellévet.

Valamit nem értek így kérdeznék (  Embarrassed ):
Megvannak 1947-től 1977-ig az alváz és motorszámok de 133-as alvázszám sehol nincs. 113-as van amit 1972.augusztusától 1973. júliusáig csináltak.  A motor meg 1976. december körüli lehet.

WTF?!  Grin Grin Pls help  Grin

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69464 Dátum: 2013 December 28, 11:25:57 »


Ahogy már írták,a 133-as alvázszám,az 1973-as modellévű 1303-asok alváza.A "13-as" az 1303-as típust jelöli,a "3-as" pedig a 73-as modellévet.

A D1-es motor pedig 1972/08-al jött,a 73-as modellévvel.Ezek már növelt kompressziós,púpos dugattyús,nagy olajfuratos motorok.Később ezt a motort szerelték be a mexikói bogarakba is.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69463 Dátum: 2013 December 28, 11:13:00 »



http://www.bugbox.hu/hasznos.php

honnan vetted a 67-68-at?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #69462 Dátum: 2013 December 28, 10:07:00 »

Mert mint tudjuk az 1303A semmit sem ér Smiley

Fórumos ár reálisan 100-110ezer teletankkal házhozhozva megnézésre, részletfizetéssel.  Cheesy
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #69461 Dátum: 2013 December 28, 08:50:39 »

..... 99% hogy az eredetvizsgás hülyeséget beszél...

1303LS
« Hozzászólás #69460 Dátum: 2013 December 28, 08:50:29 »

drágán vetted?
Fórumos ár reálisan 100-110ezer teletankkal házhozhozva megnézésre, részletfizetéssel.  Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #69459 Dátum: 2013 December 28, 08:49:32 »



Na akkor megnyugodhatsz, mert ez egy 73-as 1303-a skocsi alvázszáma. A kasztni is 1303-as.
A motorod pedig a legjobb létező fajta nagyolajfuratos 1,2-es.
Az eredetvizsgáló pedig vagy teljesen hülye volt, vagy teljesen hülye és okoskodni akart csak, vagy jattot akart, vagy ezek kombinációja.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #69458 Dátum: 2013 December 28, 08:46:21 »



drágán vetted?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Örsvezető
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #69457 Dátum: 2013 December 28, 08:36:46 »

Jaja, igazad van ezt még elfelejtettem megkérdezni.
Szóval: Motorszám?



[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69456 Dátum: 2013 December 27, 21:31:17 »

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #69455 Dátum: 2013 December 27, 21:19:50 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69454 Dátum: 2013 December 27, 21:18:42 »

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #69453 Dátum: 2013 December 27, 21:11:16 »

A központi programjukban az 1303-as nem is szerepelt 1,6-os motorral, amikor az enyémet év elején eredetiségvizsgáltattam.
Én mondtam meg azt is, hogy hány lóerős a motor, mert az sem szerepelt a rendszerükben.
pl ezért az enyém mint typ3 szerepel.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69452 Dátum: 2013 December 27, 21:11:05 »

A központi programjukban az 1303-as nem is szerepelt 1,6-os motorral, amikor az enyémet év elején eredetiségvizsgáltattam.
Én mondtam meg azt is, hogy hány lóerős a motor, mert az sem szerepelt a rendszerükben.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69451 Dátum: 2013 December 27, 21:06:21 »

A központi programjukban az 1303-as nem is szerepelt 1,6-os motorral, amikor az enyémet év elején eredetiségvizsgáltattam.
Én mondtam meg azt is, hogy hány lóerős a motor, mert az sem szerepelt a rendszerükben.
1303LS
« Hozzászólás #69450 Dátum: 2013 December 27, 21:05:10 »

D-s motor még nem feltétlen típusidegen, számok nélkül nehéz megmondani
Jaja, igazad van ezt még elfelejtettem megkérdezni.
Szóval: Motorszám?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69449 Dátum: 2013 December 27, 21:04:18 »

Köszönöm a linket.
Az eredetvizsgáló azt mondta hogy az alváz 1300-as, a karosszéria szemmel láthatólag 1303-as, a motor D sorozatszámú (tehát a link szerint 1200-as), a faldach tető egy 64-es bogárról van és még egy csomó dolog pl. ülés,oldalkárpit innen-onnan van összeszedve.
De jól megy még így is, hogy az olaj folyik és a motor beállítás se az igazi, és sem az alváz sem a karosszéria nem rozsdás.
Szilveszterkor vendégeket várunk, ezért sajnos nem tudok kimenni a Közlekedési Múzeumhoz, de a lehető legközelebbi találkozóra megyek.

D-s motor még nem feltétlen típusidegen, számok nélkül nehéz megmondani

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69448 Dátum: 2013 December 27, 21:03:27 »

de 99% hogy az eredetvizsgás hülyeséget beszél...
így legyen lottóötösöm

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69447 Dátum: 2013 December 27, 20:56:51 »

1300-as torziós alvázra nem nagyon tesznek fel itthon 1303-as bódét, úgyhogy az szerintem hülyeség.
kb én is ezt akartam írni, szinte kizárt hogy valaki egy 1303 rahmenkopfját felhegeszti egy 1300 alvázra  ,esetleg fordítva  inkább el tudnám képzelni   vagy azt hogy az alvázszámkörnyékét áthegesztették de 99% hogy az eredetvizsgás hülyeséget beszél...

1303LS
« Hozzászólás #69446 Dátum: 2013 December 27, 20:51:57 »

Köszönöm a linket.
Az eredetvizsgáló azt mondta hogy az alváz 1300-as, a karosszéria szemmel láthatólag 1303-as, a motor D sorozatszámú (tehát a link szerint 1200-as), a faldach tető egy 64-es bogárról van és még egy csomó dolog pl. ülés,oldalkárpit innen-onnan van összeszedve.
De jól megy még így is, hogy az olaj folyik és a motor beállítás se az igazi, és sem az alváz sem a karosszéria nem rozsdás.
Szilveszterkor vendégeket várunk, ezért sajnos nem tudok kimenni a Közlekedési Múzeumhoz, de a lehető legközelebbi találkozóra megyek.

Ez így már elég kavar. Tennél fel képet esetleg a kocsiról? Már ha nem titkos.  Wink
AZtán megírhatnád az alvázszámát is, abból kb hónapra meg lehet mondani még a gyártását is nem csak azt, hogy 1300-as vagy 303-as.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69445 Dátum: 2013 December 27, 20:49:19 »

Köszönöm a linket.
Az eredetvizsgáló azt mondta hogy az alváz 1300-as, a karosszéria szemmel láthatólag 1303-as, a motor D sorozatszámú (tehát a link szerint 1200-as), a faldach tető egy 64-es bogárról van és még egy csomó dolog pl. ülés,oldalkárpit innen-onnan van összeszedve.
De jól megy még így is, hogy az olaj folyik és a motor beállítás se az igazi, és sem az alváz sem a karosszéria nem rozsdás.
Szilveszterkor vendégeket várunk, ezért sajnos nem tudok kimenni a Közlekedési Múzeumhoz, de a lehető legközelebbi találkozóra megyek.


1300-as torziós alvázra nem nagyon tesznek fel itthon 1303-as bódét, úgyhogy az szerintem hülyeség.
Nem elérhető Örsvezető
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #69444 Dátum: 2013 December 27, 20:47:12 »

Köszönöm a linket.
Az eredetvizsgáló azt mondta hogy az alváz 1300-as, a karosszéria szemmel láthatólag 1303-as, a motor D sorozatszámú (tehát a link szerint 1200-as), a faldach tető egy 64-es bogárról van és még egy csomó dolog pl. ülés,oldalkárpit innen-onnan van összeszedve.
De jól megy még így is, hogy az olaj folyik és a motor beállítás se az igazi, és sem az alváz sem a karosszéria nem rozsdás.
Szilveszterkor vendégeket várunk, ezért sajnos nem tudok kimenni a Közlekedési Múzeumhoz, de a lehető legközelebbi találkozóra megyek.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69443 Dátum: 2013 December 27, 17:45:42 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69442 Dátum: 2013 December 27, 17:26:25 »

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69441 Dátum: 2013 December 27, 16:20:00 »

Hazaértünk, fogyasztást max óra alapján tudnék mondani, inkább majd tankoláskor (a megtett utat GPS-szel mérem, mivel nincs kmóra).
Hidegen sokkal rosszabbul viselkedik a kocsi, érezni, hogy kevesebbet kap (előzőleg hidegben is szinte azonnal tökéletesen ment). Ha bemelegedett, érezhető változás nincs, reméljük, csak a fogyasztásban lesz. :-)))
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69440 Dátum: 2013 December 27, 13:36:21 »

Nos: az alapjárati keverék csavar 5 egész fordulatot volt kitekerve, az alapjárati csavar nem érte el a fogazott tárcsát (kb 1mm-re volt tőle).
Először érintőre vettem az alapjárati csavarral a fogazott tárcsát, majd rátekertem egy fél fordulatot. Ezután az alapjárati keverék csavart a teljesen betekert állapotból kicsavartam 2 1/4 fordulatot, hozzálőttem fülre 800-900 körülre az alajáratot, majd még kicsit kitekertem az alapjárati keverék csavart (összesen kb 2 3/4 fordulat) és hozzáállítottam a bypass csavarral 800-900 közé az alapjáratot. Még annyi gond volt, hogy mivel a szivató nem engedte teljesen vissza a pillangószelepet, ezért néha (nem mindig) a fogazott tárcsa felsőbb lépcsőjén támaszokodott meg az alapjárati csavar, ilyenkor volt "azonnal felszállok" üzemmód a piros lámpánál. :-)
Lassan indulunk haza Siófokról a hetvenesen, kíváncsi vagyok, milyen lesz.

Akkor is szokott ilyesmi lenni, ha a gázbovden túl feszes. Esetleg 1-3 mm-t érdemes lenne rajta lazítani.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69439 Dátum: 2013 December 27, 13:34:21 »

Nos: az alapjárati keverék csavar 5 egész fordulatot volt kitekerve, az alapjárati csavar nem érte el a fogazott tárcsát (kb 1mm-re volt tőle).
Először érintőre vettem az alapjárati csavarral a fogazott tárcsát, majd rátekertem egy fél fordulatot. Ezután az alapjárati keverék csavart a teljesen betekert állapotból kicsavartam 2 1/4 fordulatot, hozzálőttem fülre 800-900 körülre az alajáratot, majd még kicsit kitekertem az alapjárati keverék csavart (összesen kb 2 3/4 fordulat) és hozzáállítottam a bypass csavarral 800-900 közé az alapjáratot. Még annyi gond volt, hogy mivel a szivató nem engedte teljesen vissza a pillangószelepet, ezért néha (nem mindig) a fogazott tárcsa felsőbb lépcsőjén támaszokodott meg az alapjárati csavar, ilyenkor volt "azonnal felszállok" üzemmód a piros lámpánál. :-)
Lassan indulunk haza Siófokról a hetvenesen, kíváncsi vagyok, milyen lesz.

Az. Ahogy most gyorsan rápillantottam, ha a szivató visszamegy, az alapjárati csavar el sem éri a tárcsát...
Megyek vele pár kilométert és beállítom.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69438 Dátum: 2013 December 27, 13:08:19 »

Nekem ma hozott, Golfos ajándékot.  Grin
Ha 6 ugyanolyan bogárból, akkor semmi gáz. Ha 6 féle autóból, na akkor érdekes a dolog. Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69437 Dátum: 2013 December 27, 13:07:17 »

Sziasztok!
Remélem mindenkinek boldogan telt a karácsonya és egy rahedli bogaras cuccot hozott a jézuska Smiley
Valaki megismételné nekem azokat a linkeket amiket a bemutatkozásomkor kaptam(régi dokumentumok,adatok)? (Sajna nem mentettem el őket)...
Rossz topic-ban írkáltunk ezért ki lett moderálva. Szeretném megkeresni benne a motorkódokat és a színkódokat, mert karácsony előtt voltunk eredetiségvizsgálaton és kiderült a bogaram legalább 6 autóból van összeszerelve. (De persze legálisan.) Ezért most próbálom kinyomozni, hogy melyik részéhez milyen gyári alkatrészt kell vásárolnom.



http://www.vbklub.net/

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #69436 Dátum: 2013 December 27, 13:03:15 »

Sziasztok!
Remélem mindenkinek boldogan telt a karácsonya és egy rahedli bogaras cuccot hozott a jézuska Smiley
Valaki megismételné nekem azokat a linkeket amiket a bemutatkozásomkor kaptam(régi dokumentumok,adatok)? (Sajna nem mentettem el őket)...
Rossz topic-ban írkáltunk ezért ki lett moderálva. Szeretném megkeresni benne a motorkódokat és a színkódokat, mert karácsony előtt voltunk eredetiségvizsgálaton és kiderült a bogaram legalább 6 autóból van összeszerelve. (De persze legálisan.) Ezért most próbálom kinyomozni, hogy melyik részéhez milyen gyári alkatrészt kell vásárolnom.



Nekem ma hozott, Golfos ajándékot.  Grin
Ha 6 ugyanolyan bogárból, akkor semmi gáz. Ha 6 féle autóból, na akkor érdekes a dolog. Grin

Oldalak: 1 ... 274 275 276 277 278 [279] 280 281 282 283 284 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.175 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.