www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 21:57:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 275 276 277 278 279 [280] 281 282 283 284 285 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14833068 alkalommal)
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69451 Dátum: 2013 December 27, 21:06:21 »

A központi programjukban az 1303-as nem is szerepelt 1,6-os motorral, amikor az enyémet év elején eredetiségvizsgáltattam.
Én mondtam meg azt is, hogy hány lóerős a motor, mert az sem szerepelt a rendszerükben.
1303LS
« Hozzászólás #69450 Dátum: 2013 December 27, 21:05:10 »

D-s motor még nem feltétlen típusidegen, számok nélkül nehéz megmondani
Jaja, igazad van ezt még elfelejtettem megkérdezni.
Szóval: Motorszám?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #69449 Dátum: 2013 December 27, 21:04:18 »

Köszönöm a linket.
Az eredetvizsgáló azt mondta hogy az alváz 1300-as, a karosszéria szemmel láthatólag 1303-as, a motor D sorozatszámú (tehát a link szerint 1200-as), a faldach tető egy 64-es bogárról van és még egy csomó dolog pl. ülés,oldalkárpit innen-onnan van összeszedve.
De jól megy még így is, hogy az olaj folyik és a motor beállítás se az igazi, és sem az alváz sem a karosszéria nem rozsdás.
Szilveszterkor vendégeket várunk, ezért sajnos nem tudok kimenni a Közlekedési Múzeumhoz, de a lehető legközelebbi találkozóra megyek.

D-s motor még nem feltétlen típusidegen, számok nélkül nehéz megmondani

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #69448 Dátum: 2013 December 27, 21:03:27 »

de 99% hogy az eredetvizsgás hülyeséget beszél...
így legyen lottóötösöm

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69447 Dátum: 2013 December 27, 20:56:51 »

1300-as torziós alvázra nem nagyon tesznek fel itthon 1303-as bódét, úgyhogy az szerintem hülyeség.
kb én is ezt akartam írni, szinte kizárt hogy valaki egy 1303 rahmenkopfját felhegeszti egy 1300 alvázra  ,esetleg fordítva  inkább el tudnám képzelni   vagy azt hogy az alvázszámkörnyékét áthegesztették de 99% hogy az eredetvizsgás hülyeséget beszél...

1303LS
« Hozzászólás #69446 Dátum: 2013 December 27, 20:51:57 »

Köszönöm a linket.
Az eredetvizsgáló azt mondta hogy az alváz 1300-as, a karosszéria szemmel láthatólag 1303-as, a motor D sorozatszámú (tehát a link szerint 1200-as), a faldach tető egy 64-es bogárról van és még egy csomó dolog pl. ülés,oldalkárpit innen-onnan van összeszedve.
De jól megy még így is, hogy az olaj folyik és a motor beállítás se az igazi, és sem az alváz sem a karosszéria nem rozsdás.
Szilveszterkor vendégeket várunk, ezért sajnos nem tudok kimenni a Közlekedési Múzeumhoz, de a lehető legközelebbi találkozóra megyek.

Ez így már elég kavar. Tennél fel képet esetleg a kocsiról? Már ha nem titkos.  Wink
AZtán megírhatnád az alvázszámát is, abból kb hónapra meg lehet mondani még a gyártását is nem csak azt, hogy 1300-as vagy 303-as.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69445 Dátum: 2013 December 27, 20:49:19 »

Köszönöm a linket.
Az eredetvizsgáló azt mondta hogy az alváz 1300-as, a karosszéria szemmel láthatólag 1303-as, a motor D sorozatszámú (tehát a link szerint 1200-as), a faldach tető egy 64-es bogárról van és még egy csomó dolog pl. ülés,oldalkárpit innen-onnan van összeszedve.
De jól megy még így is, hogy az olaj folyik és a motor beállítás se az igazi, és sem az alváz sem a karosszéria nem rozsdás.
Szilveszterkor vendégeket várunk, ezért sajnos nem tudok kimenni a Közlekedési Múzeumhoz, de a lehető legközelebbi találkozóra megyek.


1300-as torziós alvázra nem nagyon tesznek fel itthon 1303-as bódét, úgyhogy az szerintem hülyeség.
Nem elérhető Örsvezető
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #69444 Dátum: 2013 December 27, 20:47:12 »

Köszönöm a linket.
Az eredetvizsgáló azt mondta hogy az alváz 1300-as, a karosszéria szemmel láthatólag 1303-as, a motor D sorozatszámú (tehát a link szerint 1200-as), a faldach tető egy 64-es bogárról van és még egy csomó dolog pl. ülés,oldalkárpit innen-onnan van összeszedve.
De jól megy még így is, hogy az olaj folyik és a motor beállítás se az igazi, és sem az alváz sem a karosszéria nem rozsdás.
Szilveszterkor vendégeket várunk, ezért sajnos nem tudok kimenni a Közlekedési Múzeumhoz, de a lehető legközelebbi találkozóra megyek.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #69443 Dátum: 2013 December 27, 17:45:42 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #69442 Dátum: 2013 December 27, 17:26:25 »

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69441 Dátum: 2013 December 27, 16:20:00 »

Hazaértünk, fogyasztást max óra alapján tudnék mondani, inkább majd tankoláskor (a megtett utat GPS-szel mérem, mivel nincs kmóra).
Hidegen sokkal rosszabbul viselkedik a kocsi, érezni, hogy kevesebbet kap (előzőleg hidegben is szinte azonnal tökéletesen ment). Ha bemelegedett, érezhető változás nincs, reméljük, csak a fogyasztásban lesz. :-)))
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69440 Dátum: 2013 December 27, 13:36:21 »

Nos: az alapjárati keverék csavar 5 egész fordulatot volt kitekerve, az alapjárati csavar nem érte el a fogazott tárcsát (kb 1mm-re volt tőle).
Először érintőre vettem az alapjárati csavarral a fogazott tárcsát, majd rátekertem egy fél fordulatot. Ezután az alapjárati keverék csavart a teljesen betekert állapotból kicsavartam 2 1/4 fordulatot, hozzálőttem fülre 800-900 körülre az alajáratot, majd még kicsit kitekertem az alapjárati keverék csavart (összesen kb 2 3/4 fordulat) és hozzáállítottam a bypass csavarral 800-900 közé az alapjáratot. Még annyi gond volt, hogy mivel a szivató nem engedte teljesen vissza a pillangószelepet, ezért néha (nem mindig) a fogazott tárcsa felsőbb lépcsőjén támaszokodott meg az alapjárati csavar, ilyenkor volt "azonnal felszállok" üzemmód a piros lámpánál. :-)
Lassan indulunk haza Siófokról a hetvenesen, kíváncsi vagyok, milyen lesz.

Akkor is szokott ilyesmi lenni, ha a gázbovden túl feszes. Esetleg 1-3 mm-t érdemes lenne rajta lazítani.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69439 Dátum: 2013 December 27, 13:34:21 »

Nos: az alapjárati keverék csavar 5 egész fordulatot volt kitekerve, az alapjárati csavar nem érte el a fogazott tárcsát (kb 1mm-re volt tőle).
Először érintőre vettem az alapjárati csavarral a fogazott tárcsát, majd rátekertem egy fél fordulatot. Ezután az alapjárati keverék csavart a teljesen betekert állapotból kicsavartam 2 1/4 fordulatot, hozzálőttem fülre 800-900 körülre az alajáratot, majd még kicsit kitekertem az alapjárati keverék csavart (összesen kb 2 3/4 fordulat) és hozzáállítottam a bypass csavarral 800-900 közé az alapjáratot. Még annyi gond volt, hogy mivel a szivató nem engedte teljesen vissza a pillangószelepet, ezért néha (nem mindig) a fogazott tárcsa felsőbb lépcsőjén támaszokodott meg az alapjárati csavar, ilyenkor volt "azonnal felszállok" üzemmód a piros lámpánál. :-)
Lassan indulunk haza Siófokról a hetvenesen, kíváncsi vagyok, milyen lesz.

Az. Ahogy most gyorsan rápillantottam, ha a szivató visszamegy, az alapjárati csavar el sem éri a tárcsát...
Megyek vele pár kilométert és beállítom.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #69438 Dátum: 2013 December 27, 13:08:19 »

Nekem ma hozott, Golfos ajándékot.  Grin
Ha 6 ugyanolyan bogárból, akkor semmi gáz. Ha 6 féle autóból, na akkor érdekes a dolog. Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #69437 Dátum: 2013 December 27, 13:07:17 »

Sziasztok!
Remélem mindenkinek boldogan telt a karácsonya és egy rahedli bogaras cuccot hozott a jézuska Smiley
Valaki megismételné nekem azokat a linkeket amiket a bemutatkozásomkor kaptam(régi dokumentumok,adatok)? (Sajna nem mentettem el őket)...
Rossz topic-ban írkáltunk ezért ki lett moderálva. Szeretném megkeresni benne a motorkódokat és a színkódokat, mert karácsony előtt voltunk eredetiségvizsgálaton és kiderült a bogaram legalább 6 autóból van összeszerelve. (De persze legálisan.) Ezért most próbálom kinyomozni, hogy melyik részéhez milyen gyári alkatrészt kell vásárolnom.



http://www.vbklub.net/

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #69436 Dátum: 2013 December 27, 13:03:15 »

Sziasztok!
Remélem mindenkinek boldogan telt a karácsonya és egy rahedli bogaras cuccot hozott a jézuska Smiley
Valaki megismételné nekem azokat a linkeket amiket a bemutatkozásomkor kaptam(régi dokumentumok,adatok)? (Sajna nem mentettem el őket)...
Rossz topic-ban írkáltunk ezért ki lett moderálva. Szeretném megkeresni benne a motorkódokat és a színkódokat, mert karácsony előtt voltunk eredetiségvizsgálaton és kiderült a bogaram legalább 6 autóból van összeszerelve. (De persze legálisan.) Ezért most próbálom kinyomozni, hogy melyik részéhez milyen gyári alkatrészt kell vásárolnom.



Nekem ma hozott, Golfos ajándékot.  Grin
Ha 6 ugyanolyan bogárból, akkor semmi gáz. Ha 6 féle autóból, na akkor érdekes a dolog. Grin
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69435 Dátum: 2013 December 27, 12:17:07 »

Sziasztok!
Remélem mindenkinek boldogan telt a karácsonya és egy rahedli bogaras cuccot hozott a jézuska Smiley
Valaki megismételné nekem azokat a linkeket amiket a bemutatkozásomkor kaptam(régi dokumentumok,adatok)? (Sajna nem mentettem el őket)...
Rossz topic-ban írkáltunk ezért ki lett moderálva. Szeretném megkeresni benne a motorkódokat és a színkódokat, mert karácsony előtt voltunk eredetiségvizsgálaton és kiderült a bogaram legalább 6 autóból van összeszerelve. (De persze legálisan.) Ezért most próbálom kinyomozni, hogy melyik részéhez milyen gyári alkatrészt kell vásárolnom.



Szerintem mutasd meg hozzáértőknek, mielőtt felesleges költségbe vered magad. Pl. Hozd ki szilveszter délelőtt a Közlekedési Múzeumhoz, lesznek páran, akik vetnek rá néhány okos pillantást.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Örsvezető
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #69434 Dátum: 2013 December 27, 11:59:19 »

Sziasztok!
Remélem mindenkinek boldogan telt a karácsonya és egy rahedli bogaras cuccot hozott a jézuska Smiley
Valaki megismételné nekem azokat a linkeket amiket a bemutatkozásomkor kaptam(régi dokumentumok,adatok)? (Sajna nem mentettem el őket)...
Rossz topic-ban írkáltunk ezért ki lett moderálva. Szeretném megkeresni benne a motorkódokat és a színkódokat, mert karácsony előtt voltunk eredetiségvizsgálaton és kiderült a bogaram legalább 6 autóból van összeszerelve. (De persze legálisan.) Ezért most próbálom kinyomozni, hogy melyik részéhez milyen gyári alkatrészt kell vásárolnom.


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69433 Dátum: 2013 December 27, 11:08:37 »

Az. Ahogy most gyorsan rápillantottam, ha a szivató visszamegy, az alapjárati csavar el sem éri a tárcsát...
Megyek vele pár kilométert és beállítom.

PICT-3-as karbi, nem?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #69432 Dátum: 2013 December 27, 10:04:47 »

.... miből látja-hallja- a szakember hogy na most átállítottam, kicseréltem, stb ettől -17 % fogyasztás lesz.....(és"-0%"teljesítményromlás) vagy mérni kell ezt is(mármint a fogyasztáskülönbséget)?
 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69431 Dátum: 2013 December 27, 09:28:25 »

.... miből látja-hallja- a szakember hogy na most átállítottam, kicseréltem, stb ettől -17 % fogyasztás lesz.....(és"-0%"teljesítményromlás) vagy mérni kell ezt is(mármint a fogyasztáskülönbséget)?
 
A szignifikáns különbséget ránézésre is lehet látni, a tankjelző mutatójának mozgásából! :-)
De érezhető a jól beállított, rendesen működő motor és a valamiért sánta közötti különbség a mozgásából, a hangjából, aztán majd kiderül a tankolásnál! :-)

Bácsi Győző
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #69430 Dátum: 2013 December 27, 08:21:04 »

.... miből látja-hallja- a szakember hogy na most átállítottam, kicseréltem, stb ettől -17 % fogyasztás lesz.....(és"-0%"teljesítményromlás) vagy mérni kell ezt is(mármint a fogyasztáskülönbséget)?
 
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #69429 Dátum: 2013 December 27, 01:06:33 »

Hát nekem 14-15-öt evett decemberben az 1.2-es Bogár városban, de hozzátartozik, hogy ugye reggel erősen minuszok voltak még pár hete, kapartam a jeget rendesen, és 3-3,5 km a munkahelyem a városközponton át, ez kb. 10-15 perc út, de ennek a felét a lámpáknál állom, és ugyanez hazafele a délutáni csúcsban.
A Golf ugyanezt 10 l-ből tudja. Amúgy túratempóban a Bogár is megáll 7,5 l-nél. A rekordom 6,9 volt, mondjuk 4 személlyel. A Golf se sokkal jobb túrában, városban viszont számottevő a különbség!

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #69428 Dátum: 2013 December 26, 20:24:47 »

Elvileg egy nem kopott,jól beállított,érzéssel vezetett,1.2-es,D-s bogár,6 literrel tényleg kimegy a világból.
ezt több éven keresztül tudom tanusitani(2 horvát út és magyarország jó pár talija)
6.2-6.3 ez volt a legkevesebb amit sikerült kihozni


Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #69427 Dátum: 2013 December 26, 20:22:16 »

Nekem is 8-10 l között eszik. Szerintem ezek ilyenek...
Elvileg egy nem kopott,jól beállított,érzéssel vezetett,1.2-es,D-s bogár,6 literrel tényleg kimegy a világból.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #69426 Dátum: 2013 December 26, 20:20:59 »

Nekem is 8-10 l között eszik. Szerintem ezek ilyenek...


de az övé nem város és 90 km/óra.....
 olvasva 10 fölött,és jó a mocija a bufláknak,na az már egy kicsit sok,
 ismerve Stone vezetési stilusát Cool

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69425 Dátum: 2013 December 26, 20:16:02 »

Nekem is 8-10 l között eszik. Szerintem ezek ilyenek...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #69424 Dátum: 2013 December 26, 19:53:10 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69423 Dátum: 2013 December 26, 19:27:27 »

A piros 1,8 a dupla karbikkal ilyen tempónál 8 körül evett. Emiatt sokallom a 10-et.
Viszont nincs kedvem holnap ránézni, talán januárban.

1303LS
« Hozzászólás #69422 Dátum: 2013 December 26, 18:47:48 »

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #69421 Dátum: 2013 December 26, 18:27:24 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69420 Dátum: 2013 December 26, 18:16:10 »

Ha valami 2000 cm busz lenne, nem lenne sok, de egy bogár 90-es tempóban ennyit csak betegen eszik.

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #69419 Dátum: 2013 December 26, 18:03:32 »

Érezhetően sokat eszik a bordó Bogár
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69418 Dátum: 2013 December 26, 16:55:38 »


Benzinszint, tűszelep, főfúvóka és alapjárati fúvóka méret.

A keverékcsavar csak alapgázon és felette picit számít, mert ez már külön alapjárati rendszeres PICT-3-as karbi, nem?

előmelegítőcső , szivató kinyit...

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69417 Dátum: 2013 December 26, 14:57:03 »

Érezhetően sokat eszik a bordó Bogár (mértem, városon kívül pályán 90-nel haladva bekapta a 10 litert, mondjuk volt pici szembeszél). Karbira gyanakszom. Kezdjem kicsit beljebb állítani a keverék csavart első lépésben? nagyonn beavatkozás nélkül mit nézzek még meg?
Köszi!


Benzinszint, tűszelep, főfúvóka és alapjárati fúvóka méret.

A keverékcsavar csak alapgázon és felette picit számít, mert ez már külön alapjárati rendszeres PICT-3-as karbi, nem?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #69416 Dátum: 2013 December 26, 07:57:49 »

Érezhetően sokat eszik a bordó Bogár (mértem, városon kívül pályán 90-nel haladva bekapta a 10 litert, mondjuk volt pici szembeszél). Karbira gyanakszom. Kezdjem kicsit beljebb állítani a keverék csavart első lépésben? nagyonn beavatkozás nélkül mit nézzek még meg?
Köszi!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69415 Dátum: 2013 December 26, 06:40:39 »

Érezhetően sokat eszik a bordó Bogár (mértem, városon kívül pályán 90-nel haladva bekapta a 10 litert, mondjuk volt pici szembeszél). Karbira gyanakszom. Kezdjem kicsit beljebb állítani a keverék csavart első lépésben? nagyonn beavatkozás nélkül mit nézzek még meg?
Köszi!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #69414 Dátum: 2013 December 25, 19:53:41 »

oké, életben maradhatok?
a vas felületkezelése triviális, az öntvény részre koncentráltam, sry.

amúgy meg kapjátok be, buzik! :-)
Az a dicsőség amikor valaki beismeri, hogy téved! (mondtam én, sparkafer), mert ugye beismerte  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69413 Dátum: 2013 December 25, 19:26:41 »

A szívócső két vascső, közös alumínium öntvénybe öntve.
oké, életben maradhatok?
a vas felületkezelése triviális, az öntvény részre koncentráltam, sry.

amúgy meg kapjátok be, buzik! :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Lazlow
« Hozzászólás #69412 Dátum: 2013 December 25, 16:32:11 »

A XVII. kerületben az Összekötő utcában van a Mode Art kft, én náluk szintereztetek.

Nagyon köszönöm.Smiley
Oldalak: 1 ... 275 276 277 278 279 [280] 281 282 283 284 285 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.