www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 00:51:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 254 255 256 257 258 [259] 260 261 262 263 264 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13198665 alkalommal)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #70275 Dátum: 2014 Február 08, 20:23:18 »

Mai mók(a):
2

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #70274 Dátum: 2014 Február 08, 20:22:13 »

Mai mók(a):

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #70273 Dátum: 2014 Február 08, 20:07:34 »

Tegnap arra jövök haza, hogy Pöcök szerint a Luigi bogárnak annyi...
Rögtön jókedvre derültem, még jó, hogy hétfőn a gépműhelyben kezd, bele lehet kukkantani a motorba, miért is csattog a három henger működése mellett...
Azért ma nekiállt, legalább halvány esélyünk legyen, mi is a probléma?
 Szelepek, himbák rendben, gyújtás oké. Mondom, nem kéne elindítani, kíváncsi lennék én arra a csattogásra, motor indul, tényleg három hengeres, meg valami csettegő hangja is van... Ja. Kettes henger gyertyapipája elrepedt, és a mellétrafáló szikra adta a csttegő hangot, meglepő hangosan. Máskor is szívesen újítok fel motort ezer forintból! Mielőtt valaki a szívéhez kapni, a pipa valami 360 forint, csak akkor már pár apróságot is cseréltünk.
Ja, tényleg, az első gátlókat is cseréltük, a Trabi gátlók helyére újak kerültek, hasonló méretű, ám teljesen más hangolásúak. Az ültetés dacára jókorát javult a viselkedés, nem pattog, nem zajos...

Na, ügyesek vagytok... Wink Grin tudtok ti, ha akartok... Evil Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #70272 Dátum: 2014 Február 08, 16:44:13 »

 Tegnap arra jövök haza, hogy Pöcök szerint a Luigi bogárnak annyi...
Rögtön jókedvre derültem, még jó, hogy hétfőn a gépműhelyben kezd, bele lehet kukkantani a motorba, miért is csattog a három henger működése mellett...
Azért ma nekiállt, legalább halvány esélyünk legyen, mi is a probléma?
 Szelepek, himbák rendben, gyújtás oké. Mondom, nem kéne elindítani, kíváncsi lennék én arra a csattogásra, motor indul, tényleg három hengeres, meg valami csettegő hangja is van... Ja. Kettes henger gyertyapipája elrepedt, és a mellétrafáló szikra adta a csttegő hangot, meglepő hangosan. Máskor is szívesen újítok fel motort ezer forintból! Mielőtt valaki a szívéhez kapni, a pipa valami 360 forint, csak akkor már pár apróságot is cseréltünk.
Ja, tényleg, az első gátlókat is cseréltük, a Trabi gátlók helyére újak kerültek, hasonló méretű, ám teljesen más hangolásúak. Az ültetés dacára jókorát javult a viselkedés, nem pattog, nem zajos...

Bácsi Győző
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #70271 Dátum: 2014 Február 06, 15:43:59 »

Ha 0,09-re hézagoltad, akkor jónak kell lennie. Attól, hogy beolajoztad nem szorulhat. Ha szorul, akkor ott más gond van (bekerült valami szennyeződés a tárcsákhoz, használt tárcsákat használtál amik különbözőképpen vannak kopva és más sorrendben tetted be hézagoláskor meg olajozás után, valami szennyeződés volt hézagoláskor a lendkerék és a főtengely között, ami már nincs ott, stb.)

lehet ez lesz, amit írsz! szennyeződés nem kerülhetett oda - azt tutira csekkoltam
a tárcsák sorrendje is megmaradt - figyeltem rá, viszont lehet fordítva tettem valamelyiket letörlés-olajozás után. és valóban használt tárcsáim vannak (a középső kicsit olyan mint a kitaposott cipő, de nem tudok másikat szerezni asszem - Hudák Misitől megvettem az utolsó 2db-ját - wbx-hez valót)
illetve, most benne van a gumigyűrű a lendkerékben, ami hézagoláskor nem volt ott.
na szétdobom mégegyszer - sosem lehet eleget gyakorolni  Wink
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #70270 Dátum: 2014 Február 06, 15:33:18 »

Igen, egy kicsit szorul, a csapágyak is újak és tapadnak, majd ha lesz olajnyomás és forog párat könnyen fog menni.
Persze azért nem mindegy mennyire szorul, de jellemzően ha nehéz megindítani, de utána könnyebben forog, akkor minden rendben lesz. Ha pedig a nehéz megindítás után továbbra is ugyanolyan nehéz forgatni, akkor valami nem jó.

nehéz leírni, de nem a megtapadós szorulás van - tudom mire gondolsz. kihézagolva száraz tárcsákkal szépen lehet(ett) forgatni kézzel hajtva a főtengely végeken (nem a lendkerékbe kapaszkodva). ugyanígy a vezérmű tengelyt is - olajpumpánál benyúlva ujjal könnyedén lehetett benne forgatni.
ezután összeszerelve minden a blokkban, és a hézagolótárcsákat letisztítva jól beolajoztam és úgy raktam össze. na most is forog viszonylag könnyedén, de biztosan érezhetően nagyobb ellenállással mint legelőször. Azt gondolom, hogy szorosabb, mint amit a vezérmű tengely plusz forgatása okoz.  Az igaz, hogy most 90Nm-re húztam le az 5db lendkerék csavart.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #70269 Dátum: 2014 Február 06, 15:22:01 »


...meg a csapágyak mellett vannak a nagy csavarok anyákkal, azok fogják igazán, oda meg nem teszel tömítést, annyit meg deformálódik a blokk, szóval megfogja az rendesen.
köszi a megnyugtató válaszokat  Wink
én is erre jutottam, meg amúgy is nagyon vékonyan alkalmaztam - ne tudja eltömni az olajvisszavezető járatokat semmiképp
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70268 Dátum: 2014 Február 05, 22:02:54 »

Szerintem is.

Én ezt használom:

http://www.loctite.hu/full-product-list-loctite-5408.htm?countryCode=hu&BU=industrial&parentredDotUID=productfinder&redDotUID=000001FJVC

De csak ilyen finoman, viszont lesíkolt felületeken:


...meg a csapágyak mellett vannak a nagy csavarok anyákkal, azok fogják igazán, oda meg nem teszel tömítést, annyit meg deformálódik a blokk, szóval megfogja az rendesen.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70267 Dátum: 2014 Február 05, 21:49:43 »

Ha 0,09-re hézagoltad, akkor jónak kell lennie. Attól, hogy beolajoztad nem szorulhat. Ha szorul, akkor ott más gond van (bekerült valami szennyeződés a tárcsákhoz, használt tárcsákat használtál amik különbözőképpen vannak kopva és más sorrendben tetted be hézagoláskor meg olajozás után, valami szennyeződés volt hézagoláskor a lendkerék és a főtengely között, ami már nincs ott, stb.)

még egy kérdés foglalkoztat főtengely kihézagolással kapcsolatban:
- mérőórával kihézagoltuk a főtengely axiális játékát 0,09mm-re, mindezt száraz hézagolótárcsákkal ahogy kell (3db)
- hétvégén összeszereltem véglegesre, és jól beolajoztam a hézagolókat, amitől egy kicsit szorosnak érzem a főtengelyt
szóval tudom, hogy miért szorosabb a mérőórás helyzethez képest. kérdés, hogy jól van ez így és majd fordulaton a felesleges olaj kimegy a tárcsák közül, vagy ki kéne venni őket még egyszer, és letörölni az olajat, hogy ellenállás nélkül könnyen forogjon az a főtengely?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70266 Dátum: 2014 Február 05, 21:47:20 »

én reinz (-50/+300celsius) szilikonost tettem nagyon vékonyan, de a szervízkönyv folyékony tömítőt ajánl, ami ki tud folyni az összehúzott felületek közül... Ez a reinz szilikonos pedig lehet képez valamilyen kis (pár százados) távolságot a blokkfelek között, ezáltal a csapágyakat annyival gyengébben fogják a blokkfelek...  ezen gondolkodtam hétvégén, lehet nincs semmi jelentősége


...meg a csapágyak mellett vannak a nagy csavarok anyákkal, azok fogják igazán, oda meg nem teszel tömítést, annyit meg deformálódik a blokk, szóval megfogja az rendesen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70265 Dátum: 2014 Február 05, 21:45:56 »

én reinz (-50/+300celsius) szilikonost tettem nagyon vékonyan, de a szervízkönyv folyékony tömítőt ajánl, ami ki tud folyni az összehúzott felületek közül... Ez a reinz szilikonos pedig lehet képez valamilyen kis (pár százados) távolságot a blokkfelek között, ezáltal a csapágyakat annyival gyengébben fogják a blokkfelek...  ezen gondolkodtam hétvégén, lehet nincs semmi jelentősége

Igen, ezért használtam az 518-as anaerob pasztát én is.

Azonban ezek a szilikonosok sem maradnak a két felület között számottevő mértékben, hiszen nagyon kinyomódik, nem tudnék tippelni, mérni meg nem lehet, vsz. ezredes nagyságrendben van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70264 Dátum: 2014 Február 05, 21:43:27 »

Én nem vagyok profi, de nem szorulhat, hanem egy pici lógásának kell lennie, mert ha bemelegszik a motor akkor tágul, és akkor lesz jó. Meleg motornál méreten lesz. Számít a műhely hőmérséklete. 20 celsius fokon kell mérni, és a mérők hömérsékletének is ennyinek kell lennie. A Munkadarabnak is. 2 tized lógásnak kell lennie szerintem, de nem vagyok profi ebben.



typ1-es motornak a gyári előírás 0.07 mm, CroMo főtengelynél 0.1-et szoktak állítani.

Én azt mondom, hogy 0.05-0.12 között bármi jó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70263 Dátum: 2014 Február 05, 21:42:02 »

még egy kérdés foglalkoztat főtengely kihézagolással kapcsolatban:
- mérőórával kihézagoltuk a főtengely axiális játékát 0,09mm-re, mindezt száraz hézagolótárcsákkal ahogy kell (3db)
- hétvégén összeszereltem véglegesre, és jól beolajoztam a hézagolókat, amitől egy kicsit szorosnak érzem a főtengelyt
szóval tudom, hogy miért szorosabb a mérőórás helyzethez képest. kérdés, hogy jól van ez így és majd fordulaton a felesleges olaj kimegy a tárcsák közül, vagy ki kéne venni őket még egyszer, és letörölni az olajat, hogy ellenállás nélkül könnyen forogjon az a főtengely?

Igen, egy kicsit szorul, a csapágyak is újak és tapadnak, majd ha lesz olajnyomás és forog párat könnyen fog menni.
Persze azért nem mindegy mennyire szorul, de jellemzően ha nehéz megindítani, de utána könnyebben forog, akkor minden rendben lesz. Ha pedig a nehéz megindítás után továbbra is ugyanolyan nehéz forgatni, akkor valami nem jó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70262 Dátum: 2014 Február 05, 21:38:16 »

még egy kérdés foglalkoztat főtengely kihézagolással kapcsolatban:
- mérőórával kihézagoltuk a főtengely axiális játékát 0,09mm-re, mindezt száraz hézagolótárcsákkal ahogy kell (3db)
- hétvégén összeszereltem véglegesre, és jól beolajoztam a hézagolókat, amitől egy kicsit szorosnak érzem a főtengelyt
szóval tudom, hogy miért szorosabb a mérőórás helyzethez képest. kérdés, hogy jól van ez így és majd fordulaton a felesleges olaj kimegy a tárcsák közül, vagy ki kéne venni őket még egyszer, és letörölni az olajat, hogy ellenállás nélkül könnyen forogjon az a főtengely?
Én nem vagyok profi, de nem szorulhat, hanem egy pici lógásának kell lennie, mert ha bemelegszik a motor akkor tágul, és akkor lesz jó. Meleg motornál méreten lesz. Számít a műhely hőmérséklete. 20 celsius fokon kell mérni, és a mérők hömérsékletének is ennyinek kell lennie. A Munkadarabnak is. 2 tized lógásnak kell lennie szerintem, de nem vagyok profi ebben.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #70261 Dátum: 2014 Február 05, 15:02:53 »

még egy kérdés foglalkoztat főtengely kihézagolással kapcsolatban:
- mérőórával kihézagoltuk a főtengely axiális játékát 0,09mm-re, mindezt száraz hézagolótárcsákkal ahogy kell (3db)
- hétvégén összeszereltem véglegesre, és jól beolajoztam a hézagolókat, amitől egy kicsit szorosnak érzem a főtengelyt
szóval tudom, hogy miért szorosabb a mérőórás helyzethez képest. kérdés, hogy jól van ez így és majd fordulaton a felesleges olaj kimegy a tárcsák közül, vagy ki kéne venni őket még egyszer, és letörölni az olajat, hogy ellenállás nélkül könnyen forogjon az a főtengely?
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #70260 Dátum: 2014 Február 05, 14:38:36 »

Én Loctite 518 általában, de újabban nagyon kevés Loctite 5699-est ami szilikonos és eléggé megkedveltem, ez alkalmas hengertalp alá is.
én reinz (-50/+300celsius) szilikonost tettem nagyon vékonyan, de a szervízkönyv folyékony tömítőt ajánl, ami ki tud folyni az összehúzott felületek közül... Ez a reinz szilikonos pedig lehet képez valamilyen kis (pár százados) távolságot a blokkfelek között, ezáltal a csapágyakat annyival gyengébben fogják a blokkfelek...  ezen gondolkodtam hétvégén, lehet nincs semmi jelentősége
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70259 Dátum: 2014 Február 05, 14:09:00 »

milyen pasztát nyomtatok a két blokkfél közé?
ű

Én Loctite 518 általában, de újabban nagyon kevés Loctite 5699-est ami szilikonos és eléggé megkedveltem, ez alkalmas hengertalp alá is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70258 Dátum: 2014 Február 05, 14:07:38 »

miért kik a menők?

1303LS
« Hozzászólás #70257 Dátum: 2014 Február 05, 14:00:50 »

milyen pasztát nyomtatok a két blokkfél közé?
A menők ezt használják:
http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/szerelesi-segedanyagok/tomito-pasztak/-532.215
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #70256 Dátum: 2014 Február 05, 13:28:40 »

rettenetes ahogy ez az ember fel tud tartani  Grin
milyen pasztát nyomtatok a két blokkfél közé?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70255 Dátum: 2014 Február 05, 10:30:18 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70254 Dátum: 2014 Február 05, 09:05:12 »

Szep! Mi ez a szin?
BMW szpészgrau

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #70253 Dátum: 2014 Február 05, 08:54:45 »

a múltheti szopóka
Szep! Mi ez a szin?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70252 Dátum: 2014 Február 05, 08:48:11 »

Szerelni nem akartok valamit?
a kis irigy Grin

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #70251 Dátum: 2014 Február 05, 08:38:51 »

Szerelni nem akartok valamit?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #70250 Dátum: 2014 Február 05, 08:29:17 »

Köszönjük Emese!
Én hülye meg még azt gondoltam elmegyek a győri Müllerbe ahol szarásig van a csodazsebkendő ből és bevvásárlok a hisztis Öregeknek...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #70249 Dátum: 2014 Február 05, 08:11:22 »

Köszönjük Emese!
Én hülye meg még azt gondoltam elmegyek a győri Müllerbe ahol szarásig van a csodazsebkendő ből és bevvásárlok a hisztis Öregeknek...


Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #70248 Dátum: 2014 Február 05, 07:51:09 »

Eddig nem így számoltál???  Evil Minden normális helyen így van, ha a tulaj is segíteni akar... Cool
Ha csak nézi, akkor másfélszeres az ár de, ha segít is... Evil
Köszönjük Emese!
Én hülye meg még azt gondoltam elmegyek a győri Müllerbe ahol szarásig van a csodazsebkendő ből és bevvásárlok a hisztis Öregeknek...

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #70247 Dátum: 2014 Február 05, 07:26:22 »

Ha mégeccer megengedem hogy itt legyen a gazdája a motornak amég csinálom ,minimum dupla árat fogok felszámítani a biztos !

Eddig nem így számoltál???  Evil Minden normális helyen így van, ha a tulaj is segíteni akar... Cool
Ha csak nézi, akkor másfélszeres az ár de, ha segít is... Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #70246 Dátum: 2014 Február 04, 23:07:09 »

Csodálkozol?? Folyton szédültem mer állandóan bequrtam a fejemet a gerendákbaa,nálatok a Megyében csak a Hobitoknak való épület van?.... Grin

Nekem elég magas volt  Cool Cool Benned van a hiba COLOS  Grin Grin

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #70245 Dátum: 2014 Február 04, 22:16:25 »

rettenetes ahogy ez az ember fel tud tartani  Grin
Csodálkozol?? Folyton szédültem mer állandóan bequrtam a fejemet a gerendákbaa,nálatok a Megyében csak a Hobitoknak való épület van?.... Grin

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70244 Dátum: 2014 Február 04, 21:41:30 »

Ha mégeccer megengedem hogy itt legyen a gazdája a motornak amég csinálom ,minimum dupla árat fogok felszámítani a biztos !
rettenetes ahogy ez az ember fel tud tartani  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70243 Dátum: 2014 Február 04, 21:40:31 »

Ha mégeccer megengedem hogy itt legyen a gazdája a motornak amég csinálom ,minimum dupla árat fogok felszámítani a biztos !

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70242 Dátum: 2014 Február 04, 21:35:50 »

a múltheti szopóka

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #70241 Dátum: 2014 Február 04, 10:12:19 »

nekem olyan öreg rádióm van, amin van vonal bemenet. azt kivezettem egy jack dugóval és a telefonról lehet mp3-at vagy a rádiót is hallgatni
láttam igen,létezett olyan is. Amúgy sem férne el a cd-s lejátszó,mert belehajt az ablaktörlő. De cd nélkülit tettem volna be. tényleg köszi mindenkinek,OFFolom e témát. Pá

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #70240 Dátum: 2014 Február 04, 09:49:19 »

Nem vágom ki,neféljetek . Alá kerül majd egy külön tartóba. A rádió helyére pedig asszem csinálok valami takaró lemezt. Túlbeszéltük,köszi a fejtágitást.
nekem olyan öreg rádióm van, amin van vonal bemenet. azt kivezettem egy jack dugóval és a telefonról lehet mp3-at vagy a rádiót is hallgatni
meyer
« Hozzászólás #70239 Dátum: 2014 Február 04, 09:45:28 »

Nem vágom ki,neféljetek . Alá kerül majd egy külön tartóba. A rádió helyére pedig asszem csinálok valami takaró lemezt. Túlbeszéltük,köszi a fejtágitást.

5 perc gugli, de tudom, te nem akarsz ennyit költeni.

http://www.ebay.com/itm/EMPI-3033-VW-BUG-HIDDEN-STEREO-GLOVE-BOX-/120399946947
http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C13-3033


gugli barátod
https://www.google.hu/search?q=vw+bug+glovebox+radio&safe=off&client=firefox-a&hs=R2c&rls=org.mozilla:hu:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=A6XwUpqxOMPQygOoloCIBw&ved=0CIwBELAE&biw=1366&bih=639

http://vwparts.aircooled.net/Hidden-Stereo-Glove-Box-1958-64-Beetle-00-3033-0-p/00-3033-0.htm
http://www.jbugs.com/product/3033.html

...és magyarország:
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/0543/radio-felszerelesehez-konzol-%28modern-radionak-megoldas%29
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-vasarlas-online-bugparts-kft/kereses/eredmenye

Baditzot és Csillagot fel kell hívni...
http://www.bugbox.hu/
http://bogaralkatresz.blogspot.hu/


Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #70238 Dátum: 2014 Február 03, 22:22:34 »

Nem vágom ki,neféljetek . Alá kerül majd egy külön tartóba. A rádió helyére pedig asszem csinálok valami takaró lemezt. Túlbeszéltük,köszi a fejtágitást.
Létezik oda ilyen irat-térkép-kütyü tartó "mélyedés"... olyat szerezz☺
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70237 Dátum: 2014 Február 03, 21:46:29 »

Nem vágom ki,neféljetek .
papírkutya! :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #70236 Dátum: 2014 Február 03, 21:43:42 »

Nem vágom ki,neféljetek . Alá kerül majd egy külön tartóba. A rádió helyére pedig asszem csinálok valami takaró lemezt. Túlbeszéltük,köszi a fejtágitást.

Oldalak: 1 ... 254 255 256 257 258 [259] 260 261 262 263 264 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.