www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 21:26:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 261 262 263 264 265 [266] 267 268 269 270 271 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14849663 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #70011 Dátum: 2014 Január 21, 20:36:17 »

Új létére elég jól bírja a srác. Pedig kapja itt tőletek az ívet rendesen. Valaki nem nézné meg neki azt a tetves motort? Hernád közelében van. Viszont vespázik, nálam ez +.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #70010 Dátum: 2014 Január 21, 20:27:25 »

Új létére elég jól bírja a srác. Pedig kapja itt tőletek az ívet rendesen. Valaki nem nézné meg neki azt a tetves motort? Hernád közelében van. Viszont vespázik, nálam ez +.

Nálam is  Grin

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #70009 Dátum: 2014 Január 21, 19:54:54 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70008 Dátum: 2014 Január 21, 19:52:48 »

Új létére elég jól bírja a srác. Pedig kapja itt tőletek az ívet rendesen. Valaki nem nézné meg neki azt a tetves motort?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #70007 Dátum: 2014 Január 21, 19:51:07 »

Új létére elég jól bírja a srác. Pedig kapja itt tőletek az ívet rendesen. Valaki nem nézné meg neki azt a tetves motort? Hernád közelében van. Viszont vespázik, nálam ez +.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #70006 Dátum: 2014 Január 21, 19:24:18 »


30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70005 Dátum: 2014 Január 21, 19:23:29 »

úgy vettük, hogy aksi,benzin, és vihetem vizsgára,két kis küszöbfolt után. Grin

Itt volt az elsö hiba.
Komolyan ugy gondoltad,hogy egy sok éve félrelökött vasba beletolsz egy akksit,nyakon öntöd benzinnel,megstoppolod a küszöböt,oszt irány a müszaki?
Most jött el a pillanat,alaposan átnézni,feltárni a hibákat,megcsinálni,akár Te,akár egy hozzáértö segitségével.
Nem távolból akarom az észt osztani,inkább buzditanálak,csináld végig és nem fogod megbánni!
Ezeknek a buszoknak lelkük van,a beléjük fektetett idöt,pénz,energiát hosszu távon meghálálják!
Szopatott az enyém is az elején,aztán most ott tartok,hogy 17. éve használom,minimális hibákkal,amiket lehet orvosolni.
Szóval kitartás,csináld végig,aztán jön az öröm! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70004 Dátum: 2014 Január 21, 19:18:16 »


ha tényleg a tőcsavarokkal van csak gond,szedd ki a pics@ba tőcsavart csináltasd meg,oszt jovan.kösz


Köszönjük, Emese!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #70003 Dátum: 2014 Január 21, 19:15:48 »

nézd a jó oldalát a kaszni jó,a motor meg cserélhető! szokták mondani. a videóval mit tervezel? Hogy a motorzaj melett hallani fogjuk a kifujást  Grin
ha tényleg a tőcsavarokkal van csak gond,szedd ki a pics@ba tőcsavart csináltasd meg,oszt jovan.
Akkor Neked is leírom.
A saját kis ujjaival pötyögte be régebben, hogy a TŐCSAVAROK lazák.
Ezek után aki akar javasolhat bármit én csak jószándékból mondom, hogy bármi mással csak magát szivatja.
köszi,ezt nem olvastam ...telorol nyomom,mindent ez sem tudhat Wink

Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70002 Dátum: 2014 Január 21, 18:53:30 »

Türelmes vagyok de néha már tényleg a faszomat verném az egész szerkezetbe,mert úgy vettük, hogy aksi,benzin, és vihetem vizsgára,két kis küszöbfolt után. Grin
Igen a hengerfej és a henger között nyomja ki, de már túl vagyok azon, hogy ékszíj nélkül indítottam,és sajnos ugyanúgy jön a cucc.
Szombaton ha  lesz kedvem és az idő is elfogadható lesz, lehet hogy ki szedem a motort, és mindenről képet csinálok,és próbálom képek alapján a kérdéseimet megfogalmazni.
De reggel az lesz az első, hogy a reggeli indítást felveszem és felteszem hátha mégis én vagyok a fasz!  Grin
1303LS
« Hozzászólás #70001 Dátum: 2014 Január 21, 18:47:01 »

Erő is van benne ugyan? Emberek! Én nem fogok beleugatni a hozzáértők dolgába,így ezzel a hozzászólással befejezem.
Viszont logikusan nem volna ésszerű egy kompresszió mérés? Ingyen van,és az is egy kiindulópont. Ha már szépen indul,veszi a lapot hidegen melegen,tényleg elgondolkodok nem a kipufogó fuj e ki,vagy simán a turbina keveri a levegőt oda. A lemezek ki tudja hogy vannak,arról nem írt stb. Tudom a kompresszió mérés általi eredmények sem kielégitőek,de tényleg egy megelöző tevékenység lenne minden kivét,nyomatékkulcs,szakadt tőcsavar stb ... elött. olvastam korábbiakat amiket írtatok,lehet lemaradtam valamiről. Bocs,h beleszóltam.
Akkor Neked is leírom.
A saját kis ujjaival pötyögte be régebben, hogy a TŐCSAVAROK lazák.
Ezek után aki akar javasolhat bármit én csak jószándékból mondom, hogy bármi mással csak magát szivatja.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #70000 Dátum: 2014 Január 21, 18:36:42 »

Sziasztok!
KÖSZÖNÖM A VÁLASZT MINDENKINEK!

Na most a karbit nagyjából sikerült beállítanom,de tény hogy kifúj a hengerfejem mind a kettő,és így nem igazán lehet beállítani.
Most hidegen is, melegen pedig félgázzal pöccre indul,van alapjáratom is, és hirtelen gázadásra, a fordulatot is veszi szépen.
Erő is van benne ugyan? Emberek! Én nem fogok beleugatni a hozzáértők dolgába,így ezzel a hozzászólással befejezem.
Viszont logikusan nem volna ésszerű egy kompresszió mérés? Ingyen van,és az is egy kiindulópont. Ha már szépen indul,veszi a lapot hidegen melegen,tényleg elgondolkodok nem a kipufogó fuj e ki,vagy simán a turbina keveri a levegőt oda. A lemezek ki tudja hogy vannak,arról nem írt stb. Tudom a kompresszió mérés általi eredmények sem kielégitőek,de tényleg egy megelöző tevékenység lenne minden kivét,nyomatékkulcs,szakadt tőcsavar stb ... elött. olvastam korábbiakat amiket írtatok,lehet lemaradtam valamiről. Bocs,h beleszóltam.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #69999 Dátum: 2014 Január 21, 18:32:45 »

Nem lepődnék meg, ha a kipufogó fújna ki mert lyukas.

Vagy a HF és a könyök között.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #69998 Dátum: 2014 Január 21, 18:21:10 »


Onnét tudom, hogy nincs rajta a Har Mónika cső alatti lemez és látom.


Nem lepődnék meg, ha a kipufogó fújna ki mert lyukas.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #69997 Dátum: 2014 Január 21, 18:20:22 »

Minden tiszteletem ratbike fórumtársé. Türelmesen kezeli a kommenteket.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #69996 Dátum: 2014 Január 21, 18:17:17 »



Állítólag csak a hajtókar csavarjait kellett vissza tenni mert,a csavarok estek le valahogy.

Kábítod itt a fórumot vazze!

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #69995 Dátum: 2014 Január 21, 18:09:51 »

Pedig tényleg így volt!
Azért állították le a buszt,mert a tulaj szart rá,csak töltötte bele az olajat.
Állítólag csak a hajtókar csavarjait kellett vissza tenni mert,a csavarok estek le valahogy.
Azért 9 év után derült ki mert engem zavart,hogy csöpögött az olaj belőle,és én szedtem ki a motort.
Na többnyire én is azért kezdtem magamnak csinálni, mert sok szerelő tényleg csak gányol,az meg nekem is megy, de legalább nem fizetek érte.  Wink
Indexen is eljutottunk odáig, hogy ezt a motort ki kell venni és megnézni rendesen. Értő által.
Lehet taknyolni, de úgy is az lesz a vége, hogy szét és össze az alapoktól.

Három lehetőség van:
1 toldozod-foldozod otthon, ölöd bele a pénzt és amikor meguntad elviszed egy szerelőhöz.
2 veszel egy bontott motort.
3 motorfelújítás szerelőnél.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #69994 Dátum: 2014 Január 21, 18:00:56 »

Köszönöm a választ leghamarabb szombat,vagy vasárnap dől el,hogy mennyire laz.
De tény hogy indításkor a két henger között alul kifúj.
Onnét tudom, hogy nincs rajta a Har Mónika cső alatti lemez és látom.
De csinálok felvételt az indításról.

A henger alól nehezen tud kifújni, max a henger és a HF közül.

Azért a leírt dolgok nem jelentenek ám jó óment... Én kiszedném a motort és átnézném rendesen.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #69993 Dátum: 2014 Január 21, 18:00:05 »

ide való

<beszúrt kép törölve>
Ezeket kompressziócsökkentő gyűrűként szokták árulni, nem tömítésnek.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69992 Dátum: 2014 Január 21, 17:02:41 »

)
'nyádpiccs! :-PP
Wink

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69991 Dátum: 2014 Január 21, 16:07:26 »

ezt a hengerfejtömítés témát  még pitybá is tudja pedig ő is szokott hülyeséget írni Undecided
'nyádpiccs! :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #69990 Dátum: 2014 Január 21, 14:52:06 »

szar továbbra sem kell alá,nekem sincs tízmilliós műhelyem ,és én azért kezdtem szerelni mert nem voltam megelégedve az autószerelőkkel ,de azt hihettetlennek tartom hogy valaki annyira jó szerelő legyen hogy úgy cserél hajtókart hogy a turbinaházat nem szedi le és nem veszi észre  hogy kilukadt a motor , azt meg szintén nehéz elhinni hogy ez 9év után derül ki .....
 Undecided
Pedig tényleg így volt!
Azért állították le a buszt,mert a tulaj szart rá,csak töltötte bele az olajat.
Állítólag csak a hajtókar csavarjait kellett vissza tenni mert,a csavarok estek le valahogy.
Azért 9 év után derült ki mert engem zavart,hogy csöpögött az olaj belőle,és én szedtem ki a motort.
Na többnyire én is azért kezdtem magamnak csinálni, mert sok szerelő tényleg csak gányol,az meg nekem is megy, de legalább nem fizetek érte.  Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69989 Dátum: 2014 Január 21, 13:07:37 »

Na szóval!
Köszönöm a válaszokat mindenkinek.
Az autó motorját teljesen felújították vagy 300 000 forint ért,9 évig állt,megvettem és be indítottam és folyt az olaj orrán száján.
Ki vettem a motort lemostam,és akkor láttam hogy ki volt törve egy darab a blokkból.
Egyszer réges-régen kiütötte a hajtókar, még az előző faszinál felújítás után.
A szerelő vissza tette a hajtókart,de nem látták hogy fent kiütötte a blokkot,persze hogy folyt az olaj.
Én megcsináltattam a blokkot,és a karbit ki pucoltam, mert az index fórumon javasolták hogy 9 év állás után illene kipucolni.
Szóval a hengerek,dugó,és az egész motorban olyan 1200 km van.
Összesen életem során 19 bogaram volt, és három buszom.
Volt olyan bogaram, ami elől hátul bowden fékes volt.(igaz nem ment)
Régen megtehettem, hogy csak jártam velük mert "annyi pénzem volt,nem okozott gondot másik motort hozatni Németországból" de már nincs!!
Már sajnos magamnak kell szerelnem!!

Lehet hogy "szerencsétlen" vagyok ebben a témában de lehet hogy másnak nem menne a bázisugrás,vagy épp  a kötelékben való repülés,vagy épp a siklóernyő kezelése,de amúgy nem érzem magam, szerencsétlen embernek!
Szerintem,nem kéne mást csak azért lenézni mert kérdez!
Ez mind pénzfüggő, van e pénzed szerelőre, vagy nincs!
Hát most nincs!!

Azért kérdezek mert egyedül nem megy,nincsenek mérőeszközeim,nincs tízmilliós műhelyem.
Szóval kell az a szar alá, vagy nem!  Grin



szar továbbra sem kell alá,nekem sincs tízmilliós műhelyem ,és én azért kezdtem szerelni mert nem voltam megelégedve az autószerelőkkel ,de azt hihettetlennek tartom hogy valaki annyira jó szerelő legyen hogy úgy cserél hajtókart hogy a turbinaházat nem szedi le és nem veszi észre  hogy kilukadt a motor , azt meg szintén nehéz elhinni hogy ez 9év után derül ki .....
 Undecided

Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #69988 Dátum: 2014 Január 21, 13:06:32 »

Köszönöm a választ leghamarabb szombat,vagy vasárnap dől el,hogy mennyire laz.
De tény hogy indításkor a két henger között alul kifúj.
Onnét tudom, hogy nincs rajta a Har Mónika cső alatti lemez és látom.
De csinálok felvételt az indításról.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #69987 Dátum: 2014 Január 21, 12:59:22 »

10 nevtonméter az alsósorral kell kezdeni a garmónika csövek miatt aztán 25vagy29 könyvektől függően középről átlósan.
Köszönöm.
Ha ennyivel le lehet húzni és nem fúj ki örül,ha nem lehet lehúzni, motor ki menetjavító

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69986 Dátum: 2014 Január 21, 12:56:33 »

Irja már ide valaki mennyivel kell lehúzni a hengerfejet és milyen sorrendbe.?
.
10 nyútonméter az alsósorral kell kezdeni a garmónika csövek miatt aztán 25vagy29 könyvektől függően középről átlósan.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #69985 Dátum: 2014 Január 21, 12:52:14 »

ide való

<beszúrt kép törölve>
ha jól emlékszem, ezt a tömitese a kompresszio csökkentése miatt, terveztek bele bizonyos évjárat után, hogy megfeleljenek az emissziós előírásoknak.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #69984 Dátum: 2014 Január 21, 12:51:26 »

Lazák most a tőcsavarok, vagy nem?
Meg lehet őket húzni, vagy nem?
Irja már ide valaki mennyivel kell lehúzni a hengerfejet és milyen sorrendbe.?
.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69983 Dátum: 2014 Január 21, 12:49:53 »

ide való

<beszúrt kép törölve>
hézagolás nem egyenlő a tömítéssel.ami hézagolás nélkül kifúj az kifú még a denevérembernek is!

1303LS
« Hozzászólás #69982 Dátum: 2014 Január 21, 12:41:09 »

Szóval kell az a szar alá, vagy nem!  Grin
Lazák most a tőcsavarok, vagy nem?
Meg lehet őket húzni, vagy nem?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #69981 Dátum: 2014 Január 21, 12:38:56 »

Na szóval!
Köszönöm a válaszokat mindenkinek.
Az autó motorját teljesen felújították vagy 300 000 forint ért,9 évig állt,megvettem és be indítottam és folyt az olaj orrán száján.
Ki vettem a motort lemostam,és akkor láttam hogy ki volt törve egy darab a blokkból.
Egyszer réges-régen kiütötte a hajtókar, még az előző faszinál felújítás után.
A szerelő vissza tette a hajtókart,de nem látták hogy fent kiütötte a blokkot,persze hogy folyt az olaj.
Én megcsináltattam a blokkot,és a karbit ki pucoltam, mert az index fórumon javasolták hogy 9 év állás után illene kipucolni.
Szóval a hengerek,dugó,és az egész motorban olyan 1200 km van.
Összesen életem során 19 bogaram volt, és három buszom.
Volt olyan bogaram, ami elől hátul bowden fékes volt.(igaz nem ment)
Régen megtehettem, hogy csak jártam velük mert "annyi pénzem volt,nem okozott gondot másik motort hozatni Németországból" de már nincs!!
Már sajnos magamnak kell szerelnem!!

Lehet hogy "szerencsétlen" vagyok ebben a témában de lehet hogy másnak nem menne a bázisugrás,vagy épp  a kötelékben való repülés,vagy épp a siklóernyő kezelése,de amúgy nem érzem magam, szerencsétlen embernek!
Szerintem,nem kéne mást csak azért lenézni mert kérdez!
Ez mind pénzfüggő, van e pénzed szerelőre, vagy nincs!
Hát most nincs!!

Azért kérdezek mert egyedül nem megy,nincsenek mérőeszközeim,nincs tízmilliós műhelyem.
Szóval kell az a szar alá, vagy nem!  Grin



jó szerelő...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #69980 Dátum: 2014 Január 21, 12:35:21 »

nincs neki hengerfej tömitese!

ide való


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #69979 Dátum: 2014 Január 21, 12:11:30 »

Na szóval!
Köszönöm a válaszokat mindenkinek.
Az autó motorját teljesen felújították vagy 300 000 forint ért,9 évig állt,megvettem és be indítottam és folyt az olaj orrán száján.
Ki vettem a motort lemostam,és akkor láttam hogy ki volt törve egy darab a blokkból.
Egyszer réges-régen kiütötte a hajtókar, még az előző faszinál felújítás után.
A szerelő vissza tette a hajtókart,de nem látták hogy fent kiütötte a blokkot,persze hogy folyt olaj



Na itt dőlt el, hogy az a motor kuka.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #69978 Dátum: 2014 Január 21, 12:09:25 »

Akkor mihez,és minek gyártanak,és forgalmaznak hengerfejtömítést?
nincs neki hengerfej tömitese! Üveg porral kell be csiszolni a hengereket a hengerfejbe, es a blokkba is.
A tocsavarokanak meg perselyt kell csinálni, azért lazul le, mert jön ki a tocsavar a blokkból.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #69977 Dátum: 2014 Január 21, 12:06:14 »

Akkor mihez,és minek gyártanak,és forgalmaznak hengerfejtömítést?

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #69976 Dátum: 2014 Január 21, 11:54:03 »

Na szóval!
Köszönöm a válaszokat mindenkinek.
Az autó motorját teljesen felújították vagy 300 000 forint ért,9 évig állt,megvettem és be indítottam és folyt az olaj orrán száján.
Ki vettem a motort lemostam,és akkor láttam hogy ki volt törve egy darab a blokkból.
Egyszer réges-régen kiütötte a hajtókar, még az előző faszinál felújítás után.
A szerelő vissza tette a hajtókart,de nem látták hogy fent kiütötte a blokkot,persze hogy folyt az olaj.
Én megcsináltattam a blokkot,és a karbit ki pucoltam, mert az index fórumon javasolták hogy 9 év állás után illene kipucolni.
Szóval a hengerek,dugó,és az egész motorban olyan 1200 km van.
Összesen életem során 19 bogaram volt, és három buszom.
Volt olyan bogaram, ami elől hátul bowden fékes volt.(igaz nem ment)
Régen megtehettem, hogy csak jártam velük mert "annyi pénzem volt,nem okozott gondot másik motort hozatni Németországból" de már nincs!!
Már sajnos magamnak kell szerelnem!!

Lehet hogy "szerencsétlen" vagyok ebben a témában de lehet hogy másnak nem menne a bázisugrás,vagy épp  a kötelékben való repülés,vagy épp a siklóernyő kezelése,de amúgy nem érzem magam, szerencsétlen embernek!
Szerintem,nem kéne mást csak azért lenézni mert kérdez!
Ez mind pénzfüggő, van e pénzed szerelőre, vagy nincs!
Hát most nincs!!

Azért kérdezek mert egyedül nem megy,nincsenek mérőeszközeim,nincs tízmilliós műhelyem.
Szóval kell az a szar alá, vagy nem!  Grin


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69975 Dátum: 2014 Január 21, 11:04:51 »

de te legalább biztonságos távolságban vagy Grin  arról nem is beszélve hogy megfogadod a tanácsot ... és nem mindjárt egy halott motor feltámasztásával kezded.
 
például  arról még nem hallottunk hogy a nívó pálcán mit látunk lehet hogy van benne fél liter olaj meg 3benzin az a motor nem hogy megjavulni fog a kedvtelési barkácsolásból hanem odalesz teljesen .

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69974 Dátum: 2014 Január 21, 11:00:14 »

Ne szakadjon el a cérna, vagy ha elszakad, akkor egyél meg egy csokit. Ha segíteni nem tudsz vagy nem akarsz, akkor nem a belerúgás a megoldás. Szerintem.
Van akinek a szerelés örömet okoz, pedig nem ért hozzá (ilyen vagyok én pl) és néha sikerül megoldanom dolgokat a segítségetekkel (bár már inkább privátban kérdezek, nyilvánosan nem merek :-))).

de te legalább biztonságos távolságban vagy Grin  arról nem is beszélve hogy megfogadod a tanácsot ... és nem mindjárt egy halott motor feltámasztásával kezded.
 

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69973 Dátum: 2014 Január 21, 10:57:49 »

Az a 0,1 milliméter HÉZAG szerintem onnan alakult ki, hogy van valami régi könyv ami úgy írja, hogy 0,1mm, de MÍNUSZ. Tehát nem hézag, hanem kb ennyit nyomjon rajta, pont, hogy a pillangó beverődés elkerülése miatt.
De ez is csak a külön alapjáratis karbiknál.
Tehát a soksok másoláson, idézésen szépen elcsúszott a lényeg!
igen

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69972 Dátum: 2014 Január 21, 10:57:21 »

Ne szakadjon el a cérna, vagy ha elszakad, akkor egyél meg egy csokit. Ha segíteni nem tudsz vagy nem akarsz, akkor nem a belerúgás a megoldás. Szerintem.
Van akinek a szerelés örömet okoz, pedig nem ért hozzá (ilyen vagyok én pl) és néha sikerül megoldanom dolgokat a segítségetekkel (bár már inkább privátban kérdezek, nyilvánosan nem merek :-))).

vannak akiken nem lehet segíteni ,2hétig vacakol egy apróságon pl gyertyakábel,de az egész motornak véres a torka.
Értsétek meg ezek negyven éves motorok ezeket csak kínozták és soha nem szervizelték szerelték meg rendesen pár kivételével.
Ezek a szerencsétlen motorok pláne a buszmotorok ki vannak mint az állat, nem lehet egy szelepfedéltömítés cserével megoldani az olajfolyást . Semmit nem lehet bent a motortérben tisztességesen megcsinálni . Én sem régen foglalkozok bogarakkal  de 20éve autókkal foglalkozok .
Azért vannak itt páran akik tudják hogy időt nem sajnálva  szivesen segítek sőt ... de ha valaki azzal jön hogy inkább ő még is tenne bele hengerfej tömítést  mert a sarki csatócsboltos nagybáttyának a szomszédja azt olvasta az vicc magazinba hogy kell akkor elszakad a cérna ,ezt a hengerfejtömítés témát  még pitybá is tudja pedig ő is szokott hülyeséget írni Undecided
Oldalak: 1 ... 261 262 263 264 265 [266] 267 268 269 270 271 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.