www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 09:49:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 235 236 237 238 239 [240] 241 242 243 244 245 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14841306 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #71051 Dátum: 2014 Március 26, 08:14:40 »

gondoltam, csak hátha..
egyébként nem csoda, évente háromszor-négyszer volt mindössze használva
Ha kell van használt, de jó akksim olcsópénzért.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #71050 Dátum: 2014 Március 26, 07:36:28 »

Ennek már nincs baja, boldogan távozott az örök ampermezőkre.
gondoltam, csak hátha..
egyébként nem csoda, évente háromszor-négyszer volt mindössze használva
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #71049 Dátum: 2014 Március 26, 07:34:57 »

volt tegnap egy kis időm és kedvem. zsírozgattam, kenegettem, de sajna nem lett jobb. szerkezetcsere lesz a vége.   Undecided
mekkora szopacs azt kicserélni? van valami trükk?  Huh
az enyém nem pont olyan szerkezet mint a tiéd, de ha a kárpitot leszedtem, már nem volt semmi gond, adta magát. nálam a legrosszabb az volt hogy az üveget szorító sín rozsdás volt és nem volt benne tömítés, de szereztem egy bontottat és szorítottam bele egy gumilapot. nálad egyszerűbb lesz a helyzet, nem lesz trükk. bár az új szerkezetek minőségét nem ismerem
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #71048 Dátum: 2014 Március 26, 07:30:41 »

volt tegnap egy kis időm és kedvem. zsírozgattam, kenegettem, de sajna nem lett jobb. szerkezetcsere lesz a vége.   Undecided
mekkora szopacs azt kicserélni? van valami trükk?  Huh
1303LS
« Hozzászólás #71047 Dátum: 2014 Március 26, 07:29:42 »

terheletlenül mérhető a 12.4 Volt
Ennek már nincs baja, boldogan távozott az örök ampermezőkre.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #71046 Dátum: 2014 Március 26, 07:28:03 »

ráadod a világítást és ha pezseg akkor cellazárlat, 10és fél volttal lehet hogy a duda nem szól de az önindító még forog Undecided csak a halgatózás közben fel ne robbanjon  Cool
dehogy forog az önindító, egy negyedet sem.
még bikakábellel sem ment át rá annyi nafta a kocsimból kiszedett akksiról, hogy indujon. már azt hittük valami más döglött meg. de az én akksimra áttéve a vezetékeket simán indult. ja, mivel dízel kistraktorról van szó, (és simán jár akksi nélkül is Grin) járó motornál áttettük vissza a vezetékeket a szar akksira. egy óra használat után leállítottuk és ugyanúgy nem indult. a másik akksiról meg újra simán.

Itt már kapacitása nincs az akkumulátornak.
valami kímélő töltéssel lehet még esély, vagy valószínűleg kuka?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #71045 Dátum: 2014 Március 25, 22:03:13 »

valami cellazárlat?
Nem. Ha cella zárlat lenne, akkor terhelés nélkül is keveset mérnél.
Mint én a múlt héten. 11 V volt terheletlenül.
6x2,1V így jön ki a kb. 12.8V.

Itt már kapacitása nincs az akkumulátornak.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71044 Dátum: 2014 Március 25, 22:02:09 »

mi lehet annak az akksinak a baja, amin terheletlenül mérhető a 12.4 Volt. de a gyújtást ráadva már csak 10.5V és így a dudát sem hajlandó megszólaltatni?
van benne elég folyadék és
előtte elvileg 48 órát töltőn volt (valami öreg orosz töltő, tavaly még jó volt)

valami cellazárlat? (ez nem a kocsimban van, egy ritkán használt akksi)
ráadod a világítást és ha pezseg akkor cellazárlat, 10és fél volttal lehet hogy a duda nem szól de az önindító még forog Undecided csak a halgatózás közben fel ne robbanjon  Cool

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #71043 Dátum: 2014 Március 25, 21:57:22 »

mi lehet annak az akksinak a baja, amin terheletlenül mérhető a 12.4 Volt. de a gyújtást ráadva már csak 10.5V és így a dudát sem hajlandó megszólaltatni?
van benne elég folyadék és
előtte elvileg 48 órát töltőn volt (valami öreg orosz töltő, tavaly még jó volt)

valami cellazárlat? (ez nem a kocsimban van, egy ritkán használt akksi)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71042 Dátum: 2014 Március 25, 21:47:32 »

lenne egy fasza G60 felnim nem érdekel valakit? Roll Eyes 
« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 25, 21:50:18 írta tati »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #71041 Dátum: 2014 Március 25, 21:45:39 »

tudom hol laktok, gecók!! :-))
Már én is utálom azt a videót. Vagyis mindkettőt.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71040 Dátum: 2014 Március 25, 21:37:20 »

de mi van, ha új tagunkat érdekli, hogy mi az a bennfentes videó, amit említettél?  Grin Evil
Én már nem is emlékszem rá.  Grin Csavarhúzós?  Grin
tudom hol laktok, gecók!! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #71039 Dátum: 2014 Március 25, 21:32:52 »

de mi van, ha új tagunkat érdekli, hogy mi az a bennfentes videó, amit említettél?  Grin Evil
Én már nem is emlékszem rá.  Grin Csavarhúzós?  Grin
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71038 Dátum: 2014 Március 25, 21:17:13 »

és ha valaki berakja az ékszíjcserés videót, azt meggyalázom! :-)
de mi van, ha új tagunkat érdekli, hogy mi az a bennfentes videó, amit említettél?  Grin Evil

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #71037 Dátum: 2014 Március 25, 20:58:59 »

Üdv a klubban.


http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Speci%C3%A1lis:Az_%C3%B6sszes_lap_list%C3%A1ja
http://vbklub.net/

Így hirtelen.

Van egy sárgabogár szervezetünk ahhoz is lehet csatlakozni.

Írj pár szót magadról a bogárról.

Ránézésre inkább 72-73-ra taksálnám a bogarad.

Tipikus 71-es (AB-s 1300-as, szellőző hátsó ablak mögött, két rácsos motorháztető). 72-től már a 4 rácsos motorháztetők voltak szerintem.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71036 Dátum: 2014 Március 25, 20:48:32 »

Sziasztok!

Nemrég óta vagyok bogár tulajdonos, de sajnos nem túl sok karbantartási adathoz jutottam hozzá eddig. Egyenlőre az alapvető dolgokat szeretném tudni, hogy a legalapabb dolgokat ellenőrizhessem, cserélhessem. Ilyenek lennének: motorolaj viszkozitás, váltó olaj viszkozitás, gyertya tipusa, ékszíj mérete, szelephézagok értékei. Az autó VW1300, motorkód AB, évjárat (forgalmi szerint) 1974.  (Ha rossz helyre írtam akkor előre is elnézést kérek, de ezt a topicot találtam a megfelelőnek.) Akár csak linkek is érdekelnek. Megpróbálok egy képet is csatolni róla. A rendszáma AAB-670, ha valakinek ismerős lenne Cheesy
Előre is köszönök minden infót

Üdv

ahoj!
olaj elvileg 20w50, de az olcsóbb 15w40 is teljesen megfelel. olajszűrő a blokk alján van egy jólfésült teaszűrőhöz hasonlít, ha kiszeded.
váltó olaj a legalapabb 80w90-es. arra figyelj, hogy cserénél először a beöntőnyílás csavarját tekerd ki, mert kurva nagy szopás ott állni leeresztett váltóolajjal és nem tudod kitekerni a berohadt beöntőcsavart :-)
gyertya bosch w8ac, vagy ennek megfelelő bármi.
szelephézag 0.15 mm minden szelepnél.
ékszíjat az autósboltban megmondják.
és ha valaki berakja az ékszíjcserés videót, azt meggyalázom! :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #71035 Dátum: 2014 Március 25, 18:48:04 »

Sziasztok!

Nemrég óta vagyok bogár tulajdonos, de sajnos nem túl sok karbantartási adathoz jutottam hozzá eddig. Egyenlőre az alapvető dolgokat szeretném tudni, hogy a legalapabb dolgokat ellenőrizhessem, cserélhessem. Ilyenek lennének: motorolaj viszkozitás, váltó olaj viszkozitás, gyertya tipusa, ékszíj mérete, szelephézagok értékei. Az autó VW1300, motorkód AB, évjárat (forgalmi szerint) 1974.  (Ha rossz helyre írtam akkor előre is elnézést kérek, de ezt a topicot találtam a megfelelőnek.) Akár csak linkek is érdekelnek. Megpróbálok egy képet is csatolni róla. A rendszáma AAB-670, ha valakinek ismerős lenne Cheesy
Előre is köszönök minden infót

Üdv
Üdv a klubban.


http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Speci%C3%A1lis:Az_%C3%B6sszes_lap_list%C3%A1ja
http://vbklub.net/

Így hirtelen.

Van egy sárgabogár szervezetünk ahhoz is lehet csatlakozni.

Írj pár szót magadról a bogárról.

Ránézésre inkább 72-73-ra taksálnám a bogarad.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 25, 18:50:08 írta abes »
Nem elérhető csibimotor
Hozzászólások: 4

« Hozzászólás #71034 Dátum: 2014 Március 25, 18:41:23 »

Sziasztok!

Nemrég óta vagyok bogár tulajdonos, de sajnos nem túl sok karbantartási adathoz jutottam hozzá eddig. Egyenlőre az alapvető dolgokat szeretném tudni, hogy a legalapabb dolgokat ellenőrizhessem, cserélhessem. Ilyenek lennének: motorolaj viszkozitás, váltó olaj viszkozitás, gyertya tipusa, ékszíj mérete, szelephézagok értékei. Az autó VW1300, motorkód AB, évjárat (forgalmi szerint) 1974.  (Ha rossz helyre írtam akkor előre is elnézést kérek, de ezt a topicot találtam a megfelelőnek.) Akár csak linkek is érdekelnek. Megpróbálok egy képet is csatolni róla. A rendszáma AAB-670, ha valakinek ismerős lenne Cheesy
Előre is köszönök minden infót

Üdv

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #71033 Dátum: 2014 Március 25, 07:53:37 »

Azt hiszem valami vazelin spray-t tettem rá. De a szilikon is jó, ha nem kened vele nagyon össze az üveget Smiley

megköszönöm, ha adsz ötletet, mivel kezeljem!  Wink
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #71032 Dátum: 2014 Március 25, 05:32:17 »

De amúgy óvatosan méretre,ketté lehet vágni a gumit.Van amikor nincs téves vásárlás vagy ilyesmi,tehát tényleg típus és évjárathelyes ablakgumit vásárol az ember,és úgy is van 1-2 cm eltérés,azt vágással lehet korrigálni.Utána pedig az illesztésnél valamivel kitömíted,vagy újra összeragasztod a gumit.
Én ténylegesen a Narancs hátsóablakával jártam így,pedig annak a lehető legnagyobb hátsó szélvédője van,ennél nagyobb már nem is létezik,még is nagy volt rá a gumi.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #71031 Dátum: 2014 Március 25, 05:29:37 »

sajnos kb. ezt a különbséget látom... Akkor vehetek már hátsó kédert is az első mellé. Undecided
De amúgy óvatosan méretre,ketté lehet vágni a gumit.Van amikor nincs téves vásárlás vagy ilyesmi,tehát tényleg típus és évjárathelyes ablakgumit vásárol az ember,és úgy is van 1-2 cm eltérés,azt vágással lehet korrigálni.Utána pedig az illesztésnél valamivel kitömíted,vagy újra összeragasztod a gumit.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #71030 Dátum: 2014 Március 24, 23:01:52 »

lemértem, a bogár rádió hely kb: 4.5 x 18 cm és a sarkai le vannak kerekítve
Köszönöm neked. Mihelysd a közelében leszek lemérem

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71029 Dátum: 2014 Március 24, 21:32:04 »

'72 előtt ha jól emlékszem 40 centi a magassága.
utána talán 44.
de mivel a mexikóiak a 72 előtti német sablonnal készültek, így a mexikói bogarak hátsó szélvédője is 40 cm.
a brazil gondolom még kisebb (kisablakos), de az itthon nem jellemző..

nem feltűnő, de ha tudod hogy nézni kell, oldalról felismerhető hogy az oldalszellőző mögött vagy fölötte van az ablak teteje
sajnos kb. ezt a különbséget látom... Akkor vehetek már hátsó kédert is az első mellé. Undecided

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #71028 Dátum: 2014 Március 24, 21:27:50 »

Szóval mi van ezzel a hátsó szélvédővel?
'72 előtt ha jól emlékszem 40 centi a magassága.
utána talán 44.
de mivel a mexikóiak a 72 előtti német sablonnal készültek, így a mexikói bogarak hátsó szélvédője is 40 cm.
a brazil gondolom még kisebb (kisablakos), de az itthon nem jellemző..

nem feltűnő, de ha tudod hogy nézni kell, oldalról felismerhető hogy az oldalszellőző mögött vagy fölötte van az ablak teteje
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71027 Dátum: 2014 Március 24, 21:23:45 »

Szóval mi van ezzel a hátsó szélvédővel?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71026 Dátum: 2014 Március 24, 21:19:29 »

na írjad a novellát
azért, ha mindenhova eleget fújtam, megszűnt a köd. Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #71025 Dátum: 2014 Március 24, 21:18:25 »

hát azért de.
na írjad a novellát☺
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71024 Dátum: 2014 Március 24, 21:17:16 »

ok
pl azt hogy lett hogy ha fújtad a műszerfalat is, meg mindent körbe-körbe, és nem ködölte be az egyik a másikat?
vagy a másik az egyiket....
hát azért de.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #71023 Dátum: 2014 Március 24, 21:16:13 »

majd csinálok ilyesmi írást, ha lesz időm. Igen, jól gondolod. Ahol nem tökéletes, az nem a festésen múlt, hanem azon, hogy meguntam a csiszatolast, Kövi bármennyire is hajtott.. Grin
ok
pl azt hogy lett hogy ha fújtad a műszerfalat is, meg mindent körbe-körbe, és nem ködölte be az egyik a másikat?
vagy a másik az egyiket....
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71022 Dátum: 2014 Március 24, 21:13:14 »

ha van időd csinálhatnál egy így festettem a bogaram novellát
 képekkel
 anyagfelhasználással
munkák sorrendiségével
buktatókkal
stb

mert az eredmény szép és sokaknak nincs kedvük fényezőt fizetni

ja, és az előkészítés a munka 95%-a, a fújás a maradék 5... jól gondolom?
majd csinálok ilyesmi írást, ha lesz időm. Igen, jól gondolod. Ahol nem tökéletes, az nem a festésen múlt, hanem azon, hogy meguntam a csiszatolast, Kövi bármennyire is hajtott.. Grin
Egyébként köszi az elismerést, az eredmény messze nem tökéletes, de nem is ez volt a cél.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 24, 21:16:34 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #71021 Dátum: 2014 Március 24, 21:09:14 »

nekem 3 liter festék+1l edző+ 0,4l higitóból 3-szori fújás után maradt fél liternyi (egy tartálynyi)
ha van időd csinálhatnál egy így festettem a bogaram novellát
 képekkel
 anyagfelhasználással
munkák sorrendiségével
buktatókkal
stb

mert az eredmény szép és sokaknak nincs kedvük fényezőt fizetni

ja, és az előkészítés a munka 95%-a, a fújás a maradék 5... jól gondolom?☺
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71020 Dátum: 2014 Március 24, 21:03:55 »

üdvözlünk a szopóroller csapatban! igen különbözik  Grin
basszus...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71019 Dátum: 2014 Március 24, 21:02:59 »

Zoli!
Mennyi festék kell a bogira kívül-belülre?
nekem 3 liter festék+1l edző+ 0,4l higitóból 3-szori fújás után maradt fél liternyi (egy tartálynyi)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71018 Dátum: 2014 Március 24, 21:00:47 »

Évjáratfüggő.
Az 1972.utáni bogaraknak mind azonos a hátsó szélvédőjük,mindegy,hogy 1300-as vagy 1303-as.
Kivétel a mexikói bogár,annak maradt egészen 1985-ig kisebb a hátsó ablaka.
70-es 1300 üveg vs 73-as 1303 kéder.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 24, 21:03:40 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #71017 Dátum: 2014 Március 24, 20:55:41 »

Segítség!
Különbözik a 03 és az 1300 hátsó szélvédője?
Próbálom rátenni a 03 kédert az 1300 üvegre és nekem nagyobbnak tűnik a kéder. Én úgy tudom, azonos méret, de akkor mi van most?
Évjáratfüggő.
Az 1972.utáni bogaraknak mind azonos a hátsó szélvédőjük,mindegy,hogy 1300-as vagy 1303-as.
Kivétel a mexikói bogár,annak maradt egészen 1985-ig kisebb a hátsó ablaka.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71016 Dátum: 2014 Március 24, 20:51:18 »

Segítség!
Különbözik a 03 és az 1300 hátsó szélvédője?
Próbálom rátenni a 03 kédert az 1300 üvegre és nekem nagyobbnak tűnik a kéder. Én úgy tudom, azonos méret, de akkor mi van most?
üdvözlünk a szopóroller csapatban! igen különbözik  Grin

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #71015 Dátum: 2014 Március 24, 20:47:40 »

Segítség!
Különbözik a 03 és az 1300 hátsó szélvédője?
Próbálom rátenni a 03 kédert az 1300 üvegre és nekem nagyobbnak tűnik a kéder. Én úgy tudom, azonos méret, de akkor mi van most?
Zoli!
Mennyi festék kell a bogira kívül-belülre?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71014 Dátum: 2014 Március 24, 20:45:23 »

Segítség!
Különbözik a 03 és az 1300 hátsó szélvédője?
Próbálom rátenni a 03 kédert az 1300 üvegre és nekem nagyobbnak tűnik a kéder. Én úgy tudom, azonos méret, de akkor mi van most?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #71013 Dátum: 2014 Március 24, 20:38:23 »

Azért az ablakfilcet is kezeld meg valamivel, .....

megköszönöm, ha adsz ötletet, mivel kezeljem!  Wink
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #71012 Dátum: 2014 Március 24, 20:29:45 »

Azért az ablakfilcet is kezeld meg valamivel, hogy könnyebben mozogjon az üveg. Nekem csodát tett.

kösz szépen mindenkinek!
holnap lesz egy kis időm és világosban utánajárok a dolognak. jó lenne kiszerelés nélkül megoldani, újat venni meg végképp nincs kedvem  Undecided
Oldalak: 1 ... 235 236 237 238 239 [240] 241 242 243 244 245 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.