www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 01:29:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13220787 alkalommal)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71075 Dátum: 2014 Március 27, 17:30:08 »

Hajrá Vaga! Rajzásra ezzel jössz?
Nagyon bizok benne!
De a busz is ott lesz,soförböl nincs hiány itthon! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #71074 Dátum: 2014 Március 27, 17:29:02 »

Alacsony költségvetésü bogár talpraállitásom lassan,de halad.
Kapott egy kis törödést a motortér.
<beszúrt kép törölve>
Feltámadt az összes hátsó lámpa is.
<beszúrt kép törölve>
Vissza került a kürtgyürüs kormány.
<beszúrt kép törölve>
Faragtam kalap tartót is,szolid Hi-Fi-vel(szól,mint állat! Grin)
A hátsó üléstámla hiányosságát elfedi az üléshuzat. Cheesy
<beszúrt kép törölve>
Ha nem muszáj,fikázást nem kérek.
azt a benzinszurot dobd ki a motor térből, es váltó melle tedd!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71073 Dátum: 2014 Március 27, 17:26:11 »

Alacsony költségvetésü bogár talpraállitásom lassan,de halad.
Kapott egy kis törödést a motortér.
<beszúrt kép törölve>
Feltámadt az összes hátsó lámpa is.
<beszúrt kép törölve>
Vissza került a kürtgyürüs kormány.
<beszúrt kép törölve>
Faragtam kalap tartót is,szolid Hi-Fi-vel(szól,mint állat! Grin)
A hátsó üléstámla hiányosságát elfedi az üléshuzat. Cheesy
<beszúrt kép törölve>
Ha nem muszáj,fikázást nem kérek.

Hajrá Vaga! Rajzásra ezzel jössz?

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71072 Dátum: 2014 Március 27, 17:16:01 »

Alacsony költségvetésü bogár talpraállitásom lassan,de halad.
Kapott egy kis törödést a motortér.

Feltámadt az összes hátsó lámpa is.

Vissza került a kürtgyürüs kormány.

Faragtam kalap tartót is,szolid Hi-Fi-vel(szól,mint állat! Grin)
A hátsó üléstámla hiányosságát elfedi az üléshuzat. Cheesy

Ha nem muszáj,fikázást nem kérek.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 27, 17:18:24 írta Vagabond »

Tóth Zoltán
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71071 Dátum: 2014 Március 27, 16:31:54 »

Lendkerék, más a fogszáma.
Dudák? 2 db van, hangoltak, 12 volttal nem tom hogy szólnak. Relézve is vannak.
Hátsóablak fűtés (ha netán műxik)
Benzinszint műszer?
Köszi, motor nincs még benne, ez eleve AB-s motoron levő lesz, tehát gondolom, hogy jó.
Karbit én teszek rá, dellorto-t, ott nem lesz gond. Rádió detto. Az óra visszajelzőit, hatter világítást szeretném még igazán tudni.
Kürtöket is én teszek, az 12V lesz eleve. Az önindítót, ha már úgyis kell, akkor egyszerűbb 12V-osat tenni.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #71070 Dátum: 2014 Március 27, 15:56:02 »


Van még más?
-karbin a szivató
-ha van rajta mágnesszelep talán azt is?
-rádió ha van
-izzók cserések, belső világítást ne feledd, de az órák háttérvilágítását pl nem tudom. gondolom az is csere
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #71069 Dátum: 2014 Március 27, 15:47:27 »

Pontosan milyen alkatrészeket érint a 6-ról 121V-ra átépítés? Teljes listát szeretnék, köszi! Azért lenne fontos, mert eredetileg 6V-os Karmannhoz kezdeném el gyűjtögetni az alkatrészeket nulláról
- generátor
- fesszab
- önindító
- aksi
- ablaktörlőmotor
- izzók (? melyiket kell mindenképpen cserélni, és mi az, ami maradhat?)
- index relé
- fényváltó relé

Van még más?

Én anno, mikor ezt megcsináltam az elős Bogarammal, akkor az önindítót hagytam (* Gabi tanácsára)... csak vigyázni kellett, hogy rövideket indítózzak... pár évet kihúzott így nálam.... Wink Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71068 Dátum: 2014 Március 27, 15:29:35 »

Pontosan milyen alkatrészeket érint a 6-ról 121V-ra átépítés? Teljes listát szeretnék, köszi! Azért lenne fontos, mert eredetileg 6V-os Karmannhoz kezdeném el gyűjtögetni az alkatrészeket nulláról
- generátor
- fesszab
- önindító
- aksi
- ablaktörlőmotor
- izzók (? melyiket kell mindenképpen cserélni, és mi az, ami maradhat?)
- index relé
- fényváltó relé

Van még más?
Lendkerék, más a fogszáma.
Dudák? 2 db van, hangoltak, 12 volttal nem tom hogy szólnak. Relézve is vannak.
Hátsóablak fűtés (ha netán műxik)
Benzinszint műszer?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71067 Dátum: 2014 Március 27, 14:15:40 »

Pontosan milyen alkatrészeket érint a 6-ról 121V-ra átépítés? Teljes listát szeretnék, köszi! Azért lenne fontos, mert eredetileg 6V-os Karmannhoz kezdeném el gyűjtögetni az alkatrészeket nulláról
- generátor
- fesszab
- önindító
- aksi
- ablaktörlőmotor
- izzók (? melyiket kell mindenképpen cserélni, és mi az, ami maradhat?)
- index relé
- fényváltó relé

Van még más?
« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 27, 14:47:48 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71066 Dátum: 2014 Március 26, 20:35:49 »

kösz szépen, majd jelentkezem, ha beszereztem a cuccot.
Ok, ott lakom, ahol a Gyula .

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71065 Dátum: 2014 Március 26, 20:32:53 »

Sziasztok!
Megrendeltem a megszakítót az autós boltban a buszomhoz,de alfa rómeó megszakítót hoztak,az jó bele?
El hoztam,de ha nem jó hozzá kicserélik.
Jó lehet hozzá?
Szombaton jön a villamosságis haverom be szerelni,de akkor már nem lesz idő újat venni.

elosztófedelet leszeded, pipát leszeded (ez eddig kábé 20 másodperc)
összenézed (3 másodperc)
aztán eldöntöd (1 másodperc)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #71064 Dátum: 2014 Március 26, 19:41:43 »

Sziasztok!
Megrendeltem a megszakítót az autós boltban a buszomhoz,de alfa rómeó megszakítót hoztak,az jó bele?
El hoztam,de ha nem jó hozzá kicserélik.
Jó lehet hozzá?
Szombaton jön a villamosságis haverom be szerelni,de akkor már nem lesz idő újat venni.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71063 Dátum: 2014 Március 26, 18:32:47 »



Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #71062 Dátum: 2014 Március 26, 18:20:54 »

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #71061 Dátum: 2014 Március 26, 18:18:13 »

Tök könnyű. Nincs egy óra az egész. Ha átjössz, itt megcsinálhatjuk ketten SZMB keretében.

kösz szépen, majd jelentkezem, ha beszereztem a cuccot.
Rulezka
« Hozzászólás #71060 Dátum: 2014 Március 26, 16:28:17 »

arra gondoltam, hogy a saját aljzatból tölti a saját akksiját.
és akkor meg is van a perpetuum mobile :-)
van napelemes akkutöltikéző, vegyél olyat Cheesy
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71059 Dátum: 2014 Március 26, 16:20:02 »

volt tegnap egy kis időm és kedvem. zsírozgattam, kenegettem, de sajna nem lett jobb. szerkezetcsere lesz a vége.   Undecided
mekkora szopacs azt kicserélni? van valami trükk?  Huh
Tök könnyű. Nincs egy óra az egész. Ha átjössz, itt megcsinálhatjuk ketten SZMB keretében.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #71058 Dátum: 2014 Március 26, 15:18:37 »

Hazahoztam a négy ajtót. Kettő, ami volt, kettőt itt vettem Bélától. Mindkettő gyári fényezésűnek néz ki, még a fólia is sértetlen belül.
Az a kérdésem, hogy a vízlehúzókat hogyan szedjük le, hogy még visszarakható legyen?
« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 26, 15:20:52 írta Zoli »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71057 Dátum: 2014 Március 26, 15:16:14 »

arra gondoltam, hogy a saját aljzatból tölti a saját akksiját.
és akkor meg is van a perpetuum mobile :-)


értette mindenki

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71056 Dátum: 2014 Március 26, 15:15:40 »

De, csak nem lesz eredményes Smiley
arra gondoltam, hogy a saját aljzatból tölti a saját akksiját.
és akkor meg is van a perpetuum mobile :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71055 Dátum: 2014 Március 26, 15:14:59 »

De, csak nem lesz eredményes Smiley

kéne egy olyan töltő, ami a szivargyújtóba dugható és akkor tölti magát a kocsi állás közben is.
persze ahol csak gyújtáson van áram a szivargyújtóban, ott nem alkalmazható :-))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71054 Dátum: 2014 Március 26, 15:11:22 »

Tessék beszerezni egy autós csepptöltőt (3e fekszik nálam egy).
kéne egy olyan töltő, ami a szivargyújtóba dugható és akkor tölti magát a kocsi állás közben is.
persze ahol csak gyújtáson van áram a szivargyújtóban, ott nem alkalmazható :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #71053 Dátum: 2014 Március 26, 10:02:22 »

kuka
Az. Mekkora kellene? Holnap terveztem, hogy bemegyek a nagykerbe. Találd ki...

Tessék beszerezni egy autós csepptöltőt (3e fekszik nálam egy).
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #71052 Dátum: 2014 Március 26, 08:57:03 »

Ha kell van használt, de jó akksim olcsópénzért.
mégpedig?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #71051 Dátum: 2014 Március 26, 08:14:40 »

gondoltam, csak hátha..
egyébként nem csoda, évente háromszor-négyszer volt mindössze használva
Ha kell van használt, de jó akksim olcsópénzért.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #71050 Dátum: 2014 Március 26, 07:36:28 »

Ennek már nincs baja, boldogan távozott az örök ampermezőkre.
gondoltam, csak hátha..
egyébként nem csoda, évente háromszor-négyszer volt mindössze használva
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #71049 Dátum: 2014 Március 26, 07:34:57 »

volt tegnap egy kis időm és kedvem. zsírozgattam, kenegettem, de sajna nem lett jobb. szerkezetcsere lesz a vége.   Undecided
mekkora szopacs azt kicserélni? van valami trükk?  Huh
az enyém nem pont olyan szerkezet mint a tiéd, de ha a kárpitot leszedtem, már nem volt semmi gond, adta magát. nálam a legrosszabb az volt hogy az üveget szorító sín rozsdás volt és nem volt benne tömítés, de szereztem egy bontottat és szorítottam bele egy gumilapot. nálad egyszerűbb lesz a helyzet, nem lesz trükk. bár az új szerkezetek minőségét nem ismerem
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #71048 Dátum: 2014 Március 26, 07:30:41 »

volt tegnap egy kis időm és kedvem. zsírozgattam, kenegettem, de sajna nem lett jobb. szerkezetcsere lesz a vége.   Undecided
mekkora szopacs azt kicserélni? van valami trükk?  Huh
1303LS
« Hozzászólás #71047 Dátum: 2014 Március 26, 07:29:42 »

terheletlenül mérhető a 12.4 Volt
Ennek már nincs baja, boldogan távozott az örök ampermezőkre.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #71046 Dátum: 2014 Március 26, 07:28:03 »

ráadod a világítást és ha pezseg akkor cellazárlat, 10és fél volttal lehet hogy a duda nem szól de az önindító még forog Undecided csak a halgatózás közben fel ne robbanjon  Cool
dehogy forog az önindító, egy negyedet sem.
még bikakábellel sem ment át rá annyi nafta a kocsimból kiszedett akksiról, hogy indujon. már azt hittük valami más döglött meg. de az én akksimra áttéve a vezetékeket simán indult. ja, mivel dízel kistraktorról van szó, (és simán jár akksi nélkül is Grin) járó motornál áttettük vissza a vezetékeket a szar akksira. egy óra használat után leállítottuk és ugyanúgy nem indult. a másik akksiról meg újra simán.

Itt már kapacitása nincs az akkumulátornak.
valami kímélő töltéssel lehet még esély, vagy valószínűleg kuka?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #71045 Dátum: 2014 Március 25, 22:03:13 »

valami cellazárlat?
Nem. Ha cella zárlat lenne, akkor terhelés nélkül is keveset mérnél.
Mint én a múlt héten. 11 V volt terheletlenül.
6x2,1V így jön ki a kb. 12.8V.

Itt már kapacitása nincs az akkumulátornak.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71044 Dátum: 2014 Március 25, 22:02:09 »

mi lehet annak az akksinak a baja, amin terheletlenül mérhető a 12.4 Volt. de a gyújtást ráadva már csak 10.5V és így a dudát sem hajlandó megszólaltatni?
van benne elég folyadék és
előtte elvileg 48 órát töltőn volt (valami öreg orosz töltő, tavaly még jó volt)

valami cellazárlat? (ez nem a kocsimban van, egy ritkán használt akksi)
ráadod a világítást és ha pezseg akkor cellazárlat, 10és fél volttal lehet hogy a duda nem szól de az önindító még forog Undecided csak a halgatózás közben fel ne robbanjon  Cool

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #71043 Dátum: 2014 Március 25, 21:57:22 »

mi lehet annak az akksinak a baja, amin terheletlenül mérhető a 12.4 Volt. de a gyújtást ráadva már csak 10.5V és így a dudát sem hajlandó megszólaltatni?
van benne elég folyadék és
előtte elvileg 48 órát töltőn volt (valami öreg orosz töltő, tavaly még jó volt)

valami cellazárlat? (ez nem a kocsimban van, egy ritkán használt akksi)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71042 Dátum: 2014 Március 25, 21:47:32 »

lenne egy fasza G60 felnim nem érdekel valakit? Roll Eyes 
« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 25, 21:50:18 írta tati »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #71041 Dátum: 2014 Március 25, 21:45:39 »

tudom hol laktok, gecók!! :-))
Már én is utálom azt a videót. Vagyis mindkettőt.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71040 Dátum: 2014 Március 25, 21:37:20 »

de mi van, ha új tagunkat érdekli, hogy mi az a bennfentes videó, amit említettél?  Grin Evil
Én már nem is emlékszem rá.  Grin Csavarhúzós?  Grin
tudom hol laktok, gecók!! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #71039 Dátum: 2014 Március 25, 21:32:52 »

de mi van, ha új tagunkat érdekli, hogy mi az a bennfentes videó, amit említettél?  Grin Evil
Én már nem is emlékszem rá.  Grin Csavarhúzós?  Grin

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71038 Dátum: 2014 Március 25, 21:17:13 »

és ha valaki berakja az ékszíjcserés videót, azt meggyalázom! :-)
de mi van, ha új tagunkat érdekli, hogy mi az a bennfentes videó, amit említettél?  Grin Evil

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #71037 Dátum: 2014 Március 25, 20:58:59 »

Üdv a klubban.


http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Speci%C3%A1lis:Az_%C3%B6sszes_lap_list%C3%A1ja
http://vbklub.net/

Így hirtelen.

Van egy sárgabogár szervezetünk ahhoz is lehet csatlakozni.

Írj pár szót magadról a bogárról.

Ránézésre inkább 72-73-ra taksálnám a bogarad.

Tipikus 71-es (AB-s 1300-as, szellőző hátsó ablak mögött, két rácsos motorháztető). 72-től már a 4 rácsos motorháztetők voltak szerintem.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71036 Dátum: 2014 Március 25, 20:48:32 »

Sziasztok!

Nemrég óta vagyok bogár tulajdonos, de sajnos nem túl sok karbantartási adathoz jutottam hozzá eddig. Egyenlőre az alapvető dolgokat szeretném tudni, hogy a legalapabb dolgokat ellenőrizhessem, cserélhessem. Ilyenek lennének: motorolaj viszkozitás, váltó olaj viszkozitás, gyertya tipusa, ékszíj mérete, szelephézagok értékei. Az autó VW1300, motorkód AB, évjárat (forgalmi szerint) 1974.  (Ha rossz helyre írtam akkor előre is elnézést kérek, de ezt a topicot találtam a megfelelőnek.) Akár csak linkek is érdekelnek. Megpróbálok egy képet is csatolni róla. A rendszáma AAB-670, ha valakinek ismerős lenne Cheesy
Előre is köszönök minden infót

Üdv

ahoj!
olaj elvileg 20w50, de az olcsóbb 15w40 is teljesen megfelel. olajszűrő a blokk alján van egy jólfésült teaszűrőhöz hasonlít, ha kiszeded.
váltó olaj a legalapabb 80w90-es. arra figyelj, hogy cserénél először a beöntőnyílás csavarját tekerd ki, mert kurva nagy szopás ott állni leeresztett váltóolajjal és nem tudod kitekerni a berohadt beöntőcsavart :-)
gyertya bosch w8ac, vagy ennek megfelelő bármi.
szelephézag 0.15 mm minden szelepnél.
ékszíjat az autósboltban megmondják.
és ha valaki berakja az ékszíjcserés videót, azt meggyalázom! :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.