www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 09:50:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 193 194 195 196 197 [198] 199 200 201 202 203 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14859992 alkalommal)
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #72731 Dátum: 2014 Augusztus 21, 23:06:10 »

Igen, egy 3 tonnás prés.
uhh..
akkor utána kell kérdeznem, kinek van itt ilyen a környéken
kösz
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72730 Dátum: 2014 Augusztus 21, 22:06:31 »

1303-as lemezlengőkarban hogyan cserélnek gömbfejet?
Valami célszerszám kell hozzá?

Igen, egy 3 tonnás prés.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72729 Dátum: 2014 Augusztus 21, 22:02:24 »

1303-as lemezlengőkarban hogyan cserélnek gömbfejet?
Valami célszerszám kell hozzá?

háromhármas?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #72728 Dátum: 2014 Augusztus 21, 21:58:44 »

1303-as lemezlengőkarban hogyan cserélnek gömbfejet?
Valami célszerszám kell hozzá?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72727 Dátum: 2014 Augusztus 21, 21:58:15 »

Egy akvárium szellőztető csövet rádugsz a légtelenítő csavarra a másik végét meg egy üvegbe.
A csövet középtájon valahogy felkötöd, hogy legyen egy felfelészálló ága a csavatól felfelé.
Picit megnyitod a csaart és finoman pumpálgatsz.
Ennyi.
Minden más csak parasztvakítás, meg tudatlan okoskodás.

azt is lehet, hogy kinyitja a légtelenítő csavart rajta a csővel, otthagyja pár órára, amíg elmegy a kocsmába, a többit elintézi a gravitáció.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72726 Dátum: 2014 Augusztus 21, 20:51:36 »

Talán akad, de csak október végén tudom megnézni. Ha addig akad másik, csapj le rá.

Sziasztok!

Valakinek nincs elfekvőben eladó T2 fűtés szabályozó gombjai?
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #72725 Dátum: 2014 Augusztus 21, 20:34:41 »

Sziasztok!

Valakinek nincs elfekvőben eladó T2 fűtés szabályozó gombjai?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #72724 Dátum: 2014 Augusztus 21, 20:04:42 »

Egy akvárium szellőztető csövet rádugsz a légtelenítő csavarra
És ha nincs akváriuma? Cheesy

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #72723 Dátum: 2014 Augusztus 21, 20:01:16 »

Üdv ismét itt. MIvel tervezem, hogy a bogarat a 2 éves csipkerózsika álmából felébresztem, van valakinek tippjre, hogy főfékhenger csere után hogyan egyszerűbb egyedül lelégteleníteni a fékrendszert?

Egy akvárium szellőztető csövet rádugsz a légtelenítő csavarra a másik végét meg egy üvegbe.
A csövet középtájon valahogy felkötöd, hogy legyen egy felfelészálló ága a csavatól felfelé.
Picit megnyitod a csaart és finoman pumpálgatsz.
Ennyi.
Minden más csak parasztvakítás, meg tudatlan okoskodás.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #72722 Dátum: 2014 Augusztus 21, 19:13:48 »

hogyan egyszerűbb egyedül lelégteleníteni a fékrendszert?
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/F%C3%A9krendszer_l%C3%A9gtelen%C3%ADt%C3%A9se


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #72721 Dátum: 2014 Augusztus 21, 18:52:30 »

Üdv ismét itt. MIvel tervezem, hogy a bogarat a 2 éves csipkerózsika álmából felébresztem, van valakinek tippjre, hogy főfékhenger csere után hogyan egyszerűbb egyedül lelégteleníteni a fékrendszert?


Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72720 Dátum: 2014 Augusztus 21, 10:04:50 »

Gondolom, H-s motorja van, talán 31-es.
igen, H-s a motorja gyárilag.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72719 Dátum: 2014 Augusztus 21, 09:40:04 »

Tud valaki segíteni, hogy 67. Februári Karmannra milyen karbi való gyárilag?
Gondolom, H-s motorja van, talán 31-es.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #72718 Dátum: 2014 Augusztus 20, 21:31:20 »

Tud valaki segíteni, hogy 67. Februári Karmannra milyen karbi való gyárilag?

30 pict-1 szerintem, de lehet, hogy pict-2, 3 és 4 is jó...
« Utoljára szerkesztve: 2014 Augusztus 20, 21:33:19 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72717 Dátum: 2014 Augusztus 20, 19:56:59 »

Tud valaki segíteni, hogy 67. Februári Karmannra milyen karbi való gyárilag?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #72716 Dátum: 2014 Augusztus 19, 21:22:11 »

hátsó gumifékcsövek újak ?átjárható ?vagy 10éve nem volt benne fékolaj és beleköltözött egy varjúcsalád...  be van rohadva a két hátsó munkahenger.... a fékpedálon lévő tolórúd egy másik típusú főfékhengerhez való ami egy centivel rövidebb és nem nyomja be koppig a főhenger dugattyúját, vagy olyan főhenger amiben belül a dugattyúk egy bajonett zárral kapcsolódnak egymáshoz és ha az szétugrik akkor a hátsó kör dugattyúja nyugalmi helyzetben eltorlaszolja a féktartálytól jövő furatot ... ha ezekközül egyik sem akkor gyújtsd fel a gecibe az egész szart vedd videóra és töltsd föl a jutubra  ,hirtelen nincs jobb ötletem  Roll Eyes
ok thx full hd-ban  veszem akkor Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72715 Dátum: 2014 Augusztus 19, 21:14:55 »

állítottam holtjátékot 0 levegő 0 fékhatás Huh
hátsó gumifékcsövek újak ?átjárható ?vagy 10éve nem volt benne fékolaj és beleköltözött egy varjúcsalád...  be van rohadva a két hátsó munkahenger.... a fékpedálon lévő tolórúd egy másik típusú főfékhengerhez való ami egy centivel rövidebb és nem nyomja be koppig a főhenger dugattyúját, vagy olyan főhenger amiben belül a dugattyúk egy bajonett zárral kapcsolódnak egymáshoz és ha az szétugrik akkor a hátsó kör dugattyúja nyugalmi helyzetben eltorlaszolja a féktartálytól jövő furatot ... ha ezekközül egyik sem akkor gyújtsd fel a gecibe az egész szart vedd videóra és töltsd föl a jutubra  ,hirtelen nincs jobb ötletem  Roll Eyes

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #72714 Dátum: 2014 Augusztus 19, 20:56:14 »


haladgat

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #72713 Dátum: 2014 Augusztus 19, 20:35:35 »

nincs holtjátéka afékpedálnak pl.
állítottam holtjátékot 0 levegő 0 fékhatás Huh
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72712 Dátum: 2014 Augusztus 17, 23:16:20 »

Üdv fék ügyben kérnék segítséget. Főfékhenger ,és az első munkahengerek ujjak. Légtelenítéskor hátsók bekeményedik légtelenítésnél beesik a pedál elsőknél nincs ez a jelenség levegő nincs benne pedál puha marad. Fék állítok 0 vannak.
nincs holtjátéka afékpedálnak pl.

Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #72711 Dátum: 2014 Augusztus 17, 21:23:00 »

Üdv fék ügyben kérnék segítséget. Főfékhenger ,és az első munkahengerek ujjak. Légtelenítéskor hátsók bekeményedik légtelenítésnél beesik a pedál elsőknél nincs ez a jelenség levegő nincs benne pedál puha marad. Fék állítok 0 vannak.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #72710 Dátum: 2014 Augusztus 13, 14:52:09 »


Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72709 Dátum: 2014 Augusztus 13, 14:51:30 »

6-ig

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #72708 Dátum: 2014 Augusztus 13, 14:50:43 »

6-ig

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72707 Dátum: 2014 Augusztus 13, 14:44:19 »


Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #72706 Dátum: 2014 Augusztus 13, 13:44:01 »

nekem is kéne ilyen! Wink

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72705 Dátum: 2014 Augusztus 13, 13:12:06 »

ez belsős,ilyen van nekem a bogimba Cool
nekem is kéne ilyen! Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #72704 Dátum: 2014 Augusztus 13, 12:47:11 »

kábelek csatlakozásánál van
a belsös 2 csatis egyik csavaros a másik csuszósarus

a külsös egy 3 as rácsuszos egység...nem tudom egyértelmű-e

képet nem tudok küldeni,hátha valaki igen

Értem én, ilyenem van, csak megzavart a könyv... :-)

Bácsi Győző
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #72703 Dátum: 2014 Augusztus 13, 12:42:29 »

ez belsős,ilyen van nekem a bogimba Cool
ígyvan

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #72702 Dátum: 2014 Augusztus 13, 12:41:04 »

itt megfogtál mert idáig csak külsős akadt a kezembe..

de találtam képet hozzá
ez belsős,ilyen van nekem a bogimba Cool

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #72701 Dátum: 2014 Augusztus 13, 12:37:59 »

Ránézésre mi a különbség?

itt megfogtál mert idáig csak külsős akadt a kezembe..

de találtam képet hozzá

[a csatolmányt egy admin törölte]

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #72700 Dátum: 2014 Augusztus 13, 12:37:58 »

Ránézésre mi a különbség?
kábelek csatlakozásánál van
a belsös 2 csatis egyik csavaros a másik csuszósarus

a külsös egy 3 as rácsuszos egység...nem tudom egyértelmű-e

képet nem tudok küldeni,hátha valaki igen

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #72699 Dátum: 2014 Augusztus 13, 12:27:32 »

Szvsz van külső és belső szabályzós
Ránézésre mi a különbség?

Bácsi Győző
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #72698 Dátum: 2014 Augusztus 13, 12:25:39 »

Azt írja a javítási könyvem, hogy a generátorok már mind tartalmazzák a fesszabályzót is. Tényleg így van?

Szvsz van külső és belső szabályzós

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #72697 Dátum: 2014 Augusztus 13, 12:21:22 »

Azt írja a javítási könyvem, hogy a generátorok már mind tartalmazzák a fesszabályzót is. Tényleg így van?

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72696 Dátum: 2014 Augusztus 12, 09:02:41 »

És íme egy kép, amin régi formáját hozza.
Gratulálok!  Ügyes vagy! Grin 

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #72695 Dátum: 2014 Augusztus 11, 19:33:14 »

királyos!
még egy időmérő órát belevágnék a km óra helyett.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #72694 Dátum: 2014 Augusztus 11, 18:39:59 »

nem is tudom hova rakjam kész vagyok vele és jól szól

<beszúrt kép törölve>

Nagggyyon jó!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #72693 Dátum: 2014 Augusztus 11, 18:15:45 »

nem is tudom hova rakjam kész vagyok vele és jól szól

<beszúrt kép törölve>
bitang lett

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72692 Dátum: 2014 Augusztus 11, 17:55:30 »

nem is tudom hova rakjam kész vagyok vele és jól szól

<beszúrt kép törölve>

királyos!
még egy időmérő órát belevágnék a km óra helyett.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 193 194 195 196 197 [198] 199 200 201 202 203 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.