www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 10:47:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 184 185 186 187 188 [189] 190 191 192 193 194 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14860815 alkalommal)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #73091 Dátum: 2014 Október 06, 08:35:56 »

hát ezaz,nekem is feszül mint állat. Na de gyárilag biztos nem úgy tervezték,hogy az ülőrészt ki keljen dobni,ha mondjuk váratlanul helyet kell csinálnod lakóhelyedtől 150 km re.Tehát logikusan bent kellene maradni a helyén.
Jó témát hoztam fel megint látom.
Proti! Sajna mobilnetről böngészek telefonról,nem mindig wifilehetőséggel.Ezért nem mindig tudok komolyabb oldalakat nézegetni.így a gyári képeket sem. Viszont olvasni tudok  Grin
Viszont.köszi a segítséget
Fotóztam, itt jól látszik, hogy ülőke nélkül - legalább is a mi Dudunkban - nagyjából vízszintesre előrehajtott hátsó háttámlánál alig maradt 6-7 cm szabad rész az ülőkét tartó keretig. Erre mondtam én, hogy ha az ülőkét nem veszem ki, nem tudom így előrehajtani a háttámlát max. úgy, ahogyan a Vili által megosztott prospektus is mutatja. Ekkor feszíteni kell a rögzítő hevederrel, de ferde marad, mert a háttámlának feszülő ülőke kitartja.

[a csatolmányt egy admin törölte]

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #73090 Dátum: 2014 Október 06, 08:29:26 »

Nem.

<beszúrt kép törölve>
Csak azért is, nehogy Vilinek igaza legyen. Na ugye, hogy lehet vele árut rögzíteni!  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73089 Dátum: 2014 Október 03, 16:25:07 »

Pedig igaza van!

Eddig nekem csak a Bug-box-os,kék szövetes fékolajálló csöveken nem rágta át magát.A többi lehetett bármilyen márkás stb,egy idő után átkönnyezett.És szét is baszta a szép autóban a csomagtér és doblemez fényezését!
ok, én is úgy gondoltam, hogy a fémcsövek nem feltétlenül kellenek, ha van pl. kék szövetes gumifékcső. (miközben én is vadásztam a fémeket tatitól, mert nem akartam telibe gumicsövezni.)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #73088 Dátum: 2014 Október 02, 22:37:36 »

Apa! Kezdődik... A minőség nem mindegy. Nem a hosszán múlik, hogy megeszi-e a fékfolyadék
Off

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #73087 Dátum: 2014 Október 02, 22:26:01 »

Apa! Kezdődik... A minőség nem mindegy. Nem a hosszán múlik, hogy megeszi-e a fékfolyadék
Pedig igaza van!

Eddig nekem csak a Bug-box-os,kék szövetes fékolajálló csöveken nem rágta át magát.A többi lehetett bármilyen márkás stb,egy idő után átkönnyezett.És szét is baszta a szép autóban a csomagtér és doblemez fényezését!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73086 Dátum: 2014 Október 02, 22:08:53 »

ami pár évig jó aztán megeszi az olaj
Apa! Kezdődik... A minőség nem mindegy. Nem a hosszán múlik, hogy megeszi-e a fékfolyadék

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #73085 Dátum: 2014 Október 02, 21:58:40 »

végig gumi fékcső
ami pár évig jó aztán megeszi az olaj

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73084 Dátum: 2014 Október 02, 21:40:12 »

Hali. Főfékhenger és tartály közötti cső ami nem horror áron van.Mit ajánlotok.
végig gumi fékcső

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #73083 Dátum: 2014 Október 02, 20:01:14 »

Hali. Főfékhenger és tartály közötti cső ami nem horror áron van.Mit ajánlotok.
1303LS
« Hozzászólás #73082 Dátum: 2014 Október 02, 15:03:15 »

pompásan beletört légtelenítő csavar kiszedésre valami hiperszupertutijó modszer..? dobfék 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73081 Dátum: 2014 Október 02, 14:00:33 »

pompásan beletört légtelenítő csavar kiszedésre valami hiperszupertutijó modszer..? dobfék 
egy másik munkahenger meg egy másik a túloldalra......

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73080 Dátum: 2014 Október 02, 13:41:32 »

- Belefúr, ellentétes menetet belefúr, csavart beteker és megpróbálja kicsavarni, vagy
- Új munkahengert vesz.

pompásan beletört légtelenítő csavar kiszedésre valami hiperszupertutijó modszer..? dobfék 
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #73079 Dátum: 2014 Október 02, 13:15:13 »

pompásan beletört légtelenítő csavar kiszedésre valami hiperszupertutijó modszer..? dobfék 
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #73078 Dátum: 2014 Október 02, 11:09:50 »

Így van, működik nélküle, én is úgy vettem az autót. Amúgy nem megy olyan sokszor tönkre, 9 éve vettem bele, és még jó, kb. 50e km-t mentem azóta.
Arra való, amit Varázsló ír, autópályás nyélgáz után leállítva elkerüljék az öngyulladást. Meg máskor is jó, nem szívja be azt a pár ütemet sem benzinnel, mikor megáll.
az a bosszantó -és egy hibatünet- ha nem teljesen romlik el, "dadog", és ettől dadog-rángat az autó.....
 és gondolsz másik 6 okra azokat  ""megszünteted"" aztán kiderül mi volt a valódi baly
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #73077 Dátum: 2014 Október 02, 10:35:54 »

szoktak olyat csinálni, hogy levágják a mozgó pucurkát, nem ördögtől való az ötlet.
bár kábé egy szinten van a termosztát kidobásával.
Így van, működik nélküle, én is úgy vettem az autót. Amúgy nem megy olyan sokszor tönkre, 9 éve vettem bele, és még jó, kb. 50e km-t mentem azóta.
Arra való, amit Varázsló ír, autópályás nyélgáz után leállítva elkerüljék az öngyulladást. Meg máskor is jó, nem szívja be azt a pár ütemet sem benzinnel, mikor megáll.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #73076 Dátum: 2014 Október 01, 20:29:13 »

Az egyik ok, hogy zárttá teszi az alapjárati rendszert, így nehezebben gőzölög, és gázosodik a rendszer, könnyebben indul.
A másik ok, hogy zárt fojtószelepnél, gyújtás levételre azonnal megszakítja az üza ellátást, így ha izzik a testelektróda vagy bármi, akkor sem kezd még pöfögésbe a motor.


Köszönöm okosabb lettem.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73075 Dátum: 2014 Október 01, 16:00:10 »

MIndenesetre okkal rakták bele. Sztem ezért. Szerinted miért?

Az egyik ok, hogy zárttá teszi az alapjárati rendszert, így nehezebben gőzölög, és gázosodik a rendszer, könnyebben indul.
A másik ok, hogy zárt fojtószelepnél, gyújtás levételre azonnal megszakítja az üza ellátást, így ha izzik a testelektróda vagy bármi, akkor sem kezd még pöfögésbe a motor.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #73074 Dátum: 2014 Október 01, 11:05:51 »

ez marhaság és akkor finoman fogalmaztam.
MIndenesetre okkal rakták bele. Sztem ezért. Szerinted miért?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73073 Dátum: 2014 Október 01, 10:12:03 »

Grin Grin ;DOrral állsz az emelkedőn felfelé. Nincs benn a mágnesszelep ezért közlekedő edények elve alapján az összes benzin a tankból hátrafolyik...
Tételezzük fel, hogy a tűszeleped is szar, nem csak a szívócső fog megtelni.  Wink
ez marhaság és akkor finoman fogalmaztam.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73072 Dátum: 2014 Október 01, 09:57:49 »

Hellósztok!
Lehet nagyon buta kérdést teszek fel, de minek a karbira az az mágnesszelep leállító. HA leveszem a gyújtás úgy is leáll a motor.
Már csak azért kérdezem, mert folyamatosan szopunk vele, nem egy autónál kezd beszarni, nem húz be mindig. Kell az oda?
Olyat találtam ki hogy levágom azt a mozgó szart és visszatekerem, hogy a helyén legyen. Milyen ötlet?
szoktak olyat csinálni, hogy levágják a mozgó pucurkát, nem ördögtől való az ötlet.
bár kábé egy szinten van a termosztát kidobásával.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #73071 Dátum: 2014 Október 01, 09:10:31 »

Grin Grin ;DOrral állsz az emelkedőn felfelé. Nincs benn a mágnesszelep ezért közlekedő edények elve alapján az összes benzin a tankból hátrafolyik...
Tételezzük fel, hogy a tűszeleped is szar, nem csak a szívócső fog megtelni.  Wink
vagy hegyről legurulva motort leállítva akar benzint spórolni. ha nincs mágnesszelep, akkor a benzint beviszi a motorfék miatt forgó motor.

De ha ez egy máshogy nem elhárítható kiszámíthatatlan hibaforrás, akkor megértem ha ki akarja kötni. bár nem tudom mi tud ezen rosszul működni, ha nem kontaktibás vagy törött a vezetéke. egyébként nekem nincs rajta mágnesszelep, de talán helye sincs a 28as karbin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #73070 Dátum: 2014 Október 01, 08:55:16 »

majd a Vili kijavít. :-)

Grin Grin Grin
Hellósztok!
Lehet nagyon buta kérdést teszek fel, de minek a karbira az az mágnesszelep leállító. HA leveszem a gyújtás úgy is leáll a motor.
Már csak azért kérdezem, mert folyamatosan szopunk vele, nem egy autónál kezd beszarni, nem húz be mindig. Kell az oda?
Olyat találtam ki hogy levágom azt a mozgó szart és visszatekerem, hogy a helyén legyen. Milyen ötlet?
Orral állsz az emelkedőn felfelé. Nincs benn a mágnesszelep ezért közlekedő edények elve alapján az összes benzin a tankból hátrafolyik...
Tételezzük fel, hogy a tűszeleped is szar, nem csak a szívócső fog megtelni.  Wink
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73069 Dátum: 2014 Október 01, 08:01:05 »

Szerintem:
Elfogy a szikra (mert leállítod), de a motor még forog párat, így szív benyát. Nem tartom kizártnak, hogy sok lesz az elégetlen benya és pl beköpi a gyertyákat vagy túldúsul.
De nem értek hozzá, majd a Vili kijavít. :-)

Hellósztok!
Lehet nagyon buta kérdést teszek fel, de minek a karbira az az mágnesszelep leállító. HA leveszem a gyújtás úgy is leáll a motor.
Már csak azért kérdezem, mert folyamatosan szopunk vele, nem egy autónál kezd beszarni, nem húz be mindig. Kell az oda?
Olyat találtam ki hogy levágom azt a mozgó szart és visszatekerem, hogy a helyén legyen. Milyen ötlet?
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #73068 Dátum: 2014 Október 01, 07:35:23 »

Hellósztok!
Lehet nagyon buta kérdést teszek fel, de minek a karbira az az mágnesszelep leállító. HA leveszem a gyújtás úgy is leáll a motor.
Már csak azért kérdezem, mert folyamatosan szopunk vele, nem egy autónál kezd beszarni, nem húz be mindig. Kell az oda?
Olyat találtam ki hogy levágom azt a mozgó szart és visszatekerem, hogy a helyén legyen. Milyen ötlet?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73067 Dátum: 2014 Szeptember 29, 17:36:33 »

Nincs kérdés Pébá! A kürt tökéletesen működik 3 műanyag pucukával. Smiley
na, azért Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73066 Dátum: 2014 Szeptember 29, 09:28:53 »

akkor mi a kérdés? Smiley
Nincs kérdés Pébá! A kürt tökéletesen működik 3 műanyag pucukával. Smiley

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #73065 Dátum: 2014 Szeptember 28, 22:48:36 »

No pl ezeket a gondolatokat kellene privát módon intézni.
Durvan egyetertek.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #73064 Dátum: 2014 Szeptember 28, 21:50:03 »

csak egy ember van a világon aki nem tud egy blokkot szétszedni és az a lazlow csak sajnos nem szedi a gyógyszereit és személyiség zavarban szenved....

 Grin

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #73063 Dátum: 2014 Szeptember 28, 20:23:48 »

Valaki segítsen lécci, hogy a kürt nyomogombnak mi a titka. Folyamatosan szól, ha ráadom a gyújtást. Először azt hittem, hiányzik valami kis műanyag alatet a rugók es a csavarok között, de szetszedtem egy masik kormányt es abban is minden ugyanúgy. Vagy nem jól csavarom be a csavarokat???
nekem is ez volt új volt a kapcsoló kiderült a duda csúszólemez szegecsek beleértek a alaplapra és állandóan testet kapott megoldás kis műanyag lemezecske a szegecsek alá.
BlueBear
« Hozzászólás #73062 Dátum: 2014 Szeptember 28, 18:57:15 »

No pl ezeket a gondolatokat kellene privát módon intézni.

Már próbáltam de nem jött össze.

De többet ne offoljunk erről.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #73061 Dátum: 2014 Szeptember 28, 18:44:00 »

No pl ezeket a gondolatokat kellene privát módon intézni.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
BlueBear
« Hozzászólás #73060 Dátum: 2014 Szeptember 28, 18:37:37 »

jellemzően az van, hogy egy csavart benne hagytál.
szedd le róla a getvát, valahol ott lesz a mocsoktenger mélyén.

blokk lepucolva! csavar sehol nincs benne!

de úgy is fölöslegesen ugatok...
BlueBear
« Hozzászólás #73059 Dátum: 2014 Szeptember 28, 18:36:09 »

csak egy ember van a világon aki nem tud egy blokkot szétszedni és az a lazlow csak sajnos nem szedi a gyógyszereit és személyiség zavarban szenved....

tudod értelmezni azt amit olvasol? fel tudod fogni, hogy össze van ragasztva? tudom, hogy te egy zseni vagy de szerintem jobb dolgod is lenne mint másokat leugatni és sértődőset játszani mert nem szaladtam rögtön hozzád a motorral (laza 520km) és emiatt is rettentően bevágtad a durcit. Meg a CB csonkok miatt is berágtál mert el akarom adni (te mondtad Kecskeméten)...amit a mai napig nem értek mert rohadtul semmi közöd hozzá, hogy mit veszek és mit adok el.

a nicknév váltás sem tartozik rád, de különösebb oka nincs...bár asszem ehhez sincs az ég világon semmi közöd.

tudod, ha a saját dolgoddal foglalkoznál és nem ugatnál bele mindenbe és nem ütnéd bele az orrod olyanba amihez még közöd sincs akkor sokkal nyugodtabb lenne ez a fórum...

persze ez is falra hányt borsó lesz...

szélmalomharcot én nem vívok senkivel így fölösleges bárhogyan is válaszolnod...
« Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 28, 18:39:04 írta BlueBear »
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #73058 Dátum: 2014 Szeptember 28, 18:35:30 »

Megfogadtam, hogy a kasznihoz nem nyúlok. Van egy másik kocsim, ott nyúltam, és szobor lett belőle, ki se merek vele menni az utcára. Ezt meg használom.
Igen, én is gondolkodtam a futómű kitámasztón, tökre érdekelne, hogy milyen élettani hatásai vannak. Ezt szintén nálad olvastam. Viszont utánakérdeztem a coilovereknek, és azt mondják, hogy a 50-100 font között kaphatók bazári szarok, fél éven belül kifolyik az olaj, és nem felújíthatók, és javarészük a kiemelt Bajabugokhoz való, csak kevés a rövid. De összességében szar. Ami jó, a KW vagy ilyesmi, az sokkal több pénz.


Igen, tuning motor kerül bele.

Attol, hogy egy lakatos ranez a sarvedore, meg nem lesz trailer queen.

A coilover nehez ugy, a keszen kaphatok altalaban csak segedrugok. igazabol olyannak lenne ertelme, ami kivaltja a regi rugokotegeket, de az ahogy irod horror penz, raadasul hasznalt hidba nem tennem.

Milyen motor van tervben?

[offtopic]majd megbeszeljuk szemelyesen valamikor [\offtopic]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73057 Dátum: 2014 Szeptember 28, 16:11:58 »

jellemzően az van, hogy egy csavart benne hagytál.
szedd le róla a getvát, valahol ott lesz a mocsoktenger mélyén.
csak egy ember van a világon aki nem tud egy blokkot szétszedni és az a lazlow csak sajnos nem szedi a gyógyszereit és személyiség zavarban szenved....

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73056 Dátum: 2014 Szeptember 28, 15:21:35 »

Sziasztok!
Adott egy AR-es blokk ami a lendkerék felől össze lett ragasztva (nemtudom miért). Csak ott van ragasztó.

Blokkszétnyomóval szétnyomtam amennyire csak lehetett és tettem be "ékeket" a két blokkfél közé, minél közelebb a lendkerék felöli oldalhoz. Fatuskó közbeiktatásával ütöttem a blokkot az ékszíjtárcsa felöli oldalán, plusz melegítettem a ragasztott részt de semmi. Meg se mozdul.


Annyit még hozzátennék, hogy a főtengely szimmering is be van ragasztva...

Találkozott már valaki ilyennel? Mit lehetne még kipróbálni amivel roncsolás/sérülés nélkül szét lehetne szedni a blokkot? Tovább feszíteni nem akarom mert lassan nem lesz menet a szétnyomón és félek, hogy eltörik/megsérül a blokk.


Előre is hálásan köszönöm! Wink

Üdvw. BB
jellemzően az van, hogy egy csavart benne hagytál.
szedd le róla a getvát, valahol ott lesz a mocsoktenger mélyén.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73055 Dátum: 2014 Szeptember 28, 15:20:32 »

2 vagy 3 műanyag fekete alatet kell a rugókhoz? Mert en most betettem 3-at es igy jól működik.
akkor mi a kérdés? Smiley



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #73054 Dátum: 2014 Szeptember 28, 12:42:58 »

Tán Varázslót kérdezd meg, ő ért az ilyesmi ragacsokhoz. Talán melengetni kéne úgy 150-200 fokig, az esetleg használna.

Sziasztok!
Adott egy AR-es blokk ami a lendkerék felől össze lett ragasztva (nemtudom miért). Csak ott van ragasztó.

Blokkszétnyomóval szétnyomtam amennyire csak lehetett és tettem be "ékeket" a két blokkfél közé, minél közelebb a lendkerék felöli oldalhoz. Fatuskó közbeiktatásával ütöttem a blokkot az ékszíjtárcsa felöli oldalán, plusz melegítettem a ragasztott részt de semmi. Meg se mozdul.


Annyit még hozzátennék, hogy a főtengely szimmering is be van ragasztva...

Találkozott már valaki ilyennel? Mit lehetne még kipróbálni amivel roncsolás/sérülés nélkül szét lehetne szedni a blokkot? Tovább feszíteni nem akarom mert lassan nem lesz menet a szétnyomón és félek, hogy eltörik/megsérül a blokk.


Előre is hálásan köszönöm! Wink

Üdvw. BB
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #73053 Dátum: 2014 Szeptember 28, 10:23:37 »

a smart gumi  méretben 4 verzió létezik
elöl-135/70-15
      145/65-15....a leggyakoribb
      155/60-15

hátul-175/55-15

ezekkel lehet variálni a bogár ültetésnél......de már irták minden bogár más....
azaz a lakatolás,torzió állapot,lengéscsillapitó keménység.
szóval van azért X összetevője hogy minden jó legyen
üljön,rugozzon,ne érjen bele,.......és használható legyen Cheesy   
akkor megsem vagyok olyan hulye, mert en a kozepsot vettem smart gumikent

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #73052 Dátum: 2014 Szeptember 28, 10:21:18 »

arra óhajtottam célozni, hogy nem olyan régen jól le is verted az alját.
igy van, tolataskor egy u alaku helyen, kiallo csatornafedelen ugy, hogy hatul is ultetve van (meg) es lelog az olajszuro.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 184 185 186 187 188 [189] 190 191 192 193 194 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.