www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 17:58:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 178 179 180 181 182 [183] 184 185 186 187 188 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14847047 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73331 Dátum: 2014 November 30, 19:23:26 »

AC jelű (félhosszú) váltóban a 200-as lendkerék beér a váltóházba.
Igaz, hogy csak a kuplungszerkezettel, tárcsával próbáltam, de felül is, vagyis körben karistolja.
A nem vezetős kinyomó van benne, de a 200-as szerkezet pedig szerintem vezetetthez való.
A kérdés, hogy sokat kell kiszedni a váltóházból? De előtte rakjam fel a vezetőt a másik kinyomóval?
Vagy hagyjam és adjam el a 200-as cuccokat? 1,6-os szimpla, de később lehet, hogy duplaszívós, AR, dupla előmelegítős  motor lesz benne 34-es karbival.
milyen az az AC váltó még nem láttam olyat amibe a 200as ne fért volna el, csak a215 nem fért .... a typ3-mas 200as kuplungja meg szerintem mindenbe elfér .....
« Utoljára szerkesztve: 2014 November 30, 19:26:16 írta tati »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #73330 Dátum: 2014 November 30, 18:27:45 »

nem hozzá valo kuplunh be is fog érni majd szétesik.
Akkor marad a 180-as cucc.  Cry
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73329 Dátum: 2014 November 30, 18:16:37 »

AC jelű (félhosszú) váltóban a 200-as lendkerék beér a váltóházba.
Igaz, hogy csak a kuplungszerkezettel, tárcsával próbáltam, de felül is, vagyis körben karistolja.
A nem vezetős kinyomó van benne, de a 200-as szerkezet pedig szerintem vezetetthez való.
A kérdés, hogy sokat kell kiszedni a váltóházból? De előtte rakjam fel a vezetőt a másik kinyomóval?
Vagy hagyjam és adjam el a 200-as cuccokat? 1,6-os szimpla, de később lehet, hogy duplaszívós, AR, dupla előmelegítős  motor lesz benne 34-es karbival.
nem hozzá valo kuplunh be is fog érni majd szétesik.

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #73328 Dátum: 2014 November 30, 18:05:16 »

AC jelű (félhosszú) váltóban a 200-as lendkerék beér a váltóházba.
Igaz, hogy csak a kuplungszerkezettel, tárcsával próbáltam, de felül is, vagyis körben karistolja.
A nem vezetős kinyomó van benne, de a 200-as szerkezet pedig szerintem vezetetthez való.
A kérdés, hogy sokat kell kiszedni a váltóházból? De előtte rakjam fel a vezetőt a másik kinyomóval?
Vagy hagyjam és adjam el a 200-as cuccokat? 1,6-os szimpla, de később lehet, hogy duplaszívós, AR, dupla előmelegítős  motor lesz benne 34-es karbival.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #73327 Dátum: 2014 November 30, 14:36:38 »

sima lada v niva ?
Ne tetézd....:-)
Sima.

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #73326 Dátum: 2014 November 29, 10:55:14 »

Ültető csonk lényege, hogy minden marad a régiben. :-)
Köszönöm!
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #73325 Dátum: 2014 November 29, 10:32:36 »

Akkor válaszd a Ladáét!
sima lada v niva ?
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #73324 Dátum: 2014 November 29, 10:11:20 »

Akkor válaszd a Ladáét!
ok köszönöm segitséget.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #73323 Dátum: 2014 November 29, 10:05:18 »

talaltam srb trabantban es ladaban.
Akkor válaszd a Ladáét!

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #73322 Dátum: 2014 November 29, 10:04:51 »

És ültetett tengelycsonkhoz milyen gátló kell? Csapos első futóműnél. Vagy maradhat a gyári méretű?
Ültető csonk lényege, hogy minden marad a régiben. :-)

Bácsi Győző
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #73321 Dátum: 2014 November 29, 09:36:46 »

talaltam srb trabantban es ladaban.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #73320 Dátum: 2014 November 29, 09:34:26 »

És ültetett tengelycsonkhoz milyen gátló kell? Csapos első futóműnél. Vagy maradhat a gyári méretű?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #73319 Dátum: 2014 November 29, 08:01:51 »

Elvileg Ladához való az az SRB gátló. Legalábbis amikor a gyári számra rákerestem ezt dobta ki (emlékeim szerint). De akkor Bogárba is tökéletes. Grin
Tényleg az. Nem dobál a kocsi eleje, fékezéskor nm pattog el, szépen viszi az úthibákat, ég és föld.

Bácsi Győző
BlueBear
« Hozzászólás #73318 Dátum: 2014 November 29, 07:44:57 »

Nem. Hosszra jó, de karakterisztikára nem. Pattog. Nekem is az volt benn, aztán Pöcöknek is egy darabig, ám az itt vásárolt, nem tudom, milyen kocsihoz hangolt, hasonló méretű gátló beépítésével egy kimondottan kellemes rugózású kombó jött létre.magam sem hittem volna...

Elvileg Ladához való az az SRB gátló. Legalábbis amikor a gyári számra rákerestem ezt dobta ki (emlékeim szerint). De akkor Bogárba is tökéletes. Grin
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #73317 Dátum: 2014 November 29, 07:05:11 »

Helló trabant gátló jó ültetett bogiba?
 
Nem. Hosszra jó, de karakterisztikára nem. Pattog. Nekem is az volt benn, aztán Pöcöknek is egy darabig, ám az itt vásárolt, nem tudom, milyen kocsihoz hangolt, hasonló méretű gátló beépítésével egy kimondottan kellemes rugózású kombó jött létre.magam sem hittem volna...

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #73316 Dátum: 2014 November 28, 22:28:28 »

Helló trabant gátló jó ültetett bogiba?
 
ha ültetőmaggal ültetsz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73315 Dátum: 2014 November 28, 22:24:13 »

Helló trabant gátló jó ültetett bogiba?
 
előre 7-10centis ültetéshez szerintem jó

Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #73314 Dátum: 2014 November 28, 22:03:10 »

Helló trabant gátló jó ültetett bogiba?
 
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73313 Dátum: 2014 November 26, 21:23:51 »

ok, szuper, köszi!
ha nem megy, akkor sziloplaszt vagy kétoldalas ragasztó :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73312 Dátum: 2014 November 26, 17:20:34 »

Az ellendarabnak, maganak a cimernek van ket lapos laba azok atmennek a csomagtarton

<beszúrt kép törölve>
ok, szuper, köszi!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #73311 Dátum: 2014 November 26, 17:18:42 »

Tudna valaki segíteni, hogy ezt hogyan, mivel kell feltenni?

Az ellendarabnak, maganak a cimernek van ket lapos laba azok atmennek a csomagtarton


1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73310 Dátum: 2014 November 26, 17:14:54 »

Tudna valaki segíteni, hogy ezt hogyan, mivel kell feltenni?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73309 Dátum: 2014 November 25, 23:25:26 »

A gyári megoldás egy keskeny csík, és folytonos, körbeér:
<beszúrt kép törölve>
Köszi, akkor olyan lesz.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73308 Dátum: 2014 November 25, 23:22:35 »

A gyári megoldás egy keskeny csík, és folytonos, körbeér:
<beszúrt kép törölve>
  monnyuk a tiedbe nem kellett szivacs az amúgy sem lötyögött a turbinaházban kb duplájára fúvódott az olajnyomástól ,de az is lehet hogy bent felejtetted a lucernásba ,a szomszéd tehene is ott fúvódott föl.....
« Utoljára szerkesztve: 2014 November 25, 23:24:37 írta tati »

Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #73307 Dátum: 2014 November 25, 22:17:02 »

Az enyémen nem így volt, hanem így:
<beszúrt kép törölve>
A gyári megoldás egy keskeny csík, és folytonos, körbeér:
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73306 Dátum: 2014 November 25, 21:43:42 »

Centi körül van.
<beszúrt kép törölve>
Az enyémen nem így volt, hanem így:

Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #73305 Dátum: 2014 November 25, 21:24:39 »

Aha. És milyen vastag az a szivacs?
Centi körül van.
« Utoljára szerkesztve: 2014 November 25, 21:28:13 írta Louy »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73304 Dátum: 2014 November 25, 21:19:14 »

jól gondolod. Kérem a döglött termosztátot. Aszivacs tömít hogy tökéletes legyen a huzat és eltarja a lemezt hogy ne koptassa ki a puha aluminátot...
Aha. És milyen vastag az a szivacs?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73303 Dátum: 2014 November 25, 21:17:47 »

Mi célt szolgál(t) az a szivacs az olajhűtőn, ami elporlott?
<beszúrt kép törölve>

Gondolom ennek a termosztátnak sem ilyennek kéne lenni.
<beszúrt kép törölve>
jól gondolod. Kérem a döglött termosztátot. Aszivacs tömít hogy tökéletes legyen a huzat és eltarja a lemezt hogy ne koptassa ki a puha aluminátot...

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #73302 Dátum: 2014 November 25, 21:09:57 »

Gondolom ennek a termosztátnak sem ilyennek kéne lenni.
Jol gondolod, ez doglott (a vakuum megszunt, a levego bearamlott, a harmonika kitagult).


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73301 Dátum: 2014 November 25, 21:05:11 »

Mi célt szolgál(t) az a szivacs az olajhűtőn, ami elporlott?


Gondolom ennek a termosztátnak sem ilyennek kéne lenni.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73300 Dátum: 2014 November 24, 22:49:20 »

En csak siman bezsiroztam a szeleptokek gallerjat, ezaltal odaragadtak a blokkfelhez a tokek es nem estek ki.
Igaz en nem vacakoltam motorszerelo allvannyal sem, csak siman megdontottem a blokkfelet a hengerfej tocsavarjaira az asztalon, igy szepen lehetett helyezni a fotengelyt, vezermutengelyt, hajtorudakat, es a masik blokkfelet is kenyelmesen lehetett illeszteni a helyere. Nem urtechnika ez, kar tulbonyolitani  Wink
Szerintem is. Ha lerakod az asztalra, akkor szopás még a két első hajtókart is a helyére tenni...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73299 Dátum: 2014 November 24, 21:54:44 »

En csak siman bezsiroztam a szeleptokek gallerjat, ezaltal odaragadtak a blokkfelhez a tokek es nem estek ki.
Igaz en nem vacakoltam motorszerelo allvannyal sem, csak siman megdontottem a blokkfelet a hengerfej tocsavarjaira az asztalon, igy szepen lehetett helyezni a fotengelyt, vezermutengelyt, hajtorudakat, es a masik blokkfelet is kenyelmesen lehetett illeszteni a helyere. Nem urtechnika ez, kar tulbonyolitani  Wink
szerintem meg tök szar az asztalon imbolygó blokkban tekergetni a jelzéshez a főtengelyt aztán bejátszani az elosztó meghajtó tengelyét....

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #73298 Dátum: 2014 November 24, 21:00:01 »

A két blokkfél összerakásánál milyen megoldás van a szelepemelők rögzítésére?
En csak siman bezsiroztam a szeleptokek gallerjat, ezaltal odaragadtak a blokkfelhez a tokek es nem estek ki.
Igaz en nem vacakoltam motorszerelo allvannyal sem, csak siman megdontottem a blokkfelet a hengerfej tocsavarjaira az asztalon, igy szepen lehetett helyezni a fotengelyt, vezermutengelyt, hajtorudakat, es a masik blokkfelet is kenyelmesen lehetett illeszteni a helyere. Nem urtechnika ez, kar tulbonyolitani  Wink
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #73297 Dátum: 2014 November 23, 22:19:26 »

bogár '74 előtt (vagy 73?) nagyricnis (27es anya)
aztán a golffal megegyező kisricnire váltottak (24es anyacsavar)
köszi.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #73296 Dátum: 2014 November 23, 21:40:59 »

1300 as milyen ricnis?
bogár '74 előtt (vagy 73?) nagyricnis (27es anya)
aztán a golffal megegyező kisricnire váltottak (24es anyacsavar)
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #73295 Dátum: 2014 November 23, 20:19:15 »

1300 as milyen ricnis?

ilyen is olyan is hetven valahány körül változott nagyricnisre talán Huh
nemsokára jönnek az okosabbak oszt köpik a választ Wink

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #73294 Dátum: 2014 November 23, 20:02:03 »

ja kétféle van
1300 as milyen ricnis?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73293 Dátum: 2014 November 23, 19:02:48 »

bogi kormány oszlopban vannak különbségek sportkormány miatt kérdezem?
ja kétféle van

Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #73292 Dátum: 2014 November 23, 19:00:01 »

bogi kormány oszlopban vannak különbségek sportkormány miatt kérdezem?
Oldalak: 1 ... 178 179 180 181 182 [183] 184 185 186 187 188 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.