www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 09:13:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13163476 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78235 Dátum: 2018 Március 12, 12:11:43 »

Jelenleg már átfolyik a folyadék a csövön, sőt a füst is átmegy. :-)
Mindkét oldalról beleöntöttem grill gyújtóst, majd hagytam állni egy negyed órát. Begyújtottam mindkét oldalon, de amikor kint leégett a cucc, elaludt.
Ezután begyújtottam csak az egyik oldalt és kb 30 fokban megdöntöttem a csövet. Így szépen, hosszan ég alul, felül pedig jön a füst (érdekes, hogy alul a cső alig melegszik, felül pedig alig lehet megfogni).
Utána beöntöttem egy kicsi trutyit az egyik oldalt, megdöntöttem, majd begyújtottam a másikat. Így szépen ég megint 4-5 percig.
Ha lesz időm, még 2-3x megcsinálom, aztán meglátjuk. Most már át lehet fújni.
SENKI NE CSINÁLJA UTÁNAM!
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78234 Dátum: 2018 Március 12, 11:58:15 »

Most néztem meg ezt a számomra új cuccot, tök jó! 3-4.000 Ft-ért már van, hobbi célra, évente pár alkalomra vélhetően elegendő. Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #78233 Dátum: 2018 Március 12, 11:44:53 »

Olyanom van nekem is, ebayes, nem egy csúcs, de legalább tényleg olcsó. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #78232 Dátum: 2018 Március 12, 11:42:53 »

Annyiban vitatkoznék, hogy ha rendesen kitisztítod, akkor érezni, hogy maradt-e szűk keresztmetszet (akad a bowden), a szétálló végek elakadnak kis egyenetlenségben is.
És ég és föld a különbség, tavasszal-ősszel, de akár nyári hidegindításkor is. Egy évi 2-3e km-t futó hobbiautónál pedig kellően tartós.
Nyilván a gyári új a legjobb alternatíva, ez nem kérdés.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #78231 Dátum: 2018 Március 12, 10:40:09 »


Szóval szerintem, vagy bontással érdemes tisztítani (pl. az egyik ismerősöm lefejtette az alu öntvényt, legyártotta az előmelegítő csövet, összehegesztette azt a lepucolt szívócsővel, majd visszaillesztette az alu öntvényt), van venni kell új szívócsövet. Szerintem a többi megoldás alig jobb mintha visszatennéd a csövet úgy ahogy volt...

Annyiban vitatkoznék, hogy ha rendesen kitisztítod, akkor érezni, hogy maradt-e szűk keresztmetszet (akad a bowden), a szétálló végek elakadnak kis egyenetlenségben is.
És ég és föld a különbség, tavasszal-ősszel, de akár nyári hidegindításkor is. Egy évi 2-3e km-t futó hobbiautónál pedig kellően tartós.
Nyilván a gyári új a legjobb alternatíva, ez nem kérdés.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #78230 Dátum: 2018 Március 12, 09:42:16 »

Véleményem szerint a legnagyobb gond ezzel a szívócső pucolgatással a következő:.......
Kezfogas.  nem hiába javasoltam lentebb ,hogy elvág és teljes átmérőben kifúr.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78229 Dátum: 2018 Március 12, 09:20:25 »

Akkor lehet, hogy ez lesz... Aztán ha találok valamit elfogadható (nem 300 jurós) áron, megveszem, és felteszem.

Szerintem a többi megoldás alig jobb mintha visszatennéd a csövet úgy ahogy volt...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #78228 Dátum: 2018 Március 12, 09:01:48 »

 Kezfogas

Szerintem a többi megoldás alig jobb mintha visszatennéd a csövet úgy ahogy volt...
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #78227 Dátum: 2018 Március 12, 08:51:34 »

Thesamba.com is egy jó lehetőség.. Ott is bukkan fel ezaz
Többször vettem ámerikából jó tapasztalattal.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #78226 Dátum: 2018 Március 12, 08:36:45 »

Véleményem szerint a legnagyobb gond ezzel a szívócső pucolgatással a következő:

Ugye azért alkalmazzuk, hogy megfelelő legyen a szívócső előmelegítés, hogy megfelelően működjön a motor, úgy ahogy a gyárban kitalálták.

Igen ám, de nagyon nagy munkával lehet elérni viszonylag gyenge eredményt: Egy ilyen bovdenes tisztítás után azzal nyugtázzuk a munka eredményességét, hogy át tudjuk fújni az előmelegítő csövét. Ugyanakkor attól, hogy átfújható a cső, még közel sem biztos, hogy teljes keresztmetszetben fémtiszta a csövünk belülről. (Sőt, biztos vagyok benne, hogy jó vastag korom marad a cső falán.) Ha pedig a a 10-es, 12-es belső átmérőjű csőben lévő korom dugóra egy 5-ös lyukat ütünk és van egy néhány mm vastagságú korom réteg a cső belső falán, akkor közel sem értük el azt a hatást amire gyárilag gondoltak. Véleményem szerint a szívócsőnél nem az átfújhatóság a lényeg, hanem a gyárilag tervezett hőátadás megléte. Ha cső nem tökéletesen tiszta belülről, csak ki tudja mennyire, akkor nem lehetünk biztosak benne, hogy mennyire volt értelme a munkánknak... Egy ilyen módon tisztított szívócsővel télen-nyáron üzemelő motor nem vagyok benne biztos, hogy jobban üzemel mint egy egyáltalán ki sem tisztított előmelegítővel rendelkező csak nyáron üzemelő motor...

Szóval szerintem, vagy bontással érdemes tisztítani (pl. az egyik ismerősöm lefejtette az alu öntvényt, legyártotta az előmelegítő csövet, összehegesztette azt a lepucolt szívócsővel, majd visszaillesztette az alu öntvényt), van venni kell új szívócsövet. Szerintem a többi megoldás alig jobb mintha visszatennéd a csövet úgy ahogy volt...

Nem. Akkor hagyjam?
A csövet BIZTOSAN nem fogom elvágni, kifúrni. :-)


Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78225 Dátum: 2018 Március 12, 07:23:28 »

"Csak" 300?  Shocked
Ezekhez az öreg szarokhoz drága minden.
Oval, perec. :-D
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #78224 Dátum: 2018 Március 12, 06:48:40 »

"Csak" 300?  Shocked
+ egy pici Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78223 Dátum: 2018 Március 12, 06:41:31 »

Az ebayon nemrégiben találkoztam gyári újjal ha az kell. Asszem 300juró felett valamivel.
"Csak" 300?  Shocked

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #78222 Dátum: 2018 Március 12, 05:07:03 »

Ez sem rossz, kép alapján nagyon látszik rajta, hogy nem gyári.
Köszi!

Az ebayon nemrégiben találkoztam gyári újjal ha az kell. Asszem 300juró felett valamivel.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78221 Dátum: 2018 Március 12, 04:50:49 »

Ez sem rossz, kép alapján nagyon látszik rajta, hogy nem gyári.
Köszi!

   és ha csak vennél egy újat?  Kb 120 euro
https://www.werk34.de/index.php/cat/c480_Ansaugrohre-und-Zubehoer.html




Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #78220 Dátum: 2018 Március 11, 20:13:41 »

   és ha csak vennél egy újat?  Kb 120 euro
https://www.werk34.de/index.php/cat/c480_Ansaugrohre-und-Zubehoer.html




Nyáron hajnalban is tud jegesedni a szívócső. Kell az.Így ahogy mondod.
Ugyan olyan, mint a termosztát. Arra is szükség van még nyári nagy melegben is.
« Utoljára szerkesztve: 2018 Március 11, 21:30:35 írta mikrobi »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78219 Dátum: 2018 Március 11, 20:05:52 »

Nem. Akkor hagyjam?
A csövet BIZTOSAN nem fogom elvágni, kifúrni. :-)
Nyáron hajnalban is tud jegesedni a szívócső. Kell az.
Szerintem itt a szívócső fűtése a lényeg (nekem volt, hogy lederesedett  amikor el volt tömődve). Aztán majd megmondják a hozzáértők ...
(valószínűleg az sem véletlen, hogy a -papírfilteres- mindig a kipufogóról szív, csak teljes gázon vált át hidegre a pneumatikaszelep)
Így ahogy mondod.
Ugyan olyan, mint a termosztát. Arra is szükség van még nyári nagy melegben is.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #78218 Dátum: 2018 Március 11, 18:28:22 »

A cső belsejéből leválik egy darab rozsda, és kereszbe fordul elzárva a gáz útját. Ha csak az egyik irányból próbálod tísztítani, akkor lehet, hogy meg sem mozdul. Sőt abban az irányban, csak jobban belenyomod. Célszerű a másik irányból is piszkálgatni.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78217 Dátum: 2018 Március 11, 17:30:33 »

Nem. Akkor hagyjam?
A csövet BIZTOSAN nem fogom elvágni, kifúrni. :-)


Szerintem itt a szívócső fűtése a lényeg (nekem volt, hogy lederesedett  amikor el volt tömődve). Aztán majd megmondják a hozzáértők ...
(valószínűleg az sem véletlen, hogy a -papírfilteres- mindig a kipufogóról szív, csak teljes gázon vált át hidegre a pneumatikaszelep)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78216 Dátum: 2018 Március 11, 16:41:07 »

Nem. Akkor hagyjam?
A csövet BIZTOSAN nem fogom elvágni, kifúrni. :-)

Mért zavar, hogy el van dugulva? Jársz vele télen?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #78215 Dátum: 2018 Március 11, 10:28:09 »

Mért zavar, hogy el van dugulva? Jársz vele télen?

Egyelőre a mechanikai megoldás nem segít. Valami ilyesmi?
https://muhelynet.hu/Korom-oldo-lugos-tisztito

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #78214 Dátum: 2018 Március 11, 07:30:34 »

Egyelőre a mechanikai megoldás nem segít. Valami ilyesmi?
https://muhelynet.hu/Korom-oldo-lugos-tisztito

Szerintem mechanikai bontás lesz a vége. Én a helyedben elvágnám egyik végén a csövet ,és teliben kifúrnám. Aztán szépen körbe awiznám.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78213 Dátum: 2018 Március 11, 06:45:31 »

Egyelőre a mechanikai megoldás nem segít. Valami ilyesmi?
https://muhelynet.hu/Korom-oldo-lugos-tisztito


Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78212 Dátum: 2018 Március 10, 14:22:34 »

Én régi kézifékkötéllel csináltam, ugyanígy. Nekem is sikerült.


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #78211 Dátum: 2018 Március 10, 10:26:30 »

Nekem egy lapos acél befűző "kábel" jött be, amit a villanyszerelők használnak. Kicsit nehezen fordul át élére, de ezzel jutottam át a vastagján. Utána jött a bovdenes megoldás.

Hát, őszintén szólva nem fúrnám / vágnám szét a szívócsövet. Akkor marad a bovdenes türelemjáték.
Mindkét oldalról a karbi alatti vízszintes részig könnyen bejutok, ott kezdődik a baj.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78210 Dátum: 2018 Március 10, 10:21:35 »

Hát, őszintén szólva nem fúrnám / vágnám szét a szívócsövet. Akkor marad a bovdenes türelemjáték.
Mindkét oldalról a karbi alatti vízszintes részig könnyen bejutok, ott kezdődik a baj.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #78209 Dátum: 2018 Március 10, 09:45:27 »

Én fúrtam egy lyukat a csőre megkimélve magam a szétszedéstől.
Mikor kipufdobot cseréltem megnéztem ,hogy el van-e rakódva vagy nincs. Hála a jóistennek nem volt! De azért én is fúrtam. (Már nem emlékszem hányast ,talán 7-est és az általam gyártott bilincsel zártam ami oldható) Gondoltam jól jön még későbbiekben tisztító nyílásként. Épp a múlt héten át is küldtem az akkus fúrómmal egy általam átalakított kuplungbovdent. Simán átment Cheesy  (hogy a szívócsonk felé lyukas-e?  Huh ,remélem nem)

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #78208 Dátum: 2018 Március 10, 09:35:17 »

Na ezt nemrég körbefutottam.
Ha még puha és nincs összeállva akkor a bovdenes megoldás jó.
Kiégetni lehetetlen, az alu összefogásnál elvezet minden hőt.
Legjobb megoldás: ahol elkezd párhuzamosan futni a szívó és előmelegítő cső, ott kivágni és hosszú 6-7 fúróval végig tolni. Utána visszahegeszteni.

Jah és után ellenőrizétek, hogy a szívócső felé nem dolgozik-e át. Én így jártam. kormos a szívócső belseje. Sad
A jobb oldalon a hengerfej csatlakozás közelében még szivárgásom is volt.
Ja, a végén benzinnel érdemes tesztelni a szivárgást...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #78207 Dátum: 2018 Március 10, 09:23:11 »

Lefestettem, és most jó. Két évet, ha kibír akkor már jó. Igértek ilyen csövet nekem. Az az érdekes, hogy volt 5 csövem, de elajándékoztam mert azt gondoltam, hogy ez nem romlik el soha. Dehogynem, és ahol az aluval találkozik, ott átadja az alu az oxigén atomját a vasnak. Ráadásul amikor ( izzad ) a cső a víz pont az alu  résznél befolyik a vascsőhöz. Szóval akár össze is dolgozhat a kipufogó a szívócsővel.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #78206 Dátum: 2018 Március 10, 09:16:17 »

Itt a professzor az én vagyok a lyuk behegesztését javasolta. A papír vékony csövet Co berendezés segítségével behegesztettem. Szerencsére nem alul volt a lyuk, de így is a belső oldalát nehéz volt. Töbszöri köszürülés kellett. Vigyázva mindenre a motortérben. Nagy odafigyelést igényel.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #78205 Dátum: 2018 Március 10, 09:11:16 »

Sajnos a másik felén belülről lekapta a rozsdát a drót és kilyukadt az egészségesnek hitt cső! A műtét sikerült, de komplikáció lépett fel. Nehogy elveszítsük jött a műtőből egy hang, és további műtétre volt szükség!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #78204 Dátum: 2018 Március 10, 09:06:56 »

Kis lándzsa formát kalapáltam a bowden végére. Melegen csináltam, és köszörültem. A lyukat 3-as fúróval fúrtam, és menetet raktam bele és csavarral zártam le a végén.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78203 Dátum: 2018 Március 10, 09:06:18 »

Olyan fúrógép kell, amivel finoman tudod szabályozni a fordulatot a gomb benyomásával. Egészen lassan kell tudni forgatni.
Nekem kerékpár fékbowden vált be (bogár gázbowden is jó...), az az igazi, ha a vége kicsit szétnyílt, mint a rózsa, például mert elszakadt. Ne legyen túl hosszú a bowden, mert megtekeredik.
Kívülről kipiszkálod a csövet, ameddig tudod. Utána lassan forgatva tolod befelé (munkáskesztyűben), néha kocogtatással kirázod, amit kiszedett. Egy idő után egyre beljebb jutsz (jó esetben), vigyázz, ha nagyon megszorul, bele ne szakadjon. Innentől türelemjáték.
Anno én próbáltam benzint beletölteni, nem használt, utána begyújtottam, semmit nem ért. Ez működött.

Én régi kézifékkötéllel csináltam, ugyanígy. Nekem is sikerült.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #78202 Dátum: 2018 Március 10, 09:03:44 »

Sajnos kiderült, hogy az előmelegítő cső nem átjárható. Sokféle megoldás volt már. Kinek mi jött be legjobban? Konkrétan mit fogjak bele a fúrógépbe, vagy csorgassak bele, vagy mittudomén.
Köszi!

Én fúrtam egy lyukat a csőre megkimélve magam a szétszedéstől.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78201 Dátum: 2018 Március 10, 08:50:52 »

Sajnos kiderült, hogy az előmelegítő cső nem átjárható. Sokféle megoldás volt már. Kinek mi jött be legjobban? Konkrétan mit fogjak bele a fúrógépbe, vagy csorgassak bele, vagy mittudomén.
Köszi!
Na ezt nemrég körbefutottam.
Ha még puha és nincs összeállva akkor a bovdenes megoldás jó.
Kiégetni lehetetlen, az alu összefogásnál elvezet minden hőt.
Legjobb megoldás: ahol elkezd párhuzamosan futni a szívó és előmelegítő cső, ott kivágni és hosszú 6-7 fúróval végig tolni. Utána visszahegeszteni.

Jah és után ellenőrizétek, hogy a szívócső felé nem dolgozik-e át. Én így jártam. kormos a szívócső belseje. Sad
A jobb oldalon a hengerfej csatlakozás közelében még szivárgásom is volt.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #78200 Dátum: 2018 Március 10, 08:06:33 »

Sajnos kiderült, hogy az előmelegítő cső nem átjárható. Sokféle megoldás volt már. Kinek mi jött be legjobban? Konkrétan mit fogjak bele a fúrógépbe, vagy csorgassak bele, vagy mittudomén.
Köszi!

Olyan fúrógép kell, amivel finoman tudod szabályozni a fordulatot a gomb benyomásával. Egészen lassan kell tudni forgatni.
Nekem kerékpár fékbowden vált be (bogár gázbowden is jó...), az az igazi, ha a vége kicsit szétnyílt, mint a rózsa, például mert elszakadt. Ne legyen túl hosszú a bowden, mert megtekeredik.
Kívülről kipiszkálod a csövet, ameddig tudod. Utána lassan forgatva tolod befelé (munkáskesztyűben), néha kocogtatással kirázod, amit kiszedett. Egy idő után egyre beljebb jutsz (jó esetben), vigyázz, ha nagyon megszorul, bele ne szakadjon. Innentől türelemjáték.
Anno én próbáltam benzint beletölteni, nem használt, utána begyújtottam, semmit nem ért. Ez működött.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #78199 Dátum: 2018 Március 10, 07:44:23 »

Sajnos kiderült, hogy az előmelegítő cső nem átjárható. Sokféle megoldás volt már. Kinek mi jött be legjobban? Konkrétan mit fogjak bele a fúrógépbe, vagy csorgassak bele, vagy mittudomén.
Köszi!

a konklúzió (az egyik) az volt hogy durván kemény ez a koksz, szinte reménytelen(és veszélyes ez a befogomafúrógépbeabowdent) kitakarítani... nem lehet cseredarabot szerezni?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78198 Dátum: 2018 Március 10, 07:21:10 »

Sajnos kiderült, hogy az előmelegítő cső nem átjárható. Sokféle megoldás volt már. Kinek mi jött be legjobban? Konkrétan mit fogjak bele a fúrógépbe, vagy csorgassak bele, vagy mittudomén.
Köszi!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78197 Dátum: 2018 Március 08, 17:19:34 »

jó de hát valamiből ki kell fizetni a diszkós keverőt meg lemezjáccót Smiley

Grin
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78196 Dátum: 2018 Március 08, 07:50:00 »

jó de hát valamiből ki kell fizetni a diszkós keverőt meg lemezjáccót Smiley

Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.409 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.