www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 16:57:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1783 1784 1785 1786 1787 [1788] 1789 1790 1791 1792 1793 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13150065 alkalommal)
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9115 Dátum: 2006 Október 27, 20:06:15 »

faszt nem. :-))
nem totál más alakú?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9114 Dátum: 2006 Október 27, 20:05:22 »

Szerintem teljesen normál "alap" váltó, nem írtak hozzá semmit. A többihez időnként ilyen megjegyzéseket tettek: mountain ratio, fitted with LSD. Szóval itt semmi.
akkor felejtős. köszönöm.

buszé nem megy bele a Bogiba
faszt nem. :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9113 Dátum: 2006 Október 27, 19:59:07 »

buszé nem megy bele a Bogiba
   dehogynem minden belemegy mindenbe Grin

Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9112 Dátum: 2006 Október 27, 19:54:47 »

olajosos meg hosszú?
ez esetben rácuppannék.
az enyémnek csúnya csapágyhangja van...
buszé nem megy bele a Bogiba

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9111 Dátum: 2006 Október 27, 19:53:27 »

Szerintem teljesen normál "alap" váltó, nem írtak hozzá semmit. A többihez időnként ilyen megjegyzéseket tettek: mountain ratio, fitted with LSD. Szóval itt semmi.

tesvírem  LSD? el a kurva annyát Grin

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9110 Dátum: 2006 Október 27, 19:42:18 »

Szerintem teljesen normál "alap" váltó, nem írtak hozzá semmit. A többihez időnként ilyen megjegyzéseket tettek: mountain ratio, fitted with LSD. Szóval itt semmi.

olajosos meg hosszú?
ez esetben rácuppannék.
az enyémnek csúnya csapágyhangja van...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9109 Dátum: 2006 Október 27, 19:37:13 »

Jössz egy sörrel! Smiley
CA váltót 1600-as motorhoz szerelték BUSZ-ba 1970 aug és 1973 július között.

olajosos meg hosszú?
ez esetben rácuppannék.
az enyémnek csúnya csapágyhangja van...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9108 Dátum: 2006 Október 27, 19:20:00 »

Nekem meg van olyan váltóm amin csak számok vannak semmi betű.
Olajos.
   olyat már láttam madzag fékesbe  aszem az amelyikbe az1es nincs szinkronizálva

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9107 Dátum: 2006 Október 27, 19:10:25 »

Jössz egy sörrel! Smiley
CA váltót 1600-as motorhoz szerelték BUSZ-ba 1970 aug és 1973 július között.

A CA-s váltó milyen váltó????
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9106 Dátum: 2006 Október 27, 18:15:53 »

Nekem meg van olyan váltóm amin csak számok vannak semmi betű.
Olajos.
az abból az időből lehet, amikor még motorkód sem volt.

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #9105 Dátum: 2006 Október 27, 18:14:17 »

Tudomásom szerint nincs ilyen bogár váltó. Esetleg valami busz lehet. A DA-t lehet CA-nak nézni, ha ferdén tartotta a szerszámot ütéskor a Fritz...

Nekem meg van olyan váltóm amin csak számok vannak semmi betű.
Olajos.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9104 Dátum: 2006 Október 27, 18:12:56 »

Tudomásom szerint nincs ilyen bogár váltó. Esetleg valami busz lehet. A DA-t lehet CA-nak nézni, ha ferdén tartotta a szerszámot ütéskor a Fritz...

Hol van ebbe CA?
1303LS
« Hozzászólás #9103 Dátum: 2006 Október 27, 18:09:40 »

AA
 1200
 4,375 Lengőtengelyes a 0 981 810 alvázszámtól.
AB
 1300
 4,375 Lengőtengelyes 70/08-ig
AC
 1500
 4,125 Lengőtengelyes, egyes 1300-oknál is 70/08-tól
AD
 1200
 4,375 Sperrdiff.*
AE
 1300
 4,375 Sperrdiff.*
AF
 1500
 4,125 Sperrdiff.*
AG
 1200
 4,375 Typ 147 Fridolin
AH
 15/1600
 4,125 Keresztlengőkaros 68/08 - 72/08, 1302S
AK
 15/1600
 3,875 Typ 181
AL
 15/1600
 3,875 Typ 181 Sperrdiff.*
AM
 1300
 4,375 Lim és Cabr. 70/08-tól
AN
 1600
 3,875 Karmann Ghia lengőtengelyes. 70/08-tól ("S")
AO
 1600
 3,875 Karmann Ghia 70/08-tól ("S")
AP
 1300
 4,375 Sperrdiff.* 70/08
AQ
 1600
 4,125 Sperrdiff.* 70/08 - 72/08
AR
 1600
 3,875 Karmann Ghia Sperrdiff 70/08-tól ("S")
AS
 1600
 3,875 Typ 1 72/08-tól
AT
 1600
 3,875 1303S és Cabr. 72/08-tól
AU
 1600
 3,875 1303S és Cabr. 72/08-tól Sperrdiff.*-fel
AX
 1300
 4,375 4. fokozat 0,93 (58:54) 72/11-től 
BA
 13/1500
 4,375 Félautomata 68/08 - 70/08
BC
 13/1500
 4,375 Félautomata 68/08 - 70/08 (Sperrdiff.*)
BE
 1600
 4,125 Félautomata 70/08 - 71/08
BF
 1600
 4,125 Félautomata 70/08 - 71/08 (Sperrdiff.*)
BG
 1300
 4,125 Karmann Ghia Félautomata  70/08-tól
BH
 1300
 4,125 Karmann Ghia Félautomata 70/08-tól (Sperrdiff.*)
BJ
 1300
 4,375 Félautomata 70/08-tól
BK
 1300
 4,375 Félautomata  70/08-tól (Sperrdiff.*)
DA
 15/1600
 4,125 Typ 3 Lengőtengelyes 68/08-ig
DB
 15/1600
 4,125 Typ 3 Lengőtengelyes 68/08-ig (Sperrdiff.*)
DC
 15/1600
 4,125 Typ 3 Keresztlengőkaros 68/08-ig
DD
 15/1600
 4,125 Typ 3 Keresztlengőkaros 68/08-ig (Sperrdiff.*)

Esetleg DA vagy BA?


Hol van ebbe CA?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9102 Dátum: 2006 Október 27, 18:08:00 »

AA
 1200
 4,375 Lengőtengelyes a 0 981 810 alvázszámtól.
AB
 1300
 4,375 Lengőtengelyes 70/08-ig
AC
 1500
 4,125 Lengőtengelyes, egyes 1300-oknál is 70/08-tól
AD
 1200
 4,375 Sperrdiff.*
AE
 1300
 4,375 Sperrdiff.*
AF
 1500
 4,125 Sperrdiff.*
AG
 1200
 4,375 Typ 147 Fridolin
AH
 15/1600
 4,125 Keresztlengőkaros 68/08 - 72/08, 1302S
AK
 15/1600
 3,875 Typ 181
AL
 15/1600
 3,875 Typ 181 Sperrdiff.*
AM
 1300
 4,375 Lim és Cabr. 70/08-tól
AN
 1600
 3,875 Karmann Ghia lengőtengelyes. 70/08-tól ("S")
AO
 1600
 3,875 Karmann Ghia 70/08-tól ("S")
AP
 1300
 4,375 Sperrdiff.* 70/08
AQ
 1600
 4,125 Sperrdiff.* 70/08 - 72/08
AR
 1600
 3,875 Karmann Ghia Sperrdiff 70/08-tól ("S")
AS
 1600
 3,875 Typ 1 72/08-tól
AT
 1600
 3,875 1303S és Cabr. 72/08-tól
AU
 1600
 3,875 1303S és Cabr. 72/08-tól Sperrdiff.*-fel
AX
 1300
 4,375 4. fokozat 0,93 (58:54) 72/11-től 
BA
 13/1500
 4,375 Félautomata 68/08 - 70/08
BC
 13/1500
 4,375 Félautomata 68/08 - 70/08 (Sperrdiff.*)
BE
 1600
 4,125 Félautomata 70/08 - 71/08
BF
 1600
 4,125 Félautomata 70/08 - 71/08 (Sperrdiff.*)
BG
 1300
 4,125 Karmann Ghia Félautomata  70/08-tól
BH
 1300
 4,125 Karmann Ghia Félautomata 70/08-tól (Sperrdiff.*)
BJ
 1300
 4,375 Félautomata 70/08-tól
BK
 1300
 4,375 Félautomata  70/08-tól (Sperrdiff.*)
DA
 15/1600
 4,125 Typ 3 Lengőtengelyes 68/08-ig
DB
 15/1600
 4,125 Typ 3 Lengőtengelyes 68/08-ig (Sperrdiff.*)
DC
 15/1600
 4,125 Typ 3 Keresztlengőkaros 68/08-ig
DD
 15/1600
 4,125 Typ 3 Keresztlengőkaros 68/08-ig (Sperrdiff.*)

Esetleg DA vagy BA?

A CA-s váltó milyen váltó????
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #9101 Dátum: 2006 Október 27, 18:03:40 »

A CA-s váltó milyen váltó????
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9100 Dátum: 2006 Október 27, 17:33:02 »

Grin
  monygyuk  két bogárváltó van most az asztalon és össze sem tudom keverni mert belül tök mások  Roll Eyes de a végén 1kurva rövid meg egy ölég hosznyú leszen 

1303LS
« Hozzászólás #9099 Dátum: 2006 Október 27, 17:03:40 »

Meg mondjuk a futóműve elől-hátul majdnem 1303.....
Grin
Süni
« Hozzászólás #9098 Dátum: 2006 Október 27, 16:59:41 »

egyszer részt vettem egy nagyon korai évjáratú 924-es bontásában és annak olyan váltója volt, mint a bogárnak
ránézésre simán össze lehetett keverni őket, csak ennek a kuplungharangján volt egy "fedél" és nem volt benne kuplung
de 5 sebességes volt ez is
Meg mondjuk a futóműve elől-hátul majdnem 1303.....
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9097 Dátum: 2006 Október 27, 14:24:30 »

egyszer részt vettem egy nagyon korai évjáratú 924-es bontásában és annak olyan váltója volt, mint a bogárnak
ránézésre simán össze lehetett keverni őket, csak ennek a kuplungharangján volt egy "fedél" és nem volt benne kuplung
de 5 sebességes volt ez is
   a cimborámnak majnem eladtak a skoda váltót mer az is úgy néz ki Grin

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9096 Dátum: 2006 Október 27, 13:13:09 »

Elvi kérdés!

a 92x porsche váltójából, lehet valamít hasznosítani bogárhoz?

egyszer részt vettem egy nagyon korai évjáratú 924-es bontásában és annak olyan váltója volt, mint a bogárnak
ránézésre simán össze lehetett keverni őket, csak ennek a kuplungharangján volt egy "fedél" és nem volt benne kuplung
de 5 sebességes volt ez is

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9095 Dátum: 2006 Október 27, 10:44:23 »

Srácok azért tisztázzuk hogy a fékcső hátra nem az alagútban megy hanem mellette a bal oldalon.Csak az üzemanyagcső megy bent legyalábbis 1300-nál!!

Így van, elvileg nem tud az alagútba bejutni sztem.

VW Beetle - the original since 1938
szeda_1970
« Hozzászólás #9094 Dátum: 2006 Október 27, 10:41:24 »

Igen én is gondolkodtam rajta mert nekem pont a pedál alatt repedt el anno ahol a sarkam van ha nem nyomom a gázt


Ez így van. Kivéve, ha valaki elvetemült behúzta. Nekem megfordult a fejemben mivel teljesen szétkaptam az autót. De a nehézkes csere miatt lemondtam róla.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9093 Dátum: 2006 Október 27, 10:38:54 »

Ez így van. Kivéve, ha valaki elvetemült behúzta. Nekem megfordult a fejemben mivel teljesen szétkaptam az autót. De a nehézkes csere miatt lemondtam róla.

Srácok azért tisztázzuk hogy a fékcső hátra nem az alagútban megy hanem mellette a bal oldalon.Csak az üzemanyagcső megy bent legyalábbis 1300-nál!!
szeda_1970
« Hozzászólás #9092 Dátum: 2006 Október 27, 10:36:53 »

Srácok azért tisztázzuk hogy a fékcső hátra nem az alagútban megy hanem mellette a bal oldalon.Csak az üzemanyagcső megy bent legyalábbis 1300-nál!!


Én arra gyanakszom hogy a főféhengerből valahogy balejut az alagútba, de majd hétvégén adok neki. nehogy aszt hidje már hogy külön utakon fog járni, meg aaz olaj sem két fillér.
Megint egy kihívás. Legalább a szünet gyorsan fog telni.

Más kérdés: A villamos kábelköteg az mit tud amit lehet kapni mondjuk a Hudáknál?
Sélvédőket egyszerű visszarakni a helyükre? mert ez is a hétvégi programok között szerepel.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9091 Dátum: 2006 Október 27, 09:53:14 »

    aha a 8as anyákat Grin
anya csak egy van

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9090 Dátum: 2006 Október 27, 09:46:07 »

    aha a 8as anyákat Grin

Ez jó volt  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9089 Dátum: 2006 Október 27, 00:24:54 »

Elvi kérdés!

a 92x porsche váltójából, lehet valamít hasznosítani bogárhoz?
    aha a 8as anyákat Grin

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9088 Dátum: 2006 Október 27, 00:14:01 »

VW1966 jól keres....   Wink


vagy baráti áron szerel a szerelőm Smiley...mondjuk kevés olyan embert ismerek aki szól hogy hogy pénteken vigyem bogarat mer nincs kedve dolgozni mindenféle szaron inkább bogáron megcsinálja karbantartást....
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #9087 Dátum: 2006 Október 26, 23:51:10 »


Sélvédőket egyszerű visszarakni a helyükre? mert ez is a hétvégi programok között szerepel.
Igen, de legalább másfeles villanyvezetéket használj, amit bezsírozol. Két ember hipp-hopp bepattinthatja az üvegeket.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9086 Dátum: 2006 Október 26, 23:49:59 »

Elvi kérdés!

a 92x porsche váltójából, lehet valamít hasznosítani bogárhoz?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9085 Dátum: 2006 Október 26, 22:33:55 »

Én arra gyanakszom hogy a főféhengerből valahogy balejut az alagútba, de majd hétvégén adok neki. nehogy aszt hidje már hogy külön utakon fog járni, meg aaz olaj sem két fillér.
Megint egy kihívás. Legalább a szünet gyorsan fog telni.

Más kérdés: A villamos kábelköteg az mit tud amit lehet kapni mondjuk a Hudáknál?
Sélvédőket egyszerű visszarakni a helyükre? mert ez is a hétvégi programok között szerepel.

kábelköteget ne cserélj.
bácsi győző (abf-nemtudommenyi a nickje) jól szétszopta az agyát a vattaúj köteggel.
az esetek 99.99%-ában a kanócok végén lévő saruk és az illesztésük kakukkol el.
ezek állapot szerinti cseréjével csodát tudsz művelni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #9084 Dátum: 2006 Október 26, 22:25:25 »

Más kérdés: A villamos kábelköteg az mit tud amit lehet kapni mondjuk a Hudáknál?
Sélvédőket egyszerű visszarakni a helyükre? mert ez is a hétvégi programok között szerepel.

1. van, aki jó sokat szopott már vele (meg minek?)
2. igen
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #9083 Dátum: 2006 Október 26, 22:21:36 »

Én arra gyanakszom hogy a főféhengerből valahogy balejut az alagútba, de majd hétvégén adok neki. nehogy aszt hidje már hogy külön utakon fog járni, meg aaz olaj sem két fillér.
Megint egy kihívás. Legalább a szünet gyorsan fog telni.

Más kérdés: A villamos kábelköteg az mit tud amit lehet kapni mondjuk a Hudáknál?
Sélvédőket egyszerű visszarakni a helyükre? mert ez is a hétvégi programok között szerepel.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #9082 Dátum: 2006 Október 26, 22:20:45 »

Ahol hátul kimegy a padlólemezen keresztül az utastérből, ott kiverődhet, ha nincs bent az a kis gumi dugó. És akkor kint is, bent is van olaj.  Sad


na az lehet
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9081 Dátum: 2006 Október 26, 22:18:19 »

Az sohasem felesleges! Hasznos!!  Tongue

ne szopj feleslegesen.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9080 Dátum: 2006 Október 26, 22:16:50 »

na van már blokkom sajna csak as41es de ebböl csinálom meg amotorom!
nagyon joaállapotu alpméretes blokk!
-120as tengeyl meggyöt kerék rajta menetrögzitövel!!
olaj punpa uton!!
már csak idöt kéne szoritanom magmnak eljutnia gépmühelyig!!


Nem rossz az AS41-es! Van aki direkt azt keresi. Vezérműkerék csavarjai ne lógjanak ki a kerék síkjából, mert a 30 mm-es pumpa házához (a fix tengelyhez, nem a hajtotthoz) könnyen hozzáérnek!

Próbáld bele a félblokkba, tengellyel, ne szopj feleslegesen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9079 Dátum: 2006 Október 26, 22:14:23 »

Ahol hátul kimegy a padlólemezen keresztül az utastérből, ott kiverődhet, ha nincs bent az a kis gumi dugó. És akkor kint is, bent is van olaj.  Sad

az is lehetséges. de mintha a főfékhengerről csak fémcsövek jönnének le, és a főfékhenger és az alagút között nincs 10 centi, gondolod, hogy ott toldva lenne?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #9078 Dátum: 2006 Október 26, 22:10:09 »

de gondolom egy darabig gumi, aztán fém, a találkozásnál ereszt és végigfolyik a cső külsején, akkoris hátul folyik ki

az is lehetséges. de mintha a főfékhengerről csak fémcsövek jönnének le, és a főfékhenger és az alagút között nincs 10 centi, gondolod, hogy ott toldva lenne?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9077 Dátum: 2006 Október 26, 22:10:05 »

na van már blokkom sajna csak as41es de ebböl csinálom meg amotorom!
nagyon joaállapotu alpméretes blokk!
-120as tengeyl meggyöt kerék rajta menetrögzitövel!!
olaj punpa uton!!
már csak idöt kéne szoritanom magmnak eljutnia gépmühelyig!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #9076 Dátum: 2006 Október 26, 22:08:38 »


Meg az is kérdés, hogy milyen bogár? Roncs, aminek nem baj, ha kicsit nekihúzod a kipufogót a hátsó lemeznek és a kipu bilincs megkarcolja, vagy egy gyönyörű, aminek a hátsó köténylemeze belül is fényezett...

Kibarmolni ki lehet a motor bármiből gyorsan. Szépen kiszedni pedig soha, semmiből nem 10 perc.


t2b-ben, ha leszedted az 1,6 körüli lemezeket, baromi sok hely van a kivételhez
t2a-ban meg ugye kiszedhető a hátfal ;-)))
Oldalak: 1 ... 1783 1784 1785 1786 1787 [1788] 1789 1790 1791 1792 1793 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.