www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 19:51:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1778 1779 1780 1781 1782 [1783] 1784 1785 1786 1787 1788 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14762146 alkalommal)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9331 Dátum: 2006 Október 31, 13:18:23 »

bazki nem hiszed el, de olyan fasza rugozasom van elökl, hogy ajulas, ( kanyarban fenyesitem a belsö sarvedöt-ket ), es ha megpakolom a csomitartot akkor nagyon durvan lenn van.
2000 Km-t mentem vele kb tököm tudja, talan többet, mar mondom is (irom ujabban a benzin miatt )
2637 KM, es egyre jobban lemegy az egesz
Ezt a melyseget te sose fogod elerni, meg a levegös szarral se  Grin

azt majd meglátjuk Tongue Cheesy

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
xoyox
« Hozzászólás #9330 Dátum: 2006 Október 31, 13:16:54 »

inkább ültetnéd te is le normálisan.. Tongue
"le van ültetve max" Grin Grin
én most vettem ki a hátsó stabit is,airride-hoz nem kell..
bazki nem hiszed el, de olyan fasza rugozasom van elökl, hogy ajulas, ( kanyarban fenyesitem a belsö sarvedöt-ket ), es ha megpakolom a csomitartot akkor nagyon durvan lenn van.
2000 Km-t mentem vele kb tököm tudja, talan többet, mar mondom is (irom ujabban a benzin miatt )
2637 KM, es egyre jobban lemegy az egesz
Ezt a melyseget te sose fogod elerni, meg a levegös szarral se  Grin
xoyox
« Hozzászólás #9329 Dátum: 2006 Október 31, 13:12:26 »

Én a Bruce vagyok, a Jak a Guszti!    Grin

ahh so ! Sorry -kevertem . Grin

Üdv a jack-nak amugy !
bebi futkarozik mar ?? Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #9328 Dátum: 2006 Október 31, 13:03:34 »

Maradjunk annyiban, hogy gyári kerekekkel nem kell az órával törődni. Én csak azért szoktam hangsúlyozni, hogy GPS-szel mérve, mert az én órám be van kalibrálva, én szaroztam vele fél napot. Most megy az autóm a 72 lóerős motorral 155 km/h-t. Ne csodálkozzanak az urbal legendesek, hogy nekik meg a széria bogaruk simán megy 160-at...igaz, hogy 175/50-es első kerék van rajta...és az óra csal 20 km/h-t...
kéne vennem valami bluetooth-os gps vevőt, hogy méricskéljek...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9327 Dátum: 2006 Október 31, 12:59:56 »

Én a Bruce vagyok, a Jak a Guszti!    Grin



jaknorris:


Stabi meg kell, söt hatra is veszek egy spezkot ! meg meg kell keresnem a Bugneten hirdettek multkor egyet, de elaludtam . . .

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9326 Dátum: 2006 Október 31, 12:58:24 »

ezen mondjuk nem csodalkozok, 2 okbol sem:
1/ dagadt vagy, es e-miatt nem bir az autod megbillenni  Grin
2/ annyira leültetted, hogy ha billenik, is a masik felet az aszfalt fenntartja Tongue

jaknorris:
az összekötök hosszai, eppen pont passzolnak, de tökre be kell csavarni a gömböket !
Fotok ?
nem hiszem hogy igy latni valamit is
200 teuro volt + postazas kurva draga !
le van ültetve max most tervezem a feljebb rakasat mert a tengelyek miatt valoszinü az allithato ritzninel mar nem megy feljebb  a rugoköteg
( ha erted amit dadogok )
Stabi meg kell, söt hatra is veszek egy spezkot ! meg meg kell keresnem a Bugneten hirdettek multkor egyet, de elaludtam . . .

inkább ültetnéd te is le normálisan.. Tongue
"le van ültetve max" Grin Grin
én most vettem ki a hátsó stabit is,airride-hoz nem kell..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
xoyox
« Hozzászólás #9325 Dátum: 2006 Október 31, 12:50:17 »

nekem is keskeny hidam van,nincs stabim,de én nem is érzem a hiányát..
ezen mondjuk nem csodalkozok, 2 okbol sem:
1/ dagadt vagy, es e-miatt nem bir az autod megbillenni  Grin
2/ annyira leültetted, hogy ha billenik, is a masik felet az aszfalt fenntartja Tongue

jaknorris:
az összekötök hosszai, eppen pont passzolnak, de tökre be kell csavarni a gömböket !
Fotok ?
nem hiszem hogy igy latni valamit is
200 teuro volt + postazas kurva draga !
le van ültetve max most tervezem a feljebb rakasat mert a tengelyek miatt valoszinü az allithato ritzninel mar nem megy feljebb  a rugoköteg
( ha erted amit dadogok )
Stabi meg kell, söt hatra is veszek egy spezkot ! meg meg kell keresnem a Bugneten hirdettek multkor egyet, de elaludtam . . .
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 31, 12:52:13 írta xoyox »
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9324 Dátum: 2006 Október 31, 12:42:43 »



nekem sincs elöl stabilizátor és a gátlók sem lettek cserélve.
a komforton nem esett csorba, az utat viszont nagyon fekszi, eleme a száguldozás  Grin Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9323 Dátum: 2006 Október 31, 11:57:25 »

nálam sincs bent a stabilizátor, még hátul sem ( mert egy lusta disznó vagyok), de még nem éreztem, hogy meg akarok halni kanyarba.
ültesd le, meg tegyél bele kemény gátlókat és akkor jó lesz Smiley

A keskeny hídhoz kell faragni a kormányösszekötő rudakon?
Mennyibe került, esetleg képek?
ez jol hangzik kössz
meg az a gondom, hogy elöl kapott a gep egy röviditett elsö tengelyt a baromi szeles tarcsak miatt, es e-miatt az eredeti kanyarstabilizatort nem tudtam feltenni
erezhetöen szar nelküle menni ,  sajna billanik a gep valamennyit , es ez zavar . . .
letezik valaki ceg ,  aki legyart egy ( rugoacelbol ) effele hajlitott rudat ?
Lehet talan a CSP -nel van, meg nem is neztem



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9322 Dátum: 2006 Október 31, 11:46:37 »

ez jol hangzik kössz
meg az a gondom, hogy elöl kapott a gep egy röviditett elsö tengelyt a baromi szeles tarcsak miatt, es e-miatt az eredeti kanyarstabilizatort nem tudtam feltenni
erezhetöen szar nelküle menni ,  sajna billanik a gep valamennyit , es ez zavar . . .
letezik valaki ceg ,  aki legyart egy ( rugoacelbol ) effele hajlitott rudat ?
Lehet talan a CSP -nel van, meg nem is neztem



nekem is keskeny hidam van,nincs stabim,de én nem is érzem a hiányát..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
xoyox
« Hozzászólás #9321 Dátum: 2006 Október 31, 11:40:48 »

www.szakalmetal.hu

Mindent úgy csinálnak, ahogy kéred. Kell nekik a vezérműttengely is, csapágy stiftek...ha kéred adnak csapágyat, ha kéred össze is rakják. Tisztán kell odavinni, kellenek a két félblokkot összefogó csavarok is és a brezonok is. (blokkfél pozícionáló)  Ha gondolod, a hajtórudakat is ráillesztik, bronz perselyezik a felső szemet.

ez jol hangzik kössz
meg az a gondom, hogy elöl kapott a gep egy röviditett elsö tengelyt a baromi szeles tarcsak miatt, es e-miatt az eredeti kanyarstabilizatort nem tudtam feltenni
erezhetöen szar nelküle menni ,  sajna billanik a gep valamennyit , es ez zavar . . .
letezik valaki ceg ,  aki legyart egy ( rugoacelbol ) effele hajlitott rudat ?
Lehet talan a CSP -nel van, meg nem is neztem

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9320 Dátum: 2006 Október 31, 11:26:06 »

én is ezért mondom, hogy óra szerint. óra szerint 100-110 között áll és pécsig csak városban lassítok. én nem mondom, hogy az óra pontos, de remélem, hogy 110nél megyek 100-al Smiley mindenesetre ha az óra szerinti 100-at tartom, akkorsem villognak le, hogy mit tütymörgök. nem hiszem, hogy 120nál többet tudnék menni vele, de utazó sebességnek semmiképp sem. de nem célom száguldozni. a busszal is hortobágyról hazafelé óra szerint 100al jöttünk végig, az autópálya volt, tehát semmi lassítás, AZS, IQ, Holló meg én és mindenki tartotta a tempót, nemtudom kinek mennyit mutatott az órája.

Maradjunk annyiban, hogy gyári kerekekkel nem kell az órával törődni. Én csak azért szoktam hangsúlyozni, hogy GPS-szel mérve, mert az én órám be van kalibrálva, én szaroztam vele fél napot. Most megy az autóm a 72 lóerős motorral 155 km/h-t. Ne csodálkozzanak az urbal legendesek, hogy nekik meg a széria bogaruk simán megy 160-at...igaz, hogy 175/50-es első kerék van rajta...és az óra csal 20 km/h-t...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9319 Dátum: 2006 Október 31, 11:23:01 »

Kösz
es hogy kell odavinni a motort, hogy akarjak ?
szetszedve, teljesen elökeszitve , lemosva stb ?
adnak hozza a fötengelyhez illeszkedö perselyeket is, vagy nekem kell vinni ?
Tul Keppen mit csinalnak, azon kivül, hogy összecsavarozzak a Blokkot es vonalba furjak ?

Cim-tel szam ?

www.szakalmetal.hu

Mindent úgy csinálnak, ahogy kéred. Kell nekik a vezérműttengely is, csapágy stiftek...ha kéred adnak csapágyat, ha kéred össze is rakják. Tisztán kell odavinni, kellenek a két félblokkot összefogó csavarok is és a brezonok is. (blokkfél pozícionáló)  Ha gondolod, a hajtórudakat is ráillesztik, bronz perselyezik a felső szemet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #9318 Dátum: 2006 Október 31, 11:13:14 »

Sok szubjektivitás is van a dologban, kinek mi az utazósebesség, mennyit csal az órája, mit érez normál motorhangnak, stb.

Aki kisebb gumit tesz fel annak csal az órája is, néha jelentőset. Az én egykettesem, jó állapotú motorral 118-at megy GPS-szel mérve, százat utazok vele.
Ha megnézed a max teljesítményhez tartozó fordulatot, az 1200-es 3800-at forog, ott megy kb. 118-at. Csodák nincsenek!
én is ezért mondom, hogy óra szerint. óra szerint 100-110 között áll és pécsig csak városban lassítok. én nem mondom, hogy az óra pontos, de remélem, hogy 110nél megyek 100-al Smiley mindenesetre ha az óra szerinti 100-at tartom, akkorsem villognak le, hogy mit tütymörgök. nem hiszem, hogy 120nál többet tudnék menni vele, de utazó sebességnek semmiképp sem. de nem célom száguldozni. a busszal is hortobágyról hazafelé óra szerint 100al jöttünk végig, az autópálya volt, tehát semmi lassítás, AZS, IQ, Holló meg én és mindenki tartotta a tempót, nemtudom kinek mennyit mutatott az órája.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
xoyox
« Hozzászólás #9317 Dátum: 2006 Október 31, 11:09:34 »

Csak a fúrás munkadíja azt hiszem 12.500 Ft.  (Szakál Metál Kft.)
Kösz
es hogy kell odavinni a motort, hogy akarjak ?
szetszedve, teljesen elökeszitve , lemosva stb ?
adnak hozza a fötengelyhez illeszkedö perselyeket is, vagy nekem kell vinni ?
Tul Keppen mit csinalnak, azon kivül, hogy összecsavarozzak a Blokkot es vonalba furjak ?

Cim-tel szam ?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9316 Dátum: 2006 Október 31, 11:08:49 »

itt az igazság: a kulcsszó a szubjektivitás! ott a pont  Grin
persze, a per 50-es gumival biztosan kiakad a mutató a 140-es órában  Wink

Nekem 10% -ot csal pl. az órám. 1,2 -vel rövid váltóval 90-95 max. utazót hallottam úgy, h. szereti. Hosszú váltó erre egy tízest dobott. De mentem már vele pl. a röviddel állandó 105-110 -el (ezek mind óra szerint), 7,5 alatti fogyival Vasvár-Fehérvár vonalon, és nem szenvedett. Szóval ennyit erről, ha nem zavar a hang, toljad neki. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9315 Dátum: 2006 Október 31, 11:05:31 »

itt az igazság: a kulcsszó a szubjektivitás! ott a pont  Grin
persze, a per 50-es gumival biztosan kiakad a mutató a 140-es órában  Wink


Előztem meg már 170-et menő Zsigulit a 150-nel menő typ3-assal!  Wink

A nagyotmondó versenyben sokan állnak dobogón!  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9314 Dátum: 2006 Október 31, 11:04:21 »

aggyisten !
Ki tudja mennyibe kerül Magyarban egy vonalba furas ?

Csak a fúrás munkadíja azt hiszem 12.500 Ft.  (Szakál Metál Kft.)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
xoyox
« Hozzászólás #9313 Dátum: 2006 Október 31, 10:57:58 »

aggyisten !
Ki tudja mennyibe kerül Magyarban egy vonalba furas ?
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #9312 Dátum: 2006 Október 31, 10:06:33 »

Sok szubjektivitás is van a dologban, kinek mi az utazósebesség, mennyit csal az órája, mit érez normál motorhangnak, stb.

Aki kisebb gumit tesz fel annak csal az órája is, néha jelentőset. Az én egykettesem, jó állapotú motorral 118-at megy GPS-szel mérve, százat utazok vele.
Ha megnézed a max teljesítményhez tartozó fordulatot, az 1200-es 3800-at forog, ott megy kb. 118-at. Csodák nincsenek!
itt az igazság: a kulcsszó a szubjektivitás! ott a pont  Grin
persze, a per 50-es gumival biztosan kiakad a mutató a 140-es órában  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9311 Dátum: 2006 Október 31, 09:58:30 »

ha gps-szel mérnétek, akkor duván 10km/h-t le lehet vonni a felső tartományokban az óra által mutatott értékből. amikor én méregettem, akkor kb. 50-től bejött ez a 10-es pluszban.
én csak azt nem értem, hogy amit Ti írtok utazósebességről (elviselhető motorhang mellett, és nem padlógázon), azt én a typ3-as félhosszú váltóval, és 1.6-os duplaszívós motorral tudnám elmondani (120-130). lehet, hogy én nem gyötörném annyira a gépet hosszútávon? persze most a gyorsulásról nem beszélünk.
rövidváltóval padlógázon tudja a 125-öt vízszintes terepen, és már csak lejtő, hátszél, és kitartó padlógázzal kúszik fel 130-135-re. természetesen gyári 155R15 kerekekkel. csak kell az az 5mm-rel rövidebb löketű főtengely a fordulatszám miatt. hol az igazság?  Huh  Smiley  Smiley
egyszer szívesen beülnék valakihez, akinek 1.2es mocija van, egy utazósebességes próbakörre

Sok szubjektivitás is van a dologban, kinek mi az utazósebesség, mennyit csal az órája, mit érez normál motorhangnak, stb.

Aki kisebb gumit tesz fel annak csal az órája is, néha jelentőset. Az én egykettesem, jó állapotú motorral 118-at megy GPS-szel mérve, százat utazok vele.
Ha megnézed a max teljesítményhez tartozó fordulatot, az 1200-es 3800-at forog, ott megy kb. 118-at. Csodák nincsenek!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #9310 Dátum: 2006 Október 31, 09:49:15 »

Az nagyon sokat nyom a latban, hogy mi van a forgalmiban.  A typ3-asom VW 1500 Brazil néven volt benne, ennek az 1200-esnek meg az van benne, hogy Kafer 1.1.  Ezek után a gumiméret....
Mikor az "LS"em volt még hírből sem ismertem a NETet meg más forrás sem volt a birtokomban.  Tongue
A forgalmit meg új autóra állították ki(érts 1.tulaj újonan vette)  Tongue
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #9309 Dátum: 2006 Október 31, 09:45:58 »

ugyan, óra szerint a 100 tartható, a 110 nem gáz, minap Hollóval mentünk GSA-hoz és akkor nyomtam neki 120ig, de azért ott már nem mennék tartósan. persze ez mind óra szerint, mérni nem tudtam még gps-el
ha gps-szel mérnétek, akkor duván 10km/h-t le lehet vonni a felső tartományokban az óra által mutatott értékből. amikor én méregettem, akkor kb. 50-től bejött ez a 10-es pluszban.
én csak azt nem értem, hogy amit Ti írtok utazósebességről (elviselhető motorhang mellett, és nem padlógázon), azt én a typ3-as félhosszú váltóval, és 1.6-os duplaszívós motorral tudnám elmondani (120-130). lehet, hogy én nem gyötörném annyira a gépet hosszútávon? persze most a gyorsulásról nem beszélünk.
rövidváltóval padlógázon tudja a 125-öt vízszintes terepen, és már csak lejtő, hátszél, és kitartó padlógázzal kúszik fel 130-135-re. természetesen gyári 155R15 kerekekkel. csak kell az az 5mm-rel rövidebb löketű főtengely a fordulatszám miatt. hol az igazság?  Huh  Smiley  Smiley
egyszer szívesen beülnék valakihez, akinek 1.2es mocija van, egy utazósebességes próbakörre
Süni
« Hozzászólás #9308 Dátum: 2006 Október 31, 09:45:48 »

miért volt benne a gumiméret?
a lapozósokban igen
1303LS
« Hozzászólás #9307 Dátum: 2006 Október 31, 09:45:18 »

koszi.
es hol vegyek meg ezt a szelvedoragasztot, meg uregvedot? milyen markajut vegyek?
Szerintem normálisabb autósboltokban kapsz.
Üregvédő az kb 1000 körül van (ne felejtsen adni hozzá csövecskét a bóóótos.)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #9306 Dátum: 2006 Október 31, 09:45:10 »

Az nagyon sokat nyom a latban, hogy mi van a forgalmiban.  A typ3-asom VW 1500 Brazil néven volt benne, ennek az 1200-esnek meg az van benne, hogy Kafer 1.1.  Ezek után a gumiméret....
miért volt benne a gumiméret?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9305 Dátum: 2006 Október 31, 09:41:10 »

Valahol olvastam hogy az enyémnek ez a gyári mérete.
Viszont a 72' "LS"-emnek ha jól emlékszem 155 volt a forgalmiban.
SZóval nem tudom.

Az nagyon sokat nyom a latban, hogy mi van a forgalmiban.  A typ3-asom VW 1500 Brazil néven volt benne, ennek az 1200-esnek meg az van benne, hogy Kafer 1.1.  Ezek után a gumiméret....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #9304 Dátum: 2006 Október 31, 09:20:41 »

Tehát elképzelhető, hogy a "mifélénk" ezzel a mérettel jött ki, gyárilag?
Valahol olvastam hogy az enyémnek ez a gyári mérete.
Viszont a 72' "LS"-emnek ha jól emlékszem 155 volt a forgalmiban.
SZóval nem tudom.
Lehet hogy a lemezlengőkarokkal együtt jött ez az újítás?
Érdekességként sokkal jobban reagál a kormányra mint a dévúmatild most hirtelen egymás után vezettem őket és sokkal sportosabb a bogár.Pedig csak 3-4 centit van ültetve.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9303 Dátum: 2006 Október 31, 09:13:51 »

Jó lenne az 1200-es motorhoz, a negyedikben talán tartani tudná a 80-at, de lehet hogy lassulna ha van egy kis szembeszél...  Evil    Grin

Ugyan... azért nem úgy van az. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #9302 Dátum: 2006 Október 31, 09:13:33 »

A tömítés nem drága viszont nem tudod csak akkor kicserélni ha az alvázról leemeled a kasztnit. Undecided
Ennek meg nem sok értelme van ha egyébként nincs különösebb baja a kasztninak.
Alákell feküdni, szépen körbekapirgálni ot ahol az illesztés van, kipucolni belőle minden dzsuvát meg az évek alatt odafújt alvázvédőt és kikenni szélvédőragasztóval.Az fontos hogy ilyen anyagot használj mert ez elég erősen tapad, közepesen keményre köt, de rugalmas marad.ÉS a legfontosabb hogy nem ecetsavas mert az marná a festéket szép lassan.Egy tubus olyan 2000Ft körül van és elég bőven körbe.
Ezután meg jól ki kell fújni a küszöböt belülről üregvédővel, mert ahová már egyszer bement a víz ott az dolgozni is fog a rozsda, és hátha pár évvel meg lehet hosszabbítani a befújás által a küszöb életét.
Ezek otthon házilag simán megoldható műveletek.

koszi.
es hol vegyek meg ezt a szelvedoragasztot, meg uregvedot? milyen markajut vegyek?

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #9301 Dátum: 2006 Október 31, 07:27:21 »

SZerintem a végefelé volt ilyen gyári méret, meg hát persze a sportfutóműves bogik.  Grin

Tehát elképzelhető, hogy a "mifélénk" ezzel a mérettel jött ki, gyárilag?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #9300 Dátum: 2006 Október 31, 07:22:50 »

Aztat nem tudja valaki, hogy mely típusokat, vagy évjáratokat adták a 165R15 gummával???
Vagy rosszul tudom, hogy ez a gumiméret is gyári volt?
SZerintem a végefelé volt ilyen gyári méret, meg hát persze a sportfutóműves bogik.  Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #9299 Dátum: 2006 Október 31, 07:19:15 »

Nekem 165R15.

Aztat nem tudja valaki, hogy mely típusokat, vagy évjáratokat adták a 165R15 gummával???
Vagy rosszul tudom, hogy ez a gumiméret is gyári volt?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #9298 Dátum: 2006 Október 31, 07:16:48 »

nem hiszem..
155R15 volt rajta..
mexikói 1,2es volt,nagyon jó kis moci volt..
az f-es 1,3asomnál 100x jobb volt..
Nekem 165R15.
1303LS
« Hozzászólás #9297 Dátum: 2006 Október 31, 07:15:28 »

valamit varialok hamarosan. meg ezen a heten, mert ez szornyu igy Undecided
azt a tomitest ki lehet cserelni konnyen? kb mennyibe kerul?

A tömítés nem drága viszont nem tudod csak akkor kicserélni ha az alvázról leemeled a kasztnit. Undecided
Ennek meg nem sok értelme van ha egyébként nincs különösebb baja a kasztninak.
Alákell feküdni, szépen körbekapirgálni ot ahol az illesztés van, kipucolni belőle minden dzsuvát meg az évek alatt odafújt alvázvédőt és kikenni szélvédőragasztóval.Az fontos hogy ilyen anyagot használj mert ez elég erősen tapad, közepesen keményre köt, de rugalmas marad.ÉS a legfontosabb hogy nem ecetsavas mert az marná a festéket szép lassan.Egy tubus olyan 2000Ft körül van és elég bőven körbe.
Ezután meg jól ki kell fújni a küszöböt belülről üregvédővel, mert ahová már egyszer bement a víz ott az dolgozni is fog a rozsda, és hátha pár évvel meg lehet hosszabbítani a befújás által a küszöb életét.
Ezek otthon házilag simán megoldható műveletek.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #9296 Dátum: 2006 Október 30, 21:33:29 »

Nekem is effelé húz az eszem, de hát az ördög.  Evil
Meg ennek a forgattyús része annyira jó hogy viszonylag olcsón lehetne egy jó kis mocit csinálnom belőle.Jóeséllyel.
Egy másikat meg vonalfúrástól kellene kezdenem a hozadékaival ami nem lenne épp pénztárcabarát.
Tavaszig biztos nem lesz semmi  akkor meg lesz dolgom bőven itthon úgyhogy jövő évi talikon még az 1.2-s kategóriát fogom végigalázni.  Evil
Rohanni egyébként sem szoktam, max90-es tempót tartva közlekedek általában, ezzel meg a 100-at szép motorhang mellet elég kis gázzal tudom tartani, bár a 80-as tempó az amire azt mondom hogy na kigurulunk a világból.
ugyan, óra szerint a 100 tartható, a 110 nem gáz, minap Hollóval mentünk GSA-hoz és akkor nyomtam neki 120ig, de azért ott már nem mennék tartósan. persze ez mind óra szerint, mérni nem tudtam még gps-el

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9295 Dátum: 2006 Október 30, 21:32:35 »

Biztos csalt az óra.  Cheesy

nem hiszem..
155R15 volt rajta..
mexikói 1,2es volt,nagyon jó kis moci volt..
az f-es 1,3asomnál 100x jobb volt..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
1303LS
« Hozzászólás #9294 Dátum: 2006 Október 30, 21:30:23 »

én a csajom d-s 1,2es motoros 65ösével 120-szal mentem utazóban föl-alá..nem volt rövid idő elérni,de ha egyszer megvolt,akkor fixen tudta
Biztos csalt az óra.  Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #9293 Dátum: 2006 Október 30, 21:29:39 »

én így hagynám ezt a motort, lehet ezzel hosszú távot is megtenni könnyedén, max nem rohansz
Nekem is effelé húz az eszem, de hát az ördög.  Evil
Meg ennek a forgattyús része annyira jó hogy viszonylag olcsón lehetne egy jó kis mocit csinálnom belőle.Jóeséllyel.
Egy másikat meg vonalfúrástól kellene kezdenem a hozadékaival ami nem lenne épp pénztárcabarát.
Tavaszig biztos nem lesz semmi  akkor meg lesz dolgom bőven itthon úgyhogy jövő évi talikon még az 1.2-s kategóriát fogom végigalázni.  Evil
Rohanni egyébként sem szoktam, max90-es tempót tartva közlekedek általában, ezzel meg a 100-at szép motorhang mellet elég kis gázzal tudom tartani, bár a 80-as tempó az amire azt mondom hogy na kigurulunk a világból.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9292 Dátum: 2006 Október 30, 21:23:42 »

Jó lenne az 1200-es motorhoz, a negyedikben talán tartani tudná a 80-at, de lehet hogy lassulna ha van egy kis szembeszél...  Evil    Grin

én a csajom d-s 1,2es motoros 65ösével 120-szal mentem utazóban föl-alá..nem volt rövid idő elérni,de ha egyszer megvolt,akkor fixen tudta

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak: 1 ... 1778 1779 1780 1781 1782 [1783] 1784 1785 1786 1787 1788 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.