www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 01:31:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 ... 369
Nyomtatás
Szerző Téma: Lost & Found  (Megtekintve 3161028 alkalommal)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10745 Dátum: 2009 április 28, 21:12:25 »

regadót kihagytad Wink

Mit?
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #10744 Dátum: 2009 április 28, 21:12:10 »

...de akkor hogyan mennek át korabeli alufelnivel az OT-n??? A gyárból nem úgy jött ki!
ha bizonyítani tudod, hogy a felni abból a korból való, akkor elfogadják

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #10743 Dátum: 2009 április 28, 21:10:34 »

regadót kihagytad Wink

Azaz
5900x4
3000x4
Azaz 35.600 Ft összesen
Ebből lejön a 26.000 Ft-nyi minősitési dij
Azaz 9600 Ft-ot spórolok 4 év alatt.


VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Sompi
« Hozzászólás #10742 Dátum: 2009 április 28, 21:07:59 »


A 12-ről 6-ra módosítás más, mint egy kultikus tuningolt autó.
Minden korabeli extra igazolásra szorul, úgy, ahogy azt is igazolnod kell, hogy a te autód 12V-s.
Nem általánosságban kell beszélni arról a korról, mindig az adott autó a lényeg.
66-ban is volt 12V, mégis hiába bizonyítottam volna, hogy az enyémbe az volt, mert nem az volt...


...de akkor hogyan mennek át korabeli alufelnivel az OT-n??? A gyárból nem úgy jött ki!
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10741 Dátum: 2009 április 28, 20:59:22 »

Típusazonosnak kell lennie a motornak, tehát, ha 1300-as motor való bele, akkor annak kell lenni, nem lehet se 1200, se 1500, se 1600...

A VW 1300 nem motort jelent. Tipust. Volt VW 1300 is 1200-as motorral.

Biztosítás fele: (mondjuk) 4000
Nekem 8e Ft/év. Ennél nem hinném, hogy olcsóbb lenne az OT

Zöldkártya: 7000
Nekem 5900 Ft

5 évre: 70000
4 évente kell vinni, KDF irta.

Tehát 44000-et spórolsz 5 év alatt...

Azaz
5900x4
3000x4
Azaz 35.600 Ft összesen
Ebből lejön a 26.000 Ft-nyi minősitési dij
Azaz 9600 Ft-ot spórolok 4 év alatt.

26000+egy átírás költsége, mivel új forgalmit kap az autó.


Ha az illetéket is be kell fizetni, akkor az OT rendszám kb 40.000 Ft


A 12-ről 6-ra módosítás más, mint egy kultikus tuningolt autó.
Minden korabeli extra igazolásra szorul, úgy, ahogy azt is igazolnod kell, hogy a te autód 12V-s.
Nem általánosságban kell beszélni arról a korról, mindig az adott autó a lényeg.
66-ban is volt 12V, mégis hiába bizonyítottam volna, hogy az enyémbe az volt, mert nem az volt...


Mostmár akármilyen papirt lehet nyomtatni, és igy bármikor tudok gyártani egy Urkunde-t, amiben szerepel a 12V. Mondjuk ezt 1961-es autón nem nagyon tudnám megtenni.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10740 Dátum: 2009 április 28, 20:54:48 »

D 144 volt..maga az "ezredes" személyesen mondta hogy sosem engedné át amiatt...akkor még gyári kormány gyári váltókar volt benne...
minősítő vizsgán nem jártam ez igaz
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10739 Dátum: 2009 április 28, 20:51:03 »

a Szür gabi bogarával  a mai napig nem értem hogy miért gond ez
hiszen gyártották a 66osokat 1200as motorral is...
D0 016 999-D0 095 000
ha ez, akkor rendben kéne legyen és még eredetinek is
D 144 volt..maga az "ezredes" személyesen mondta hogy sosem engedné át amiatt...akkor még gyári kormány gyári váltókar volt benne...
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #10738 Dátum: 2009 április 28, 20:23:33 »

igy értem
de ha tudta akkor meg főleg mi a gond?
semmi:
Az belefér a 70%-ba, hogy levágom az elejét és áthegesztgetem egy másik lámpára? Na ezért vicces az egész. Az meg nem fér bele, hogy a Szűr Gabi bogarában nem az eredeti motor van, hanem egy 1200-as. Főleg, hogy a motor nem is fődarab. Ezzel az erővel a váltót is vizsgálhatnák. Nevetséges az egész ugy ahogy van, Ezt nem csak én mondom.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10737 Dátum: 2009 április 28, 20:22:00 »

igy értem
de ha tudta akkor meg főleg mi a gond?

A Gabi nem is akarta az autóját minősíteni.Csak NGA hozta fel,hogy szerinte vicces,hogy 1966 autója a nem típusazonos motorja miatt nem vinné az OT vizsgát.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #10736 Dátum: 2009 április 28, 20:17:41 »

igy értem
de ha tudta akkor meg főleg mi a gond?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10735 Dátum: 2009 április 28, 20:16:17 »

a Szür gabi bogarával  a mai napig nem értem hogy miért gond ez
hiszen gyártották a 66osokat 1200as motorral is...
D0 016 999-D0 095 000
ha ez, akkor rendben kéne legyen és még eredetinek is
De neki valami késői D-s motor volt benne,ha jól emlékszem mexikói.
Az 1300-as típusba se űrtartalomra se évjáratra nem stimmel.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #10734 Dátum: 2009 április 28, 20:15:15 »

de ki mondta hogy azzal jött?
én nem tudom ...azt mondta a Gábor?



Mert ha az az alvázszámú autó 1300-as motorral jött ki, akkor az kell bele.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #10733 Dátum: 2009 április 28, 20:13:28 »

Mert ha az az alvázszámú autó 1300-as motorral jött ki, akkor az kell bele.
a Szür gabi bogarával  a mai napig nem értem hogy miért gond ez
hiszen gyártották a 66osokat 1200as motorral is...
D0 016 999-D0 095 000
ha ez, akkor rendben kéne legyen és még eredetinek is

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #10732 Dátum: 2009 április 28, 19:53:24 »

a Szür gabi bogarával  a mai napig nem értem hogy miért gond ez
hiszen gyártották a 66osokat 1200as motorral is...
D0 016 999-D0 095 000
ha ez, akkor rendben kéne legyen és még eredetinek is
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #10731 Dátum: 2009 április 28, 19:09:49 »

Hozzászólnék az OT témához, mint 2x-es érintett...

Nem tévedek. Elég csak az Index veterán topicját olvasni. Vidékre kell vinni, ott mindig átmennek.

Vidéken voltam az enyémmel, nem ment át. (Miskolc)
Vidéken volt a Nórié, átment. (Eger)
Vidéken történt (akkor mesélte egy ember, amikor az enyémet vittem), hogy 9-ből 8 ment át (Szeged)
(Őt is kirúgták, kijavította a hibát, újra elvitte, és láss csodát, egy teljesen más bizottság megadta neki... Én is kijvítanám az enyém hibáját, csont nélkül átmenne...)


Az meg nem fér bele, hogy a Szűr Gabi bogarában nem az eredeti motor van, hanem egy 1200-as.

Típusazonosnak kell lennie a motornak, tehát, ha 1300-as motor való bele, akkor annak kell lenni, nem lehet se 1200, se 1500, se 1600...


És még1. Miért kell 5 évente ujra 26.000 Ft-ért elvégeztetni a minősitést? Miért nem lehet csak összehasonlitani a képek alapján pl? És miért 5 év? Miért nem 3? Vagy 10?

Annyi idő alatt kijönnek a hibák, meglátszik, ha valaki nem rendeltetésszerűen használja...
A minősítő bizottságot pedig valakinek ki kell fizetni, ingyen senki se dolgozik.


ha összeszámolod a zöldkártyákat és a műszakikat - olcsóbb Tongue

Biztosítás fele: (mondjuk) 4000
Zöldkártya: 7000
Regadó: 3000
Összesen: 14000
5 évre: 70000
Tehát 44000-et spórolsz 5 év alatt...


csak pénz kérdése az OT vizsga, meg hogy kinek milyen ismerőse van....0 hozzáértés, okoskodás, fikázódás...bárki megmondja az is akinek sikerült az is akinek nem....Magyarországon élünk ahol mindent elintézhetsz kapcsolatokkal és pénzzel még ha totál mások is a jogszbályok

Csodálkoznék...
Amikor én vittem, 14-en voltak bent (komolyan. Én is úgy tudtam, hogy csak 4en vannak), annyi embert nem lehet pénzzel elintézni szerintem...


És mennyi az OT rendszám? A minősités már valami 26.000 Ft felett jár.

26000+egy átírás költsége, mivel új forgalmit kap az autó.


Azt nem lehet tudni,hogy az az ülés a minősítéskor benn volt-e az autóban.
Leminősítettem az autómat,utána átszabom nyolcvanas évek stílusára,milkalila színben,Porsche szárnnyal,szélesített felnikkel,aztán mindenki a minősítő bizottságot szidja.
Egy leszólt autóról sem tudjuk,hogy a vizsgakor,hogy nézett ki,és,hogy utána miket módosítottak rajta.

Pontosan, és ezt rengetegen meg is teszik...  Undecided


Nem az számit, hogy hogyan jött ki a gyárból. Ugyanis akkor a Cal-look bogár nem kaphatott volna minősitést. Mivel az nem cal-look-ként jött ki. Na itt van a kutya elásva. Azaz ha akkor létezett 12V-os bogár, akár opciósként is, akkor el kell fogadniuk. Ezzel az erővel egy sportfelnis bogár sem vizsgázhat le, ha nem azzal jött ki a gyárból. Ez az egész olyan nevetséges kategóriába tartozik.

A 12-ről 6-ra módosítás más, mint egy kultikus tuningolt autó.
Minden korabeli extra igazolásra szorul, úgy, ahogy azt is igazolnod kell, hogy a te autód 12V-s.
Nem általánosságban kell beszélni arról a korról, mindig az adott autó a lényeg.
66-ban is volt 12V, mégis hiába bizonyítottam volna, hogy az enyémbe az volt, mert nem az volt...


Nem elérhető Závodszky Iwán
Hozzászólások: 2023


ZDESIGN for VOLKS and ROLL.5

« Hozzászólás #10730 Dátum: 2009 április 28, 15:28:12 »

Tényleg, innen nem akar valaki rendelni? Beszállnék a postába
http://www.pzg.biz/regalia_vw.htm


.......ha lesz egy pici(vel több) időm, részletesebben is megnézem.............és akkor lehet róla szó..............így elsőre nagyon "tetszetősek" a termékek Wink

20/9392-292

HAMAROSAN KAPHATÓ:

Pólók: www.polo-art.hu/index2.php

Bogaras pólók az egyéb termékek kategóriában
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #10729 Dátum: 2009 április 28, 09:09:43 »

Na nem mondod :-)
(Persze, hogy nem eredetiek, de szépek)
"Get historic reproductions"

Ilyeneket lehet kapni itt ott találkozókon.

 Evil

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #10728 Dátum: 2009 április 27, 20:55:38 »


vorkasse- előre utalod a pénzt, amikor ott van, küldik a cuccot..


quote author=kanyarkiraly link=topic=9.msg424188#msg424188 date=1240775937]
Fahrgestellnummer:  az alvázszám? - igen

És melyik a jobb fizetési mód? - kreditkártya
Illetve mi a vorkasse? - passz/talán személyes fizetés

[/quote]
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10727 Dátum: 2009 április 27, 20:24:33 »

Biztos hogy nem eredetiek.

 Evil

Na nem mondod :-)
(Persze, hogy nem eredetiek, de szépek)
"Get historic reproductions"
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 27, 20:28:40 írta NGA »
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #10726 Dátum: 2009 április 27, 10:52:27 »

Tényleg, innen nem akar valaki rendelni? Beszállnék a postába
http://www.pzg.biz/regalia_vw.htm

Biztos hogy nem eredetiek.

 Evil

Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #10725 Dátum: 2009 április 26, 21:58:57 »

Fahrgestellnummer:  az alvázszám? - igen

És melyik a jobb fizetési mód? - kreditkártya
Illetve mi a vorkasse? - passz/talán személyes fizetés

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #10724 Dátum: 2009 április 26, 21:52:55 »

Fahrgestellnummer:  az alvázszám?

És melyik a jobb fizetési mód? Illetve mi a vorkasse?

Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #10723 Dátum: 2009 április 26, 18:41:22 »

http://www.thesamba.com/vw/archives/info/beetle_productionfigures.php
ezek szerint kb 1955 április körül van meg az 1milla
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/bugchassisdating.php
ezek szerint meg 1955 október
egyik sem stimmel, de szerintem ezt már senki sem fogja kideríteni, pedig szerintem jópofa dolog lenne Roll Eyes

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10722 Dátum: 2009 április 25, 23:33:35 »

Tényleg, innen nem akar valaki rendelni? Beszállnék a postába
http://www.pzg.biz/regalia_vw.htm
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10721 Dátum: 2009 április 25, 23:32:08 »

Na ezt honnan? samba-n: 53814

Add össze a samba-n 1945 végéig
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/beetle_productionfigures.php
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #10720 Dátum: 2009 április 25, 23:16:50 »

Na ezt honnan? samba-n: 53814
1945 végéig 71056 db jármű készült

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #10719 Dátum: 2009 április 25, 23:11:32 »

1077679  1956 jan. 16
Havi 30 000 darab készült! Az enyém is arany színű volt,mint az egymilliomodik. Akkor ez a szín ment.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10718 Dátum: 2009 április 25, 23:09:51 »

1945 végéig 71056 db jármű készült
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #10717 Dátum: 2009 április 25, 23:09:16 »

kdf verzió jobban hangzik, de fene tudja
Lehet, hogy bele van számolva a 60.000 busz is?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #10716 Dátum: 2009 április 25, 23:09:10 »

Lehet, hogy bele van számolva a 60.000 busz is?
És a sok kübel és schwimmwagen?  De a motorszámoknál jelentkezni kéne.+ a tartalék motorok.
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 25, 23:12:37 írta kdf 001 »
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #10715 Dátum: 2009 április 25, 23:07:34 »

1077679  1956 jan. 16
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #10714 Dátum: 2009 április 25, 23:04:19 »

nem stimmel, mert ha megnézed:
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/bugchassisdating.php
az 1milliomodik elvileg 1955 augusztusában készült, de a samba szerint nem jön ki
de 12millió körüli az enyém, talán
1 115 973 az enyém 1956 április 11.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #10713 Dátum: 2009 április 25, 23:02:52 »

az alvázszám után mentek..
igy kezdték 40ben?   1940 1-01000
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #10712 Dátum: 2009 április 25, 23:00:48 »

Hát, ha azokból 60-70 ezret gyártottak, akkor lehetséges.
Nem lehet, hogy beleszámolták a kdf-eket is?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #10711 Dátum: 2009 április 25, 22:58:05 »

a 999999 és az 1000001 már el volt adva elővételben
szerintem csak reklámérték miatt hozták előre...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10710 Dátum: 2009 április 25, 22:56:29 »

nem stimmel, mert ha megnézed:
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/bugchassisdating.php
az 1milliomodik elvileg 1955 augusztusában készült, de a samba szerint nem jön ki
de 12millió körüli az enyém, talán

Nem lehet, hogy beleszámolták a kdf-eket is?
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #10709 Dátum: 2009 április 25, 22:46:00 »

szerintem itt trükköztek
mert aug 5.én volt az ünnepség, elvileg ekkor a nyári gyárleállás és az átállás az új modellre zajlott
a milliomodik már az ujabb tipusu ovál volt és ez egy jó reklám lehetett a bevezetésére...
jó lenne olyan urkundét látni ami e körül az időpont körül volt..


Interneten keress rá, régen google-ban kerestem ilyen urkunde-t és nagyon sokat találtam, sok emberke teszi fel az internetre.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #10708 Dátum: 2009 április 25, 22:43:10 »

szerintem itt trükköztek
mert aug 5.én volt az ünnepség, elvileg ekkor a nyári gyárleállás és az átállás az új modellre zajlott
a milliomodik már az ujabb tipusu ovál volt és ez egy jó reklám lehetett a bevezetésére...
jó lenne olyan urkundét látni ami e körül az időpont körül volt..
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #10707 Dátum: 2009 április 25, 22:19:17 »

nem stimmel, mert ha megnézed:
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/bugchassisdating.php
az 1milliomodik elvileg 1955 augusztusában készült, de a samba szerint nem jön ki
de 12millió körüli az enyém, talán
hát ha 1965 augusztus előtti akkor egyértelmúen alvázszám alapján már tudod is..


VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #10706 Dátum: 2009 április 25, 22:11:19 »


hát ha 1965 augusztus előtti akkor egyértelmúen alvázszám alapján már tudod is..

hát a bogi gyártásban. Ugye volt 1 milliomodik és 10 milliomodik bogi amit ünnepeltek, meg tudják összesen 21millió valahányat gyártottak. Akkor az enyém hányadik volt a sorban?
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 ... 369
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.