www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 01:40:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921182 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19
Nyomtatás
Szerző Téma: BOGÁRREGISZTER - Bogarak és Buszok nagy családja  (Megtekintve 686879 alkalommal)
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #209 Dátum: 2007 December 09, 18:09:22 »

DUBI
DUB-525
Gödöllő és környéke, ritkán Békés megye
1968 DeLuxe 1.2 1300

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #208 Dátum: 2007 November 30, 11:51:10 »

Keresztapámnak sikerült beszereznie egy vágott cabriót. Csak képeket küldött, nincs semmi adatom  Embarrassed



Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #207 Dátum: 2007 November 24, 12:55:42 »

CTA-119   1974 Sparkafer
JGA-955   1966 Sparkafer


Nem elérhető Rozetta
Hozzászólások: 7

« Hozzászólás #206 Dátum: 2007 November 01, 17:16:06 »

sziasztok!
Most regisztráltam, mert néhány perccel ezelőtt találtam rá az oldalra. Én nyáron vettem egy bogarat, szegény kicsit le van robbanva, de ha vkinek. karosszériás van családjában az nem vesz  felújított autót. Lujzikának hívom, bár jelenleg jobban hasonlít egy felboncolt autóhoz( 1969-es 1.3-as). Nem nagyon vagyok még benne a bogaras témákba, ezért 1 kérdést szeretnék feltenni, remélem vki. válaszolni fog rá. Az üvegeket sikeresen ki vetettük belőle, de az összes gumija pocsék állapotban van és még nem jöttem rá, hogy hol lehet beszerezni. Tud vki. tippet adni?Üdvike ÉN
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #205 Dátum: 2007 Október 21, 22:51:02 »

Most 40 éves! 1967 évvégi, 1300-as, 40 LE-s F motorral.
Extrák: Lemmerz GT felni, Raid kormány, 75 W-os fényszóróizzó (180 W-os dinamóhoz!).
2000. szeptemberben lett családtag.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető SNOOPY
Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #204 Dátum: 2007 Október 20, 10:51:44 »

Üdvw Mindenkinek!
Szomorú de igaz....................Őt már ne rajtam keresse senki.........................mert 10év után............remélhetőleg másnak fog örömet szerezni..............

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #203 Dátum: 2007 Október 19, 10:38:02 »

Jut eszembe, én még be se raktam ide a gépet:
1303S 1973-as, ELN-443.


[melléklet törölve az admin által]

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #202 Dátum: 2007 Október 17, 14:56:04 »

IGEN-IGEN, FŐLEG OTT TANYÁZOK...

TE IS? ISMERHETLEK? SOKAN(KIK) VANNAK "ITT" KIRÁLYOK VÁROSBELI GYEREKEK  Wink??
én is fehérvári vagyok, két buszunk van az egyik ott áll a lehel utcába a nagymamám házánál (narancs busz), a másik  is a lehel utcában van csak a fényezőnél. szerintem fehérváron nincsenek sokan bogarasok(legalábbis nem tudok róla). és egy kérdés: én a széchenyi suliba járok és a a sulival szemben lévő lakotelepen szokott állni egy piros bogár, addams family matrica van rajta, az eseleg nem a tied?
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #201 Dátum: 2007 Október 16, 12:00:10 »

NOSZA, AKKOR REGISZTRÁLJUNK-HA MÁR ITTVWAGYUNK!!

71 es, bogár cabrio, NEVE: SÜTIBOGÁR
2002 óta nálam,
azóta jelentős átalakuláson ment át...(szerintem előnyére)
karosszéria kilakatolva-átalakítva
Lamborghini narancs gyöngyház..
Belső FARMER,
1.6 Tuning motor,
Porsche felnik,
kis zene,
sok SZÍVÁS A 3ÉV ALATT AMIG ELKÉSZÜLT-de megérte,mert mindig NAGYAZ ÖRÖM ÁLTALA AMIKOR VELE MEGYEK...

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #200 Dátum: 2007 Október 12, 10:36:54 »

Csao!

Gondoltam bejelentkezünk. Döme 67-es évjárat és Hajdúböszörmény, Debrecen környékén lehet vele találkozni.
Csak az a baj, hogy aki építette az nem élvezte egy darabig sem. Mert 2007-ben sem, de már 2006-ban sem övé volt az autó. Se a 2006. tulaj, se a mostani (gy.k. 2007.) nem tett hozzá semmit és így is díjakat nyert.

Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #199 Dátum: 2007 Szeptember 29, 16:21:41 »

Hali

Zoli vagyok két éve bogarazom és egy kedves barátom(gegob ) ajánlásával találtam rá erre az oldalra.
főbb jellemzők:
- 1.6 F blokk
- uszoda korlátkék szín
-1 eve teljesen felújítva, de azóta folyamatosn épül, szépül
- 1970es évjárat
- jelen pillanatban motor az asztalon Evil (holnap ha megjönnek a hajtókarok...menni fog Grin)
üdvw mindekinek Zoli

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #198 Dátum: 2007 Szeptember 25, 19:40:33 »

Akkor bemutatkozok itt is...

1966, 1200A, JGA-955, "sea blue", Spar

[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 25, 19:42:38 írta binci »

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #197 Dátum: 2007 Szeptember 21, 10:38:10 »

3éve  400pénz


most -20cm, -rendszám, felni, faltdach, stb = X*400pénz

pár év múlva rat  Tongue

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #196 Dátum: 2007 Szeptember 21, 08:59:56 »

Partizán: A bogarak halhatatlanságáról
Ahogy az itteni fejleményeket nézem, igazam lesz azzal a tanmesével, amit a barátnőmnek adtam elő.
Az ember vesz egy lepukkant gépet, azt mondja, hogy ez ám az igazi.
1. Rat Look
Aztán elkezdi törni a fejét, úgy gondolja, hogy a kopottas gép zseniális felújítási alap. El is kezdi. Sok-sok százezer (millió), egy halom korabeli extra
2. Resto Look
Aztán rájön, hogy mehetne jobban is a gép, jönnek az új felnik, ültetés:
3. Resto Cal Look
Aztán leszed minden extrát, mert azok árából lehet megvenni az empi és a gene berg cuccokat, eltűnnek a díszlécek.
4. Cal Look
Jön egy kis technikai malőr, a motor megfekszik, ráadásul a festés szépsége is kopottas, ezért a kocsit félreteszik egy kicsit későbbi helyrepofozási szándékkal.
Persze ebből nem lesz semmi, mert építkezni kell, jönnek a gyerekek sorban, az astra melegebb télen (ugye a tuning miatt nem kellett volna kiszedni a hőcserélőt:).
Aztán jön valaki, aki észreveszi az évek óta utcán pihenő gépet, megragadja a rozsdafoltok csúnyaságát messze túlszárnyaló bogibáj. Egyre többet őgyeleg arra, szabadidejének egyre nagyobb részét azzal tölti el, hogy a neten bogaras oldalakat nézeget. Végül rászánja magát és tesz egy fecnit az autóra. A tulaj, akinek mindig összeszorul a torka, amikor a hervadó bogira néz, ennek persze megörül (no, az se mellékes, hogy meg tudják majd venni a szekrénysort). Hamarosan nyélbe is üttetik az üzlet, előkerül egy aksi, hatalmas füstfelhők közepette nekilódul a géppel az új tulaj, hazáig legalább ötször, általában a legkényesebb helyeken (körforgalom, benzinkút) lehal a gép. A szopások hatására kialakul a kölcsönös egymásrautaltság tudata. Otthon néhány hét szívás után irány a való világ. Az ismerősök tágra nyílt szemmel néznek, a tulaj pedig büszkén magyarázza, hogy neki milyen frankó gépe van:
Rat look...
1303LS
« Hozzászólás #195 Dátum: 2007 Szeptember 21, 08:20:13 »

Majd ha idős leszek, veszek egy gyári Splitet és nem nyúlok hozzá, de amíg fiatal vagyok szívesen ölöm az ilyen módosításokba a pénzem és az időm ...

Addigra nem, hogy Split nem lesz, de még "sima" after67 sem, mert mindenki "szeretnék a jövő évre egy nagyon durván leültetett, cultos bogarat összehozni" amit aztán megun, kimegyadivatból, stb és letámaszt a kert végébe.
Visszaalakítani rettenet pénz lenne meg szinte lehetetlen, úgyhogy inkább elviszik a négerek.
Így szép lassan elfogy az összes bogár.
A fogyási folyamat sajnos megállíthatatlan (az idő dolgozik) de ha lassítani már nem is nagyon tudjuk legalább ne gyorsítsuk.
Ja és nem leszólni akar senki, de a gyakorlat ezt mutatja. Nézz meg egykét 80-as évekbeli átalakítást ami mostanra kerül fel itt ott a piacra szinte mind szörnyszülött (mai szemmel) és 99% bontva végzi.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 21, 08:22:21 írta 1303LS »
Nem elérhető bamakobug
Hozzászólások: 6

« Hozzászólás #194 Dátum: 2007 Szeptember 16, 16:00:12 »

Helló!
Elkészült a jövő évi Budapest-Bamako hivatalos felvezető autója:
Verőcén a http://www.bogartuning.hu műhelyében csinálták.


Akit érdekelnek további képek és információ a verdáról az kattintson ide:

http://www.budapestbamako.org/csapatok.phtml?teamid=544
Nem elérhető AIK-276
Hozzászólások: 153


Henyecz Mónika 70/771-8016

« Hozzászólás #193 Dátum: 2007 Szeptember 12, 09:31:17 »

Es ezeket mier' nem a lost&found-ban? Csak mer' oda valo ... Itt mindenki mutassa be a _sajat_ bogarat!

Bocsánat az eltévedésért!! Grin
Akkor mutatom Boglárkát!!
Ő az én drágaságom, akit szülinapomra kaptam a férjemtől 3 éve. 1,5 év lassú (de alapos) munka után tavaly tavasztól használom. Volt sok lerobbanás, mérgeskedés, de megtaláltuk a közös hangot. Igaz nem használom minden nap, de ha mód van rá megjáratom.
Egyébként Érden vettük, szegény eléggé le volt pukkanva, de igy is szerelem volt első látásra.

[melléklet törölve az admin által]

"Próbálj meg úgy élni, hogy ne vegyenek észre ott ahol vagy,
de nagyon hiányozzál onnan, ahonnan eljöttél."
nagytimus
« Hozzászólás #192 Dátum: 2007 Szeptember 11, 13:44:35 »

Csao!

Gondoltam bejelentkezünk. Döme 67-es évjárat és Hajdúböszörmény, Debrecen környékén lehet vele találkozni.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #191 Dátum: 2007 Szeptember 10, 03:49:21 »

Hali!

Itt az én kicsikém, 1974-es VW 1300.
Első tulajtól vettem, és most egy komplett felújításon esett túl, majd jöhet a rengeteg egyéb dolog (műszaki, eredetvizsgálat, új forgalmi, zöldkártya), egyszóval nem unatkozom.

Picit csinosítgattam az autón mindezek mellett, vettem rá egy Jetpipe-ot, és egy Airbrushos haverommal csináltattam rá 2 Pinstrippinget, lásd a képen (aki esetleg nem tudná, külföldi bogárépítők között elterjedt festészeti stílus). Amúgy meg vár rá a műszaki után egy "régiesítés": régebbi lámpák, lökhárítók, tetőcsomagtartó, nagyemblémás 65 előtti dísztárcsák stb.

Szó mi szó teljesen odavagyok a gépért, és szeretnék a jövő évre egy nagyon durván leültetett, cultos bogarat összehozni.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #190 Dátum: 2007 Szeptember 09, 22:57:16 »

beléptem a bogarasok táborába végre beteljesült az álmom 78as évjárat baba kaszni gyönyörű fényezéssel nincs hólyag és gittelgetés a motorja 1.6ra felfúrta AB-s kb 3000km van benne röviden ennyi nagyon boldog vagyok és kitartó  Cool ez egy jó alap amit kurvanehéz ehonban lelni Cheesy

[melléklet törölve az admin által]


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #189 Dátum: 2007 Augusztus 03, 01:47:04 »

GREENY     CTK-513

VW 1200 DeLuxe 1963.06.

[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 10, 21:09:25 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #188 Dátum: 2007 Augusztus 03, 01:44:36 »

NARANCS      JHZ-437

VW 1300     1973.06.

Gyári szín L20B leuchtorange


[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 03, 09:33:34 írta Narancs »
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #187 Dátum: 2007 Augusztus 02, 23:51:35 »

Bár egyszer már bemutattam itt a Bogaram, de "kisebb" változáson esett át, úgyhogy újta megteszem.

Volkswagen 1200 de luxe
1961-es karosszéria, 1965-ös alváz
Miskolc, CTB-300, piros (A3A)


[melléklet törölve az admin által]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető malacgazda
Hozzászólások: 30


« Hozzászólás #186 Dátum: 2007 Július 30, 21:14:55 »

Emberek, innen valakié az a DUE rendszámú kisablakos, karosindexes, ezüst faltdacher, amelyik ma a házunk előtt állt a Köztársaság téren? Jöttem haza a boltból ésss... - utoljára akkor gyökerezett így földbe a lábam, amikor a Meggyesi perecablakosát megláttam ;-)

Pigs are friends, not food
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #185 Dátum: 2007 Július 16, 11:09:46 »

Hát ha tényleg igy átakarod szabni a "67"et,szomorú vagyok de ez izlés kérdése.Viszont a menthető eredeti alkatrészeket "megnyamnyamoznánk" mi "67"sek!!ÜDvw

Nyugi EZ az autó teljesen (vagy nagyon közel) gyári állapotúra lesz restaurálva. Nem hiába erre esett a választásom, mert ez nagyrészt teljesen eredeti állapotban volt (kárpitokat és a kormányt leszámítva), így jó alapnak mutatkozott a felújításhoz.....................
Természetesen azóta már lett egy-két másik bogi is, és majd 1x talán az egyikból egy barátom hathatós közreműködésével lesz olyasmi mint a képen...... Evil

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #184 Dátum: 2007 Július 14, 21:55:48 »

Azért itt egy kép a mostani állapotról is........... Embarrassed
Meg ha 1x sok pénzem lesz akkor egy ilyet is!!

[melléklet törölve az admin által]

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #183 Dátum: 2007 Július 14, 21:54:23 »

Helló 67 es !!képeket de izibe!!

Na valamit sikerült alkotnom.
Ime a gépezet. Jelenleg épp regenerálóó kúrán van, de majd 1x!!

[melléklet törölve az admin által]

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #182 Dátum: 2007 Július 14, 14:02:28 »

ma láttam Fót irányába közlekdni egy kék vágott kabriót. a rendszámra nemléxem...

meg láttam egy erősen OFF furgont, éktelen nagy VAGABOND felirattal, de mire fényképeztem volna, eltűnt a Szentmihályi út forgatagában.
be kellene pererelni plágium miatt  Wink Grin
Na csak kerüljön a szemem elé!
Minnyá más felirat lesz rajta!! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Csaszo
Hozzászólások: 8


« Hozzászólás #181 Dátum: 2007 Július 12, 20:49:03 »

Sziasztok!
Eddig nem én használtam a regisztrációm ezért csak most mutatkozom be!!  Smiley
1969-es, első üzembehelyezésem 1972. Eredetileg 1300-as de most 1600-os motorral száguldozom! Idén Márciusig Sopron utcáin voltam látható, itt töltöttem életem 38 évét, most leginkább Pestszetnlőrinc utcáin gurulok!  Grin
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #180 Dátum: 2007 Július 12, 12:14:00 »

Most, hogy összeált az alkatrészbázis, bemutatkoznánk rendesen:

1970.06.29-es forgalomba helyezésü, végig magyar 1300-as bogár. F-es motor. '68-as hasztni lesz rajta és fekete-zöld lesz. Pomázon lakunk.
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #179 Dátum: 2007 Július 10, 11:50:55 »

Üdv!
Péter vagyok Szombathelyről, egy 1974-es 1300-as Bogár boldog új tulajdonosa.
Az autót első tulajdonosától hoztam el előző héten, aki szalonból vette, annak idején még kiállítási darab is volt, garázsban volt tartva élete során, szóval nem lehet rá panasz  Roll Eyes
Bár az alja kapott az élettől, rohad elég szépen, mint általában a bogarak. Remélem minél hamarabb kész lesz, le tudom műszakiztatni, és akkor indulhatnak rajta a kisebb-nagyobb átalakítások  Cool
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #178 Dátum: 2007 Július 06, 10:52:57 »

Bocsi még új vagyok! Melyik topicba?

pl. Bogarasokban a "Szóljatok ide" (ott semmi sem OFF és mindenki olvassa), Közösségiben a "FotoMánia",  Szervizesben "Az új fórumot..."
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #177 Dátum: 2007 Július 05, 22:19:40 »

másik topik 

Bocsi még új vagyok!  Melyik topicba?

Egyébként hamarosan letöltöm a fényképezőről az aktuális állapotot, már van progim a kicsinyítéshez és ha lesz időm fölteszek képeket.....

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #176 Dátum: 2007 Július 05, 17:47:35 »

Sziasztok!
Ez az első hozzászólásom, eddig csak olvasgattalak Benneteket!
Április 14. óta van meg az "én kici drágaszágom" Smiley úgyhogy ahogy átvettem, egyből a Rajzásra mentünk vele Smiley
Adatai: VW 1302LS 1972
Mi a tököm, erre a bogira emlékszem is! Szerencsés vagy, jó, ha tudod! Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #175 Dátum: 2007 Július 05, 12:06:59 »

Akkor lássuk az új autód!  Wink

Kérem elolvasni az első hozzászólást. kicsit kiteszem a lában, és teleszemetelitek a topikot. :-(
Nem elérhető walaki
Hozzászólások: 167


a drágaszágom :)

« Hozzászólás #174 Dátum: 2007 Július 05, 08:31:37 »

Szia, gratula!
Miért van a bogáron új rendszám?

Szia!
Köszönöm! Az előző rendszám egyedi volt, azt természetesen megtartotta a tulaj, meg hozzám nem nagyon illik a FIFI-89 Cheesy
Amúgy elég érdekes története van a bogárnak, legalábbis, amit tudok róla. Az előző tulaj az MB Magyarország egykori főnökéé volt, aki fiatal unokájának (FIFI-89) akarta adni a 18. szülinapjára. Ezért gyönyörűen felújítatta, egyedi rendszámot kért rá, majd a kereskedésbe (Merci kereskedés) akarta átadni. A kedves unoka viszont a következő kérdést tette fel: "- Nem lehetne a Bogár helyett az az A osztályú Merci ami mellette áll?" Hát hogyne lehetett volna, viszont azóta gyakorlatilag alig volt használva a kocsi. Amikor élőben megláttam (kép alapján volt némi fenntartásom, főleg a szín miatt, de élőben sokkal szebb) azonnal beleszerettem, tudtam, hogy "Ő" kell. Két héttel azelőtt néztem egy másik bogarat, de az fele ilyen jó állapotban sem volt. Mivel volt aki kérdezte, hogy mennyibe került, gondolom többeket érdekel. Az ára kereken 500 000 HUF volt (plusz papírügyek). Azóta ráköltöttem úgy 80 ezret. Most remélhetőleg jó ideig nem kell hozzányúlni. A szervízben nagyon meg voltak elégedve vele, motorikusan is hibátlan, a fűtés tökéletesen működik. A szüleim először bolondnak néztek, hogy ilyen régi autót akarok, de amikor meglátták, nagyon tetszett nekik. Amióta megvan a jogsim, ilyen kocsit akartam. Életem első kocsija, és nagyon elégedett vagyok vele. Imádom! Smiley

[melléklet törölve az admin által]

VW 1302 (1972)
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #173 Dátum: 2007 Július 04, 15:23:31 »

Sziasztok!

Végre megtaláltam!! Napok óta keresem hol tudnék bemutatkozni - mert ezt egy nagy közösségben az új tagnak illik ugye!.
Nos az én kis bogaram egy 67 évvégi már 12V-os bogi, eredetileg szürke volt aztán kék lett, most meg "egyre több benne a bordó meg a fekete meg a natúr fémszín  Smiley de ha kész lesz megint szürkére vált. Csak addig még sok hajam hullik ki és vészes gyorsasággal lapul a pénztárcám! A tapasztalt BOGARASOK szerint ez teljesen normális, csak én nem vagyok az a haverok szerint..... Szerintetek?
« Utoljára szerkesztve: 2007 Július 04, 15:25:47 írta fecszso »

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #172 Dátum: 2007 Július 04, 14:53:25 »

Sziasztok!

Új vagyok itt teljesen, és rögtön egy zöldfülű kérdéssel kezdem: szervizelés ügyében melyik fórumtémába írhatok? Egy 71-es Bogár büszke gondviselője vagyok, és kellene egy gyors segítség: hol találok Budán (II./XII. ker környékén) akkumulátorost? Halódik az indítás, a szerelő elsőre nem talált semmit, akkor "meg is javult" egy időre magától, de most végképp megadta magát, és a szerelő szerint zárlatos lehet az akku egyik cellája, meg kellene nézetni. Hol néznek ilyet? A Várfok utcát és a Zsigmond teret mondta, de nem tudta biztosan, hogy megvannak-e még ott a műhelyek, a neten pedig nem találtam róluk infót. Egyébként normális, hogy a szerelő elküld, és nem tudja ő elintézni ezt? A Bogár előtt sosem volt autóm, nincs tapasztalatom ezen a téren (sem).

Hosszabb távra pedig érdekelne, hogy a különböző nagyobb felújítási munkákhoz kinek melyik szervíz, illetve kárpitos vált be.

Előre is köszönöm!

ui: a Bogárral három éve zümmögünk, családi darabként került hozzánk, és nagyon szeretjük.
Nem elérhető walaki
Hozzászólások: 167


a drágaszágom :)

« Hozzászólás #171 Dátum: 2007 Július 04, 14:32:49 »

Sziasztok!
Ez az első hozzászólásom, eddig csak olvasgattalak Benneteket!
Április 14. óta van meg az "én kici drágaszágom" Smiley úgyhogy ahogy átvettem, egyből a Rajzásra mentünk vele Smiley
Adatai: VW 1302LS 1972

[melléklet törölve az admin által]

VW 1302 (1972)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #170 Dátum: 2007 Július 04, 12:58:52 »

Végre itthon. Szépen jött, előztem is vele. Laszámítva a szaggatást, meg lövöldözést. Vettem bele gyertyát, megszakítót stb...

Itt a belseje:

Csomagtartóka:

Ez volt a "buzis belsö" alatt:

Szerintem a motor elég jó. Szép hangja van, nem füstöl. Inditózáskor elalszik az olajnyomás lámpa...

Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.