www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 00:51:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921182 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 ... 19
Nyomtatás
Szerző Téma: BOGÁRREGISZTER - Bogarak és Buszok nagy családja  (Megtekintve 686803 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #289 Dátum: 2009 Március 01, 13:27:26 »

EOD-729 VW1300 1966 júliusi gyártás, eredeti kaszni,(kisebb javításokkal) padló, újrahúzott ülések, fényezés előtt. Eredeti német papírokkal. a pótkulcs a kereskedő kulcstartóján van.... a rádiót 1969-ben építették be valószínüleg a 25.000-es szerviz alkalmával...
És pont egy éve,tavaly márciusban mikor Minx barátom volt is megnézni ezt az autót,még így nézett ki.Patinás volt,de egyáltalán nem felújításra szoruló.Így árulták egyben,ahogy a képen van,a végén már 500e Ft-ért.Volt ide a fórumra is betéve a bogi,nem érdekelt senkit sem.
Erre szétburították,összekenték valami alapozóval,de be már nem fejezték.
Kár,hogy nem tavaly ugrottál rá,akkor most nem kéne fényeztetned.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Sompi
« Hozzászólás #288 Dátum: 2009 Március 01, 13:12:56 »

EOD-729 VW1300 1966 júliusi gyártás, eredeti kaszni,(kisebb javításokkal) padló, újrahúzott ülések, fényezés előtt. Eredeti német papírokkal. a pótkulcs a kereskedő kulcstartóján van.... a rádiót 1969-ben építették be valószínüleg a 25.000-es szerviz alkalmával...










« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 01, 13:15:15 írta Sompi »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #287 Dátum: 2009 Január 30, 22:23:27 »

HKY-974 metálbordó, tulaj "Laza", baby fuchs felni, öregítve döntött lámpás sárvédőkkel, 1.8 (vagy 1,7) tuning motor
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #286 Dátum: 2009 Január 30, 21:46:33 »

szeVWasztok!
csináltam egy kis listát a keszthelyen és környékén mozgó autókról
DRF-024 1300-as sárgás vaj színű szép festés,jó állapotúnak látszik rendszeresen hsználják.(keszthelyi)
CJK-968 Mexiko 1 gazdás lehet, gyári piros erösen mattulva rendszeres használat.(keszthelyi)
ETB-514 1300-as bordó ,lehet hogy metál,sztem nem sűrűn használják.
CTF-720 1200-as mattult fehér,1962-es,döntött lámpás ,korlátos lökös ,tető csom.tartó,napi használatú,kicsit látszik rajt az elmúlt 40-50 év,de úgy szép ahogy van, keményen dolgozik nap mint nap(balatonmária)
ASS-119 1300 fehér, gyári fény kiv. a sárvédők, gyári áll. kiv. jobb tükör, gyakran használják(hévíz)
AJT-313 1303 narancs, első gazdás 197x, nagyon-nagyon megkímélt, mindene eredeti, gyári extra: rádió, jobb tükör, magastámlás ülés,  nem eladó Grin(cserszegtomaj)
BCM-323 1300 marina blue lemattulva, fekete lökösökkel, elefánttalp lámpák, 4 rácsos gép tető, külsü "esővédővel"(nemtom mia neve Embarrassed)(keszthely-cserszegtomaj)
DHC-763 1200 vanilia, nemrég újra fényezték, eredetileg metál zöld, napi használatú(felsőpáhok)
BHG-116 1300 fehér ránézésre jó állapotú (keszthely)
ADT-710 1300 s.zöld, szerintem gyári fényezés, elöl ámerikai index, sokszor látom, látszik rajt, hogy gazdája van és nem hajtója, jó állapotónak látszik, mindig vissza vagy előre int Cheesy(balatongyörök-becehegy hatátra)
CLV-854 1300 okker sárga ~'70 körüli, szinte napi használatú, ha nincs kettő hasonló színű a környéken akkor jubi felniken gurul Cheesy(keszthely)
AYN-457 1200 "indigó"kék, króm tojáslámpa talpak, babás lökös, szerintem kicsit magasabb a hátulja(nem ültették, hanem hátul rá emeltek... Grin)de jól áll neki, az autó 63-as de egy 62-es papírjaival éledtt újjá a tul sk. csinlta, ill. az apja, azé látszik rajta, hogy nem profi, de azért teljesen jó autó....(keszthely)
CCZ-822 1302 fehér, elöl ködlámpák, asszem fekete lökösök( keszthelyen láttam többször de .....)
BAL-401 1200 szürke, matt(kesztehelyen láttam)
CTK-452 1200 66-67 körüli asszem, (kesztehelyen)
HKY-974 metál bordó Huh
HKY-974 téglavörös Huh
EEU-272 1300 '71-es matt feka volt, most bézs, és teljes felújításon ment ketresztül, ami elég kalandos volt....., de kész köszönhetően, egy rezi autó javítónak és nagyobb részt Szekinek, ezüst veltmeister felniken gurul kicsit ültetve
ELR-775 asszem 1300-as, fehér, napihasználatunak tűnik, Balatonmagyaródon láttam
DLV-xxx ~70-es, piros friss fényezés, fekete lökösök, waresz alufelniken(bazsi)
AHY-940 1302 '72-es, narancs, full felújjított, csilli-villi, mengels feniken, eladó volt de nem igazán Cheesy(celldömölk)
GMC-598 ~70, közép kék, világoskék betétekkel, ferdinand feliratú napellenzővel, mengels felniken ültetve, 6 db kürt az elején, ködlámpa, szempilla, króm fellépő-köfelverődésvédő-szélterelő-kilincs alátét és még asszem szinezett az üveg is(keszthelyen)
CTB-024? flexkabrió, kicsit furi tetővel, szép metál kék, mengels felniken(kesztehelyen)
CLD-703 sárga, spar, napihasználatú(keszthely)
BNY-442 vwakos T2b busza volt szürke?, 1.6-os, 8 személyes(szigliget)
DFH-461 '69-es 1300-as, eredeti fényezésű, volt, Andris tagtársunk autója,azóta passzátáltallenullázottautója Sad (zeg.)
DZB-210 '71?, 1.3-as, gyári áll. asszem 2. tul, Gambo Wink(zeg.)
HKY-648 '7x, flexkabrio, metálbordó, mogyoró bőr belső, mengels felnik, ültetve, széles gumik, szélesített sárvédők, stb........Kornél(zeg.-pest)
DUB-301 '7x, 1300-as, flip-flop, fényezés, sport kipuff, szélesített felnik, átalakított hétsósárvédő, egyedi kör alakú 3db-os lámpákhoz(nagykanizsa)
ELR-770 '73-as? 1200-as(bolépített1.6-os Smiley), neuluxfekete Wink, ültetve, telefonfelnik, tébár(nagykanizsa)
GNX-967 '70-es, 1.3-as, s.kék, 1.6, dupla karbis, ültetve, szélesített felnik, színre fújt lökösök, hamarosan telefonokon fog gurulni (lenne már tavasz)(nagykanizsa)

CWD-737 '74-es, de 75-ös modell év, 1200-as jeansbug, eredeti mára lestrapált farmer belső, narancsról átfújták burdóra eredeti kaszni elemek, felújítás alatt......(cserszegtomaj)
DIJ-587 '71-es 16300-as Grin, L620 savanna beige, kívül gyárias megjelenés, belül marha bőr ajtó és ülés kárpitok, színben harmonizáló bézs fekete kombo, raid spótkómány, fordulatszám mérő, F560-as fireston gumik, és még ültetve is lesz Roll Eyes(rezi)
 
nem tudom, hogy jó-e ez igy de megosztom most veletek Smiley

« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 30, 23:20:11 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #285 Dátum: 2009 Január 28, 21:11:20 »

Gondoltam érdekel titeket Dudu sztorija!


Kedves Gábor !
Veronika lányom mutatta a képet a bogárról, meg a mailt.Nagyon
örültem hogy még mindig fut.Ha néha eszembe jutott és eltünődtem,
hogy mi lehet vele arra gondoltam, a legvalószínűbb, hogy roncsteme-
tőbe került.Ezért aztán nagy öröm volt újra látni.
Édesapám, id.Kriszt János hozta be 1966 júliusában egyenesen
Wolfsburgból a gyárból.A kitelepített ausztriai rokonoktól kaptuk
nagyapám utáni kárpótlási részként- ajándékként.A szüleim egy
vasárnap érkeztek meg vele Ajkára, ahol laktunk.Úgy emlékszem
54000.-Ft vámot kellett utána fizetni, a becsült  érték 50%-át.
Arra is emlékszem, hogy két "extrát" rendeltünk: a megerősített
lökhárítót, /ami látom megvan/ és a hátul nyitható hátsó ablakokat.
Apám mérnökember volt, igy kisebb javításokat, szelephézagállítást,
stb. sajátkezűleg végzett ahol nekem is segítenem kellett, és sokat
mostuk, garázsban tartottuk.Általában nem is kocsival járt
munkába /ca. 2km/ hanem gyalog, a kocsit kímélte.
Jártunk vele 67-ben a Tátrában, 68 nyarán Csehországban és az NDK-
ban., 72-ben az osztrák rokonokig mentünk kocsival, azt otthagytuk
szakszervízben, mi meg vonattal mentünk Olaszországba.
Apám halála /1974/ után anyám használta a kocsit de elég ritkán, mert
a régi lakásunktól nem messze dolgozott, az új lakástól meg majdnem
munkahelynyi távolságra volt a garázs.Aztán 1979-től én kezdtem
használni.Én akkor már Keszthelyen éltem, a Helikon Szállóban
dolgoztam.1980-ban kb.3000 km-es nagy túrát tettünk vele Erdélyben
az igazgatómmal, és semmi gond nem volt vele.Sajnos én már nem
tudtam garázsban tartani, és műszakilag sem sokat értettem hozzá.
Bár annál a motornál azért még hozzá mertem nyúlni egy két dologhoz,
ami a mostaniaknál kizárt.Tízéves kora után már évente kellett vinni
műszakira és ennek következtében a nyolcvanas években egyre
többet kellett rá költeni.1982 szeptemberébendebrecenből hazajövet a
Hortobágyon robbantam le vele, szelepvezeték eltört, szelepfej a hen-
gerbe esett.Egy hétre rá húztuk haza egy Ladával Füzesabony mellől
éjszaka.Veronika lányom aki 85-ben született, két évig utazgatott
benne a két nagymamához.1987-ben aztán kimehettem egy évre
dolgozni az NSZK-ba, igy gondolván hogy egy év után már
vámmentesen hozhatok kocsit is, eladtam 25000 Ft-ért.A vevőt egy
barátom hozta Hévízről aki a fiának vette meg a kocsit.Azóta sem
láttam, és örülök hogy még mindig fut.Hálás lennék egy-két képért.
Üdvözlettel: Kriszt János,  Keszthely

P.S.:A Hotel kicsit dilis segédmunkása még mindig vágja a rendszámot:
CM-59-24


utánna vette Dékány Tamás, Ő alakította kicsit át napi autó lett, lestrapálták ...majd tőle 99ben én
Nem elérhető Gaga
Hozzászólások: 2552


« Hozzászólás #284 Dátum: 2009 Január 26, 19:55:23 »

Hát akkor bemutatom a bogi új ruháját
http://auto.indavideo.hu/video/BeatleWar
Nem elérhető Melalo
Hozzászólások: 820


« Hozzászólás #283 Dátum: 2009 Január 05, 16:01:09 »

Tavaly Január 13-án valóra vált az álmom és megvettem a Bogárkámat, aki egy 71-es 1302-es modell.Elég ramaty állapotban volt,mikor megvettem,80eFt-ért és volt rajta több mint fél év műszaki,zöldkártya és adtak hozzá egy mp3-as, USB-s, kártyaolvasós fejegységet Blaupunkt hangszórókkal,a bal első sárvédő törve, szóval képzelhetitek milyen rossz bőrben volt szegényke...

A legelső dolgom a padlólemez csere volt, mert életveszélyes állapotban volt.Elkezdtem lekaparni a rozsdát és egyszerűen nem álltam meg, míg át nem kapartam magam rajta:-\
Ezt a "munkát" ha lehet így nevezni, egy olyan ember végezte, aki szakmája szerint karosszérialakatos,de mostmár így utólag egy biciklit nem bíznék rá!
Ennek az oka az, hogy a taposócserénél összehegesztette az alvázat a kasznival és a padlólemezzel,szóval már önhordó lett  Roll Eyes Amit mielőbb vissza akarok állítani!!

A motor az elején (kb. 2 hétig) jól duruzsolt, de utána az egyik henger megadta magát.Ez a hiba ki lett javítva,sőt volt egy kisebb motorgenerál is (olajcsere,gyertyacsere,megszakító,rotor,elosztófedél,szelepfedél tömítés stb.).
Alig 1000Km után bevittem a műhelybe a motort egy nagygenerálra és megállt bennem az ütő,mikor leengedtük az olajat, és korom fekete volt...
(Pedig tényleg pár száz km-t ment és nem is értettem,mi lehetett a baj,mert 5-en voltunk vele a Balatonon 10napi cuccunkkal és negyedikben tartotta a 60-at elég meredek emelkedőkön!!(Katalinpuszta, Rétság felé)
Mondjuk alapjárat itt se nagyon volt,hiába csavaroztam vagy akármi.Szinte minden megállásnál lefulladt.

Jelenleg szét van szedve szinte az utolsó csavarig.Csak a futóművekkel nem bírtunk, de majd tavasszal nekiállunk ismét.
Ha ez megvan,jöhet a teljes homokszórás,karosszériázás, fényezés, komplett elektronika csere,majd a kárpitozás ésatöbbi ésattöbi..... Wink

A motor jelenleg a műhelyben van.
Amit kapott/kapni fog:

- Vadi új hengerek,dugattyúk
- Hengerfej bemarva, szelepek köszörülve
- Szívótorok polírozás
- Összes tömítés csere
- Burkolatok fényezése
- Szinte minden kopó alkatrész, csavar csere
- Direkt szűrő
- Sport kipuf. rendszer stb.

Most pedig gyűjtögetek a teljes felújításra és addig ideiglenesen kivonva pihenget szegényke...

De ha minden igaz (és Isten is úgy akarja), most fogok venni egy jó állapotú 58-ast...
Ha meglesz azt is közlöm Wink
További szép napot!!

[a csatolmányt egy admin törölte]

[a csatolmányt egy admin törölte]

Keresek 1302/03 első sárvédőket, gyári új, vagy a gyárival megegyező üvegszálas koppintás érdekel.

'71 Volkswagen 1302
'79 Porsche 924
'73 Audi 80 LS
Nem elérhető biglaci
Hozzászólások: 37

« Hozzászólás #282 Dátum: 2008 December 22, 13:00:11 »

Valóban nem odavalók azok a dolgok. Ez mindössze a korabeli divatnak megfelelően lett benne vagy rajta hagyva. Ha jól tudom, akkor a belső fémlemez a műszerfal alatt valami gyári kiegészítő magnónak. Valamikor volt benne egy, de nem tudom mi lett vele.
A minősítésen is mondták, hogy ezek pont egy kicsit egyedibbé teszik. Viszont így tényleg nem teljesen eredeti állapot.
Köszönöm a véleményeket! Vigyázni fogok rá.
Narancs: Ne tudd meg mi minden ki lett szedve a belteréből.Smiley Ionizáló lámpa, rózsafüzér, keresztek, rengeteg apró semmire se jó dísz.
Nem elérhető biglaci
Hozzászólások: 37

« Hozzászólás #281 Dátum: 2008 December 22, 08:05:21 »

Sziasztok!

Laci vagyok és 2008-ban tettem szert az alant látható 1969-es 1300 típusú bogárra, egy családon belüli tulajdonoscsere után. A kisautó merkur számlája is megvan még. Az első tulaj nagyon vigyázott rá, garázsban tartotta, esőt-havat nagyon ritkán látott, méhvisszal ápolta, mindig a legjobbat adta neki, csak és kizárólag gyári alkatrészekkel szerelte. Ennek a nagy szeretnek köszönhetően 2008-ban egy átfogó kozmetikai ápolás után (illetve közel 5 éve egy helyben állt, így fék és csapágy korrekció azért kellett) veteránosítva lett és megkapta az OT rendszámot. A bogárka még mindig az eredeti állapotában van, soha nem volt törve, nem volt újrafényezve, nem volt lakatolva. Teljesen rozsdamentes. A motor sosem volt széthúzva. Benne kb. 110.000km van. Nemrég voltunk vele egy 600 kmes szinte egyhuzamú túrán és minden gond nélkül megtette az utat átlag 7.5 körüli fogyasztással. Az olajból nem csípett semmit sem fel.
Amit még kellene vele csinálni:
 - az alját újra alvázvédelmezni, mert azért az évek alatt az egy kicsit megfáradt, de rozsda még így sincs rajta
 - meleg motornál néha nem indul: a fogaskoszorú vagy a bendix kopott
Jelenleg egy hozzáértő Úrnál bérlem a bogárka helyét, ahol hasonszőrű veterán társaival pihen, mert nekem sajnos nincsen garázsom, a szabad ég alatt meg nem hagyom.







Nem elérhető dzsanni
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #280 Dátum: 2008 December 17, 13:59:22 »

Sziasztok!

 Pataki János vagyok. 2008 elején vásároltam egy '70-es bogarat Ratro kollégától , aki Pizzás úrtól vette korábban "patina style" Cheesy üzemmódban. Robi a rat look jegyében megültette derekasan és elöl keskenyítve is lett az autó , előbbi a mindennapi használat során kicsit kényelmetlen néha a fantasztikus  magyar utakon,  de az érzés és a látvány kárpótol. Wink
 Az idei évben voltunk több találkozón is már, igyekezni fogunk a jövőben is minél gyakrabban elmenni, egy nyárvégi Depóban is volt az autó onnan is lehet esetleg ismerős...
 Rendszámunk : GOY-410

Ééééés már itten is láthatóvá váltunk : http://www.vwdebrecen.click.hu/ 

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 18, 13:21:47 írta dzsanni »
Nem elérhető Doktor úr
Hozzászólások: 10


« Hozzászólás #279 Dátum: 2008 December 10, 22:47:37 »

Sziasztok!

Opóczki István vagyok, találkozókról páran már ismerhettek. Ma végre megvettem az első saját járgányomat: egy 1978as 1303 Oettinger cabriot. Sok köszönet érte Binci barátomnak! Holnap majd rakok fel róla pár képet, most viszont már ahhoz is fáradt vagyok, a sok izgalom minden erőmet kiszívta. Tongue

Megérekztek a képek:




« Utoljára szerkesztve: 2008 December 14, 22:12:23 írta Doktor úr »
Nem elérhető BOMO
Hozzászólások: 1


« Hozzászólás #278 Dátum: 2008 December 08, 11:47:53 »

Sziasztok!

Ez év májusában, Gumibogi-tól vásároltam meg A '03-ast.
Tipus: VW 1303
Frsz: DJN-080
Gyárt. év: 1974
Motor: 1600 ccm

És: (FÉL)AUTOMATIC!!

Mindenkinek szép napot!

Üdvw





Nem elérhető kisa
Hozzászólások: 86


« Hozzászólás #277 Dátum: 2008 December 02, 12:24:33 »

Sziasztok!

Kis András vagyok és 2008.03.03.-án vettem a bogaramat. Mikor beleültem és elindultam a próbakörre, már tudtam hogy megveszem. Ő 1971 decemberi 1200 De Lux. Második autó (Nekem első) így hát hétvégi használatban van és már egy találkozóra is elvittem idén. De jövőre sokra szeretnénk elmenni. Folyamatosan szépítgetem újítgatom és egy pár éven belül szeretném teljes felújítás alá vetni.
Röviden ennyi. Örülök ,hogy itt lehetek.  Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]

1.6 Smiley
Nem elérhető Orsika
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #276 Dátum: 2008 November 23, 20:48:27 »

Sziasztok, Orsi vagyok. Történetem a bogival inmáron 10 éves. ’98-ban, amikor megcsináltam a jogsit minél hamarabb autót akartam venni. Nézelődtem, kispolákot, széthajtott golfot nem akartam és akkor akadt meg a szemem a bogáron. Egyből tudtam, hogy ez kell! Nézelődtem, majd rátaláltam Sátánkára. A kocsi az évek alatt nemhogy jobb, hanem egyre rosszabb állapotba került, mondván most a pénz másra kell. Tavaly novemberben az életemben döntő változás lépett be. A kocsim ekkorra már siralmas állapotban volt, ráadásul fel is törték és vandál módon még több kárt okoztak benne. Ekkor ismertem meg Martint. Beszélgettünk és látta rajtam mennyire bánt a kocsim állapota. Elkezdtük szépen rendbe hozni. Ajánlott egy festési technikát, ami abszolúte nem kerül sokba. Kijavította a lakatos problémákat, majd kérdezte milyen szint szeretnék? Azonnal mondtam, hogy matt feketét , ő mondta, hogy törjük meg egy kis pirossal. Leadtam, majd pár nap elteltével hívott, hogy készen van mehetek érte. Amikor megláttam, el sem hittem, hogy ez az én autóm, annyira szép lett, hogy majdnem elsírtam magam örömömben! Ekkor elmondta,  mik azok a problémák amiket feltétlenül orvosolni kell. Kezdtük az autó teljes elektromos rendszerével. Majd a kuplungom is megadta magát és Martin a rengeteg munkája ellenére azonnal bevállalta  :. Mostanra ott tartunk, hogy elmondhatom az autóm műszakilag tök jó állapotban van. Martinnal együtt találtunk ki egy csomó mindent, mint az autó nevét, ami véletlenül született (soha nem volt neve, nem tartottam szükségesnek, hogy egy autónak neve legyen), de Sátánka adta magát  Evil. Lassan olyan már mint egy közös gyerek  Smiley. Tavaszra befejezzük a belsejét is, ami nagyon dögös lesz…. Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 November 23, 20:51:10 írta Orsika »
Nem elérhető Pallus
Hozzászólások: 174


« Hozzászólás #275 Dátum: 2008 November 17, 08:46:09 »

Sziasztok.

Október elején került tulajdonomba egy 1979-es T2-es busz. Rendszáma KUA 976, színe narancs. Motorja 1600-as, rövidváltós természetesen. Régi szerelem szunnyadt, mint már sokaknál. Elkezdődött a felújítás, és már egy donor busz is a tulajdonomba került azóta.
Bővebben olvashattok a http://vwt2.blogspot.com oldalon!

Remélem eljutok a találkozókra is, nem csak a forumra.

üdv:

Pallus

Volkswagen Transpoter Type2 1979
Vespa PX 200 1981
http://vwt2.blogspot.com
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #274 Dátum: 2008 November 16, 10:07:18 »

VW 1200 De Luxe (1961)

Nagyon szuper állapotban, bár nem eredeti motorjával, szépen újrakárpitozva, faltdach tetővel, amire álmaimban sem gondoltam, hogy ha lesz bogaram, akkor lesz neki. Kis korom óta titkon 1960-1964 közöttit akartam, most valóra vált  Smiley

Nem tudok betelni vele, imádom és jobban vigyázok rá mindennél...

Bárki bármi infót tud róla, vagy találkozóról van képe, akármi, az ossza meg velem! Mindent tudni akarok róla Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 30, 22:08:54 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #273 Dátum: 2008 November 13, 16:47:28 »

no.akkor 'A' doka... alakulgat felni rajta,nem volt konnyu,ultetes meg a regi,de megy meg lefele kicsit  amugy szep es jo.koszonet:Hollo,Bigbug,RNIE,Ratro,Maresz,Edebug,Gumibogi meg mindenkinek.koszonom.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 November 14, 18:32:38 írta drflexes »

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Baki66
Hozzászólások: 232


« Hozzászólás #272 Dátum: 2008 November 12, 20:25:23 »

Sziasztok GRY-024 a  Kicsi Kocsi Egerből Smiley Születet : 1970-ben , de jelenleg egy 1982-es Mexikó kasztni van rajta , Hivatlosan 1300 köbcentis  Grin Én 2-éve használom szinte napi használatban . Azóta folyamatosan szépítgetem , remélem tavaszra , de legkésőbb Kiskörére elnyeri a "végső" pompáját Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]

A bogár több annál, mint amit ember alkotni tud !

VW1300 / Alváz , motor , váltó  1970 Wolfsburg / Kaszni 1982 Mexikó

Bakalár László
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #271 Dátum: 2008 Október 31, 20:57:18 »

Az átalakítás óta nem is mutattam meg hivatalosan. Szörnyeteg Lajos. Bár a családban csak Athinának hívják.
Szóval innen indultunk:





Aztán találtam neki egy kicsit jobb kasznit





Aztán 6ooo Ft ráfordítás után most itt tartok






Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #270 Dátum: 2008 Október 30, 22:38:29 »

Ez hasznos mindenkinek:
bármilyen webes oldalra feltöltött képet tudsz linkelni
jobb gomb kép hivatkozásának másolása aztán itt a szövegmezőben amikor firkálsz kép beszúrása ikonra ráklikkelsz (flash beszúrása ikon melletti) s oda beilleszted a kép linkjét .
ha nincs feltöltve a kép  sokan megteszik ezt neked de pl flickr vagy egyéb képmegosztókra te is feltudod tölteni képtár tárponthu meg ezek a magyar szinvonalak is megfelelőek...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #269 Dátum: 2008 Október 30, 13:06:26 »

.
.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #268 Dátum: 2008 Október 30, 13:06:03 »

Sziasztok!
Tóth Bálint vagyok, a bátyám( DLL-962 ) már régóta fent van a fórumon, -ikrek vagyunk
Közösen bütyköljük a vasakat, amit tudunk. Van két buszunk + egy dokánk.
.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #267 Dátum: 2008 Október 30, 13:05:21 »

Sziasztok!
Tóth Bálint vagyok, a bátyám( DLL-962 ) már régóta fent van a fórumon, -ikrek vagyunk
Közösen bütyköljük a vasakat, amit tudunk. Van két buszunk + egy dokánk.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető öcsi bogara
Hozzászólások: 121


csoda bogár

« Hozzászólás #266 Dátum: 2008 Október 28, 22:18:41 »

sziasztok ernő vagyok a bogaras?!

[a csatolmányt egy admin törölte]

csak a bogár na meg én
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #265 Dátum: 2008 Október 27, 22:40:10 »

Sziasztok. Fekete Viktor vagyok. Van egy 66-os bogaram,amit nagy nagy gondosággal probálok széppé varázsolni a saját kereteimen belül.Ő az első autom. Remélem nemsokára be tudom fejezni.
Üdv mindenkinek

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #264 Dátum: 2008 Október 27, 21:23:10 »

Sziasztok!Bozai Laci vagyok.Ide irok elöször ahogy ilik.Bogaram adatai:1971-es VW1302S motor:typ4.95-ben vettem 99-ben készült el az alap.most ilyen!
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 27, 21:25:13 írta vwboxer »

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető SzabadkaiAttila
Hozzászólások: 17


1303

« Hozzászólás #263 Dátum: 2008 Október 12, 21:33:14 »

Sziasztok! Szabadkai Attila vagyok Pécsről, és a CCT-307 rendszámú ezüst bogárral élek együtt hat éve töretlen boldogságban. Ő az egyetlen autóm, úgyhogy télen-nyáron minden nap használatban van, amit meglepően jól bír, bár időnként felüti a fejét némi rozsda itt-ott, meg azért a napi használat jelei is látszanak rajta. A forgalmi szerint 72-es, és 1.3-as, valójában 1.6-os.

Itt találhattok róla még képeket: http://dudu.szabadkai.hu/

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #262 Dátum: 2008 Október 09, 14:13:18 »

Vajer Gyula vagyok 77 éves. 40 éve vettem a bogaramat használtan Nyugat Német országban,egy orvostól. Fekete volt a szine a kocsinak amit 1962-ben gyártottak. Ritkán járok a találkozókra,de a tavaszi rajzásokon ott szoktam lenni. Amikor hazahoztam a kocsit nekem jött egy német pacák,és jó barátságba kerültem vele.A mai napig tartjuk a kapcsolatot. Budapesten lakom,és KDF-et kértem meg,hogy tegyen fel képet,mivel nincs internetem.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #261 Dátum: 2008 Szeptember 12, 19:23:15 »

Sziasztok!
Szeretnénk mi is bemutatkozni. Szamár elől! Szokolai Balázs volnék Becenevem Szoki - PuPáK - Balásska vagy ahogy jól esik. Rég meglettem fertőzva kedves unokatesóm által, akit talán már ismertek, de őt nem is leginkább a tűzprios dokáját. Na de nem terelem a szót. Jó magam megvettem életem első autóját. Bemutatom nektek a Zöld Békámat.

Terveim szerint egy kicsit szeretném lakóbusznak átalakítani, de elsődleges célom, hogy jó gazdája legyek és szépen felújítsam A-Z-ig.
Már elindultam az úton:

De hát van még mit csinálni rajta. Wink
Hát ennyit röviden.
További sok sikert mindenkinek. Igyexem jó forum olvasó lenni.
Üdv: Szoki

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Július 29, 11:32:08 írta bszoki »

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #260 Dátum: 2008 Szeptember 12, 14:33:35 »

Halihó mindenkinek. Végre megtettem az első lépést hogy megvalósítsam régi álmomat. Sikerült beszereznem két buszt, ami másnak roncshalmaznak tűnhet de nekem valóságos kincsek. Első tervek szerint csak a kék lett volna összerakva, de találtam más vállalkozó szellemű embert is a családban aki talpra állítja a fehéret is egy harmadik busz segítségével. Bízom benne hogy jövő nyáron már roboghatok vele a találkozókra.



[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 November 12, 20:48:21 írta kuncapetyka »

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #259 Dátum: 2008 Szeptember 05, 17:20:49 »

Akkor végre bemutatom a megújult bogit:
'68 & '70 keverék, rücsivel telibefújva, matt szürke (rat szerű), 1300-as F-es blokkban duplaszívós szerkezet. Motoron kívül többnyire minden felújítva amennyire anyagilag tehettem. Remélem nemsoká az utakon találkozhattok vele Smiley



[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető milkabogar
Hozzászólások: 146


« Hozzászólás #258 Dátum: 2008 Szeptember 03, 11:21:06 »

Sziasztok!
Lehet, hogy néhányan már ismeritek Milkát, de azért írok róla néhány sort: 1963-as,idén jubiláltunk, 10 éve vagyunk együtt, anno a ballagásomra kaptam őt. 2005-ig otthon laktam a szüleimmel Kiskörén, amíg be nem fejeztem a sulit, addig napi szinten használtam+jártam talikra is, igaz, akkoriban még nem olyan aktívan, hiszen mindennap mentünk ide-oda. 2005-ben felköltöztem Bp-re, Milka pedig ott maradt Milkapapikáéknál, úgyhogy maradtak a talik és persze amikor hazamegyünk, mindig kihozom és járunk vele egy kört. Otthon garázsa van, itt pedig állhatna a szabad ég alatt, de az ő korában?  Cheesy Jó ez így, legalábbis az eszemmel tudom, de a szívem vérzik, ha arra a 7 évre gondolok, amíg minden nap együtt róttuk az utcákat...
Remélem, még sokáig együtt leszünk, úgy érzem, nem tudnék megválni tőle, egyenlőre nincs is szükség rá, csak maradjon így.  Smiley
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #257 Dátum: 2008 Augusztus 14, 22:43:50 »

Azt hiszem Őt még nem tettem be ide! Germán névre hallgat!  Grin

A második Bogaram:            - 1964-es VW 1200

                                      -  nagyrészt eredeti fényezés, eredeti belső

                                      - gyári fém tolótető

                                      - sok-sok évig állt egy kertben, most felújításra vár!  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kicsike
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #256 Dátum: 2008 Június 27, 11:38:56 »

Halihó!
Na, úgy döntöttem itt az ideje, hogy írjak (igaz épp tegnap 1 éve,hogy birtokomba került a második-mostmár egyetlen Bogaram!-az idén tavasszal kezdtem használni, amikor a másiktól érzékeny búcsút vettem.)   
1974-es 1300-as fekete-bordó Bogár (CHA-236).

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #255 Dátum: 2008 Június 26, 21:33:46 »

sötétkék '64es
IF-00-89
első itthoni tulajdonos Zgólay Adorján
http://img5.tar.hu/typ117/img/35179436.jpg#3
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #254 Dátum: 2008 Június 09, 19:08:16 »

Sziasztok! Megérkezett a családba a buszom Smiley
1968-as T2/A Westy, "pisztáciazöld" színben
Sok köszönet a belefektetett melóért joco forúmtársunknak, a munka fázisait itt nézhetitek meg:
http://picasaweb.google.com/bogaram.53/Vw_transporter_westfalia_1968
Bár T2/A vannak benne praktikus T2/B elemek, mint a torziós tárcsafékek, előlről nyíló westy tető, stb.
Amint lesz egy kis időm részletesen leírom mi is van benne pontosan.
Köszi BigBugnak a sok tanácsot és Hollónak a busz nevét ami: "Micsoda" lett Smiley


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető W.Ági
Hozzászólások: 1

« Hozzászólás #253 Dátum: 2008 Június 02, 14:58:08 »

Sziasztok!
Szombaton Tökölön két srác rábeszélt, hogy regisztráljak. Megtettem. Még új Bogaras vagyok, de a szeretet már régi. Az idén februárban rátaláltunk egy 1200-as, 82-es Mexikói csodára.  A különlegessége az, hogy LPG-s. Felteszek egy képe. Igaz még nem olyan szép, mert feújítás előtt áll. Egyenlőre kiélem magam rajta, és ha jön a hideg irány a műhely.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #252 Dátum: 2008 Június 01, 18:27:01 »

Vérző szívvel, de inkább keresek egy jó gazdát a kis autónak...
Remélem nem fogsz csalódni bennünk, gondos szerető gazdi módjára vigyázunk Rá és csinosítgatjuk tovább.

[a csatolmányt egy admin törölte]

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Bittymakk
Hozzászólások: 74


« Hozzászólás #251 Dátum: 2008 Május 20, 21:34:27 »

Sziasztok!

Hát nem gondoltam volna, hogy erre a sorsra jutok, de sajnos el kell válnom Bíborkától. Még egyszer sem írtam magunkról, hát itt az ideje pár sornak:
2002 Januárjában vettem meg ezt az 1969-es 1300-as autót egy Skoda 120L helyett. Munkába kellett valahogy járnom a lakihegyi rádióadóból (itt kaptam
szolgálati lakást) és a kiszemelt skodrit elvitték előlem. Szerencsére... Semmit sem tudtam akkor a Bogarakról, így nagy lendülettel vetettem bele magam
az Index bogaras fórumába. Itt ismerkedtem aztán meg először Partizánnal, Pityubácsival, Stonemennel és szépen lassan az egész fórumózó családdal.
Találkozókra jártunk, népautóztunk, sárgabogaraztunk, összeröffentünk szerelgetni (SZMB), vagy csak egyszerűen meginni egy sört.
Lakihegyről Tatára költöztem ahonnan szintén Bíborkával jártam be Pestre dolgozni. A költözés még most is a szemem előtt van. Bíborkával háromszor
fordultam egy nap alatt, a nyakamat a vasalódeszka nyomta, a lábam között akvárium :-).... Szépen nézhettünk ki. Az autó kasztnia felett szépen lassan eljárt
az idő, így a 2004-2005-ös évben az autó egy Indián féle nagygenerálon vett részt. A motort kivéve -mivel azzal nem volt gond- minden renbe lett rajta téve.
Tatáról Gárdonyba költöztem.2005-től ügyes bajos teendőim miatt egyre kevesebbet használtam az autót, anyósomék garázsában pihent. Nagy emlék még
az esküvőm, ami előtt az egyik barátomat egy székesfehérvári parkolóban tanítottam meg a kicsi-kocsi kezelésére. Aztán jött a családalapítás, lakásvásárlás,
hitel és a többiek... A szokásos útvonalon (Parti bácsi ezt jól le tudja írni) arra a megállóra érkeztünk, hogy első autónak Bíborka nem igazán felel meg, másodiknak
megtartani pedig jelenleg nincsen sajnos lehetőség. Vérző szívvel, de inkább keresek egy jó gazdát a kis autónak, minthogy végignézzem, ahogy "az út szélén"
lassan lerobban. Ez az a tpikus helyzet, amiben nem lehet jól dönteni. Végiggondolva a dolgokat, talán ez lesz az első nagyobb döntésem, amit meg fogok bánni.
Szóval nagyon remélem, hogy csak ieiglenesen, de meg kell válnom a bogarazástól.... :-(  De remélem a díszes társaságtól nem!

Hát egyenlőre ennyi...

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #250 Dátum: 2008 Május 15, 15:52:43 »

a még fel nem töltött képek ahogy állt és ahogy kezd alakulni

[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 ... 19
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.