www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 01:12:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921182 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 ... 19
Nyomtatás
Szerző Téma: BOGÁRREGISZTER - Bogarak és Buszok nagy családja  (Megtekintve 686834 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #329 Dátum: 2010 Július 23, 21:49:06 »


Ide, vagy esetleg más tpopicba?
ide történet is, meg fotó is jöhet
szerelési kérdések az SzMB-be (szereld magad bogarad) a többi meg kb egyértelmű
Nem elérhető Styefi
Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #328 Dátum: 2010 Július 23, 21:46:26 »

üdv a fedélzeten!
jöhetnek a történetek, meg a fotók is Smiley


Ide, vagy esetleg más tpopicba?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #327 Dátum: 2010 Július 23, 21:26:55 »

Üdv Mindenkinek!

Megkésve írok a regiszterbe, de most lett aktualitása!
2006 telén vásároltuk a '70-es 1300-as gyöngyszemünket, ami akkor nagyon jó kis vételnek tűnt. A nagyon jó vételből tavaly ősszel kasznicsere lett, így egy '70-es Bogim van, '71-es bódéval. Azóta folyamatosan újul, a jómunkához idő kell elvével! Remélem sok érdekes trükköt, infót tudok tőletek begyűjteni a további építéshez, és ha valaki szeretne jó sztorikat hallani a kocsim eddigi alakulásáról, az ne kíméljen!:D
üdv a fedélzeten!
jöhetnek a történetek, meg a fotók is Smiley
Nem elérhető Styefi
Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #326 Dátum: 2010 Július 23, 21:21:39 »

Üdv Mindenkinek!

Megkésve írok a regiszterbe, de most lett aktualitása!
2006 telén vásároltuk a '70-es 1300-as gyöngyszemünket, ami akkor nagyon jó kis vételnek tűnt. A nagyon jó vételből tavaly ősszel kasznicsere lett, így egy '70-es Bogim van, '71-es bódéval. Azóta folyamatosan újul, a jómunkához idő kell elvével! Remélem sok érdekes trükköt, infót tudok tőletek begyűjteni a további építéshez, és ha valaki szeretne jó sztorikat hallani a kocsim eddigi alakulásáról, az ne kíméljen!:D
Nem elérhető kfruzsi
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #325 Dátum: 2010 Május 31, 10:51:31 »

sziasztok,

végre nekem is lettek képeim a 71-es 1200-as bogaramról, csak nem tudom, hová kell feltölteni :-)



[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #324 Dátum: 2010 Május 10, 18:25:58 »

Jónak tűnik! Gratulálok!! Wink

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető deva
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #323 Dátum: 2010 Május 09, 20:41:30 »

Szép estét!
 
itt lenne pár kép a Bogárról:

http://picasaweb.google.hu/vicka6/Bogaram

deva

Védd a környezetet, járj busszal!!
Nem elérhető deva
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #322 Dátum: 2010 Május 07, 09:35:36 »

Szép Napot mindenkinek!

Stinner Dávid -deva- vagyok Sopronból. A T3-asom mellé tegnap vettem Pécsen egy bogarat Cheesy. Őt Ő, a feleségem fogja hajtani. Egy 1302L-es, AB motorkódu, kicsit fakó, de szép állapotú bogárról van szó.
És most átmegyek a szóljatok ide topic-ba...

deva

Védd a környezetet, járj busszal!!
Nem elérhető Hzoli
Hozzászólások: 2

« Hozzászólás #321 Dátum: 2010 április 07, 21:36:29 »

Sziasztok! Üdv. mindenkinek, Zoli vagyok autós körökben benzingőzben tengetem napjaimat. Szeretek bogarakkal bütykörészni gondoltam regisztrálok ide hátha sikerül még egykét baráthoz és hasznos infóhoz jutnom.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #320 Dátum: 2010 Február 21, 20:58:08 »

Talán ezeket nem ITT kellene megbeszélni!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kisbalczer
Hozzászólások: 22


« Hozzászólás #319 Dátum: 2010 Február 21, 11:31:27 »

bogárka:)
kicsit hóbelepte

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tweety
Hozzászólások: 1

« Hozzászólás #318 Dátum: 2010 Február 09, 19:04:12 »

Sziasztok én piggy vagyok.Én pár napja vettem egy 1971-es 1300-as fehér bogárkát gyönyörű csodás állapotban van minden nap használom. Szeretnék egy jó kis családba bekerülni mi a próbatétel?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #317 Dátum: 2010 Január 27, 15:26:21 »

Sziasztok!

üdv a fedélzeten, válaszolok a "szóljatok ide" topikban,
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=2.0
ide csak autók képeit és leírását gyűjtjük, azt rakhatnál fel.
Nem elérhető rarobika
Hozzászólások: 48

« Hozzászólás #316 Dátum: 2010 Január 27, 15:18:53 »

Sziasztok!
Én új vagyok a témában, de remélem mihamarabb már lényegesen többet fogok tudni a bogarakról.
Eddig veterán motorok felújításával foglalkoztam szabadidőmben. De most úgy határoztam, hogy belefogok egy bogár felújításába, vásároltam is egy 1969-es 1300-as nem túl jó minőségűt. Pár kezelőszerv nem működik a műszerfalon és nem is nagyon jövök rá, hogy gyárilag, hogyan kéne működniük.
Gondoltam még mielőtt teljesen szétszedem, megkérdezem olyanoktól aki értenek hozzá, hogy melyik gombbal mit lehet irányítani. Van a rádió felet két gomb azokra sikerült rájönnöm ablaktörlő, illetve a jobb oldali az meg világítás, van a rádiósmagnó alatt két tekerős gomb amin nyilak vannak körbe, ez gondolom a levegőt szabályozza de melyik hol, illetve jobbra fordítva nyitja, balra zárnia kéne a szellőzőket? Van a műszerfalon a kormányhoz közel, aluról egy kis kapcsoló amit elkapcsolva a műszerfalon is visszajelez vmi spirálos fűtést, ez mit fűt? illetve a kézifék mellett van két kar amire azt mondták, hogy a fűtést lehet vele szabályozni, és hogyan előre meleg vagy előretolva hideg. Meg azt vettem észre, hogy a kart hátrahúzva a gép sokkal egyenletesebben, rángatás mentesen megy, ez lehetséges?

Illetve keresgéltem, de a neten nem nagyon találtam magyar nyelvű kézikönyvet hozzá, ti tudtok oldalt ahol el tudnák olvasni egy képkönyvet?
Előre is köszönöm a segítséget.
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #315 Dátum: 2010 Január 16, 09:39:15 »

Ez, ez volt?
_____________________________________________________________________________________________________________

<beszúrt kép törölve>

Eladó egy felújított jó motorikus állapotban lévő bogár. Új gumikkal, 1 év műszaki, 1 év zöldkártya  Grin

1 évvel és sok munkával ezelőtt Grin
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 16, 09:41:30 írta david »
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #314 Dátum: 2010 Január 15, 16:49:36 »

Ez, ez volt?
_____________________________________________________________________________________________________________



Eladó egy felújított jó motorikus állapotban lévő bogár. Új gumikkal, 1 év műszaki, 1 év zöldkártya 1.150.000ft
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #313 Dátum: 2010 Január 01, 18:53:40 »






Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #312 Dátum: 2010 Január 01, 18:30:11 »

http://kep.ivpicture.hu/267842.jpg
még ezt akarom a műszerfalba

http://kep.ivpicture.hu/267843.jpg
orra

http://kep.ivpicture.hu/267844.jpg
még rendet kell rakni Embarrassed

http://kep.ivpicture.hu/267845.jpg
szive Wink
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #311 Dátum: 2010 Január 01, 17:38:08 »

     http://kep.ivpicture.hu/267783.jpg
http://kep.ivpicture.hu/267784.jpg

http://kep.ivpicture.hu/267785.jpg
http://kep.ivpicture.hu/267786.jpg
http://kep.ivpicture.hu/267787.jpg


elkészül a kicsike , lassan!!
milyen? (majd még képelek Wink Cool!
még a kipufogó fölötti lemezt cserélem ki , holnap szerelhetőre , olyan króm lemez lesz ott mint a raly autók taposója szokott lenni Wink
xXxpittaxXx
« Hozzászólás #310 Dátum: 2009 November 23, 18:37:24 »

ÜD V |
    W .

Bejelentem, hogy 2009.november 21-én meg"vettem" első VW Bogaramat, egy 1303-as 1973 augusztusi(1974-esnek számít)1300ccm-es nem TIP-TOP, de gyári állapotú bogaramat...Neve: Aranka (Arany színéről kapta) Tudom, és láttam! hogy milyen állapotú a Bogár, és mire képes. Tudom azt is hogy rengeteg pénz, és sok idő, nah meg a meló...Smiley
Motor, váltó, kuplung, kormányzás, gyújtás teljesen tökéletes...nem eszi az olajat, átlagfogyasztásról sajnos nem tudok semmit, mivel szombaton hozzuk le az előző tulajtól: Petya1303-tól, és az út hossza 100km, majd ott kiderül...Smiley
Többet majd a BLOG-omon olvashattok róla, hisz csak neki hoztam létre:) www.vwpitta.blogspot.com
Üdv: Pitta

Képek:





« Utoljára szerkesztve: 2009 November 27, 22:05:40 írta VWpitta »
xoyox
« Hozzászólás #309 Dátum: 2009 November 03, 17:02:40 »

Itt a haverok "Büffel"-nek neveztek (Bivaly)
1000 juroert vettem kis kaszni javitas utan azonnal utcara tettem , a kormanyzasa nehezkes a szeles kerekek es a kis kormany miatt.  E miatt nem csipem annyira . . .ja es visszarakom az eredeti üleseket , mert ezzel a GTI ülessel kenyelmetlen ...
Idöközben eladtam € 7,300.- ert



« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 13, 10:13:11 írta xoyox »
xoyox
« Hozzászólás #308 Dátum: 2009 November 03, 16:54:07 »

a Lavina

1965-ÖS
3 motorral  szaguldozott eddig
34-50-95 LE
Minden kicserelve, lefestve, athuzva, pico-bello allapotban
amugy elado -kene mar mast bütykölni
A Kocsi jelenleg ujra eredeti allapotra visszaepitve var az uj gazdara, az eddig beepitett alkatreszeket darabonkent majd mind  sikerült eladnom.
Közben gyarapodtam egy Boxsterrel.
Balra leghatul letakarva alszik a Lavina , mellette egy frissen elkeszült  MINI 850, elöl a Boxster ( Minden elado )









« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 21, 08:55:53 írta xoyox »
Nem elérhető szökesuki
Hozzászólások: 27


« Hozzászólás #307 Dátum: 2009 Október 26, 20:06:47 »

Én Boglárka vagyok és 1971-ben jöttem le a szalagról de forgalomba csak 1977-ben kerültem. Már sok tulajom volt szám szerint 8. Régen Bp-en laktam de most az új gazdik levittek vidékre. Nagyon jók hozzám garázsba tartanak vigyázznak rám mindig kapok valami új rucit. Tiszta és rendes vagyok. Igaz 1996 óta (03.27) kivontak a forgalomból és a régi szürke papírom sarkát lecsipték...... igy álltam és vártam a csodát majd rámtalált az egyik gazdim és befogadott. Majd szereztem egy második gazdit és együtt kaptam új papírokat és most végre egy nagyon boldog családba élek. Amióta törvényes gyerek vagyok már voltam pár talin és sok aranyos barátra találtam. 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #306 Dátum: 2009 Október 19, 20:06:37 »

Nos üdv!


Nem elérhető dch733_janko
Hozzászólások: 25


BITANG

« Hozzászólás #305 Dátum: 2009 Október 17, 12:50:01 »

Nos üdv!

Hosszas tötymörgés-szöszölés-stb... után végre Bitang is összeállt. '68-as 1.2-s "D" kódú motor, kicsit lelakott bódé, új első híd... 2007 márciusban vettem, kb. 1 évet jártam vele, majd 2008 májusban szétszedés - lakatolás (ami sajnos csak lemezelés, az is olyan amilyen, szóval lesz vele munka még rendesen) - fényezés - futómű - motor, műszaki, stb... Így 2009 szeptember elejétől újra járom vele az utakat Smiley



[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #304 Dátum: 2009 Október 14, 13:37:03 »

Sziasztok!

Fancsali Tibor (Fancsi) vagyok. Egy 64-es faldach-os bogaram és egy 67-es sparkaferem van. A spar eladó, mert kettőt nem bírok megcsinálni. A faltdach a végét járja kellene egy új. Tud valaki? Százhalombattán lakom. Sárgabogárilag a környéken tudok segíteni(de nem tudtam beregisztrálni). A bogárnak nincs neve. De valami öreguras kellene neki, a Karl-on gondolkoztam.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #303 Dátum: 2009 Október 01, 20:37:51 »

No, akkor beteszem ide is, megmarad. Majd lesznek még képek, de úgysem szép... :-)
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #302 Dátum: 2009 Szeptember 18, 16:57:58 »

3 év után végre nagyjából elkészült a gépünk Cool  (egy két apróság,mint pl. az aktívszenes benzingőz szűrő rendszer csövezése nincs még készen)

a mai napon megkapta az OT rendszámokat OT 27-56, hamarosan feltűnik az utakon is.

Adatok:
VW Typ 181, 1974 márciusában gyártották Mexikóban, majd az USA-ban futott két évet, és 1976-ban hozták át Európába.

Motorja, váltója minden eredeti, a motorja AM kódú. A színe L11E Canary Yellow, ugyanezzel a színnel gurult ki a gyárból is.




Képek:
vásárláskor: (nagyjából 80%ban gyári fényezés volt rajta, minden eredeti matrica megvolt, a lámpák, indexek még mind az eredetiek, 1974-es gyártásúak)




jelenleg:




http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #301 Dátum: 2009 Szeptember 18, 16:56:21 »

3 év után végre nagyjából elkészült a gépünk Cool  (egy két apróság,mint pl. az aktívszenes benzingőz szűrő rendszer csövezése nincs még készen)

a mai napon megkapta az OT rendszámokat OT 27-56, hamarosan feltűnik az utakon is.

Adatok:
VW Typ 181, 1974 márciusában gyártották Mexikóban, majd az USA-ban futott két évet, és 1976-ban hozták át Európába.

Motorja, váltója minden eredeti, a motorja AM kódú. A színe L11E Canary Yellow, ugyanezzel a színnel gurult ki a gyárból is.



http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #300 Dátum: 2009 Augusztus 15, 18:40:39 »

Szevwasztok!
2008 szeptemberében vásároltuk ezt a csodás autót. Smiley 1968-ban született 1.3-as minden eredeti rajta Grin. Rendszeresen viszem szervízbe, esőben nem használom(akkor a garázsban búslakodik) Smiley
Kép:


Videó:
http://www.youtube.com/watch?v=76M7DCgF6cs

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #299 Dátum: 2009 Augusztus 09, 00:47:56 »

Az autóm (lassan két éve kómában)
a többit találjátok ki hozzá (utálom - imádom )



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Robpanzer
« Hozzászólás #298 Dátum: 2009 Július 27, 22:43:55 »

No, mivel eddig még nem regisztráltam, ezért most megteszem ezt a döntő lépést Grin
A Gép adatai:
Neve: Lili
Típusa: 1303 gyárilag, (forgalmi szerint 1300 deluxe haha:) )  de jelenleg 1.6-os motor van benne, és folyamatban van a tárcsafék project is
Gyártási éve: 1974 a forgalmi szerint, de az eléggé Science fictionos, én 1972 körülre teszem
A tulajdonosok számáról fogalmam sincs, azt tudom, hogy a depóban szerepelt régebben, és volt egy tulaja aki Tahitótfaluban lakott/lakik. Állítólag ő fényeztette át a kocsit metállila színre.  Aki bővebb infóval rendelkezik a járgány eredetéről, és megosztja velem, azt megköszönöm.Smiley
A járgányt egyébként 2007-ben vettük, azóta folyamatosan csinálunk rajta valamit, folyamatosan "változó korban"van Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Sompi
« Hozzászólás #297 Dátum: 2009 Július 19, 14:05:33 »

Jujj Cheesy Megvetted az abes bogarat ? Grin
Mindenesetre lesz melod vele boven, ha ebbol szep es jo bogarat akarsz! Sok sikert es kitartast hozza!
ez az abes-é...  Roll Eyes
Nem elérhető belayb
Hozzászólások: 47


« Hozzászólás #296 Dátum: 2009 Július 18, 16:31:18 »

Baracskáról vettem, ami viszont vigasztal az állapotával ellentétben, hogy rendezettek a papírjai és nincs körbehegesztve az alvázszáma mint az előző bogaramnak. Grin
Képeket inkább holnap csinálok, mert most épp leszakadt az ég de rendesen
Az állapotáról még annyit, hogy 2006-óta állt szegényke, ebből legalább egy évet a szabadban.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Július 18, 16:37:40 írta belayb »

"kleiner wagen grosse liebe"
            DWR-362
Nem elérhető belayb
Hozzászólások: 47


« Hozzászólás #295 Dátum: 2009 Július 18, 16:09:37 »

Szóval!
Tegnap ismét bogár tulajdonos lettem(8 év után) Grin, igaz még nincs a nevemen a kocsi, de mindenféleképpen a nevemre fogom íratni.
Egy 1971 06 22.-én Magyarországon forgalomba helyezett, elég romos állapotban lévő kocsi.
Rendszáma: DWR-362. Szép lassan elkezdem felújítani, nem kapkodom el. Cool
Üdv mindenkinek.

"kleiner wagen grosse liebe"
            DWR-362
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #294 Dátum: 2009 Június 23, 19:23:39 »

Sziasztok,

Bár az esetek nagytöbbségében ide azért ír az ember mert hozzájutott élete álmához - és bár ez nálam is fenn áll - ennek ára volt.

Kikerülhet a regiszterből Töfi (T2a 1968) - Ő elment Angliába kb. 2 hónappal ezelőtt - jó gazdihoz került járja a világot:



A mai napon Alfréd (Mexico 1984) is elhagyta a flottát, Ő is kikerülhet a regiszterből - Ő is jó gazdihoz került egy fiatal Francia srác vette meg (élete első autója) - épp úton vannak Franciaország felé.



Illetve amint kész lesz és nevet is kap bekerülhet a regiszterbe az új projekt T1-es, remélem jó gazdája leszek:



Ő épp készül ha minden jól megy már idén talpra áll.

Hát ennyi....

Bushi

Nem elérhető boat74
Hozzászólások: 40


APV-061 Attila, Győr

« Hozzászólás #293 Dátum: 2009 Május 15, 00:35:57 »

Sziasztok!
Bejelentkeznék én is a "családba"  Cheesy
Két hete újra bogaras lettem végre! Bár ezt mondták már előtte is néhányszor...
Szóval az autó 1974-es és 1300-as, egyidősek vagyunk! Szerintem egész jó állapotban van, persze nem hibátlan - de ez benne a szép  Wink
Mivel az első bogaram már jó 12 éve nincs meg, biztosan találkoztok majd a kérdéseimmel más topikokban!
Üdv Mindenkinek!

[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300 - 1974
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #292 Dátum: 2009 Május 14, 19:15:16 »

Gyártási hely: Mexico
Gyártási év: 1996
Motor: 1584 ccm, 45 kW, injektor, katalizátor, 2-es (zöld) környezetvédelmi osztály
Tulajdonosok száma: már 3  Wink Cheesy
km óra állása: 84543
Állapot: korának bőven megfelelő, igen megkímélt, csaknem tökéletesen gyári.
Tartozékok (jelenleg  Wink ): eredeti, spanyol nyelvű kezelési útmutató, spanyol nyelvű szervízkönyv (amit Magyarországon vezettek, sajnos csak 99-ig, 22500km-ig), eredeti szerszámkészlet és emelő, ATS könnyűfém felnik, valami JVC rádió CD-vel, Philips hangszórók a kalaptartóban, eredeti fejtámla védőhuzat, megmégnemtudom.
Hiányosságok: van ez-az, majd az alkatrészes topikból kiderül  Grin

Szóval BlackPsenior 55 év után megvette első (és valószínűleg utolsó) autóját.


Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #291 Dátum: 2009 április 27, 19:34:58 »

Bogártulajdonos lettem végre!
bár még nem fizettem ki gas barátomnak!
hétvégén kezdődig az autó felélesztése!
1974 es jeans bug
1200 ccm


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Magnus
Hozzászólások: 47


ETH-624

« Hozzászólás #290 Dátum: 2009 Március 03, 19:14:56 »

Nah, regisztrálom én is a drágaszágom:

ETH-624  VW 1302 1970.04 gyártmány.
Voltaképpen én tettem szívességet, hogy elhoztam a tulajdonosától, aki tizenévig garázsban tartotta, így egy kis (na jó nem kis) rozsdásodáson (főleg alvázon) kívül nem sok baja volt. Új fékrendszerelemek, felújított tengelykapcsoló, karburátor, és napi szinten használhatom.
Első bogár és első autó egyben, 16 évvel idősebb nálam, csókolomot köszönök neki, de nagyon összebarátkoztunk. Már hosszabb túrán is jártam vele (na jó mi a hosszú Smiley ), csodásan muzsikál.
Jó bogarasnak lenni, de ezt ti már gondolom régóta tudjátok

(majd lesz kép is)

"Borsodi, azzal megy a harckocsi"
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 ... 19
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.