www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 01:37:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921182 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 19
Nyomtatás
Szerző Téma: BOGÁRREGISZTER - Bogarak és Buszok nagy családja  (Megtekintve 686875 alkalommal)
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #369 Dátum: 2011 Március 27, 17:20:35 »

http://heol.hu/heves/kek-hirek-bulvar/ivott-es-vezetett-ket-gyermek-es-ket-felnott-serult-367728

Sajnos nagyon durván rommátörtek minket.
Előhúztuk, fotózni, stb.
Tankoltunk bele először, mióta elhoztuk előző gazdától.
Gyerekek élvezték, bogaraztunk hazafelé.
Erre tessék.

ha van valakinek ötelete,mitévő legyek vele, Ne tartsátok magatokba!

Kedden már vittük volna az Agria parkba. Kiállítani egy rajzpályázat részeként!! Huh

örülök, hogy azért a körülményekhez képest jól vagytok!
Nem elérhető BX_thomas
Hozzászólások: 229


Szőr

« Hozzászólás #368 Dátum: 2011 Március 27, 13:42:13 »

http://heol.hu/heves/kek-hirek-bulvar/ivott-es-vezetett-ket-gyermek-es-ket-felnott-serult-367728

Sajnos nagyon durván rommátörtek minket.
Előhúztuk, fotózni, stb.
Tankoltunk bele először, mióta elhoztuk előző gazdától.
Gyerekek élvezték, bogaraztunk hazafelé.
Erre tessék.

ha van valakinek ötelete,mitévő legyek vele, Ne tartsátok magatokba!

Kedden már vittük volna az Agria parkba. Kiállítani egy rajzpályázat részeként!! Huh

Ha bajod van a világgal, nem a világgal van a baj…
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #367 Dátum: 2011 Március 23, 15:03:17 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #366 Dátum: 2011 Március 09, 08:09:39 »


Britax? Meg nem dölt el a sorsa


Esetleg érdekelne.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #365 Dátum: 2011 Március 07, 12:54:37 »

a hátsó sárvédőt mi lelte?

a napellenző meg kurvára nem passzol a stílushoz.
de ha neked tetszik...
h.sarvedö -uj müanyag =festes elötti allapotban
napellenzö ?? eppen ezert nem vizsgaztattak le ( a stilushoz nem passszol...) de raraktam

Britaxot berakod??
Britax? Meg nem dölt el a sorsa

5*130 féket tettél fel vagy módosító van alatta? Szerintem jól áll neki a kerék. A pót féklámpa az kemény, gondolom vizsgán nem volt még benne.... halálfejes váltógomb van benne?
nem feket tettem fel, hanem 5x130-as fekdobot vettem . Modosito nincs tehat
Potfeklampat hogy lattad meg ??  Vizsgan ? nem .
halalfej? tapodtat sem nelküle Smiley

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #364 Dátum: 2011 Március 06, 17:05:09 »

ez a legujabb 1200 L

5*130 féket tettél fel vagy módosító van alatta? Szerintem jól áll neki a kerék. A pót féklámpa az kemény, gondolom vizsgán nem volt még benne.... halálfejes váltógomb van benne?
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #363 Dátum: 2011 Március 06, 16:59:33 »

ez a legujabb 1200 L

Britaxot berakod??
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #362 Dátum: 2011 Március 06, 14:33:33 »

A rémszarvas átugrik a sárvédő és a gumi közt.Különben begyere.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #361 Dátum: 2011 Március 06, 14:08:38 »

ez a legujabb 1200 L

a hátsó sárvédőt mi lelte?

a napellenző meg kurvára nem passzol a stílushoz.
de ha neked tetszik...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #360 Dátum: 2011 Március 06, 14:04:46 »

ez a legujabb 1200 L


[a csatolmányt egy admin törölte]

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #359 Dátum: 2011 Február 04, 16:09:27 »

Felújításra keresek lekes restaurálni vágyó ügyes gyors szép mestert. Tudtok ilyet?
A "Szoljatok ide" topicban valaszoltam a kerdesedre, ide sajnos nem valo a tema.

Itt talalod:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=2.msg635165#msg635165


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Daisy66
Hozzászólások: 82


« Hozzászólás #358 Dátum: 2011 Január 17, 21:25:17 »

Szia!

67-es az autód,már a rövidebb gépháztetős.Ez egy átmeneti gépháztető,ami csak a 67-es modellévben volt (1966/08-1967/07).

Az autódat 2010.tavaszán,árulták már a neten,akkor még kék-fehér színe volt,és 140e Ft volt az irányára.Nekem is megfordult a fejemben,hogy 140e Ft nem pénz érte,de utánaszámoltam,hogy Pest-Sopron trailer (autómentő) min 50-60e Ft,átírás,apró revízíó,friss vizsga,kapásból ott lett volna a háromszázezer Forintnál.
Aztán egy fél év múlva került elő újra,már a jelenlegi külsővel,és magasabb áron.

Ezekkel a képekkel árulták.

Szia!

Teljesen igazad van. Daisy '66 decemberi gyártású és '67 januári forgalomba helyezésű. Egyébként köszönöm a képeket (hogy csinálod, minden hirdetés fotóját lemented?), ezekkel most kiegészítem az albumot. Én végül többet adtam érte mint 140 000 Ft, de tisztában voltam vele, hogy a többszörösét költöm majd rá mire úgy néz ki ahogy én szeretném.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #357 Dátum: 2011 Január 17, 00:22:45 »

Szia!

67-es az autód,már a rövidebb gépháztetős.Ez egy átmeneti gépháztető,ami csak a 67-es modellévben volt (1966/08-1967/07).

Az autódat 2010.tavaszán,árulták már a neten,akkor még kék-fehér színe volt,és 140e Ft volt az irányára.Nekem is megfordult a fejemben,hogy 140e Ft nem pénz érte,de utánaszámoltam,hogy Pest-Sopron trailer (autómentő) min 50-60e Ft,átírás,apró revízíó,friss vizsga,kapásból ott lett volna a háromszázezer Forintnál.
Aztán egy fél év múlva került elő újra,már a jelenlegi külsővel,és magasabb áron.

Ezekkel a képekkel árulták.
És még ezekkel.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #356 Dátum: 2011 Január 17, 00:21:18 »

Igen, a VW Blau valóban szép szín. A harmadik festékréteg lekaparása óta már én is látom.  Cheesy

Több hónapnyi keresgélés után a hahu-n találtam a csatolt képekkel. Magyarországon volt először forgalomba helyezve, a motor az eredeti és egészen használható állapotú volt, a kasztni viszont rosszabb, mint amire számítottam. A rücsi festék sok mindent eltakart...
Szia!

67-es az autód,már a rövidebb gépháztetős.Ez egy átmeneti gépháztető,ami csak a 67-es modellévben volt (1966/08-1967/07).

Az autódat 2010.tavaszán,árulták már a neten,akkor még kék-fehér színe volt,és 140e Ft volt az irányára.Nekem is megfordult a fejemben,hogy 140e Ft nem pénz érte,de utánaszámoltam,hogy Pest-Sopron trailer (autómentő) min 50-60e Ft,átírás,apró revízíó,friss vizsga,kapásból ott lett volna a háromszázezer Forintnál.
Aztán egy fél év múlva került elő újra,már a jelenlegi külsővel,és magasabb áron.

Ezekkel a képekkel árulták.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Daisy66
Hozzászólások: 82


« Hozzászólás #355 Dátum: 2011 Január 16, 14:17:21 »

A VW Blau,egy elég szép és ritka bogár szín!Nem is volt sokáig,talán csak a 67-68-as modellévben.
Még pár info esetleg az autóval kapcsolatban?Hol találtad?Mennyiért?Milyen állapotú?Kép esetleg?

Igen, a VW Blau valóban szép szín. A harmadik festékréteg lekaparása óta már én is látom.  Cheesy

Több hónapnyi keresgélés után a hahu-n találtam a csatolt képekkel. Magyarországon volt először forgalomba helyezve, a motor az eredeti és egészen használható állapotú volt, a kasztni viszont rosszabb, mint amire számítottam. A rücsi festék sok mindent eltakart...

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Daisy66
Hozzászólások: 82


« Hozzászólás #354 Dátum: 2011 Január 15, 23:47:04 »

Sziasztok!

Néhány hete fedeztem fel ezt a honlapot, és azóta rendszeresen olvasgatom az adok-veszek topikot.

A tegnapi regisztráció és első poszt után rövid bemutatkozás: régi álmot megvalósítva, tavaly augusztusban egy 66-os Bogárral bővült a család. Motor: 40 LE-s. Fényezés: VW Blau. Az évjárat fontosabb szempont volt az állapotnál, ennek megfelelően sok munkánk lesz még vele. Fotóval nem is borzolnám az idegeket...

Ez az első saját Bogaram (bár gyerekkoromban a családnak már volt egy háromkettese), és nem vagyok műszaki ember, így várhatóan sok, ám annál kevésbé szakszerű kérdésem lesz. Előre is köszönöm a türelmeteket.  Wink
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #353 Dátum: 2011 Január 09, 12:39:25 »

nekem ez 68asnak néz ki .
igaz nem értek az évjáratokhoz.
biztos nem 68, annak más km órája és díszléces a műszerfala
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #352 Dátum: 2011 Január 08, 23:40:27 »

Most betettem a céges garázsba, mert megyek hétfő-kedden külföldre, de amint lesz időm, csinálok.
Ezek a hirdetős képek, de közben pl. lemostam. Smiley


[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #351 Dátum: 2011 Január 08, 21:26:21 »

Sziasztok!
Jelentem, megvan a szerzemény! Grin
A rendszáma: CJS-063
és egy sárga-fehér 1970-es 1300-as.  Grin
Üdv, Forest

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #350 Dátum: 2011 Január 01, 15:06:50 »

BOU-445

Tatker felújította anno













Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #349 Dátum: 2011 Január 01, 13:22:25 »

Mi volt a rendszáma?
BOU-445

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #348 Dátum: 2011 Január 01, 13:09:36 »

A te kocsid ablakára volt írva, hogy FOREST?
Hát, ilyenre nem emlékszem. Nem volt írás.
Az avataromhoz képest át lett alakítva, dőlt első lámpák kerültek fel rá, és miután eladtuk, Ajkára került és
fekete lett.
Üdvw!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #347 Dátum: 2011 Január 01, 13:01:22 »

Nos, találtam még egy képet, egy Agárdi Bogaras találkozón készült az őskorban.


[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #346 Dátum: 2011 Január 01, 12:52:11 »

Szevasztok!
Forest (alias Erdei Zoltán) vagyok és kb. 6-7 éve bogártalan (akkor adtuk el Gombóc nevű bogarunkat, mert az alváz javításra egy igen borsos árajánlatot kaptunk).
De hamarosan....... Grin Már csak egy hét és: Tadaaaaaaa  Grin (akkor majd rakok fel képet is.)
Láttam itt pár ismerős nick-et, nem tudom van-e itt sok ember a régi bogaras levelező listáról.
Üdvw Nektek, no és Bujjék!  Wink
Forest

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #345 Dátum: 2010 December 06, 19:37:14 »

Szerintem kitöltöttem a fontosabbakat, Pest megye, Dunakeszi lakos vagyok, a nyári szezonban Bp. és környékén minden nap használom a paripát.


tök jó! félúton a váci és az északpesti csapat között!  Cheesy félig-meddig szomszédunk vagyunk! (na nem úgy, mint a hamburgeres meg a feketemadár, de majdnem  Cheesy  )
Nem elérhető harcsar
Hozzászólások: 89


« Hozzászólás #344 Dátum: 2010 December 06, 19:25:25 »

Szerintem kitöltöttem a fontosabbakat, Pest megye, Dunakeszi lakos vagyok, a nyári szezonban Bp. és környékén minden nap használom a paripát.

Egy nagyon kedves középkorú hölgytől vettem, akik céges autó miatt évek óta nem nagyon használták. Körülbelül 10 éve esett át tisztességes felújításon, amikor az előző tulajdonoshoz került, így hála a korrekt munkának szerencsére nem kellett mindent elölről kezdenem, a vételár 2-3 szorosát ráköltve elég hamar elérte mai állapotát, de természetesen soha sincs kész.
Nem elérhető harcsar
Hozzászólások: 89


« Hozzászólás #343 Dátum: 2010 December 06, 18:56:26 »

Hol van?

Az eredeti hozzászólást módosítottam, de feltöltöm a képeket még egyszer, hátha elsőre nem sikerült.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető harcsar
Hozzászólások: 89


« Hozzászólás #342 Dátum: 2010 December 06, 18:38:00 »

Sziasztok, üdvözlök mindenkit!

Augusztus óta élhetek végre öregautós hóbortomnak megfelelően egy 71-es bogárrala tulajdonomban, de csak ma találkoztam valakivel, aki felhívta a figyelmemet az aktív fórumra, így most köszöntök mindenkit!

Remélem minél több léghűtéses hangja között találkozunk majd tavasszal!

Kellemes Ünnepeket Kívánok mindenkinek!

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 06, 18:41:06 írta harcsar »
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #341 Dátum: 2010 November 23, 23:13:14 »

Az én bogaram 35 éves korára ért meg egy felújításra.Aki már csinált ilyet az tudja,hogy mivel jár és mennyibe kerül.
Íme ő az.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1303/volkswagen_1303_fokozatmentes_felautomata-4190305
Nem akarok kötözködni de az, hogy fokozatmentes félautómata egy picit ellentmondás Tongue Embarrassed mert a fokozatmentes a CVT(mint a robogók) ami télleng fokozatmentesen változtatja a tárcák méretét míg a félauómata(ami valószínüleg a te bogarad is és a kisebb quadok)váltani kell csak kuplungolni nem  Wink Wink
Nem elérhető klkl
Hozzászólások: 54

« Hozzászólás #340 Dátum: 2010 Október 17, 10:15:00 »

Néhány kép a fel újításról. http://xfree.hu/keptar.tvn?f=kovacsek80
Nem elérhető klkl
Hozzászólások: 54

« Hozzászólás #339 Dátum: 2010 Október 13, 09:33:24 »

Az én bogaram 35 éves korára ért meg egy felújításra.Aki már csinált ilyet az tudja,hogy mivel jár és mennyibe kerül.
Íme ő az.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1303/volkswagen_1303_fokozatmentes_felautomata-4190305
Nem elérhető Toma
Hozzászólások: 177


« Hozzászólás #338 Dátum: 2010 Október 11, 20:21:55 »

Valami nagyon komoly dolog történik Shocked
www.lastbarons.hu

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #337 Dátum: 2010 Szeptember 26, 18:26:04 »

új kerekekkel  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Bari
Hozzászólások: 37


« Hozzászólás #336 Dátum: 2010 Július 25, 20:51:12 »

Sziasztok!

2007 nyarán került hozzánk a "kisöreg": 1970.07.-havi VW1300,D-s mocival,kék külső,vaj-bőr belső,"villanyos-ülések",stb.
Kezdetben nagyon pofás kis autó vala,sajna garázs híján "ridegtartásban" van szegény:így pár "taknyolás" előjött rajta amit az előző tulajok követtek el,ill. volt pár dolog amit kellő rutin nélkül nem vettem észre.
Így,én is belefutottam pár dologba,amit itt valaki korábban"kezdőbogarasjúzerszopás"-ként aposztrofált.(hiába,na:túl nagy volt a szerelem...:-))
Egyébként esztétikailag kifogásolható,műszakilag teljesen megbízható állapotban van.
Idei tervek:tető a feje fölé,széles Mangels "papucsok" lecserélése-valami keskenyebbre,pár apróság beszerzése.
Jövőre talán:szétkapás,lakatolás,fény,kárpit,stb...persze csak,ha rámszakad az otp :-)
Nem elérhető Styefi
Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #335 Dátum: 2010 Július 24, 22:01:34 »

hajrá
jöhetnek fotók is

És akkor pár kép:
Az első kép azután készült, hogy levágtam a kasznit az alvázról. 2 napig hidegvágóztam, és közben ömlött ki a rozsda a lehegesztett részek alól. A legviccesebb az volt, amikor az alváz-kaszni csavarokat nem a helyükön, hanem a fűtésalagútban találtam meg. Úgy szétrohadtak a csavarhelyek, hogy elkezdtek közlekedni az alagútban a csavarok.
A második pedig még az eredeti állapotát mutatja.

Ha lesz egyszer olyan, hogy nem kattanok meg a nap végére, és lesz erőm lefotózni, akkor linkelem az aktuális állapotról a képpeket!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #334 Dátum: 2010 Július 24, 21:21:23 »


hajrá
jöhetnek fotók is
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #333 Dátum: 2010 Július 24, 12:25:34 »

Cheesy
Az a lila hófehér:D
De remélem így is tetszeni fog, ha egyszer készen lesz!

ehh, a tükröződések becsaptak... :-))
plusz jó pont, hogy helyesen le tudod írni a "hegesztés" szót :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Styefi
Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #332 Dátum: 2010 Július 23, 22:45:34 »

húúú, gecó.
ez a lila a te autód?
a lányom szeretni fogja. lilamániája van :-)))


Cheesy
Az a lila hófehér:D
De remélem így is tetszeni fog, ha egyszer készen lesz!
Nem elérhető Styefi
Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #331 Dátum: 2010 Július 23, 22:43:51 »

ide történet is, meg fotó is jöhet
szerelési kérdések az SzMB-be (szereld magad bogarad) a többi meg kb egyértelmű

Köszi a segítséget!
Szóval egy elég jó kis kocsinak tűnt a megvételkor, használtuk is azon a télen mindennap. Meglepődtem a megbízhatóságán, egy gyenge indítás sem volt. 2007 tavaszán elérkezettnek láttam az időt, hogy közelebbről is szemügyre vegyem a hibákat, javítani valókat. A kaszni helyenként eléggé fáradt volt, az elektromos rendszerben a csoki+5 réteg szigetelőszalag mindenhol jelezte a „hozzáértést”, valamint a csúcsok csúcsa, az összehegesztett kaszni-alváz volt. (ez utóbbitól még jó lett volna a dolog, csak a baj a volt, hogy a rohadásra hegeztettek!) Egy szó mint száz belekezdtem a munkába. Szépen lassan aprólékosan rendbetettünk mindent, de a kaszni csak nem tetszett, meg alapvatően nem is volt jó. Elég elkeserítő volt, hogy belelöl az ember pénzt, időt, szeretetet, és nem tudja hogy merre a kiút. Ekkor jött a felfedezés: egy teljesen kilakatolt, fényezett kasznit ajánlottak, kiváló áron. Lecsaptam rá, és pár héttel később már egy gyönyörű ’71-es bódé volt a régi fáradt helyén. Persze az addigi elektromos munkák, meg apróbb javítások ezzel el is vesztek, de megérte. A történeteknek, tapasztalásoknak se szeri se száma, de látom az alagút végét. A jó munkához idő kell elvében épül, és remélem hogy az idén gurulni fog!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #330 Dátum: 2010 Július 23, 22:34:39 »

Üdv Mindenkinek!

Megkésve írok a regiszterbe, de most lett aktualitása!
2006 telén vásároltuk a '70-es 1300-as gyöngyszemünket, ami akkor nagyon jó kis vételnek tűnt. A nagyon jó vételből tavaly ősszel kasznicsere lett, így egy '70-es Bogim van, '71-es bódéval. Azóta folyamatosan újul, a jómunkához idő kell elvével! Remélem sok érdekes trükköt, infót tudok tőletek begyűjteni a további építéshez, és ha valaki szeretne jó sztorikat hallani a kocsim eddigi alakulásáról, az ne kíméljen!:D

húúú, gecó.
ez a lila a te autód?
a lányom szeretni fogja. lilamániája van :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 19
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.