www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 01:37:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921182 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 19
Nyomtatás
Szerző Téma: BOGÁRREGISZTER - Bogarak és Buszok nagy családja  (Megtekintve 686875 alkalommal)
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #529 Dátum: 2012 Február 22, 10:55:41 »

Vagy tolatott.
üdv és gratula! Smiley
szép ez a kék szín. az alsó két képen nincs benne motor? vagy miért ilyen magas hátul?
Még nincs bent neki a motor  Wink

1969 VW 1300
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #528 Dátum: 2012 Február 22, 10:05:39 »

üdv és gratula! Smiley
szép ez a kék szín. az alsó két képen nincs benne motor? vagy miért ilyen magas hátul?
Vagy tolatott.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #527 Dátum: 2012 Február 22, 08:38:42 »

Sziasztok!


üdv és gratula! Smiley
szép ez a kék szín. az alsó két képen nincs benne motor? vagy miért ilyen magas hátul?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #526 Dátum: 2012 Február 22, 07:38:55 »

Sziasztok!

ahoj!
háromnegyed év alatt sikerült gatyába rázni?
ez szép.
gratula!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #525 Dátum: 2012 Február 21, 18:42:29 »

szeretnék pár sorban bemutatni a Bogaramat.

ÜdVW a Csapatban! Gondolom, akkor Pöcök már jelezte, hogy van itt egy Tatabányai Bogár Klub is, ha szeretnétek valahova tartozni... SzíVWesen látunk Benneteket!  Wink Grin
« Utoljára szerkesztve: 2012 Február 21, 20:22:28 írta Protheus »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Isti
Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #524 Dátum: 2012 Február 21, 18:37:24 »

Sziasztok!

Még új vagyok itt, így szeretnék pár sorban bemutatni a Bogaramat.
A Bogaram egy 1969-es 1300as, 1.6-os motorral. Tavaly júniusában sikerült szert tenni rá, Miskolcon, akkor még sárga színű volt, 4 év állás után pöcc-röff indult, lábon hoztuk haza Tatabányára. Azóta teljes lakatoláson esett, kapott vadonás új fellépőket, valamint kapott egy szép metál-kék színt is. A belseje is teljes átalakításon esett át, a bézs kárpitokat feketére cseréltük, és az első ülések helyére sikerült szereznünk 2db Fiat Coupe ülést, amik kicsit kagylósabbak. Karácsonykor a jézuska megajándékozott 4db jubileum felnivel, amik a műszakit követően természetesen felkerülnek az autóra. Elöl 4J, hátul pedig 5.5J szélesek.
A motor dinamósról generátorosra lett átalakítva, és a burkolatok a napokban kapják meg a kocsival megegyező színt. *Gabitól sikerült szerezni W110es tengelyt bele, új csapágyakkal, valamit egy zsír új olajpumpát is. A motor egyenlőre különösebb felújítást/átalakítást nem igényelt, a gyári kipuffogó megy majd rá vissza, egyenlőre Wink .

Terveim között szerepel természetesen a találkozólátogatások, hogy a fórumtársakból is megismerjek párat, ha nem mindet Wink, a túrázgatások, és nem utolsó sorban végre vezethessem!!

Most pedig pár kép Róla:
hazafelé

már itthon

új padlólemezek

épül-szépül

Pöcök kollégával
« Utoljára szerkesztve: 2012 Február 21, 18:43:44 írta Isti »

VW 1300  '69

Demény István
Nem elérhető Ancsi
Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #523 Dátum: 2012 Február 11, 20:41:34 »

Sorry!
Azt én is tisztelem, és értékelem.
Nekem igen , a színösszeállítás az jobban tetszett úgy.
Köszönjük a dicséreteket! Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012 Február 11, 20:43:58 írta Ancsi »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #522 Dátum: 2012 Február 11, 17:52:27 »

Alapba nem a szint hanem a feltámasztást üdvözöltük.

 Evil
Sorry!
Azt én is tisztelem, és értékelem.
Nekem igen , a színösszeállítás az jobban tetszett úgy.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #521 Dátum: 2012 Február 11, 15:04:50 »

Biztos rosszul vagyok összerakva, de nekem a kezdet jobban tetszik. Sorry!

szerintem jobb így, egyszínűen.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #520 Dátum: 2012 Február 11, 15:02:47 »

Biztos rosszul vagyok összerakva, de nekem a kezdet jobban tetszik. Sorry!

Alapba nem a szint hanem a feltámasztást üdvözöltük.

 Evil

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #519 Dátum: 2012 Február 10, 22:16:31 »

Gratula!
Szép lett.


 Evil
Biztos rosszul vagyok összerakva, de nekem a kezdet jobban tetszik. Sorry!

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #518 Dátum: 2012 Február 10, 18:07:07 »

Kerepesen van egy nagy kapu amit Merci jelet formáz....főúton.


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #517 Dátum: 2012 Február 10, 18:06:01 »

Mercijeles kapu rulez  Grin


 Evil

RNIE
« Hozzászólás #516 Dátum: 2012 Február 10, 17:46:18 »

Kerepesen van egy nagy kapu amit Merci jelet formáz....főúton.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #515 Dátum: 2012 Február 10, 17:45:13 »

Mercijeles kapu rulez  Grin
Kerepesen van egy nagy kapu amit Merci jelet formáz....főúton.
RNIE
« Hozzászólás #514 Dátum: 2012 Február 10, 17:43:11 »

Mercijeles kapu rulez  Grin
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13418


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #513 Dátum: 2012 Február 10, 17:38:45 »

EDE újra él! juhééééééééé
ismerös masina újra töltve.... Wink Cheesy
szép lett ,gratula Cool

Nem elérhető Ancsi
Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #512 Dátum: 2012 Február 10, 16:47:56 »

EDE újra él! juhééééééééé
Igen! Eltartott egy darabig, de megérte!  Cheesy
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #511 Dátum: 2012 Február 10, 16:42:24 »

Sziasztok!
2010. augusztusában elmentünk barátokkal a "Füzesgyomai" találkozóra, és amikor hazajöttünk vettünk egy bogarat. Aztán úgy terveztük hogy egy kicsit kipofozzuk, és tavasszal már repesztünk vele. Aztán nekiálltunk nulla tudással, és annyira belemerültünk hogy ráment egy évünk, de tavaly nyár végére készen lettünk. Azért ment ilyen lassan, mert javarészt mi csináltuk, de így legalább a MIÉNK, a két kezünk munkája, persze nem kevés baráti segítséggel. Szóval most tavasszal levizsgáztatjuk és remélem sok találkozón összefutunk majd.
Két képet mellékeltem, ilyen volt és ilyen lett.
EDE újra él! juhééééééééé
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #510 Dátum: 2012 Február 10, 16:28:24 »

Sziasztok!
2010. augusztusában elmentünk barátokkal a "Füzesgyomai" találkozóra, és amikor hazajöttünk vettünk egy bogarat. Aztán úgy terveztük hogy egy kicsit kipofozzuk, és tavasszal már repesztünk vele. Aztán nekiálltunk nulla tudással, és annyira belemerültünk hogy ráment egy évünk, de tavaly nyár végére készen lettünk. Azért ment ilyen lassan, mert javarészt mi csináltuk, de így legalább a MIÉNK, a két kezünk munkája, persze nem kevés baráti segítséggel. Szóval most tavasszal levizsgáztatjuk és remélem sok találkozón összefutunk majd.
Két képet mellékeltem, ilyen volt és ilyen lett.

Gratula!
Szép lett.


 Evil

Nem elérhető Ancsi
Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #509 Dátum: 2012 Február 10, 16:17:08 »

Sziasztok!
2010. augusztusában elmentünk barátokkal a "Füzesgyomai" találkozóra, és amikor hazajöttünk vettünk egy bogarat. Aztán úgy terveztük hogy egy kicsit kipofozzuk, és tavasszal már repesztünk vele. Aztán nekiálltunk nulla tudással, és annyira belemerültünk hogy ráment egy évünk, de tavaly nyár végére készen lettünk. Azért ment ilyen lassan, mert javarészt mi csináltuk, de így legalább a MIÉNK, a két kezünk munkája, persze nem kevés baráti segítséggel. Szóval most tavasszal levizsgáztatjuk és remélem sok találkozón összefutunk majd.
Két képet mellékeltem, ilyen volt és ilyen lett.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #508 Dátum: 2012 Január 22, 17:46:25 »

Sziasztok!

Új vagyok itt, néhány sornyi bemutatkozás:
Már több mint tíz éve nézegetem a Bogarakat, de eddig nem mertem belevágni egy egy pénztemetőbe. 2001 tájékán rendszeres olvasója voltam az indexes fórumnak, és nagyobb kihagyásokkal, viszont rendszeres rövid fellángolásokkal sokszor nézegettem a felhozatalt az eladó példányokból.
Aztán úgy egy hete egyszer élünk alapon vettem egy Bogarat. Az alvázszám 1968-as, F-es motor, a forgalmiban 1975 és 1192 ccm Smiley

A kölkök (6 és 8 évesek) meg vannak veszve érte, nem lehet kivakarni őket a Bogárból, és szerencsére az asszony sem hajított ki amikor beállítottam az autóval, neki is tetszik.

Néhány itteni olvtársat személyesen, néhányat különböző indexes fórumokról ismerek.
Nulla bogaras előélettel majd jó sok kérdésem lesz Smiley


Üdvw!
Gratula a nagy lépéshez, és kérdezz nyugodtan!

Bácsi Győző
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #507 Dátum: 2012 Január 22, 14:56:14 »

Srácok, köszi a szívélyes fogadtatást!
Nagyobbik fiam azóta elmeroggyantozik mióta felolvastam neki Smiley


Azt sejtettem hogy bele fogok harapni a szaros kenyérbe (ˆ Csikós, http://totalcar.hu/magazin/technika/2009/09/22/vallranditassal_autot_olni/), majd meglátjuk mekkora a karéjjal jutott Smiley
Kispesti volt a gép, az előző tulaj 2008 óta birtokolta, előtte nem tudom.


No azért volt ismerős mert helybeli gép volt.
Szopóálarc csak nem kell ha mégis Pitybánál bizti van.
Grin

 Evil

Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #506 Dátum: 2012 Január 22, 13:43:05 »

üdv az elmeroggyantak között! :-))
Srácok, köszi a szívélyes fogadtatást!
Nagyobbik fiam azóta elmeroggyantozik mióta felolvastam neki Smiley


Idézetet írta: Sompi
szopni fogsz de megéri!! Ne add fel!!

Azt sejtettem hogy bele fogok harapni a szaros kenyérbe (© Csikós, http://totalcar.hu/magazin/technika/2009/09/22/vallranditassal_autot_olni/), majd meglátjuk mekkora a karéjjal jutott Smiley

Idézetet írta: gumibogi
ez nem újbudai autó(volt)?...mint ha láttam volna erre felé..
Kispesti volt a gép, az előző tulaj 2008 óta birtokolta, előtte nem tudom.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13418


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #505 Dátum: 2012 Január 22, 10:32:13 »

Sziasztok!
Új vagyok itt, néhány sornyi bemutatkozás:
Már több mint tíz éve nézegetem a Bogarakat, de eddig nem mertem belevágni egy egy .
Aztán úgy egy hete egyszer élünk alapon vettem egy Bogarat. Az alvázszám 1968-as, F-es motor,
a forgalmiban 1975 és 1192 ccm Smiley
üdvw  a csapatban!
a forg évjárat tetszik.... Wink Cheesy
ez nem újbudai autó(volt)?...mint ha láttam volna erre felé..

Sompi
« Hozzászólás #504 Dátum: 2012 Január 22, 10:24:53 »

Sziasztok!

Új vagyok itt, néhány sornyi bemutatkozás:
Már több mint tíz éve nézegetem a Bogarakat, de eddig nem mertem belevágni egy egy pénztemetőbe. 2001 tájékán rendszeres olvasója voltam az indexes fórumnak, és nagyobb kihagyásokkal, viszont rendszeres rövid fellángolásokkal sokszor nézegettem a felhozatalt az eladó példányokból.
Aztán úgy egy hete egyszer élünk alapon vettem egy Bogarat. Az alvázszám 1968-as, F-es motor, a forgalmiban 1975 és 1192 ccm Smiley

A kölkök (6 és 8 évesek) meg vannak veszve érte, nem lehet kivakarni őket a Bogárból, és szerencsére az asszony sem hajított ki amikor beállítottam az autóval, neki is tetszik.

Néhány itteni olvtársat személyesen, néhányat különböző indexes fórumokról ismerek.
Nulla bogaras előélettel majd jó sok kérdésem lesz Smiley



gratula és kitartás!! szopni fogsz de megéri!! Ne add fel!!  Grin Grin Grin Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #503 Dátum: 2012 Január 22, 07:46:17 »

Sziasztok!

Új vagyok itt, néhány sornyi bemutatkozás:

üdv az elmeroggyantak között! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #502 Dátum: 2012 Január 22, 07:27:24 »

Sziasztok!

Új vagyok itt, néhány sornyi bemutatkozás:
Már több mint tíz éve nézegetem a Bogarakat, de eddig nem mertem belevágni egy egy pénztemetőbe. 2001 tájékán rendszeres olvasója voltam az indexes fórumnak, és nagyobb kihagyásokkal, viszont rendszeres rövid fellángolásokkal sokszor nézegettem a felhozatalt az eladó példányokból.
Aztán úgy egy hete egyszer élünk alapon vettem egy Bogarat. Az alvázszám 1968-as, F-es motor, a forgalmiban 1975 és 1192 ccm Smiley

A kölkök (6 és 8 évesek) meg vannak veszve érte, nem lehet kivakarni őket a Bogárból, és szerencsére az asszony sem hajított ki amikor beállítottam az autóval, neki is tetszik.

Néhány itteni olvtársat személyesen, néhányat különböző indexes fórumokról ismerek.
Nulla bogaras előélettel majd jó sok kérdésem lesz Smiley


Üdv Pacs!
Gratulálok itt is. Wink

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #501 Dátum: 2012 Január 21, 23:49:32 »

Sziasztok!

Új vagyok itt, néhány sornyi bemutatkozás:
Már több mint tíz éve nézegetem a Bogarakat, de eddig nem mertem belevágni egy egy pénztemetőbe. 2001 tájékán rendszeres olvasója voltam az indexes fórumnak, és nagyobb kihagyásokkal, viszont rendszeres rövid fellángolásokkal sokszor nézegettem a felhozatalt az eladó példányokból.
Aztán úgy egy hete egyszer élünk alapon vettem egy Bogarat. Az alvázszám 1968-as, F-es motor, a forgalmiban 1975 és 1192 ccm Smiley

A kölkök (6 és 8 évesek) meg vannak veszve érte, nem lehet kivakarni őket a Bogárból, és szerencsére az asszony sem hajított ki amikor beállítottam az autóval, neki is tetszik.

Néhány itteni olvtársat személyesen, néhányat különböző indexes fórumokról ismerek.
Nulla bogaras előélettel majd jó sok kérdésem lesz Smiley



[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #500 Dátum: 2012 Január 20, 00:55:16 »

ez mind céges volt (1.5 van)


« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 20, 00:58:18 írta Zoli »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #499 Dátum: 2012 Január 09, 21:41:17 »

Sziasztok most találtam:

http://www.luftgekuehlt.at/insa_detail.asp?aid=7717

ismeri vki???
Szerintem Mikrobi ismeri.
http://www.thesamba.com/vw/forum/album_page.php?pic_id=809334&sid=a789764128c7addb3c030331ec5f0faf
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #498 Dátum: 2012 Január 09, 21:14:33 »

Sziasztok most találtam:

http://www.luftgekuehlt.at/insa_detail.asp?aid=7717

ismeri vki???

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #497 Dátum: 2012 Január 09, 14:18:11 »

Mivel még nincs kész, nem fényképeztem sokat.
Az első kép a jelenlegi állapot lökössel, díszlécekkel, de ezek csak a vizsga miatt kerültek rá, nem túl szépek közelről.

A második kép a beindítás utáni első útján készült, abban az állapotban ahogy megvettem (kivéve a dísztárcsákat).


 Evil

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #496 Dátum: 2012 Január 09, 00:06:09 »

képröl jó lnéz ki
élőben is Smiley
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #495 Dátum: 2012 Január 08, 23:13:20 »

Mivel még nincs kész, nem fényképeztem sokat.
Az első kép a jelenlegi állapot lökössel, díszlécekkel, de ezek csak a vizsga miatt kerültek rá, nem túl szépek közelről.

A második kép a beindítás utáni első útján készült, abban az állapotban ahogy megvettem (kivéve a dísztárcsákat).


képröl jó lnéz ki

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gtivasz
Hozzászólások: 26


« Hozzászólás #494 Dátum: 2012 Január 08, 23:06:58 »

Mivel még nincs kész, nem fényképeztem sokat.
Az első kép a jelenlegi állapot lökössel, díszlécekkel, de ezek csak a vizsga miatt kerültek rá, nem túl szépek közelről.

A második kép a beindítás utáni első útján készült, abban az állapotban ahogy megvettem (kivéve a dísztárcsákat).


Gratula!
Üdv  fedélzeten.
tehetnél fel még képeket. én nem ismerem a Bogár-1et

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #493 Dátum: 2012 Január 08, 21:54:12 »

Sziasztok Bogarasok!
A tavaszi rajzáson már mindenképpen ott leszünk.

ÜdVW

Dani
Szia Dani!
ÜdVW a bogarhatun!
Béla

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #492 Dátum: 2012 Január 08, 21:51:02 »

Gratula!
Üdv  fedélzeten.
tehetnél fel még képeket. én nem ismerem a Bogár-1et
Az antracitszürke fényezés előtt,ez a piros bogi volt.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #491 Dátum: 2012 Január 08, 21:46:50 »

Sziasztok Bogarasok!

Gratula!
Üdv  fedélzeten.
tehetnél fel még képeket. én nem ismerem a Bogár-1et
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #490 Dátum: 2012 Január 08, 21:32:43 »

Sziasztok Bogarasok!

Szeretnék bemutatkozni a Fórumon, mint viszonylag friss bogár tulajdonos.
A vágy, hogy bogaram legyen kb 5 éve kezdődött és súlyos mobile.de, eBay.de/at, hasznaltauto.hu stb függőséghez vezetett. Kizárólag tipustiszta 67 előtti bogarak érdekeltek, és tavaly májusban valaki Bécsben felrakta a netre azt a 64-es Bogarat amire vártam. Az első tulaj halála után egy pajtába került 92ben és most eladó lett. Az autó nagyon jól viselkedett alkudozás szempontjából, mivel vásárláskor sokkal rosszabbnak nézett ki mint itthon (beragadt motor, kerekek és nivopálca). Alku után már huztuk is fel a trélerre. Mikor lelöktük a trélerről beindult a még beragadt kerék és hamar kiderült, hogy csak az ékszíj volt hozzáragadva a tárcsához, a motor szépen áfordul és 3/4-ig van olajjal. Miután szereztem 6V-s akksit, tovább szélesedett a mosolyom, minden elektromos dolog működik beleértve az önindítót is. Olajcsere és a benzincső kivezetése után azonnal beindult és olyan stabil alapjárattal pöfögött amit remélni sem mertem. A lemezek is többnyire jó állapotúak, persze azért van rozsda bőven. A csomagtartóból előkerült a gyári mappája, vezetett szervizkönyvvel, használati utasítással és egyéb gyári papírokkal számlákkal. Az álmom kezdett valóra válni. Elhatározásom szerint csak akkor állok neki a felújításnak ha a lakatolást-fényezést egyben ki tudom fizetni, így az autó száraz fedett helyre került pihenni.

Természetesen a használtauto.hu szorgalmasan küldte az emaileket, ha felkerült egy-egy 67 előtti Bogár. Így történt ez valamikor szeptemberben, mikor felkerült egy antracit-szürke szinte teljesen felújított bogár. Mivel annyi pénzem nem volt, különösebben nem foglalkoztam vele, egészen addig míg itt a fórumon is előkerült a hirdetés és aki ismerte az autót, mindenki vmi jót írt róla és, hogy régebben az autóhoz tartozott a BOGAR-1 rendszám is. Ennyi pont elég volt ahhoz, hogy fogjam a telefont és felhívjam Gyulát. Hosszú beszélgetés után tudtam, hogy kell nekem ez az autó, egyszerűen nem lehet nem megvenni ennyi pénzért. Persze még mindig nem volt ennyim, így édesapámmal leültem tárgyalni egy kedvezményes 0% kamatú hitelkonstrukcióról, aminek feltétele volt, hogy a másik Bogárnak mennie kell, ha máshogy nem tudok törleszteni. Belementem, persze már akkor tudtam, hogy nem megy sehova a fehér Bogár, majd valahogy kifizetem, vagy eladom a vesém.

A tulaj az elején tisztázta, hogy alku nincs, így őszintén örülhettem az autónak, mikor megláttam. A polcon ott a BOGAR-1 rendszám, ami benne van az árban és rengeteg alkatrész ami szintén jár a kocsihoz és mellesleg passzol a másik bogaramra. Foglalót nem is írtunk, látta rajtam, hogy jó helyen lesz nálam az autója. Sajnos Ő feladta a Bogarazást végleg, remélem csak egy időre.

A fehér nagyszüleimnél tető alatt, de a por azért lepi, annak a helyére nem rakhatom. Maradt a garázs, ahol édesanyám Nissanja áll, illetve állt addig a napig Smiley
A következő hetek azzal teltek, hogy vizsgáztatható állapotba hozzam BOGAR-1-et. Sajnos a két bogár állapota mindig fordított arányban változott, így átkerült a másikról az önindító és a karbi is, valamint csak egy 6V-os akksim volt. Novemberre sikerült levizsgáztatni, amihez ez úton is szeretném a győri bogaras, Böröczki Ricsi segítségét megköszönni. Így még a viszonylag jó időben használtam pár napot, mielőtt elraktam volna télire.

A januári vizsgák után allok neki befejezni az autót, önindítóját megjavíttatni, esztétikai műszaki apróságokat kijavítani, valamint ami még hátra van a felújításban befejezni: új lökhárítók kellenek, mivel sérültek amik vannak, tetőkárpit hiányzik, valamint küszöbfellépő. A hiányzó gyári üléskárpit utáni vadászatot pedig folytatom. A fehér bogárban gyönyörűen megmaradt, de az barna csíkos, ebbe pedig szürke kell. (Nem ebbe a témába tartozik, de ha valaki tud benne segíteni, kérem jelezze).

A tavaszi rajzáson már mindenképpen ott leszünk.

ÜdVW

Dani

Szépek.
Gratula.
Hajrá
Szmb (szereld magad bogaradat) topikban kérdéseidre válaszokat kapsz.


 Evil

Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 19
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.