www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 00:13:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921182 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 19
Nyomtatás
Szerző Téma: BOGÁRREGISZTER - Bogarak és Buszok nagy családja  (Megtekintve 686771 alkalommal)
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #569 Dátum: 2012 Augusztus 31, 20:08:17 »

Uhh, felreneztem! Cheesy
A megszokas, hogy CJG ... pedig CJC-027, az viszont egy tortfeher volkswagen 1300. Volt.

Így van, egy törtfehér 1300-as... Sajnálom, hogy már nincs az utakon, nem tartom valószínűnek, hogy átrendszámozták. Viszont a képet majd felteszem, ha lesz időm beszkennelni.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #568 Dátum: 2012 Augusztus 31, 11:23:48 »

akkor már nincs forgalomban?
Ezzel a rendszammal nincs.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #567 Dátum: 2012 Augusztus 31, 11:21:23 »

Uhh, felreneztem! Cheesy
A megszokas, hogy CJG ... pedig CJC-027, az viszont egy tortfeher volkswagen 1300. Volt.
akkor már nincs forgalomban?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #566 Dátum: 2012 Augusztus 31, 11:00:36 »

az emlékek mindent megszépítenek  Grin
Uhh, felreneztem! Cheesy
A megszokas, hogy CJG ... pedig CJC-027, az viszont egy tortfeher volkswagen 1300. Volt.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #565 Dátum: 2012 Augusztus 31, 10:50:21 »

CJC-027-ről tud valaki valamit?
En pl azt tudom, hogy ez egy elenkkek IFA... volt. Roll Eyes


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #564 Dátum: 2012 Augusztus 30, 21:11:34 »

Gratulálok a kocsidhoz! Majd magadat is fotózd le mellette, és 20 év után mégegyszer. Én is ennyi idős voltam amikor megvettem.

 Grin Éppen egy pár napja kerestem elő a régi családi fotókat, ahol a nagybátyám bogarával vagyunk lefényképezve, kb. 20 évvel ezelőtt készült a kép. Azon gondolkodtam, hogy az övé forgalomban van-e még. CJC-027-ről tud valaki valamit?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #563 Dátum: 2012 Augusztus 30, 21:03:47 »

Képek csak külön mennek fel, úgyhogy még egy:
Gratulálok a kocsidhoz! Majd magadat is fotózd le mellette, és 20 év után mégegyszer. Én is ennyi idős voltam amikor megvettem.
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #562 Dátum: 2012 Augusztus 30, 20:56:01 »

Képek csak külön mennek fel, úgyhogy még egy:

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #561 Dátum: 2012 Augusztus 30, 20:54:54 »

Igen, nekem is ezekből ugrott be. Ezt akartam megnézni, mikor volt egy olyanom, hogy lecserélem egy másik bogárra a mostanit. Akkoriban (ami télen volt) tartotta az eladó 500e ft-ra. Dupla solex karbi, könnyített lendkerék, sport tengely. Ezek voltak a motor jellemzői az eladó szerint. Azt mondta, hogy a piros lámpánál mindenkit állva hagy  >: Bélával majdnem neki indultunk az útnak  Grin
Na de majd az új tulajdonosa mesél róla. Kíváncsian várom, hogy milyen.


Igen, Ő az, jól látjátok. Igazából a hirdetésben nem volt semmi információ az autóról, de gondoltam miért ne kérdezzem meg... A sor végén volt a lehetséges jelöltek közül, aztán ahogy megláttam, szerelmes lettem. A motor elképesztő, épített 1600-os, 60-ig valóban nincs ellenfele (városban a rendőrök miatt nem gyorsítok tovább) és most derült ki, hogy négyből csak három henger jár. A dupla Solex nagyon jól össze van hangolva, melegen begázosodik néha, de padlógázzal akkor is rögtön indul. Bementem a műhelybe, ahol építették, és elmondták, hogy nagyjából a vételár kétszerese lett az autóra költve. Nem tudok róla rosszat mondani, egyedül a tetőkárpit, ami cserére érett, de ha így maradna, még azt sem bánnám, akkora élmény vele autózni, hogy mindenért kárpótol.  Grin

Pár kép, még az érkezés napjáról, azóta már felpolíroztam a hátulját:


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #560 Dátum: 2012 Augusztus 30, 20:09:54 »

annak tűnik.
szín, nagylámpa, kopoltyúmentesség, felni, és a rendszám vége stimmel. (már amennyire a képekből látom)
Igen, nekem is ezekből ugrott be. Ezt akartam megnézni, mikor volt egy olyanom, hogy lecserélem egy másik bogárra a mostanit. Akkoriban (ami télen volt) tartotta az eladó 500e ft-ra. Dupla solex karbi, könnyített lendkerék, sport tengely. Ezek voltak a motor jellemzői az eladó szerint. Azt mondta, hogy a piros lámpánál mindenkit állva hagy  >: Bélával majdnem neki indultunk az útnak  Grin
Na de majd az új tulajdonosa mesél róla. Kíváncsian várom, hogy milyen.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #559 Dátum: 2012 Augusztus 30, 15:48:38 »

Én is gratulálok az autóhoz. Wink Véletlenül nem őt vetted meg?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1300/volkswagen_1300-5235426
annak tűnik.
szín, nagylámpa, kopoltyúmentesség, felni, és a rendszám vége stimmel. (már amennyire a képekből látom)
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #558 Dátum: 2012 Augusztus 30, 15:28:22 »

Üdv Mindenkinek!

Eddig csak olvasó voltam, de péntek óta ténylegesen bogaras vagyok.   Grin Leírhatatlan érzés, főleg, hogy "hivatalosan" életem első autóját vettem meg. Jópár bogarat megnéztem, de Ő szerelem volt első látásra...  Pár dolgot már tudok az előéletéről, de hátha valaki találkozott már vele: BPH-655.
Én is gratulálok az autóhoz. Wink Véletlenül nem őt vetted meg?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1300/volkswagen_1300-5235426
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #557 Dátum: 2012 Augusztus 30, 13:04:52 »

Üdv!
Gratulálok, jó választás.  Cheesy
Képek róla?

Köszönöm Smiley

Estére csinálok pár fotót.
1303LS
« Hozzászólás #556 Dátum: 2012 Augusztus 30, 13:03:07 »

Üdv Mindenkinek!

Eddig csak olvasó voltam, de péntek óta ténylegesen bogaras vagyok.   Grin Leírhatatlan érzés, főleg, hogy "hivatalosan" életem első autóját vettem meg. Jópár bogarat megnéztem, de Ő szerelem volt első látásra...  Pár dolgot már tudok az előéletéről, de hátha valaki találkozott már vele: BPH-655.
Üdv!
Gratulálok, jó választás.  Cheesy
Képek róla?
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #555 Dátum: 2012 Augusztus 30, 12:42:09 »

Üdv Mindenkinek!

Eddig csak olvasó voltam, de péntek óta ténylegesen bogaras vagyok.   Grin Leírhatatlan érzés, főleg, hogy "hivatalosan" életem első autóját vettem meg. Jópár bogarat megnéztem, de Ő szerelem volt első látásra...  Pár dolgot már tudok az előéletéről, de hátha valaki találkozott már vele: BPH-655.
Nem elérhető gtivasz
Hozzászólások: 26


« Hozzászólás #554 Dátum: 2012 Augusztus 27, 20:27:34 »

Tévedtem a csomagtartót illetően Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető gtivasz
Hozzászólások: 26


« Hozzászólás #553 Dátum: 2012 Augusztus 27, 19:57:27 »

Jó kérdés, nem tudom mi lehet. Talán valami vonószem tartó?

Az valóban vonószem tartó ami miatt kivágták az első lökhárítót, alul hátramegy a futóműig. A tetőcsomagtartó fura, mert a kis bütykök a tetőn (amiket én villogótalpnak gondoltam eddig) ütköznek a csomagtartóval és se villogó se antenna nem férne el rajtuk. Amugy sem nézem ki a németekből (svájciakból), hogy lazán a tetőt átfurva felcsavarozzák a csomagtartót Smiley

Ami miatt még gyanús, hogy rádiós volt: az autoban található plakett szerint az autó menetkész tömege 1700 kg (!) max terhelhetőség pedig 2070 kg, ami rendben is van.

Egy másik tábla szerint sperrdifi van benne, ami miatt nem szabadna 60-nál többel menni vele, valamint csak ovatosan szabad kanyarodni. 
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 27, 20:02:18 írta gtivasz »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #552 Dátum: 2012 Augusztus 27, 14:42:12 »

köcce



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #551 Dátum: 2012 Augusztus 27, 12:06:16 »

Jó kérdés, nem tudom mi lehet. Talán valami vonószem tartó?
nem inkább valami elektromos csatlakozó az is?
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #550 Dátum: 2012 Augusztus 27, 11:59:46 »

És a lökhárító közepén mi lehet az a valami?  Roll Eyes
Jó kérdés, nem tudom mi lehet. Talán valami vonószem tartó?

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #549 Dátum: 2012 Augusztus 27, 11:52:12 »

És a lökhárító közepén mi lehet az a valami?  Roll Eyes
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #548 Dátum: 2012 Augusztus 27, 10:33:35 »

ez miből derül ki

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Sompi
« Hozzászólás #547 Dátum: 2012 Augusztus 27, 10:30:41 »

ez miből derül ki

szvsz a bütykök a tetőn antenna helyek... az orrán meg nyilván valami elektromos csatlakozó helye
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #546 Dátum: 2012 Augusztus 27, 10:00:32 »

A képek alapján valóban rádiósként működhetett anno.
ez miből derül ki



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #545 Dátum: 2012 Augusztus 27, 09:37:47 »

Sziasztok Bogarasok!

Mai örömhír, hogy új T1 busz érkezett országunkba és itt is marad Smiley
A kis patkány egy 65-ös svájci katonai busz, talán rádiós lehetett. 91 óta Nagyváradon lakott és csak az utóbbi 3 évet töltötte szabad ég alatt. A buszokhoz képest meglepően jó állapotban van, de ki tudja mit rejt a gitt? Motorja sajnos nem eredeti és az elmult 15 évet szétszedett állapotban töltötte, szóval tárgytalan.
A költségvetés jelen állása szerint pár évig biztosan ilyen külsővel fog működni a műszaki tartalom rendbehozatala mellett, de később szeretném teljesen felújítani.

Üdv,

Dani

Grat! Shocked
A képek alapján valóban rádiósként működhetett anno. Remélem ha felújításra kerül a sor,marad a katonai külső Wink

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #544 Dátum: 2012 Augusztus 26, 23:10:53 »

Sziasztok Bogarasok!

Mai örömhír, hogy új T1 busz érkezett országunkba és itt is marad Smiley
A kis patkány egy 65-ös svájci katonai busz, talán rádiós lehetett. 91 óta Nagyváradon lakott és csak az utóbbi 3 évet töltötte szabad ég alatt. A buszokhoz képest meglepően jó állapotban van, de ki tudja mit rejt a gitt? Motorja sajnos nem eredeti és az elmult 15 évet szétszedett állapotban töltötte, szóval tárgytalan.
A költségvetés jelen állása szerint pár évig biztosan ilyen külsővel fog működni a műszaki tartalom rendbehozatala mellett, de később szeretném teljesen felújítani.

Üdv,

Dani
Gratulálok,mindkettő szuper kis szerzemény!!
Nem elérhető gtivasz
Hozzászólások: 26


« Hozzászólás #543 Dátum: 2012 Augusztus 26, 22:50:41 »

Sziasztok Bogarasok!

Mai örömhír, hogy új T1 busz érkezett országunkba és itt is marad Smiley
A kis patkány egy 65-ös svájci katonai busz, talán rádiós lehetett. 91 óta Nagyváradon lakott és csak az utóbbi 3 évet töltötte szabad ég alatt. A buszokhoz képest meglepően jó állapotban van, de ki tudja mit rejt a gitt? Motorja sajnos nem eredeti és az elmult 15 évet szétszedett állapotban töltötte, szóval tárgytalan.
A költségvetés jelen állása szerint pár évig biztosan ilyen külsővel fog működni a műszaki tartalom rendbehozatala mellett, de később szeretném teljesen felújítani.

Üdv,

Dani

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #542 Dátum: 2012 Augusztus 21, 22:36:02 »

Danke Kövi!

Igaz bogaras-fórumos barátság van alakulóban...
Jó lesz ez!

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #541 Dátum: 2012 Augusztus 21, 21:45:32 »

Pont az autó a szép benne, így ahogy van  Cheesy Grin Nem gondoltam volna , hogy ezt le fogom írni  Roll Eyes Roll Eyes



VW 1300  1968.06.
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #540 Dátum: 2012 Augusztus 21, 13:55:55 »

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #539 Dátum: 2012 Augusztus 21, 13:41:07 »



30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #538 Dátum: 2012 Augusztus 21, 10:53:05 »


Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #537 Dátum: 2012 Augusztus 20, 21:34:12 »

Danke Kövi!

Igaz bogaras-fórumos barátság van alakulóban...
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #536 Dátum: 2012 Augusztus 20, 18:42:27 »

Danke Kövi!

Igaz bogaras-fórumos barátság van alakulóban...

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #535 Dátum: 2012 Augusztus 03, 01:06:59 »

Az oválom előéletének kutatása,már hozott valami eredményt!
Sajnos az első tulajdonos már nincsen az élők sorában,de a testvére bevállalta az ügyet,és ezt írta!

Tisztelt Barthi Úr !
 
Olyan hobbit választott, amit feltétlenül értékelni kell és a válaszolni.
Sajnos nekem nem maradt fényképem a bogárról, Dr. H.F. örökösei évtizedek óta elköltöztek Szegedről, nincs kapcsolatom. Viszont elég jó leírást tudok adni az Ön által feltett kérdésekre:
     HF 1965 őszén egy német barátjától kapta ajándékba, akkoriban kocsihoz  szinte lehetetlen volt hozzájutni. Az ajándéklevél alapján vámkezelték a kocsit és még abban az évben rendszámot kapott: CM 51-51! (érdekes, hogy az első tíz kocsim rsz-ra jobban emlékszem, mint a második 10-re)
Un. kisablakos, akkorra már lefutott széria volt, tolótetővel, meglehetősen lehasznált állapotban. Az ülések kárpitozásra szorultak, de ehelyett csak az autó színéhez illő sötétbarna huzatot kapott. Az autó alapszíne homokszürke volt, a sárhányók és a tolótető keret világos barna. Egy első sárvédő (jobb? bal?) sérülésen kívül a négy? éves tulajdonlás alatt más nem volt. Mivel én is sokat vezettem, most ugrott be egy érdekesség: a fényszórót a kuplung baloldalán lévő lábkapcsolóval lehetett be-, illetve kikapcsolni.
     Ami az utazásokat illeti, talán érdemes megemlíteni, hogy HF orvosként is folytatta zenész (klarinét, szaxafon) hobbiját, így akik abban az időben (60 éves évek másodikfele)résztvettek a szórakoztató iparban, szinte  valamennyi szegedi zenész, színész élvezhette a VW által nyújtott "nyugati" szabadságot.
     Hogy egy nevesíthető híres utas is legyen a felsoroltak között: 1966- őszén egy Erdély, Bulgária, Jugoszlávia hihetetlen kalandos körutazást csináltunk, utitársunk a jelenlegi külügyminiszter volt. Erről az útról maradt számos kép, sajnos egyiken sem látható a bogár.
Mivel amatőr zenészek  voltunk az ajtókon és a motorház tetőn Beatles matricák voltak.
Hát ennyi...
Sok sikert az esetleges további nyomozáshoz.
Üdvözlettel
 
Dr. Hampel György 
Viszont két dolog elgondolkodtató!
-A szürke színét megtaláltam,és ha az lehetett az eredeti színe,akkor ez az autó lehet,hogy eredetileg egy Standard volt,mert 1953-ban,szürke szín csak Standardban volt.Ha viszont exportmodell volt,akkor már úgy jött Németországból 1965-ben,hogy átfényezték.


-1965-ben,már Faltdachtetővel jött Németországból,ez kiderül a levélből.Itt két lehetőség van,az egyik ami a valószínűbb,hogy ezt a nem évjárathelyes Faltdachot,már anno külföldön belefaragták,a másik,hogy gyárilag is már Faltdachos volt,de hosszúfaltdachos,és valamiért később cserélődött a vászontetője a rövidebb verzióra. Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 03, 01:14:35 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #534 Dátum: 2012 Augusztus 03, 01:06:41 »

Az oválom előéletének kutatása,már hozott valami eredményt!
Sajnos az első tulajdonos már nincsen az élők sorában,de a testvére bevállalta az ügyet,és ezt írta!

Tisztelt Barthi Úr !
 
Olyan hobbit választott, amit feltétlenül értékelni kell és a válaszolni.
Sajnos nekem nem maradt fényképem a bogárról, Dr. H.F. örökösei évtizedek óta elköltöztek Szegedről, nincs kapcsolatom. Viszont elég jó leírást tudok adni az Ön által feltett kérdésekre:
     HF 1965 őszén egy német barátjától kapta ajándékba, akkoriban kocsihoz  szinte lehetetlen volt hozzájutni. Az ajándéklevél alapján vámkezelték a kocsit és még abban az évben rendszámot kapott: CM 51-51! (érdekes, hogy az első tíz kocsim rsz-ra jobban emlékszem, mint a második 10-re)
Un. kisablakos, akkorra már lefutott széria volt, tolótetővel, meglehetősen lehasznált állapotban. Az ülések kárpitozásra szorultak, de ehelyett csak az autó színéhez illő sötétbarna huzatot kapott. Az autó alapszíne homokszürke volt, a sárhányók és a tolótető keret világos barna. Egy első sárvédő (jobb? bal?) sérülésen kívül a négy? éves tulajdonlás alatt más nem volt. Mivel én is sokat vezettem, most ugrott be egy érdekesség: a fényszórót a kuplung baloldalán lévő lábkapcsolóval lehetett be-, illetve kikapcsolni.
     Ami az utazásokat illeti, talán érdemes megemlíteni, hogy HF orvosként is folytatta zenész (klarinét, szaxafon) hobbiját, így akik abban az időben (60 éves évek másodikfele)résztvettek a szórakoztató iparban, szinte  valamennyi szegedi zenész, színész élvezhette a VW által nyújtott "nyugati" szabadságot.
     Hogy egy nevesíthető híres utas is legyen a felsoroltak között: 1966- őszén egy Erdély, Bulgária, Jugoszlávia hihetetlen kalandos körutazást csináltunk, utitársunk a jelenlegi külügyminiszter volt. Erről az útról maradt számos kép, sajnos egyiken sem látható a bogár.
Mivel amatőr zenészek  voltunk az ajtókon és a motorház tetőn Beatles matricák voltak.
Hát ennyi...
Sok sikert az esetleges további nyomozáshoz.
Üdvözlettel
 
Dr. Hampel György 
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #533 Dátum: 2012 Július 15, 11:49:04 »

http://elitevwclub.blog.hu/2012/07/15/the_hungarian_oval_and_split_window_register

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #532 Dátum: 2012 Február 22, 13:23:28 »

Ugye senki nem felejtette el, hogy innen mindent gyomlálok (ami nem a Bogárról szól)?
Nem elérhető Isti
Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #531 Dátum: 2012 Február 22, 12:59:51 »

ÜdVW a Csapatban! Gondolom, akkor Pöcök már jelezte, hogy van itt egy Tatabányai Bogár Klub is, ha szeretnétek valahova tartozni... SzíVWesen látunk Benneteket!  Wink Grin
Köszönöm Smiley

VW 1300  '69

Demény István
Nem elérhető Isti
Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #530 Dátum: 2012 Február 22, 12:58:46 »

Még nincs bent neki a motor  Wink
Köszönöm szépen! 
Még nincs, ha minden jolmegy szombaton rakjuk be! Smiley

VW 1300  '69

Demény István
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 19
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.