www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 04, 04:38:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921265 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 359 360 361 362 363 [364] 365 366 367 368 369 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13871019 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #66082 Dátum: 2013 Február 20, 06:51:45 »

Kicsit más a helyzet aluba szakadt csavarnál, mert a kemény csavar elviszi a fúrót és egy kis érintés az aluban már megsemmisíti a menetet.
3-as vagy 3,5-es lukat szoktam fúrni a kisebbik kiszedőmhöz.
POnt elég, hogy megálljon benne a kúp, de arra is elég, hogy maradjon annyi fala a csavarnak, hogy ne feszüljön bele a HFbe.
SZVSZ az acél csavar (10,9-es, de lehet, hogy a gyári VW csavar még keményebb) nem rohad olyan szinten bele az aluba, hogy ne lehessen kiszedni. Sokat látott barátom is kiröhögött, hogy Neki 100ből ha 5 jött már így, inkább hegeszt, farag, varázsol. Inkább azzal van a baj, hogy nehéz odaférni a fúróval. Ha meg lent a HF akkor már mindegy.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66081 Dátum: 2013 Február 19, 22:06:40 »

Kicsit más a helyzet aluba szakadt csavarnál, mert a kemény csavar elviszi a fúrót és egy kis érintés az aluban már megsemmisíti a menetet.
a bódé csavarjaira írtam.
a blokk kissé cummantósabb.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66080 Dátum: 2013 Február 19, 21:50:26 »

fúrd ki a gecibe!
legutóbb (2007-ben) egy sárvédőtartó csavar gyógyult be a kasztniba és úgy kifúrtam, hogy a menetet sem kellett újrametszeni.

Kicsit más a helyzet aluba szakadt csavarnál, mert a kemény csavar elviszi a fúrót és egy kis érintés az aluban már megsemmisíti a menetet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66079 Dátum: 2013 Február 19, 21:10:18 »

Nekem az egyik kasznicsavar szakadt bele az öntöttvasba az alvázon. Elég nehéz melegíteni, mert elvezeti a hőt. nem szakadt el könnyen, egy méteres cső volt a kulcson, úgy sem jött ki. Nem tudom, hogy fogom kiszedni.

fúrd ki a gecibe!
legutóbb (2007-ben) egy sárvédőtartó csavar gyógyult be a kasztniba és úgy kifúrtam, hogy a menetet sem kellett újrametszeni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66078 Dátum: 2013 Február 19, 20:57:45 »

Nekem az egyik kasznicsavar szakadt bele az öntöttvasba az alvázon. Elég nehéz melegíteni, mert elvezeti a hőt. nem szakadt el könnyen, egy méteres cső volt a kulcson, úgy sem jött ki. Nem tudom, hogy fogom kiszedni.
 

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #66077 Dátum: 2013 Február 19, 19:04:05 »

Én is úgy csinálom ahogy Maxiék: A szintbe szakadt tőcsavarra ráteszek egy anyát, a lyukon keresztül meghegesztem, aztán kitekerem. Azért szeretem ezt a megoldást, mert 2 dolog miatt jó: Egyrészt a ráhegesztett hatlapfejre jól rá tudsz fogni, másrészt a hegesztés hője megkönnyíti a kitekerést.
De tudom, neked nincs CO-d, akkor marad a fúrás vagy így vagy úgy.  Undecided

én is

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66076 Dátum: 2013 Február 19, 18:26:20 »

Én is úgy csinálom ahogy Maxiék: A szintbe szakadt tőcsavarra ráteszek egy anyát, a lyukon keresztül meghegesztem, aztán kitekerem. Azért szeretem ezt a megoldást, mert 2 dolog miatt jó: Egyrészt a ráhegesztett hatlapfejre jól rá tudsz fogni, másrészt a hegesztés hője megkönnyíti a kitekerést.
De tudom, neked nincs CO-d, akkor marad a fúrás vagy így vagy úgy.  Undecided



Azt hiszem elviszem lakatoshoz, mert kell neki a meleg, be van nagyon gyógyulva, nem csak sima beletörés, ez beleszakadt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66075 Dátum: 2013 Február 19, 17:03:35 »

Én is úgy csinálom ahogy Maxiék: A szintbe szakadt tőcsavarra ráteszek egy anyát, a lyukon keresztül meghegesztem, aztán kitekerem. Azért szeretem ezt a megoldást, mert 2 dolog miatt jó: Egyrészt a ráhegesztett hatlapfejre jól rá tudsz fogni, másrészt a hegesztés hője megkönnyíti a kitekerést.
De tudom, neked nincs CO-d, akkor marad a fúrás vagy így vagy úgy.  Undecided

A hengerfejbe beszakadt kipufogócsavart ki hogy szokta kiszedni? Szintben van a hengerfejjel, kontraanya, megfogás, stb. nem játszik.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #66074 Dátum: 2013 Február 19, 16:28:46 »

A hengerfejbe beszakadt kipufogócsavart ki hogy szokta kiszedni? Szintben van a hengerfejjel, kontraanya, megfogás, stb. nem játszik.
Én elmondhatom neked, hogy a esetében hogyan szoktuk?
Ha teljesen síkban van, akkor co hegesztővel  fel kell rakni, majd egy tetszőleges anyát ráhegeszteni, és szépen kijön.
Vidd el egy lakatoshoz 10per alatt kiszedi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #66073 Dátum: 2013 Február 19, 16:25:54 »

Nekem is van, de a megfúrás nem annyira egyszerű egy ferdén beleszakadt csavarnál. Kis fúróval szoktam kezdeni, meg pontozni...de annyira nem egyszerű.

Melyik fajta van neked, a sima, vagy amihez van fúrást könnyítő, központosító henger is?
EZ a sima szar van nekem.
Nem kell annak központosnak lenni. Ezt is félre fúrtam és kijött mind a kettő.


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66072 Dátum: 2013 Február 19, 16:18:30 »

Kúpos kiszedővel.
Nemrég szedtem ki 2db-ot a pólóból. Este megnézem, hogy megtalálom-e őket és bejössz érte, ha kell.

Nekem is van, de a megfúrás nem annyira egyszerű egy ferdén beleszakadt csavarnál. Kis fúróval szoktam kezdeni, meg pontozni...de annyira nem egyszerű.

Melyik fajta van neked, a sima, vagy amihez van fúrást könnyítő, központosító henger is?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #66071 Dátum: 2013 Február 19, 16:00:12 »

A hengerfejbe beszakadt kipufogócsavart ki hogy szokta kiszedni? Szintben van a hengerfejjel, kontraanya, megfogás, stb. nem játszik.
Kúpos kiszedővel.
Nemrég szedtem ki 2db-ot a pólóból. Este megnézem, hogy megtalálom-e őket és bejössz érte, ha kell.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66070 Dátum: 2013 Február 19, 15:40:56 »

A hengerfejbe beszakadt kipufogócsavart ki hogy szokta kiszedni? Szintben van a hengerfejjel, kontraanya, megfogás, stb. nem játszik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #66069 Dátum: 2013 Február 19, 11:32:55 »

Ebben nem "drót" van hanem egy szélesebb valami, ami alá ez vastag. Oda csak vékonyabb filc megy be

Igen, mot már lelki szemem előtt van, oda tényleg vékonyabb cucc kell.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Sompi
« Hozzászólás #66068 Dátum: 2013 Február 19, 07:09:47 »

Miért ne lenne helye? Pont az a lényeg, hogy ott legyen, ahol a drót verné a lemezt...
Ebben nem "drót" van hanem egy szélesebb valami, ami alá ez vastag. Oda csak vékonyabb filc megy be
Sompi
« Hozzászólás #66067 Dátum: 2013 Február 19, 07:07:46 »

A hátsó ülés keresztben lévő tartójába van a filc. 3 darab.

Ez az! Köszi Józsi!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66066 Dátum: 2013 Február 19, 05:04:27 »

A hátsó ülés keresztben lévő tartójába van a filc. 3 darab.
Ott is.

Bácsi Győző
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #66065 Dátum: 2013 Február 18, 21:16:32 »

Szerintem is.


Pontosan, ami az ülés alatt van keresztben.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #66064 Dátum: 2013 Február 18, 20:21:13 »

Szerintem is.

A hátsó ülés keresztben lévő tartójába van a filc. 3 darab.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66063 Dátum: 2013 Február 18, 18:04:34 »

ezek a filcbaszok merre laknak?? Nekem valahol az ablakemelő szerkezet környéke rémlik, de rohadtul nem emlékszem....  Roll Eyes
..monnyuk az ótót nem én szedtem szét...

<beszúrt kép törölve>


A hátsó ülés keresztben lévő tartójába van a filc. 3 darab.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66062 Dátum: 2013 Február 18, 17:21:50 »

Akkor nem csoda hogy nem tudtam. Bar ott nem nagyon van helye... Nincs valakinek képe erről a részről?

Miért ne lenne helye? Pont az a lényeg, hogy ott legyen, ahol a drót verné a lemezt...

Bácsi Győző
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66061 Dátum: 2013 Február 18, 12:21:33 »

Ez tényleg szuper,ment is a kedvencekbe! Wink
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66060 Dátum: 2013 Február 18, 12:17:51 »

Nem úgy van,hogy csak üresben lehet elindítani?
öninditóval.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66059 Dátum: 2013 Február 18, 12:17:14 »

Sebességbe tudod rakni.És be is lehet huzni,beindul.
Nem úgy van,hogy csak üresben lehet elindítani?
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66058 Dátum: 2013 Február 18, 11:59:39 »


Köszi. Ez nagyon jó.
Gyorsan átnéztem, de olajcserére és feltöltési adatokra nem találtam leírást.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66057 Dátum: 2013 Február 18, 11:36:52 »

Sebességbe tudod rakni.És be is lehet huzni,beindul.
http://www.saxomat.de/d_index_1152x0864.html

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #66056 Dátum: 2013 Február 18, 11:29:43 »

... milyen gyertya jó a bogiba?? ...
Visszatérő kérdés, mint az olaj is...
Van egy régi Autó-motorból kiollózott listám a Bogárhoz való gyertyákról. Elküldeném (akár neked is, ha nem lenne rejtett az e-mail címed) valamelyik pirosbetűsnek, aztán ki lehetne tenni valami elérhető helyre, hasznos dolgok közé.
Bosch W8A, W8AC, Beru 145/14, NGK B-5 HS stb.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66055 Dátum: 2013 Február 18, 11:24:27 »

Nem nagyon akarok beleugatni, de egynéhány hozzászólást kb. olyan olvasni, mint sajtreszelővel rejszolni.
Elég érdekes, de roppant kellemetlen dolog Grin
Na, egyébként písz!

A lényeg, hogy ne legyen off topik: félautomata váltónál a fokozatválasztónak milyen a kiosztása?
Hol van előre és hátra fokozat?
És csak járó motornál van fokozat, vagy be lehet tenni "sebességbe" motorindítás nélkül is?
Nekem úgy tűnik, hogy mintha az enyémen nem lenne fokozat motorindítás nélkül. Roll Eyes
Sebességbe tudod rakni.És be is lehet huzni,beindul.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66054 Dátum: 2013 Február 18, 11:16:01 »

ha már mozizol esetleg megtudnád mondani hogy milyen gyertya jó a bogiba?? én úgy tudom hogy Ngk kell bele vagy nem gyó tudom? de abból is van több fajta. Van aki azt mondja hogy bosch.
Nekem 2007 óta NGK van benne és kifogástalan. Előtte bosch volt, de kivettem, mert állandóan beköpte. Később kiderült, hogy a karbi volt rosszul beállítva (akkor vettem a kocsit)
Szerintem, ha most visszatenném azt a bosch-t, azzal is elmenne még 10 évet.

Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #66053 Dátum: 2013 Február 18, 11:06:05 »


ha már mozizol esetleg megtudnád mondani hogy milyen gyertya jó a bogiba?? én úgy tudom hogy Ngk kell bele vagy nem gyó tudom? de abból is van több fajta. Van aki azt mondja hogy bosch.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66052 Dátum: 2013 Február 18, 10:58:55 »

Nem nagyon akarok beleugatni, de egynéhány hozzászólást kb. olyan olvasni, mint sajtreszelővel rejszolni.
Elég érdekes, de roppant kellemetlen dolog Grin
Na, egyébként písz!

A lényeg, hogy ne legyen off topik: félautomata váltónál a fokozatválasztónak milyen a kiosztása?
Hol van előre és hátra fokozat?
És csak járó motornál van fokozat, vagy be lehet tenni "sebességbe" motorindítás nélkül is?
Nekem úgy tűnik, hogy mintha az enyémen nem lenne fokozat motorindítás nélkül. Roll Eyes
Sompi
« Hozzászólás #66051 Dátum: 2013 Február 18, 06:44:17 »

ezeket az ajtó belső lemezére ragasztották és az ajtónyitó pálcákat bizbaszokat védték asszem... vagy nemasszem  Cool
Biztos, hogy megy a belső kilincs húzópálcája alá (ami a zárszerkezethez megy), zajcsillapításnak. HA emlékeim nem csalnak...
Akkor nem csoda hogy nem tudtam. Bar ott nem nagyon van helye... Nincs valakinek képe erről a részről?
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #66050 Dátum: 2013 Február 18, 00:59:41 »

ezek a filcbaszok merre laknak?? Nekem valahol az ablakemelő szerkezet környéke rémlik, de rohadtul nem emlékszem....  Roll Eyes
..monnyuk az ótót nem én szedtem szét...

<beszúrt kép törölve>


ezeket az ajtó belső lemezére ragasztották és az ajtónyitó pálcákat bizbaszokat védték asszem... vagy nemasszem  Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #66049 Dátum: 2013 Február 18, 00:55:54 »

ezek a filcbaszok merre laknak?? Nekem valahol az ablakemelő szerkezet környéke rémlik, de rohadtul nem emlékszem....  Roll Eyes
..monnyuk az ótót nem én szedtem szét...

<beszúrt kép törölve>


Biztos, hogy megy a belső kilincs húzópálcája alá (ami a zárszerkezethez megy), zajcsillapításnak. HA emlékeim nem csalnak...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Sompi
« Hozzászólás #66048 Dátum: 2013 Február 18, 00:42:34 »

ezek a filcbaszok merre laknak?? Nekem valahol az ablakemelő szerkezet környéke rémlik, de rohadtul nem emlékszem....  Roll Eyes
..monnyuk az ótót nem én szedtem szét...



Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66047 Dátum: 2013 Február 17, 22:56:31 »

Én a blokkfelekhez, hengertalpakhoz, illetve egy kevés tömítőt az összefogó anyák alátétjei alá teszek. Máshova semmit. Nem szoktak folyni a motorjaink.

Nem.

Ha jó minőségű a tömítőkészlet, rendben vannak a felületek, illetve nem alulméretes az olajpumpa, akkor nem fog folyni.



Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66046 Dátum: 2013 Február 17, 22:48:30 »

Nem.

Ha jó minőségű a tömítőkészlet, rendben vannak a felületek, illetve nem alulméretes az olajpumpa, akkor nem fog folyni.


És az olajpunpához szoktál rakni tömítőt?

Mert ő rakott:

http://www.youtube.com/watch?v=Wwb2SdyYBjE

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66045 Dátum: 2013 Február 17, 22:40:23 »

Ja, és az olajpumpa fedeléhez ismét lehet kapni a gyári, beépített tömítőgyűrűs anyát. Az egy jó dolog.

És az olajpunpához szoktál rakni tömítőt?

Mert ő rakott:

http://www.youtube.com/watch?v=Wwb2SdyYBjE

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66044 Dátum: 2013 Február 17, 22:24:23 »

Ja, és az olajpumpa fedeléhez ismét lehet kapni a gyári, beépített tömítőgyűrűs anyát. Az egy jó dolog.

Jaja, azt láttam . Köszi.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66043 Dátum: 2013 Február 17, 22:04:26 »

Ja, és az olajpumpa fedeléhez ismét lehet kapni a gyári, beépített tömítőgyűrűs anyát. Az egy jó dolog.

A venti átrakható, de úgy rémlik, hogy a szíjtárcsa is. (Ebben most nem vagyok biztos, de egy próbával kiderül.)

Tömítő pasztából én a LOCTIDE 574-et használom. (Haver is ezzel dolgozik az ausztriai veterán Porsche műhelyben.) Az 50ml 10-12ezer Ft
Van, hogy a blokkfeleket a VW gyári tömítőjével rakom össze, a hengertalpak alá pedig Würth DP 300-at rakok. De ha megveszed a LOCTIDE 574-et azzal nem hibázhatsz sem a blokkfeleknél, sem a hengertalpaknál.

Menetrögzítőből szerintem szinte mindegy milyet veszel, de LOCTIDE-ból pl. tudsz válogatni a gyengétől az izmosig. Gyári blokknál egyébként nem is nagyon kell menetrögzítő.

Síkosítás? Mindent olajozz: csapágyakat, csapokat, tőkéket, fogaskerekeket, szimeringeket, hengert. Én a nyomórudakat is fel szoktam tölteni olajjal.
Abba a blokkfélbe, amelyiket felülről teszed rá a másikra, zsírral "ragaszd" bele a tőkét (a talp tövébe kend a zsírt). A tőkék-vezérműtengely találkozásához Febi mézszerű kenőanyagot használok, illetve a sportvezérműtengelyekhez adott spéci zsírt. De egy széria motornál ha ez nincs, akkor sem lesz probléma.


Oldalak: 1 ... 359 360 361 362 363 [364] 365 366 367 368 369 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.166 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.