www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 01, 11:08:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921265 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 363 364 365 366 367 [368] 369 370 371 372 373 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13828192 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #65922 Dátum: 2013 Február 11, 19:38:38 »

Nem tudom, hogy hol tartasz éppen, de javasolnám, hogy mindenképpen vegyétek ki a bilit a sárvédőből és úgy tisztítsátok ki. Én sajnos nem halgattam az okosabbra és erőszakos voltam, hogy majd kitisztítom faszán. Nem lehet.
Ha nálam mélyebbre megy valaki ott a résben az varázsló. Csak kiszedve szabad.
Jó állapotú, aránylag új sárvédőket kapott az autó.  A régiekkel rengeteget kellett volna melózni, perem a felfogatáshoz gyakorlatilag alig maradt.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #65921 Dátum: 2013 Február 11, 14:46:18 »

vagy inkább a megváltozott fordulatszám miatt
itt a pont. plusz a lendkereket kuplungszerkezettel is szokták egyensúlyozni, utána a főtengelyt és lendkerék+kuplungot együtt összeszerelve, összejelölve. 4000 fordulat környékéig nincs rá szükség.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65920 Dátum: 2013 Február 11, 13:56:13 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65919 Dátum: 2013 Február 11, 13:50:24 »

akkor ezek szerint gyakorlatilag nem biztos Cheesy vagy csak az évek miatt Smiley
vagy inkább a megváltozott fordulatszám miatt

Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65918 Dátum: 2013 Február 11, 13:43:35 »

elvileg
akkor ezek szerint gyakorlatilag nem biztos Cheesy vagy csak az évek miatt Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65917 Dátum: 2013 Február 11, 13:41:49 »

gyárilag jól van súlyózva. !?
elvileg



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65916 Dátum: 2013 Február 11, 13:37:21 »

ha hozzáértő ember csinálta, akkor elvileg lehet a főtengely kiegyensúlyozás nyoma is.

igen szerintem is mert amennyire tudok anglul kivettem belőle de erre mikor van szükség? ha tuningolják a motort? mert olyanról magyaráz még hogy a lendkereket is centirozták megy ilyesmik.. erősebb hajtórudak... de ha te mondjuk szétszedsz egy bogármotort nem minden esetben nyúlsz a főtengelyhez nem? gyárilag jól van súlyózva. !?
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #65915 Dátum: 2013 Február 11, 13:33:01 »

mondja már meg nekem valaki miért kellett köszörülni ennek az emberkének a főtengelyen:D .. ottan látszik a képen  nem az enyém csak kíváncsi vagyok  Cheesy remélem most látható a kép Cheesy
ha hozzáértő ember csinálta, akkor elvileg lehet a főtengely kiegyensúlyozás nyoma is.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65914 Dátum: 2013 Február 11, 13:06:48 »

nekem pedig beadta rendesen  Undecided

Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65913 Dátum: 2013 Február 11, 13:06:09 »

Meg ennyi sem! De javitottam a linkedet, most mar jonak kell lennie.
nekem pedig beadta rendesen  Undecided
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65912 Dátum: 2013 Február 11, 13:04:57 »

mondja már meg nekem valaki miért kellett köszörülni ennek az emberkének a főtengelyen:D .. ottan látszik a képen  nem az enyém csak kíváncsi vagyok  Cheesy remélem most látható a kép Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65911 Dátum: 2013 Február 11, 13:03:20 »

huha ennyi látszik? Cheesy
Meg ennyi sem! De javitottam a linkedet, most mar jonak kell lennie.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65910 Dátum: 2013 Február 11, 13:02:38 »

<beszúrt kép törölve>


huha ennyi látszik? Cheesy
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65909 Dátum: 2013 Február 11, 12:03:10 »

na verettem ma egyet az ultimával disznó módon megy Roll Eyes estére szétszedem megnézem mitől
...ment  Roll Eyes  Evil
.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65908 Dátum: 2013 Február 11, 11:54:23 »

na verettem ma egyet az ultimával disznó módon megy Roll Eyes estére szétszedem megnézem mitől

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #65907 Dátum: 2013 Február 11, 09:13:58 »


Ha nálam mélyebbre megy valaki ott a résben az varázsló.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 11, 09:19:51 írta luftsick »
1303LS
« Hozzászólás #65906 Dátum: 2013 Február 11, 07:42:42 »

Még csak a gyári kézikönyvben sem emlékszem rá. Lehet, valami utólag kitalált cucc, nem? Nagy marhaság nem lehet, kérdés, mennyit bír a gumi.
Nem tudom, hogy hol tartasz éppen, de javasolnám, hogy mindenképpen vegyétek ki a bilit a sárvédőből és úgy tisztítsátok ki. Én sajnos nem halgattam az okosabbra és erőszakos voltam, hogy majd kitisztítom faszán. Nem lehet.
Ha nálam mélyebbre megy valaki ott a résben az varázsló. Csak kiszedve szabad.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #65905 Dátum: 2013 Február 10, 23:21:03 »

Én is így gondoltam, de 5 izzócsere után ki rakta vissza, vagyis pótolta pl. 78-ban, vagy 85-ben? Senki. Ezért nincs egy mozgó (  Evil ) bogáron sem ilyen.

Ja és azt bánom, hogy nem fotóztam le, hogy hogy volt rögzítve a lámpakarika a sárvédőhöz....
Lámpatökön egy lyuk kiütve csavarhúzóval és
Szinte mindegyiken.  Lips Sealed
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65904 Dátum: 2013 Február 10, 23:06:30 »

Tegyed csak bele,prebe és afterba is jár oda a gumitömítés. Wink

Nekem is van ilyen gumi az állólámpás és a döntöttlámpás bogaramban is.

És hozzák is külön a webáruházak,hogy 1967 előtti vagy utáni lámpához való gumi.
Én is így gondoltam, de 5 izzócsere után ki rakta vissza, vagyis pótolta pl. 78-ban, vagy 85-ben? Senki. Ezért nincs egy mozgó (  Evil ) bogáron sem ilyen.

Ja és azt bánom, hogy nem fotóztam le, hogy hogy volt rögzítve a lámpakarika a sárvédőhöz....
Lámpatökön egy lyuk kiütve csavarhúzóval és
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 10, 23:15:51 írta Zoli »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65903 Dátum: 2013 Február 10, 22:37:06 »

Tegyed csak bele,prebe és afterba is jár oda a gumitömítés. Wink

Nekem is van ilyen gumi az állólámpás és a döntöttlámpás bogaramban is.

És hozzák is külön a webáruházak,hogy 1967 előtti vagy utáni lámpához való gumi.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #65902 Dátum: 2013 Február 10, 21:47:04 »

Ott a sötétben szerintem elég sokat.

Még csak a gyári kézikönyvben sem emlékszem rá. Lehet, valami utólag kitalált cucc, nem? Nagy marhaság nem lehet, kérdés, mennyit bír a gumi.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #65901 Dátum: 2013 Február 10, 21:44:52 »

Még csak a gyári kézikönyvben sem emlékszem rá. Lehet, valami utólag kitalált cucc, nem? Nagy marhaság nem lehet, kérdés, mennyit bír a gumi.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65900 Dátum: 2013 Február 10, 21:44:27 »



A pre bogarakon szokott lenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65899 Dátum: 2013 Február 10, 21:40:49 »

Nyomát nem láttam eddig egyetlen autón sem. Én amikor összerakom, kikenem a peremet zsírral, és összerakás után szépen letörlöm a maradékot.
Nicsak

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/0609-1/fenyszoro-es-sarved%3f-kozotti-gumigy%3fr%3f68--par


Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #65898 Dátum: 2013 Február 10, 21:35:35 »

Gyakorlatilag nincs baja, csak be van sötétszürkülve. Alul a hegesztési csík kicsit barnás. Majd megy a csavarokkal a horganyba.

Ja, igen, megragadnám az alkalmat, hogy megkérdezzem a lámpa alá megy-e gumikarika a sárvédőre gyárilag?
Mert a Hudák honlapján láttam.
Nyomát nem láttam eddig egyetlen autón sem. Én amikor összerakom, kikenem a peremet zsírral, és összerakás után szépen letörlöm a maradékot.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65897 Dátum: 2013 Február 10, 21:29:03 »

Foncsor meglepően jó állapotú Smiley A foncsor és a keret közötti távtartó lemezkarikával mit csináltál?
Gyakorlatilag nincs baja, csak be van sötétszürkülve. Alul a hegesztési csík kicsit barnás. Majd megy a csavarokkal a horganyba.

Ja, igen, megragadnám az alkalmat, hogy megkérdezzem a lámpa alá megy-e gumikarika a sárvédőre gyárilag?
Mert a Hudák honlapján láttam.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 10, 21:32:55 írta Zoli »

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #65896 Dátum: 2013 Február 10, 21:20:01 »

Ez nem új, csak meg van puceválva.
Foncsor meglepően jó állapotú Smiley A foncsor és a keret közötti távtartó lemezkarikával mit csináltál?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65895 Dátum: 2013 Február 10, 21:18:46 »

like :-)) Én most szereztem be a bogihoz 3 csavarost eddig golf lámpákkal mászkáltam, most végre igazi lesz rajta, igaz nem hella, arra nincs pénzem :-DD
Ez nem új, csak meg van puceválva és a króm-keretet cserélni kell, mert az egyik pöttyös, de nem rozsda, hanem nemtudom, a másik meg picit horpadt is.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 10, 21:30:51 írta Zoli »

Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #65894 Dátum: 2013 Február 10, 21:05:51 »

like :-)) Én most szereztem be a bogihoz 3 csavarost eddig golf lámpákkal mászkáltam, most végre igazi lesz rajta, igaz nem hella, arra nincs pénzem :-DD

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65893 Dátum: 2013 Február 10, 20:52:49 »

Mostanában bent a melegben és sör mellett szmb-zek.  Cool



Ezzel még elvilágítok pár évig.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65892 Dátum: 2013 Február 10, 19:56:15 »

Nincs. Ez csak a két blokkfél. Én sem ezt éreztem soknak, hanem amit mondott Pista, hogy homokszóróhoz viszi stb. Úgy 400. Szóval amit tudok, megcsinálok én. Lemezek szintereztetése stb.
Az az igazság hogy egy jó motort magának sem tud olcsón megcsinálni az ember  mert hiába kész a blokk a bádogok csavarok is elnyelnek egy huszast generátor csúszógyűrű csapágyak, karbi-szívócső,esetleg ac, benzincső szűrő ékszíj hőcserélő, kipufogó, furulya ,kuplung,repkednek az ezresek aztán úgy ráugrik egy százas pluszba hogy észre sem veszed ...és ha nem vagy alapos akkor már az első hosszabb úton megbánod hogy minek költöttél százezreket úgyis fos ...

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65891 Dátum: 2013 Február 10, 18:18:21 »

Azt nézd meg, hogy bármi miatt a szénkefe nem szorul-e kicsit a tartójában, illetve a rugó nyomja-e rendesen.

Nekem is pontosan ilyen volt, a forgórész minimális ütése visszatolta a szénkefét és szinte érintkezés nélkül állt a tartóban. Kivettem, megtisztítottam a szénkefét, megmozgattam és utána nem fordult elő.

Ha ráfújsz WD40-et mindkét kefére az is lehet, hogy segít.
Köszi. Mivel ma megint kezdte elölről, most behatóbban fogok ránézni.

Bácsi Győző
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #65890 Dátum: 2013 Február 10, 18:01:51 »

Multkor typ117-tel vegigeltunk egy motorfelujitast. A gepmunka 53kHUF volt (Kolbenschmidt csapagykeszlettel), vegul hengerfej felujitassal, osszerakassal, henger-dugo szettel, sallangokkal, egyeb ki-be szerelessel, valami 350kHUF korul allt meg es nem volt draga. Cserebe azt a motorjat azota nagyon irigylem, szimplaszivos 1.6-os, kis karbival es tele van erovel, ugy megy, mint a golyo. Ahol en az 1.2-esemmel visszavaltok kettesbe mert mashogy nincs ereje, o negyesben felmegy erolkodes nelkul. :-)
és ez már több mint két éve volt, azóta minden jóval drágább
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #65889 Dátum: 2013 Február 10, 17:51:25 »

Én is így hoztam el tőle a "rumpf" motort.

Nincs. Ez csak a két blokkfél. Én sem ezt éreztem soknak, hanem amit mondott Pista, hogy homokszóróhoz viszi stb. Úgy 400. Szóval amit tudok, megcsinálok én. Lemezek szintereztetése stb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65888 Dátum: 2013 Február 10, 17:21:34 »

ez  nem drága ha benne van a nyugvó csapágykészlet akkor meg olcsó Undecided
Nincs. Ez csak a két blokkfél. Én sem ezt éreztem soknak, hanem amit mondott Pista, hogy homokszóróhoz viszi stb. Úgy 400. Szóval amit tudok, megcsinálok én. Lemezek szintereztetése stb.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 10, 17:23:29 írta Zoli »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65887 Dátum: 2013 Február 10, 17:19:28 »

Beszéltem Merkivel motorfelújítás ügyben. Saját bevallása szerint ő drágán csinálja. Úgyhogy majd sokat fogok kérdezni.  Cool
Gépmunkára 48 ezret mondott.
ez  nem drága ha benne van a nyugvó csapágykészlet akkor meg olcsó Undecided

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65886 Dátum: 2013 Február 10, 17:06:01 »

Multkor typ117-tel vegigeltunk egy motorfelujitast. A gepmunka 53kHUF volt (Kolbenschmidt csapagykeszlettel), vegul hengerfej felujitassal, osszerakassal, henger-dugo szettel, sallangokkal, egyeb ki-be szerelessel, valami 350kHUF korul allt meg es nem volt draga. Cserebe azt a motorjat azota nagyon irigylem, szimplaszivos 1.6-os, kis karbival es tele van erovel, ugy megy, mint a golyo. Ahol en az 1.2-esemmel visszavaltok kettesbe mert mashogy nincs ereje, o negyesben felmegy erolkodes nelkul. :-)

Egyszer kell jól megcsinálni.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65885 Dátum: 2013 Február 10, 17:02:10 »

Igen, azt ő is fogja csinálni, de szétszedve, összerakva, indítva min. 400-at mondott. Na az a sok . (nekem)
Multkor typ117-tel vegigeltunk egy motorfelujitast. A gepmunka 53kHUF volt (Kolbenschmidt csapagykeszlettel), vegul hengerfej felujitassal, osszerakassal, henger-dugo szettel, sallangokkal, egyeb ki-be szerelessel, valami 350kHUF korul allt meg es nem volt draga. Cserebe azt a motorjat azota nagyon irigylem, szimplaszivos 1.6-os, kis karbival es tele van erovel, ugy megy, mint a golyo. Ahol en az 1.2-esemmel visszavaltok kettesbe mert mashogy nincs ereje, o negyesben felmegy erolkodes nelkul. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65884 Dátum: 2013 Február 10, 17:00:26 »

Beszéltem Merkivel motorfelújítás ügyben. Saját bevallása szerint ő drágán csinálja. Úgyhogy majd sokat fogok kérdezni.  Cool
Gépmunkára 48 ezret mondott.


Drágán csinálja, de még rossz munkáját nem láttam.
Az ő gépmunkája nagyon profi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65883 Dátum: 2013 Február 10, 16:58:12 »

Szerintem megéri. De ki is reszelheted büdössajtból. Smiley

Igen, azt ő is fogja csinálni, de szétszedve, összerakva, indítva min. 400-at mondott. Na az a sok . (nekem)

Oldalak: 1 ... 363 364 365 366 367 [368] 369 370 371 372 373 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.194 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.