www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 01, 11:05:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921265 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 361 362 363 364 365 [366] 367 368 369 370 371 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13828149 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66002 Dátum: 2013 Február 14, 18:26:32 »

És nem melegszik olyankor?

Mi melegedne a szimering? Csak 3 tized miliméterrel nagyobb a futógyűrű. A csapágy nem melegszik, hisz van benne olaj is.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #66001 Dátum: 2013 Február 14, 18:21:04 »

, nem a szimering rugóján spanolok, hanem csak a nagyobb gyűrűt teszem be ha olajszivárgást észlelek. Gyors, és egy darabig jó.
És nem melegszik olyankor?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66000 Dátum: 2013 Február 14, 18:20:56 »

Az oroszok meg zárt csapágyat használtak és nem vesztettek soha.
Minden mindennel összefügg.  Evil
Két háborut is buktak. Cool Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65999 Dátum: 2013 Február 14, 18:04:28 »

Mondjuk a váltó felőli zárólemezt kidobtam...
Befolyik az olaj a csapágyba, ha mind a két zárórész fent van akkor is. Létezik gumi zárórészes, és fém zárórészes csapágy. Régen én is kivettem az egyik felét ahogy te. Már 10 éve mind a kettőt benthagyom. Még így is van, hogy az olaj befolyik a fékszerkezethez! A rutin, meg az évek arra kényszerítettek, hogy nagyobb átmérőjű futógyűrűt esztergáltattam, és fékjavításnál, nem a szimering rugóján spanolok, hanem csak a nagyobb gyűrűt teszem be ha olajszivárgást észlelek. Gyors, és egy darabig jó.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65998 Dátum: 2013 Február 14, 17:01:20 »

Az nem baj, hogy a zárt csapágy általában zsír kenéses, a Bogár kerékcsapágya pedig olaj kenéses, ezért nem zárt?
A Bogár kerékcsapágya nincs koszos helyen, nem kell zártnak lennie.

Azt gondolom ide jobb a nyitott csapágy...valamint a németek is ezt gondolták anno.
Mondjuk a váltó felőli zárólemezt kidobtam...

Bácsi Győző
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #65997 Dátum: 2013 Február 14, 16:26:50 »

Az nem baj, hogy a zárt csapágy általában zsír kenéses, a Bogár kerékcsapágya pedig olaj kenéses, ezért nem zárt?
A Bogár kerékcsapágya nincs koszos helyen, nem kell zártnak lennie.

Azt gondolom ide jobb a nyitott csapágy...valamint a németek is ezt gondolták anno.
Két háborut is buktak. Cool Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65996 Dátum: 2013 Február 14, 16:24:57 »

Igen. A zsigulié is jó hozzá. Még jobb, mert duplán zárt, és fogja az olajat. Olcsóbb is. Persze sokféle létezik. A zsigulimba 120 000 km van és hibátlan. Csak mondom mert, itt hurrogás van, meg cikizés ha nem VW ajánlok. Ha van lóvéd SKF kell bele és megmondják mennyiért. Én felújításnál vettem és nekem 1250 forintba került. Volt 2500 forintos is. mindből vettem két-két darabot. Megy a polcra fel, ha kell legyen.

Az nem baj, hogy a zárt csapágy általában zsír kenéses, a Bogár kerékcsapágya pedig olaj kenéses, ezért nem zárt?
A Bogár kerékcsapágya nincs koszos helyen, nem kell zártnak lennie.

Azt gondolom ide jobb a nyitott csapágy...valamint a németek is ezt gondolták anno.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #65995 Dátum: 2013 Február 14, 15:50:53 »

Solex C 40 típusú dupla karburátor felszerelhető lenne Mexikói 1200-esre vagy 1303 félautomata 1600-ra is esetleg? Roll Eyes
Ha jól gondolom, akkor duplaszívós csonk és hengerfej is kéne hozzá.
Vagy ezek föltehetők a gyári szívócsőre is? 
én ugyan egyáltalán nem értek hozzá, de bogárra valamiért nem nagyon szoktak fekvő karbit rakni. illetve úgy mondom én nem láttam még ilyet
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65994 Dátum: 2013 Február 14, 15:45:10 »

Solex C 40 típusú dupla karburátor felszerelhető lenne Mexikói 1200-esre vagy 1303 félautomata 1600-ra is esetleg? Roll Eyes
Ha jól gondolom, akkor duplaszívós csonk és hengerfej is kéne hozzá.
Vagy ezek föltehetők a gyári szívócsőre is? 
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65993 Dátum: 2013 Február 14, 14:22:03 »

akkor jó, mert csapágyszámot már montak olyat sokan, csak megszeretném venni mert 7 végén szedem szét és kiakarok cserélni mindent , csak ha felhivok egy csapágyboltot lehet nem tudják beazonositani az autót, vagy is pl akivel beszéltem ök sajna nem tudták pedig nagy csapágybólt

Bácsi Győző
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #65992 Dátum: 2013 Február 14, 14:21:13 »

Az. Vegyél zártat, olcsó is jó.

én ugy vagyok vele (meg lehet kövezni érte) de a használtnál az új mindig jobb ha olcso ha drága

köszönöm a segitségeteket

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #65991 Dátum: 2013 Február 14, 14:19:35 »

Igen. A zsigulié is jó hozzá. Még jobb, mert duplán zárt, és fogja az olajat. Olcsóbb is. Persze sokféle létezik. A zsigulimba 120 000 km van és hibátlan. Csak mondom mert, itt hurrogás van, meg cikizés ha nem VW ajánlok. Ha van lóvéd SKF kell bele és megmondják mennyiért. Én felújításnál vettem és nekem 1250 forintba került. Volt 2500 forintos is. mindből vettem két-két darabot. Megy a polcra fel, ha kell legyen.

akkor jó, mert csapágyszámot már montak olyat sokan, csak megszeretném venni mert 7 végén szedem szét és kiakarok cserélni mindent , csak ha felhivok egy csapágyboltot lehet nem tudják beazonositani az autót, vagy is pl akivel beszéltem ök sajna nem tudták pedig nagy csapágybólt

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65990 Dátum: 2013 Február 14, 14:18:59 »

Az. Vegyél zártat, olcsó is jó.

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65989 Dátum: 2013 Február 14, 14:12:27 »

hali

ki tudja pontossan a bogár hátsó olajos féltengelyes bogárnak a csapágyszámát?

talán 6306?
Igen. A zsigulié is jó hozzá. Még jobb, mert duplán zárt, és fogja az olajat. Olcsóbb is. Persze sokféle létezik. A zsigulimba 120 000 km van és hibátlan. Csak mondom mert, itt hurrogás van, meg cikizés ha nem VW ajánlok. Ha van lóvéd SKF kell bele és megmondják mennyiért. Én felújításnál vettem és nekem 1250 forintba került. Volt 2500 forintos is. mindből vettem két-két darabot. Megy a polcra fel, ha kell legyen.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #65988 Dátum: 2013 Február 14, 14:09:50 »

így?
http://vbklub.net/csapagy/3.jpg
te talán a 6206 C3-ast keresed?

http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=38:hatso-kerekcsapagy-csere&catid=16:szmb&Itemid=35

igazából ezt keresem és itt mintha 6306 lenne ráírva

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #65987 Dátum: 2013 Február 14, 14:07:20 »

ez igy nem sokat mond, mi eza 2 db csapágy hátul? (nem tudom megnyitni)
így?
http://vbklub.net/csapagy/3.jpg
te talán a 6206 C3-ast keresed?
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #65986 Dátum: 2013 Február 14, 14:03:35 »

http://vbklub.net/csapagy.htm
<beszúrt kép törölve>

ez igy nem sokat mond, mi eza 2 db csapágy hátul? (nem tudom megnyitni)

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65985 Dátum: 2013 Február 14, 13:57:53 »

Gyorsabb voltál  Grin Nagyon jó különben a váciak oldala, sok minden megtalálható rajta  Cheesy
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #65984 Dátum: 2013 Február 14, 13:55:45 »

hali

ki tudja pontossan a bogár hátsó olajos féltengelyes bogárnak a csapágyszámát?

talán 6306?
http://vbklub.net/csapagy.htm
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #65983 Dátum: 2013 Február 14, 13:50:15 »

hali

ki tudja pontossan a bogár hátsó olajos féltengelyes bogárnak a csapágyszámát?

talán 6306?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65982 Dátum: 2013 Február 14, 12:28:27 »

A régi hengerfejes motoroknál, ahol nem volt a himbatengely alatt bak, hanem a hengerfej tartotta a himbatengelyt ott volt 0.10 a szelephézag. Az új hengerfejes motoroknál már mind 0.15 volt, és 1971-ben kijött egy szervizinfó, hogy visszamenőleg az ÖSSZES motornak 0.15-re kell állítani a szelephézagot. Ennek az volt az oka, hogy ne legyen kavarodás, ne állítsanak össze-vissza.
Ezt a szervizinfót valaki tévesen értelmezte és azt állította, hogy 1971-ig 0.10, utána 0.15 a hézag. Ez még könyvben is megjelent rosszul, de nekem valahol megvan az eredeti gyári szervizinfó másolata.

De gondoljatok bele, nem változott a henger/hengerfej/szelepek anyaga, miért változna a hézag? Mert duplaszívós?

Hivatalosan MINDENNEK 0.15 mm a szelephézaga.
hu elég jó válasz Smiley ezt pl nem tudtam .na jólvan megint tanultam valamit Smiley köszi
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 14, 12:43:47 írta R.e.t.r.o »
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65981 Dátum: 2013 Február 14, 12:27:45 »

na nekem meg 1.6os a motorom, de szimplaszívós.
nálam mindig 0.15 volt és jó így szerintem
meglesz 0,15 lesz Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65980 Dátum: 2013 Február 14, 12:25:37 »

Hali!

mondja már meg nekem valaki akkor most mekkorára állítsam a szelepeket? azt irják mindenhol hogy 0,15 de a váci bogarasok oldalán meg az van kiírva hogy "1971 előtti motorok esetén: B...D...E...F...H...L... motorkóddal ellátott motorok esetén (tehát a szimplaszívós hengerfejes motorok!) a hézag 0,10 mm (0.004 inch). 1971 utáni motorok esetén: AB...AC...AD...AE...AF...AH...AJ...AK...AR...AS... motorkóddal ellátott motorok esetén (tehát a duplaszívós hengerfejes motorok!) a hézag 0,15 mm (0.006 inch)." Nekem F-es a motorom akkor most 0,10 legyen vagy 0,15? tudom mondják inkább legyen nagyobb mint kisebb de akkor most ez hogy is van? Cheesy

A régi hengerfejes motoroknál, ahol nem volt a himbatengely alatt bak, hanem a hengerfej tartotta a himbatengelyt ott volt 0.10 a szelephézag. Az új hengerfejes motoroknál már mind 0.15 volt, és 1971-ben kijött egy szervizinfó, hogy visszamenőleg az ÖSSZES motornak 0.15-re kell állítani a szelephézagot. Ennek az volt az oka, hogy ne legyen kavarodás, ne állítsanak össze-vissza.
Ezt a szervizinfót valaki tévesen értelmezte és azt állította, hogy 1971-ig 0.10, utána 0.15 a hézag. Ez még könyvben is megjelent rosszul, de nekem valahol megvan az eredeti gyári szervizinfó másolata.

De gondoljatok bele, nem változott a henger/hengerfej/szelepek anyaga, miért változna a hézag? Mert duplaszívós?

Hivatalosan MINDENNEK 0.15 mm a szelephézaga.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65979 Dátum: 2013 Február 14, 12:24:36 »

na nekem meg 1.6os a motorom, de szimplaszívós.
nálam mindig 0.15 volt és jó így szerintem
" Például hiába is legyen "F"-es motorblokkunk, ha azon 1600-os hengerek és duplaszívós hengerfejek csücsülnek, ebben az esetben 0,15 mm a jó hézag!" na csak ezért kérdezem mert ehhez meg ezt írják Cheesy eléggé megkevert
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #65978 Dátum: 2013 Február 14, 12:23:15 »

Hali!

mondja már meg nekem valaki akkor most mekkorára állítsam a szelepeket? azt irják mindenhol hogy 0,15 de a váci bogarasok oldalán meg az van kiírva hogy "1971 előtti motorok esetén: B...D...E...F...H...L... motorkóddal ellátott motorok esetén (tehát a szimplaszívós hengerfejes motorok!) a hézag 0,10 mm (0.004 inch). 1971 utáni motorok esetén: AB...AC...AD...AE...AF...AH...AJ...AK...AR...AS... motorkóddal ellátott motorok esetén (tehát a duplaszívós hengerfejes motorok!) a hézag 0,15 mm (0.006 inch)." Nekem F-es a motorom akkor most 0,10 legyen vagy 0,15? tudom mondják inkább legyen nagyobb mint kisebb de akkor most ez hogy is van? Cheesy
na nekem meg 1.6os a motorom, de szimplaszívós.
nálam mindig 0.15 volt és jó így szerintem
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #65977 Dátum: 2013 Február 14, 12:20:54 »

Szerintem legyen 0,15.
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65976 Dátum: 2013 Február 14, 12:17:28 »

Hali!

mondja már meg nekem valaki akkor most mekkorára állítsam a szelepeket? azt irják mindenhol hogy 0,15 de a váci bogarasok oldalán meg az van kiírva hogy "1971 előtti motorok esetén: B...D...E...F...H...L... motorkóddal ellátott motorok esetén (tehát a szimplaszívós hengerfejes motorok!) a hézag 0,10 mm (0.004 inch). 1971 utáni motorok esetén: AB...AC...AD...AE...AF...AH...AJ...AK...AR...AS... motorkóddal ellátott motorok esetén (tehát a duplaszívós hengerfejes motorok!) a hézag 0,15 mm (0.006 inch). Van aki a 0,15 mm-erre állítja szimplaszívós motorját is. Ez még mindig jobb, mintha kisebbet állítana. Maximum a hengerek keverékkel való feltöltése nem lesz olyan jó.  " Nekem F-es a motorom akkor most 0,10 legyen vagy 0,15? tudom mondják inkább legyen nagyobb mint kisebb de akkor most ez hogy is van? Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 14, 12:23:10 írta R.e.t.r.o »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65975 Dátum: 2013 Február 14, 09:12:06 »

Magától nem javul meg. Emlékszem amikor az AFIT-ban melóztam és egy törött trabit javítottam. El volt deformálódva az eleje a kocsinak. A jobb első sárvédő lámpája a kocsi közepére került. Hárman kézzel visszahúztuk, és a Kornél bácsi megjegyezte, hogy ez csak egy trabant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65974 Dátum: 2013 Február 14, 08:41:12 »


Dingolfingben saját szememmel láttam, hogy az E36-os BMW-nek is kézzel gorbítgették az ablakkeretet és az ajtó magasságát a végellenőrzés keretében. Rá is kérdeztünk, azt mondták, hogy ez természetes része az endkontrollnak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65973 Dátum: 2013 Február 14, 07:43:38 »

Na itt azért látszik, hogy feljebb kéne lennie az ajtónak. Fogsz egy kalapácsot és beteszed az alsó zsanér közé, és finoman csukod az ajtót.Tényleg finomad csukjad. Érzéssel! A feszítéstől fel fog emelkedni.
Így ni!  Grin
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=dIJi7im4PiY#t=208s

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65972 Dátum: 2013 Február 14, 05:09:21 »

A csapszegek jók, nem lóg az ajtó, hanem lentebb van. Én sem értem de ez van.
Leszeded az alsó zsanért az oszlopról. Befogod satuba. A csaspszeges részét a kocsi hátulja felé kalapálod egy millimétert. Felteszed, örülsz. Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65971 Dátum: 2013 Február 13, 22:29:22 »

Az ajtóoszlopon a zsanérokon asszem van valami trükk... Mondom, kasztnis úgy állítja be neked, ha jó szakember, hogy megszólal...
Lehet rakni lemezből hézagolót a zsanér alá, de ilyet gyártani kell. Nem egyszerű mutatvány. A kocsim javításánál, vagy 100X levettem az ajtókat.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65970 Dátum: 2013 Február 13, 22:26:08 »

Találkozókon látom, hogy az ajtóra támaszkodva beszélgetnek. Na attól száll le az ajtó igazán. Elég a sok cucc az ajtóban, mint az üveg ,kárpít, emelő. Ezek mind súlyként húzzák az ajtót. Rátámaszkodva ez az eredmény. Volt, hogy szóltam amikor az én kocsim ajtajára támaszkodott, és meg volt sértődve az illető.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65969 Dátum: 2013 Február 13, 22:19:51 »

És még egy kép...
Na itt azért látszik, hogy feljebb kéne lennie az ajtónak. Fogsz egy kalapácsot és beteszed az alsó zsanér közé, és finoman csukod az ajtót.Tényleg finomad csukjad. Érzéssel! A feszítéstől fel fog emelkedni.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #65968 Dátum: 2013 Február 13, 22:05:30 »

A csapszegek jók, nem lóg az ajtó, hanem lentebb van. Én sem értem de ez van.
Az ajtóoszlopon a zsanérokon asszem van valami trükk... Mondom, kasztnis úgy állítja be neked, ha jó szakember, hogy megszólal...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BudahazyP
Hozzászólások: 7

« Hozzászólás #65967 Dátum: 2013 Február 13, 21:39:45 »

A csapszegek jók, nem lóg az ajtó, hanem lentebb van. Én sem értem de ez van.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #65966 Dátum: 2013 Február 13, 21:36:04 »

Egy jó karosszériás mester korrigálja, beállítja neked. Másik kérdés: csapszegek a zsanérokban nem kopottak-e? Az is nagy lógást tud adni az ajtónak.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BudahazyP
Hozzászólások: 7

« Hozzászólás #65965 Dátum: 2013 Február 13, 21:33:20 »

Itt az utolsó!

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető BudahazyP
Hozzászólások: 7

« Hozzászólás #65964 Dátum: 2013 Február 13, 21:32:41 »

És még egy...

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető BudahazyP
Hozzászólások: 7

« Hozzászólás #65963 Dátum: 2013 Február 13, 21:32:05 »

És még egy kép...

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Oldalak: 1 ... 361 362 363 364 365 [366] 367 368 369 370 371 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.176 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.