www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 21:25:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1886 1887 1888 1889 1890 [1891] 1892 1893 1894 1895 1896 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14779815 alkalommal)
Sompi
« Hozzászólás #5011 Dátum: 2006 Július 09, 13:47:54 »

nahh...
megvolt a szívócső + tömítőgumi csere.
hát bazmeg, valami ég és föld.
indítás köhöm-köhöm-köhm-tuty-tyuty-tyuty helyet pöccc-cup-cup-cup-cup lett.
meg végre 1000-res fordulatról ha nyomok egy gázt, akkor nem lefejelem a kormányt, hanem beletapadok az ülésbe :-))

köszönöm:
- sompinak a szívócsövet
- sparkafernek a tömítőgumikat
- anyámnak, hogy egyáltalán létezem
- az időjárásnak, hogy kegyeibe fogadott és szmb közben szép nigger színem lett
- asszonyomnak, hogy nagyobb beszólás nélkül kibírta, hogy szmb közben 6 sört becsücsörítettem

:-)))

Nincs mit! örülök hogy segíthettem Ulrich-nak a szabályszerű belégzésben!!  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5010 Dátum: 2006 Július 08, 21:54:51 »

nahh...
megvolt a szívócső + tömítőgumi csere.
hát bazmeg, valami ég és föld.
indítás köhöm-köhöm-köhm-tuty-tyuty-tyuty helyet pöccc-cup-cup-cup-cup lett.
meg végre 1000-res fordulatról ha nyomok egy gázt, akkor nem lefejelem a kormányt, hanem beletapadok az ülésbe :-))

köszönöm:
- sompinak a szívócsövet
- sparkafernek a tömítőgumikat
- anyámnak, hogy egyáltalán létezem
- az időjárásnak, hogy kegyeibe fogadott és szmb közben szép nigger színem lett
- asszonyomnak, hogy nagyobb beszólás nélkül kibírta, hogy szmb közben 6 sört becsücsörítettem

:-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #5009 Dátum: 2006 Július 07, 19:57:44 »

Hát öregem, én elhiszem neked!
De nem tom felfogni!
Én vagy 3-at is szétszedtem, cserélgettem az alaktrészeket jobbra balra, elment rá pár napom, de semmi...
Annyira azért nem vagyok szerencsétlen, biztos rájöttem volna, de nem lehetett megfordítani az biztos!
Aztán csak megoldottam másmilyen módszerrel...
Ha jössz egyszer vaalmék talira, viszek egy zsák ablakgépet, és SZMBzünk egy jót, érdekel hogy csináltad, mert nem sok időt adok neki,
de ez is be fog dögleni ami most van benne...

Jobb lenne venni egy elektromosat...
mi pénz lehet?

Hát az fontos hogy a kerekét ne koptasd még le a sokszori "szalajtva" tekeréssel.
Mondom fordítás utána a holtjátéka is tök jónak tűnik, szóval a kerék jó.
Elektromos a szuzikikba való nem bogárba, maragggyámááá. 
Leon 1303
« Hozzászólás #5008 Dátum: 2006 Július 07, 19:29:44 »

Hát öregem, én elhiszem neked!
De nem tom felfogni!
Én vagy 3-at is szétszedtem, cserélgettem az alaktrészeket jobbra balra, elment rá pár napom, de semmi...
Annyira azért nem vagyok szerencsétlen, biztos rájöttem volna, de nem lehetett megfordítani az biztos!
Aztán csak megoldottam másmilyen módszerrel...
Ha jössz egyszer vaalmék talira, viszek egy zsák ablakgépet, és SZMBzünk egy jót, érdekel hogy csináltad, mert nem sok időt adok neki,
de ez is be fog dögleni ami most van benne...

Jobb lenne venni egy elektromosat...
mi pénz lehet?
1303LS
« Hozzászólás #5007 Dátum: 2006 Július 07, 10:14:11 »

MÍÍÍ?
Hogy a francba fordítottad meg? A végére van rögzítve az a lap, amit az ablakhoz kell csavarozni.
Én is kihúztam annak idején, de arról nem lehetett leszedni azt a lapot, pedig én is úgy akartam.
Szopás az egész emelő szerkezet. Nekem vagy a 4. lett úgyahogy jó...de azon is kellett gányolni.
Tegnap voltam * Gabinál, és véletlenül szóba került az emelő szerkezet, most nálla 9500 ft újonnan, mert romlott a FT.

A spirált befogod óvatosan de errősen a satuba és letekered.
Aszem forrasztva is volt gyárilag de nem biztos.
Engem is ez vitt rá, hogy olvastam itt hogy mennyibe is kerül egy ilyen, na meg az hogy menni is kellett volna érte.
Ja és az utángyártottal mi a biztosíték hogy nem megy szét pár év alatt?
Egyébként a fordítás után a tekerő holtjátéka is elég normális lett, szóval csak bírja egy darabig.
Leon 1303
« Hozzászólás #5006 Dátum: 2006 Július 07, 09:35:51 »

Ablaktekerő projekt:
MÍÍÍ?
Hogy a francba fordítottad meg? A végére van rögzítve az a lap, amit az ablakhoz kell csavarozni.
Én is kihúztam annak idején, de arról nem lehetett leszedni azt a lapot, pedig én is úgy akartam.
Szopás az egész emelő szerkezet. Nekem vagy a 4. lett úgyahogy jó...de azon is kellett gányolni.
Tegnap voltam * Gabinál, és véletlenül szóba került az emelő szerkezet, most nálla 9500 ft újonnan, mert romlott a FT.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5005 Dátum: 2006 Július 06, 22:58:01 »


na igen de ez egy rábuherált zsiguli AC, szgyelano v szszszr  Wink

ez bogár AC!! pierburg VW jel is benne van!! 

78-79es D-s AS21 mexikói D-s 1200es
« Utoljára szerkesztve: 2006 Július 06, 23:01:25 írta vw1966 »
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #5004 Dátum: 2006 Július 06, 22:09:01 »

Okés, köszi szépen!

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5003 Dátum: 2006 Július 06, 22:02:51 »

Mára csontra leszivták a benzint a bogarambol a telephelyen ahol tárolom (hogy törne le a keze tőböl annak a köcsögnek)
és mivel rég nem inditottam be eddig nem vettem észre, ma megprobáltam beinditani, persze nem sikerült, egyet-kettöt köhögött de több semmi, azthittem beköpte a gyertyát,kiszedtem és tök száraz volt, megnéztem a benzinszűrőt és egy csepp benya sem volt benne!sajnos a seggét sütötte a nap sokat!

Az lenne a kérdés hogy ha csak simán öntök bele benyát akkor be fog indulni, vagy elötte kell a karbiba vagy valahova önteni egy kicsit?

olyan 15-20 másodperc alatt felszippantja a benzint annyira, hogy beinduljon.
ha bírja az akksid, akkor nem kell bűvészkedni.

egyéb megoldásként légszűrő leszed, oszt
- egy löttyintést beöntesz a szívócsőbe
vagy
- benzines rongyot teszel oda, ahonnan leszedted a légszűrőt.

de elég, ha inditózól, oszt csá.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #5002 Dátum: 2006 Július 06, 21:57:56 »

Mára csontra leszivták a benzint a bogarambol a telephelyen ahol tárolom (hogy törne le a keze tőböl annak a köcsögnek)
és mivel rég nem inditottam be eddig nem vettem észre, ma megprobáltam beinditani, persze nem sikerült, egyet-kettöt köhögött de több semmi, azthittem beköpte a gyertyát,kiszedtem és tök száraz volt, megnéztem a benzinszűrőt és egy csepp benya sem volt benne!sajnos a seggét sütötte a nap sokat!

Az lenne a kérdés hogy ha csak simán öntök bele benyát akkor be fog indulni, vagy elötte kell a karbiba vagy valahova önteni egy kicsit?

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #5001 Dátum: 2006 Július 06, 21:36:21 »

Ablaktekerő projekt:


Akkor fogtam az egész spirált kihúztam és mérgemben megfordítottam és hoppá jó lett.
Ja és nem hiszem, hogy gányolás lenne a műtét, mert SZVSZ jó pár évig fog még tekeredni így a cucc, viszont akkor szerintem már a hajtókerék fog elkopni.
Nem is gány, lelemény! És tényleg ez a megoldás! Smiley

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #5000 Dátum: 2006 Július 06, 20:05:36 »

Ablaktekerő projekt:

Nem olyan rég volt téma a tönkrement ablaktekerő itt.
Szóval én is úgy jártam, hogy "szalajtott" az egyik tekerő szerkezet.
Amikkel próbálkoztam 90-180 fokban elfordítani a spirált az ablakra illeszkedő konzolban de mindig az volt az eredmény hogy a hajtórésznél csak csak beállt a kopott szalajtós szakaszra és nem lett jó.
Akkor fogtam az egész spirált kihúztam és mérgemben megfordítottam és hoppá jó lett.
A műtét SZVSZ csak akkor kivitelezhető ha a tekerő kerék nincs szarrá kopva.
Az ablakra illeszkedő konzol le és felcsavarását (a spirálról)nagyon óvatosan kell csinálni mert puha az anyag, mielőtt a kitekert spirál másik végét betekernénk drótkefével (esetleg drótkoronggal) a benne levő koszt és a filcbetétet is célszerű kicsit kidörzsölni.
Összeszerelésnél annyi zsírt használjunk amennyi csak belefér.  Grin

J aés, hogy mi a szopás az én esetemben?
Hát miután ezzel végeztem és beszereltem az ajtóba találtam két tökéletes szerkezetet egy zsákban. 

Ja és nem hiszem, hogy gányolás lenne a műtét, mert SZVSZ jó pár évig fog még tekeredni így a cucc, viszont akkor szerintem már a hajtókerék fog elkopni.
1303LS
« Hozzászólás #4999 Dátum: 2006 Július 06, 17:45:20 »



 Grin Grin Grin

Ami nálam van asszem fémcsöves kúposcsavaros ki-be menetei vannak.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4998 Dátum: 2006 Július 06, 17:20:08 »

Szerintem valahol a pincében van egy tök ilyenem és azon van egy írás hogyaszongya "VW"  Cheesy

A zsigulié SZVSZ kézzel is nyomigálható egy préselt lemez karral.

Vicceltem bazeg, a Lada AC-nak nem is ilyen a talpa!

Ez leginkább a typ3-as AC-re hasonlít, csak a kivezető csövei nem olyanok. Valójában nem a megszokott sokcsavaros vagy fedeles (összepréselt) ismertebb bogár AC.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #4997 Dátum: 2006 Július 06, 17:15:04 »


na igen de ez egy rábuherált zsiguli AC, szgyelano v szszszr  Wink

Szerintem valahol a pincében van egy tök ilyenem és azon van egy írás hogyaszongya "VW"  Cheesy

A zsigulié SZVSZ kézzel is nyomigálható egy préselt lemez karral.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4996 Dátum: 2006 Július 06, 15:17:38 »


ez nem döntött szerintem és mégis elfér....
<beszúrt kép törölve>


na igen de ez egy rábuherált zsiguli AC, szgyelano v szszszr  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #4995 Dátum: 2006 Július 06, 15:01:46 »

Igen, van olyan ami elfér, az enyémben is ilyen van. De jellemzően a döntött való a generátorhoz. Azt nem kell trükközni, hogy bemenjen.

ez nem döntött szerintem és mégis elfér....
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #4994 Dátum: 2006 Július 06, 14:24:38 »

A régebbi pumpa a nagyobb nyomású, az újabb ( körben nincs csavar, fedelet egy csavar fogja) pedig a kisebb. Azért módosították, mert a karburátorok tűszelepe nem bírta a nyomást és a tényleges benzinszint magasabb volt, mint a statikusan beállított. Tudjuk, hogy a ferde kiegyenlítőlevegő furat miatt a bogárkarbi csak akkor működik jól, ha a benzinszint gyári értéken van, se alatta sem felette nem oké.

Úgy tudom, de ebben nem vagyok biztos, hogy az újabb pumpák a kisebb (rövidebb) nyomórudasok.

Egyébként bármelyik motorra jó a bármelyik pumpa  Wink, csak azt kell figyelni, hogy a generátoroson elférjen, mert oda csak az egyik konzolos a jó, mégpedig a döntöttebb.


ez nem döntött szerintem és mégis elfér....
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4993 Dátum: 2006 Július 06, 14:09:58 »

Hát ez egy jó kérdés!
Van olyan pumpa ami 0,35bar és van olyan ami 0,24bar nyomáson dolgozik!
1200-hez 0,24 ír, az 1600-hoz meg mindkettőt.


A régebbi pumpa a nagyobb nyomású, az újabb ( körben nincs csavar, fedelet egy csavar fogja) pedig a kisebb. Azért módosították, mert a karburátorok tűszelepe nem bírta a nyomást és a tényleges benzinszint magasabb volt, mint a statikusan beállított. Tudjuk, hogy a ferde kiegyenlítőlevegő furat miatt a bogárkarbi csak akkor működik jól, ha a benzinszint gyári értéken van, se alatta sem felette nem oké.

Úgy tudom, de ebben nem vagyok biztos, hogy az újabb pumpák a kisebb (rövidebb) nyomórudasok.

Egyébként bármelyik motorra jó a bármelyik pumpa  Wink, csak azt kell figyelni, hogy a generátoroson elférjen, mert oda csak az egyik konzolos a jó, mégpedig a döntöttebb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4992 Dátum: 2006 Július 06, 12:10:16 »

nemrég cseréltem benzinpumpát, tudnom kéne Smiley

2 féle van, hosszabb lökőrudas, meg rövidebb asszem. az egyik ami "megáll ha leteszem" (ahoyg Baditz maygarázta Smiley, a másik eldől. Hogy menyik melyik nemtudom, valószínűleg a hosszabblökőrudas áll meg. De a lényeg,hoyg saját rúdjával bármylik pumpa jó volt az én motoromba. Az a lökőrúd meg kb 700 forint.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4991 Dátum: 2006 Július 05, 23:02:40 »

Hát ez egy jó kérdés!
Van olyan pumpa ami 0,35bar és van olyan ami 0,24bar nyomáson dolgozik!
1200-hez 0,24 ír, az 1600-hoz meg mindkettőt.

1,2 es 1,6-os mocinak ugyanaz az uzemanyag pumpaja?? Huh

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4990 Dátum: 2006 Július 05, 21:46:49 »

1,2 es 1,6-os mocinak ugyanaz az uzemanyag pumpaja?? Huh
azt hiszem azt a kis tengelyt fontos a pumpával együtt áttenni -ha másik mocira kerül- amelyik a pumpa alatt van függőlegesen, mert abból több fajta van. de majd valaki nálam okosabb megmondja
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4989 Dátum: 2006 Július 05, 21:23:42 »

1,2 es 1,6-os mocinak ugyanaz az uzemanyag pumpaja?? Huh

szerintem kompatibils.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #4988 Dátum: 2006 Július 05, 19:44:15 »

1,2 es 1,6-os mocinak ugyanaz az uzemanyag pumpaja?? Huh

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4987 Dátum: 2006 Július 05, 10:20:59 »

Ha már a  másik topikban a gyújtásnál járunk..

ha be szeretném állítani pontosra a gyújtást, mit ellenőrizzek a megszakítóhézagon, meg persze a gyújtás idején kívül?
azt mondtátok, hogy az alaplapnak tudnia kell könnyen mozogni ha megszívjuk a vákumcsövet? más hasznos tanács? valamit beolajozni, v zsírozni?


Alaplap mozgását ellenőrizni, felfekvő pontokat megtisztítani és vékonyan bezsírozni. (ahol a két lap egymáson csúszik) A röpsúlyrugók ne legyenek lazák alaphelyzetben is egy picit feszítve legyenek. Az osztófej szegmensei és a rotor ne legyen kráteresre beégve. A megszakító kalapács jó állapotú legyen, lehetőleg új.
Az osztófej tengelye ne lógjon, ne legyen érezhető semmilyen kotyogása oldalirányban.

Hirtelen ennyi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4986 Dátum: 2006 Július 05, 10:11:31 »

Ha már a  másik topikban a gyújtásnál járunk..

ha be szeretném állítani pontosra a gyújtást, mit ellenőrizzek a megszakítóhézagon, meg persze a gyújtás idején kívül?
azt mondtátok, hogy az alaplapnak tudnia kell könnyen mozogni ha megszívjuk a vákumcsövet? más hasznos tanács? valamit beolajozni, v zsírozni?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4985 Dátum: 2006 Július 05, 08:52:07 »

Csak szépen apránként mindent  Cool
Jövő nyáron kész lesz...
hajráhajrá!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #4984 Dátum: 2006 Július 05, 08:30:54 »

Nekem egy km számláló kerekei "felpuhultak" nem megkeményedtek az öregedés során. Talán valami korábban alkalmazott nem megfelelő kenőanyag okozhatta. Szétszedés meg csak peremezéssel szvsz. Hacsak nem flex.... Smiley

Van valakinek tippje vagy esetleg konkrét tapasztalata, hogy mi okozhatja, hogy a km órában (typ3-as, de a T2 buszé belül azonos) melegben (utastér 30 fok felett) megállnak a távolság számlálók? MInd a napi, mind az összkilométerszámláló megáll, a sebességmérő tökéletesen mőködik...

Valahogy szédszedhető az óra? (nem a peremezés kihajtogatására gondoltam...)
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4983 Dátum: 2006 Július 05, 01:59:18 »

Most fujtuk meg az orrát,de összel megy kasztnizzák és fényezik...  Wink
Csak szépen apránként mindent  Cool
Jövő nyáron kész lesz...
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4982 Dátum: 2006 Július 05, 01:58:17 »

pedig jó úton halad Wink na jó, nem baszogatlak, de én előbb az orrát hoztam volna helyre Smiley
Most fujtuk meg az orrát,de összel megy kasztnizzák és fényezik...  Wink
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4981 Dátum: 2006 Július 05, 00:09:52 »

Töki ne figyuzz rá csak irigykedik Grin Evil
Evil
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4980 Dátum: 2006 Július 04, 21:30:52 »

csinálhattad volna a betonyon a képeket úgy jobban kiadta volna az ültetés mértékét

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4979 Dátum: 2006 Július 04, 21:28:56 »

Jó lenne,de sajna ez nem az lesz  Grin

Töki ne figyuzz rá csak irigykedik Grin Evil

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4978 Dátum: 2006 Július 04, 21:17:10 »

Jó lenne,de sajna ez nem az lesz  Grin

pedig jó úton halad Wink na jó, nem baszogatlak, de én előbb az orrát hoztam volna helyre Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4977 Dátum: 2006 Július 04, 21:16:00 »

látom készül a ratlook  Grin
Jó lenne,de sajna ez nem az lesz  Grin
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4976 Dátum: 2006 Július 04, 21:15:22 »

látod jó helyen kell venni ültet hidtestet Grin
Csak jó is maradjon  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4975 Dátum: 2006 Július 04, 21:14:53 »

látom készül a ratlook  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4974 Dátum: 2006 Július 04, 21:05:21 »

Uccsó  Grin
látod jó helyen kell venni ültet hidtestet Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4973 Dátum: 2006 Július 04, 20:56:16 »

Uccsó  Grin

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4972 Dátum: 2006 Július 04, 20:55:45 »

Ültetés 3

[melléklet törölve a rendszer által]
Oldalak: 1 ... 1886 1887 1888 1889 1890 [1891] 1892 1893 1894 1895 1896 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.