www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 00:08:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1887 1888 1889 1890 1891 [1892] 1893 1894 1895 1896 1897 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14781779 alkalommal)
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4971 Dátum: 2006 Július 04, 20:54:33 »

Ültetés 2

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4970 Dátum: 2006 Július 04, 20:54:13 »

Íme az ültetés  Smiley


[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #4969 Dátum: 2006 Július 04, 19:38:53 »

és a szétszedés?

Ma rendeltem gömbfejet az egyik autosboltban, holnapra itt is lesz  2200 Ft-ért.

Tegnap is rendeltem gömbfejet (ugyanolyat,ugyanott) csak most kettőt. Mára megjött és összesen 2700 Ft fizettem!  Huh Shocked
Mondanom sem kell ,nem kezdtem el kiváncsiskodni ,hogy miért lett hirtelen 800 Ft-all olcsóbb...

'81 Hecho en México
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4968 Dátum: 2006 Július 04, 15:27:44 »

A hőtágulás miatt össze is szorulhatnak.

Na jólvan tökfejek  Wink, hazamegyek és megnézem, megjavítom és elmondom, ez a legegyszerűbb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #4967 Dátum: 2006 Július 04, 15:07:22 »

...
Valami hőtágulás miatt két kapcsolódó fogaskerék eltávolodik, vagy mi a franc?

A hőtágulás miatt össze is szorulhatnak.

Petyó
Holló
« Hozzászólás #4966 Dátum: 2006 Július 04, 14:44:43 »

az is lehet, hogy a bowden likán keresztűl egy nagyot elég bele csulázni Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4965 Dátum: 2006 Július 04, 14:32:46 »

esetleg olaj helyett valami grafitos trutyóval kenegetni?
az nem szívja tele magát dzsuvával, mint az olaj meg a zsír

Valójában nem az volt a kérdés, hogy milyen kenőanyagot célszerű használni, hanem hogy mi idézheti azt elő, hogy ha napon hagyon a kocsit meg sem mozdulnak a számlálók.

Valami hőtágulás miatt két kapcsolódó fogaskerék eltávolodik, vagy mi a franc?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4964 Dátum: 2006 Július 04, 14:25:23 »

A buszét én szét tudtam szedni (és össze is tudtam rakni), nem egy nagy bonyolultságú szerkezet.
Egyébként én is azért szedtem szét, mert megállt a km számláló. Szépen szétkaptam, beolajoztam és működött pár hónapig, majd megint megállt. Nem tudom miért. Kis olajzás és megint ment tovább. Mechanikai hibája nem volt, koszos nem volt, néha mégis szét kellett szedni.

esetleg olaj helyett valami grafitos trutyóval kenegetni?
az nem szívja tele magát dzsuvával, mint az olaj meg a zsír



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4963 Dátum: 2006 Július 04, 14:11:21 »

Van valakinek tippje vagy esetleg konkrét tapasztalata, hogy mi okozhatja, hogy a km órában (typ3-as, de a T2 buszé belül azonos) melegben (utastér 30 fok felett) megállnak a távolság számlálók? MInd a napi, mind az összkilométerszámláló megáll, a sebességmérő tökéletesen mőködik...

Valahogy szédszedhető az óra? (nem a peremezés kihajtogatására gondoltam...)

A buszét én szét tudtam szedni (és össze is tudtam rakni), nem egy nagy bonyolultságú szerkezet.
Egyébként én is azért szedtem szét, mert megállt a km számláló. Szépen szétkaptam, beolajoztam és működött pár hónapig, majd megint megállt. Nem tudom miért. Kis olajzás és megint ment tovább. Mechanikai hibája nem volt, koszos nem volt, néha mégis szét kellett szedni.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4962 Dátum: 2006 Július 04, 14:03:18 »

Van valakinek tippje vagy esetleg konkrét tapasztalata, hogy mi okozhatja, hogy a km órában (typ3-as, de a T2 buszé belül azonos) melegben (utastér 30 fok felett) megállnak a távolság számlálók? MInd a napi, mind az összkilométerszámláló megáll, a sebességmérő tökéletesen mőködik...

Valahogy szédszedhető az óra? (nem a peremezés kihajtogatására gondoltam...)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4961 Dátum: 2006 Július 03, 23:01:36 »

Végre bent az ültető híd, 10 centivel közelebb vagyunk a földhöz  Grin
Ezutón is szeretnék köszönetet mondani ESZ kollégának a segitségért 
Holnap este tolok fel képeket  Cool
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4960 Dátum: 2006 Július 03, 22:50:56 »

hátő, most el lehet menni egy eredetvizsgával és kérni, hogy csak motorkód szerepeljen a forgalmiban, onnantól azonos kódú motorokat szarásig cserélgetheti benne

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4959 Dátum: 2006 Július 03, 22:43:41 »

szerintem meg érdemesebb egy új motort venni 50 forintért.

nem csak a motorral szarakodik akkor, hanem az azonosító számokkal is

ha hosszú távon akarod használni a verdát, akkor én a javítást javallom
ha csak egy évig nyúzod, majd túladsz rajta, akkor egy zsákba macska motor olcsóbb valszeg

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4958 Dátum: 2006 Július 03, 22:39:17 »

SZVSZ ne szarakodj új motorral, mert még megint úgy jársz mint most.
Szánd rá a pénzt a felújításra és akkor tudod mi van alattad.
Persze ha hozzáértővel csináltatod.

szerintem meg érdemesebb egy új motort venni 50 forintért.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #4957 Dátum: 2006 Július 03, 21:00:27 »

Basszus mért csinálja ezt????? Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad

Megvettem,egy honapig alattavoltam,egy vagon pénz már bennevan,egy naaagy vagon idö,stb....szerdánn végre müszaki minden megvan,egyböl szabit vettem ki csütörtökön elindultunk vele hosszuhétvégére,és 50 Km utánn füst...... Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad


Dasz ist ájne ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

SZVSZ ne szarakodj új motorral, mert még megint úgy jársz mint most.
Szánd rá a pénzt a felújításra és akkor tudod mi van alattad.
Persze ha hozzáértővel csináltatod.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4956 Dátum: 2006 Július 03, 20:58:03 »

ne add fel. Ha kifogsz egy jó motort, több baj nem lesz vele. Remélhetőleg.

Basszus mért csinálja ezt????? Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad

Megvettem,egy honapig alattavoltam,egy vagon pénz már bennevan,egy naaagy vagon idö,stb....szerdánn végre müszaki minden megvan,egyböl szabit vettem ki csütörtökön elindultunk vele hosszuhétvégére,és 50 Km utánn füst...... Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad


Dasz ist ájne ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #4955 Dátum: 2006 Július 03, 20:54:18 »

Papíros motort a Buszba 50 és 200eFt között kapható. A motord felújítása kb 100 forint (alaphangon). Így kalkulálj.


Basszus mért csinálja ezt????? Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad

Megvettem,egy honapig alattavoltam,egy vagon pénz már bennevan,egy naaagy vagon idö,stb....szerdánn végre müszaki minden megvan,egyböl szabit vettem ki csütörtökön elindultunk vele hosszuhétvégére,és 50 Km utánn füst...... Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad


Dasz ist ájne ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4954 Dátum: 2006 Július 03, 20:42:43 »

Papíros motort a Buszba 50 és 200eFt között kapható. A motord felújítása kb 100 forint (alaphangon). Így kalkulálj.


Kiderült....főtengely csapágy Sad Sad Sad Sad Sad

Meg egyéb "aproságok" a szelepeket be kelett állitani,stb.... Sad most beindul és megy,de..... Sad

Tanácsok????????


U.I.:Esetleg mennyibe kerülne egy motor a buszba?? (megfelelö motorszámmal Tongue )???? hogy tudjam mire készüljek Sad

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #4953 Dátum: 2006 Július 03, 20:35:47 »

Helikopterhang = hajtókar csapágy
Szorulás, füstölés, büdös = főtengely csapágy

vagy a kettő kombinációja
egy motorgenerál bejátszik, gépműhellyel és mindennel együtt
gyűjtögess össze durván 200 ropit, aztán keress fel egy szerelőt


Kiderült....főtengely csapágy Sad Sad Sad Sad Sad

Meg egyéb "aproságok" a szelepeket be kelett állitani,stb.... Sad most beindul és megy,de..... Sad

Tanácsok????????


U.I.:Esetleg mennyibe kerülne egy motor a buszba?? (megfelelö motorszámmal Tongue )???? hogy tudjam mire készüljek Sad

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
1303LS
« Hozzászólás #4952 Dátum: 2006 Július 03, 20:07:32 »

Helyesírás nem az erősségem sajnos Sad
Eddig nem mertem megütögetni, nem akarok kárt tenni benne. Várok még néhány választ (PL.Stunt) aztán megpróbálom a kocogtatást.
Addig is köszi!

Legjobb a kettő kombinációja szerintem.
Szóval ütögetés, ragasztás valami rugalmasabb kétkomponensű ragosztóval, SZVSZ a pillanatragasztó hosszú távon nem bírja.
Viszont azt hogy utána a csövet a bilincsnél fogva valamilyen módon akát drótozva is de rögzítsd a karbi valamelyik részéhez a kicsúszás esélyét nullára csökkentve.Egyébként ez ajánlatos minden ilyen korú karbinál.
A benzinszag azért jobb eg yfokkal mint egy fröcskölve csapkodó benzincső.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #4951 Dátum: 2006 Július 03, 20:02:51 »

Helyesírás nem az erősségem sajnos Sad
Eddig nem mertem megütögetni, nem akarok kárt tenni benne. Várok még néhány választ (PL.Stunt) aztán megpróbálom a kocogtatást.
Addig is köszi!
A kocogtatás jó lehet, a cső vége bezömül a fészekbe, és zárni is fog, meg lötyögni se...

Bácsi Győző
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #4950 Dátum: 2006 Július 03, 19:48:19 »

A benzin ilyet nem csinál, legfeljebb folydogál. Smiley) Többen ajánlották a pillanatragasztót. Nem tudom mennyire benzin, és rázkódás álló. Nem ismerem a szerkezetet pontosan, de ha a kis rézcsövet megütögeted, míg zömül egy kicsit és beszorul. Konzultálj Stunttal, ő jobban ismeri ezeket a gépész megoldásokat.

Helyesírás nem az erősségem sajnos Sad
Eddig nem mertem megütögetni, nem akarok kárt tenni benne. Várok még néhány választ (PL.Stunt) aztán megpróbálom a kocogtatást.
Addig is köszi!

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #4949 Dátum: 2006 Július 03, 19:07:28 »

A benzin ilyet nem csinál, legfeljebb folydogál. Smiley) Többen ajánlották a pillanatragasztót. Nem tudom mennyire benzin, és rázkódás álló. Nem ismerem a szerkezetet pontosan, de ha a kis rézcsövet megütögeted, míg zömül egy kicsit és beszorul. Konzultálj Stunttal, ő jobban ismeri ezeket a gépész megoldásokat.

a benya a meleg mocira fojdogál.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #4948 Dátum: 2006 Július 03, 19:06:20 »

tegyél rá bilincset ha nem már elkezdett kitágulni mondjuk
A csonk csúszott ki, nem a csonkról a cső! Be kell ragasztani!

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4947 Dátum: 2006 Július 03, 18:44:18 »

Sziasztok!
abban kérem a segítségetek, hogy a karburátorból kicsuszott benzinbevezető csonk. Milyen módon tudom visszarögzíteni, hogy biztosan ne forduljon elő mégegyszer. Mert nem szeretem amikor a benya a meleg mocira fojdogál.

tegyél rá bilincset ha nem már elkezdett kitágulni mondjuk
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #4946 Dátum: 2006 Július 03, 18:41:50 »

Sziasztok!
abban kérem a segítségetek, hogy a karburátorból kicsuszott benzinbevezető csonk. Milyen módon tudom visszarögzíteni, hogy biztosan ne forduljon elő mégegyszer. Mert nem szeretem amikor a benya a meleg mocira fojdogál.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4945 Dátum: 2006 Július 03, 12:51:40 »

Hengerfejet kellene meghuznom de Nm-van az adat a konyvben de a nyomatek kulcsomon nem Nm besztasu.
Mennyivel kell meghuzni nem Nm-ben.(Remelem erthetoen irtan le Grin)


A mértékegységekkel is hadilábon állsz, biztos, hogy neked kell összeszerelni azt a motort?
Hengerek becsiszolva? Felfekvő felület ellenőrizve? Hengertalp rendben?

Az apróságokról nem írok, gondolom azok nem érdekelnek, hogy dugattyúkiállás, meg ilyenek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4944 Dátum: 2006 Július 03, 11:57:05 »

ja, akkor ezt ismerem, csak nem tudtam hogy ez a neve. hát az tényleg csak pontokra jó, és hamar szárad. a tetőnél ha egy rész kihagyok, ott lógni fog..  a pálmával majd tesztelek először, nem üt-e át.

még gondoltam esetleg valami kétoldali ragasztó csíkokra, de az látszana belülről
pálmatex a tetőkárpiton nem üt át, nekem sem tette!
kétolalas ragasztó miért látszódna?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4943 Dátum: 2006 Július 03, 10:52:46 »

bármilyen barkácsbótban
A ragasztóanyag - hidegen - egy kis rudacska, amit betárazol a pisztolyba (általában ha veszel egy ilyen pisztolyt, ahhoz adnak pár rudat), a pisztolyt áram alá helyezed, s megvárod, míg felmelegszik. Meghúzod a ravaszt, s gyün a matéria.
Mondjuk ezt inkább egy egy ponton való rögzítésre szokták használni. Ha a teljes felületet be szeretnéd kenni, akkor lehet, hogy nem ez a jó megoldás. Arra tényleg jobb a pálma, csak azt többet le nem szeded...  Undecided

ja, akkor ezt ismerem, csak nem tudtam hogy ez a neve. hát az tényleg csak pontokra jó, és hamar szárad. a tetőnél ha egy rész kihagyok, ott lógni fog..  a pálmával majd tesztelek először, nem üt-e át.

még gondoltam esetleg valami kétoldali ragasztó csíkokra, de az látszana belülről
Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #4942 Dátum: 2006 Július 03, 10:46:08 »

az milyen? és hol kapni olyat?
én is ettól félek, hogy a ragasztót majd felszívja a szövet, és meg fog látszani a belső felén..  Undecided
 

bármilyen barkácsbótban
A ragasztóanyag - hidegen - egy kis rudacska, amit betárazol a pisztolyba (általában ha veszel egy ilyen pisztolyt, ahhoz adnak pár rudat), a pisztolyt áram alá helyezed, s megvárod, míg felmelegszik. Meghúzod a ravaszt, s gyün a matéria.
Mondjuk ezt inkább egy egy ponton való rögzítésre szokták használni. Ha a teljes felületet be szeretnéd kenni, akkor lehet, hogy nem ez a jó megoldás. Arra tényleg jobb a pálma, csak azt többet le nem szeded...  Undecided

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4941 Dátum: 2006 Július 03, 10:40:45 »

esetleg még jó a melegragasztó is ilyen célra... azt később könnyen le is lehet szedn, nem hatol be a pórusokba  Wink

az milyen? és hol kapni olyat?
én is ettól félek, hogy a ragasztót majd felszívja a szövet, és meg fog látszani a belső felén..  Undecided
 
Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #4940 Dátum: 2006 Július 03, 10:30:53 »

ezzel azért kétségeim vannak. de majd tesztelek elötte.
az képes a fémre felragadni egyáltalán?


esetleg még jó a melegragasztó is ilyen célra... azt később könnyen le is lehet szedn, nem hatol be a pórusokba  Wink

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #4939 Dátum: 2006 Július 03, 09:57:24 »

Hengerfejet kellene meghuznom de Nm-van az adat a konyvben de a nyomatek kulcsomon nem Nm besztasu.
Mennyivel kell meghuzni nem Nm-ben.(Remelem erthetoen irtan le Grin)


"Nem Nm" mértékegységet nem találtam Smiley de nézd meg ezt:

'Cylinder head nuts'

http://wolfsburgii.be/torque1.htm#Engine

                                    LB FT      Nm           mkg
Cylinder head nuts (M8)    18        24.4           2.5
Cylinder head nuts (M10)  23        31.2           3.2


és ha pontosabban akarod akkor:

http://hauser.pmmf.hu/mertekegyseg/megysegvalto/index.htm

Energiánal keresd...
« Utoljára szerkesztve: 2006 Július 03, 10:09:33 írta aptom »

'81 Hecho en México
1303LS
« Hozzászólás #4938 Dátum: 2006 Július 03, 08:49:41 »

miért jó a dupla karbi? hogy nehéz legyen beállítani? Smiley

Viszont nem fog keveset enni.  Evil
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4937 Dátum: 2006 Július 03, 08:40:22 »

miért jó a dupla karbi? hogy nehéz legyen beállítani? Smiley

miért, a szimplát könnyű ? Evil Evil
« Utoljára szerkesztve: 2006 Július 03, 08:51:13 írta Typ117 »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4936 Dátum: 2006 Július 03, 08:06:17 »

miért jó a dupla karbi? hogy nehéz legyen beállítani? Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Leon 1303
« Hozzászólás #4935 Dátum: 2006 Július 02, 22:53:43 »

Hengerfejet kellene meghuznom de Nm-van az adat a konyvben de a nyomatek kulcsomon nem Nm besztasu.
Mennyivel kell meghuzni nem Nm-ben.(Remelem erthetoen irtan le Grin)

Nyomatékkkúcs? mijaz?  Evil
Ami ja bicepsből kifér  Evil
Különben nem lesz jó sűrítésed  Evil
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #4934 Dátum: 2006 Július 02, 22:46:26 »

Hengerfejet kellene meghuznom de Nm-van az adat a konyvben de a nyomatek kulcsomon nem Nm besztasu.
Mennyivel kell meghuzni nem Nm-ben.(Remelem erthetoen irtan le Grin)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #4933 Dátum: 2006 Július 02, 22:41:10 »

igen pl Solex
es melyik pontosan?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #4932 Dátum: 2006 Július 02, 21:25:38 »

1,6-os szimplaszovos mocira letezik duplakarbi???


pölö
http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C13%2D43%2D7401

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Oldalak: 1 ... 1887 1888 1889 1890 1891 [1892] 1893 1894 1895 1896 1897 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.