www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 00:09:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1891 1892 1893 1894 1895 [1896] 1897 1898 1899 1900 1901 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14781780 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4811 Dátum: 2006 Június 22, 16:22:51 »

BlackP:
Kopott a 30-asod, vagy valami misztikum van?
Maresz tudná elmondani, ami tuti, hogy laapjáratot nem lehet állítani, mert a scavar ki akar esni(7-8 fordulatnyira van kitekerve), picit tekerek rajta befelé és már le is fulladt. aztán, ha megvolnék ennek a szelepnek a cseréjével, derülne ki, hogy ő volt e a hibás, vagy vlaami egészen más baja van

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4810 Dátum: 2006 Június 22, 16:21:37 »

mármint ezt úgy kell elképzelni, hogy a bowden körül van egy orsó ott, ahol kilép a turbinaházból. az orsóban meg van egy rugó, ami feltámaszkodik a turbinaház falára. (azaz van ott egy átvezetőcső és annak a peremére). na ezt jól elmondtam. kutya legyek, ha ezt bárki is érti rajtam kívül.  Grin
értettem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4809 Dátum: 2006 Június 22, 16:20:15 »

mármint ezt úgy kell elképzelni, hogy a bowden körül van egy orsó ott, ahol kilép a turbinaházból. az orsóba meg van egy rugó, ami feltámaszkodik a turbinaház falára. (azaz van ott egy átvezetőcső és annak a peremére). na ezt jól elmondtam. kutya legyek, ha ezt bárki is érti rajtam kívül.  Grin

Az a lényeg, h. nyomórugóként funkcionál, felül a turbinaháznál az átvezetőcsőre, meg a gázkar aljára. Húzod (nyomod) a gázd, összemegy a rugó. NA. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #4808 Dátum: 2006 Június 22, 16:17:46 »

felfogtam, de olyan rugóm sincs, most lett tele a tököm a 28as karburátorral, vissza a 30-ast, veszek újat, vagy felújítószettet, vagy mittomén
mármint ezt úgy kell elképzelni, hogy a bowden körül van egy orsó ott, ahol kilép a turbinaházból. az orsóban meg van egy rugó, ami feltámaszkodik a turbinaház falára. (azaz van ott egy átvezetőcső és annak a peremére). na ezt jól elmondtam. kutya legyek, ha ezt bárki is érti rajtam kívül.  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2006 Június 22, 16:20:27 írta SiD »

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4807 Dátum: 2006 Június 22, 16:16:04 »

Smiley Smiley Smiley Ja, ha megtudnám....  Smiley Smiley Smiley

tényleg nem bonyolult, de kell rá kis idő. én 2 hete állítottam be a szelephézagokat és utána tényleg jobban ment az autó. Ja, most próbáltam először. illetve másodszor is, mert először a túl régi könyvem szerint 0,1mm-re állítottam, aztán állíthattam újra 0,15re, mert már annyi a gyári ajánlás Smiley
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4806 Dátum: 2006 Június 22, 16:15:43 »

jólvan, legyen, én már annak is örülnék, ha vlaamelyik kurva karbi működne rendesen. a 30ason vagy 1500rpm az alapjárat, vagy mégtöbb, no hangolás, mert kiesik a szelep, annyira ki van tekerve. a 28ason nemtudom hogy kell elintézni, hogy a bowdent valami ellentartsa, mondjuk egy rugó. az legyen a legnagyobb bajom, hogy van 2 perc, mikor le akar fulladni. fakk

BlackP:
Kopott a 30-asod, vagy valami misztikum van?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4805 Dátum: 2006 Június 22, 16:14:47 »

van rugó, de a bowdenre van ráhúzva. nem tudom értelmesen elmondani. keresek fotót.
felfogtam, de olyan rugóm sincs, most lett tele a tököm a 28as karburátorral, vissza a 30-ast, veszek újat, vagy felújítószettet, vagy mittomén

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #4804 Dátum: 2006 Június 22, 16:13:19 »

azon nincs rugó?
van rugó, de a bowdenre van ráhúzva. nem tudom értelmesen elmondani. keresek fotót.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4803 Dátum: 2006 Június 22, 16:13:04 »

a 63-assal vagyok, azon 28-as karbi van, de ott máshogy van megoldva a visszahúzás.

Ott elvileg a gázbowdenre van húzva a rugó, és úgy löki vissza a gázkart, nem?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4802 Dátum: 2006 Június 22, 16:12:11 »

Smiley Smiley Smiley Ja, ha megtudnám....  Smiley Smiley Smiley

na igen, ez elég erős érv parajdiék mellett :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4801 Dátum: 2006 Június 22, 16:11:53 »

Smiley Smiley Smiley Ja, ha megtudnám....  Smiley Smiley Smiley
azért ezek nem olyan necces dolgok, hogy ne tudd otthon, bár időigényes, meg mocskos is leszel Smiley bár nem mindent csináltam ebből, de nem kell félni tőlük Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #4800 Dátum: 2006 Június 22, 16:10:42 »

korrekt összeg.
a szervizes árakat tekintve jó ár.
azt tekintve, hogy ezt otthon is meg tudnád csinálni, úgy már nem annyira.

 Smiley Smiley Smiley Ja, ha megtudnám....  Smiley Smiley Smiley
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4799 Dátum: 2006 Június 22, 16:09:41 »

Hogyan?
az ujjamból vetted ki Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4798 Dátum: 2006 Június 22, 16:09:02 »

Amikor csak porlasztó, szelephézag, gyujtásállítás, gyertyaellenőrzés volt kb két éve az volt 6000 pénz.

korrekt összeg.
a szervizes árakat tekintve jó ár.
azt tekintve, hogy ezt otthon is meg tudnád csinálni, úgy már nem annyira.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4797 Dátum: 2006 Június 22, 16:08:57 »

a 63-assal vagyok, azon 28-as karbi van, de ott máshogy van megoldva a visszahúzás.
azon nincs rugó?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4796 Dátum: 2006 Június 22, 16:08:37 »

a 63-assal vagyok, azon 28-as karbi van, de ott máshogy van megoldva a visszahúzás.
Hogyan?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #4795 Dátum: 2006 Június 22, 16:08:13 »

3. kerületben lévő kunigunda utcában van szervíz? itt dolgozok, még sosem hallottam hemzsegni Bogikat errefelé. hol van ez?

Utca belső óbuda felöli részén van a lakóparkkal szemben, Parajdi szervíz.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #4794 Dátum: 2006 Június 22, 16:07:37 »

a 63-assal vagyok, azon 28-as karbi van, de ott máshogy van megoldva a visszahúzás.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4793 Dátum: 2006 Június 22, 16:05:48 »

és gyárilag mi húzná vissza?
azt nem tudom. Megyó már csukott szemmel hajlította hozzá a kampót. én is kíváncsi lennék hogy kéne igazából
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #4792 Dátum: 2006 Június 22, 16:05:13 »

Akkor állíts picit te rajta, hogy jó legyen. tekerd lejebb az alapjáratot.

megkérdezhetem mennyibe került a beállítás? mert sokszor hallottam hogy ott jól dolgoznak, csak kicsit drágán. szerinted?

Package deal volt - a fentieken kívül még volt egy lengéscsillapító csere, egy kormánygömbfej ? csere, (holtjáték nagy volt) és fékbeállítás/tisztitás. Total package price 54 eFt. Nem olcsók, de szerintem tényleg jól dolgoznak, én már évek óta csak oda viszem a bogit.
Amikor csak porlasztó, szelephézag, gyujtásállítás, gyertyaellenőrzés volt kb két éve az volt 6000 pénz.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #4791 Dátum: 2006 Június 22, 16:05:07 »

és gyárilag mi húzná vissza?
várj, kimegyek megnézni  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4790 Dátum: 2006 Június 22, 16:04:36 »

kókánymesterek az olajos légszűrő fedelének a peremébe szokták beakasztani a visszahúzórugót. megoldás: tegyél fel olajos légszűrőt!  Grin
nincs hozzá rugóm, ami a 30ason van, az túl erős hozzá. faszkivan

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4789 Dátum: 2006 Június 22, 16:04:00 »

a 28ason csak sufni megoldást tudok, mert nekem is úgy van  Roll Eyes
egy kampó a légszűrő fedelét tartó kapcsos zárba, amire a rugót lehet akasztani. de nem szép megoldás.
és gyárilag mi húzná vissza?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4788 Dátum: 2006 Június 22, 16:02:57 »

jólvan, legyen, én már annak is örülnék, ha vlaamelyik kurva karbi működne rendesen. a 30ason vagy 1500rpm az alapjárat, vagy mégtöbb, no hangolás, mert kiesik a szelep, annyira ki van tekerve. a 28ason nemtudom hogy kell elintézni, hogy a bowdent valami ellentartsa, mondjuk egy rugó. az legyen a legnagyobb bajom, hogy van 2 perc, mikor le akar fulladni. fakk

a 28ason csak sufni megoldást tudok, mert nekem is úgy van  Roll Eyes
egy kampó a légszűrő fedelét tartó kapcsos zárba, amire a rugót lehet akasztani. de nem szép megoldás.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #4787 Dátum: 2006 Június 22, 16:02:54 »

jólvan, legyen, én már annak is örülnék, ha vlaamelyik kurva karbi működne rendesen. a 30ason vagy 1500rpm az alapjárat, vagy mégtöbb, no hangolás, mert kiesik a szelep, annyira ki van tekerve. a 28ason nemtudom hogy kell elintézni, hogy a bowdent valami ellentartsa, mondjuk egy rugó. az legyen a legnagyobb bajom, hogy van 2 perc, mikor le akar fulladni. fakk
kókánymesterek az olajos légszűrő fedelének a peremébe szokták beakasztani a visszahúzórugót. megoldás: tegyél fel olajos légszűrőt!  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4786 Dátum: 2006 Június 22, 16:02:30 »

vaktyúkistalál..  Evil

pontosan így történt.
de működött!! :-))

jólvan, legyen, én már annak is örülnék, ha vlaamelyik kurva karbi működne rendesen. a 30ason vagy 1500rpm az alapjárat, vagy mégtöbb, no hangolás, mert kiesik a szelep, annyira ki van tekerve. a 28ason nemtudom hogy kell elintézni, hogy a bowdent valami ellentartsa, mondjuk egy rugó. az legyen a legnagyobb bajom, hogy van 2 perc, mikor le akar fulladni. fakk

duplaszívós a gépállatod?
ha igen, akkor lehet, hogy van egy tippem, amivel én is szopok:
szívócső gumi meg van dögölve.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #4785 Dátum: 2006 Június 22, 16:01:24 »

Ha már itt tartunk, a dinamóhoz és a külső feszszabályzós generátorhoz ugyanaz a feszszabályzó a jó? vagy azt is cserélni kell? és a generátor esetén ugyanott a hátsó ülés alatt van a helye?
tök más a két fesszab. egyébként nekem pl. az ülés alatt van a generátor fesszab, de van ugye belső fesszabos generátor is.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4784 Dátum: 2006 Június 22, 16:00:30 »

faszt!
az F-es motoromon annó sikerült úgy belőni, hogy hidegintítástól melegüzemig állandó stabil finom alapjárat volt.
csak el kell találni, kábé egy hétig minden indítás után basztattam, amíg sikerült ezta  pontot elérni.
szakértelemmel és műszerekkel biztos könnyebb belőni.
jólvan, legyen, én már annak is örülnék, ha vlaamelyik kurva karbi működne rendesen. a 30ason vagy 1500rpm az alapjárat, vagy mégtöbb, no hangolás, mert kiesik a szelep, annyira ki van tekerve. a 28ason nemtudom hogy kell elintézni, hogy a bowdent valami ellentartsa, mondjuk egy rugó. az legyen a legnagyobb bajom, hogy van 2 perc, mikor le akar fulladni. fakk

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4783 Dátum: 2006 Június 22, 15:59:36 »

faszt!
az F-es motoromon annó sikerült úgy belőni, hogy hidegintítástól melegüzemig állandó stabil finom alapjárat volt.
csak el kell találni, kábé egy hétig minden indítás után basztattam, amíg sikerült ezta  pontot elérni.
szakértelemmel és műszerekkel biztos könnyebb belőni.

vaktyúkistalál..  Evil
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4782 Dátum: 2006 Június 22, 15:57:26 »

van egy rövid időszak, mikor le akar fulladni, ha a szivató már kikapcsolt, de még nem melegedett be rendesen a motor.

faszt!
az F-es motoromon annó sikerült úgy belőni, hogy hidegintítástól melegüzemig állandó stabil finom alapjárat volt.
csak el kell találni, kábé egy hétig minden indítás után basztattam, amíg sikerült ezta  pontot elérni.
szakértelemmel és műszerekkel biztos könnyebb belőni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4781 Dátum: 2006 Június 22, 15:49:54 »

Karbi és beállítások körben.
Most volt a bogi a Kunigunda utcában: gyertyacsere, gyujtásállítás, porlasztóállítás, légszürőcsere, szelephézagállítás  szóval tényleg a normál dolgok.
Na ezek UTÁN: bogi ment mint a golyó, DE alig volt alapjárat, piros lámpánál mindig lefulladás, stb.  Visszavíve a szervízbe, a mester szerint ő mindent a gyári értékekre kalibrált. Végül rányomott több alapjáratot, most meg magas meleg motornál. Továbbra is megy mint a golyó.
Esetleg a karbinak lehet olyan hibája, hogy nem lehet  beállítani? Az elvivés előtt a hiba az volt, hogy gázadásra gyorsulás helyett csak fulladozott.
3. kerületben lévő kunigunda utcában van szervíz? itt dolgozok, még sosem hallottam hemzsegni Bogikat errefelé. hol van ez?

amúgy az én karbimat sem lehet beállítani rendesen, de alapvetően meleg motornál kell alapjáratot adni és akkor van egy rövid időszak, mikor le akar fulladni, ha a szivató már kikapcsolt, de még nem melegedett be rendesen a motor.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4780 Dátum: 2006 Június 22, 15:48:44 »

Ha már itt tartunk, a dinamóhoz és a külső feszszabályzós generátorhoz ugyanaz a feszszabályzó a jó? vagy azt is cserélni kell? és a generátor esetén ugyanott a hátsó ülés alatt van a helye?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4779 Dátum: 2006 Június 22, 15:45:25 »

Egyébként egyoszlopos vagy hányoszlopos van a bogiban?

Őszintén szólva nem tudom, még nem szedtem szét. A generátorhoz való külső fesszab csak egyoszlopos (mivel csak feszültséget szabályoz, visszáramot nem kell neki).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4778 Dátum: 2006 Június 22, 15:43:59 »

Semmit, ez a dolga. Mivelhogy ezek mechanikus fesszabályzók, ahol elektromágnes oszlopok segítségével szabályoz.
Egyébként egyoszlopos vagy hányoszlopos van a bogiban?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4777 Dátum: 2006 Június 22, 15:43:01 »

Karbi és beállítások körben.
Most volt a bogi a Kunigunda utcában: gyertyacsere, gyujtásállítás, porlasztóállítás, légszürőcsere, szelephézagállítás  szóval tényleg a normál dolgok.
Na ezek UTÁN: bogi ment mint a golyó, DE alig volt alapjárat, piros lámpánál mindig lefulladás, stb.  Visszavíve a szervízbe, a mester szerint ő mindent a gyári értékekre kalibrált. Végül rányomott több alapjáratot, most meg magas meleg motornál. Továbbra is megy mint a golyó.
Esetleg a karbinak lehet olyan hibája, hogy nem lehet  beállítani? Az elvivés előtt a hiba az volt, hogy gázadásra gyorsulás helyett csak fulladozott.
Akkor állíts picit te rajta, hogy jó legyen. tekerd lejebb az alapjáratot.

megkérdezhetem mennyibe került a beállítás? mert sokszor hallottam hogy ott jól dolgoznak, csak kicsit drágán. szerinted?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4776 Dátum: 2006 Június 22, 15:42:05 »

Sziasztok! Egy olyan problémám lenne, hogy mikor megyek a Bogival, néha, (elég ritkán) kattogás hallatszik a hátsó ülés alól... Meghallgattam és a feszszbabájzótól jön...  Sad Mi lehet ez? Ahogy növekszik a motor fordulatszáma, úgy gyorsul a kattogás is... Segítsetek légyszi! Mit tegyek?

                                                                               ÜdVW: Tomi

Semmit, ez a dolga. Mivelhogy ezek mechanikus fesszabályzók, ahol elektromágnes oszlopok segítségével szabályoz.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #4775 Dátum: 2006 Június 22, 15:35:00 »

Karbi és beállítások körben.
Most volt a bogi a Kunigunda utcában: gyertyacsere, gyujtásállítás, porlasztóállítás, légszürőcsere, szelephézagállítás  szóval tényleg a normál dolgok.
Na ezek UTÁN: bogi ment mint a golyó, DE alig volt alapjárat, piros lámpánál mindig lefulladás, stb.  Visszavíve a szervízbe, a mester szerint ő mindent a gyári értékekre kalibrált. Végül rányomott több alapjáratot, most meg magas meleg motornál. Továbbra is megy mint a golyó.
Esetleg a karbinak lehet olyan hibája, hogy nem lehet  beállítani? Az elvivés előtt a hiba az volt, hogy gázadásra gyorsulás helyett csak fulladozott.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4774 Dátum: 2006 Június 22, 15:30:36 »

Sziasztok! Egy olyan problémám lenne, hogy mikor megyek a Bogival, néha, (elég ritkán) kattogás hallatszik a hátsó ülés alól... Meghallgattam és a feszszbabájzótól jön...  Sad Mi lehet ez? Ahogy növekszik a motor fordulatszáma, úgy gyorsul a kattogás is... Segítsetek légyszi! Mit tegyek?
                                                                   ÜdVW: Tomi

nekem is csinálja.
kapcsold fel a fényszórót, akkor abbahagyja (tapasztalat) :-))
egyébként meg szarj  rá, valószínűleg ennek így kell működnie.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4773 Dátum: 2006 Június 22, 15:14:52 »

Nekem a mocimon a Ducati fesszabályzó csinálja ugyanezt, nemtom miért, egyébként tünetmentes. Elvileg kicsit kattoghat a könyv szerint.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #4772 Dátum: 2006 Június 22, 13:48:32 »

Látszik, hogy nagyon meleg van ma!  Embarrassed FeszültségszabáLYozó  Grin
Csak leírom most már!
Oldalak: 1 ... 1891 1892 1893 1894 1895 [1896] 1897 1898 1899 1900 1901 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.