www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 12, 16:58:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1751 1752 1753 1754 1755 [1756] 1757 1758 1759 1760 1761 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14039708 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10402 Dátum: 2006 November 28, 11:31:56 »

ezekből mit lehet kiolvasni?

Ez volt a főtengelynél


ez meg az egyik hajtókarnál


ez meg a lendkerél felöli csapágy fészke, az a csapágyat már nem találtam meg Sad


belül - 0.75 (3. túlméret)
kívül + 2 mm (4. túlméret)

A lendkerék felöli csapágy (1-es) gallérvastagsága pedig + 1 mm, csak ez van. Ha ez is kiverődik, gányolni kell.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10401 Dátum: 2006 November 28, 11:03:28 »

a főtengely csapágynak mekkora az utolsó túlmérete?

belül - 0.75 (3. túlméret)
kívül + 2 mm (4. túlméret)

A lendkerék felöli csapágy (1-es) gallérvastagsága pedig + 1 mm, csak ez van. Ha ez is kiverődik, gányolni kell.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10400 Dátum: 2006 November 28, 11:01:46 »

na leadtam a pakom gépmühelybe kb 2hét mulva kész!! Grin

Enyém meg csütörtökön!  Cool

Egyébként szépen szembesültünk jónéhány problémával, pl, hogy a 94-es hengerekhez kimart nagyobb hengerfuratok esetében a hengerpalást tömítőfelülete ráér a hengerfej csavar menet-perselyére, és az jobban kilóg, tehát azt is le kellett szedni homlokmaróval, de aztán a tömítést is meg kell oldani, ne folyjojn ott az olaj.
Aztán az a hengertalp a blokk öntvényen, ahová a henger felül az eltűnt, atehát a henger mélyebbre kerül, mint volt, a dugattyúkiállás megváltozik, túl nagy lesz a kompresszió...csökkenteni kell a kompressziót, alátétezni a hengereket, hogy egyforma kiállás legyen. Ehhez ezzekből kell: http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=126


stb. stb.

De meglesz minden és szakítani fog a gép!   Cool  Cool  Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10399 Dátum: 2006 November 28, 10:58:42 »

a főtengely csapágynak mekkora az utolsó túlmérete?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10398 Dátum: 2006 November 28, 10:57:53 »

nekem elég sokat kellet kiflexelnem onnan

Én is a generátorból reszeltem le.
A rudat ha hajlítod akkor nem is a karakterisztika változik meg, hanem egyszerűen nehéz úgy megcsinálni, hogy ne szoruljon és ne félrenyomja a membránt mozgató kart, ami aztán kikoptatja a házat, stb. Be kell nyomni a gázt, eltolni a rudat és ott rajta, laposreszelővel kicsit megigazítani a generátor házat. Egyrészt könnyen viszi, másrészt meg kell kb. 0.5-1 mm-t levenni.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10397 Dátum: 2006 November 28, 10:56:26 »

Generátor: enyémen úgy van megoldva, amit sparkaefer kolléga írt: kicsit le van köszörülve a generátorból. Nem kell sok (bár én már így vettem).
Attól tartok, hogy ha hajlítod a rudat, megváltozik a gyorsító karakterisztikája...

Én is a generátorból reszeltem le.
A rudat ha hajlítod akkor nem is a karakterisztika változik meg, hanem egyszerűen nehéz úgy megcsinálni, hogy ne szoruljon és ne félrenyomja a membránt mozgató kart, ami aztán kikoptatja a házat, stb. Be kell nyomni a gázt, eltolni a rudat és ott rajta, laposreszelővel kicsit megigazítani a generátor házat. Egyrészt könnyen viszi, másrészt meg kell kb. 0.5-1 mm-t levenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10396 Dátum: 2006 November 28, 10:40:07 »

na leadtam a pakom gépmühelybe kb 2hét mulva kész!! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #10395 Dátum: 2006 November 28, 09:54:18 »

Idézet
Nemrég generátorosítottam... külső fesszabályzós...
lényeg hogy átcseréltem a talpat ráraktam a generátort felraktam a karbit és ha padló gázt akarok nyomni beleér a (talán) gyorsító szelepnek a rudazata a generátor szélébe! ezt ugy oldottam meg hogy elhajtottam! ez megoldás vagy van elegánsabb is?

Generátor: enyémen úgy van megoldva, amit sparkaefer kolléga írt: kicsit le van köszörülve a generátorból. Nem kell sok (bár én már így vettem).
Attól tartok, hogy ha hajlítod a rudat, megváltozik a gyorsító karakterisztikája...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10394 Dátum: 2006 November 28, 08:42:26 »



A mai napom a fékállítással ment el! az első kerekeknél azt hittem egyszerűbb dolgom lesz... de nem! lényeg hogy jol be sikerült állítani de meg van nyulva a dob és fél fordulatot beleér felet nem! szerintem fel fogom szabályoztatni! Jah és nincs 36os kulcsom:D igy a hatso dobot nem vettem le!


Amikor melegen valami barom jól berántja a kéziféket akkor van ez, hogy ovális lesz.
A felszabályozás alapvetően arra jó, amikor a dob felülete belül már be van maródva és ezt kiveszik egy kis fogásmélységgel. Amikor azonban az egész dob ovális, gyakran akkora fogásmélységet kellene venni, hogy a dob átmérője annyival nagyobb lesz, hogy a fékpofa nem passzol hozzá, mert az íve jelentősen kisebb és az első sokszáz kilométeren nagyon szar lesz a fékhatás....vagy pedig a betéteket hozzá kell igazítani. Ez nem kis munka úgy, hogy pontos legyen.

Én azt mondom dobot kell cserélni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #10393 Dátum: 2006 November 28, 08:34:30 »



Jah és lötyög a pillangótengelyem! lehet kaponi különböző méretekben vagy hogy oldjam meg?

Perselyeztetés.
Azt biztosra tudom, hogy Merki Pista Nyíregyházán vállal ilyet. 42/460-241

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #10392 Dátum: 2006 November 27, 22:48:55 »

Hi all!

A mai napom a fékállítással ment el! az első kerekeknél azt hittem egyszerűbb dolgom lesz... de nem! lényeg hogy jol be sikerült állítani de meg van nyulva a dob és fél fordulatot beleér felet nem! szerintem fel fogom szabályoztatni! Jah és nincs 36os kulcsom:D igy a hatso dobot nem vettem le!

A másik:D :
Nemrég generátorosítottam... külső fesszabályzós...
lényeg hogy átcseréltem a talpat ráraktam a generátort felraktam a karbit és ha padló gázt akarok nyomni beleér a (talán) gyorsító szelepnek a rudazata a generátor szélébe! ezt ugy oldottam meg hogy elhajtottam! ez megoldás vagy van elegánsabb is?

Jah és lötyög a pillangótengelyem! lehet kaponi különböző méretekben vagy hogy oldjam meg?

Szia!Nem látom merre vagy,mert mondtam volna,hogy van 36-os kulcsom!A generátorba azért ér bele ,mert azoknál a motoroknál más karbik voltak.(szerintem)
Én láttam olyan megoldást,hogy beleköszörültek a generátorba.A pillangótengelyt pedig felújítani érdemes,úgy,hogy a műanyag perselyeket újra vagy legalábbis méretesre cserélik.Kell hozzá 1 jó esztergályos,amúgy baromi drága a felújítás!

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10391 Dátum: 2006 November 27, 22:35:18 »

Hi all!

A mai napom a fékállítással ment el! az első kerekeknél azt hittem egyszerűbb dolgom lesz... de nem! lényeg hogy jol be sikerült állítani de meg van nyulva a dob és fél fordulatot beleér felet nem! szerintem fel fogom szabályoztatni! Jah és nincs 36os kulcsom:D igy a hatso dobot nem vettem le!

A másik:D :
Nemrég generátorosítottam... külső fesszabályzós...
lényeg hogy átcseréltem a talpat ráraktam a generátort felraktam a karbit és ha padló gázt akarok nyomni beleér a (talán) gyorsító szelepnek a rudazata a generátor szélébe! ezt ugy oldottam meg hogy elhajtottam! ez megoldás vagy van elegánsabb is?

Jah és lötyög a pillangótengelyem! lehet kaponi különböző méretekben vagy hogy oldjam meg?


fék: ha újak a pofák, majd bekopnak idővel, 20-50 km után nézdm eg. ugyebál légtelenítés- álltás-nyomkodás-állítás-nyomkodás-próbakör-anyázás-állítás-nyomkodás...

pillangószelep tengelye: műhelyben újra tudjál perselyezni elvileg.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10390 Dátum: 2006 November 27, 22:17:45 »

Hi all!

A mai napom a fékállítással ment el! az első kerekeknél azt hittem egyszerűbb dolgom lesz... de nem! lényeg hogy jol be sikerült állítani de meg van nyulva a dob és fél fordulatot beleér felet nem! szerintem fel fogom szabályoztatni! Jah és nincs 36os kulcsom:D igy a hatso dobot nem vettem le!

A másik:D :
Nemrég generátorosítottam... külső fesszabályzós...
lényeg hogy átcseréltem a talpat ráraktam a generátort felraktam a karbit és ha padló gázt akarok nyomni beleér a (talán) gyorsító szelepnek a rudazata a generátor szélébe! ezt ugy oldottam meg hogy elhajtottam! ez megoldás vagy van elegánsabb is?

Jah és lötyög a pillangótengelyem! lehet kaponi különböző méretekben vagy hogy oldjam meg?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10389 Dátum: 2006 November 27, 21:31:11 »

Gyárilag a typ3-ason a fordítórudas gázbowden van, ennek a középső tartóját nagyjából lehetetlen a bogár-féle elrendezésre rakni, én még nem láttam szép és jó megoldást. A bogár bowden feljebb jön át a venti házon, nem ott lent. Gányolni kellene vele.

Biztos lehet gyártani rudazatot, meg kellene nézni, és okosan kitalálni.

szupi, gondotlam, hoyg aza nayg tárcsa-szerűség nem fér ott el sehogy,de azrét reménykedtem Cheesy

akkor 2 végén csapágyazott tengely lesz a megoldás, vayg mittdomén, majd kitalálok valamit.

ja, az olajszűrőt hogy szokás rögzíteni ? láttam már a motortérben is a falra felcsavarozva, mondjuk ekkor semmi plusz hűtés nincsen, az tény, de nem is lehet leverni egy padkánál, mintha alul kandikálna kifelé. tényeg, alul hova rögzítik?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #10388 Dátum: 2006 November 27, 21:21:52 »

Üdvw!
tud valaki házilag kivitelezhető megoldást motor fölötti szellőzőrács csiszolására ,tisztítására, hogy a következő festékréteg ne peregjen le
köszi

Triviális megoldás: pálcára erősített csiszolópapírral csiszolni, majd vékony ecsettel benyúlva lefesteni. Kipróbált módszer: türelemre tanít és még szép sem lesz Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10387 Dátum: 2006 November 27, 20:57:37 »

apropó rudazat. nagyon nagy szopás egyedileg cisnálni a 32 es pdsit karbikhoz oylat, ami működik typ1 környezetben ? mi a teendő ilyenkor ? (anyázás , hogy mért vettem karbit rudazat nélkül...), szerezni hozzá egy gyári typ 3 hoz valót, és átalakítani, vagy fenti megoldás?

Gyárilag a typ3-ason a fordítórudas gázbowden van, ennek a középső tartóját nagyjából lehetetlen a bogár-féle elrendezésre rakni, én még nem láttam szép és jó megoldást. A bogár bowden feljebb jön át a venti házon, nem ott lent. Gányolni kellene vele.

Biztos lehet gyártani rudazatot, meg kellene nézni, és okosan kitalálni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #10386 Dátum: 2006 November 27, 20:43:00 »

köcce a segítséget.marad akkor a 2 solex.vagy ha valakinek naygon kell,cserélhető weberre Grin
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10385 Dátum: 2006 November 27, 20:31:58 »

Tisztára be vagyok billenve a váltókba.
Találtam egy olyan váltót, amiben a negyedik fokozat 23:27 fogszámú, ilyet semmilyen leírásban nem találtam, a typ3-as váltó 0.89-es negyedike 23:26-os

Valamint a harmadik fokozat nem a szokásos 50:63-as, hanem 23:29-es.

A CSP-n kívül tudok olyan oldalt ahol találok fogszámokat?

nekem 32. kb Cheesy

fogorvos.lap.hu ? Evil Evil 

(bocs)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10384 Dátum: 2006 November 27, 20:30:20 »

A szívócsőfűtés valami, ami melegíti a hosszú szívócsövet, mert ha központit használsz akkor hosszú lesz a szívócső, hogy elérjen a hengerekig.
Központi szívócsövet nehezen fogsz typ4-hez találni, eggyel több ok, hogy ne foglalkozz vele...

Szerintem használd a gyári solex-eket, ha lesz lehetőséged 2 dupla weberre cserélni, amihez van szívócső és rudazat is, azzal foglalkozz.

apropó rudazat. nagyon nagy szopás egyedileg cisnálni a 32 es pdsit karbikhoz oylat, ami működik typ1 környezetben ? mi a teendő ilyenkor ? (anyázás , hogy mért vettem karbit rudazat nélkül...), szerezni hozzá egy gyári typ 3 hoz valót, és átalakítani, vagy fenti megoldás?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10383 Dátum: 2006 November 27, 20:28:58 »

Tisztára be vagyok billenve a váltókba.
Találtam egy olyan váltót, amiben a negyedik fokozat 23:27 fogszámú, ilyet semmilyen leírásban nem találtam, a typ3-as váltó 0.89-es negyedike 23:26-os

Valamint a harmadik fokozat nem a szokásos 50:63-as, hanem 23:29-es.

A CSP-n kívül tudok olyan oldalt ahol találok fogszámokat?
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 27, 20:30:33 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10382 Dátum: 2006 November 27, 20:28:23 »

typ4-es motor, nem typ1-es bogármotor.

igen , már módosítottam, közben eszembe jutott.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10381 Dátum: 2006 November 27, 20:25:57 »

Köszi.tehát nagyobb fogyasztással fizetek azért hogy egyenletesebb legyen és könnyebb beállítású kevesebb hibalehetóséggel...az offautóm is 16körül eszik,ennél mennyit számítana?Typ4 1,7.A szívócsőfűtés mit takar?Láma vagyok ezekhez

A szívócsőfűtés valami, ami melegíti a hosszú szívócsövet, mert ha központit használsz akkor hosszú lesz a szívócső, hogy elérjen a hengerekig.
Központi szívócsövet nehezen fogsz typ4-hez találni, eggyel több ok, hogy ne foglalkozz vele...

Szerintem használd a gyári solex-eket, ha lesz lehetőséged 2 dupla weberre cserélni, amihez van szívócső és rudazat is, azzal foglalkozz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10380 Dátum: 2006 November 27, 20:25:00 »

Köszi.tehát nagyobb fogyasztással fizetek azért hogy egyenletesebb legyen és könnyebb beállítású kevesebb hibalehetóséggel...az offautóm is 16körül eszik,ennél mennyit számítana?Typ4 1,7.A szívócsőfűtés mit takar?Láma vagyok ezekhez

a cső, ami a szívócső alatt fut végig, és 2 oldalt eltűnik a takarólemez alatt. abban kipuffgáz kering, és melegíti a szívócsövet,hogy ne csapódjon ki a benzina falára.  legalábbis typ 1 nél. 4es az gyárilag is  dupla volt  vavgy innnyektoros, nem ? akkor szerintem onnan le is hagyták ezt az opciót, de akinekvan ilyen motorja majd megmondja. e nélkül viszont télen nagy a szopás.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
RNIE
« Hozzászólás #10379 Dátum: 2006 November 27, 20:20:44 »


Köszi.tehát nagyobb fogyasztással fizetek azért hogy egyenletesebb legyen és könnyebb beállítású kevesebb hibalehetóséggel...az offautóm is 16körül eszik,ennél mennyit számítana?Typ4 1,7.A szívócsőfűtés mit takar?Láma vagyok ezekhez
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10378 Dátum: 2006 November 27, 20:09:57 »

Mi az előnye/hátránya ha duplakarbisból központit szertnék csinálni?

Nehéz így a kérdés, mert nagyon függ attól, hogy milyen karbi. Mondjuk a két gyári solex helyett egy központi weber, mondjuk egy db szekvenciális kéttorkú. Előnye, hogy könnyebb beállítani így szebb az alapjárat, hátránya, hogy hidegben mindenképpen kell szívócsőfűtés, rosszabb a porlasztás és többet fogyaszt. Ha ugyanazt az erőt akarod a központiból, akkor nagyobb központi kell és iszik, mint a gödény.


A gyári két solex helyett egy központi szekvenciális weber jobb lehet.  Még nagyobb lehet a teljesítmény egy 48-as központi IDA-val, de nagyon sokat fog enni.


Ha a véleményemre vagy kíváncsi, akkor én mindenképpen két weberben gondolkodnék, én nem szeretem a központi karbikat. Sokkal inkább meghagynám a gyári 32-es solexeket.

A két dupla webert rövid szívócsővel a hengerek felett semmi nem helyettesíti.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #10377 Dátum: 2006 November 27, 20:09:49 »

estleg olyan ,hogy valami festék lemaratóval be fújom? utána nitró higító aztán ahogy kell a többi.


le kell homokolni s lehet festeni. persze maszkolás után. szerintem...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #10376 Dátum: 2006 November 27, 20:08:30 »

Hozzáértő mesterek!Mi az előnye/hátránya ha duplakarbisból központit szertnék csinálni?


én meg szeretném megduplázni! cseréljünk! ?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10375 Dátum: 2006 November 27, 20:06:39 »

Hozzáértő mesterek!Mi az előnye/hátránya ha duplakarbisból központit szertnék csinálni?

nagyobb fogyasztás, (szívócső hossza, főleg télen) romló teljesítmény esetelg, könnyebb beállítás, fele annyi alkatrész romolhat el Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10374 Dátum: 2006 November 27, 19:56:36 »

nem akarlak elkeskenyíteni, de annak idején az off120-as skodámban on kétféle ilyesmim is volt: az egyik gyári tungsram szerkentyű, a másikat jómagam rittyentettem össze.
a tungsramos a magas-tátrában hagyta el magát, a másik valahol itt magyarföldön. mindkétszer beraktam a régi eredetit, aminek összvissz annyi baja volt, hogy néha görbítgetni kellett benne a bimetálos micsodát.

ne érts félre, nem a kedved akarom elvenni, csak érdemes azért egy jó öreg mechanikust is cipelni magaddal biztos-ami-ziher alapon  Wink Cheesy

igen ? no nem baj, majd tökélyre fejlesztem a szerkezetet Cheesy mondjuk a gyári elektronikai cuccokban azért nme bízom , mert azokban tuti a legolcsóbb alaktrészek vannak, énmeg megveszem a 8 forintos ellenállást a 3 forintos helyett, satöbbi.

de a mechanikus akkor persze ott fog figyelni a szerszámok mellett Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
RNIE
« Hozzászólás #10373 Dátum: 2006 November 27, 19:46:17 »

Hozzáértő mesterek!Mi az előnye/hátránya ha duplakarbisból központit szertnék csinálni?
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #10372 Dátum: 2006 November 27, 19:46:02 »

na fiúk, lányok !

hosszas keresgélésem meghozta a gyömölcsét, egyik rádiótechnika évkönyvben ezt találtam:

http://img.tar.hu/mmakoska/img/27151658.jpg#3

http://img.tar.hu/mmakoska/img/27151706.jpg#3


szóval elektronyos feszszab prodzsekt indul Cheesy

ja bocs, mot nézem csak , nem kellett volna fotominőségben szkennelni, meg fejjel lefelé az egyiket. vigyázat, modom-gyikos  méret ! Cheesy

nem akarlak elkeskenyíteni, de annak idején az off120-as skodámban on kétféle ilyesmim is volt: az egyik gyári tungsram szerkentyű, a másikat jómagam rittyentettem össze.
a tungsramos a magas-tátrában hagyta el magát, a másik valahol itt magyarföldön. mindkétszer beraktam a régi eredetit, aminek összvissz annyi baja volt, hogy néha görbítgetni kellett benne a bimetálos micsodát.

ne érts félre, nem a kedved akarom elvenni, csak érdemes azért egy jó öreg mechanikust is cipelni magaddal biztos-ami-ziher alapon  Wink Cheesy
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10371 Dátum: 2006 November 27, 19:36:16 »

na fiúk, lányok !

hosszas keresgélésem meghozta a gyömölcsét, egyik rádiótechnika évkönyvben ezt találtam:

http://img.tar.hu/mmakoska/img/27151658.jpg#3

http://img.tar.hu/mmakoska/img/27151706.jpg#3


szóval elektronyos feszszab prodzsekt indul Cheesy

ja bocs, mot nézem csak , nem kellett volna fotominőségben szkennelni, meg fejjel lefelé az egyiket. vigyázat, modom-gyikos  méret ! Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #10370 Dátum: 2006 November 27, 19:33:00 »

namárhogy az egész belső lemezt ki fexelted Huh
jól értem?
En is ugy tudom, hogy ha nagyon gaz allapotban van, akkor alulrol kiveszik, csiszolas, miegymas, aztan vissza.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10369 Dátum: 2006 November 27, 19:21:03 »

estleg olyan ,hogy valami festék lemaratóval be fújom? utána nitró higító aztán ahogy kell a többi.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10368 Dátum: 2006 November 27, 19:15:35 »

Üdvw!
tud valaki házilag kivitelezhető megoldást motor fölötti szellőzőrács csiszolására ,tisztítására, hogy a következő festékréteg ne peregjen le
köszi

grabow bogarán úgy van, hogy a külső rács van kivágva a picsába, majd fényezés után imbusz csavarokkal visszatéve



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10367 Dátum: 2006 November 27, 19:05:36 »

  én ezt levágtam a picsába,nem kell
namárhogy az egész belső lemezt ki fexelted Huh
jól értem?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10366 Dátum: 2006 November 27, 19:04:57 »

Üdvw!
tud valaki házilag kivitelezhető megoldást motor fölötti szellőzőrács csiszolására ,tisztítására, hogy a következő festékréteg ne peregjen le
köszi
a belső rácsot a ponthegesztéseknél lefúrni, kivenni, lecsiszolni. ilyen megoldásról hallottam....

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10365 Dátum: 2006 November 27, 19:02:08 »

Üdvw!
tud valaki házilag kivitelezhető megoldást motor fölötti szellőzőrács csiszolására ,tisztítására, hogy a következő festékréteg ne peregjen le
köszi
  én ezt levágtam a picsába,nem kell

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10364 Dátum: 2006 November 27, 19:00:29 »

Üdvw!
tud valaki házilag kivitelezhető megoldást motor fölötti szellőzőrács csiszolására ,tisztítására, hogy a következő festékréteg ne peregjen le
köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10363 Dátum: 2006 November 27, 18:29:28 »

Háááát sziasztok jóó régen  voltamitten  Roll Eyes Cry
Nu a kövi a szitu,, kérlek valki értesítsen ha van néki egy 72 es kasznihoz való eladó orr rész jó állapotú sürgős lenne szerdáig kéne!

magyarul pótkerékzseb?
az van. mondjuk 5 sörért.
de csak akkor, ha az alkatrészes topicban ismét megkérdezed. Smiley)
vagy privátban.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1751 1752 1753 1754 1755 [1756] 1757 1758 1759 1760 1761 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.166 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.