www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 21:35:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1726 1727 1728 1729 1730 [1731] 1732 1733 1734 1735 1736 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14016999 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11402 Dátum: 2006 December 25, 18:08:11 »

Nézitek most a Discovery-t? Indiai "tuning műhelyt" mutatnak be munka közben.
Majdnem olyan mint Pityubácsi a kertben azzal a különbséggel, hogy egy flexibilis kipufogócsőért 7 órát kell utazniuk egy hajóbontó-roncstelepre (majd 7 órát vissza).
Helyi csoda amit gyártanak, de egyébként a hihetetlen kókányság.

én is szeretlek  Tongue Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #11401 Dátum: 2006 December 25, 18:07:24 »

biztos gyáva vagyok, de mi van, ha kiveszek egy motor tartó csavart? vissza lehet tenni? úgyértem nem mozdulhat el?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11400 Dátum: 2006 December 25, 18:03:08 »

húvazze...

ismeritek a nőgyógyász történetét, aki a levelesláda nyílásán keresztül tapétázta ki az előszobát?

akkor majd egyszer megpróbálhatod kiszedni a syncroból az önindítót és rájössz, hogy mennyivel egyszerűbb a bogárból
a syncronál tényleg ki kell szedni hozzá a motort, mert egyébként nem fér el a diffizártól, ez pedig azt jelenti, hogy az önindító kiszedése majdnem pontosan 8 óra (csak a kiszedése a visszarakásról szó sincs még ekkor)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #11399 Dátum: 2006 December 25, 17:38:06 »

Az önindító felől visszatolod a csavart és a kutyaház mögött rácsavarod az anyát. Egyébként ez nem más, mint a jobb felső motortartó csavar. Ez fogja az önindítót is.

húvazze...

ismeritek a nőgyógyász történetét, aki a levelesláda nyílásán keresztül tapétázta ki az előszobát?
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11398 Dátum: 2006 December 25, 17:23:51 »

kösz, ez jó lehet. és hogy a tökbe kell visszatenni adott esetben?? Shocked Huh

Az önindító felől visszatolod a csavart és a kutyaház mögött rácsavarod az anyát. Egyébként ez nem más, mint a jobb felső motortartó csavar. Ez fogja az önindítót is.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #11397 Dátum: 2006 December 25, 16:48:31 »

ehhh. a felső csavart az autó alól nem is tudod kivenni, az olyan spéci D-fejú dolog.
nyúlj be a motortérben a villáskulccsal a kutyaház mögé, és szedd le az anyát, kiesik magától

kösz, ez jó lehet. és hogy a tökbe kell visszatenni adott esetben?? Shocked Huh
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #11396 Dátum: 2006 December 25, 15:34:15 »

na akkor futunk még egy kört. az egyik csavar egyértelmű, de a másik rohadt magasan van és főleg szűk helyen. lestem a kiszerelt váltót is, hát nagy furfang kell hozzá...

ehhh. a felső csavart az autó alól nem is tudod kivenni, az olyan spéci D-fejú dolog.
nyúlj be a motortérben a villáskulccsal a kutyaház mögé, és szedd le az anyát, kiesik magától
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #11395 Dátum: 2006 December 25, 15:24:34 »

Hali

Valaki tud segiteni bambuszpolc felrakás művészetében??, van hozzá egy gumi gyűrű meg két csavar, aminek kampos a vége de sehol nics olyan pont a polcon ahova be lehetne akasztani:)
előre köszu üdvw


segítsen vki aki már tett be polcot:) Roll Eyes Roll Eyes Undecided
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #11394 Dátum: 2006 December 25, 15:16:10 »

na akkor futunk még egy kört. az egyik csavar egyértelmű, de a másik rohadt magasan van és főleg szűk helyen. lestem a kiszerelt váltót is, hát nagy furfang kell hozzá...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #11393 Dátum: 2006 December 25, 14:52:58 »

Én már vettem ki sk. Meg sem kell emelni.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #11392 Dátum: 2006 December 25, 14:33:37 »

baszki, beépített motornál nem lehet kivenni a buszból az önindítót...grrrr

hámá hogyne lehetne

sőt, van, aki még a perselyt is ki tudja cserélni a motor kivétele nélkül (überstojsszal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11391 Dátum: 2006 December 25, 14:22:54 »

baszki, beépített motornál nem lehet kivenni a buszból az önindítót...grrrr
ki lehet!! Wink
gondolod egy inditomotor cserenél motor ki-be??? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #11390 Dátum: 2006 December 25, 12:30:45 »

Nézitek most a Discovery-t? Indiai "tuning műhelyt" mutatnak be munka közben.
Majdnem olyan mint Pityubácsi a kertben azzal a különbséggel, hogy egy flexibilis kipufogócsőért 7 órát kell utazniuk egy hajóbontó-roncstelepre (majd 7 órát vissza).
Helyi csoda amit gyártanak, de egyébként a hihetetlen kókányság.
Ja, de azért az a piros sportkocsi nem volt rossz! Bár ugye ott a kinézet a fontos. Mondjuk a helyi viszonyok között és azokkal a szerszámokkal tényleg igen komoly teljesímény kókányság ide vagy oda. Ott azért hiába keresnél mondjuk zsír új V8-as HEMI blokkot vagy hasonlót. A legtöbb dolog használt, vagy legyártják kézzel.(lásd. hengerfej tömítés... Evil

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #11389 Dátum: 2006 December 25, 12:16:50 »

baszki, beépített motornál nem lehet kivenni a buszból az önindítót...grrrr

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11388 Dátum: 2006 December 25, 12:04:13 »

Nézitek most a Discovery-t? Indiai "tuning műhelyt" mutatnak be munka közben.
Majdnem olyan mint Pityubácsi a kertben azzal a különbséggel, hogy egy flexibilis kipufogócsőért 7 órát kell utazniuk egy hajóbontó-roncstelepre (majd 7 órát vissza).
Helyi csoda amit gyártanak, de egyébként a hihetetlen kókányság.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11387 Dátum: 2006 December 25, 10:43:30 »

igen, a hátsó lökhárítóra gondolok.
volt az enyémen is egy gyönyörű példány, csak áldozatul esett egy tojota korollának :-/

Ez még a gyár! Csak újrakrómoztattam.
Létezik ilyen lökhárító rozsdamentesből???
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11386 Dátum: 2006 December 25, 08:30:44 »

Akróm fellépőt én is le akarom venni!
A hátsó lökhárítóra gondolsz?

igen, a hátsó lökhárítóra gondolok.
volt az enyémen is egy gyönyörű példány, csak áldozatul esett egy tojota korollának :-/



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11385 Dátum: 2006 December 25, 07:32:23 »

vazziga! szép a dög.
merre is laksz? a hátsó lökösöd érdekelne :-)))
a króm fellépőt meg dobd le róla a 'csába (szerintem)

Akróm fellépőt én is le akarom venni!
A hátsó lökhárítóra gondolsz?
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #11384 Dátum: 2006 December 25, 00:19:41 »

fúró, hiltiszalag, popszegecs :-))

karácsonyra kaptad?

Aha, de butikba aszontak h bepattan ennek ellnere a dobazban vot vmi hajlitott facsavrszeru, + egy gumigyuru ami nem tom mire lehet joo:) meg kapatartot is kaptam:) ill ablaktörtlöt:)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11383 Dátum: 2006 December 24, 23:47:33 »

Hali
Valaki tud segiteni bambuszpolc felrakás művészetében??, van hozzá egy gumi gyűrű meg két csavar, aminek kampos a vége de sehol nics olyan pont a polcon ahova be lehetne akasztani:)
előre köszu üdvw

fúró, hiltiszalag, popszegecs :-))

karácsonyra kaptad?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #11382 Dátum: 2006 December 24, 23:29:54 »

Hali

Valaki tud segiteni bambuszpolc felrakás művészetében??, van hozzá egy gumi gyűrű meg két csavar, aminek kampos a vége de sehol nics olyan pont a polcon ahova be lehetne akasztani:)
előre köszu üdvw
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11381 Dátum: 2006 December 24, 22:24:10 »

Igen az a pánt az jó...és a hátsó ülés alá csatlakozik, de azokból is (mint mindenből) van gagyi és jobb fajta is. Körül kell nézni. A keményebb gumibak az kötelező.

ezt a pántot hol lehet megszemlélni?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11380 Dátum: 2006 December 24, 22:23:19 »

Nem tudom mennyibe lesz pontosan. Ha van egy kis mellékes pénzem, félreteszem, és abból vásárolgatom az alkatrészeket.
Itt az autómról egy kép.
Lesz egy gyári széria motor és ez a nagyobb. Nem kapkodok el semmit. Ráérek.
Amúgy sem járok az autóval, ez csak "hobbi".

vazziga! szép a dög.
merre is laksz? a hátsó lökösöd érdekelne :-)))
a króm fellépőt meg dobd le róla a 'csába (szerintem)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
szeda_1970
« Hozzászólás #11379 Dátum: 2006 December 24, 21:20:04 »

"Villával nem tudsz levest enni, hiába porcelán nyelű."
Húú bazz... ezt felírom!!  Grin

Akkor nekem az ezeröcsihez, engle w110-es tengelyhez elég lesz a 36-os weber vagy rakhatnék rá 40-est?
Kicsit félek ettől az egésztől.Tudom minimum duplakarbi a tuti de nagyon szeretném nyáron elsőautóként használni.Ez eléggé behatárolja a motorizmolást.


Nem akarok überokos lenni, de ez a karbi alkalmazási táblázat felvet egypár kérdést. Az egyik, hogy az EMPI 40 HPMX tulajdonképpen az IDF 40-es weber gyártásának megszűnte után az EMPI megvette a jogokat és kis módosításokkal ugyanazt gyártatja Kínában EMPI 40 HPMX néven (forrás: Dune Buggies and Hot VWs)
A kis módosítások pedig (szárnyprofilos fojtószelep tengely, polírozott torok) a jobb áramlást segítik elő. Ráadásul a 40 HPMX gyűrűs venturit kapott és ez akár 36 mm belső átmérőjű lehet, következésképpen elég nagy egy mérsékelt (nyomatékos) 2300-as motorhoz is akár. Mert mindek az IDA 48-as 48 mm ház átmérőjű karbi, ha agyoncsapjuk egy 32-es venturival?? Az én 40-es weberemben van 32-es venturi, de 34-est is bele fogok tenni...
A másik pedig, hogy lökettérfogathoz úgy tudunk karburátort megadni, ha tudjuk, hogy milyen fordulatú a motor. Amerikában nem ritka a 7000-et forgó 1776-os motor, ad 150 lóerő felett és bizony ahhoz nem jó egy 40-es karbi még 34-es venturival sem. Viszont ha egy 2275-ös 4800 körül forgó nyomatékos motorunk van, akkor a nagy karburátor csak rossz porlasztást és rossz karakterisztikát eredményez 3000 fordulat alatt...akkor meg minek? Villával nem tudsz levest enni, hiába porcelán nyelű.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #11378 Dátum: 2006 December 24, 16:23:39 »

Na beraktam a kis terelő lemezkét. Nem is tartott sokáig.
Csak a generátor bilincsét, meg a karbit kellett levenni, kicsavarni a turbinaházhoz fogatott légterelő csppantyú 8 csavarját, a két oldalsó csavart, és már le is lehetett húzni a turbinaházat. Karácsony után mehet a helyére a motor, már csak a hátfalat kell megcsinálni!
Ennyi.
Most már gyári!
Hú,de qrvaszép!  Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11377 Dátum: 2006 December 24, 15:36:50 »

Köszi!

A váltót hogy gondoltad több helyen lefogatni?
Hudák Misinél láttam ilyen pánt féleséget, meg kemányebb bakot.
Azokkal elég?
Amúgy nem vagyok egy aszfaltszaggatós típus. Inkább kímélem a gépet, úgyhogy akkor a váltó jó lesz!

Igen az a pánt az jó...és a hátsó ülés alá csatlakozik, de azokból is (mint mindenből) van gagyi és jobb fajta is. Körül kell nézni. A keményebb gumibak az kötelező.

Én sem vagyok aszfaltszaggatós tipus, de nagyon szemét, amikor egyszer valamiért keményebbet "kell" indulni és úgy megcsavarja a bakon a motort hogy kihúzza az egyest simán.

A typ3-es hátsó motor felfogatása ilyen szempontból szerencsésebb.


Itt van sok okosság:  http://www.funkenblitz.com/fitting.shtml

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11376 Dátum: 2006 December 24, 15:33:16 »

Mindjárt majd jönnek a hiénák  Wink és jól lehúzzák az autódat, hogy OT rendszám és króm fellépő? Meg Mangels kerék???

Megvan a gyári is!
Teljesen gyári az autó, ezeket leszámítva! Igazi rikaság!(szervízkönyv stb.)
Esetleg még az állófűtésbe köthetnek bele!
Képzeld sikerült hozzájutnom egy vadi új Eberspacher-hez. Nem tudtam ellenállni, hogy ne tegyem bele.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11375 Dátum: 2006 December 24, 15:31:26 »

Nem tudnátok nekem bővebb felvilágosítást adni erről az autóról?
Apámat érdekelné.
Biztosan ismeritek a tulajt, ott volt a rajzáson is.
Előre is köszi!



Ne ide írd, hanem a Szóljatok ide -be vagy a Komplett auutók topikba. Ismerik itt az autót sokan, le is húzták rendesen. Egyszer azt mondtam, hogy messziről jól néz ki, és van benne munkaóra...ezzel cikiztek hónapokig.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11374 Dátum: 2006 December 24, 15:30:28 »

A DC váltó typ3-.as váltó és 4.125-ös végáttételű és 0,89-es a negyedik fokozata.
Erősebbnek sajnos nem erősebb, de hosszabb, mint a bogár váltója. Ha nem úgy vezetsz, mint egy állat, akkor fogja bírni sokáig, de komolyan mondtam, hogy a váltót fell kell fogatni mégegy helyen, mert te is úgy fogsz járni, mint sok más, pl. a tatabányai gyorsulásin. Rajtnál kidobja az egyest.

A féltengelyek bírják.


Szép az autó. Kiscsávó is!  Wink

Köszi!

A váltót hogy gondoltad több helyen lefogatni?
Hudák Misinél láttam ilyen pánt féleséget, meg kemányebb bakot.
Azokkal elég?
Amúgy nem vagyok egy aszfaltszaggatós típus. Inkább kímélem a gépet, úgyhogy akkor a váltó jó lesz!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11373 Dátum: 2006 December 24, 15:29:18 »

Nem tudom mennyibe lesz pontosan. Ha van egy kis mellékes pénzem, félreteszem, és abból vásárolgatom az alkatrészeket.
Itt az autómról egy kép.
Lesz egy gyári széria motor és ez a nagyobb. Nem kapkodok el semmit. Ráérek.
Amúgy sem járok az autóval, ez csak "hobbi".

Mindjárt majd jönnek a hiénák  Wink és jól lehúzzák az autódat, hogy OT rendszám és króm fellépő? Meg Mangels kerék???

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11372 Dátum: 2006 December 24, 15:27:43 »

Nem tudnátok nekem bővebb felvilágosítást adni erről az autóról?
Apámat érdekelné.
Biztosan ismeritek a tulajt, ott volt a rajzáson is.
Előre is köszi!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11371 Dátum: 2006 December 24, 15:27:05 »

Úgy látom te tudod mi kell nekem. Köszi a jótanácsoka! Majd mielőtt rendelnék valamit felveszem a kapcsolatot veled, nehogy elszúrjak valamit.
Amúgy ez a vez. tengely volt benne a szettben.
A váltó bírja majd a terhelést? Most szereztem egy újszerű DC kódú váltót. Ez nem erősebb?
Ja, és a féltengelyek? (golyós)

A DC váltó typ3-.as váltó és 4.125-ös végáttételű és 0,89-es a negyedik fokozata.
Erősebbnek sajnos nem erősebb, de hosszabb, mint a bogár váltója. Ha nem úgy vezetsz, mint egy állat, akkor fogja bírni sokáig, de komolyan mondtam, hogy a váltót fell kell fogatni mégegy helyen, mert te is úgy fogsz járni, mint sok más, pl. a tatabányai gyorsulásin. Rajtnál kidobja az egyest.

A féltengelyek bírják.


Szép az autó. Kiscsávó is!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11370 Dátum: 2006 December 24, 15:14:27 »

A W125-ös tengely azt hiszem 300 fokos, pont határeset...azt szokták mondani (mégegy ökölszabály), hogy 300 felett vannak a verseny tengelyek, 280-300 között a sportosak és 280 alatt az utcaiak.
A 94 x 82-es motor a 300-as tengellyel már kér egy IDF 44-et 36-os venturival + egy CNC Ultra Mag 044...és az 150 ló felett lesz.
De mondhatsz te is többet, mert ez egyesben gázra elforgatja a 195-ös gumikat egy bogár alatt. És meg kell erősíteni a váltótartót.  Wink

Úgy látom te tudod mi kell nekem. Köszi a jótanácsoka! Majd mielőtt rendelnék valamit felveszem a kapcsolatot veled, nehogy elszúrjak valamit.
Amúgy ez a vez. tengely volt benne a szettben.
A váltó bírja majd a terhelést? Most szereztem egy újszerű DC kódú váltót. Ez nem erősebb?
Ja, és a féltengelyek? (golyós)
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11369 Dátum: 2006 December 24, 15:10:57 »

En is sok szakkonyvben olvastam, hogy a lenyeg a hengerfejben van tuningnal. Persze azert ahogy Stuntmanus is irja, osszhang nelkul semmit sem er az egesz.
(ha nem vagyok indiszkret mennyit szansz cirka a mocira? Es milyen kocsiba kerul? Fekek lesznek rajta?)

Nem tudom mennyibe lesz pontosan. Ha van egy kis mellékes pénzem, félreteszem, és abból vásárolgatom az alkatrészeket.
Itt az autómról egy kép.
Lesz egy gyári széria motor és ez a nagyobb. Nem kapkodok el semmit. Ráérek.
Amúgy sem járok az autóval, ez csak "hobbi".
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11368 Dátum: 2006 December 24, 14:48:27 »

Köszi a válaszodat, sokat segítettél vele.
A szettben, amit vettem benna van a 82-es főtengely, a hajtókarokkal együtt. Minden komplett!
Hengerfejből egy ilyet néztem: Bugpack- superflow Pro racing heads- 94x48x38 W/O valves- w/covers- pair 999,95USD
A blokk is gyárilag 82mm-es löketű főtengelyhez van megmunkálva.
A verműtengely a szettben W125-ös.
Már csak gyűjteni kell a pénzt, és remélhetőleg a nyár végére be is indul a moci!

A W125-ös tengely azt hiszem 300 fokos, pont határeset...azt szokták mondani (mégegy ökölszabály), hogy 300 felett vannak a verseny tengelyek, 280-300 között a sportosak és 280 alatt az utcaiak.
A 94 x 82-es motor a 300-as tengellyel már kér egy IDF 44-et 36-os venturival + egy CNC Ultra Mag 044...és az 150 ló felett lesz.
De mondhatsz te is többet, mert ez egyesben gázra elforgatja a 195-ös gumikat egy bogár alatt. És meg kell erősíteni a váltótartót.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11367 Dátum: 2006 December 24, 14:32:37 »

De kiindulasi alapnak jo. A finomhangolas meg majd ugyis jon osszeszereles utan.
(nekem sima 1,6 lesz, szimplaszivos kicsit kipucolt szivocsoves 35,5/32-es szelepes hengerfejjel, gyari tengely, 1:1.25 himbasor, Weber 34 ICT karbik)
Kipufogoban nem tudom milyet erdemes. Meg azt sem,hogy az emelt himbasor a gyari tengellyel is jo-e vagy csak a sporttengellyel.
 

A gyári tengellyel az 1.25-ös himbasor tud működni. Kipufogóban nem tudok tanácsot adni, mindenki másra esküszik, én meg nem tudom.
Viszont én nem használnék szimplaszívós hengerfejet. Az "kipucolva" sem tudod megközelíteni egy duplaszívós széria áramlási jellemzőit....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11366 Dátum: 2006 December 24, 14:27:25 »

Ezt a hengerfejet néztem a motorhoz!

http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C12%2D4004%2D16

Szerintetek megfelel?

Ez egy picit overkill.
Én ezt javasolnám:
http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C18%2D1451

Elmondom, hogy miért. Nyomatékos motort szeretnél, ami nem fog 5000 fölött forogni sokat. Ez a S/F hengerfej egy drag fej, ahol a szelepméretek, csatornák szöge, égéstér formája stb. úgy vannak megválasztva, hogy egy megfelelő motoron nagyon nagy fordulatokon is jó legyen a töltéscseréje, ellenben kis fordulaton még az minimális torlónyomása sem lesz, ami ahhoz kell, hogy egy mérsékeltebb összenyitású tengelynél ne szaladjon kis szelepváltáskor a nafta a csövön. Ráadásul speciális szívócsonk kell hozzá, a CNC munkált szívócsöveshez is kell ugyan, de nem olyan drága. De mondom, most nem a pénz miatt, egyszerűen az a fej nem egy utcai nyomatékos motorra való. A CNC Ported 044-es is még rendelkezik tartalékokkal, az a fej elzenélget egy 200 lóerős motoron is és az egyik legjobb, amit ki lehet hozni a 044-es Autolinea öntvényből.

A másik kedvencem:

 http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=289406

Ez sajnos nagyon nem olcsó, de jobb, mint a s/F fej egy utcai motorra.  

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #11365 Dátum: 2006 December 24, 14:22:21 »

Szóval ez a táblázat amolyan közelítés, egy ökölszabály és mint olyan, annyit is ér.
Szerintem!

De kiindulasi alapnak jo. A finomhangolas meg majd ugyis jon osszeszereles utan.
(nekem sima 1,6 lesz, szimplaszivos kicsit kipucolt szivocsoves 35,5/32-es szelepes hengerfejjel, gyari tengely, 1:1.25 himbasor, Weber 34 ICT karbik)
Kipufogoban nem tudom milyet erdemes. Meg azt sem,hogy az emelt himbasor a gyari tengellyel is jo-e vagy csak a sporttengellyel.
 

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #11364 Dátum: 2006 December 24, 14:18:28 »

Ezt a hengerfejet néztem a motorhoz!

http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C12%2D4004%2D16

Szerintetek megfelel?
En is sok szakkonyvben olvastam, hogy a lenyeg a hengerfejben van tuningnal. Persze azert ahogy Stuntmanus is irja, osszhang nelkul semmit sem er az egesz.
(ha nem vagyok indiszkret mennyit szansz cirka a mocira? Es milyen kocsiba kerul? Fekek lesznek rajta?)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11363 Dátum: 2006 December 24, 14:18:06 »

a másik meg az, hogy ha a 40-es karbiban 34-es venturi van, akkor szinte ugyanazt a motort ki tudja szolgálni, mint a 44-es karbi egy ugyancsak 34-es venturival. Egy 1776-os motorhoz miért nem jó egy 44-es IDF? Bele lehet rakni 28-es venturit is...másrészről meg az 1776-os foroghat akár sokat is.

Szóval ez a táblázat amolyan közelítés, egy ökölszabály és mint olyan, annyit is ér.
Szerintem!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1726 1727 1728 1729 1730 [1731] 1732 1733 1734 1735 1736 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.