www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 19:21:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1974 1975 1976 1977 1978 [1979] 1980 1981 1982 1983 1984 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10564741 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7992


« Hozzászólás #1407 Dátum: 2006 Március 06, 13:20:56 »

Bosch W8AC made in eu bogárba
Bosch W8AC made in spain buszba... sztem jok...nem volt vele gondom
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1406 Dátum: 2006 Március 06, 13:14:21 »

Ki milyen gyertyat hasznal? Nekem most Brisk van benne, de nagyon szarok minden heten cserelni kell egyet

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #1405 Dátum: 2006 Március 05, 23:53:42 »

Hi gyuszko,
a VWDepo-ban olvastam elado tetocsomagtartot 12 E HUF-ert, koffertartot 7 E HUF-ert. Ha nem nagyon gazos, ennyi penzt megerne szmb-s eloallitas helyett. Szerinted?
 Huh

Hali!

Koffertartóm még üzemel, a tetőcsomagtartó nálam sajnos nem díszelem, mert ugye ez "a" családi autó. Most van egy használt nyugatis, 4 bringatartóval, és a bútorokhoz a faanyagot is elbírja...
Ha tudnád, mit elcipeltem én Öreggel... (Cement, mész, 300 db kistégla az egész autóban szétpakolva - ült is rendesen...)

Nomeg kell a lóvé a Pancsa oldalkocsijára, meg a vizsgáztatásra, meg okmányokra...
...meg kéményt kell rakassak, kerítéscsere az utcafronton.

De te mindenképpen startolj rá, ha érdekel, mert a koffertartó sz.tem tutira megéri.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
matchbox
« Hozzászólás #1404 Dátum: 2006 Március 05, 23:27:03 »

Hi gyuszko,
a VWDepo-ban olvastam elado tetocsomagtartot 12 E HUF-ert, koffertartot 7 E HUF-ert. Ha nem nagyon gazos, ennyi penzt megerne szmb-s eloallitas helyett. Szerinted?
 Huh
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #1403 Dátum: 2006 Március 05, 22:38:07 »

Megtaláltam a motorcserés videót Smiley
És rosszul emlékeztem, nem három perc, hanem alig több mint másfél!!
tahát van hová fejlődni Grin

www.guinnessworldrecords.com/video_source/100242_bb.asf

Azé' lehet, hogy nem vállalnék be egy Nyíregyháza oda-vissza utat (kábé 110 km).
De azért van hova fejlődni!  Evil

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #1402 Dátum: 2006 Március 05, 22:30:43 »

Ezt azért megnézném testközelből és mondjuk a téligépemen lejátszva hogy mennyi is lenne az az idő......
Kicsit soknak tünt a vágás,de aztán,.......

szerintem igaz lehet. Guinness World  Record!
matchbox
« Hozzászólás #1401 Dátum: 2006 Március 05, 22:14:29 »

ez megfelel?
itt találtam:
http://www.vw-resource.com/carb_41.html
<beszúrt kép törölve>

# 1!
 
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13356


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #1400 Dátum: 2006 Március 05, 21:42:35 »

Megtaláltam a motorcserés videót Smiley
És rosszul emlékeztem, nem három perc, hanem alig több mint másfél!!
tahát van hová fejlődni Grin

www.guinnessworldrecords.com/video_source/100242_bb.asf
Ezt azért megnézném testközelből és mondjuk a téligépemen lejátszva hogy mennyi is lenne az az idő......
Kicsit soknak tünt a vágás,de aztán,.......

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #1399 Dátum: 2006 Március 05, 20:15:11 »

Megtaláltam a motorcserés videót Smiley
És rosszul emlékeztem, nem három perc, hanem alig több mint másfél!!
tahát van hová fejlődni Grin

www.guinnessworldrecords.com/video_source/100242_bb.asf
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #1398 Dátum: 2006 Március 05, 18:37:39 »

Nem, ha aláférsz...:-)))) Általában az a baj, hogy a gombáról lehull a kábel.

Jaja, szétmállik, eloxidál.
Nőgyógyász meló felsaruzni

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #1397 Dátum: 2006 Március 05, 17:07:12 »

na, mai szmb keretei közt a hátsó köténylemezre betettünk saján gumikat, hogy ne ütődjön neki a motorháztető, a gyári gumi szar...hát, most aztán nem fog, kurvajó lett. viszont az ablakspriccniről nem mertük lehúzni a gumicsövet aattól félve, hogy nemtudjuk visszatenni, ez szomorú Sad

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #1396 Dátum: 2006 Március 05, 16:17:53 »

Heuréka!!
Képzeljétek sikerult kivenni 2 óra alatt a karbulátorból az alapjárati co-t beállitó csavart.Kifujtam kompresszorral a hrlyét és úja összeraktam a karbulátort.
Belőttem a két csavart ahogy irtátok és felszereltem.
Beinditottam és tökéletesen működik,van alapjáratom.
KÖSZI MINDENKIDEK A SEGÍTSÉGET.....
Gratulálok. Cheesy

Na akkor most már be is tudnád állítani szépre. Grin
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #1395 Dátum: 2006 Március 05, 16:08:56 »

Heuréka!!
Képzeljétek sikerult kivenni 2 óra alatt a karbulátorból az alapjárati co-t beállitó csavart.Kifujtam kompresszorral a hrlyét és úja összeraktam a karbulátort.
Belőttem a két csavart ahogy irtátok és felszereltem.
Beinditottam és tökéletesen működik,van alapjáratom.
KÖSZI MINDENKIDEK A SEGÍTSÉGET.....
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #1394 Dátum: 2006 Március 05, 15:05:35 »

Nekem is NGk-k vannak benne, a bosh-ok, meg a championok is szarok, a BRisk még elmegy.(régen PAL-nak hívták:))
Nem tudjátok bogiba mekkora ékszíj kell?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1393 Dátum: 2006 Március 05, 11:49:09 »

meg kell kínálni néha a kicsikét, hogy tudja mi az ábra...  Cool

idén az egyhatos kategóriában indulok... az egykettes nem kihívás  Grin
Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1392 Dátum: 2006 Március 05, 11:46:16 »

De csak addig, amíg meg tudod tagadni a gyorsulást magadtól.

meg kell kínálni néha a kicsikét, hogy tudja mi az ábra...  Cool

idén az egyhatos kategóriában indulok... az egykettes nem kihívás  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1391 Dátum: 2006 Március 05, 11:41:46 »

de pöcre fog indulni... Cool
De csak addig, amíg meg tudod tagadni a gyorsulást magadtól.

Bácsi Győző
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1390 Dátum: 2006 Március 05, 11:36:21 »

egy éve, egy éve. 3 hónapja nem is láttad Tongue  Evil

de pöcre fog indulni... Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1389 Dátum: 2006 Március 05, 11:27:26 »

Annak az egy csavarnak a kivételével minden tiszta,alapjárati mágnesszelep kap áramot és behúz,de nélkule is próbáltam,úgy sem jó.
Vagy szar a gyújtás, vagy az alapjárati levegő állító csavarjának a gumigyűrűje. Pici O-gyűrű.

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #1388 Dátum: 2006 Március 05, 11:27:05 »

volt 4 török bosch 2 hónapig... beszart. most ngk van egy éve...semmi baja. ngk-t vegyél.

egy éve, egy éve. 3 hónapja nem is láttad Tongue  Evil
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1387 Dátum: 2006 Március 05, 11:12:56 »

Ki milyen gyertyat hasznal? Nekem most Brisk van benne, de nagyon szarok minden heten cserelni kell egyet Sad

volt 4 török bosch 2 hónapig... beszart. most ngk van egy éve...semmi baja. ngk-t vegyél.

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1386 Dátum: 2006 Március 05, 11:11:12 »

Ki milyen gyertyat hasznal? Nekem most Brisk van benne, de nagyon szarok minden heten cserelni kell egyet Sad

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1385 Dátum: 2006 Március 05, 10:58:20 »

akkor falsot szív valahol?
szar a gyújtás (megszakítóhézag, előgyújtás)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #1384 Dátum: 2006 Március 05, 10:41:40 »

Annak az egy csavarnak a kivételével minden tiszta,alapjárati mágnesszelep kap áramot és behúz,de nélkule is próbáltam,úgy sem jó.
Sompi
« Hozzászólás #1383 Dátum: 2006 Március 05, 10:35:09 »

nálad az igazság.
ezt én is becucliztam a múltkor...
már én is párszor!!  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1382 Dátum: 2006 Március 05, 10:33:56 »

Alapjárati elektromos levegő bizbasz bal alul kap 12 voltot??

nálad az igazság.
ezt én is becucliztam a múltkor...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Sompi
« Hozzászólás #1381 Dátum: 2006 Március 05, 10:29:21 »

Most jut eszembe lehet az gond,hogy az előmeledítő cső jobb oldala csak langyos mig a bal foorró,tehát valószinűleg el van dugulva.
Alapjárati fuvóka nem dzsuvás???? Alapjárati elektromos levegő bizbasz bal alul kap 12 voltot??
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1380 Dátum: 2006 Március 05, 10:24:58 »

Most jut eszembe lehet az gond,hogy az előmeledítő cső jobb oldala csak langyos mig a bal foorró,tehát valószinűleg el van dugulva.

attól még kéne alapjáratnak lenni.
nekem a komplett előmelegítő le van metélve és mínusz ezer fokban faszán volt alapjárat, csak menetközben döcögött egy kicsit



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1379 Dátum: 2006 Március 05, 10:23:58 »

Basszameg, itt már 5 centi hó esett és kurvahideg van. Kimegyek egy kicsit pakolódni, de ilyen időben nem szerelek. :-(((((

én sem fogok így gófot buzerálni.
még szerencse, hogy tavasz van.
meg globális felmelegedés... faszom!  



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #1378 Dátum: 2006 Március 05, 10:23:34 »

Most jut eszembe lehet az gond,hogy az előmeledítő cső jobb oldala csak langyos mig a bal foorró,tehát valószinűleg el van dugulva.
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #1377 Dátum: 2006 Március 05, 10:20:27 »

A benzin levegő keverék beálitó csavaron ugyanúgy mint az alapjárati beállitón van egy gumi gyűrű és amikor kitekerem a menetes részből mér nem ér ki a karbiból kb 3mm-rel bentebb van és nem tudom megfogni,hogy kivegyem.A benzinszint nem alacsony a felső peremtől kb 23mm.Az összes fúvókát kivettem átfújtam+ minden furatot,szivatót kitisztítottam stb...
Teljesen érthetetlen,de nincs alapjárat bárhova állítom a csavarokat.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #1376 Dátum: 2006 Március 05, 09:38:17 »

Basszameg, itt már 5 centi hó esett és kurvahideg van. Kimegyek egy kicsit pakolódni, de ilyen időben nem szerelek. :-(((((
1303LS
« Hozzászólás #1375 Dátum: 2006 Március 05, 09:35:03 »

Bekerült végre a typ3 az udvarra. Köszönet érte BigBugnak, Pityubának, Typ117nek és Qzmának!
Már havazik, de ha holnapra ki is kell ásnom, akkor is nekilátok összerakni. :-)))))))

Húúúú, de irigyellek.
1303LS
« Hozzászólás #1374 Dátum: 2006 Március 05, 08:52:46 »

A karbulátoromat szétszedtem,kitisztitottam,visszaraktam és nemtudok alapjáratot beállitani,merta szivató visszatérése után,ha nem adok gázt leáll.
van valakinek ötlete??Egyedül a benzin,levegő keverék beállitó csavart nem tudtam kivenni sehogysem,kezdjem előllről??

Hogyhogy nem tudtad?Berohadt?
Keverék állítócsavart 1-2 fordulatot a behajtott állapotához képest kicsavar.
Az alapjárati mennyiség csavart az a nagy olyan bumszlis végű pár fodulatot kicsavar.
A pillangószelep ütköző csavarja ne legyen nagyon becsavarva mert akkor ott fog alapjáraton szívni mindent szinte és az nem jó neki.
Lehet alacsony valami miatt a benzinszint is.
Elég nehéz így megmondani mi lehet még.
Esetleg Gyurcsók mester. Grin
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #1373 Dátum: 2006 Március 05, 01:14:22 »

A karbulátoromat szétszedtem,kitisztitottam,visszaraktam és nemtudok alapjáratot beállitani,merta szivató visszatérése után,ha nem adok gázt leáll.
van valakinek ötlete??Egyedül a benzin,levegő keverék beállitó csavart nem tudtam kivenni sehogysem,kezdjem előllről??
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #1372 Dátum: 2006 Március 04, 23:36:21 »

rakhatok képet?
Csendélet Typ3-mal


[melléklet törölve a rendszer által]
Leon 1303
« Hozzászólás #1371 Dátum: 2006 Március 04, 22:41:13 »

Bekerült végre a typ3 az udvarra. Köszönet érte BigBugnak, Pityubának, Typ117nek és Qzmának!
Már havazik, de ha holnapra ki is kell ásnom, akkor is nekilátok összerakni. :-)))))))

Micsudíííí?
neked typ3?
Minek az neked?
Kép róla?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #1370 Dátum: 2006 Március 04, 21:56:45 »

Bekerült végre a typ3 az udvarra. Köszönet érte BigBugnak, Pityubának, Typ117nek és Qzmának!
Már havazik, de ha holnapra ki is kell ásnom, akkor is nekilátok összerakni. :-)))))))
Leon 1303
« Hozzászólás #1369 Dátum: 2006 Március 04, 21:26:08 »

további karbi kép:
http://www.type2.com/library/images/30pict.jpg
Leon 1303
« Hozzászólás #1368 Dátum: 2006 Március 04, 21:22:05 »

ez megfelel?
itt találtam:
http://www.vw-resource.com/carb_41.html
Oldalak: 1 ... 1974 1975 1976 1977 1978 [1979] 1980 1981 1982 1983 1984 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.