www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 21:52:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1973 1974 1975 1976 1977 [1978] 1979 1980 1981 1982 1983 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10565056 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1447 Dátum: 2006 Március 07, 08:31:31 »

Hááá mááá mikóóó montam eztet. Tongue

ja, csak ezek az egyorrúak leugattak téged.
gondoltam, segítek neked terjeszteni az igét  Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #1446 Dátum: 2006 Március 06, 22:38:18 »

mi pénz most egy olyan?(mingyá keresek képet, hova kell hegeszteni)
125 ojró.. A szívem kihagyott hatot, amikor közölték, de 2 mp múlva a kezemben volt.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1445 Dátum: 2006 Március 06, 22:32:23 »

Segítséget szeretnék kérni. Vettem a busz első futóművéhez ilyen fogasíves ültető bigyuszt. Tanácsokat kérnék, hogy/hova kell ezt behegeszteni, meg egyáltalán, mi a folyamat? Köszi előre is. Huh
Nézd meg ezt az angol fórum topikot (egy patina looker épülése), itt szerelnek be ültetőmagot:
http://restowagenuk.com/bb/viewtopic.php?t=2319&sid=dfc39890110863a528b739873524c6d4

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1444 Dátum: 2006 Március 06, 22:27:50 »

Segítséget szeretnék kérni. Vettem a busz első futóművéhez ilyen fogasíves ültető bigyuszt. Tanácsokat kérnék, hogy/hova kell ezt behegeszteni, meg egyáltalán, mi a folyamat? Köszi előre is. Huh
mi pénz most egy olyan?(mingyá keresek képet, hova kell hegeszteni)

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #1443 Dátum: 2006 Március 06, 22:14:31 »

Segítséget szeretnék kérni. Vettem a busz első futóművéhez ilyen fogasíves ültető bigyuszt. Tanácsokat kérnék, hogy/hova kell ezt behegeszteni, meg egyáltalán, mi a folyamat? Köszi előre is. Huh
1303LS
« Hozzászólás #1442 Dátum: 2006 Március 06, 20:15:08 »

a levegőben ebben a takony időben nem kevés pára van, azzal csapódik ki az olaj a betöltőre meg mindenhova.
ha tolsz egy hosszabb utat, a fehér takony (csodák-csodájára) el fog tűnni.

Hááá mááá mikóóó montam eztet. Tongue
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1441 Dátum: 2006 Március 06, 19:14:57 »

Ha víz nem volna benne, gondolom az olajat akkor is nyomná, vagy nem?! Az mitől lehet, és miért csak alapjáraton?
A motor most volt a Szepeséknél szétborítva,átnézve, ami szar volt, elvileg kicserélve, megcsinálva. Tehát elvileg a dugattyúgyűrűk is jók!

a levegőben ebben a takony időben nem kevés pára van, azzal csapódik ki az olaj a betöltőre meg mindenhova.
ha tolsz egy hosszabb utat, a fehér takony (csodák-csodájára) el fog tűnni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #1440 Dátum: 2006 Március 06, 18:24:45 »



  Re: SZMB a ház előtt...
« Válasz #1432 Elküldve: Ma, ebben az időpontban 16:49:46 »   

--------------------------------------------------------------------------------
Idézet innen: zsolt  Ma, ebben az időpontban 16:39:25
Nem. Lehúztam a visszavezető csövet a csonknált. Alapjáraton teleprüszkölte a motorteret, gázadásra ez megszűnt.

erre én is kíváncsi lennék, hogy mért van ez így.
 
 
 
Alapjáraton a kartellben sok olaj van mert nem szívja az olajpumpa(olajszivattyú) ezért prüszköli fel a felhabzott vizes olajat.
Mikor megpörgeted akkor csökken az olajszint és már nem fújja fel annyira.
Tényleg ne törödj vele túl sokat.
Esetleg egy olajcsere amiközbenki is öblíted a motort.
Stunt majd megmonnnya milyen olaj a jó.

Na itt egy kicsit szarul idéztem de csak értelmezhető. Undecided
1303LS
« Hozzászólás #1439 Dátum: 2006 Március 06, 18:07:44 »




  Re: SZMB a ház előtt...
« Válasz #1432 Elküldve: Ma, ebben az időpontban 16:49:46 »   

--------------------------------------------------------------------------------
Idézet innen: zsolt  Ma, ebben az időpontban 16:39:25
Nem. Lehúztam a visszavezető csövet a csonknált. Alapjáraton teleprüszkölte a motorteret, gázadásra ez megszűnt.

erre én is kíváncsi lennék, hogy mért van ez így.
 
 
 
Alapjáraton a kartellben sok olaj van mert nem szívja az olajpumpa(olajszivattyú) ezért prüszköli fel a felhabzott vizes olajat.
Mikor megpörgeted akkor csökken az olajszint és már nem fújja fel annyira.
Tényleg ne törödj vele túl sokat.
Esetleg egy olajcsere amiközbenki is öblíted a motort.
Stunt majd megmonnnya milyen olaj a jó.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13356


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #1438 Dátum: 2006 Március 06, 18:00:32 »

csinálnám ha tudnám h kell!
én a f.géphez adott  progiban szoktam forgatni,ott müxik.
ahová felrakom a f.gépről.
üdvw

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1437 Dátum: 2006 Március 06, 17:57:20 »

jó nézki csak ,fordijjá rajta valamerre pliz

üdvw
csinálnám ha tudnám h kell!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13356


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #1436 Dátum: 2006 Március 06, 17:53:19 »


halad  at2 b!!

jó nézki csak ,fordijjá rajta valamerre pliz

üdvw

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1435 Dátum: 2006 Március 06, 17:10:20 »


halad  at2 b!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #1434 Dátum: 2006 Március 06, 17:03:17 »

erre én is kíváncsi lennék, hogy mért van ez így.
Szepest már kérdeztem, azt mondta ne foglalkozzak vele. De én foglalkozom, és azt szeretném, hogy ő is foglalkozzon vele.
Vissza akarom vinni, de előtte szeretném kideríteni az okát, hogy nehogy megdumáljon.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13356


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #1433 Dátum: 2006 Március 06, 16:52:38 »

SID:

pénteken megyünk siofokra délután,olyan 2 óra körül.
ez terv,
mi meglátásod ezzel kapcsolatban?

üdvw

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1432 Dátum: 2006 Március 06, 16:49:46 »

Nem. Lehúztam a visszavezető csövet a csonknált. Alapjáraton teleprüszkölte a motorteret, gázadásra ez megszűnt.
erre én is kíváncsi lennék, hogy mért van ez így.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #1431 Dátum: 2006 Március 06, 16:39:25 »

Szerintem fordulaton a karbi szívóhatása miatt -a levegőszűrőbe vezető csövön keresztül- elszívja a keletkező gázokat és azért érzed úgy, hogy csak alapjáraton csinálja.
Nem. Lehúztam a visszavezető csövet a csonknált. Alapjáraton teleprüszkölte a motorteret, gázadásra ez megszűnt.
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #1430 Dátum: 2006 Március 06, 16:37:47 »

Ha víz nem volna benne, gondolom az olajat akkor is nyomná, vagy nem?! Az mitől lehet, és miért csak alapjáraton?
A motor most volt a Szepeséknél szétborítva,átnézve, ami szar volt, elvileg kicserélve, megcsinálva. Tehát elvileg a dugattyúgyűrűk is jók!

Lehet, hogy valami olajjárat el van tömődve és a könnyebb irányba tolja a nyomás az olajat? Undecided

Petyó
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1429 Dátum: 2006 Március 06, 16:36:46 »

Szerintem fordulaton a karbi szívóhatása miatt -a levegőszűrőbe vezető csövön keresztül- elszívja a keletkező gázokat és azért érzed úgy, hogy csak alapjáraton csinálja.
pl, ha úgy teszed rá az olajbetöltő kupakjár, hogy nem csavarod rá, akkor alapjáraton emelgeti a kupakot, fordulaton meg nem?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1428 Dátum: 2006 Március 06, 16:35:19 »

Ha víz nem volna benne, gondolom az olajat akkor is nyomná, vagy nem?! Az mitől lehet, és miért csak alapjáraton?
A motor most volt a Szepeséknél szétborítva,átnézve, ami szar volt, elvileg kicserélve, megcsinálva. Tehát elvileg a dugattyúgyűrűk is jók!
Szerintem fordulaton a karbi szívóhatása miatt -a levegőszűrőbe vezető csövön keresztül- elszívja a keletkező gázokat és azért érzed úgy, hogy csak alapjáraton csinálja.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1427 Dátum: 2006 Március 06, 16:33:10 »

Ha szivató nélkül nap mint nap tudod indítani hidegen az autót télen akkor ott a bibi.
Az a motor k.rva sokat kap.
Kevesebb benzinel viszont nem megy ugy ahogy kene.
Inditas elott azert kell neki 2szer padloig nyomni a pedalt hogy legyen benne anyag Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #1426 Dátum: 2006 Március 06, 16:32:42 »

Ilyen trutymós szutyi akkor szokott lenni ha vizes az olaj... Na de itt ???  Shocked

Ha víz nem volna benne, gondolom az olajat akkor is nyomná, vagy nem?! Az mitől lehet, és miért csak alapjáraton?
A motor most volt a Szepeséknél szétborítva,átnézve, ami szar volt, elvileg kicserélve, megcsinálva. Tehát elvileg a dugattyúgyűrűk is jók!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1425 Dátum: 2006 Március 06, 16:30:25 »

Ez a libafos színű trutyi téli üzemnél nekem eddig mindegyik bogaramnál jelentkezett...
Gondolom, a pára lecsapódik, majd ilyen dzsuva formájában távozik.
Érdemes ilyenkor időnként kipucolni az elvezető csövet, mert a trutyitól eltömődhet.

LIBAFOS??? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #1424 Dátum: 2006 Március 06, 16:30:13 »

Termoszat pasz. Cool
Szivato ;Dkiakaszottam egy rugoval Grin minek az maszirozom inkabb a pedalt par pillanatig Grin

Ha szivató nélkül nap mint nap tudod indítani hidegen az autót télen akkor ott a bibi.
Az a motor k.rva sokat kap.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1423 Dátum: 2006 Március 06, 16:29:27 »

Ilyen trutymós szutyi akkor szokott lenni ha vizes az olaj... Na de itt ???  Shocked
Ez a libafos színű trutyi téli üzemnél nekem eddig mindegyik bogaramnál jelentkezett...
Gondolom, a pára lecsapódik, majd ilyen dzsuva formájában távozik.
Érdemes ilyenkor időnként kipucolni az elvezető csövet, mert a trutyitól eltömődhet.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1422 Dátum: 2006 Március 06, 16:28:42 »

Figyejjjémáá.
Van abba a motorba termosztát meg esetleg működik rendesen?
Vagy nem akad a szivató pillangója meg mielőtt visszamenne rendesen?

Termoszat pasz. Cool
Szivato ;Dkiakaszottam egy rugoval Grin minek az maszirozom inkabb a pedalt par pillanatig Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #1421 Dátum: 2006 Március 06, 16:28:18 »

Ilyen trutymós szutyi akkor szokott lenni ha vizes az olaj... Na de itt ???  Shocked
Ja igen.
1303LS
« Hozzászólás #1420 Dátum: 2006 Március 06, 16:28:00 »

Szevasztok!

Ha a Küblim 1,6-os motorja alapjáraton fehéres, olajos nyálat köhécsel vissza a karterból a kartergázvisszavezető csövön a légszűrő felé, annak mi lehet az oka?


Lehet az a ritkán használat miatt főleg ilyen trutyis időben.A párás levegőtől esetleg vizesedik az olaj.
Egy hosszabb melegre járatás után meg kéne szűnnie.
Vagy valami kituggyamijen olaj van benne.
1303LS
« Hozzászólás #1419 Dátum: 2006 Március 06, 16:25:21 »

Ismerem est a kifelyezest.
Varosi hasznalat mellett szep korom feketere egnek be a gyertyak.
De pl egy pesti tura utan kb 500km utan kivettem puszta kivancsisagbol es majdnem gyarai tiszta volt(szep barnas szinű)
Akkor milyen gyertyat ajanlasz?

Figyejjjémáá.
Van abba a motorba termosztát meg esetleg működik rendesen?
Vagy nem akad a szivató pillangója meg mielőtt visszamenne rendesen?
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #1418 Dátum: 2006 Március 06, 16:22:33 »

Szevasztok!
Ha a Küblim 1,6-os motorja alapjáraton fehéres, olajos nyálat köhécsel vissza a karterból a kartergázvisszavezető csövön a légszűrő felé, annak mi lehet az oka?

Ilyen trutymós szutyi akkor szokott lenni ha vizes az olaj... Na de itt ???  Shocked

Petyó
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1417 Dátum: 2006 Március 06, 15:59:30 »

Nem lehet, hogy városban sokat kap a moci és "beköpi" a gyertyát? A "beköpi" népi kifejezés alatt azt értem, hogy nem melegszik fel a gyertya annyira, hogy az öntisztulása révén az elektródák megmaradjanak valamilyen szinten vezetőnek... Próbálj bele egy kisebb hőértékűt, lehet, hogy a motorod már olyan kopott, hogy a kompresszió végnyomás alacsony(abb), alacsonyabb az égési hőfok is, hidegebb a gyertya.
Nem kell ragaszkodni mindenféle öreg motornál a W8AC-hez...
Ismerem est a kifelyezest.
Varosi hasznalat mellett szep korom feketere egnek be a gyertyak.
De pl egy pesti tura utan kb 500km utan kivettem puszta kivancsisagbol es majdnem gyarai tiszta volt(szep barnas szinű)
Akkor milyen gyertyat ajanlasz?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #1416 Dátum: 2006 Március 06, 15:54:52 »

Szevasztok!

Ha a Küblim 1,6-os motorja alapjáraton fehéres, olajos nyálat köhécsel vissza a karterból a kartergázvisszavezető csövön a légszűrő felé, annak mi lehet az oka?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1415 Dátum: 2006 Március 06, 15:54:05 »

Ez nallam ugy van hogy az olajat nem eszi a moci. Viszont ezek a gyertyak a varosi hasznalatot nem birjak. 500km-en biztos kikel cserelni valameiket. De pl varoson kivul mikkor sokkat jarkaltam kb 1500km ugy hogy szinte nem volt varos benne akkor semmi gond nem volt.

Nem lehet, hogy városban sokat kap a moci és "beköpi" a gyertyát? A "beköpi" népi kifejezés alatt azt értem, hogy nem melegszik fel a gyertya annyira, hogy az öntisztulása révén az elektródák megmaradjanak valamilyen szinten vezetőnek... Próbálj bele egy kisebb hőértékűt, lehet, hogy a motorod már olyan kopott, hogy a kompresszió végnyomás alacsony(abb), alacsonyabb az égési hőfok is, hidegebb a gyertya.
Nem kell ragaszkodni mindenféle öreg motornál a W8AC-hez...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1414 Dátum: 2006 Március 06, 15:49:07 »

Még mindig nem sikerült megtalálni mi végett mennek tönkre a gyertyák(Bosch W8AC). 10km után szintén 0-ra vágta a gyertyákat azok már végleg kiadták magukból a szikrát. Kábelvégek kivállóan adják le a szikrákat, lehet az, hogy túlságosan is? Nem kaphat többlet feszültséget?

Az tény, hogy bizonyos gyertyákon kisebb feszültségre átugrik a szikra, mint a másikokon, de ez nem azt jelenti, hogy az egyik jobb, mint a másik. Sok tényező befolyásolja az ívet, ahogy a gyertya élettartamát is. Az, hogy légköri nyomáson átugrik a kábelről a szikra testre nagyjából semmit sem jelent.
Olyanról én még eletemben nem hallottam, hogy "többlet feszültséget kap a gyertya", ezt tekinthetjük kizártnak. ("Az ki van zárva, mert nem tudom")

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1413 Dátum: 2006 Március 06, 15:45:06 »

Az van benne Cool De a brisk akkora sz@e hogy 4-bol 1rosz volt gyarilag

Esetleg beszerelésnél négyből egynek megrepesztetted a porcelánját?  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1412 Dátum: 2006 Március 06, 15:43:10 »

Próbáld ki BRISK-el!! Nekem bevált....
Az van benne Cool De a brisk akkora sz@e hogy 4-bol 1rosz volt gyarilag

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #1411 Dátum: 2006 Március 06, 15:17:29 »

Még mindig nem sikerült megtalálni mi végett mennek tönkre a gyertyák(Bosch W8AC). 10km után szintén 0-ra vágta a gyertyákat azok már végleg kiadták magukból a szikrát. Kábelvégek kivállóan adják le a szikrákat, lehet az, hogy túlságosan is? Nem kaphat többlet feszültséget?

Próbáld ki BRISK-el!! Nekem bevált....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bazsi
Hozzászólások: 2

« Hozzászólás #1410 Dátum: 2006 Március 06, 14:48:48 »

Még mindig nem sikerült megtalálni mi végett mennek tönkre a gyertyák(Bosch W8AC). 10km után szintén 0-ra vágta a gyertyákat azok már végleg kiadták magukból a szikrát. Kábelvégek kivállóan adják le a szikrákat, lehet az, hogy túlságosan is? Nem kaphat többlet feszültséget?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1409 Dátum: 2006 Március 06, 13:39:03 »

Csak akinek rossz a gyújtása, kicsi a szikraintenzitás, az szereti a gyertyára fogni, hogy "na lám megint tönkrement a gyertya". Ha összébb ütné az elektródákat talán megint jó lenne.
Az elektronikus gyújtással, de még a kék trafóval sem szoktak ilyen gondok lenni.

Akinek két hét alatt "tönkremegy" a gyertya, annak érdemes elgondolkodni azon, hogy nem fogyasztja-e az olajat az autó, rendben van-e a zárásszög, megfelelő állapotúak a kábelek és a megszakító? stb. Szerintem az esetek többségében nem a gyertya a hibás.
Ez nallam ugy van hogy az olajat nem eszi a moci. Viszont ezek a gyertyak a varosi hasznalatot nem birjak. 500km-en biztos kikel cserelni valameiket. De pl varoson kivul mikkor sokkat jarkaltam kb 1500km ugy hogy szinte nem volt varos benne akkor semmi gond nem volt.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1408 Dátum: 2006 Március 06, 13:30:07 »

Bosch W8AC made in eu bogárba
Bosch W8AC made in spain buszba... sztem jok...nem volt vele gondom
Csak akinek rossz a gyújtása, kicsi a szikraintenzitás, az szereti a gyertyára fogni, hogy "na lám megint tönkrement a gyertya". Ha összébb ütné az elektródákat talán megint jó lenne.
Az elektronikus gyújtással, de még a kék trafóval sem szoktak ilyen gondok lenni.

Akinek két hét alatt "tönkremegy" a gyertya, annak érdemes elgondolkodni azon, hogy nem fogyasztja-e az olajat az autó, rendben van-e a zárásszög, megfelelő állapotúak a kábelek és a megszakító? stb. Szerintem az esetek többségében nem a gyertya a hibás.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1973 1974 1975 1976 1977 [1978] 1979 1980 1981 1982 1983 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.