www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 15:30:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1707 1708 1709 1710 1711 [1712] 1713 1714 1715 1716 1717 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14010476 alkalommal)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #12162 Dátum: 2007 Január 16, 15:02:47 »

Az 1200-es és az 1300-as váltóáttétele azonos. Sőt, némelyik 1600-osé is olyan, csak a 1303S-nek volt hosszú....legalábbis hosszabb, de nem olyan, ami 120-nál 3000-et forog, az kb. az egyedileg épített highway flyer, amit kb. 2000-es motorhoz szoktak párosítani.
Gondolj bele, egy váltó, ami 3000-nél 120-at megy valós sebességben az 4000-en 160-at (óra mutat 170 körül :-) ).

Hát a 120 -nál 3000 az nem megy. 3000 -nél a hosszú bogárváltóval kb. 100 -at megy.
Nekem van tapasztalatom vele, 1200 -esben. Nem olyan rossz, bár ki fogom vetetni =minden megy vissza gyárira).
Ami jó: hosszabb az összes áttétel, ezért kb. úgy lehet húzatni, mint a mai autókat, ez városban, sorban haladva jó. Kicsit rosszabbul gyorsul, cserében kevesebbet váltasz, ez kb. egal. Kevesebbet forog, kicsit csendesebb azonos sebességnél, ill. nekem kb. +10 km/h -t jelentett (érzésre) minden sebességben. Bírta még a széria 1200 is, ha jól van beállítva (egyszer szarok voltak a fúvókák, de akkor a röviddel sem megy jól...) Kárpátalja, Erdély2007, Felvidék túrák megvoltak, Erdélyben kicsit szegényre is volt karburálva, plusz benne ült Gsatti+cuccok, de bírta.
De, egy tévhitet eloszlatnék: csak akkor fogyaszt kevesebbet, ha adott sebességnél optimálisabbá válik a fordulat, mondjuk ha valaki folyamatosan 120 -al halad az 1200 -vel (úgy kell neki). Egyébként nem - gondoljunk bele, adott sebesség tartásához adott energiát kell befektetni, ami a súrlódásból, légellenállásból, belső súrlódásokból (motor, váltó) emésztődik fel. Ez adott mennyiségű benzint igényel. "Egyszerre futni, szarni és egy helyre potyogtatni nem lehet..."
Minél forgósabb egy motor, annál többet jelent a hosszabb váltó (lásd. a számításokat, ajánlom mindenkinek, hogy számolgasson utána).
Tény, hogy egy gyengébb motorhoz azért meggondolandó városban, mert egy olyan motor túl lassú (pl. városi) forgalomban már nem rugalmas eléggé 4 -ben (Budapesten ez nem célszerű) - ez egy 1,6 -nál már szerintem nem így van. (1200 és 1300 kb. egal, a nyomatékuk kb. azonos, csak az 1,3 kicsit forgósabb).
Összességében én mindenkinek tudom ajánlani a széria hosszú váltót, aki hosszú távon, vidéken használja, vagy sokat autópályázik. Vegyes használathoz csak azoknak, akik nem akarnak városban gyorsulni, vagy erős (nyomatékos!) motoruk van.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12161 Dátum: 2007 Január 16, 14:01:46 »

na azért ha a motor jó, akkor egy gyári 1.6-hoz való váltót a gyári motorodhoz hozzá tehetsz, mert arra van kitalálva. max a 120-at nem 3000rpm mellett fogja tudni.
Na, majd kukázok valami váltófélét akkor....és persze építek bele menetszeles turbót, mert az nagyon kell nekem  Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #12160 Dátum: 2007 Január 16, 13:59:30 »

Szóval azt mondod, ne rakjak bele mondjuk középhosszút? Ez a 3000 nél 120 csak példa volt, látszik, hogy milyen alaposan tisztában vagyok a dologgal... Grin
Végül is nem para az egész, középhosszúkás váltóberendezés is megfelelő lesz, azt hiszem. Harmadikban meg csak felmegy nekem a hegyre......
na azért ha a motor jó, akkor egy gyári 1.6-hoz való váltót a gyári motorodhoz hozzá tehetsz, mert arra van kitalálva. max a 120-at nem 3000rpm mellett fogja tudni.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12159 Dátum: 2007 Január 16, 13:53:50 »

Szóval azt mondod, ne rakjak bele mondjuk középhosszút? Ez a 3000 nél 120 csak példa volt, látszik, hogy milyen alaposan tisztában vagyok a dologgal... Grin
Végül is nem para az egész, középhosszúkás váltóberendezés is megfelelő lesz, azt hiszem. Harmadikban meg csak felmegy nekem a hegyre......

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12158 Dátum: 2007 Január 16, 13:49:42 »

Nagyon hosszút nem akarok, de az autó 1200-es volt eredetileg, aztán lett 1300, és most - a motor elhalálozása miatt - 1600-os. a váltója, gyanítom, még az eredeti 1200-as mocihoz volt kitalálva, és ezt cserélném most le valami másra.

Az 1200-es és az 1300-as váltóáttétele azonos. Sőt, némelyik 1600-osé is olyan, csak a 1303S-nek volt hosszú....legalábbis hosszabb, de nem olyan, ami 120-nál 3000-et forog, az kb. az egyedileg épített highway flyer, amit kb. 2000-es motorhoz szoktak párosítani.

Gondolj bele, egy váltó, ami 3000-nél 120-at megy valós sebességben az 4000-en 160-at (óra mutat 170 körül :-) ).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12157 Dátum: 2007 Január 16, 13:44:33 »

Nagyon hosszút nem akarok, de az autó 1200-es volt eredetileg, aztán lett 1300, és most - a motor elhalálozása miatt - 1600-os. a váltója, gyanítom, még az eredeti 1200-as mocihoz volt kitalálva, és ezt cserélném most le valami másra.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12156 Dátum: 2007 Január 16, 13:40:36 »

Hosszú váltóval se? Ne szomoríccsá'... Embarrassed

Pont ez a baj, hogy a hosszú váltóhoz erős motor kell, mert rosszul fog menni, emelkedőt nem bírja, ellenben a kis fordulat miatt melegszik. Az nem úgy van, hogy építgetünk hosszúváltókat széria motorhoz, nem lesz jó.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12155 Dátum: 2007 Január 16, 13:36:03 »

120-nál ha 3000-et forog, akkor ahhoz egy combos motor kell. A széris 1.6-os nem az.
Hosszú váltóval se? Ne szomoríccsá'... Embarrassed

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12154 Dátum: 2007 Január 16, 13:33:08 »

Kinéz nekem egy váltócsere, de kellene tanács. A motor 1600, szimplaszívós, és most rövid a váltója, kábé 100 kmh 3000 rpm nél. olyasmi kellene ami ugyanennél az rpm-nél megy monnyuk 120 kmh.
Vayg akkor ezt most így nem lehet megmondani? És különben is?

120-nál ha 3000-et forog, akkor ahhoz egy combos motor kell. A széris 1.6-os nem az.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12153 Dátum: 2007 Január 16, 13:21:10 »

Sziasztok,

Akartam ma venni egy motorhazkiemelot, keszulven a nyarra Smiley a bakats teren.
Erre kideult, hogy ezek fixek, tehat ha felszerelem, akkor kiemelve marad, es ki kell
szerelni, ha be akarom rendesen zarni a tetejet is.
Tenyleg csak ilyen van? valamiert azt hittem, hogy ezek ki-be csusztathatoak....


Ha ismered Kálmánt, anno a Szepesnél dogozott, neki állítható van, kérdezd meg....aszem olyasmi, hogy a gépháztetőhöz csatlakozó rész egy rúdban folytatódik, ami egy megfelelő hüvelyben csúsztatható, és csavarral fixálható. Valahogy úgy lehet megszorítani, mint a bringákon a kormányt.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #12152 Dátum: 2007 Január 16, 13:12:32 »

Sziasztok,

Akartam ma venni egy motorhazkiemelot, keszulven a nyarra Smiley a bakats teren.
Erre kideult, hogy ezek fixek, tehat ha felszerelem, akkor kiemelve marad, es ki kell
szerelni, ha be akarom rendesen zarni a tetejet is.
Tenyleg csak ilyen van? valamiert azt hittem, hogy ezek ki-be csusztathatoak....


ez ilyen

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #12151 Dátum: 2007 Január 16, 13:11:24 »

Sziasztok,

Akartam ma venni egy motorhazkiemelot, keszulven a nyarra Smiley a bakats teren.
Erre kideult, hogy ezek fixek, tehat ha felszerelem, akkor kiemelve marad, es ki kell
szerelni, ha be akarom rendesen zarni a tetejet is.
Tenyleg csak ilyen van? valamiert azt hittem, hogy ezek ki-be csusztathatoak....

Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12150 Dátum: 2007 Január 16, 12:50:24 »

Jaja, nekem is rémlik...de nagyon hosszú nem kell, mert ha elszabadulnak az energiák a gépállatban.....
Ajjaj, kirepülök az űrbe... Grin
Sokat járok vele hosszabb távra, de nekem a 120-130 bőven jó az említett fordulatnál.
Elolvastam a cikket, érdekes.... Huh

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #12149 Dátum: 2007 Január 16, 12:39:54 »

Köszi! A végáttátel-módosítónak utánanéztem+kérdeztem, de nem voltak elragadtatva tőle...meg a váltó már lassan kuka, szóval inkább veszek egy újabbat....Megyek olvasni  Grin

Nemrég Maresz árult egy hosszút...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12148 Dátum: 2007 Január 16, 12:35:24 »

Köszi! A végáttátel-módosítónak utánanéztem+kérdeztem, de nem voltak elragadtatva tőle...meg a váltó már lassan kuka, szóval inkább veszek egy újabbat....Megyek olvasni  Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12147 Dátum: 2007 Január 16, 12:32:55 »

Kinéz nekem egy váltócsere, de kellene tanács. A motor 1600, szimplaszívós, és most rövid a váltója, kábé 100 kmh 3000 rpm nél. olyasmi kellene ami ugyanennél az rpm-nél megy monnyuk 120 kmh.
Vayg akkor ezt most így nem lehet megmondani? És különben is?

a a gyári 1500/1600os motorokhoz lehetett kapni hosszú váltót, amivel  nagyobb sebességet lehetett elérni 4ikben

itt tudsz utána olvasni  http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/sebvalto.htm

vagy 30ezerért lehet kapni egy végáttétel módosító fogaskereket(vagy mi a szösz) amit ha beépítesz egy akármilyen váltóba, akkor hosszú lesz  Wink  (vw depó)

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12146 Dátum: 2007 Január 16, 12:27:24 »

Kinéz nekem egy váltócsere, de kellene tanács. A motor 1600, szimplaszívós, és most rövid a váltója, kábé 100 kmh 3000 rpm nél. olyasmi kellene ami ugyanennél az rpm-nél megy monnyuk 120 kmh.
Vayg akkor ezt most így nem lehet megmondani? És különben is?

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12145 Dátum: 2007 Január 16, 11:30:38 »

a tip3 futóművet majd jól belerakom a porsche replikámba Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12144 Dátum: 2007 Január 16, 11:28:37 »

Itt nem lehet a karokat arrébb rakni.

Az egyes képen egy typ3 futómű van, ugye? Ott át lehet tenni a karokat.
   igen    igen

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12143 Dátum: 2007 Január 16, 11:06:57 »

2

Itt nem lehet a karokat arrébb rakni.

Az egyes képen egy typ3 futómű van, ugye? Ott át lehet tenni a karokat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12142 Dátum: 2007 Január 16, 10:56:58 »

2

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12141 Dátum: 2007 Január 16, 10:56:08 »

Nem értem miért nem a typ3 masszív és magasság állítható első futóművét tették alá. Legalább a későbbi szériáknak.
   a t2 sokkal robosztusabb

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12140 Dátum: 2007 Január 16, 10:44:06 »

    sajna olyan mint a bogár, csak a közepén van a kormány segédirányítókar  ezért nem olyan könnyű oda bekokányolni az ültető magot Undecided

Nem értem miért nem a typ3 masszív és magasság állítható első futóművét tették alá. Legalább a későbbi szériáknak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #12139 Dátum: 2007 Január 16, 10:43:20 »

      keskenyített a faszom így is felborul én inkább szélesítenék rajta vagy 20 centit!

Pedig az most olyan trendi....  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12138 Dátum: 2007 Január 16, 10:41:44 »

ültető magra/dióra gondolsz ?

kicsi nellynek más sikerült

<beszúrt kép törölve>

vagy lehet kapni keskenyített, ültetettet
<beszúrt kép törölve>

      keskenyített a faszom így is felborul én inkább szélesítenék rajta vagy 20 centit!

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12137 Dátum: 2007 Január 16, 10:39:33 »

Ott nem lehet a "lengőkarokat" áttenni egy ricnivel, mint a typ3-nak? Valahol azt olvastam, hogy igen.
    sajna olyan mint a bogár, csak a közepén van a kormány segédirányítókar  ezért nem olyan könnyű oda bekokányolni az ültető magot Undecided

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12136 Dátum: 2007 Január 16, 10:33:02 »

t2b elsőfutóműhöz is létezik behegesztős ültető ? Vagy most mi lessz, szophatok vele ? Huh

ültető magra/dióra gondolsz ?

kicsi nellynek más sikerült



vagy lehet kapni keskenyített, ültetettet


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12135 Dátum: 2007 Január 16, 10:30:20 »

t2b elsőfutóműhöz is létezik behegesztős ültető ? Vagy most mi lessz, szophatok vele ? Huh

Ott nem lehet a "lengőkarokat" áttenni egy ricnivel, mint a typ3-nak? Valahol azt olvastam, hogy igen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12134 Dátum: 2007 Január 16, 10:27:40 »

t2b elsőfutóműhöz is létezik behegesztős ültető ? Vagy most mi lessz, szophatok vele ? Huh

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12133 Dátum: 2007 Január 16, 09:58:26 »

Stunt,vagy más hozzáértő:tuningnál mi a szerepe a leömlők egyforma hosszának,valamint a bandázsnak?

A leömlők egyforma hossza segíti a töltéscserét, mert a hossz egy adott fordulatnál olyan nyomáshullámokat okoz, amelyek úgy rezonálnak a csőben, hogy a töltéscserét segítik, amikor kipufogás van megszívja, stb.

A bandázs is hasonló okból van, nem engedi gyorsan hűlni a kipufogó gázokat így azok nem vesztenek sebességükből, jobb lesz a töltéscsere...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #12132 Dátum: 2007 Január 16, 09:41:20 »

Stunt,vagy más hozzáértő:tuningnál mi a szerepe a leömlők egyforma hosszának,valamint a bandázsnak?
Süni
« Hozzászólás #12131 Dátum: 2007 Január 16, 06:59:38 »

Mivel még a technikai topic nem létezik (  Tongue ) ide jelzem Geree barátom most megjelent írását a karburátorokról :

http://www.ford-klub.hu/cikkek/technika/motor/karb.php

További motorelméleti cikkei :

http://www.ford-klub.hu/cikkek/technika/technika.php
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #12130 Dátum: 2007 Január 15, 17:29:23 »

köszönöm az ötleteket.majd alaposan megnézem hétvégén.de a motor kiszedést nem úszom meg.nem 1 nagy munka kivenni,csak ez nem volt betervezve.az a baj,h alig lóg ki valami kis menet.én tuti nem állok neki fúrkodni.inkább leszedem a hengerfejet,és odaadom esztergályosnak.az csak nem fúr mellé  Smiley
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #12129 Dátum: 2007 Január 15, 13:31:09 »

Gratula! Ez IGAZI siker!  Cheesy

  eccer én betettem oda ahova senki nem merte aztán több hétig üldöztek a gegszterek meg akartak ölni Shocked
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12128 Dátum: 2007 Január 15, 13:30:44 »

inkább hozd át a hegesztődet, így nem lehet közlekedni.  Cool

hozzátok át itt lakok az Üllői út végén  Roll Eyes

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12127 Dátum: 2007 Január 15, 13:20:20 »

Naná. Betenni mindig nehezebb....  Evil

  eccer én betettem oda ahova senki nem merte aztán több hétig üldöztek a gegszterek meg akartak ölni Shocked

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12126 Dátum: 2007 Január 15, 13:18:24 »

Az egyik barátom pont ezzel a problémával küzd!
Most lehet bizonyítani!
 Evil

hozzátok át itt lakok az Üllői út végén  Roll Eyes

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #12125 Dátum: 2007 Január 15, 13:16:27 »

Naná. Betenni mindig nehezebb....  Evil

  én bárhonnan bármit ki tudok venni Grin
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12124 Dátum: 2007 Január 15, 13:15:35 »

Az egyik barátom pont ezzel a problémával küzd!
Most lehet bizonyítani!
 Evil

 az előfordul hogy a műveletet 3szor meg kell ismételni akkor is ha 1-2 miliméter mélyen törik be a csavar Shocked  én már olyan helyről is vettem így ki a csavart ahol nem is volt sőt én bárhonnan bármit ki tudok venni Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12123 Dátum: 2007 Január 15, 13:07:52 »

nálam ez sem működöt  Embarrassed

 az előfordul hogy a műveletet 3szor meg kell ismételni akkor is ha 1-2 miliméter mélyen törik be a csavar Shocked  én már olyan helyről is vettem így ki a csavart ahol nem is volt sőt én bárhonnan bármit ki tudok venni Grin

Oldalak: 1 ... 1707 1708 1709 1710 1711 [1712] 1713 1714 1715 1716 1717 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.