www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 12:16:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1702 1703 1704 1705 1706 [1707] 1708 1709 1710 1711 1712 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14007250 alkalommal)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12362 Dátum: 2007 Január 21, 14:28:30 »

és némi lemezkére is szükségem lesz


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12361 Dátum: 2007 Január 21, 14:27:47 »

a hőcserélőktől is búcsúzom


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12360 Dátum: 2007 Január 21, 14:27:03 »

mondhatom időszerű volt már


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12359 Dátum: 2007 Január 21, 14:26:07 »

úgylátom ez egy motorkiszedős hétvége

tegnap a bogarhatu.hu kis különítménye kivette a buszomból a motrot  Grin


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12358 Dátum: 2007 Január 21, 14:19:30 »

Kivettem egyedül az Öreglányból a motort. A lökhárító leszedése volt a legnagyobb szopás. Kb egy óra volt, kényelmesen. Typ4 és kivehető hátfal rulez! :-)
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #12357 Dátum: 2007 Január 21, 12:59:42 »

És hidjéttek el jobban megéri megvenni a kingtony örökgaranciás cuccát mint a tg-s crovakészletet!
Szal most én is a gyűjtögetés stádiumába vagyok!
Van egy kingtony hajtókarom, kb 45cm-es és 1,5m-es csövet ráhuzva használtam és meg se rogyott! nagyon jó cucc! csak ajánlani tudom! jah és a fékkulcsa is isten! sok használat után sem tágul egy picit sem!

En a cseh Tona cuccokat gyujtom aprankent. (36-os es 46-os 1"-os krovafel, hozza valo korrekt szarral, meg is allt vagy 10-ben. Meg aprankent a tobb:, fekcsokulcs, villaskulcskeszlet, 1/2"os hajtoszar meg a gyakori fejek, stb).
Egyik crova fejjel problemam volt, ugynok felhiv, legkozelebbi boltban kicserel.  Cheesy

Bar nekem a Gedore 36-os csokulcsom megadta magat, majd par telefon, es csere. Szoval megeri minosegi cuccokat venni. (csak ne lennenek ilyen dragak, vagy a fizunk keves, de ez mar off)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #12356 Dátum: 2007 Január 21, 12:55:27 »

alakul  Wink

a képek magukért beszélnek : http://diwad.hu/qzma/SZMBmotor/
üdvw!
a kasznival mi a tervetek?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #12355 Dátum: 2007 Január 21, 12:52:43 »

Emelő biztonságos használata. 



kornyezettudatossag hianya 

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
1303LS
« Hozzászólás #12354 Dátum: 2007 Január 21, 12:48:59 »

alakul  Wink

a képek magukért beszélnek : http://diwad.hu/qzma/SZMBmotor/
Emelő biztonságos használata. 


Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12353 Dátum: 2007 Január 21, 12:47:22 »

bátrak vagytok baszus!  Shocked

én nem feküdtem volna be így az autó alá


alakul  Wink

a képek magukért beszélnek : http://diwad.hu/qzma/SZMBmotor/

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #12352 Dátum: 2007 Január 21, 12:45:39 »

alakul Wink

a képek magukért beszélnek : http://diwad.hu/qzma/SZMBmotor/

lesz még a zöldeknek ehhez egy-két szavuk!!  Wink Grin Grin
dt
« Hozzászólás #12351 Dátum: 2007 Január 21, 12:42:18 »

alakul  Wink

a képek magukért beszélnek : http://diwad.hu/qzma/SZMBmotor/

ez lesz Donát mocija?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12350 Dátum: 2007 Január 21, 12:40:23 »

hengerfej külsö oldal vizes olja?

alakul  Wink

a képek magukért beszélnek : http://diwad.hu/qzma/SZMBmotor/

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
dt
« Hozzászólás #12349 Dátum: 2007 Január 21, 12:38:54 »

jég
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #12348 Dátum: 2007 Január 21, 12:37:45 »

taknyokol rapid
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12347 Dátum: 2007 Január 21, 12:35:30 »

mai találóskérdés:  mi ez ? 
<beszúrt kép törölve>
hengerfej külsö oldal vizes olja?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #12346 Dátum: 2007 Január 21, 12:31:34 »

mai találóskérdés:  mi ez ? 


Sziló? Smiley

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #12345 Dátum: 2007 Január 21, 12:30:19 »

az élijen épp elhagyta a terepet újabb préda után nézve...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12344 Dátum: 2007 Január 21, 12:21:24 »

mai találóskérdés:  mi ez ? 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
PéZsé
« Hozzászólás #12343 Dátum: 2007 Január 21, 12:20:17 »

Ma meg az bosszantott fel, hogy a nagyobb 12V-os dinamó miatt nem fér fel a karbi a helyére, kell faragni alá egy vastag bakelit alátétet. Na meg ugye a karbiból kiálló tőcsavar is rövid lesz így, operálhatom azt is ki egy nagyobbra. Remélem a légszűrő még el fog férni a mocitető alatt így is...
Vannak ám gondok kérem...
Pedig tegnap már röffenteni akartam Cool

Mielőtt faragnál,egy nagy pajszerrel próbáld elhajlitani a szivócsövet a dinamó mellől.Milliméterekről van szó annyit simán enged és nem kell faragni.
PéZsé
« Hozzászólás #12342 Dátum: 2007 Január 21, 12:17:43 »

Node hogy szeded ki??

Én is így terveztem, hogy kiveszem a 4 csavart körbe a kutyaólból, bilincs le, aztán szépen kihózom, de nekem nem fér ki egy az egyben, dinamóstól, turbinástól. A szívócső nem engedi ki, nem fér ki sehogysem a turbinakerék tőle. Azt meg nem volt kedvem lebontani, gondolom az sem 5 perc:) Gondoltam esetleg leveszem a kutyaólt, de ahogy elnéztem azt sem lehet egyszerűen, a hozzáférhetetlen csavarjai miatt.
Így aztán le kell csavarni a 36-ost, és úgy kihúzni a dinamót, hogy a turbina bent marad az ólban. Meg így is visszatenni:(

Amúgy 64.XI. havi 1200-esről van szó.
A turbinaház 2 db 6os csavarját kétoldalt kivesz alulról termosztát kiakaszt,turbinaház megemel hátrabillent,és a dinamó kijön...

A karbit nememléxem,hogy levettük de ha igen akkor 2 8as csavar plusszban.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12341 Dátum: 2007 Január 21, 12:15:55 »

Node hogy szeded ki??

Én is így terveztem, hogy kiveszem a 4 csavart körbe a kutyaólból, bilincs le, aztán szépen kihózom, de nekem nem fér ki egy az egyben, dinamóstól, turbinástól. A szívócső nem engedi ki, nem fér ki sehogysem a turbinakerék tőle. Azt meg nem volt kedvem lebontani, gondolom az sem 5 perc:) Gondoltam esetleg leveszem a kutyaólt, de ahogy elnéztem azt sem lehet egyszerűen, a hozzáférhetetlen csavarjai miatt.
Így aztán le kell csavarni a 36-ost, és úgy kihúzni a dinamót, hogy a turbina bent marad az ólban. Meg így is visszatenni:(

Amúgy 64.XI. havi 1200-esről van szó.

Én már szedtem ki bent levő motorból dinamót (és visszaraktam egy generátor a helyére). Nem egyszerű, de ki lehet csúsztatni. A kutyaházat fel kell lazítani, de nem kell leszedni. Mondjuk az egy 1.6-os motor volt.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #12340 Dátum: 2007 Január 21, 12:06:51 »

ennyit görcsölni egy turbina csvaron ki kel venni meghuzni vissza rakni igy korekt!
alata rugos alátét van gyárilag nem lazulhat vissza(elvileg)

Node hogy szeded ki??

Én is így terveztem, hogy kiveszem a 4 csavart körbe a kutyaólból, bilincs le, aztán szépen kihózom, de nekem nem fér ki egy az egyben, dinamóstól, turbinástól. A szívócső nem engedi ki, nem fér ki sehogysem a turbinakerék tőle. Azt meg nem volt kedvem lebontani, gondolom az sem 5 perc:) Gondoltam esetleg leveszem a kutyaólt, de ahogy elnéztem azt sem lehet egyszerűen, a hozzáférhetetlen csavarjai miatt.
Így aztán le kell csavarni a 36-ost, és úgy kihúzni a dinamót, hogy a turbina bent marad az ólban. Meg így is visszatenni:(

Amúgy 64.XI. havi 1200-esről van szó.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12339 Dátum: 2007 Január 21, 11:52:23 »

És még erre mondják, hogy milyen jól szerelhető:) Hát nem tom.....

nem szedtél még szét golfot.
vagy csigazabáló (francia) autót :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12338 Dátum: 2007 Január 21, 11:35:59 »

ennyit görcsölni egy turbina csvaron ki kel venni meghuzni vissza rakni igy korekt!
alata rugos alátét van gyárilag nem lazulhat vissza(elvileg)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #12337 Dátum: 2007 Január 21, 11:34:49 »

Ma meg az bosszantott fel, hogy a nagyobb 12V-os dinamó miatt nem fér fel a karbi a helyére, kell faragni alá egy vastag bakelit alátétet. Na meg ugye a karbiból kiálló tőcsavar is rövid lesz így, operálhatom azt is ki egy nagyobbra. Remélem a légszűrő még el fog férni a mocitető alatt így is...
Vannak ám gondok kérem...
Pedig tegnap már röffenteni akartam Cool

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #12336 Dátum: 2007 Január 21, 11:30:22 »

  a 36os crowa fej elengedhezetlen alapvető dolog a bogár barkácsolásnál hátsótengely anya és lendkerék is .A franciakulcsos  hidegvágos kalapácsos emberek tevékenykedését életük árán is meg kell akadályozni Grin nekem trabantos múltamból van 36os csillagvillásom az is jó de nyáron egy meglazult turbina miatt amit bent a helyén akartam meghúzni vettem a piacon egy gagyi 36os 3/4"crowafejet meg egy átalakítót 1000-1000 forintért így most kényelmesen biztonságosan tudok hintázni 2méteres cső végén is ( a többi crowám beta de a készleten kívülieket kingtonit szoktam venni mert nagyon jó minőségűek és nem a drágábbak közé tartozik)

A turbina csavart azt máshogy nem is lehet meghúzni, csak bent a helyén, nem? Feltéve ha nem kapom ki a blokkot.
Épp a napokban tettem be a 12V-os dinamót, hát okozott némi bosszúságot az a 36-os csavar ott hátul. A csillagkulcs, vagy villáskulcs nem fér be, így végül kettébe vágtam egyet, és a fél-darabbal fogtam rá, és az ékszíjtácsán át húztam meg.

Azt hittem egy 15 perces művelet lesz, mint más autón....dehát ez Bogár:) És még erre mondják, hogy milyen jól szerelhető:) Hát nem tom.....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12335 Dátum: 2007 Január 21, 10:13:36 »

Én nagy franciakulcsal csináltam!
a turbinától pont befért, jól rászorítottam és le is jött!
Nemrég meg meghalt a generátor ékszíjtárcsája! letört róla a 2kis pöcök és teljesen elnyalta!


te mér kiabálsz egyfolytában?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12334 Dátum: 2007 Január 21, 09:30:48 »

Sajnos 36-osom nincs, csak ilyen állíthatós van azzal viszont nem tudtam megfogni rendesen. A sautba sem tudtam rendesen befogni mert nem fért hozzá az anyához a satu feje.
Kompresszorom van majd elkocogok légkulcsért a praktibauobiba és veszek hozzá 36-os fejet is. (Már ha egyáltalán tartanak ekkorát.)

Mégegyszer köszi.  Smiley

  a 36os crowa fej elengedhezetlen alapvető dolog a bogár barkácsolásnál hátsótengely anya és lendkerék is .A franciakulcsos  hidegvágos kalapácsos emberek tevékenykedését életük árán is meg kell akadályozni Grin nekem trabantos múltamból van 36os csillagvillásom az is jó de nyáron egy meglazult turbina miatt amit bent a helyén akartam meghúzni vettem a piacon egy gagyi 36os 3/4"crowafejet meg egy átalakítót 1000-1000 forintért így most kényelmesen biztonságosan tudok hintázni 2méteres cső végén is ( a többi crowám beta de a készleten kívülieket kingtonit szoktam venni mert nagyon jó minőségűek és nem a drágábbak közé tartozik)

Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #12333 Dátum: 2007 Január 21, 08:25:36 »

Több testi erő! Nekem lejött.

Én nagy franciakulcsal csináltam!
a turbinától pont befért, jól rászorítottam és le is jött!
Nemrég meg meghalt a generátor ékszíjtárcsája! letört róla a 2kis pöcök és teljesen elnyalta!
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #12332 Dátum: 2007 Január 21, 08:22:42 »

csaxólok, hogy a 36-os krovafej heroin árban van.
vigyél sok zsozsót.

Én is most próbáltam beszerezni egy ilyen készletet! A légkulcs kb 30 ami használható és van a metro gazdasagos 30ért de adnak hozzá még kerékfújó és alvázvédőfújó cuccot és nagy része 1/2 vagy 3/4-ed colos! a 36-os (kingtony) 1"-os 2699-ért és hozzá az átalakító 1 ről 3/4-ed esre 1699 ez is kingtony!
És hidjéttek el jobban megéri megvenni a kingtony örökgaranciás cuccát mint a tg-s crovakészletet!

Szal most én is a gyűjtögetés stádiumába vagyok!

Van egy kingtony hajtókarom, kb 45cm-es és 1,5m-es csövet ráhuzva használtam és meg se rogyott! nagyon jó cucc! csak ajánlani tudom! jah és a fékkulcsa is isten! sok használat után sem tágul egy picit sem!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #12331 Dátum: 2007 Január 20, 23:32:50 »

Skacok!
Hogyan lehet a dinamót leműteni a turbinakerékről?
A turbinakerék felöli anya nem igazán akar megindulni. Alkalmazzak több testi erőt vagy van valami speciális megoldás?

Több testi erő! Nekem lejött.

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12330 Dátum: 2007 Január 20, 22:47:16 »

Sajnos 36-osom nincs, csak ilyen állíthatós van azzal viszont nem tudtam megfogni rendesen. A sautba sem tudtam rendesen befogni mert nem fért hozzá az anyához a satu feje.
Kompresszorom van majd elkocogok légkulcsért a praktibauobiba és veszek hozzá 36-os fejet is. (Már ha egyáltalán tartanak ekkorát.)
Mégegyszer köszi.  Smiley

csaxólok, hogy a 36-os krovafej heroin árban van.
vigyél sok zsozsót.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #12329 Dátum: 2007 Január 20, 22:41:37 »

  én egy 36os kulcsot javasolnék  Wink

Sajnos 36-osom nincs, csak ilyen állíthatós van azzal viszont nem tudtam megfogni rendesen. A sautba sem tudtam rendesen befogni mert nem fért hozzá az anyához a satu feje.
Kompresszorom van majd elkocogok légkulcsért a praktibauobiba és veszek hozzá 36-os fejet is. (Már ha egyáltalán tartanak ekkorát.)

Mégegyszer köszi.  Smiley

Petyó
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12328 Dátum: 2007 Január 20, 22:27:13 »

Skacok!
Hogyan lehet a dinamót leműteni a turbinakerékről?
A turbinakerék felöli anya nem igazán akar megindulni. Alkalmazzak több testi erőt vagy van valami speciális megoldás?

  én egy 36os kulcsot javasolnék  Wink

Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #12327 Dátum: 2007 Január 20, 21:38:31 »

Köszönöm a tanácsokat. 

Petyó
1303LS
« Hozzászólás #12326 Dátum: 2007 Január 20, 20:16:39 »

Skacok!
Hogyan lehet a dinamót leműteni a turbinakerékről?
A turbinakerék felöli anya nem igazán akar megindulni. Alkalmazzak több testi erőt vagy van valami speciális megoldás?

Jaja, Béla mondja jól, szépen bringázz el valami gumishoz vele és egy sportszeletértleszedik neked.
Csak mielőtt szétb...nál valamit.  Grin
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12325 Dátum: 2007 Január 20, 20:04:50 »

Skacok!
Hogyan lehet a dinamót leműteni a turbinakerékről?
A turbinakerék felöli anya nem igazán akar megindulni. Alkalmazzak több testi erőt vagy van valami speciális megoldás?


Légkulcsal eddig nekem minden lejött!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12324 Dátum: 2007 Január 20, 19:01:31 »

Skacok!
Hogyan lehet a dinamót leműteni a turbinakerékről?
A turbinakerék felöli anya nem igazán akar megindulni. Alkalmazzak több testi erőt vagy van valami speciális megoldás?

csak izomból.
nem tudok spec megoldásról, hacsak a csavarlazító + melegítés nem az.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #12323 Dátum: 2007 Január 20, 18:29:37 »

Skacok!
Hogyan lehet a dinamót leműteni a turbinakerékről?
A turbinakerék felöli anya nem igazán akar megindulni. Alkalmazzak több testi erőt vagy van valami speciális megoldás?

Petyó
Oldalak: 1 ... 1702 1703 1704 1705 1706 [1707] 1708 1709 1710 1711 1712 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.