www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 21, 19:20:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1968 1969 1970 1971 1972 [1973] 1974 1975 1976 1977 1978 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14634759 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1731 Dátum: 2006 Március 11, 20:00:06 »

11 órakor kezdtem neki kivenni a motor a typ3-asból és 18:30-kor már a darabokra szedett motor minden alkatrésze el volt mosva.

Hétfőn reggel megyek vissza a főtengellyel, adatokkal és egy mikrométerrel. Kíváncsi vagyok mit mondanak. 
Azt fogják mondani, "mi a f***t akar ez"? Azt fogják mondani,"ez meg honnan tud mérni"? Azt fogják mondani "szívat ez, vazze"! De lehet, azt fogják mondani, "bocsánat, természetesen a mi hibánk", de nem hiszem...

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1730 Dátum: 2006 Március 11, 19:58:50 »

11 órakor kezdtem neki kivenni a motor a typ3-asból és 18:30-kor már a darabokra szedett motor minden alkatrésze el volt mosva.

Megmértem a gépmunkát és megerősödött bennem az, hogy amit nem tudsz magad megcsinálni, azt ellenőrizd le elejétől a végéig, alfától az omegáig és ne bizz senkiben.

Az egyes csapágyat 0.21 "illesztették" (gyári adat, kopáshatás ahol már fel kell újítani 0.19 mm), a kettes osztott csapágya kopáshatára szintúgy 0,19 ez 0,20-ra volt "illesztve", hármas csapágyat nem mértem, mert egyelőre nem vettem le a fogaskereket, ami hajtja a veztengelyt, a 4. csapágyat pedig 0.08-ra illesztették, ami jó. A forgattyúkarok csapágyait 0.07-0.11 közé sikerült, amire azt mondom tulképpen jó.

Kértem, és mondtam nekik, hogy nekem ez az autó hobbiautó, pénz nem számít, nekem illesszék az összes csapággyat 0.04-0.06 közé, mert vékony olajjal fogok járni és nagy terhelést fog kapni.

Ennyit tudtak.

Hétfőn reggel megyek vissza a főtengellyel, adatokkal és egy mikrométerrel. Kíváncsi vagyok mit mondanak. 
van furatmérő indikátorórád ,az kiru,hogy lehet ilyen összevissza méreteket csinálni nem értem,büdös a munka a pénzért vagy nem figyelnek oda,verd ki a balhét sztem

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1729 Dátum: 2006 Március 11, 19:54:57 »

11 órakor kezdtem neki kivenni a motor a typ3-asból és 18:30-kor már a darabokra szedett motor minden alkatrésze el volt mosva.

Megmértem a gépmunkát és megerősödött bennem az, hogy amit nem tudsz magad megcsinálni, azt ellenőrizd le elejétől a végéig, alfától az omegáig és ne bizz senkiben.

Az egyes csapágyat 0.21 "illesztették" (gyári adat, kopáshatás ahol már fel kell újítani 0.19 mm), a kettes osztott csapágya kopáshatára szintúgy 0,19 ez 0,20-ra volt "illesztve", hármas csapágyat nem mértem, mert egyelőre nem vettem le a fogaskereket, ami hajtja a veztengelyt, a 4. csapágyat pedig 0.08-ra illesztették, ami jó. A forgattyúkarok csapágyait 0.07-0.11 közé sikerült, amire azt mondom tulképpen jó.

Kértem, és mondtam nekik, hogy nekem ez az autó hobbiautó, pénz nem számít, nekem illesszék az összes csapággyat 0.04-0.06 közé, mert vékony olajjal fogok járni és nagy terhelést fog kapni.

Ennyit tudtak.

Hétfőn reggel megyek vissza a főtengellyel, adatokkal és egy mikrométerrel. Kíváncsi vagyok mit mondanak. 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1728 Dátum: 2006 Március 11, 19:45:26 »

a kötözködő azt kérdezi, hogy minek?
úgyis retkes lesz seperc alatt  Evil Evil Evil

A dugattyútetőt és az égéstér többi részét azért kell lehetőség szerint teljesen simára megmunkálni (felpolítrozni), hogy egyrészt az áramlást(örvénylést) ne akadályozza, másrész pedig a sima felület hőelvonása (és hőleadása) kisebb, mint az érdesített felületé. Amikor munkaütem van, az gyakorlatban nem más, mínt hőmérséklet emelkedés és terjeszkedés, ha a hőmérséklet nem "adódik át" a határfelülteken, akkor nagyobb hatásfokú a munkavégzés. Harmadrészt a sima felületekre a korom sem rakódik rá olyan könnyen.

Sok kicsi sokra megy. Apró részletek sokaságában rejlenek a lóerők.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1727 Dátum: 2006 Március 11, 19:39:09 »

Jah, az ikon meg utal a tudás beszerzési forrására...:-))A Playboyban miket nem írnak!
kedvenc olvasmányom... de csak is a depó után  Tongue

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1726 Dátum: 2006 Március 11, 19:36:28 »

más néve StahlKurbelDach  SKD  fém kurblis(tekerős)tető

FD= FalthDach (hajtogatható tető)   
Jah, az ikon meg utal a tudás beszerzési forrására...:-))A Playboyban miket nem írnak!

Bácsi Győző
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1725 Dátum: 2006 Március 11, 19:33:45 »

Végre valaki meg meri kérdezni! Már kifúrta az oldalam a kiváncsiság, de  hát csak nem árulom el a tudatlanságom... Mi az az SSD?

más néve StahlKurbelDach  SKD  fém kurblis(tekerős)tető

FD= FalthDach (hajtogatható tető)   

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1724 Dátum: 2006 Március 11, 19:30:39 »

az a tetőablak... (fémtolótető) StahlSibeDach
Nna, tököm! nem tudtam, hogy jön ki a három betűből.:-)))

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1723 Dátum: 2006 Március 11, 19:29:38 »

Mi az az SSD?
Végre valaki meg meri kérdezni! Már kifúrta az oldalam a kiváncsiság, de  hát csak nem árulom el a tudatlanságom... Mi az az SSD?

Bácsi Győző
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1722 Dátum: 2006 Március 11, 19:28:14 »

Mi az az SSD?
az a tetőablak... (fémtolótető) StahlSibeDach

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #1721 Dátum: 2006 Március 11, 19:24:43 »

talán az SSD-t is meg lehet menteni... nem?
Mi az az SSD?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1720 Dátum: 2006 Március 11, 19:08:11 »

talán az SSD-t is meg lehet menteni... nem?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1719 Dátum: 2006 Március 11, 19:03:13 »

Uff, én beszéltem... :-)
OK, akkor bontsunk! Én megvenném a rádiót, ha tud URH-t!

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #1718 Dátum: 2006 Március 11, 19:02:18 »

az az SSD  Grin

faltdachelőkészítés ;-)))
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1717 Dátum: 2006 Március 11, 18:57:56 »

húúúbanyek, lukas a teteje??!
az az SSD  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #1716 Dátum: 2006 Március 11, 18:55:53 »


Ez a teteje...  Akkor milyen lehet az alja?
Most mivan?
igy szoktad reklámozni a"megkimélt,garázsban tartott,nemdohányzo,hölgytulajdonostol beszerzett" vasat?

Tóth Zoltán
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #1715 Dátum: 2006 Március 11, 18:55:40 »

Uff, én beszéltem... :-)

húúúbanyek, lukas a teteje??!
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1714 Dátum: 2006 Március 11, 18:54:49 »

Ez a teteje...  Akkor milyen lehet az alja?
húúúbanyek, lukas a teteje??!

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1713 Dátum: 2006 Március 11, 18:53:39 »

Okés, akkor meg vegye meg valaki! Az a baj, hogy ilyet nem igazán lehet eladni... :-(((
ja, ezt csak olyannak érdemes megvenni, aki totál restaurálást akar és nem fukarkodik a pénzzel.
kasztni és alváz szétszedés, mindent részecskeszórással letisztíttatni, aztán kiderül, mit kell levágni/kivágni és mi maradhat.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #1712 Dátum: 2006 Március 11, 18:49:19 »


Ez a teteje...  Akkor milyen lehet az alja?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #1711 Dátum: 2006 Március 11, 18:44:39 »

Okés, akkor meg vegye meg valaki! Az a baj, hogy ilyet nem igazán lehet eladni... :-(((

A kárpit nem sérült,azt átragasztani nem egy nagy durranás.
Tovább tart a farostlemezt kivágni,de simán megoldhato,szerintem.
A kasztni meg nem olyan vészes ám.Én láttam közelröl és láttam benne fantáziát.
Egyet tudok,hogy egy ilyen 64-es vasat szétvágni,elbontani nem szabad.
Ha lenne lovém,helyem,nem lenne sok gyerekem,feleségem már hoznám is. Grin
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #1710 Dátum: 2006 Március 11, 18:42:59 »

nagyon zsír alap lenne ez az autó, nagy kár, hogy az eredeti ajtókárpitot hagyták lerohadni, bár talán fel lehetne még ragasztani egy új ajtópanelre.
A kárpit nem sérült,azt átragasztani nem egy nagy durranás.
Tovább tart a farostlemezt kivágni,de simán megoldhato,szerintem.
A kasztni meg nem olyan vészes ám.Én láttam közelröl és láttam benne fantáziát.
Egyet tudok,hogy egy ilyen 64-es vasat szétvágni,elbontani nem szabad.
Ha lenne lovém,helyem,nem lenne sok gyerekem,feleségem már hoznám is. Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1709 Dátum: 2006 Március 11, 18:42:10 »

Ez a kaszni????

fotóról nem néz ki olyan rosszul...
nagyon jó kis rat gépet lehetne csinálni belőle. nagyon szép, komplett a műszerfal, a kormánykerék és a kézifékkar és váltókar is az eredeti.
így a fotókról nézve van fantázia benne...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #1708 Dátum: 2006 Március 11, 18:29:31 »

Ez a kaszni????

nagyon zsír alap lenne ez az autó, nagy kár, hogy az eredeti ajtókárpitot hagyták lerohadni, bár talán fel lehetne még ragasztani egy új ajtópanelre.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1707 Dátum: 2006 Március 11, 18:26:48 »

nagyon zsír alap lenne ez az autó, nagy kár, hogy az eredeti ajtókárpitot hagyták lerohadni, bár talán fel lehetne még ragasztani egy új ajtópanelre.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1706 Dátum: 2006 Március 11, 18:22:51 »

Okés, köszi!
Nagyon nagy fíling volt, amikor távolodtatok a gumibogival... eszetlen szép a kocsid.
klassz volt a zuhogó esőben nyomatni. nagyon ment a kis kocsi: az óra szerint 125-nél még gyorsult volna (és nem nyomtam padlót).
egyébként ma, miután hazahoztuk a 66-ost, átültem bele és az alábbi különbségeket észleltem a 63-ashoz képest:
a gömbfejes futómű sokkal feszesebb, a csapszegeshez képest már szinte sportfutómű, valamint azt a 6 lóerő többletet is meg lehet ám érezni a 40 lovas 1300-as javára.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #1705 Dátum: 2006 Március 11, 18:19:04 »

Ilyen a 64-es.
Árat kérdzd Kicsi Nellytöl.
<beszúrt kép törölve>
További képek:www.kep.tar.hu/kicsinelly
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1704 Dátum: 2006 Március 11, 18:16:54 »

persze csak akkor ha bele lehet rakni egy 1302-be nem tudom hogy kompatibilis-é?
nem tudod belerakni az 1302-be. tök más az egész.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #1703 Dátum: 2006 Március 11, 18:15:57 »

Okés, köszi!
Nagyon nagy fíling volt, amikor távolodtatok a gumibogival... eszetlen szép a kocsid.

hahó,
én is kíváncsi lennék, minden esetre azóta már egyszer tankoltam bele + Ágival elmentünk vele gumibogi házához hazahozni a 66-ost. rendszeresen nézegetem, de nem csöpög. tiszta őrület...
(az üres kannát + a 10L benya árát gumiboginál hagytam)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1702 Dátum: 2006 Március 11, 18:14:12 »

Tegnapi SZMB parti SID gépén, ami elöntötte a garázst benzinnel:
A kocsi alá kúszva hamar kiderült, hogy a tank alatt folyt ki a benzin. Szépen le is marta az alvázvédőt kb 2 tenyérnyi helyen. Kivettük a tankot, tettünk bele benzint, sokat lötyögtettük, de nem jött a benya. Pedig szinte centire látszott az alvázon a hely, hogy honnan folyt. Kár, hogy nem fotóztunk... Mindegy, összeraktuk, SID pedig gondolom hazaért, mert nem szólt, hogy nem... :-))))
Azért kíváncsi vagyok, mekkora lehet az a lyuk!
hahó,
én is kíváncsi lennék, minden esetre azóta már egyszer tankoltam bele + Ágival elmentünk vele gumibogi házához hazahozni a 66-ost. rendszeresen nézegetem, de nem csöpög. tiszta őrület...
(az üres kannát + a 10L benya árát gumiboginál hagytam)

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #1701 Dátum: 2006 Március 11, 17:59:24 »

Tegnapi SZMB parti SID gépén, ami elöntötte a garázst benzinnel:
A kocsi alá kúszva hamar kiderült, hogy a tank alatt folyt ki a benzin. Szépen le is marta az alvázvédőt kb 2 tenyérnyi helyen. Kivettük a tankot, tettünk bele benzint, sokat lötyögtettük, de nem jött a benya. Pedig szinte centire látszott az alvázon a hely, hogy honnan folyt. Kár, hogy nem fotóztunk... Mindegy, összeraktuk, SID pedig gondolom hazaért, mert nem szólt, hogy nem... :-))))
Azért kíváncsi vagyok, mekkora lehet az a lyuk!
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #1700 Dátum: 2006 Március 11, 17:58:10 »

persze csak akkor ha bele lehet rakni egy 1302-be nem tudom hogy kompatibilis-é?
Erre valami szaki biztos tudja a választ.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #1699 Dátum: 2006 Március 11, 17:56:23 »

Mai SZMB munka gyümölcse. Előtte olyan színre volt fújva, mint a Stunt typ3-asa. Kromofág, 800-as papír szárazon, majd 1200 vizesen, utána polírpaszta. Ennyi hiba volt a fényezés alatt (így legalább megy a többi króm cucchoz a gépen  Cool).

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #1698 Dátum: 2006 Március 11, 17:55:35 »

persze csak akkor ha bele lehet rakni egy 1302-be nem tudom hogy kompatibilis-é?
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #1697 Dátum: 2006 Március 11, 17:54:22 »

a jobboldali ajtó könyöklő érdeklene... fehér díszléces...

 Cry Cry Cry

baloldali ablakemelő szerkezet
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #1696 Dátum: 2006 Március 11, 17:51:55 »

Ilyen a 64-es.
Árat kérdzd Kicsi Nellytöl.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #1695 Dátum: 2006 Március 11, 17:46:50 »

milyen bogi az? es mennyi az ára?
Aszassz Kicsi Nelly,segitsek,toljak rola képet?
Irtam privátba ,jöhet a válasz.ha ráérsz. Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1694 Dátum: 2006 Március 11, 17:18:32 »

10 e Ft a 2 bogiért!
Van bőr a képeden rendesen  Wink
Ennyire menthetetlen mind2?
Gyere, nézd meg őket, közelebbről! 10-12 éve állnak a gányban...Akkor is próbáltam megszerezni valamelyiket, de 500e-ről beszélt a gazdájuk, ennyi!

Bácsi Győző
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1693 Dátum: 2006 Március 11, 17:15:12 »

Üdv Mindenki!
Bontásra ítéltem a '64es narancssárga bogit. Nem tudom tovább tárolni. Ha valakit valami érdekel, szóljon.

a jobboldali ajtó könyöklő érdeklene... fehér díszléces...

 Cry Cry Cry

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1692 Dátum: 2006 Március 11, 17:14:35 »

Egészben meg  nem kell senkinek! Embarrassed
milyen bogi az? es mennyi az ára?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak: 1 ... 1968 1969 1970 1971 1972 [1973] 1974 1975 1976 1977 1978 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.