www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 22, 12:33:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1962 1963 1964 1965 1966 [1967] 1968 1969 1970 1971 1972 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14645139 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #1971 Dátum: 2006 Március 19, 12:40:06 »

azt a gépműhelyt nagyon szidta egy kaposvári bogár/vw szerelő....mondjuk ugy hogy a csut originál T2b motorja utánnuk a kukába végezte és lehetett kicserélni
...

Nekem most készül nála a motorom csontra felújítva ,hengerfej Taszáron a Kacsó gépműhelyben megnyomva felújítva minez bent a műhelyben padon összerakva és nagyon tuti a motyó
Nem elérhető gateman
Hozzászólások: 62

« Hozzászólás #1970 Dátum: 2006 Március 19, 12:36:27 »

hát kaposváron néztünk egy bogit amiben még 1000km se volt 1800es typ1 tuning motor és nagyon szar volt, akkorát lógott a főtengely hogy tutti szarul hézagolták ki rajta volt egy széria kipufogo ami meg totál vissza is fogta...egy bantu néger taszári katonáé...elég tré munkát végzet ...akivel voltam ismeri george-t hazafelé be is mentünk hozzá mondta is neki hogy jó szar lett a motor aztán csak hümmögöt....mellesleg olyan körülmnyek között kinn a az udvaron sárban én nem csináltatnék motort

Nekem most készül nála a motorom csontra felújítva ,hengerfej Taszáron a Kacsó gépműhelyben megnyomva felújítva minez bent a műhelyben padon összerakva és nagyon tuti a motyó
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1969 Dátum: 2006 Március 19, 12:35:02 »

Ma felraktam a ston altal kuldott karbit
Beallitas utan, megneztuk a gyujtast is, hat kicsit log az alaplap igy csere lesz.
Viszont uresben megforogja a 6000-et sebbesegben meg a 4500-at Grin 3-dikban 95-nel fullad ki Grin
Alakulounk Cool

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #1968 Dátum: 2006 Március 19, 12:31:04 »

Én is hozzá járok Dombóvárról T3 és Bogár ügyben.Most rak össze nekem egy 1600-os motort,arra keresek a dellorto karbik és a motor közé dupla szívócsonkot

hát kaposváron néztünk egy bogit amiben még 1000km se volt 1800es typ1 tuning motor és nagyon szar volt, akkorát lógott a főtengely hogy tutti szarul hézagolták ki rajta volt egy széria kipufogo ami meg totál vissza is fogta...egy bantu néger taszári katonáé...elég tré munkát végzet ...akivel voltam ismeri george-t hazafelé be is mentünk hozzá mondta is neki hogy jó szar lett a motor aztán csak hümmögöt....mellesleg olyan körülmnyek között kinn a az udvaron sárban én nem csináltatnék motort
Nem elérhető gateman
Hozzászólások: 62

« Hozzászólás #1967 Dátum: 2006 Március 19, 12:26:07 »

nekem kellene a Buszba hosszúváltó. Ha rövid, azt nem lesz könnyű eladni... :-)


neked is ajánlom GEORGOT 06 84 365124
Nem elérhető gateman
Hozzászólások: 62

« Hozzászólás #1966 Dátum: 2006 Március 19, 12:15:19 »

Én is hozzá járok Dombóvárról T3 és Bogár ügyben.Most rak össze nekem egy 1600-os motort,arra keresek a dellorto karbik és a motor közé dupla szívócsonkot
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #1965 Dátum: 2006 Március 19, 11:46:20 »

B.Szántód mellett van egy bogárzseni. George 06 84 365 124 Pusztaszemesen.Fordulj hozzá bizalommal
Köszi!
Beszélek vele!
Ő valamivel közelebb van hozzánk!
 
Nem elérhető gateman
Hozzászólások: 62

« Hozzászólás #1964 Dátum: 2006 Március 19, 11:40:39 »

B.Szántód mellett van egy bogárzseni. George 06 84 365 124 Pusztaszemesen.Fordulj hozzá bizalommal
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #1963 Dátum: 2006 Március 19, 11:40:10 »

A gond a hiannyal volt, amely pedig a fejemben leledzett...

Komolyan:

az auto ment, de rangatott,
piros-lampanal alapjaraton leallt,
nem gyorsult, de cserebe rengetegett evett
telen remalom volt a reggeli elindulas, de nyaron meg tulmelegedett
a kormany berazott, az evtizedes gumikkal sorra kaptam a defekteket,

Soroljam meg?!?

Biztos ajanl neked valaki egy megbizhato, lelkiismeretes bogar-szerelot.
 Wink
Nekem ilyen rángatási gondom meg indítási problémám nincs csak ez a leállás!
Már beszéltem egy szerelővel,aztmondta megnézi!
Nem bogaras de jó szerelő!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #1962 Dátum: 2006 Március 19, 07:26:58 »

nekem kellene a Buszba hosszúváltó. Ha rövid, azt nem lesz könnyű eladni... :-)

Ahogy kinéz, az egészet fényezni kell. Ugyhogy nem lesz meg rajzásra. De már gyűjtök. Vegyen vki egy T2-váltót, 215-ös kuplungot szerkezettel, önindítót, 1.6-os hengerfejet!! Smiley
matchbox
« Hozzászólás #1961 Dátum: 2006 Március 19, 07:01:37 »

Neked mi volt a gond vele?

A gond a hiannyal volt, amely pedig a fejemben leledzett...

Komolyan:

az auto ment, de rangatott,
piros-lampanal alapjaraton leallt,
nem gyorsult, de cserebe rengetegett evett
telen remalom volt a reggeli elindulas, de nyaron meg tulmelegedett
a kormany berazott, az evtizedes gumikkal sorra kaptam a defekteket,

Soroljam meg?!?

Biztos ajanl neked valaki egy megbizhato, lelkiismeretes bogar-szerelot.
 Wink
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #1960 Dátum: 2006 Március 18, 19:01:53 »

Köszi !Örülnék is neki ha meg tudná nézni valaki bogaras szakember csak tőlem Ny íregyháza cirka 500km!

Neked mi volt a gond vele?
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #1959 Dátum: 2006 Március 18, 18:59:11 »

Tapolcához közel nem tudtok v.kit?
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #1958 Dátum: 2006 Március 18, 18:57:27 »

Nem bantaskeppen irom a kovetkezoket, de 1,5 eve hasonlo problemakkal kuzdottem. A magam kut fejebol, meg a szomszed autoszerelo ladakon meg kamionokon edzodott szeme segitsegevel kb. ilyen allapotban volt a bogaram, mint a Tied most. Mukodni mukodott, de nem volt az igazi, neha-neha megizzasztott egy-egy csuszos ut rangato motorral, stb...

Ezutan elvittem egy bogaras szakihoz (Merki Istvan, Nyiregyhaza - ez a reklam helye), aki par mozdulattal 'csodat muvelt' a gepemmel: rutinosan tudja, milyen jelensegnek mi a hibaja, milyen szintig lehet barkacsolni es mi az, amire sajna kolteni kell es 'bele kell rakni az anyagot'.

Ezt kovetoen ilyen tudassal felvertezve - meg itenziv bogarhatu.hu forumozassal - mar eleg jol elketyeg az oreglany.

Joszivvel ajanlom a fentieket minden ujdonsult bogartulajdonosnak!
 Smiley
Köszi !Örülnék is neki ha meg tudná nézni valaki bogaras szakember csak tőlem Ny íregyháza cirka 500km!
matchbox
« Hozzászólás #1957 Dátum: 2006 Március 18, 18:28:01 »

Most be van úgy állítva, hogy nem áll le, de eddig minden kereszteződésben játszadoznom kellett a gázzal nehogy leálljon, mert utána fél percig
nem indult el.
Szerintem a karbiban nincsen kosz, mert darabokra szedtem.
Akkor hagyjam?
Dobtam be a tankba üzemanyag-rendszer tiszító tablettát is.

Nem bantaskeppen irom a kovetkezoket, de 1,5 eve hasonlo problemakkal kuzdottem. A magam kut fejebol, meg a szomszed autoszerelo ladakon meg kamionokon edzodott szeme segitsegevel kb. ilyen allapotban volt a bogaram, mint a Tied most. Mukodni mukodott, de nem volt az igazi, neha-neha megizzasztott egy-egy csuszos ut rangato motorral, stb...

Ezutan elvittem egy bogaras szakihoz (Merki Istvan, Nyiregyhaza - ez a reklam helye), aki par mozdulattal 'csodat muvelt' a gepemmel: rutinosan tudja, milyen jelensegnek mi a hibaja, milyen szintig lehet barkacsolni es mi az, amire sajna kolteni kell es 'bele kell rakni az anyagot'.

Ezt kovetoen ilyen tudassal felvertezve - meg itenziv bogarhatu.hu forumozassal - mar eleg jol elketyeg az oreglany.

Joszivvel ajanlom a fentieket minden ujdonsult bogartulajdonosnak!
 Smiley
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #1956 Dátum: 2006 Március 18, 18:21:26 »

Most be van úgy állítva, hogy nem áll le, de eddig minden kereszteződésben játszadoznom kellett a gázzal nehogy leálljon, mert utána fél percig
nem indult el.
Szerintem a karbiban nincsen kosz, mert darabokra szedtem.
Akkor hagyjam?
Dobtam be a tankba üzemanyag-rendszer tiszító tablettát is.
Márpedig valamiért nem megy az üzemanyag.

1969 VW 1300
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #1955 Dátum: 2006 Március 18, 18:20:19 »

Lehet, még mindig van benne vmi piszok... Ne törődj vele, ha tudsz járni. Akár magától is elmúlhat...
Most be van úgy állítva, hogy nem áll le, de eddig minden kereszteződésben játszadoznom kellett a gázzal nehogy leálljon, mert utána fél percig
nem indult el.
Szerintem a karbiban nincsen kosz, mert darabokra szedtem.
Akkor hagyjam?
Dobtam be a tankba üzemanyag-rendszer tiszító tablettát is.
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #1954 Dátum: 2006 Március 18, 18:15:23 »

Már nem tudom lassan mindent szétszedek!
A szerelő azt mondta a karbival lehet a gond!
Azon mi tud elromlani?

Lehet, még mindig van benne vmi piszok... Ne törődj vele, ha tudsz járni. Akár magától is elmúlhat...

1969 VW 1300
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #1953 Dátum: 2006 Március 18, 18:09:32 »

Karbi talp alatt inkább vagy a szívócső toldások is trükkösek lehetnek mert nem nagyon jól látható.
Már nem tudom lassan mindent szétszedek!
A szerelő azt mondta a karbival lehet a gond!
Azon mi tud elromlani?
1303LS
« Hozzászólás #1952 Dátum: 2006 Március 18, 18:03:23 »

szerinted hol szívhat?
Az állítócsavaroknál úgynéztem jók a gumigyűrűk!
Már belehülyülök!
Karbi talp alatt inkább vagy a szívócső toldások is trükkösek lehetnek mert nem nagyon jól látható.
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #1951 Dátum: 2006 Március 18, 18:01:16 »

215-ös kuplungot a Lasso(forumos)keres,mé nem bótoltok 1-et? Cheesy
Kéne neki, csak nincs hozzá lendkereke... Ha lesz, vesz.

1969 VW 1300
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #1950 Dátum: 2006 Március 18, 17:59:40 »

Ahogy kinéz, az egészet fényezni kell. Ugyhogy nem lesz meg rajzásra. De már gyűjtök. Vegyen vki egy T2-váltót, 215-ös kuplungot szerkezettel, önindítót, 1.6-os hengerfejet!! Smiley
215-ös kuplungot a Lasso(forumos)keres,mé nem bótoltok 1-et? Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #1949 Dátum: 2006 Március 18, 17:54:15 »

Ha leemeled a karbi fedelet, akkor alatta van egy nagy darab tomites, amely ellege keskeny es elegge nagy meretu ahhoz, hogy 1-2 szetszereles utan elszakadjon. Mi anno kartonpapirbol vagtunk ki potlast, majd azt ugy ahogy van a Merki Pista batyam kihajitotta  abusba es tett be helyette ide valo gumitomitest: gyujtas-rendszer es karbibeallitas (nameg AC-pumpa felujitas) utan nincs felporges...
az ac szinte új, a tömítésem viszont olyan,mint két a4-es lap
mármint a vastagsága.
Ennyi lenne a gond????
matchbox
« Hozzászólás #1948 Dátum: 2006 Március 18, 17:51:25 »

szerinted hol szívhat?
Az állítócsavaroknál úgynéztem jók a gumigyűrűk!
Már belehülyülök!

Ha leemeled a karbi fedelet, akkor alatta van egy nagy darab tomites, amely ellege keskeny es elegge nagy meretu ahhoz, hogy 1-2 szetszereles utan elszakadjon. Mi anno kartonpapirbol vagtunk ki potlast, majd azt ugy ahogy van a Merki Pista batyam kihajitotta  abusba es tett be helyette ide valo gumitomitest: gyujtas-rendszer es karbibeallitas (nameg AC-pumpa felujitas) utan nincs felporges...
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #1947 Dátum: 2006 Március 18, 17:47:22 »

Nekem is volt ilyen: szanaszet volt szakadva a karbi-tomites => fals levegot szivott neha-neha...
szerinted hol szívhat?
Az állítócsavaroknál úgynéztem jók a gumigyűrűk!
Már belehülyülök!
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #1946 Dátum: 2006 Március 18, 17:44:36 »

az egész fényezve lesz vagy csak javítva...szvsz talán ha elég a javítás akkor meglehet rajzásra....
Ahogy kinéz, az egészet fényezni kell. Ugyhogy nem lesz meg rajzásra. De már gyűjtök. Vegyen vki egy T2-váltót, 215-ös kuplungot szerkezettel, önindítót, 1.6-os hengerfejet!! Smiley

1969 VW 1300
matchbox
« Hozzászólás #1945 Dátum: 2006 Március 18, 17:43:10 »

Végre megvan a hiba miért állt le az autó!
Tényleg dugulás volt,a karbi is meg az ac!
Most meg az a baj,hogy nem tudom belőni az alapjáratot.
Bemelegszik a gépszerkezet aztán néha felpörög és visszaáll,felpörög visszaáll!
Gyújtást beállítottuk.
Mi lehet még a gond? Huh

Nekem is volt ilyen: szanaszet volt szakadva a karbi-tomites => fals levegot szivott neha-neha...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #1944 Dátum: 2006 Március 18, 17:41:07 »

az egész fényezve lesz vagy csak javítva...szvsz talán ha elég a javítás akkor meglehet rajzásra....
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #1943 Dátum: 2006 Március 18, 17:40:50 »


Mi lehet még a gond? Huh
Mondtam, hogy dugulás... Most meg valamiért nem egyenletes a benzin-szállítás. Pl. nem jó a benzin-szint, mert túl korán zár a tűszelep. Ekkor borul a benzin-levegő arány, ezért pörög, aztán visszaáll a rend.

1969 VW 1300
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #1942 Dátum: 2006 Március 18, 17:38:06 »

Itt a többi:

Felpróbáltuk az új spoilert is.(nem komolyan venni!!)

Pedig az a spijler nagyon "büntet" Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #1941 Dátum: 2006 Március 18, 17:34:35 »

Végre megvan a hiba miért állt le az autó!
Tényleg dugulás volt,a karbi is meg az ac!
Most meg az a baj,hogy nem tudom belőni az alapjáratot.
Bemelegszik a gépszerkezet aztán néha felpörög és visszaáll,felpörög visszaáll!
Gyújtást beállítottuk.
Mi lehet még a gond? Huh
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #1940 Dátum: 2006 Március 18, 17:28:30 »

Itt a többi:

Felpróbáltuk az új spoilert is.(nem komolyan venni!!)



1969 VW 1300
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #1939 Dátum: 2006 Március 18, 17:25:26 »

"hadd zugjon csak az a dolga"
Kész lesz a Rajzásra? Cheesy
Hát nem valószínű.

1969 VW 1300
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1938 Dátum: 2006 Március 18, 17:21:53 »

Ezt ma csináltam.


« Utoljára szerkesztve: 2006 Március 18, 17:26:29 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #1937 Dátum: 2006 Március 18, 17:17:19 »

"Zúg a Volga"...<beszúrt kép törölve>
"hadd zugjon csak az a dolga"
Kész lesz a Rajzásra? Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #1936 Dátum: 2006 Március 18, 17:11:57 »

"Zúg a Volga"...

1969 VW 1300
1303LS
« Hozzászólás #1935 Dátum: 2006 Március 18, 16:07:14 »

Nekem igenis fontosabb infó lenne egy előgyújtási érték menet közben mint egy fordulatszám.Na Smiley
Különben is onnal indult ki az egész, hogy a szabad agyi kapacitásom egy reggeli tevékenység közbeni -úgyis mondhatom stimulált állapotban-ezt dobta ki. Wink
Szóval lehet nem egészen komolynak venni.
De ha csak elméletben már kitárgyaljuk a dolgot volt értelme.
Különben meg:
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #1934 Dátum: 2006 Március 18, 15:07:10 »

És véletlenül keréknyomásellenőrzőt féklámpavisszajelzőlámpa-visszajelzőt nem akarsz fékbetéthőmérsékletmérővel egyben? Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #1933 Dátum: 2006 Március 18, 15:03:23 »

Ezek bent lesznek, ezek mellé lenne jó.


Sőt ha analóg módon kis kerek műszerbe lehetne megcsinálni akkor a fordszámmérőt le is cserélném erre.
Én azt nem tartom annyira fontosnak.
1303LS
« Hozzászólás #1932 Dátum: 2006 Március 18, 15:00:17 »

akkor inkább ami fontos olyat kreálj bele monnyuk, olajnyomásmérö,egy hőfokmérő,meg egy fordszámmérő,ezeket mind lehet kapni,és ráadásul az órák mérete is idepasszol
Ezek bent lesznek, ezek mellé lenne jó.
Oldalak: 1 ... 1962 1963 1964 1965 1966 [1967] 1968 1969 1970 1971 1972 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.