www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 10, 00:06:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1249 1250 1251 1252 1253 [1254] 1255 1256 1257 1258 1259 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13974402 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #30482 Dátum: 2008 Augusztus 19, 16:01:42 »

Ha a kerékzúgás jobbkanyarban erősödik, akkor melyik oldalon szar?

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #30481 Dátum: 2008 Augusztus 19, 16:01:36 »

de ez a teljesen becsavarttól számítva vagy ahogy állt?
persze, a becsavarthoz.
nincs más fix pont  Roll Eyes
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #30480 Dátum: 2008 Augusztus 19, 16:00:11 »

de ez a teljesen becsavarttól számítva vagy ahogy állt?
Teljesen kicsavarthoz képest... Evil

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30479 Dátum: 2008 Augusztus 19, 15:56:40 »

pont ezt mondta Te_o:
"levegőcsavar két-két és fél fordulatot ki, keverék két és felet ki. Utána finomhangolni"
de ez a teljesen becsavarttól számítva vagy ahogy állt?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #30478 Dátum: 2008 Augusztus 19, 15:42:41 »

tegnap takaritottam ki. 34PICT3 amúgy.
Köszi, akkor sikerült jól felraknom, igy gondoltam én is.
Most vegyük azt, hogy a karbit nulláról kéne beállítanom. Mit, mennyit kéne csavarnom, hogy elvileg beinduljon?
pont ezt mondta Te_o:
"levegőcsavar két-két és fél fordulatot ki, keverék két és felet ki. Utána finomhangolni"
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30477 Dátum: 2008 Augusztus 19, 15:39:41 »

tegnap takaritottam ki. 34PICT3 amúgy.

Hidegen kb. zárja a szívató (felső) pillangószelepét, de a lényeg, hogy melegen (tehát pár perc után, mikor az áram felmelegíti a fűtőszálat) álljon függőlegesen.
Utána: alsó pillangó zárt legyen (feltételezem, hogy külön alapjárati rendszerű "új" karbi), éppen hogy felüljön a teljesen nyitott lépcsős tárcsán (fél fordulat attól a pontttól, hogy éppen eléri).
Utána: levegőcsavar két-két és fél fordulatot ki, keverék két és felet ki. Utána finomhangolni. Ha nem melegedett be a motor, akkor addig semmit nem érdemes állítani. A szar hideg alapjárat meg sok mindentől lehet.
Ja, és jó gyújtás alap (hézag, előgyújtás).
A bogár motor egyébként szar gyújtással, szegény keverékkel is beindul és megy úgy-ahogyan.
Köszi, akkor sikerült jól felraknom, igy gondoltam én is.
Most vegyük azt, hogy a karbit nulláról kéne beállítanom. Mit, mennyit kéne csavarnom, hogy elvileg beinduljon?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30476 Dátum: 2008 Augusztus 19, 15:35:10 »

porlasztóba belenéztél, tiszta?

nos, ugytünik, mindenre rábaszok.
Melegitettem a motort, ahogy melegedett, úgy járt egyre kevésbé egyenletesen. Karbin tekertem kb 1/8 fordulatot a levegön kifele, hozzáteszem eléggé nehezen indult meg. Ezután elkezdett a felülröl második lépcsön csüsülő "alapjárat", szoval amivel egyáltalán ment a motor, fulladozni. Gyorsan visszatekertem, semmi nem változott, próbáltam állítgatni, de nem tudtam megmenteni a lefulladástól, végén még a keveréken is próbáltam állítani, szintén semmit nem változtatott, azóta ismét be sem indul. Illetve meglocsoltam, beröffent, fulladt, leállt.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30475 Dátum: 2008 Augusztus 19, 15:27:52 »

nos, ugytünik, mindenre rábaszok.
Melegitettem a motort, ahogy melegedett, úgy járt egyre kevésbé egyenletesen. Karbin tekertem kb 1/8 fordulatot a levegön kifele, hozzáteszem eléggé nehezen indult meg. Ezután elkezdett a felülröl második lépcsön csüsülő "alapjárat", szoval amivel egyáltalán ment a motor, fulladozni. Gyorsan visszatekertem, semmi nem változott, próbáltam állítgatni, de nem tudtam megmenteni a lefulladástól, végén még a keveréken is próbáltam állítani, szintén semmit nem változtatott, azóta ismét be sem indul. Illetve meglocsoltam, beröffent, fulladt, leállt.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #30474 Dátum: 2008 Augusztus 19, 15:24:10 »


gondold vegig hol a hiba



Számomra most egy nagy hiba van, a kevés money....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #30473 Dátum: 2008 Augusztus 19, 15:03:17 »

kabbe Evil inkább segits Smiley A lényeg, hogy nem jár egyenletesen a motor. Nem ciripel a kipuff egyenletesen, csak ahogy leirtam. Mikor nem cirip, akkor néha mélyen belülröl jön a bugyogás, kb. olyan hang mint a vízböl kijövö buborék. Ciripelés részét csak érted Grin

A karbin a szivató se jó, azt hogy kéne beállítani, mennyire kéne ellentartania a tengelyt? Az a gond, ahogy rajta volt, vizszintesen a solex felirat, nem tartott semmit, elöbb elforgattam, ugy müködött, csak nem tudom mennyire kéne beállitani, milyen erősen tartsa a pillangószelepet?

Hidegen kb. zárja a szívató (felső) pillangószelepét, de a lényeg, hogy melegen (tehát pár perc után, mikor az áram felmelegíti a fűtőszálat) álljon függőlegesen.
Utána: alsó pillangó zárt legyen (feltételezem, hogy külön alapjárati rendszerű "új" karbi), éppen hogy felüljön a teljesen nyitott lépcsős tárcsán (fél fordulat attól a pontttól, hogy éppen eléri).
Utána: levegőcsavar két-két és fél fordulatot ki, keverék két és felet ki. Utána finomhangolni. Ha nem melegedett be a motor, akkor addig semmit nem érdemes állítani. A szar hideg alapjárat meg sok mindentől lehet.
Ja, és jó gyújtás alap (hézag, előgyújtás).
A bogár motor egyébként szar gyújtással, szegény keverékkel is beindul és megy úgy-ahogyan.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #30472 Dátum: 2008 Augusztus 19, 14:59:03 »

kabbe Evil inkább segits Smiley A lényeg, hogy nem jár egyenletesen a motor. Nem ciripel a kipuff egyenletesen, csak ahogy leirtam. Mikor nem cirip, akkor néha mélyen belülröl jön a bugyogás, kb. olyan hang mint a vízböl kijövö buborék. Ciripelés részét csak érted Grin

A karbin a szivató se jó, azt hogy kéne beállítani, mennyire kéne ellentartania a tengelyt? Az a gond, ahogy rajta volt, vizszintesen a solex felirat, nem tartott semmit, elöbb elforgattam, ugy müködött, csak nem tudom mennyire kéne beállitani, milyen erősen tartsa a pillangószelepet?
végig kell csinálni a gyújtáshézag ellenőrzést, gyújtásállítást, karbiállítást. enélkül fülre ha nem tudod mit merre kéne állítani, nehéz lesz
xoyox
« Hozzászólás #30471 Dátum: 2008 Augusztus 19, 14:56:24 »

Akkor sajnálattal én is összegezném:
keskenyebb szőnyeggel, féklámpa nélkül, füstölve, karcos fóliával az ablakon, sem tudok sajna menni, pedig jó lettt volna, de ez  fényezés-projekt, meg a hozzá kapcsolódó nem várt kiadások, nagyon (túl) lapossá tették a buxtárcám... és akkor még nem számoltam, amiket még meg kellene csinálni.... Undecided Cry
Sorry!

gondold vegig hol a hiba

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30470 Dátum: 2008 Augusztus 19, 14:46:05 »


ciripelés, bugyogás, ez jó műsor lesz.

 Grin 
kabbe Evil inkább segits Smiley A lényeg, hogy nem jár egyenletesen a motor. Nem ciripel a kipuff egyenletesen, csak ahogy leirtam. Mikor nem cirip, akkor néha mélyen belülröl jön a bugyogás, kb. olyan hang mint a vízböl kijövö buborék. Ciripelés részét csak érted Grin

A karbin a szivató se jó, azt hogy kéne beállítani, mennyire kéne ellentartania a tengelyt? Az a gond, ahogy rajta volt, vizszintesen a solex felirat, nem tartott semmit, elöbb elforgattam, ugy müködött, csak nem tudom mennyire kéne beállitani, milyen erősen tartsa a pillangószelepet?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30469 Dátum: 2008 Augusztus 19, 13:35:04 »

Nem  a fals miatt fulladozik. Kicsit tekertem a gyujtáselosztón, de sehogy sem akar egyenletesen járni a szivató felülröl második lépcsöfokán (az alatt meg egyértelmüen fullad).
Ebben az állásban a ciripelés is összevissza, nem egyenletes, csak teljesen rendszertelenül ciripel, de nem egyfolytában. A kipuffogóból pedig bugyogást hallok, szintén rendszertelenül. Hallás után pedig minden henger megy.

ciripelés, bugyogás, ez jó műsor lesz.

 Grin 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30468 Dátum: 2008 Augusztus 19, 13:31:03 »

délután jössz a tömítésekért?
Jo kérdés, meddig vagy ott?

Nem  a fals miatt fulladozik. Kicsit tekertem a gyujtáselosztón, de sehogy sem akar egyenletesen járni a szivató felülröl második lépcsöfokán (az alatt meg egyértelmüen fullad).
Ebben az állásban a ciripelés is összevissza, nem egyenletes, csak teljesen rendszertelenül ciripel, de nem egyfolytában. A kipuffogóból pedig bugyogást hallok, szintén rendszertelenül. Hallás után pedig minden henger megy.
RNIE
« Hozzászólás #30467 Dátum: 2008 Augusztus 19, 13:15:03 »

Bocsánat, a karbi FALSOT SZÍV a felsö pillangószelep alatt. Valószínű az a probléma. Megpróbálom ideiglenesen megszüntetni.
délután jössz a tömítésekért?
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30466 Dátum: 2008 Augusztus 19, 13:14:05 »

hajrá Smiley
a váciak oldalán is jól le van írva a karbiállítás, de ahhoz forró motor kell!
Bocsánat, a karbi FALSOT SZÍV a felsö pillangószelep alatt. Valószínű az a probléma. Megpróbálom ideiglenesen megszüntetni.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #30465 Dátum: 2008 Augusztus 19, 13:13:12 »


hajrá Smiley
a váciak oldalán is jól le van írva a karbiállítás, de ahhoz forró motor kell!
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30464 Dátum: 2008 Augusztus 19, 13:10:05 »

Most én valamit nem értek. Szikra van? Elég nagy? Megszakitóhézag megvan? Gyertyákat kivetted, megtisztitottad? Kap rendesen benzint?
Beindult. Smiley De csak miután ugy megbaszott engem a szikra hogy most is remegek. Méghogy csak csíp? Szo szerint hátraestem...
Alapjáraton fullad. Uj a karbi, tehát valoszinü állitanom kéne kicsit. Amint a szivatóról egy lépcsőfokkal lejjebb tettem, lassan elkezd kicsit dadogni. Meghuztam a gázt, utána megint jó és mindig elkezd kicsit dadogni, persze nem hagytam lefulladni. A felső pillangószelep nyitására is fulladt.

(elötte mikor beindult, benn ültem és a gázadásra csak a pedálút feléig reagált, utána fulladt)
Mit állítsak, hogy állítsam?

Köszönöm a segitségeket, nem értem még mindig, miért nem indult eddig, de most legalább haladtam valamit.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #30463 Dátum: 2008 Augusztus 19, 12:58:33 »

Nekem szerencsére elég volt elmennem Adyligetig a hétvégén hasonló örömökért... :-))))

NGA sem utazza át a fél világot ilyenkor  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #30462 Dátum: 2008 Augusztus 19, 12:56:52 »

Nekem szerencsére elég volt elmennem Adyligetig a hétvégén hasonló örömökért... :-))))

Tegnap ott voltam egy full felujitott motor inditásánál a Lacinál. Egy buszba készült a motor. Kilazitotta a gyujtáselosztót, pici inditózás, és szinte azonnal tökéletes, hibátlan alapjárat, gyujtás beállit, és hihetetlen csendes, tökéletes motorhang, szépen veszi a fordulatot, minden.
Ledöbbentem, annyira szép volt.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #30461 Dátum: 2008 Augusztus 19, 12:34:06 »

a karbi nem,működő motorról kapta
Indítózásnál is forog a motor,lökdösi az AC rúdját.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #30460 Dátum: 2008 Augusztus 19, 12:07:06 »

 
Akkor sajnálattal én is összegezném:
keskenyebb szőnyeggel, féklámpa nélkül, füstölve, karcos fóliával az ablakon, sem tudok sajna menni, pedig jó lettt volna, de ez  fényezés-projekt, meg a hozzá kapcsolódó nem várt kiadások, nagyon (túl) lapossá tették a buxtárcám... és akkor még nem számoltam, amiket még meg kellene csinálni.... Undecided Cry
Sorry!
I!Rohadt buxtárca!

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
RNIE
« Hozzászólás #30459 Dátum: 2008 Augusztus 19, 12:06:19 »

   Légszűrő le,bele féldeci benzin,ha szikra van és gyertya nem szar,beröffen,és ha megy az ac fel tudja tölteni a karbit.Lehet szar a gyújtásod meg a karbid is.
a karbi nem,működő motorról kapta
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #30458 Dátum: 2008 Augusztus 19, 12:03:29 »

Akkor összegezném: keskenyebb szönyeggel féklmpa nélkül füstölve jösz Orfüre.

Akkor sajnálattal én is összegezném:
keskenyebb szőnyeggel, féklámpa nélkül, füstölve, karcos fóliával az ablakon, sem tudok sajna menni, pedig jó lettt volna, de ez  fényezés-projekt, meg a hozzá kapcsolódó nem várt kiadások, nagyon (túl) lapossá tették a buxtárcám... és akkor még nem számoltam, amiket még meg kellene csinálni.... Undecided Cry
Sorry!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #30457 Dátum: 2008 Augusztus 19, 12:00:12 »

Akkor gyaorlatilag ugyanaz nekem is: 124 cm...
DE a szőnyeg meg csak 118-119 cm...
És ami inkább fejtörést okoz, hogy ugye van az a műanyag betét a taposónál... amiatt még csak nagyon el sem tudom csalni a méret-hiányt kétoldalra...
FFfffenébe.....
Ja és ráadásul valamiért nincs féklámpám, az összerakás óta... de remélem, megtalálják a hibát... más minden nagyjából működött (világítás, index...) És be is indult, nagy nehezen.... némi füsteregetés után... Undecided
Akkor összegezném: keskenyebb szönyeggel féklmpa nélkül füstölve jösz Orfüre.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #30456 Dátum: 2008 Augusztus 19, 11:57:44 »

még mindig nem indul én feladom.

   Légszűrő le,bele féldeci benzin,ha szikra van és gyertya nem szar,beröffen,és ha megy az ac fel tudja tölteni a karbit.Lehet szar a gyújtásod meg a karbid is.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #30455 Dátum: 2008 Augusztus 19, 11:47:37 »

42.5 39az alagut kerülete nekem.

Akkor gyaorlatilag ugyanaz nekem is: 124 cm...
DE a szőnyeg meg csak 118-119 cm...
És ami inkább fejtörést okoz, hogy ugye van az a műanyag betét a taposónál... amiatt még csak nagyon el sem tudom csalni a méret-hiányt kétoldalra...
FFfffenébe.....
Ja és ráadásul valamiért nincs féklámpám, az összerakás óta... de remélem, megtalálják a hibát... más minden nagyjából működött (világítás, index...) És be is indult, nagy nehezen.... némi füsteregetés után... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30454 Dátum: 2008 Augusztus 19, 11:46:09 »

még mindig nem indul én feladom.

Most én valamit nem értek. Szikra van? Elég nagy? Megszakitóhézag megvan? Gyertyákat kivetted, megtisztitottad? Kap rendesen benzint?
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30453 Dátum: 2008 Augusztus 19, 11:43:54 »

még mindig nem indul én feladom.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #30452 Dátum: 2008 Augusztus 19, 10:31:03 »

az új karbin nincs meg egy vákuumcső helye, mégpedig az ami velem szembe néz, a karbi tetején. A gyujtáselosztón le kéne dugózzam azt a csövet vagy hagyjam? Vagy igy nem fog müködni?
az elosztódba 2 vákuumcső megy?
akkor a hátsót hagyd szabadon, az első fontosabb hogy rajta legyen
működni fog ettől még
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30451 Dátum: 2008 Augusztus 19, 10:29:19 »

az új karbin nincs meg egy vákuumcső helye, mégpedig az ami velem szembe néz, a karbi tetején. A gyujtáselosztón le kéne dugózzam azt a csövet vagy hagyjam? Vagy igy nem fog müködni?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #30450 Dátum: 2008 Augusztus 19, 10:05:01 »

Tudom, van erre egy topic, de:
Tudna nekem valaki mérni egy 1303-as padló szélességet az alagúttal együtt??? Az első sor ülés előtti, legszélesebb méret kéne!!
Vettem egy szőnyegszettet a Hudák Misinél és vagy 5 cm hibádzik szélességben.... Ja és ez már a második, mert az első 1300-ashoz való volt...tévedésből...
Nagyon kellene!!
Előre is megköszönöm....

Az enyém a padlólap baloldalon 43 cm, az alagút kerülete 38 cm, a padlólap a jobboldlaon szintén 43 cm... a szőnyeg meg 118 cm széles azon a részen...
42.5 39az alagut kerülete nekem.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30449 Dátum: 2008 Augusztus 19, 09:56:33 »

Tegnap ott voltam egy full felujitott motor inditásánál a Lacinál. Egy buszba készült a motor. Kilazitotta a gyujtáselosztót, pici inditózás, és szinte azonnal tökéletes, hibátlan alapjárat, gyujtás beállit, és hihetetlen csendes, tökéletes motorhang, szépen veszi a fordulatot, minden.
Ledöbbentem, annyira szép volt.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #30448 Dátum: 2008 Augusztus 19, 09:49:19 »

Tudom, van erre egy topic, de:
Tudna nekem valaki mérni egy 1303-as padló szélességet az alagúttal együtt??? Az első sor ülés előtti, legszélesebb méret kéne!!
Vettem egy szőnyegszettet a Hudák Misinél és vagy 5 cm hibádzik szélességben.... Ja és ez már a második, mert az első 1300-ashoz való volt...tévedésből...
Nagyon kellene!!
Előre is megköszönöm....

Az enyém a padlólap baloldalon 43 cm, az alagút kerülete 38 cm, a padlólap a jobboldlaon szintén 43 cm... a szőnyeg meg 118 cm széles azon a részen...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30447 Dátum: 2008 Augusztus 18, 23:43:10 »

Ma elvoltam a Vörös Lacinál megnézni mitől rángat a bogaram. Kikapta a motort, majd kiderült, hogy a szerkezet deformálódott, és ez rázta be. Mivel elhatároztam, hogy nem foglalkozok mindenféle bontott dolgokkal, ezért kapott vadiuj szerkezetet, vadiuj tárcsát, meg kicseréltük a főtengely szimeringet (ezuton csókoltatom azt a kóklert, aki akb 5 éve a lendkerék szimeringgel találkozó részét ugy berakta rozsdásan, kráteresen, és ez szétcsiszolta a szimeringet, valamint belerakott egy elgyengült kupplungot). aztán kicseréltük az öninditó bronzperselyét is, meg a féltengely gumiharangot, igy most nagyon meg vagyok vele elégedve. Igen kellemesen gyorsul, jól veszi a fordulatot, és harap. Igaz nem volt olcsó (az uj cuccok miatt) de megérte! Nem fogok többet garasoskodni ilyeneken, mert a végén csak a szivás van vele.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 19, 09:51:21 írta NGA »
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30446 Dátum: 2008 Augusztus 18, 21:35:21 »

gyertya puc!
holnap reggel azzal kezdek.
de a kábelbe beleégett a szívócső formája...majd visszaviszem megkérdezem van-é garancia erre mert ez igy nem normális
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30445 Dátum: 2008 Augusztus 18, 21:29:28 »

arrol nem beszélve, hogy egyik gyujtáskábel megpörkölődött, az összesnek meg a végén lévő gumi nyak megkeményedett, eldeformálódott. köszönöm brazília! (és hozzáteszem a motorhoz hozzá lehetett érni mikor hazaértem, tehát nem sült meg)
az kábel amugy sem hajlékony nekm 3éve iylen van és nó problem!gyertya puc!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30444 Dátum: 2008 Augusztus 18, 21:27:49 »

gyertya pucolás!aztán ujra indit
arrol nem beszélve, hogy egyik gyujtáskábel megpörkölődött, az összesnek meg a végén lévő gumi nyak megkeményedett, eldeformálódott. köszönöm brazília! (és hozzáteszem a motorhoz hozzá lehetett érni mikor hazaértem, tehát nem sült meg)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30443 Dátum: 2008 Augusztus 18, 21:19:51 »

mint ahogy az anyázósban írtam nem indul a kedves motorom még mindig.
1szer röffent be, akkor 1 vagy 2 henger nem is ment, gázadásra alig reagált, aztán kiszállt belőle az élet. Mit tegyek azelőtt, hogy az egészet szérverem kalapáccsal?
gyertya pucolás!aztán ujra indit

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1249 1250 1251 1252 1253 [1254] 1255 1256 1257 1258 1259 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.