www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 12, 15:16:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1171 1172 1173 1174 1175 [1176] 1177 1178 1179 1180 1181 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14037417 alkalommal)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #33602 Dátum: 2009 Január 11, 12:08:54 »

nem tudom melyik a "normális" méret, itthon van egy csomó, azok nem jók.
a fényképező rögzítéséhez kellene. az állványon lévő csavarral össze tudtam hasonlítani, és egyértelmű különbség van. ritkább menetű kell a fényképezőbe

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33601 Dátum: 2009 Január 11, 12:07:48 »


Ez a hosszú szívócső egy rémálom.
1-1 kisebb karbi kellett volna gyárilag két oldalra. Nemhiszem, hogy sokat dobott volna a fogyasztáson, de legalább a szívócső okozta veszteségeket, meg szopást kiiktatta volna.
Ez igaz. anno ezen gondolkodta a tuningos topicban is, nagyban csökkentené a foghyasztást illetve javítaná a hatékonyságot hideg és félhideg motornál is. Írtam is hogy hogyan lehetne megoldani ezt, esetleg 2 28-as vagy hasonló karbival.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33600 Dátum: 2009 Január 11, 12:02:03 »


Azt nem értem, hogy gyárilag miért központi karburátort raktak? Miért nem mondjuk duplasolexet? Akkor nem lenne gond az előmelegítővel sem.


Ez a hosszú szívócső egy rémálom.
1-1 kisebb karbi kellett volna gyárilag két oldalra. Nemhiszem, hogy sokat dobott volna a fogyasztáson, de legalább a szívócső okozta veszteségeket, meg szopást kiiktatta volna.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Baki66
Hozzászólások: 232


« Hozzászólás #33599 Dátum: 2009 Január 11, 11:59:53 »


A bogár több annál, mint amit ember alkotni tud !

VW1300 / Alváz , motor , váltó  1970 Wolfsburg / Kaszni 1982 Mexikó

Bakalár László
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #33598 Dátum: 2009 Január 11, 11:59:33 »

Ritkább? Mitől?

M8x1
M8X1,5 
ilyenek vannak pl.

nem tudom melyik a "normális" méret, itthon van egy csomó, azok nem jók.
a fényképező rögzítéséhez kellene. az állványon lévő csavarral össze tudtam hasonlítani, és egyértelmű különbség van. ritkább menetű kell a fényképezőbe
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33597 Dátum: 2009 Január 11, 11:56:19 »

Ritkább = finom menetes ? Akkor az sűrűbb .


Nem elérhető Baki66
Hozzászólások: 232


« Hozzászólás #33596 Dátum: 2009 Január 11, 11:54:18 »

Ritkább = finom menetes ? Akkor az sűrűbb . Minél nagyobb a névleges átmérő annál  gyakoribb de a csavarboltok is csak azokat méreteket tartják ami járatosak náluk , azt viszont csavarboltja válogatja nekem volt hogy 3 helyről szedtem  össze ami kellett Sad     
szerintetek az M6-os (vagy 8-as) csavarból "szokásos" a ritkább menetes? vagyis csavarboltban van esély venni?

A bogár több annál, mint amit ember alkotni tud !

VW1300 / Alváz , motor , váltó  1970 Wolfsburg / Kaszni 1982 Mexikó

Bakalár László
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33595 Dátum: 2009 Január 11, 11:45:20 »

szerintetek az M6-os (vagy 8-as) csavarból "szokásos" a ritkább menetes? vagyis csavarboltban van esély venni?
Ritkább? Mitől?

M8x1
M8X1,5 
ilyenek vannak pl.

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #33594 Dátum: 2009 Január 11, 11:41:55 »

namost a 7805 pont színtiszta egyenfeszt állít elő.
akkor kell az a négyszög annak a fránya jeladónak-műszernek, vagy nem?

12 V 50 %-os kitöltési tényezőjű négyszögjel effektív megfelel 6V egyenfesznek (tehát ha a fűtőértékét nézzük). Lehet, hogy az akkufeszültség változása a kitöltési tényezőt is változtatja, igy stabilizálták a feszültséget (de lehet hogy túlbonyolítom. de akkor meg nem értem miért nem használtak "12 V-os bimetált"...)
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 11, 11:44:52 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #33593 Dátum: 2009 Január 11, 11:30:05 »

namost a 7805 pont színtiszta egyenfeszt állít elő.
akkor kell az a négyszög annak a fránya jeladónak-műszernek, vagy nem?
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #33592 Dátum: 2009 Január 11, 11:13:35 »

Eredetileg mi van ebben a 'Vibrator'-ban? Valami négyszögjel-generátor?

igen, elektromechanikus  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #33591 Dátum: 2009 Január 11, 11:12:11 »

A vibrátor helyére rakod a Stab IC-t a két kondival.
Stab IC input a +12 V-ra, IC output a műszerre.
7805-ös IC kell, vagy valamilyen hejettesítő IC. Nem bonyolult.
A vibrátor házát használhatod az IC-hez készítendő kis NYÁK lemez házának is, és akkor teljesen gyári kinézete van. Cool


Eredetileg mi van ebben a 'Vibrator'-ban? Valami négyszögjel-generátor?

'81 Hecho en México
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #33590 Dátum: 2009 Január 11, 10:53:15 »

szerintetek az M6-os (vagy 8-as) csavarból "szokásos" a ritkább menetes? vagyis csavarboltban van esély venni?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #33589 Dátum: 2009 Január 11, 10:51:42 »

A vibrátor helyére rakod a Stab IC-t a két kondival.
Stab IC input a +12 V-ra, IC output a műszerre.
7805-ös IC kell, vagy valamilyen hejettesítő IC. Nem bonyolult.
A vibrátor házát használhatod az IC-hez készítendő kis NYÁK lemez házának is, és akkor teljesen gyári kinézete van. Cool

kössz Smiley
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #33588 Dátum: 2009 Január 11, 01:19:38 »

ezt kifejtenéd? hová kell az 5V?
A vibrátor helyére rakod a Stab IC-t a két kondival.
Stab IC input a +12 V-ra, IC output a műszerre.
7805-ös IC kell, vagy valamilyen hejettesítő IC. Nem bonyolult.
A vibrátor házát használhatod az IC-hez készítendő kis NYÁK lemez házának is, és akkor teljesen gyári kinézete van. Cool


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33587 Dátum: 2009 Január 11, 01:14:51 »

ZnCrO4  ?
Igen, igy a helyes, nekem most eszembe sem jutott vmier' alsoindexbe tenni :-) Koszonom!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #33586 Dátum: 2009 Január 11, 00:12:30 »

És fordítva?
Ha nem Te lennél... de így...???? Wink
ZnCrO4  ?
ZnCrO4
hamár lúd legyen kövér Grin
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33585 Dátum: 2009 Január 11, 00:03:04 »

AZonan a fogyasztás is fontos. Mégsem gondolom azt, hogy 2 34-essel kevesebbet fogyasztana mint 1 30-assal.
És fordítva?

Cink-kromát. (ZnCrO4)
Ha nem Te lennél... de így...???? Wink
ZnCrO4  ?
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 11, 00:05:09 írta Zoli »

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33584 Dátum: 2009 Január 11, 00:00:24 »

bitus 2 dupla weberes 1641 ese 7,6 ot eszik Cheesy
mert jol van beállitva és és összerakva   a karbi! Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #33583 Dátum: 2009 Január 10, 23:16:27 »

Cink-kromát. (ZnCrO4)

Szarokrá  Grin érted, nem? De minnyá' törlöm mer úgysincs válasz. Faterkázásokra mindig van 40 hsz. SZMB-ben meg napi 2 hasznos.
Na jó a tiéd pont az volt bocs, és köszönöm hogy kijavítottál.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 10, 23:18:34 írta tazoli »
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #33582 Dátum: 2009 Január 10, 23:16:12 »

nekem őszig semmi gond nem volt, 3 év alatt végig jó volt (a gyári). egyszer csak elszállt. a jeladóban elszakadt a szál. több jeladót próbáltunk, szerintem vagy 2 elfüstölt  Undecided
aztán cseréltük az órában lévő mutatót, a mögötte lévő izét és a jeladót egyszerre
akkor jó volt kb 1-2 hónapig. az utóbbi 1 hónapban meg csak néha mutat valamit. ha csurig töltöm a tankot, akkor mutat teli állapotot. de pár 10 km elteltével már megy lejjebb a mutató, valamint többször lemegy nullára egy időre, aztán néha fel. még legalább félig kell lenni a tanknak, mikor már csak max annyira jön elő a mutató, mintha üres lenne..  Undecided

a tank rendesen le van testelve, azt már korábban néztem.

nem tudom mi lenne a megoldás

nekem is ilyesmi a problémám
a szintjelző érintkező kis fémlapát akarom megtisztítani, csak most a téli leállás miatt annyira tele van a tank hogy nem tom kiszedni a műszert (meg időm csincs rá )
nem értek a dologhoz annyira de nézd meg hogy normálisan van é érintkezés minden kis lapkánál , lehet valahol kosz van és azért mutat 0-át
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33581 Dátum: 2009 Január 10, 22:35:17 »

Felmerül olyasmi hogy epoxi alapozó. Ezt hol használják? Vagy miben jobb (ha jobb) mint a cinkkronát?
Cink-kromát. (ZnCrO4)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #33580 Dátum: 2009 Január 10, 21:54:08 »

buszban?
jaja
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #33579 Dátum: 2009 Január 10, 21:53:54 »

Ez azér nem csak a karbitól függ szerintem.
nem is moondtam Wink
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #33578 Dátum: 2009 Január 10, 21:53:42 »

az jó
nekünk a sima 1.2D 9-et Tongue
buszban?
Robpanzer
« Hozzászólás #33577 Dátum: 2009 Január 10, 21:47:30 »

de nekem nagyobb a répám :-PP

Miér láttad az övét?  Grin Grin Lips Sealed
Robpanzer
« Hozzászólás #33576 Dátum: 2009 Január 10, 21:45:35 »

az jó
nekünk a sima 1.2D 9-et Tongue

Ez azér nem csak a karbitól függ szerintem.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33575 Dátum: 2009 Január 10, 21:12:03 »

bitus 2 dupla weberes 1641 ese 7,6 ot eszik Cheesy

de nekem nagyobb a répám :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #33574 Dátum: 2009 Január 10, 21:00:18 »

bitus 2 dupla weberes 1641 ese 7,6 ot eszik Cheesy
az jó
nekünk a sima 1.2D 9-et Tongue
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #33573 Dátum: 2009 Január 10, 20:57:49 »

AZonan a fogyasztás is fontos. Mégsem gondolom azt, hogy 2 34-essel kevesebbet fogyasztana mint 1 30-assal.

bitus 2 dupla weberes 1641 ese 7,6 ot eszik Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Robpanzer
« Hozzászólás #33572 Dátum: 2009 Január 10, 20:30:32 »

A bogárban az a jó, hogy annyira egyszerű és megbízható. Mert az jó.

Az igaz, hogy egyszerűbbnek egyszerűbb. De pl a befecsisekre ez már nem igaz.
Robpanzer
« Hozzászólás #33571 Dátum: 2009 Január 10, 20:29:35 »

Erről lehetne többet tudni?
Ha ez annyira jó, akkor sokan ezt használnák!

Az utólagos átalakítás drága. 2 új karbi +rudazat +szívócső bőven 100 ezer pénz felett van, de lehet, hogy 200 felett. Gyárilag viszont nem jelentett volna akkora tételt ha szériában gyártják sztem.  Továbbá teljesítményben annyit nem nyújt mint 2 weber/dellorto, tuningcélra ezért jobbak a weberek /dellortok Ha jól tudom. Javítsatok ki ha tévedek.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33570 Dátum: 2009 Január 10, 20:26:10 »

A bogárban az a jó, hogy annyira egyszerű és megbízható. Mert az jó.
AZonan a fogyasztás is fontos. Mégsem gondolom azt, hogy 2 34-essel kevesebbet fogyasztana mint 1 30-assal.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #33569 Dátum: 2009 Január 10, 20:05:40 »

Erről lehetne többet tudni?
Ha ez annyira jó, akkor sokan ezt használnák!
A bogárban az a jó, hogy annyira egyszerű és megbízható. Mert az jó.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #33568 Dátum: 2009 Január 10, 19:59:49 »

2 34-es solexel nem fogyaszt többet. akár az 1.2-esnél is lehett volna kettőzni a 28-as solexet. Sztem.
Erről lehetne többet tudni?
Ha ez annyira jó, akkor sokan ezt használnák!

Robpanzer
« Hozzászólás #33567 Dátum: 2009 Január 10, 19:45:48 »

mert akkor többet fogyasztana

2 34-es solexel nem fogyaszt többet. akár az 1.2-esnél is lehett volna kettőzni a 28-as solexet. Sztem.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #33566 Dátum: 2009 Január 10, 19:29:44 »

Ja és találtam nálunk egy öreg esztergályost aki megtudja csinálni a pillangótengelyt a karbiban, ipari ezüstel felrakja azt leszabályozza, dörzsárral megcsinálja a karbit is! egyből vittem át kettőt is!
majd számolj be jó lett-e és mennyi volt
Nem elérhető cetkas
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #33565 Dátum: 2009 Január 10, 19:09:54 »

Ja és találtam nálunk egy öreg esztergályost aki megtudja csinálni a pillangótengelyt a karbiban, ipari ezüstel felrakja azt leszabályozza, dörzsárral megcsinálja a karbit is! egyből vittem át kettőt is!

Autóépítők Last Barons.hu
Nem elérhető cetkas
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #33564 Dátum: 2009 Január 10, 19:06:19 »

Szép estét!

Elektromos rendszert tettem ma rendbe de sajnos a reflektor nem "áll meg" tompítotton ég, refin meg tartani kell a bajúszkapcsolót:D! CSeréltem relét bontottatat de ugyan az, lehet ilyet kapni vagy valami más autóét betenni!

Más:
Kicseréltem az összes gömbfejet ma de a kormányművem is lóg, a csomagtatróban a krományműház tetején van egy hornyos csavar anyával, betekertem de nem javult, van itthon mégegy az is lóg! Új drága gondolom, javítani lehet???

Autóépítők Last Barons.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #33563 Dátum: 2009 Január 10, 17:08:13 »

mert akkor többet fogyasztana

nem.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 1171 1172 1173 1174 1175 [1176] 1177 1178 1179 1180 1181 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.219 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.