www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 20, 12:16:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921398 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1083 1084 1085 1086 1087 [1088] 1089 1090 1091 1092 1093 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15561825 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37134 Dátum: 2009 Június 04, 13:26:27 »

Ki tudja az igazat arról, hogy ha kicserélem a szelepemelő tőkéket "billet" keményítettre, akkor az esetleg tönkrebaszhatja-e a széria vezérműtngelyt, vagy ez nem igaz. Állítólag hamar megeszi, lekoptatja a bütykeit. Hallott már vki evvel kapcsolatban okosat, tudományosat? Pl. Stunt véleményére volnék kíváncsi. Kösz.

Ez így önmagában nem igaz, mert a széria, gyári vezérműtengely az egyik legkeményebb és legjobb. Viszont amikor egy kopott, nem egyenletes felületű vezérműtengelyhez párosítunk egy új szeleptőkét az nem túl jó, mert nem érintkezik egész felületen, helyi pontokon nagy lesz a nyomás, jobban melegszik, aztán meg elkopik, pittingesedik, stb.

A jó megoldás az, amikor új tengelyt vagy tőkéket teszünk be, akkor ahhoz új tőkéket, vagy tengelyt is be kell tenni.  Grin


A Scat szelepemelőknek volt egy rossz sorozatuk, pár motort tönkretettek a tengeren túlon. (forrás: Thesamba.com) Én azt nem használnék.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #37133 Dátum: 2009 Június 04, 11:50:33 »

Body cumók nem drágák?  Huh

M eg miaz hogy a bitumenesen nem áll meg?  Huh
1200körül van a Body,viszont kőfelverődésnek nem örül,annak rűcsi.

De őszintén most rücsiztem,és az eladó ki nagyon ért hozzá mondta,hogy sajna nem akar megálni a bitumenesen .
Én speckó 9 palack KS 1000 rücsit fújtam fel csak a bódé aljára.Nagyon fogyott.Meg 5000 Huf volt a pisztoly hozzá.
(amit kaptam használtat az szar volt)

A bitumenes gazdaságosabb,bár hígítót nem kaptam hozzávalót,más szarral meg nem szabad higítani,így kis teddyvel kentem fel rücsi hatását keltve.

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #37132 Dátum: 2009 Június 04, 09:07:02 »

Valóban...
Nem minden kocsi szereti, de ha 50e-t elment.. én 5e-ként cserélem  másfajtát is.

5? Minek? Ilyen gazdag vagy?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37131 Dátum: 2009 Június 03, 23:16:52 »

KS 1000 rücsi.1300 Huf /1000ml    Csak a bitumenesen nem áll  meg!!

Vagy Body 930_? vagy menni a száma.

Body cumók nem drágák?  Huh

M eg miaz hogy a bitumenesen nem áll meg?  Huh
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #37130 Dátum: 2009 Június 03, 23:02:23 »

hello!

milyen alvázvédőt javasoltok ami nem túl drága, de tartós?

Köszi!

Tom
KS 1000 rücsi.1300 Huf /1000ml    Csak a bitumenesen nem áll  meg!!

Vagy Body 930_? vagy menni a száma.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #37129 Dátum: 2009 Június 03, 17:16:09 »

...mert mindenki azt mondja, hogy a Fosch az egy szar...
 Grin
Valóban...
Nem minden kocsi szereti, de ha 50e-t elment.. én 5e-ként cserélem  másfajtát is.

Bácsi Győző
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #37128 Dátum: 2009 Június 03, 16:44:14 »

NGK B5HS gyertya: 870 HUF/db (Rádi Autósbolt)

Az jó ár!

VW Beetle - the original since 1938
matchbox
« Hozzászólás #37127 Dátum: 2009 Június 03, 14:02:22 »

NGK B5HS gyertya: 870 HUF/db (Rádi Autósbolt)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #37126 Dátum: 2009 Június 03, 07:19:51 »

Na tegnap este megvolt a fék légtelenítése , egyedül .
Kipróbáltam a Xoyox féle légtelenítést , és tényleg zsír.
A kellékek amik kellenek:
2 méter  5-ös átlátszó benzincső (az átmérő a légtelenítő csavartol függ, hogy melyik megy rá) 230 Ft
1 db 5 lityis higító kupakja ,+ gumitömítés (nekem golf tartály van arra ez tökéletesen passzol ) volt
1 db kerékszelep (amit beletekerek a kupakba ,erre csatlakoztatom a kompresszort) volt
Folyamat:
-tartály felönt olajjal
-kupak felcsavar a tartályra
-légtelenítőcsavarra kulcs és cső rárak, a csövet bevezetni egy másik olajos dobozba
-tartályt max 1.5 barra felnyomni , többel nem ajánlatos mert így is már púposodik
-légtelenítő csavar nyit , légtelenít addíg mig légtelen olaj jön belőlle
ezt megismételni mind a 4 keréken
egyszerü olcsó és jó

Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #37125 Dátum: 2009 Június 02, 23:45:36 »

hello!

milyen alvázvédőt javasoltok ami nem túl drága, de tartós?

Köszi!

Tom
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #37124 Dátum: 2009 Június 02, 21:43:29 »

http://www.youtube.com/watch?v=PhaMRUj5ANk&feature=related

Ez a másfél perc ez ide való! Grin
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 02, 21:46:30 írta kdf 001 »
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37123 Dátum: 2009 Június 02, 20:49:46 »

Hamisítják a fosch-t is  Grin
Ezért mondom.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #37122 Dátum: 2009 Június 02, 20:43:25 »

Az is ami nem fosch csak az van ráírva...ű

Stílusosan nem mind fosch ami fénylik.  Tongue Evil
Hamisítják a fosch-t is  Grin

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37121 Dátum: 2009 Június 02, 20:26:06 »

...mert mindenki azt mondja, hogy a Fosch az egy szar...
 Grin
Az is ami nem fosch csak az van ráírva...ű

Stílusosan nem mind fosch ami fénylik.  Tongue Evil
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 02, 20:28:32 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
matchbox
« Hozzászólás #37120 Dátum: 2009 Június 02, 20:22:49 »

Hozzáteszem: ezt a garnitúrát a Merkinél vettem!
matchbox
« Hozzászólás #37119 Dátum: 2009 Június 02, 20:18:56 »

Akkor most halkan megkérdezném, hogy 50 ekm teljesítése után mi a bánatért akarsz másik fajta gyertyát?

...mert mindenki azt mondja, hogy a Fosch az egy szar...
 Grin
1303LS
« Hozzászólás #37118 Dátum: 2009 Június 02, 20:17:33 »

Sziasztok!
A gyújtógyertya már volt nem is egyszer ONtopic - engem most az érdekelne, hogy ki ? km után cseréli?
Nekem Fosch Bosch van bent olyan 50 ekm óta; egyszer volt kiszedve drótkefézés és hézagállítás miatt, de egyre gyengébb a szikra, így csere lesz (NGK, B5HS: 940 HUF/db; olajshop.hu).
Szerintem ez korrekt egy léghűtésestől, amelyben kínai után gyártott szarok vannak.
 Huh
Akkor most halkan megkérdezném, hogy 50 ekm teljesítése után mi a bánatért akarsz másik fajta gyertyát?
matchbox
« Hozzászólás #37117 Dátum: 2009 Június 02, 20:14:02 »

Jó kis összehasonlító-táblázat:
http://www.szocimotoros.hu/download/gyertyakonverziostabla.pdf
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #37116 Dátum: 2009 Június 02, 19:08:59 »

Ezt is érdemes talán elolvasni...

http://totalcar.hu/magazin/szotar/gyertya!1

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15000

« Hozzászólás #37115 Dátum: 2009 Június 02, 18:45:41 »

AH egyátalán húzza addig... Már, ha egyátalán a bolti új jó... Nekem ami most van benn 4 azt 12db újból válogattam  össze.... Bár én nem készletben veszem hanem darabonként. Champion. Bosch volt már hogy 4 ből 4 szar volt.
A kulcsszó: Made in Japan (Denso)  Wink

http://www.formula3000.hu/shop/index.php?cPath=65
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-plug.cgi?name=KAFER%2FBEETLE&filename=4w-97.txt&action=search
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37114 Dátum: 2009 Június 02, 18:36:09 »

Sok.

30e-nél csere.

AH egyátalán húzza addig... Már, ha egyátalán a bolti új jó... Nekem ami most van benn 4 azt 12db újból válogattam  össze.... Bár én nem készletben veszem hanem darabonként. Champion. Bosch volt már hogy 4 ből 4 szar volt.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15000

« Hozzászólás #37113 Dátum: 2009 Június 02, 18:32:34 »

50 ekm óta;
Sok.

30e-nél csere.
matchbox
« Hozzászólás #37112 Dátum: 2009 Június 02, 18:28:30 »

Sziasztok!
A gyújtógyertya már volt nem is egyszer ONtopic - engem most az érdekelne, hogy ki ? km után cseréli?
Nekem Fosch Bosch van bent olyan 50 ekm óta; egyszer volt kiszedve drótkefézés és hézagállítás miatt, de egyre gyengébb a szikra, így csere lesz (NGK, B5HS: 940 HUF/db; olajshop.hu).
Szerintem ez korrekt egy léghűtésestől, amelyben kínai után gyártott szarok vannak.
 Huh
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 02, 18:30:55 írta matchbox »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #37111 Dátum: 2009 Június 01, 20:22:26 »

mé?csomószor voltam nálad
Jóvanna, akkor sokszor ezért nem jöttél be. Grin
RNIE
« Hozzászólás #37110 Dátum: 2009 Június 01, 20:19:05 »

Ja!
Ernie sem jött be soha ezért.
De most már megcsinálták.
mé?csomószor voltam nálad
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #37109 Dátum: 2009 Június 01, 20:16:39 »

Nem igaz. Az a rugo tolja ra a pedalt a gazkarra, illetve annak gorgojere. Ezert nem esik le a pedal lapja a padlora, feled. A gazpedalt a karbin levo rugonak kell visszahuznia. Szerintem.
Nem. A pedált is visszahúzza egy rugó.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #37108 Dátum: 2009 Június 01, 20:16:10 »

Nalatok ugy emlekszem, hogy az egesz utca olyan, hogy terepjaroval is nehez vegigmenni rajta ... Azota ezt megcsinaltak ?
Ja!
Ernie sem jött be soha ezért.
De most már megcsinálták.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37107 Dátum: 2009 Június 01, 20:10:47 »

Nalatok ugy emlekszem, hogy az egesz utca olyan, hogy terepjaroval is nehez vegigmenni rajta ... Azota ezt megcsinaltak ?

Most már járható! Smiley Megcsinálták végre!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #37106 Dátum: 2009 Június 01, 19:56:06 »

Bár a kapunál lévő emelkedő miatt gondolkodóba estem, hogy kell-é nekem. De majd akkor tudom a választ, ha bent lesz.
Nalatok ugy emlekszem, hogy az egesz utca olyan, hogy terepjaroval is nehez vegigmenni rajta ... Azota ezt megcsinaltak ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2991


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #37105 Dátum: 2009 Június 01, 19:36:54 »

A renszer már 12 V-os. Az ablaktörlő ami most benne van az 6V-os. De valamiért akkor működik amikor ő akarja.
Elsőkörben kicserélem a kapcsolót.Nekem nem baj, ha gyorsabban jár, csak töröljön.
Ja és még kell egy lapát a jobboldali csonkra.

Kisütött a nap! Így kimerészkedtünk a benzinkútra egy rövid próbaútra.Élmény volt!!
Mászkált az eleje össze-vissza. A keréknyomás persze 4 különböző volt.



Akkor jó. Király! Sört én is bontottam  Grin Ha kell a motor szólj!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #37104 Dátum: 2009 Június 01, 19:22:53 »

nagyon betyár! gratulálok  Cool
Köszi!
És még nincs alatta az első futóműved!
Bár a kapunál lévő emelkedő miatt gondolkodóba estem, hogy kell-é nekem. De majd akkor tudom a választ, ha bent lesz.
De akkor is inkább keverek 1/2 Köbméter betont, hogy megcsináljam a kihajtást.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 01, 19:25:44 írta sparkafer »
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #37103 Dátum: 2009 Június 01, 19:17:15 »

Ennek örömére, hazaérkezés után bontottam egy sört!

nagyon betyár! gratulálok  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #37102 Dátum: 2009 Június 01, 19:09:39 »

tudna valaki mutatni képet hátsó fékről hogy hogy néz ki összerakva? esetleg robbantott ábrán?
a kérdésem az lenne hogy ha behúzom a kéziféket, akkor ugye a hátsó munkahenger nem dolgozik? tehát ha az tönkrement, a kézifékkel akkor is fékezhetek, ugye?
Győző nektek is valami ilyen gond volt/van, nem?
Első keréken volt-van a baj.
Ettől függetlenül kézifékkel szép nyugodtan haza lehet közlekedni, ha baj van. Volt már rá példa, hogy főfékhenger hiba miatt így abszolváltuk a rajzás-Komárom utat.

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #37101 Dátum: 2009 Június 01, 19:02:14 »

A renszer már 12 V-os. Az ablaktörlő ami most benne van az 6V-os. De valamiért akkor működik amikor ő akarja.
Elsőkörben kicserélem a kapcsolót.Nekem nem baj, ha gyorsabban jár, csak töröljön.
Ja és még kell egy lapát a jobboldali csonkra.

Kisütött a nap! Így kimerészkedtünk a benzinkútra egy rövid próbaútra.Élmény volt!!
Mászkált az eleje össze-vissza. A keréknyomás persze 4 különböző volt.


Ennek örömére, hazaérkezés után bontottam egy sört!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #37100 Dátum: 2009 Június 01, 17:45:50 »

Ablaktörlőhöz van 6V-os motorom, ha kell!
A renszer már 12 V-os. Az ablaktörlő ami most benne van az 6V-os. De valamiért akkor működik amikor ő akarja.
Elsőkörben kicserélem a kapcsolót.Nekem nem baj, ha gyorsabban jár, csak töröljön.
Ja és még kell egy lapát a jobboldali csonkra.

Kisütött a nap! Így kimerészkedtünk a benzinkútra egy rövid próbaútra.Élmény volt!!
Mászkált az eleje össze-vissza. A keréknyomás persze 4 különböző volt.



[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2991


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #37099 Dátum: 2009 Június 01, 16:27:12 »

Már nem sok hiányzik, de nem mertem elindulni Tökölre vele.Pedig nagyon szerettem volna.
Még ablaktörlő, fényváltó és belső kárpitok nincsenek pillanatnyilag.És egy szakadás a faltdachon.
WildDaemon Zsolti pedig sokat segített, neki külön köszönet.Majd Gyomára talán kész lesz az én tempómmal is.

Ablaktörlőhöz van 6V-os motorom, ha kell!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #37098 Dátum: 2009 Június 01, 16:08:22 »

A csillapított, de csak akkor, ha jó és nem a szétesés szélén áll. Komfortosabb váltás, ksiebb zaj, kisebb rezonancia. Kicsit mérsékli a lökésszerű terheléseket a váltón.

Gyorsulni jobb a fix.
köszönöm
a kép csak illusztráció Wink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #37097 Dátum: 2009 Június 01, 16:04:29 »

Már nem sok hiányzik, de nem mertem elindulni Tökölre vele.Pedig nagyon szerettem volna.
Még ablaktörlő, fényváltó és belső kárpitok nincsenek pillanatnyilag.És egy szakadás a faltdachon.
WildDaemon Zsolti pedig sokat segített, neki külön köszönet.Majd Gyomára talán kész lesz az én tempómmal is.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #37096 Dátum: 2009 Június 01, 16:03:59 »

Ki tudja az igazat arról, hogy ha kicserélem a szelepemelő tőkéket "billet" keményítettre, akkor az esetleg tönkrebaszhatja-e a széria vezérműtngelyt, vagy ez nem igaz. Állítólag hamar megeszi, lekoptatja a bütykeit. Hallott már vki evvel kapcsolatban okosat, tudományosat? Pl. Stunt véleményére volnék kíváncsi. Kösz.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 01, 16:06:59 írta vetart »

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37095 Dátum: 2009 Június 01, 16:02:12 »

üdv!
valaki hozzáértő mondja meg melyik kuplung jobb a csillapított, vagy a direkt,
bogárban még nem volt tapasztalatom ilyennel,
<beszúrt kép törölve>
itt van nagyban
http://picasaweb.google.com/lh/photo/4qsrX9EaLtLE_dfmNohGaw?feat=directlink

A csillapított, de csak akkor, ha jó és nem a szétesés szélén áll. Komfortosabb váltás, ksiebb zaj, kisebb rezonancia. Kicsit mérsékli a lökésszerű terheléseket a váltón.

Gyorsulni jobb a fix.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1083 1084 1085 1086 1087 [1088] 1089 1090 1091 1092 1093 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.239 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.