www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 18:00:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1876 1877 1878 1879 1880 [1881] 1882 1883 1884 1885 1886 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14796681 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5411 Dátum: 2006 Július 24, 12:53:18 »

A légkondi elhelyezkedése a bogárban:
brutálisan néz ki beépítve Smiley

arról nincs infó, hogy mennyit vesz le a teljesítményből?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #5410 Dátum: 2006 Július 24, 12:50:50 »

hááát, én most megnéztem a három buszomat. egynek jobbra-balra néző hajlított bigyói vannak, amik belemennek a tartófülbe, arról fogalmam nincs, hogy lehetne levenni.
kettőnek viszont csapos megoldása van, mint a bogárajtó zsanérja, abból elvileg ki lehet ütni a stiftet

igen nekem is az a két oldalra fordított téma van. akkor úgymaradt és kész?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #5409 Dátum: 2006 Július 24, 12:49:28 »

A légkondi elhelyezkedése a bogárban:


Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #5408 Dátum: 2006 Július 24, 12:33:48 »

Miként tudom a pritsche motortér fedelét levenni?! Az heggesztve van? Csak radikális megoldás jöhet szóba, vagy valami okos megoldás?


hááát, én most megnéztem a három buszomat. egynek jobbra-balra néző hajlított bigyói vannak, amik belemennek a tartófülbe, arról fogalmam nincs, hogy lehetne levenni.
kettőnek viszont csapos megoldása van, mint a bogárajtó zsanérja, abból elvileg ki lehet ütni a stiftet
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #5407 Dátum: 2006 Július 24, 11:21:45 »

Sziasztok!

Van egy gumival kapcsolatos kérdésem. A helyzet az, hogy az első kerekeim túl keményre voltak fújva, és valószínűleg a rossz utaknak hála kapott a gumi egy olyan ütést, hogy az oldalfalán keletkezett egy pukli, egy kicsit nagyobb felületen, mint egy 50forintos.
Visszaengedtem a kerekeket 2 barra, és mióta felfedeztem a puklit nagyon óvatosan megyek vele. Nem akarok új gumit venni, mert egyrészt nem olcsó, másrészt a futófelületnek meg semmi baja, olyan, mint a vadiúj.
Tudnátok segíteni, hogyan javítható az ilyen sérülés, volt már ilyen valakinek?
Kösz!

Szia!

Ha van lehetöséged akkor gyere el vele hozzám és megnézem!

Igy vakom nem tudok rá semmit jót vagy rosszat mondani.
Ha van lehetöség akkor megjavitjuk.

Zengő gumiszerviz
Budapest,XI. Fehérvári út 77. 8-18-ig
206--2250

Üdvw


Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #5406 Dátum: 2006 Július 24, 11:17:00 »

Sziasztok!

Van egy gumival kapcsolatos kérdésem. A helyzet az, hogy az első kerekeim túl keményre voltak fújva, és valószínűleg a rossz utaknak hála kapott a gumi egy olyan ütést, hogy az oldalfalán keletkezett egy pukli, egy kicsit nagyobb felületen, mint egy 50forintos.
Visszaengedtem a kerekeket 2 barra, és mióta felfedeztem a puklit nagyon óvatosan megyek vele. Nem akarok új gumit venni, mert egyrészt nem olcsó, másrészt a futófelületnek meg semmi baja, olyan, mint a vadiúj.
Tudnátok segíteni, hogyan javítható az ilyen sérülés, volt már ilyen valakinek?
Kösz!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #5405 Dátum: 2006 Július 24, 10:50:45 »

Miként tudom a pritsche motortér fedelét levenni?! Az heggesztve van? Csak radikális megoldás jöhet szóba, vagy valami okos megoldás?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5404 Dátum: 2006 Július 24, 10:44:11 »

STUNT!

Egy kérdés hozzád:
Már annyit gondolkodtam ezen, de nem tudom jó-e az elgondolásom.
Hátsó szimmering cserekor ha az elkövető totál tisztán -esetleg még benzinnel vagy féktisztítóval is lemosva a lendkereket- rakja össze az új szimmeringgel a motort az nem történhet meg hogy az első fordulatokkor mikor még nem kerül oda olaj eldörzsöli a száraz szimmeringet?
Annyi rossz szimmeringről hallani, hogy nem tudom elképzelni hogy szint minden második szar. Huh
Csak kérdezem. Undecided


Szerintem ennyitől nem megy tönkre, ahogy a főtengely elkezd forogni már kerül oda olaj. Egyébként meg azért is jó kicsit megolajozni, hogy a lendkereket könnyedén be lehessen tolni az ajak megsértése nélkül. És a hézagoló lapokat a szimmering alatt is érdemes beolajozni vagy estleg halványan bezsírozni!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #5403 Dátum: 2006 Július 23, 21:50:31 »

a szimmeringet beolajozva illik betenni
Szerintem mindent jolcsináltunk,és a szimering is jo... Huh
De biztos,hogy meg lesz oldva,mer vagy igen,vagy igen más nincs....
Aztánn majd mondom mivolt,hátha okul más is belölle Roll Eyes

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5402 Dátum: 2006 Július 23, 21:37:23 »

műszaki vizsga lesz? vagy mi ez a sok visszaalakítás?

az is lesz,meg zk is,de nem csak azért alakítottam vissza...
jobban tetszik így a hangja...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #5401 Dátum: 2006 Július 23, 21:36:07 »

Ááá,fent van,sokkal jobb hangja van mint a sport-tal Cheesy
műszaki vizsga lesz? vagy mi ez a sok visszaalakítás?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5400 Dátum: 2006 Július 23, 21:33:12 »

beteg vagy??? :-))

Ááá,fent van,sokkal jobb hangja van mint a sport-tal Cheesy

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5399 Dátum: 2006 Július 23, 19:56:32 »

töb féle szimering nem mindegyik egy forma mélységbe kell beütni!!
de persze van szar szimering és szar lendkerék is

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5398 Dátum: 2006 Július 23, 19:55:33 »

Tééényleg?

Én tudom, na de ha mindenki úgy teszi be akkor mitől van a sok szar szimmering?
töb féle szimering nem mindegyik egy forma mélységbe kell beütni!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #5397 Dátum: 2006 Július 23, 19:54:24 »

a szimmeringet beolajozva illik betenni

Tééényleg?

Én tudom, na de ha mindenki úgy teszi be akkor mitől van a sok szar szimmering?

Egyébként meg indulhat úgy is az első pár fordulat hogy odatüsszent egy csepp olajat a csapágy mellett és már nincs is gond.
Mondjuk ha tök üres főtengelyt csak ugy berak valaki akkor nincs mit odaspriccelni az elején.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Július 23, 19:56:54 írta 1303LS »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5396 Dátum: 2006 Július 23, 19:49:41 »

a szimmeringet beolajozva illik betenni
Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #5395 Dátum: 2006 Július 23, 19:47:35 »

STUNT!

Egy kérdés hozzád:
Már annyit gondolkodtam ezen, de nem tudom jó-e az elgondolásom.
Hátsó szimmering cserekor ha az elkövető totál tisztán -esetleg még benzinnel vagy féktisztítóval is lemosva a lendkereket- rakja össze az új szimmeringgel a motort az nem történhet meg hogy az első fordulatokkor mikor még nem kerül oda olaj eldörzsöli a száraz szimmeringet?
Annyi rossz szimmeringről hallani, hogy nem tudom elképzelni hogy szint minden második szar. Huh
Csak kérdezem. Undecided

a szimmeringet beolajozva illik betenni
1303LS
« Hozzászólás #5394 Dátum: 2006 Július 23, 19:44:23 »

A szimmering a lendkerék futófelületén tömít. Vagy sérült a felület, vagy rosszul rakták be a szimmeringet (megsérült) vagy nincs rendesen a helyére nyomva. Van kétféle szimmering az egyiket ütközésig be kell tolni, a másikat meg nem, ugyanis a tömítőajkai a két szimmeringnek nem ugyanott vannak.

A lendkerék végéből nem szokás leesztergálni, csak a csapágy felületről (csapról), nem hiszem, hogy annyit levettek, hogy az o gyűrű nem tömít és lötyög a lendkerék a főtengelyvégen (csak a csapok fogják). Akkora túlméretes csapágy már nincs.


Szerintem a szimmering berakásával lesz a hiba.

STUNT!

Egy kérdés hozzád:
Már annyit gondolkodtam ezen, de nem tudom jó-e az elgondolásom.
Hátsó szimmering cserekor ha az elkövető totál tisztán -esetleg még benzinnel vagy féktisztítóval is lemosva a lendkereket- rakja össze az új szimmeringgel a motort az nem történhet meg hogy az első fordulatokkor mikor még nem kerül oda olaj eldörzsöli a száraz szimmeringet?
Annyi rossz szimmeringről hallani, hogy nem tudom elképzelni hogy szint minden második szar. Huh
Csak kérdezem. Undecided
1303LS
« Hozzászólás #5393 Dátum: 2006 Július 23, 19:39:25 »

A szimmering a lendkerék futófelületén tömít. Vagy sérült a felület, vagy rosszul rakták be a szimmeringet (megsérült) vagy nincs rendesen a helyére nyomva. Van kétféle szimmering az egyiket ütközésig be kell tolni, a másikat meg nem, ugyanis a tömítőajkai a két szimmeringnek nem ugyanott vannak.

A lendkerék végéből nem szokás leesztergálni, csak a csapágy felületről (csapról), nem hiszem, hogy annyit levettek, hogy az o gyűrű nem tömít és lötyög a lendkerék a főtengelyvégen (csak a csapok fogják). Akkora túlméretes csapágy már nincs.


Szerintem a szimmering berakásával lesz a hiba.

Izé, nem elöl folyik neki? Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2006 Július 23, 19:44:56 írta 1303LS »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #5392 Dátum: 2006 Július 23, 18:49:51 »

Aha...

Valami hasonlót én is próbáltam. De nekifutok mégegyszer. Oszt' remélem sikerül valami szakit találnom.

Köszi!
Na, egy darabig feszítgettem, aztán qvára meguntam, és minden ijesztgetés ellenére kikaptam a felső, lötyögö csapot, nem kellett melegíteni, zárt ajtó mellett alulról egy dornival /ami mögé a fényezést megóvandó egy jóképű rongyot tettem/, némi csavarlazítózás után 3 határozott ütésre megmozdult, aztán már könnyen ment. Kár semmi, a méretet levettem, beadtam a legközelebbi esztergályosnak, és másnap este 200 forint kifizetése után az ajtómba passzítottam az új csapot.

Bácsi Győző
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #5391 Dátum: 2006 Július 23, 18:46:43 »



Szoval: Merki 'arany kezeit' tovabbra is ajanlom mindenkinek!


 Cool

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5390 Dátum: 2006 Július 23, 18:29:46 »

Hello

Megint van némi problémám... Sad
A motor bennvan a buszba,megy is  Smiley viszont az olaj folyik...vadiuj főtengelyszimmering van benne,O-gyürü,normális papirtömités,de még mindig csöpög....nekem csak az jutott eszembe,lehetöségként,hogy valaha esztergáltak a főtengelyböl,és talánn ezért nem tömit rendesen.....ez reális gondolatnak tünhet?????

És ha igen akkor mi lehet a legnormálisabb megoldás????

Ha pedig nem ez a gond szerintetek,akkor mi lehet?????

A szimmering a lendkerék futófelületén tömít. Vagy sérült a felület, vagy rosszul rakták be a szimmeringet (megsérült) vagy nincs rendesen a helyére nyomva. Van kétféle szimmering az egyiket ütközésig be kell tolni, a másikat meg nem, ugyanis a tömítőajkai a két szimmeringnek nem ugyanott vannak.

A lendkerék végéből nem szokás leesztergálni, csak a csapágy felületről (csapról), nem hiszem, hogy annyit levettek, hogy az o gyűrű nem tömít és lötyög a lendkerék a főtengelyvégen (csak a csapok fogják). Akkora túlméretes csapágy már nincs.


Szerintem a szimmering berakásával lesz a hiba.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #5389 Dátum: 2006 Július 23, 15:12:15 »

Sziasztok!

1 honap utan tegnap visszakaptam Merki Pista batyamtol az automat: levizsgaztatva, lezoldkartyaztatva, fekrendszer-felujitas, olajcsere, beallitasok, padlolemez-javitas, stb.

Meglepodtem, de olyan hibakat is kijavitott, amikre en nem is figyeltem fel, csak a probakor alatt vettem eszre, hogy 'na ezt sem mcsinalja'. Aprosagok, de sok kicsi ugye sokra megy! (Megerositem, hogy a brazil-mexikoi utangyartott alkatreszek minosege erosen kerdojeles, meg 'zsir' uj allapotban is, pl. a gyujtokabel: 4-bol 1 cserere szorult)

Igy tegnap 110 km/h-val tartosan jottem hazafele (regebben csak kacerkodtam ezzel a sebesseg-tartomannyal, mivel eroteljes rangatasok leptek fel ennel a fordulatnal), a fekezes az uj gumikkal es az uj fekhengerekkel mint egy uj autoe, az elmeny pedig a nyari napsutesben lehuzott ablakkal es a jo zenevel leirhatatlan!  Smiley

Szoval: Merki 'arany kezeit' tovabbra is ajanlom mindenkinek!


Jééé!
Én mentem, vagyis csak utaztam a bogid anyós ülésén a Merkivel!
Egy bizonyos fordulaton úgy rángatott mint egy centrifuga, de jól ment.
1.6 ccm és Pict34???

MERKI PISTA A LEGNAGYOBB MESTER!
Úgy megy az öreg mint egy álom az új karbival, és most járok 410km-nél 1 teli tank benyával, és még van a tankba, ergó most így 10l /100km, de várhatóan kevesebb lesz. (központi progresszív karbi Weber DFAV 32/36).
Majd a gyomai gyorsulásin...
 Cool
1303LS
« Hozzászólás #5388 Dátum: 2006 Július 23, 13:33:26 »

Hello

Megint van némi problémám... Sad
A motor bennvan a buszba,megy is  Smiley viszont az olaj folyik...vadiuj főtengelyszimmering van benne,O-gyürü,normális papirtömités,de még mindig csöpög....nekem csak az jutott eszembe,lehetöségként,hogy valaha esztergáltak a főtengelyböl,és talánn ezért nem tömit rendesen.....ez reális gondolatnak tünhet?????

És ha igen akkor mi lehet a legnormálisabb megoldás????

Ha pedig nem ez a gond szerintetek,akkor mi lehet?????

Lehet olyan, hogy a blokk összerakásakor -ha sok pasztát nyomnak a felületre- a paszta eltömíti azt a kis rést ahol az olaj visszacsorog alulra. Ilyet hallottam nemrég, orvosolva is lett, az eredményt nem tudom, a vizsgáztatódnál érdeklődj mit tud mondani.
Egyébként szerintem az olajsár is csinálhat ilyet elhanyagoláskor, akkor meg valami tisztító adalékot ki lehet próbálni, még mindig jobb mint egy motorszétborítás.
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #5387 Dátum: 2006 Július 23, 13:23:00 »

Hello

Megint van némi problémám... Sad
A motor bennvan a buszba,megy is  Smiley viszont az olaj folyik...vadiuj főtengelyszimmering van benne,O-gyürü,normális papirtömités,de még mindig csöpög....nekem csak az jutott eszembe,lehetöségként,hogy valaha esztergáltak a főtengelyböl,és talánn ezért nem tömit rendesen.....ez reális gondolatnak tünhet?????

És ha igen akkor mi lehet a legnormálisabb megoldás????

Ha pedig nem ez a gond szerintetek,akkor mi lehet?????

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Bittymakk
Hozzászólások: 74


« Hozzászólás #5386 Dátum: 2006 Július 23, 13:19:33 »

Hát igen, kiszedni a zsanért nem lehet kis szopás meg nehéz megóvni az ajtót is.
A feszítést én a kotyogásra értettem és csak kis lógásnál lesz jó szerintem.Nálam már az egyik ajtó így jó.
Úgy gondolom hogy a felső kilazít nyitott ajtónál kilógat (azt a pár mm-ert) alsó belő fixre húz.
Ezután felső helyére állít (ekor picit feszít az alsó csap lógásán) azt is lehúz.
Persze ez így az alsó csap lógását teszi nemészrevehetővé(mondjuk műszaki vizsga)
Nekem az alsó kotyogott így egy picit a felső tök jó.

Aha...

Valami hasonlót én is próbáltam. De nekifutok mégegyszer. Oszt' remélem sikerül valami szakit találnom.

Köszi!
1303LS
« Hozzászólás #5385 Dátum: 2006 Július 23, 12:24:05 »

Hát igen. A megfeszítés sztem. ideiglenes megoldás, mert visszaereszkedik. Vagy nem?  Próbáltam a zsanér  mögé tenni egy kis lemezt. De ezt nem lehet a végtelenségig folytatni, mert beleérek az oszlopba. A zsanérból a csapot meg nem egyszerű kiszedni. Mondjuk az még talán menne töb napos szeretgetés után melegítés nélkül, de abba kéne esztergálni másikat ugye... Ez itt a sakk.matt nekem.  Sad
Hát igen, kiszedni a zsanért nem lehet kis szopás meg nehéz megóvni az ajtót is.
A feszítést én a kotyogásra értettem és csak kis lógásnál lesz jó szerintem.Nálam már az egyik ajtó így jó.
Úgy gondolom hogy a felső kilazít nyitott ajtónál kilógat (azt a pár mm-ert) alsó belő fixre húz.
Ezután felső helyére állít (ekor picit feszít az alsó csap lógásán) azt is lehúz.
Persze ez így az alsó csap lógását teszi nemészrevehetővé(mondjuk műszaki vizsga)
Nekem az alsó kotyogott így egy picit a felső tök jó.
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #5384 Dátum: 2006 Július 23, 12:14:08 »

A party 11 körül kezdődik, és kb 3-4-ig tart. Gyertek. ha hoztok juhtúrót, kaptok sztrapacskát is. :-)
Akkor eddig jön a teo, a Stunt és gumiék. Esetleg még valaki? .-)

Szedáéknál Bugmasterrel közösen főtengelyszimmering csere van. A mai nap az SZMB keretében telik...

Más: első ablakról alulról le kellene szednem a fém sínt. Kérnék ötleteket roncsolásmentes eltávolításra.
Köszönöm!

És milyen címre lehetne menni?  Roll Eyes

Petyó
Nem elérhető Bittymakk
Hozzászólások: 74


« Hozzászólás #5383 Dátum: 2006 Július 23, 11:29:54 »

Próbáld meg picit megfeszíteni és úgy meghúzni, el fog múlni az a kotyogás.
Persze az zsanérjavítás az igazi csak az nem egyszerű szépen. Undecided

Hát igen. A megfeszítés sztem. ideiglenes megoldás, mert visszaereszkedik. Vagy nem?  Próbáltam a zsanér  mögé tenni egy kis lemezt. De ezt nem lehet a végtelenségig folytatni, mert beleérek az oszlopba. A zsanérból a csapot meg nem egyszerű kiszedni. Mondjuk az még talán menne töb napos szeretgetés után melegítés nélkül, de abba kéne esztergálni másikat ugye... Ez itt a sakk.matt nekem.  Sad
1303LS
« Hozzászólás #5382 Dátum: 2006 Július 23, 11:18:26 »

Emberek!

Kicsit lóg az ajtóm. Próbálgattam beállítani, de egyenlőre nem sikerült. Valsz. rendbe kell először a zsanérokat rántani (úgy, hogy a fényezés túlélje). Tudtok ajánlani valakit (lehetőleg Velencei tó környéke), aki a segítségemre lehet ebben?

Előre is köszi.

Próbáld meg picit megfeszíteni és úgy meghúzni, el fog múlni az a kotyogás.
Persze az zsanérjavítás az igazi csak az nem egyszerű szépen. Undecided
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #5381 Dátum: 2006 Július 23, 10:39:28 »

ok.de használtban ez fehér holló ,szerintem...... Undecided

de ha véletlenül tudok akkor sikitok.

üdvw
Megköszönném  Wink

üdVW
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #5380 Dátum: 2006 Július 23, 10:38:45 »

Van a Nankangnak iylen gumija  Wink
ok.de használtban ez fehér holló ,szerintem...... Undecided

de ha véletlenül tudok akkor sikitok.

üdvw

Nem elérhető Bittymakk
Hozzászólások: 74


« Hozzászólás #5379 Dátum: 2006 Július 23, 10:38:22 »

Emberek!

Kicsit lóg az ajtóm. Próbálgattam beállítani, de egyenlőre nem sikerült. Valsz. rendbe kell először a zsanérokat rántani (úgy, hogy a fényezés túlélje). Tudtok ajánlani valakit (lehetőleg Velencei tó környéke), aki a segítségemre lehet ebben?

Előre is köszi.
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #5378 Dátum: 2006 Július 23, 10:36:46 »

ezt a méretet honnan szedted,ha nem vagyok tolakodó?
Van a Nankangnak iylen gumija  Wink
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #5377 Dátum: 2006 Július 23, 10:34:13 »

Ha valaki tud használt(70-80%os) 165/40 R16 gumit (2dbot) az vhogy értesitsen már, légyszi  Smiley
ezt a méretet honnan szedted,ha nem vagyok tolakodó?

Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #5376 Dátum: 2006 Július 23, 10:32:38 »

Ha valaki tud használt(70-80%os) 165/40 R16 gumit (2dbot) az vhogy értesitsen már, légyszi  Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5375 Dátum: 2006 Július 23, 10:20:30 »

Más: első ablakról alulról le kellene szednem a fém sínt. Kérnék ötleteket roncsolásmentes eltávolításra.
Köszönöm!

flex!!
utána meg sziloplaszt :-)))

ez a szoros illesztés nagyon belefolyt a tudatodba, úgy érzem.... :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #5374 Dátum: 2006 Július 23, 10:13:20 »

A party 11 körül kezdődik, és kb 3-4-ig tart. Gyertek. ha hoztok juhtúrót, kaptok sztrapacskát is. :-)
Akkor eddig jön a teo, a Stunt és gumiék. Esetleg még valaki? .-)

Szedáéknál Bugmasterrel közösen főtengelyszimmering csere van. A mai nap az SZMB keretében telik...

Más: első ablakról alulról le kellene szednem a fém sínt. Kérnék ötleteket roncsolásmentes eltávolításra.
Köszönöm!
juhturonk az nem van itthon, de cserébe kicserélem a benyacsapot a szinyom! Cheesy

ja és csak úgy megyünk.......szúrkolni Tongue

üdvw

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5373 Dátum: 2006 Július 23, 10:08:43 »

Szoros illesztéssel rögzül. Nem igazán van ötleten, hogyan lehet rögzíteni. nekem pillanatragasztóval nem sikerült.

Tegnap foglalatoskodtam az autómmal egy keveset, többek között visszatettem a gyári méretű levegő fúvókákat, amitől megint jól indul az autóm és nem fulladozik alapjáraton, meg csavargattam az olajnyomás szabályzót, amit már korábban beépítettem, de alapon volt.
Ezt:
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=204

Nagyon érdekes, hogy alapjáraton ha becsavarom és lesz meleg motoron állandó 2 bar-os nyomás akkor a motor vezérlési zaja nagyon elcsendesedik, de ilyenkor fordulaton van 6-8-bar-os nyomás. Azt nem igazán értem, hogy az első (vagyishogy hátsó, a szíjtárcsánál lévő) szelep miért nem old le, de ez van. Mivel nekem az érzékelő az olajhűtőn van (typ3), nem akartam, hogy itt legyen 8 bar-os nyomás, mert akkor olajfolyás is lesz előbb-utóbb, úgyhogy visszatekertem a nyomás alapjáraton 1-1.5-bar közé, ekkor fordulaton 6 bar van. Így hagytam, meglátjuk mi lesz.


A km órát is szétszedtem, az volt a baja, amit mondtak is itt páran, a meghajtó tengelyen lévő kerék lelazult és melegben elforgott rajta. Elmondani könnyű, megcsinálni iszonyat szopás, lehet, hogy nem is sikerült, melegben kiderül. Az óra szétszedése egyszerű, de arra nem sikerült rájönnöm, hogy a mutató hogy rögzül a tengelyen, tudja valaki? Nem akartam letörni....

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5372 Dátum: 2006 Július 23, 10:07:11 »

A party 11 körül kezdődik, és kb 3-4-ig tart. Gyertek. ha hoztok juhtúrót, kaptok sztrapacskát is. :-)
Akkor eddig jön a teo, a Stunt és gumiék. Esetleg még valaki? .-)

Szedáéknál Bugmasterrel közösen főtengelyszimmering csere van. A mai nap az SZMB keretében telik...

Más: első ablakról alulról le kellene szednem a fém sínt. Kérnék ötleteket roncsolásmentes eltávolításra.
Köszönöm!
Oldalak: 1 ... 1876 1877 1878 1879 1880 [1881] 1882 1883 1884 1885 1886 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.