www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 23, 23:18:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921407 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 813 814 815 816 817 [818] 819 820 821 822 823 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15665304 alkalommal)
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #47934 Dátum: 2010 Augusztus 06, 16:01:16 »

Szmb kérdés.
Melegen nem indul a bug.
Tegnap viszont eszrevettem azt hogy mikkor melegen szarozik akkor az önindítózással együtt nyomot egy padló gázt akkor beindul.
Mi lehet a hiba? Smiley
sztem meleg motornál folyamatos padlógázzal kell indítani a bogit...
(hidegen egy "taposás" a gázon és indul)
engem így tanítottak
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #47933 Dátum: 2010 Augusztus 06, 11:38:59 »

kondik ok
megszakító ok
rotor+fedél ok
fedélnél gyertyakábelek ok
gyertyánál gyertyapipák oxidosak voltak de kitakarítottam.
És ha várok vele 15-20 percet megállás után akkor megint pöcre indul.
Olyan mintha melegen valami fogná.


Önindító persely váltóban. Vagy szarul újították fel.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #47932 Dátum: 2010 Augusztus 06, 11:19:49 »

Az enyém is azzal van ragasztva, meg lehet nézni, mindenhol fehér és sehol nem engedett el. Mondjuk hozzáértő csinálta, nem én.  Cheesy
Hoppá, lehet nem is Palmatex volt, hanem Pattex Huh (vagy az ugyanaz? Grin )
Rosseb se emlékszik...
Viszont a kettő közül az egyik átütött, és a fehér kárpit szépen elkezdett sárgulni, külső behatás nem érte Tongue
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #47931 Dátum: 2010 Augusztus 06, 09:43:45 »

szét lett szedve


Kicsit magas az előgyújtásod szvsz....
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47930 Dátum: 2010 Augusztus 06, 09:40:52 »

szét lett szedve

ahha.
akkor a csatlakozók.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #47929 Dátum: 2010 Augusztus 06, 09:24:47 »

mi volt a szemrevételezés?
nálam szétbontás után kiderült, hogy az egyik bronzkefe forrasztása elengedett.
szét lett szedve

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47928 Dátum: 2010 Augusztus 06, 09:18:15 »

Szmb kérdés.
Melegen nem indul a bug. Csak kurva lassan forog az önindító mintha le lenne merülve az akksi.
Önindítóra gyanakodtam de szemrevételezés után eldőlt hogy jó.
Tegnap viszont eszrevettem azt hogy mikkor melegen szarozik akkor az önindítózással együtt nyomot egy padló gázt akkor beindul.
Mi lehet a hiba?
 Smiley

mi volt a szemrevételezés?
nálam szétbontás után kiderült, hogy az egyik bronzkefe forrasztása elengedett.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #47927 Dátum: 2010 Augusztus 06, 08:33:50 »

kondik ok
megszakító ok
rotor+fedél ok
fedélnél gyertyakábelek ok
gyertyánál gyertyapipák oxidosak voltak de kitakarítottam.
És ha várok vele 15-20 percet megállás után akkor megint pöcre indul.
Olyan mintha melegen valami fogná.

mármint gyujtásbeállítás Tongue
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #47926 Dátum: 2010 Augusztus 06, 08:32:39 »

gyujtás?
kondik ok
megszakító ok
rotor+fedél ok
fedélnél gyertyakábelek ok
gyertyánál gyertyapipák oxidosak voltak de kitakarítottam.
És ha várok vele 15-20 percet megállás után akkor megint pöcre indul.
Olyan mintha melegen valami fogná.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #47925 Dátum: 2010 Augusztus 06, 08:26:02 »

Szmb kérdés.
Melegen nem indul a bug. Csak kurva lassan forog az önindító mintha le lenne merülve az akksi.
Önindítóra gyanakodtam de szemrevételezés után eldőlt hogy jó.
Tegnap viszont eszrevettem azt hogy mikkor melegen szarozik akkor az önindítózással együtt nyomot egy padló gázt akkor beindul.
Mi lehet a hiba?
 Smiley
gyujtás?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #47924 Dátum: 2010 Augusztus 06, 08:22:10 »

Szmb kérdés.
Melegen nem indul a bug. Csak kurva lassan forog az önindító mintha le lenne merülve az akksi.
Önindítóra gyanakodtam de szemrevételezés után eldőlt hogy jó.
Tegnap viszont eszrevettem azt hogy mikkor melegen szarozik akkor az önindítózással együtt nyomot egy padló gázt akkor beindul.
Mi lehet a hiba?
 Smiley

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47923 Dátum: 2010 Augusztus 06, 08:08:00 »

Pálmatex a legjobb. Felkenés után bizonyos időt várni kell az összenyomással, akkor nem megy át a vékonyabb anyagon sem. Ja és nem kell agyig locsolni. Ha meg száradás után nem ment át akkor már nem is fog. Olyankor a beázás, vagy a kicsapódó pára sárgít.
Pálmatex valamennyire hőálló is, tetőről sem jön le napsütésben.
Persze, ha valaki alapból kizárja, hogy ezzel nem ragaszt akkor nehéz lesz ugyanilyen jót találni, jobbat meg végképp.  Wink

valaki itt említett pálmaFIX-et is.
2 külön cuccról van szó



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #47922 Dátum: 2010 Augusztus 06, 07:50:40 »

Az egy idő múlva átüt és sárga lesz a fehér kárpit Undecided
Az enyém is azzal van ragasztva, meg lehet nézni, mindenhol fehér és sehol nem engedett el. Mondjuk hozzáértő csinálta, nem én.  Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #47921 Dátum: 2010 Augusztus 06, 07:49:23 »

Pálmatex a legjobb. Felkenés után bizonyos időt várni kell az összenyomással, akkor nem megy át a vékonyabb anyagon sem. Ja és nem kell agyig locsolni. Ha meg száradás után nem ment át akkor már nem is fog. Olyankor a beázás, vagy a kicsapódó pára sárgít.
Pálmatex valamennyire hőálló is, tetőről sem jön le napsütésben.
Persze, ha valaki alapból kizárja, hogy ezzel nem ragaszt akkor nehéz lesz ugyanilyen jót találni, jobbat meg végképp.  Wink
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #47920 Dátum: 2010 Augusztus 05, 22:53:52 »


FBS
FBS az nem jó, ecetsavas és száradás közben megmarja a festéket. Meg megkezdi a fémet is ami rozsdásodni fog.


                             GNX-967
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #47919 Dátum: 2010 Augusztus 05, 22:44:04 »

Ha már itt tartunk.
Az oldalpanelekre a gyári lejött műbőrt mivel kellene visszaragasztani?
Én a Palmatexet használtam, de csak az ajtó felöli oldalon ragyasztottam.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #47918 Dátum: 2010 Augusztus 05, 22:21:37 »

Ha már itt tartunk.
Az oldalpanelekre a gyári lejött műbőrt mivel kellene visszaragasztani?
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #47917 Dátum: 2010 Augusztus 05, 22:20:33 »

Fenét! Csináltam már párat, de az autókárpitosok is azzal dolgoznak.
Nekünk átütött, és többen mondták, hogy átüt, köztük kárpitos is Huh
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47916 Dátum: 2010 Augusztus 05, 22:19:25 »

Palmatex


FBS

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #47915 Dátum: 2010 Augusztus 05, 22:19:07 »

Az egy idő múlva átüt és sárga lesz a fehér kárpit Undecided
Fenét! Csináltam már párat, de az autókárpitosok is azzal dolgoznak.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #47914 Dátum: 2010 Augusztus 05, 22:17:25 »

Palmatex
Az egy idő múlva átüt és sárga lesz a fehér kárpit Undecided
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #47913 Dátum: 2010 Augusztus 05, 22:15:58 »

Kérdezném,hogy Ti az új tetőkárpit széleit mivel kennétek meg?Mi viszonylag gyorsan szárad,és még enyhén hőálló is,meg mondjuk színtelen,mert ha átjön,esetleg,akkor már ne hagyjon nyomot.Palmafix kilőve.Létezik olyan ragasztó,ami Latex Kaucsuk+ammónia keverék,de nem találok rá sehol.Szóval mivel ragasztanátok?Tapasztalat?
Palmatex

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #47912 Dátum: 2010 Augusztus 05, 21:02:47 »

Kérdezném,hogy Ti az új tetőkárpit széleit mivel kennétek meg?Mi viszonylag gyorsan szárad,és még enyhén hőálló is,meg mondjuk színtelen,mert ha átjön,esetleg,akkor már ne hagyjon nyomot.Palmafix kilőve.Létezik olyan ragasztó,ami Latex Kaucsuk+ammónia keverék,de nem találok rá sehol.Szóval mivel ragasztanátok?Tapasztalat?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #47911 Dátum: 2010 Augusztus 05, 20:30:50 »

Azért ma kemény napom volt a meleg városban anyagbeszerzés közben. Grin
Kerestem filc szőnyeget,vettem is.Kerestem kárpitnak valót is,olyan 2 óra keresgetés után sikerült matt feketét vennem,ami elég is az ajtókárpitozáshoz.
De mire is rakom rá?Hát hülyének néztek sok helyen,mikor rétegelt lemezt kérdeztem.Sok helyen szerintem azt sem tudták mi az.Mindenhol az OSB lap.Végül Zegen a Gamper üzletében sikerült vennem.Sőt már ki is szabtam délután a 4 burkolatnak valót.
A bódé már festésen van,de mikor megjön,már nem akarok ezzel szarozni.Csak fel akarom helyezni és kész. Wink
Mindez reggel 9-most este hétig történt,közben 2x ettem.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #47910 Dátum: 2010 Augusztus 05, 18:21:10 »

igen 2literrel többet fog fogyasztani Undecided  és semmivel nem fog jobban menni Roll Eyes
Köszi!
Tudtam, tudtam, csak nem sejtettem. Grin
Mostanában mindennel szopok. Lehet lekéne ülnöm egy csendes sarokba egy kis időre. Grin
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


nincs autom, motorozok

« Hozzászólás #47909 Dátum: 2010 Augusztus 05, 16:11:52 »

Hell!

nem oly rég leszedtem a karburátort ami addig tökéletesen működött. most, hogy vissza szereltem ingadozik az alapjárat. midig más fordulatra áll be ahányszor leveszem a gázról a lábam. és ami még érdekes, hogy hideg ill. meleg motornál egyaránt alapjáraton ketyeg a motor, megnyomom a gázt és "lehörböl"... gyorsan leveszem a lábam a gázról nyomok mégegyet és minden rendben, gyorsul szépen...
dugulás lehet-e vagy mi a franckarika. amig le volt szerelve a karbi, kb. két hét. nem volt hozzányulva, pihent a polcon...
megszorulhat a "fötengely "benne
valami szoros , vagy a drot tul feszes.
Ne feledd hogy maga a motor "bukik mozog, es ezt a mozgast a Gasbautennek / Bowden - huzal / ki kell egyensulyoznia !

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Elérhető abes
Hozzászólások: 15005

« Hozzászólás #47908 Dátum: 2010 Augusztus 05, 14:57:11 »

inkább falsot szívhat szerintem
Igen, sztem is . Féktisztítóval ellenőrizd, mint a Pannóniánál.  Wink
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27178


« Hozzászólás #47907 Dátum: 2010 Augusztus 05, 14:11:27 »

Hell!

nem oly rég leszedtem a karburátort ami addig tökéletesen működött. most, hogy vissza szereltem ingadozik az alapjárat. midig más fordulatra áll be ahányszor leveszem a gázról a lábam. és ami még érdekes, hogy hideg ill. meleg motornál egyaránt alapjáraton ketyeg a motor, megnyomom a gázt és "lehörböl"... gyorsan leveszem a lábam a gázról nyomok mégegyet és minden rendben, gyorsul szépen...
dugulás lehet-e vagy mi a franckarika. amig le volt szerelve a karbi, kb. két hét. nem volt hozzányulva, pihent a polcon...
inkább falsot szívhat szerintem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #47906 Dátum: 2010 Augusztus 05, 13:59:24 »

Hell!

nem oly rég leszedtem a karburátort ami addig tökéletesen működött. most, hogy vissza szereltem ingadozik az alapjárat. midig más fordulatra áll be ahányszor leveszem a gázról a lábam. és ami még érdekes, hogy hideg ill. meleg motornál egyaránt alapjáraton ketyeg a motor, megnyomom a gázt és "lehörböl"... gyorsan leveszem a lábam a gázról nyomok mégegyet és minden rendben, gyorsul szépen...
dugulás lehet-e vagy mi a franckarika. amig le volt szerelve a karbi, kb. két hét. nem volt hozzányulva, pihent a polcon...
1303LS
« Hozzászólás #47905 Dátum: 2010 Augusztus 05, 12:36:49 »

szandekosan nem irtam a Lendkereket, mert egy furo HSS anyag es az elsö fordulatnal a lenkerek furatat elcseszhet i , ha azon at furnal . . . .
Igaza van, lehet is kapni ilyen sablont, a lendkerékkel nem szabad fúrni, mert a stift illesztett.
Na már ezt is tudom.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47904 Dátum: 2010 Augusztus 05, 12:34:56 »

szandekosan nem irtam a Lendkereket, mert egy furo HSS anyag es az elsö fordulatnal a lenkerek furatat elcseszhet i , ha azon at furnal . . . .

Igaza van, lehet is kapni ilyen sablont, a lendkerékkel nem szabad fúrni, mert a stift illesztett.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


nincs autom, motorozok

« Hozzászólás #47903 Dátum: 2010 Augusztus 05, 12:19:16 »

Talán a lendkerék.  Cheesy Egyébként simán fúrható ott az anyag, csak a szimering futófelülete kemény.
szandekosan nem irtam a Lendkereket, mert egy furo HSS anyag es az elsö fordulatnal a lenkerek furatat elcseszhet i , ha azon at furnal . . . .

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
1303LS
« Hozzászólás #47902 Dátum: 2010 Augusztus 05, 12:16:12 »

jo lenne egy sablon hozza, hogy sikerüljön is Smiley)logikusnak tünik !
Talán a lendkerék.  Cheesy Egyébként simán fúrható ott az anyag, csak a szimering futófelülete kemény.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


nincs autom, motorozok

« Hozzászólás #47901 Dátum: 2010 Augusztus 05, 12:11:50 »

Üdv mindenkinek!
Az ilyen főtengellyel lehet valamit csinálni?
javításra gondolok
<beszúrt kép törölve>
nagyban
http://picasaweb.google.com/lh/photo/BQVUOd3Mp1NS9QpsB1Dv_g?feat=directlink
ujra kell furni pontosan a 4 furatot,45 ° szögebe eltolva. jo lenne egy sablon hozza, hogy sikerüljön is Smiley)
mai szmb
váltó szét szerelés, kivettem a difit, a fogaskerekeken nincs rendellenes kopás, de egy fogpáron látszik, hogy valami közé ment mert bent a lenyomat.
de a féltengelyek végei elégé kopottal és néhol kitört egy kis darab, a mi a féltengely végénél az oldal kerékben van 2db félkör alakú "ék" szintén berágódott, és anyag hiányos, néhol mm-ben kifejezhető a hiány.
gondolom a levált részek hagytak nyomot a tányérkerék fogain, és azok adhatták a recsegő hangot ahogy a mozgó alkatrészek közé kerültek
logikusnak tünik !

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47900 Dátum: 2010 Augusztus 05, 12:11:01 »

nem!!
az a lényeg,hogy a motorfékbetétek legyenek mindig rendben  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47899 Dátum: 2010 Augusztus 05, 09:43:40 »

tudom hogy működik a fék motorokon

nem!!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27178


« Hozzászólás #47898 Dátum: 2010 Augusztus 05, 08:51:59 »

ott normálisan meg van csinálva, hogy 2 külön körön van az első/hátsó fék
arra akartam utalni, hogy nincs is mibe raknod a kütyüt, minek neked Tongue tudom hogy működik a fék motorokon

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47897 Dátum: 2010 Augusztus 05, 08:32:13 »

robogóhoz hülyeség  Tongue
ott normálisan meg van csinálva, hogy 2 külön körön van az első/hátsó fék



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27178


« Hozzászólás #47896 Dátum: 2010 Augusztus 05, 08:22:01 »

ójeeee.
ilyen kell nekem :-))
robogóhoz hülyeség  Tongue

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47895 Dátum: 2010 Augusztus 04, 22:28:09 »

Ilyen pl.
<beszúrt kép törölve>
Be van kötve az első fékkörbe. Rálépsz a fékpedálra megnyomod a gombot (ez látható sok kormányon vagy váltókaron), elengeded a fékpedált aztán beleállsz a gázba és jön az a gyönyörű fehér füstfelhő.

A merciben meg gondolom barkas kézifékrendszer volt.

ójeeee.
ilyen kell nekem :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 813 814 815 816 817 [818] 819 820 821 822 823 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.226 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.