www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 12, 13:30:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 751 752 753 754 755 [756] 757 758 759 760 761 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14035003 alkalommal)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #50402 Dátum: 2010 November 25, 23:27:09 »

rosszul-nem mukodo szivato, lefagyott karburator, eltomodott elomelegito cso, beparasodott gyujtaseloszto, stb.
a szivatótengely szokott beragadni,kis koppintás kis kalapáccsal, és rendbejön (ha ez a baj) Grin
reggel hidegen ellenőrizd működik-e a szivató
motortérajtó kinyit,
 "gázadás"
bebillen-e a szivatótárcsa(az a fogas valami)a "hideg" helyzetbe.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #50401 Dátum: 2010 November 25, 22:24:44 »

szerelhetős (after) ac-ben cserélnék holnap membránt. MIre kell figyelnem?Még ezt sosem csináltam.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #50400 Dátum: 2010 November 25, 22:24:28 »

ötlet mi lehet baja a hideggel?
rosszul-nem mukodo szivato, lefagyott karburator, eltomodott elomelegito cso, beparasodott gyujtaseloszto, stb.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50399 Dátum: 2010 November 25, 22:22:26 »

most nemrég jöttem haza a bogárral , eddig nagyon nem volt baja a hideggel, de ma indulás után kb 10 percig alacsony fordulaton váltás után nem úgy húzott ahogy szokott, megtorpant kicsit, nem volt benne erő, nem volt nagyon érezhető de nekem feltűnt
olyan volt mintha a fék beragadt volna, de nem húzott az autó semerre , megálltam megnézni a kéziféket de az is kiengedett rendesen

ötlet mi lehet baja a hideggel?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50398 Dátum: 2010 November 25, 17:31:19 »

hány ohm-ellenállásúnak  kell lennie a karbiban lévő fűtőszálnak. ,,bemelegedés szab"


Nem szokott félig elromlani, vagy megszakad, vagy jó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #50397 Dátum: 2010 November 25, 16:08:45 »

hány ohm-ellenállásúnak  kell lennie a karbiban lévő fűtőszálnak. ,,bemelegedés szab"
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #50396 Dátum: 2010 November 24, 09:44:41 »

korongecsettel jó lesz az :-))

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50395 Dátum: 2010 November 23, 19:42:37 »

Undecided csak egy bogarat! Wink
korongecsettel jó lesz az :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #50394 Dátum: 2010 November 23, 16:32:46 »

 Undecided csak egy bogarat! Wink
defasza! szobát festesz ? Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50393 Dátum: 2010 November 23, 16:30:07 »

vettem egy kis színmintát L16M

defasza! szobát festesz ? Roll Eyes

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #50392 Dátum: 2010 November 23, 16:22:53 »

vettem egy kis színmintát L16M


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50391 Dátum: 2010 November 23, 16:19:01 »

Nem öntötte, hímezte. Szoktál te is otthon, nem? Vagy csak gombot varrsz? Wink

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #50390 Dátum: 2010 November 23, 15:05:32 »

burda szabásminta alapján öntesz kupakokat?
buzievagy? :-)))

Nem öntötte, hímezte. Szoktál te is otthon, nem? Vagy csak gombot varrsz? Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50389 Dátum: 2010 November 23, 14:12:29 »

burda szabásminta alapján öntesz kupakokat?
buzievagy? :-)))
origamiztam  Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50388 Dátum: 2010 November 23, 14:11:55 »

Ebben a mondatban van a legnagyobb igazság, de amíg itt püfölöm a gépet (munka örvén) addig nem lesz időm ránézni, de a hétvégéig felszívom a sok okosságot és megpróbálom. Kellene egy Webkamerás , mindenkinek beleszólós segélyvonalat létrehozni, az ilyen zöldek részére mint én....
webkamerás fizetős  Roll Eyes tuti meg gazdaxol  Grin

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #50387 Dátum: 2010 November 23, 11:48:17 »

Asszem fetrengene a fél fórum a monitor előtt, a röhögéstől. Grin Grin

G.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50386 Dátum: 2010 November 23, 11:45:11 »

nah! eziskészvan mégsincseste Roll Eyes

burda szabásminta alapján öntesz kupakokat?
buzievagy? :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #50385 Dátum: 2010 November 23, 11:43:09 »


Lehetne rá időpontot kérni a delikvenseknek, a tapasztaltak meg adnák a tanácsot, a többség meg röhögne a bénázáson online!
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #50384 Dátum: 2010 November 23, 11:42:58 »

Lehetne rá időpontot kérni a delikvenseknek, a tapasztaltak meg adnák a tanácsot, a többség meg röhögne a bénázáson online!

Asszem fetrengene a fél fórum a monitor előtt, a röhögéstől. Grin Grin

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető karakury
Hozzászólások: 323


« Hozzászólás #50383 Dátum: 2010 November 23, 11:40:44 »

na az még szép lenne  Grin
Lehetne rá időpontot kérni a delikvenseknek, a tapasztaltak meg adnák a tanácsot, a többség meg röhögne a bénázáson online!

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #50382 Dátum: 2010 November 23, 11:34:25 »

Kellene egy Webkamerás , mindenkinek beleszólós segélyvonalat létrehozni, az ilyen zöldek részére mint én....
na az még szép lenne  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető karakury
Hozzászólások: 323


« Hozzászólás #50381 Dátum: 2010 November 23, 11:28:33 »

lehet hogy meg kéne nézni mi a baja Kiss
Ebben a mondatban van a legnagyobb igazság, de amíg itt püfölöm a gépet (munka örvén) addig nem lesz időm ránézni, de a hétvégéig felszívom a sok okosságot és megpróbálom. Kellene egy Webkamerás , mindenkinek beleszólós segélyvonalat létrehozni, az ilyen zöldek részére mint én....

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #50380 Dátum: 2010 November 23, 11:20:07 »

A beírás az volt, hogy ugyanolyan. Az új kábelek eléggé másképpen szinezettek. Hasonlót tényleg lehet csinálni.

infó téves lehet csináltatni 90% megegyezö köteget cirka 45e
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50379 Dátum: 2010 November 23, 11:19:16 »

A többször emlegetett "hozzáértő " egy harmadik személy , a tisztánlátás végett... Inkább beszorul oda , mint kiugrik... Tehát bentragad abban a síkban ahol a hátramenet van. Persze hozzáértő én se vagyok azért kérdezgetek itt  Cry


Először a teljes rudazatot kell megnézni, különös tekintettel a szorulásra és a lógásokra. Ezt úgy lehet, hogy a váltó orrához közel lévő összekötöt ki kell kötni és úgy megnézni, hogy ha egy ember megforgja a rudat hátul, akkor mennyire lóg, mozog elöl a váltókar. Ehhez kell egy kis rutin.
Ha ez rendben van, akkor az összekötő elem lógását kell megnézni, a benne lévő gumipogácsák szoktak lógni, az is rossz váltást eredméynez, ha ez is rendben van, akkor már a váltó jön, első körben a váltó bevezető (kapcsoló) rúdjénak a lógása fel le és oldalt, ez itt csak perselyezve van. Ha 1 mm-nél többet lóg, akkor váltó orrt (orr kúpot) kell cserélni vagy megperselyezni és új szimmeringet tenni bele.
ha ez sem lóg, akkor a váltóban van gebasz, azt meg szakemberre kell bízni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50378 Dátum: 2010 November 23, 11:14:36 »

nah! eziskészvan mégsincseste Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50377 Dátum: 2010 November 23, 11:13:41 »

1968 Typ3. Nem a váltóval van a baj, hanem a váltókar(az ülés melletti szarkavaró) kiugrik a helyéről amikor hátramenetbe kapcsol, és nem jön ki sebességből. Visszaugrik a helyére amikor a két lefogató csavart meglazítja.
Nemtom mi a neve, mondjuk váltókulissza lehet kikopva?
Az autó az enyém volt, legtöbbet garázsba ki-be álltam vele(amihez nem árt tolatni) _soha_nem jött elő ez a hiba.
Lehet, hogy megerőltette egy "hozzáértő" és valami letört, kicsorbult, stb ott belül?

G.
lehet hogy meg kéne nézni mi a baja Kiss

Nem elérhető karakury
Hozzászólások: 323


« Hozzászólás #50376 Dátum: 2010 November 23, 11:09:36 »

1968 Typ3. Nem a váltóval van a baj, hanem a váltókar(az ülés melletti szarkavaró) kiugrik a helyéről amikor hátramenetbe kapcsol, és nem jön ki sebességből. Visszaugrik a helyére amikor a két lefogató csavart meglazítja.
Nemtom mi a neve, mondjuk váltókulissza lehet kikopva?
Az autó az enyém volt, legtöbbet garázsba ki-be álltam vele(amihez nem árt tolatni) _soha_nem jött elő ez a hiba.
Lehet, hogy megerőltette egy "hozzáértő" és valami letört, kicsorbult, stb ott belül?

G.

A többször emlegetett "hozzáértő " egy harmadik személy , a tisztánlátás végett... Inkább beszorul oda , mint kiugrik... Tehát bentragad abban a síkban ahol a hátramenet van. Persze hozzáértő én se vagyok azért kérdezgetek itt  Cry

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50375 Dátum: 2010 November 23, 11:06:04 »

1968 Typ3. Nem a váltóval van a baj, hanem a váltókar(az ülés melletti szarkavaró) kiugrik a helyéről amikor hátramenetbe kapcsol, és nem jön ki sebességből. Visszaugrik a helyére amikor a két lefogató csavart meglazítja.
Nemtom mi a neve, mondjuk váltókulissza lehet kikopva?
Az autó az enyém volt, legtöbbet garázsba ki-be álltam vele(amihez nem árt tolatni) _soha_nem jött elő ez a hiba.
Lehet, hogy megerőltette egy "hozzáértő" és valami letört, kicsorbult, stb ott belül?

G.


Vagy a hátsó ülés alatt lévő összekötő elem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #50374 Dátum: 2010 November 23, 11:00:10 »

Ez egy csodálatos kérdés. Nem tudjuk, hogy mi a baja, le sem írod, hogy mit produkál (kidobja a sebességet? melyiket? hátrameneti fokozatban megszorul?) tehát nem tudjuk, de konkrétan megkérdezed mennyire tipus specifikus az alkatrész, de valójában azt sem tudjuk milyen a váltó?


Pontos leírás esetén biztos tudok mondani valamit. Mi a tünet, milyen az autó, milyen a váltó (kód lenne a legjobb, de évjárat is elég), mikor csinálja, van-e hangja, van-e egyéb tünet, pl szinkron recsegés.

1968 Typ3. Nem a váltóval van a baj, hanem a váltókar(az ülés melletti szarkavaró) kiugrik a helyéről amikor hátramenetbe kapcsol, és nem jön ki sebességből. Visszaugrik a helyére amikor a két lefogató csavart meglazítja.
Nemtom mi a neve, mondjuk váltókulissza lehet kikopva?
Az autó az enyém volt, legtöbbet garázsba ki-be álltam vele(amihez nem árt tolatni) _soha_nem jött elő ez a hiba.
Lehet, hogy megerőltette egy "hozzáértő" és valami letört, kicsorbult, stb ott belül?

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #50373 Dátum: 2010 November 23, 10:56:59 »

látszik, hogy nem voltál még IT supportos.
ennyi adatból simán meg kell oldani, mert különben ugat az ügyfél, hogy hülyének nézed :-)))

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50372 Dátum: 2010 November 23, 10:55:26 »

Ez egy csodálatos kérdés. Nem tudjuk, hogy mi a baja, le sem írod, hogy mit produkál (kidobja a sebességet? melyiket? hátrameneti fokozatban megszorul?) tehát nem tudjuk, de konkrétan megkérdezed mennyire tipus specifikus az alkatrész, de valójában azt sem tudjuk milyen a váltó?


Pontos leírás esetén biztos tudok mondani valamit. Mi a tünet, milyen az autó, milyen a váltó (kód lenne a legjobb, de évjárat is elég), mikor csinálja, van-e hangja, van-e egyéb tünet, pl szinkron recsegés.

látszik, hogy nem voltál még IT supportos.
ennyi adatból simán meg kell oldani, mert különben ugat az ügyfél, hogy hülyének nézed :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50371 Dátum: 2010 November 23, 10:32:51 »

AVE!

Kiugró (hátramenetben maradó) Huh sebességváltóra milyen gyógymódok léteznek, mi lehet a baja, valami képetek van-e hozzá, és  mennyire typus specifikus ez az alkatrész?

Ez egy csodálatos kérdés. Nem tudjuk, hogy mi a baja, le sem írod, hogy mit produkál (kidobja a sebességet? melyiket? hátrameneti fokozatban megszorul?) tehát nem tudjuk, de konkrétan megkérdezed mennyire tipus specifikus az alkatrész, de valójában azt sem tudjuk milyen a váltó?


Pontos leírás esetén biztos tudok mondani valamit. Mi a tünet, milyen az autó, milyen a váltó (kód lenne a legjobb, de évjárat is elég), mikor csinálja, van-e hangja, van-e egyéb tünet, pl szinkron recsegés.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8612


« Hozzászólás #50370 Dátum: 2010 November 23, 10:15:02 »

infó téves lehet csináltatni 90% megegyezö köteget cirka 45e
Az elektromosom beszereléssel 25 ezerért csinálta, de égett a pofám (és akkor született a gyereke) 30 ezret fizettem. Azt meg leszarom, hogy színhelyes e, mert új, megint kibír majd 15 évet. Grin
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #50369 Dátum: 2010 November 23, 09:49:05 »

Ilyen színes drótokat sehol sem kapni. Ha szerzel újat, legyártom neked Smiley  A bontottat szokták újraépíteni.


Úgy tudom, lehet, pl. Fervill.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #50368 Dátum: 2010 November 23, 00:21:22 »

Kellene nekem olyan ember, aki le tud gyártani 6V-s kábelköteget. Ugyanolyan kell, mint a gyári, színben méretben, mindenben!
Lehet kapni kompletten gyári méretekben! Évszámtól függően 14-féle létezik. Hívd fel Csillagot.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #50367 Dátum: 2010 November 22, 23:09:51 »

infó téves lehet csináltatni 90% megegyezö köteget cirka 45e
Igen,a Bencze András az én autómba is gyártott.Meg sok más bogárba. Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50366 Dátum: 2010 November 22, 22:41:20 »

Ilyen színes drótokat sehol sem kapni. Ha szerzel újat, legyártom neked Smiley  A bontottat szokták újraépíteni.

infó téves lehet csináltatni 90% megegyezö köteget cirka 45e

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #50365 Dátum: 2010 November 22, 22:39:46 »

Ilyen színes drótokat sehol sem kapni. Ha szerzel újat, legyártom neked Smiley  A bontottat szokták újraépíteni.

minden szart utángyártanak bogároz, pont kábeleket nem?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #50364 Dátum: 2010 November 22, 22:36:15 »

Ilyen színes drótokat sehol sem kapni. Ha szerzel újat, legyártom neked Smiley  A bontottat szokták újraépíteni.

Kellene nekem olyan ember, aki le tud gyártani 6V-s kábelköteget. Ugyanolyan kell, mint a gyári, színben méretben, mindenben!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50363 Dátum: 2010 November 22, 22:26:48 »

Kellene nekem olyan ember, aki le tud gyártani 6V-s kábelköteget. Ugyanolyan kell, mint a gyári, színben méretben, mindenben!
Nincs felétek autóvillamossági szerelő? Én vettem komplett új köteget, de ugyanannyira jöttem ki a végén, mintha beadtam volna a közeli műhelybe...

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 751 752 753 754 755 [756] 757 758 759 760 761 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.