www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 19:30:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921271 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 629 630 631 632 633 [634] 635 636 637 638 639 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13919241 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55282 Dátum: 2011 Július 06, 20:48:49 »

 Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55281 Dátum: 2011 Július 06, 20:46:05 »

Mennyi a gyári érték, illetve a határérték, amit még mozdulhat hosszában a főtengely?
Lehet hézagolni, és nem fog mozogni.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55280 Dátum: 2011 Július 06, 20:45:08 »

Ha szeretnék megpucolni egy gyújtáselosztót belül akkor szétszedésnél kell e valamire vigyázni, vagy csak simán kicsavarozom az alaplapot és kész?
minek?????

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55279 Dátum: 2011 Július 06, 20:31:06 »

Mar reges regen nem normalis... :-)
Mennyi a gyári érték, illetve a határérték, amit még mozdulhat hosszában a főtengely?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #55278 Dátum: 2011 Július 06, 18:57:19 »

...lejjebb került a 66-os orra ... Smiley
júli végén megy a festékelőbe...
király! Cool
hajrá, alakul lassan a gép..... Wink Cheesy Cool

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #55277 Dátum: 2011 Július 06, 18:54:20 »

Ha szeretnék megpucolni egy gyújtáselosztót belül akkor szétszedésnél kell e valamire vigyázni, vagy csak simán kicsavarozom az alaplapot és kész?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55276 Dátum: 2011 Július 06, 17:14:13 »

Öregapám ökrösszekerén meg ilyen elő se jön.
Fel kell még nőnöd ehhez a kategóriához.  Grin

Minden autóval az van, hogy hiába szörnyű szerelni, ha szereted, akkor megbocsátod. Egyelőre a 03-as műszerfala nem a szerelmem....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #55275 Dátum: 2011 Július 06, 17:06:54 »


A km óra kapcsolt 12V-ot kap a visszajelzőkhöz (olaj, töltés és index), azok meg testtel kezdenek világítani.
A 12V lecsúszott félig és nekiesett az index visszajelzőnek, amely innen betáplálta a relét és az kezdett kattogni és a visszajelző meg ellenfázisban viiszajelzett.
Probléma megoldva.

(Csak zárójelben jegyzem meg, hogy ez egy "normál" műszerfalas bogárnál pontosan 30 másodperc lett volna, itt meg fél nap.)
Öregapám ökrösszekerén meg ilyen elő se jön.
Fel kell még nőnöd ehhez a kategóriához.  Grin
Sompi
« Hozzászólás #55274 Dátum: 2011 Július 06, 15:55:12 »

...lejjebb került a 66-os orra ... Smiley
júli végén megy a festékelőbe...



..ma megjárattuk kicsit... Smiley

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #55273 Dátum: 2011 Július 06, 15:51:40 »

Jól tippeltem. :-)))

A 12V lecsúszott félig és nekiesett az index visszajelzőnek, amely innen betáplálta a relét és az kezdett kattogni és a visszajelző meg ellenfázisban viiszajelzett.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55272 Dátum: 2011 Július 06, 14:38:37 »

A km óra környékén van valami gebasz. kösd le a villogó visszajezőt és nézd meg, lesz-e olajlámpa.



A km óra kapcsolt 12V-ot kap a visszajelzőkhöz (olaj, töltés és index), azok meg testtel kezdenek világítani.
A 12V lecsúszott félig és nekiesett az index visszajelzőnek, amely innen betáplálta a relét és az kezdett kattogni és a visszajelző meg ellenfázisban viiszajelzett.
Probléma megoldva.

(Csak zárójelben jegyzem meg, hogy ez egy "normál" műszerfalas bogárnál pontosan 30 másodperc lett volna, itt meg fél nap.)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55271 Dátum: 2011 Július 06, 12:42:58 »

Dehogy tökmindegy. Lips Sealed
De az tökmindegy, hogy áll-e még 3 hónapot...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #55270 Dátum: 2011 Július 06, 12:13:55 »

Így van, egyetértünk. A kasznit, meg a többi alkatrészt is így csinálom. Hál'Istennek nem napi autónak kell, úgyhogy tökmindegy mikor lesz kész.
Dehogy tökmindegy. Lips Sealed

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55269 Dátum: 2011 Július 06, 12:05:12 »

Kár foltozni. Komplettre meg kell csinálni mindent azon a motoron és nem ér meglepetés a jövőben.
Így van, egyetértünk. A kasznit, meg a többi alkatrészt is így csinálom. Hál'Istennek nem napi autónak kell, úgyhogy tökmindegy mikor lesz kész.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #55268 Dátum: 2011 Július 06, 11:55:58 »

Meg aztán nem lenne muszáj, de ha valamit csinálok, azt szeretem normálisan csinálni.

Kár foltozni. Komplettre meg kell csinálni mindent azon a motoron és nem ér meglepetés a jövőben.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55267 Dátum: 2011 Július 06, 11:53:32 »

Egyben sok persze. Csak azért írtam , hogy összeszeded hozzá az alkatrészeket, megcsináltatod a gépmunkát majd összerakatod valakivel. A téli hétvégék kiválóan alkalmasak valakinek erre a munkára.
Meg aztán nem lenne muszáj, de ha valamit csinálok, azt szeretem normálisan csinálni.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #55266 Dátum: 2011 Július 06, 11:50:00 »

Nem mondtam, hogy nincs rá lé.... csak egyben sok nyilván.

Egyben sok persze. Csak azért írtam , hogy összeszeded hozzá az alkatrészeket, megcsináltatod a gépmunkát majd összerakatod valakivel. A téli hétvégék kiválóan alkalmasak valakinek erre a munkára.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55265 Dátum: 2011 Július 06, 11:47:37 »

Vagy veszel egy másik motort . Ki tudja milyen állapotban 50000 ft körül és hajtod azzal. Majd ha lesz rá lé akkor megcsinálod a sajátját. Wink
Nem mondtam, hogy nincs rá lé.... csak egyben sok nyilván.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #55264 Dátum: 2011 Július 06, 11:46:55 »

Jó lesz, abbahagyni!  Wink

Vagy veszel egy másik motort . Ki tudja milyen állapotban 50000 ft körül és hajtod azzal. Majd ha lesz rá lé akkor megcsinálod a sajátját. Wink
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55263 Dátum: 2011 Július 06, 11:22:38 »

jah, meg új bilincsek alátétek, tömítések, esetleg tőkék meg harmonikák stb.  és akkor már hengerfej felújítás (esetleg szelepcsere vagy csak mondjuk homokszórás, tisztítás) plusz ha új henger-dugó is kell akkor már nem elég a 200-250e ma már. nekem két éve volt ennyi, de azóta elégedett vagyok és még remélem leszek is sokáig a motorral
Jó lesz, abbahagyni!  Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #55262 Dátum: 2011 Július 06, 11:18:58 »

Ok, köszönöm. Akkor erre készülök lélekben. Aztán meg remélem, hogy lesz egy jó motorom.
jah, meg új bilincsek alátétek, tömítések, esetleg tőkék meg harmonikák stb.  és akkor már hengerfej felújítás (esetleg szelepcsere vagy csak mondjuk homokszórás, tisztítás) plusz ha új henger-dugó is kell akkor már nem elég a 200-250e ma már. nekem két éve volt ennyi, de azóta elégedett vagyok és még remélem leszek is sokáig a motorral
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #55261 Dátum: 2011 Július 06, 11:18:18 »

Aztán HD garni (mert úgyis szar), aprólék, 200k, munkadíj x...
két uj fej. :-\vége 500

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #55260 Dátum: 2011 Július 06, 11:16:32 »


Én azt mondom, hogy nem szabad semmit kihagyni, úgyhogy a blokk és főtengely gépmunkája olyan 80e Ft + még a csapágyak, hajtó 3000, főtengely 13.000, vezérmű 4.000  summa kb. 100.000 Ft.

Nagyjából, nem pontosan.

Aztán HD garni (mert úgyis szar), aprólék, 200k, munkadíj x...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55259 Dátum: 2011 Július 06, 11:15:01 »


Én azt mondom, hogy nem szabad semmit kihagyni, úgyhogy a blokk és főtengely gépmunkája olyan 80e Ft + még a csapágyak, hajtó 3000, főtengely 13.000, vezérmű 4.000  summa kb. 100.000 Ft.

Nagyjából, nem pontosan.
Ok, köszönöm. Akkor erre készülök lélekben. Aztán meg remélem, hogy lesz egy jó motorom.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55258 Dátum: 2011 Július 06, 11:14:10 »

S tudsz valaki hozzáértőt?  Wink  Kiss Mennyi lehet a 'nem olcsó'?


Én azt mondom, hogy nem szabad semmit kihagyni, úgyhogy a blokk és főtengely gépmunkája olyan 80e Ft + még a csapágyak, hajtó 3000, főtengely 13.000, vezérmű 4.000  summa kb. 100.000 Ft.

Nagyjából, nem pontosan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #55257 Dátum: 2011 Július 06, 10:55:13 »

Lakatolásért, fényezésért 1500 Ft/óra jó ár?
Ügyes kezű, öreg szaki, nagyon aprólékos, szép munkát csinál.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55256 Dátum: 2011 Július 06, 10:41:01 »

Ez nem ilyen egyszerű, ne állj neki egyedül. És nem is olcsó.
S tudsz valaki hozzáértőt?  Wink  Kiss Mennyi lehet a 'nem olcsó'?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55255 Dátum: 2011 Július 06, 10:40:10 »

mer a kondi az elosztóba a megszakító csúszósaruján van közösítve a trafó zsinegével csak Stunt ezt direkt nem írta hogy ne segítsen de mégis igaza legyen Kiss Wink
Wink ok.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #55254 Dátum: 2011 Július 06, 10:29:10 »

1.3 as motornál,ha a szívócső el van repedve,az nem indokolhatja a megnövekedett(10 liter/100Km)fogyasztást??

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55253 Dátum: 2011 Július 06, 10:21:41 »

Mi bajt csinálhatna még? A hajtórúd csapágyakat is szétcseszi? Lehet, el kell gondolkodnom egy teljes főtengely felújításon.

Szétveri a hátsó csapágyfészket, olajhiányt okoz, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55252 Dátum: 2011 Július 06, 10:20:39 »

Köszi, sejtettem, ebből létezik túlméretes, ugye?
Egyelőre semmi más tünet nincs (szerencsére), de most amúgy is szétkaptam. Akkor már nyilván megcsinálom a csapágycseréket is (már ha nem ördöngös és meg tudom egyedül).

Ez nem ilyen egyszerű, ne állj neki egyedül. És nem is olcsó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55251 Dátum: 2011 Július 06, 10:17:30 »

Köszi. Ez érdekes... Mintha a kondi vezetéke rövid lenne, hogy odáig felérjen. De valóban, csak oda mehet. :-)
mer a kondi az elosztóba a megszakító csúszósaruján van közösítve a trafó zsinegével csak Stunt ezt direkt nem írta hogy ne segítsen de mégis igaza legyen Kiss Wink

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55250 Dátum: 2011 Július 06, 10:03:56 »

itt találsz baloldalt linket a kapcsolási rajzokhoz meg sokminden máshoz is:
http://vbklub.net/

meg itt is van egy csomó:
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiringt1.php
és a technical meg archiv fülek alatt még sok már hasznos dolog meg prospektusok évenként stb..
Köszönöm!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #55249 Dátum: 2011 Július 06, 09:55:19 »

Szevwasztok!
Nincs valakinek véletlenül egy elektromos kapcsolási rajza a motortérhez?
Lehúzogattam a mazzagokat és nem akarom, hogy elfüstöljenek.
Pl. a vákumdob melletti kondit hová kell kötni? Mihez? És a karbin levőket mihez?
Előre is kösz.
itt találsz baloldalt linket a kapcsolási rajzokhoz meg sokminden máshoz is:
http://vbklub.net/

meg itt is van egy csomó:
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiringt1.php
és a technical meg archiv fülek alatt még sok már hasznos dolog meg prospektusok évenként stb..
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55248 Dátum: 2011 Július 06, 09:52:34 »

Köszi, sejtettem, ebből létezik túlméretes, ugye?
Egyelőre semmi más tünet nincs (szerencsére), de most amúgy is szétkaptam. Akkor már nyilván megcsinálom a csapágycseréket is (már ha nem ördöngös és meg tudom egyedül).
Mi bajt csinálhatna még? A hajtórúd csapágyakat is szétcseszi? Lehet, el kell gondolkodnom egy teljes főtengely felújításon.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55247 Dátum: 2011 Július 06, 09:51:08 »

Kondi a trafó 1-es pontjára, a karbi vezetékai a trafó 15-ös (kapcsolt 12V) pontjára.
Köszi. Ez érdekes... Mintha a kondi vezetéke rövid lenne, hogy odáig felérjen. De valóban, csak oda mehet. :-)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55246 Dátum: 2011 Július 06, 09:49:47 »


Azt jelenti, hogy a lendkerék alatti csapágyad megmozdult a blokkban és jobb minél előbb felújítani, mert csak rosszabb lesz és mást is tönkretesz.
Köszi, sejtettem, ebből létezik túlméretes, ugye?
Egyelőre semmi más tünet nincs (szerencsére), de most amúgy is szétkaptam. Akkor már nyilván megcsinálom a csapágycseréket is (már ha nem ördöngös és meg tudom egyedül).

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55245 Dátum: 2011 Július 06, 09:47:28 »

Ez mit jelent?? csapágycsere túlméretesre?


Azt jelenti, hogy a lendkerék alatti csapágyad megmozdult a blokkban és jobb minél előbb felújítani, mert csak rosszabb lesz és mást is tönkretesz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55244 Dátum: 2011 Július 06, 09:46:33 »

Szevwasztok!
Nincs valakinek véletlenül egy elektromos kapcsolási rajza a motortérhez?
Lehúzogattam a mazzagokat és nem akarom, hogy elfüstöljenek.
Pl. a vákumdob melletti kondit hová kell kötni? Mihez? És a karbin levőket mihez?
Előre is kösz.

Kondi a trafó 1-es pontjára, a karbi vezetékai a trafó 15-ös (kapcsolt 12V) pontjára.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55243 Dátum: 2011 Július 06, 09:41:39 »

Mar reges regen nem normalis... :-)
Ez mit jelent?? csapágycsere túlméretesre?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 629 630 631 632 633 [634] 635 636 637 638 639 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.