www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 09, 16:40:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921281 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 566 567 568 569 570 [571] 572 573 574 575 576 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13969257 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #57802 Dátum: 2011 Október 22, 18:57:07 »

hogy a fenébe kell a helyére rakni a motorháztető rugót? Régen csináltam és most nem akar sehogyan sem sikerülni. Lehet öregszem... Evil
1.Motortérbe beakasztod a helyére.
2. Rugó egyik felét berakod a helyére (lukba)
3. Egy nagyobb méretű kombinált fogóval megfogod a rugó másik felét és határozott mozdulattal a helyére rakod.
4. Rájössz, hogy a rugót fordítva kellett volna. Vissza az 1. ponthoz.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Október 22, 19:03:53 írta abes »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #57801 Dátum: 2011 Október 22, 18:51:42 »

hogy a fenébe kell a helyére rakni a motorháztető rugót? Régen csináltam és most nem akar sehogyan sem sikerülni. Lehet öregszem... Evil
Hívj fel és elmondom. Grin

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57800 Dátum: 2011 Október 22, 18:50:16 »

challenge accepted!

 Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57799 Dátum: 2011 Október 22, 18:49:59 »

nem lehet Grin

Én vissza tudom rakni, de nekem sem megy azonnal és biztos, hogy nem tudnám leírni mit hova feszítek....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #57798 Dátum: 2011 Október 22, 18:47:11 »

Kíváncsi vagyok ki és hogyan fogja leírni....  Grin Grin Grin Evil Evil Evil
challenge accepted!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #57797 Dátum: 2011 Október 22, 18:44:31 »

Kíváncsi vagyok ki és hogyan fogja leírni....  Grin Grin Grin Evil Evil Evil
nem lehet Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57796 Dátum: 2011 Október 22, 18:42:47 »

hogy a fenébe kell a helyére rakni a motorháztető rugót? Régen csináltam és most nem akar sehogyan sem sikerülni. Lehet öregszem... Evil

Kíváncsi vagyok ki és hogyan fogja leírni....  Grin Grin Grin Evil Evil Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57795 Dátum: 2011 Október 22, 18:41:50 »

hogy a fenébe kell a helyére rakni a motorháztető rugót? Régen csináltam és most nem akar sehogyan sem sikerülni. Lehet öregszem... Evil

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #57794 Dátum: 2011 Október 21, 19:55:28 »

Slavia tapasztalata:
Rövid szösszenetek az etanol-ról - érdekességképpen:

- benzinnel jól elegyedik
- vizet megköti, azzal azeotrópos elegyet képez (max. töménység 96% + 4% víz)
- a benzintartályban lévő levegőből is megköti a vízpárát;
- ha a benzin 10% etanolt tartalmaz, a motorba jutó benzin:levegő keverék 4%-kal lesz benzinben szegényebb, így növelni kell a fő- (pl. 125-ről 130-ra) és az üresjárati fúvókák (pl. 55-ről 60-ra) méretét
- tiszta etanol használata esetén a főfúvóka 185-ös, az üresjárati 80-85-ös, a légkorrekciós pedig kisebb (pl. 80 helyett 60-as) legyen
- nagy a párolgáshője, ezért a motor üzemi hőfoka is alacsonyabb lesz; javasolt a ventillátorba belépő levegő mennyiségét csökkenteni; ellenkező esetben megnő a motor kopása;
- oktánszáma 115-ös
- az előgyújtást növelni kell

elmondanám magyarul is:
- a benzin alapból tartalmaz 5% etanolt, mert hozzá kell keverniük a forgalmazóknak
- nyáron kb 50-50%-ban nyomathatod mindenféle baszakodás nélkül
- télen ez 30-70%, vagy még kisebb arány
- ha ennél durvábbra vágysz, akkor cseréld nagyobbra az összes fúvókádat
- a fogyasztás nagyobb lesz minden esetben, nem fogja anyagilag megérni. ha grínpíszes vagy, akkor ez nem számít, véded a világot (nem a koszos niggerek fogják felzabálni a kukoricát, hanem te autózod el)

javaslom inkább az lpg-t



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #57793 Dátum: 2011 Október 21, 18:52:28 »

Kitárgyaltuk, majd csinálunk erre is egy kivonatot a főoldalra a hasznos olvasnivalókhoz. :-)

Slavia tapasztalata:
Rövid szösszenetek az etanol-ról - érdekességképpen:

- benzinnel jól elegyedik
- vizet megköti, azzal azeotrópos elegyet képez (max. töménység 96% + 4% víz)
- a benzintartályban lévő levegőből is megköti a vízpárát;
- ha a benzin 10% etanolt tartalmaz, a motorba jutó benzin:levegő keverék 4%-kal lesz benzinben szegényebb, így növelni kell a fő- (pl. 125-ről 130-ra) és az üresjárati fúvókák (pl. 55-ről 60-ra) méretét
- tiszta etanol használata esetén a főfúvóka 185-ös, az üresjárati 80-85-ös, a légkorrekciós pedig kisebb (pl. 80 helyett 60-as) legyen
- nagy a párolgáshője, ezért a motor üzemi hőfoka is alacsonyabb lesz; javasolt a ventillátorba belépő levegő mennyiségét csökkenteni; ellenkező esetben megnő a motor kopása;
- oktánszáma 115-ös
- az előgyújtást növelni kell
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #57792 Dátum: 2011 Október 21, 18:22:25 »

Kitárgyaltuk, majd csinálunk erre is egy kivonatot a főoldalra a hasznos olvasnivalókhoz. :-)
Te leszel az a hos, az a bator? :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #57791 Dátum: 2011 Október 21, 18:16:11 »

Kitárgyaltuk, majd csinálunk erre is egy kivonatot a főoldalra a hasznos olvasnivalókhoz. :-)

Köszike, írok neki. 
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #57790 Dátum: 2011 Október 21, 17:41:21 »

Keresd Slaviat.
Köszike, írok neki. 

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #57789 Dátum: 2011 Október 21, 17:38:14 »

Nem tudom, hogy jó helyen járok-e a kérdésemmel, max. fegyelmit kapok, de akkor is megkérdem a szakértő társaimat, hogy mi a tapasztalat a bioetanol üzemanyaggal kapcsolatban? Szabad-e használni bogár, vagy busz motorban, ha igen akkor milyen arányban a normál benzinhez képest? Használhatom-e állandóan, vagy csak mittudomén 2-3 tankolásonként, stb. Továbbá várom a tapasztalatokat ezen üzemanyaggal kapcsolatban (teljesítmény, fogyasztás alakulása, blablabla). 
Keresd Slaviat.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #57788 Dátum: 2011 Október 21, 17:23:03 »

Nem tudom, hogy jó helyen járok-e a kérdésemmel, max. fegyelmit kapok, de akkor is megkérdem a szakértő társaimat, hogy mi a tapasztalat a bioetanol üzemanyaggal kapcsolatban? Szabad-e használni bogár, vagy busz motorban, ha igen akkor milyen arányban a normál benzinhez képest? Használhatom-e állandóan, vagy csak mittudomén 2-3 tankolásonként, stb. Továbbá várom a tapasztalatokat ezen üzemanyaggal kapcsolatban (teljesítmény, fogyasztás alakulása, blablabla). 

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #57787 Dátum: 2011 Október 21, 14:36:32 »



Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57786 Dátum: 2011 Október 21, 14:31:35 »



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57785 Dátum: 2011 Október 21, 14:31:28 »

Én bevallom, hogy skoda (üssetek)harangot tettem fel, mert amit adtak bogárhoz valót azt nem lehetett felszerelni. Méretre pontosan ugyan az. Évek óta hibátlan és sokkal olcsóbb is volt.


Némely bogár alkatrész azontúl, hogy drága, még drámaian rossz minőségű is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #57784 Dátum: 2011 Október 21, 14:28:56 »

Én bevallom, hogy skoda (üssetek)harangot tettem fel, mert amit adtak bogárhoz valót azt nem lehetett felszerelni. Méretre pontosan ugyan az. Évek óta hibátlan és sokkal olcsóbb is volt.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57783 Dátum: 2011 Október 21, 14:15:19 »

Én bevallom, hogy skoda (üssetek)harangot tettem fel, mert amit adtak bogárhoz valót azt nem lehetett felszerelni. Méretre pontosan ugyan az. Évek óta hibátlan és sokkal olcsóbb is volt.

Lehet kapni nem csavarosat is, de nagyon nehéz feltenni. 4-ből egyet mindig elszakítok, ha szerencsém van sikerül rátenni kettőt hibátlanul. És a felrakáshoz ki kell venni a féltenegely csövet.

Sajnos a nem gyárinak elég rossz az anyaga.... hamar megreped, szerelésnél pedig nem olyan rugalmas.

A csavaros könnyen cserélhető. Én oldalra hátra szeretem rakni a csavarokat.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #57782 Dátum: 2011 Október 21, 13:20:30 »


...
A csavaros könnyen cserélhető. Én oldalra hátra szeretem rakni a csavarokat.
Hátrafelé vannak a csavarok nálam is. Volt fenn utángyártott csepegett az olaj, visszacseréltem az eredetire a végénél megint csepeg az olaj.
Mit ronottam el?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57781 Dátum: 2011 Október 21, 13:09:35 »

2 évig tart az új amit most felraksz. Ezért is kérdeztem, hogy miért kellett levenned a régit.
a jobbos már csavaros, de az rendben van. Annyi, hogy a csavarok rozsdásak rajta. Szerintem ez régebb óta fent van, mint 2 év...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57780 Dátum: 2011 Október 21, 13:08:26 »


Lehet kapni nem csavarosat is, de nagyon nehéz feltenni. 4-ből egyet mindig elszakítok, ha szerencsém van sikerül rátenni kettőt hibátlanul. És a felrakáshoz ki kell venni a féltenegely csövet.

Sajnos a nem gyárinak elég rossz az anyaga.... hamar megreped, szerelésnél pedig nem olyan rugalmas.

A csavaros könnyen cserélhető. Én oldalra hátra szeretem rakni a csavarokat.
sejtettem, ezért is nem örültem, amikor megláttam, hogy tele van repedéssel...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57779 Dátum: 2011 Október 21, 12:48:14 »

ok. kösz. Ezen nem voltak csavarok, így kénytelen voltam szétvágni, gondolom, ezt féltengellyel együtt tették fel, vagy legalább is leszedve valamelyik végét...


Lehet kapni nem csavarosat is, de nagyon nehéz feltenni. 4-ből egyet mindig elszakítok, ha szerencsém van sikerül rátenni kettőt hibátlanul. És a felrakáshoz ki kell venni a féltenegely csövet.

Sajnos a nem gyárinak elég rossz az anyaga.... hamar megreped, szerelésnél pedig nem olyan rugalmas.

A csavaros könnyen cserélhető. Én oldalra hátra szeretem rakni a csavarokat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57778 Dátum: 2011 Október 21, 12:15:10 »

ok. kösz. Ezen nem voltak csavarok, így kénytelen voltam szétvágni, gondolom, ezt féltengellyel együtt tették fel, vagy legalább is leszedve valamelyik végét...
2 évig tart az új amit most felraksz. Ezért is kérdeztem, hogy miért kellett levenned a régit.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #57777 Dátum: 2011 Október 21, 12:06:56 »

ok. kösz. Ezen nem voltak csavarok, így kénytelen voltam szétvágni, gondolom, ezt féltengellyel együtt tették fel, vagy legalább is leszedve valamelyik végét...
az a gyári verzió.
és elvileg a legjobb.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57776 Dátum: 2011 Október 21, 12:04:35 »

Az újat úgy tedd fel, hogy felül legyenek a csavarok. Ez soha nem tellik meg olajjal szinültig.
ok. kösz. Ezen nem voltak csavarok, így kénytelen voltam szétvágni, gondolom, ezt féltengellyel együtt tették fel, vagy legalább is leszedve valamelyik végét...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #57775 Dátum: 2011 Október 21, 12:03:42 »

Az újat úgy tedd fel, hogy felül legyenek a csavarok. Ez soha nem tellik meg olajjal szinültig.
egyesek azt mondják, hogy oldalt legyenek a csavarok.
úgy jobban bírja a rugózást.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57774 Dátum: 2011 Október 21, 12:02:45 »

mert szét volt repedezve.
Az újat úgy tedd fel, hogy felül legyenek a csavarok. Ez soha nem tellik meg olajjal szinültig.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57773 Dátum: 2011 Október 21, 12:02:24 »


Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #57772 Dátum: 2011 Október 21, 11:59:52 »

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57771 Dátum: 2011 Október 21, 11:59:30 »

Miért vetted le a gumiharangot?
mert szét volt repedezve.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57770 Dátum: 2011 Október 21, 11:57:34 »

Ha a féltengely gumiharangot leszedtem és olaj folyt ki belőle, az féltengely szimmering csere szükségét vetíti előre? Egyáltalán belül van a féltengely szimmering? Vagy normális, ha kevés olaj kijött a gumiharangba?
Előre is kösz!
Miért vetted le a gumiharangot?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57769 Dátum: 2011 Október 21, 11:57:07 »

Semmi gond, minden jó. Ez így természetes.
és ez használatkor folyamatosan jön ki?? akkor egy idő után kicsi lesz a hely neki, nem?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57768 Dátum: 2011 Október 21, 11:55:47 »

Ha a féltengely gumiharangot leszedtem és olaj folyt ki belőle, az féltengely szimmering csere szükségét vetíti előre? Egyáltalán belül van a féltengely szimmering? Vagy normális, ha kevés olaj kijött a gumiharangba?
Előre is kösz!
Semmi gond, minden jó. Ez így természetes.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57767 Dátum: 2011 Október 21, 11:51:32 »

Ha a féltengely gumiharangot leszedtem és olaj folyt ki belőle, az féltengely szimmering csere szükségét vetíti előre? Egyáltalán belül van a féltengely szimmering? Vagy normális, ha kevés olaj kijött a gumiharangba?
Előre is kösz!
« Utoljára szerkesztve: 2011 Október 21, 11:53:35 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #57766 Dátum: 2011 Október 21, 11:19:57 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57765 Dátum: 2011 Október 21, 11:13:56 »


Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #57764 Dátum: 2011 Október 21, 11:12:29 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #57763 Dátum: 2011 Október 21, 11:08:30 »

Jezusom ... Jezusom ... Jezusom ...
Ez olyan kérdés volt akkor ezek szerint, mint a "nem gurul az autó, mi lehet a baja?" típusú.
Aztán másnap benyögöm, hogy ja, nincs rajta kerék.  Grin
Erre szerintem senki nem gondolt, hogy félig raktad csak össze.  Grin
Mellesleg el tudom képzelni, hogy az "új" padlólemezről hiámyzik a helye és ez viccel meg egyeseket.  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 566 567 568 569 570 [571] 572 573 574 575 576 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.