www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 09, 16:37:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921281 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 565 566 567 568 569 [570] 571 572 573 574 575 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13969182 alkalommal)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57842 Dátum: 2011 Október 24, 15:40:55 »

Ez jo, ehhez mar csak egy hasznalt kompresszor kell, 450 ezer forintert. A megfelelo kompresszor uj ara 2 millional kezdodik.
Ez nem kompresszoros?  Lips Sealed

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #57841 Dátum: 2011 Október 24, 15:25:34 »

most itt találtam egyébként hozzávalót.
http://www.lincos.hu/hu/kompresszor#product_details-479

Ez jo, ehhez mar csak egy hasznalt kompresszor kell, 450 ezer forintert. A megfelelo kompresszor uj ara 2 millional kezdodik.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #57840 Dátum: 2011 Október 24, 15:21:07 »

Házi körülmények között meg lehet csinálni a szemcseszórást? Lehet, elvetemült az ütlet, de arra gondoltam, hogy ha a kompresszorra veszek egy megfelelő szórófejet és rávaló applikátort, akkor elvileg
én is meg tudnám otthon csinálni akár a homokszórást, akár a gyöngyszórást.
Nos? Meg lehet ezt így csinálni?
Mit akarsz szóratni?

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57839 Dátum: 2011 Október 24, 13:59:59 »

kicsit még írtam hozzá
most itt találtam egyébként hozzávalót.
http://www.lincos.hu/hu/kompresszor#product_details-479

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #57838 Dátum: 2011 Október 24, 13:59:39 »

2? Shocked szerintem azzal nem mész konkrétan semmire sajnos.
5 másodperc munka után várhatnál vagy egy( vagy több?) percet hogy újra legyen nyomás..
nekem úgy rémlik ilyen munkához percenként száz literekben kell mérni a csövön kijövő nyomást. (nem hogy a tartályban mennyi van összesen)
a "komoly" kompreszorok sem elegek
nincs értelme
már egy tucat fórumos nyomná, ha reálisan öszehozható lenne Grin
(ki jutott el a célegyenesbe?)
adok címet a X. kerületben, ha kell korrekt homokfúvó(persze csak priviben) Evil
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #57837 Dátum: 2011 Október 24, 13:57:44 »

sejtettem. ha meg veszek egy kompresszort, kb. 20 körül lehet már, meg a szükséges tartozékokat, akkor lehet, belefutok, 30-40-be is, akkor meg már nem biztos, hogy megéri, ha motorblokkot, meg ilyesmiket szeretnék csinálni vele.. meg persze festeni is jó lehet, de kérdés, hogy megéri-e így befektetni.
kicsit még írtam hozzá
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57836 Dátum: 2011 Október 24, 13:56:46 »

2? Shocked szerintem azzal nem mész konkrétan semmire sajnos.
5 másodperc munka után várhatnál vagy egy( vagy több?) percet hogy újra legyen nyomás..
sejtettem. ha meg veszek egy kompresszort, kb. 20 körül lehet már, meg a szükséges tartozékokat, akkor lehet, belefutok, 30-40-be is, akkor meg már nem biztos, hogy megéri, ha motorblokkot, meg ilyesmiket szeretnék csinálni vele.. meg persze festeni is jó lehet, de kérdés, hogy megéri-e így befektetni.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #57835 Dátum: 2011 Október 24, 13:54:07 »

6bart tud, de csak 2 l-es tartálya van. Céges és elvihetném, amikor szükségem van rá.
2? Shocked szerintem azzal nem mész konkrétan semmire sajnos.
5 másodperc munka után várhatnál vagy egy( vagy több?) percet hogy újra legyen nyomás..
nekem úgy rémlik ilyen munkához percenként száz literekben kell mérni a csövön kijövő nagynyomású levegőt. de minimum tízliterekben (és nem azt hogy a tartályban mennyi van összesen)
« Utoljára szerkesztve: 2011 Október 24, 13:57:08 írta Typ117 »
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57834 Dátum: 2011 Október 24, 13:42:50 »

meg, csak kérdés megéri-e.
mekkora a kompresszorod? kis kerékfújóssal ne is kezdj neki. szinte folyamatosan lenne szükséged ehhez nagy nyomású levegőre
6bart tud, de csak 2 l-es tartálya van. Céges és elvihetném, amikor szükségem van rá.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #57833 Dátum: 2011 Október 24, 13:39:15 »

Házi körülmények között meg lehet csinálni a szemcseszórást? Lehet, elvetemült az ütlet, de arra gondoltam, hogy ha a kompresszorra veszek egy megfelelő szórófejet és rávaló applikátort, akkor elvileg
én is meg tudnám otthon csinálni akár a homokszórást, akár a gyöngyszórást.
Nos? Meg lehet ezt így csinálni?
meg, csak kérdés megéri-e.
mekkora a kompresszorod? kis kerékfújóssal ne is kezdj neki. szinte folyamatosan lenne szükséged ehhez nagy nyomású levegőre
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57832 Dátum: 2011 Október 24, 13:36:09 »

Házi körülmények között meg lehet csinálni a szemcseszórást? Lehet, elvetemült az ütlet, de arra gondoltam, hogy ha a kompresszorra veszek egy megfelelő szórófejet és rávaló applikátort, akkor elvileg
én is meg tudnám otthon csinálni akár a homokszórást, akár a gyöngyszórást.
Nos? Meg lehet ezt így csinálni?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #57831 Dátum: 2011 Október 24, 07:54:44 »


Van alkatrészem is és meg is tudom csinálni.
Csak ha a belső tengelyből szakadt ki a menet, akkor valóban nem biztos, hogy érdemes.
Akkor új tengely kell, újra kell hézagolni az egészet és ez sajnos ilyen öreg cuccoknál nagyon kétesélyes és nem azért mert tudatlan a szerelő, hanem mert kopott alkatrész helyére kell másik kopottat betenni.
Te vagy az emberem! Priviben kereslek!
És ha összejön, igen büszke leszek, hogy már két dolog is van a bogaramban, amihez közöd van!
/csontig benyalós, de kiérdemelt szmájli  Wink/

Bácsi Győző
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #57830 Dátum: 2011 Október 23, 22:40:12 »

Kárpitos szaküzletben keress:
a) tűsnemezt azt a kókusz betét alá teszed az élkereten megfelelően rögzítve, és nem hullik ki a kincs, + még a komfort is javul ha kicsit vastagabbat választasz
b) szórható szpré vagy spray vagy sz@r kárpitragasztót, a kókuszt alulról bepermetezed megvárod míg megszárad és örülsz, h profin akarod csinálni előtte szétszereled és leveszed a vázról a kókuszt, ha tekesz akkor csak az ülést célszerű kivenni..

Ma megerőltettem magam. Tényleg nem is volt olyan nagy dolog ...  Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57829 Dátum: 2011 Október 23, 21:02:34 »

A rövidből kijár a nyelestengely.
A hosszabikban szeretném, ha kevésbé lötyögne.


Van alkatrészem is és meg is tudom csinálni.
Csak ha a belső tengelyből szakadt ki a menet, akkor valóban nem biztos, hogy érdemes.
Akkor új tengely kell, újra kell hézagolni az egészet és ez sajnos ilyen öreg cuccoknál nagyon kétesélyes és nem azért mert tudatlan a szerelő, hanem mert kopott alkatrész helyére kell másik kopottat betenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57828 Dátum: 2011 Október 23, 15:35:45 »

A rövidből kijár a nyelestengely.
A hosszabikban szeretném, ha kevésbé lötyögne.
Ezt szét kell szedni, és alkatrész az nem biztos, hogy lesz hozzá, csak Németországban. Hatalma munka a váltó csere! Hamar bele lehet szaladni egy fék generálozásba is közben.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #57827 Dátum: 2011 Október 23, 14:29:17 »

Mesélj, mi a problémád?
A rövidből kijár a nyelestengely.
A hosszabikban szeretném, ha kevésbé lötyögne.

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57826 Dátum: 2011 Október 23, 13:47:28 »

Keresek váltóhoz értő iparost.

Mesélj, mi a problémád?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #57825 Dátum: 2011 Október 23, 13:29:33 »

Légyszives referálj majd, mert búg a 2-es.
Ilyenkor jön az a jó tanács, hogy vegyél egy jó bontottat. Nekem is ebből van elegem.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #57824 Dátum: 2011 Október 23, 13:27:55 »

Ja, jól.
Egyik rossz, másik majd rossz lesz.

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #57823 Dátum: 2011 Október 23, 13:06:19 »

Keresek váltóhoz értő iparost.

Légyszives referálj majd, mert búg a 2-es.
1303LS
« Hozzászólás #57822 Dátum: 2011 Október 23, 13:06:16 »

Keresek váltóhoz értő iparost.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #57821 Dátum: 2011 Október 23, 13:05:07 »

Keresek váltóhoz értő iparost.

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #57820 Dátum: 2011 Október 23, 12:01:32 »

hátsó torzióknak van zsírzópontja? '71-es 1300-as..
felesleges, nem csúszik semmi semmin.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #57819 Dátum: 2011 Október 23, 10:21:18 »

Nincs, még a régebbieknek sincs. Összeszerelésnél kenik be zsirral a torziós rugókat.
köszi

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57818 Dátum: 2011 Október 23, 10:19:14 »

hátsó torzióknak van zsírzópontja? '71-es 1300-as..
Nincs, még a régebbieknek sincs. Összeszerelésnél kenik be zsirral a torziós rugókat.
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #57817 Dátum: 2011 Október 23, 09:54:54 »

hátsó torzióknak van zsírzópontja? '71-es 1300-as..

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #57816 Dátum: 2011 Október 22, 22:52:08 »

annyira nem volt gáz, már rég kész! Cool
ehhh!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57815 Dátum: 2011 Október 22, 22:14:59 »

a jó hír, hogy vetkőznöd nem kell, mert szopni fogsz :-))
annyira nem volt gáz, már rég kész! Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #57814 Dátum: 2011 Október 22, 21:25:37 »

hogy a fenébe kell a helyére rakni a motorháztető rugót? Régen csináltam és most nem akar sehogyan sem sikerülni. Lehet öregszem... Evil
a jó hír, hogy vetkőznöd nem kell, mert szopni fogsz :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #57813 Dátum: 2011 Október 22, 20:04:10 »

En ketfele megoldasrol tudok, az egyik a tati-fele modszer, a masik az enyem.
1. Tati az egyik kezet a seggebe dugja az felkezzel 1 perc alatt a helyere teszi.
2. Elmondom, hogy en hogy szoktam! Az auto hatuljanal allsz, motorteto felnyitva, kezedben a rugo. A rugo teste (a spiral) alljon feled, felfele alljon a rajta levo hurok, mig lefele a ket kis beakasztando kampo. A motortertetot emeld fel (es tartsd a fejeddel :-)), amig a rugon levo hurkot beakasztod a motorterteto mogott levo hasitekkal ellatott lemezbe. Az mar a helyen is van, ugye milyen egyszeru volt ? Most jon a nehezebb resze, en egy vizpumpa fogoval szoktam csinalni, mert hosszu a nyele es jo erosen meg tudom vele fogni a beakasztando kis kampokat. Az elso helyrerakasaval nem szokott gond lenni. Fogom azt, amelyik nehezebben all kezre es azt teszem be eloszor, hogy ennyivel is segitsek magamnak a kesobbiekben. A fogoval megfogom es szepen beakasztom a motorterteto szelehez kozelebb levo lyukba. A motorterteto allasaval lehet jatszani azzal, hogy mennyire kell fesziteni vele szemben a rugot a kampo beakasztasahoz. Ha az egyik kampo a helyen van, most jon a legnehezebb resz, a masodik kampo beakasztasa (harmadik-negyedik alkalommal mar elsore sikerult ez is). Ugyanugy, mint az elobb, megfogni egy fogoval, a tuzfal felol magad fele huzni erosen, mikozben a ket kampot egymas fele is feszited es szepen beakasztod a masodik kampot a masik lyukba. Grin


  Ja! én is az 1 verziót  szokok ...... Grin

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57812 Dátum: 2011 Október 22, 19:56:10 »

Fogó sem kell, ha abban a pozicióban van, hogy nem húz lefelé, de még nem emel felfelé. Magadra csukod a gépháztetőt, és ez a pocició a leg jobb. Pont az ami a rugó beakasztásához kell. Mostanában sokszor csináltam, és nagyon megy nekem.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57811 Dátum: 2011 Október 22, 19:19:13 »

Biztos egyrol beszelunk?! ;-))
igen. ahogy abes írta. először felül akasztottam be, aztán a motortér fedélen az egyik lukba, az már előfeszítette a rugót, a másik lukba meg belement kombinált fogós rásegítéssel.  Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #57810 Dátum: 2011 Október 22, 19:18:06 »

mindkét végét bele kell tenni és akkor a másik fedélre valót
Biztos egyrol beszelunk?! ;-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57809 Dátum: 2011 Október 22, 19:16:46 »

ok, megvan. ez volt a trükk, hogy mindkét végét bele kell tenni és akkor a másik fedélre valót már be lehet tenni kombinált fogóval.
bent van és nem volt fordítva mégsem.  Wink kösz mindenkinek! Kiss

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #57808 Dátum: 2011 Október 22, 19:10:04 »

hogy a fenébe kell a helyére rakni a motorháztető rugót?
En ketfele megoldasrol tudok, az egyik a tati-fele modszer, a masik az enyem.
1. Tati az egyik kezet a seggebe dugja az felkezzel 1 perc alatt a helyere teszi.
2. Elmondom, hogy en hogy szoktam! Az auto hatuljanal allsz, motorteto felnyitva, kezedben a rugo. A rugo teste (a spiral) alljon feled, felfele alljon a rajta levo hurok, mig lefele a ket kis beakasztando kampo. A motortertetot emeld fel (es tartsd a fejeddel :-)), amig a rugon levo hurkot beakasztod a motorterteto mogott levo hasitekkal ellatott lemezbe. Az mar a helyen is van, ugye milyen egyszeru volt ? Most jon a nehezebb resze, en egy vizpumpa fogoval szoktam csinalni, mert hosszu a nyele es jo erosen meg tudom vele fogni a beakasztando kis kampokat. Az elso helyrerakasaval nem szokott gond lenni. Fogom azt, amelyik nehezebben all kezre es azt teszem be eloszor, hogy ennyivel is segitsek magamnak a kesobbiekben. A fogoval megfogom es szepen beakasztom a motorterteto szelehez kozelebb levo lyukba. A motorterteto allasaval lehet jatszani azzal, hogy mennyire kell fesziteni vele szemben a rugot a kampo beakasztasahoz. Ha az egyik kampo a helyen van, most jon a legnehezebb resz, a masodik kampo beakasztasa (harmadik-negyedik alkalommal mar elsore sikerult ez is). Ugyanugy, mint az elobb, megfogni egy fogoval, a tuzfal felol magad fele huzni erosen, mikozben a ket kampot egymas fele is feszited es szepen beakasztod a masodik kampot a masik lyukba. Grin



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #57807 Dátum: 2011 Október 22, 19:04:11 »

Az 1. pont az nem a motortér?
Javítottam. Köszi.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57806 Dátum: 2011 Október 22, 19:04:09 »

Mindent helyére raksz, míg valaki tartja a motorház tetőt. Helyére kényszeríted, és felcsavarod.

már erre is gondoltam, de nonszensz... Evil

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #57805 Dátum: 2011 Október 22, 19:02:56 »

Mindent helyére raksz, míg valaki tartja a motorház tetőt. Helyére kényszeríted, és felcsavarod.

Én vissza tudom rakni, de nekem sem megy azonnal és biztos, hogy nem tudnám leírni mit hova feszítek....
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #57804 Dátum: 2011 Október 22, 19:01:42 »


4. Rájössz, hogy a rugót fordítva kellett volna. Vissza az 1. ponthoz.
Grin Grin

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57803 Dátum: 2011 Október 22, 19:00:50 »

1.Motorháztetőben beakasztod a helyére.
2. Rugó egyik felét berakod a helyére (lukba)
3. Egy nagyobb méretű kombinált fogóval megfogod a rugó másik felét és határozott mozdulattal a helyére rakod.
4. Rájössz, hogy a rugót fordítva kellett volna. Vissza az 1. ponthoz.
Az 1. pont az nem a motortér?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 565 566 567 568 569 [570] 571 572 573 574 575 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.