www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 08, 09:51:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921276 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 547 548 549 550 551 [552] 553 554 555 556 557 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13946594 alkalommal)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58562 Dátum: 2011 December 01, 21:57:47 »

Saru nyomófogóm van ha kell neki. Saru meg nem lehet olyan drága. Amit könnyen lehet cserélni, azt megéri.
köszi szépen, de van fogóm és saruim is. Majd apránként kicserélem, a másik autón már túlvagyok ezen. Aztán meglátjuk. Köszönöm az építő jellegű hozzászólásaitokat!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #58561 Dátum: 2011 December 01, 20:52:42 »

Ma lemértük a CO-t és a HC-t a motoron mert hétfőn vizsgázik megkapja az OT-s rendszámát  Cool, ám sajnos kiderült, hogy a bal oldali hengersornál 1400 körüli a HC, ám a jobb oldalnál 2800. Fordulaton asszem visszaesett. A CO viszont 0,15 körüli. Merre keressem a hibát? A hengerfejeket ősszel gyógyították meg, új szelepvezetőket és szelepeket kapott, és a szelepfészkeket becsiszolták ill egyet cseréltek. A CO csavart ha kitekerem, akkor szagra már nagyon benzinsazagú.  Undecided Pöccre indul egyébként.
Ja és megfagytam benne.  Cry 40 km után langyos levegő jött csak és a motor is csak kézmeleg volt. Ezügyben valami tanács?

Előre is köszi.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #58560 Dátum: 2011 December 01, 19:27:50 »

Minden bontás egy rontás. (by Stunt)

minden szerelés szenvedés !  by bugi  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13997


30-347-1939

« Hozzászólás #58559 Dátum: 2011 December 01, 19:02:14 »

Ne foglakozz vele, az itt-ott kontakthibás kötések miatt van.
Nagy terhelésnél (lámpa fel) sok így csinálja. Vagy köss újra minden csúszósarut és kontaktspray neki.
Saru nyomófogóm van ha kell neki. Saru meg nem lehet olyan drága. Amit könnyen lehet cserélni, azt megéri.

1303LS
« Hozzászólás #58558 Dátum: 2011 December 01, 18:45:04 »

testhiba is lehet az órában a visszajelzőnél, mikor a töltésjelzőn keresztül testel.
pl.
Például.
1303LS
« Hozzászólás #58557 Dátum: 2011 December 01, 18:43:18 »

azért is érdekes, mert közben meg nem merül az aksi, pöccre indul. Cool
Ne foglakozz vele, az itt-ott kontakthibás kötések miatt van.
Nagy terhelésnél (lámpa fel) sok így csinálja. Vagy köss újra minden csúszósarut és kontaktspray neki.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #58556 Dátum: 2011 December 01, 18:29:56 »

az enyém is, de engem zavar (még)  Wink

Már régóta csinálja.
Egyszer kérdeztem itt régen de nem ugrott rá senki.
Mivel a kocsi megy, nappal meg nem látszik.
Grin

 Evil

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #58555 Dátum: 2011 December 01, 16:36:52 »

a generátor fesszabot csak cseréljük, állítani nem lehet, ugye?
Belso fesz.szabot csereljuk. Kb 3 hete vettem vadi ujat, boltban, 5200 penz volt.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58554 Dátum: 2011 December 01, 16:31:36 »

Engem is zavarna. Főleg, mert bár lehet egyszerű a hiba most, de elfedhet egy súlyosabbat, majd.

a generátor fesszabot csak cseréljük, állítani nem lehet, ugye?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #58553 Dátum: 2011 December 01, 16:03:12 »

Nekem is parazslott, aztan egyszercsak abbahagyta, gondoltam megjavult. Sajnos a toltest is abbahagyta! :-D
Fesz. szabalyzot kellett cserelnem, azota tokeletes.
Itt a megoldás.  Wink Nekem is bedöglött, cseréltem, most jó.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #58552 Dátum: 2011 December 01, 16:01:18 »

az enyém is, de engem zavar (még)  Wink
Engem is zavarna. Főleg, mert bár lehet egyszerű a hiba most, de elfedhet egy súlyosabbat, majd.

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58551 Dátum: 2011 December 01, 15:21:13 »

Ez nem megoldás.
Ezt csinálja.


 Evil
az enyém is, de engem zavar (még)  Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #58550 Dátum: 2011 December 01, 15:20:18 »

ez aztán a megoldás...  Grin Evil és tényleg. és?

Ez nem megoldás.
Ezt csinálja.


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #58549 Dátum: 2011 December 01, 15:18:28 »

valami diódasor probléma is lehet
nekem nyócéve parázslik és nem töltöttem akksit azóta Grin(napihasználat)bogár

viszont a buszban csak akkor parázylik ha megy az állófűtés a világítás és bekapcsolom a ködlámpákat

akkor valszeg már többet vesznek fel a fogyasztók mint amit a generátor termelni tud,a külömbséget az akkumulátorból veszik el
igy egy idő(gondolom órák)mulva lemerítheti Roll Eyes

Nekem szar akksinál és az újnál is csinálja.
Elektromos szerint töltés jó.


 Evil

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58548 Dátum: 2011 December 01, 15:18:23 »

Sőt minél több a fogyasztó akkor erősebb is lesz a parázslás.
Este világításnál ha irány jelzel és fékezel is.


 Evil
ez aztán a megoldás...  Grin Evil és tényleg. és?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #58547 Dátum: 2011 December 01, 15:16:58 »

Enyém is ezt csinálja... ha rájöttél a bibire, akkor megoszthanád velem... Roll Eyes Cool Grin

Sőt minél több a fogyasztó akkor erősebb is lesz a parázslás.
Este világításnál ha irány jelzel és fékezel is.


 Evil

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #58546 Dátum: 2011 December 01, 14:49:36 »

Haladd a bogarad?
Nem. Elvan garazsírozva. Ilyenkor nincs időm rá. Nyáron nem dolgozom.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #58545 Dátum: 2011 December 01, 14:48:18 »

Minden bontás egy rontás. (by Stunt)

konklúzió:
ne nyúlj hozzá!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #58544 Dátum: 2011 December 01, 14:34:55 »

testhiba is lehet az órában a visszajelzőnél, mikor a töltésjelzőn keresztül testel.
pl.

konklúzió:
ne nyúlj hozzá!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #58543 Dátum: 2011 December 01, 14:26:57 »

Ha a töltésvisszajelző lámpa felkapcsolt tompított fényszórónál "parázslik", akkor ha megmérem a generátort, milyen értéket kell mérjek és ha ennél kevesebb, akkor mi lehet a gond?

testhiba is lehet az órában a visszajelzőnél, mikor a töltésjelzőn keresztül testel.
pl.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #58542 Dátum: 2011 December 01, 13:29:27 »

valami diódasor probléma is lehet
nekem nyócéve parázslik és nem töltöttem akksit azóta Grin(napihasználat)bogár
Nekem is parazslott, aztan egyszercsak abbahagyta, gondoltam megjavult. Sajnos a toltest is abbahagyta! :-D
Fesz. szabalyzot kellett cserelnem, azota tokeletes.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #58541 Dátum: 2011 December 01, 13:25:28 »

azért is érdekes, mert közben meg nem merül az aksi, pöccre indul. Cool
valami diódasor probléma is lehet
nekem nyócéve parázslik és nem töltöttem akksit azóta Grin(napihasználat)bogár

viszont a buszban csak akkor parázylik ha megy az állófűtés a világítás és bekapcsolom a ködlámpákat

akkor valszeg már többet vesznek fel a fogyasztók mint amit a generátor termelni tud,a külömbséget az akkumulátorból veszik el
igy egy idő(gondolom órák)mulva lemerítheti Roll Eyes
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #58540 Dátum: 2011 December 01, 12:51:51 »

Ha túl nagy a töltőfeszültség akkor is vissza izzik a kontróllámpa.
a konkrét esetében ez nem valószínű, mert azt írta Forest, akkor parázslik ha felkapcsolja a fényszórót
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #58539 Dátum: 2011 December 01, 12:34:54 »

azért is érdekes, mert közben meg nem merül az aksi, pöccre indul. Cool
Ha túl nagy a töltőfeszültség akkor is vissza izzik a kontróllámpa.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #58538 Dátum: 2011 December 01, 12:34:02 »

azért is érdekes, mert közben meg nem merül az aksi, pöccre indul. Cool

Na ez viszont azért az enyémre nem igaz, mert jó ké-három hét állás után már nyema pöcc-röff.... sőt... Roll Eyes Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58537 Dátum: 2011 December 01, 12:27:36 »

Enyém is ezt csinálja... ha rájöttél a bibire, akkor megoszthanád velem... Roll Eyes Cool Grin
azért is érdekes, mert közben meg nem merül az aksi, pöccre indul. Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #58536 Dátum: 2011 December 01, 12:09:53 »

Ha a töltésvisszajelző lámpa felkapcsolt tompított fényszórónál "parázslik", akkor ha megmérem a generátort, milyen értéket kell mérjek és ha ennél kevesebb, akkor mi lehet a gond?


Enyém is ezt csinálja... ha rájöttél a bibire, akkor megoszthanád velem... Roll Eyes Cool Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #58535 Dátum: 2011 December 01, 11:17:30 »

Ha a töltésvisszajelző lámpa felkapcsolt tompított fényszórónál "parázslik", akkor ha megmérem a generátort, milyen értéket kell mérjek és ha ennél kevesebb, akkor mi lehet a gond?

ha jól emlékszem, olyan 14,2 körülit, de inkább gyanakodnék a fesszabályzóra.

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58534 Dátum: 2011 December 01, 09:57:23 »

Ha a töltésvisszajelző lámpa felkapcsolt tompított fényszórónál "parázslik", akkor ha megmérem a generátort, milyen értéket kell mérjek és ha ennél kevesebb, akkor mi lehet a gond?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #58533 Dátum: 2011 December 01, 09:50:26 »

Arról van szó, ha tudod mit mivel tudsz helyettesíteni egy lerobbanáskor, és szétnézel a környéken, talán több 10 000 forintot takaríthatsz meg az autómentőn. Legfeljebb máskor nem írok semmit mert csak azt nézitek, hogy hol lehet belekötni. Akkor mindenkinek üzenem, hogy ne használjon tungsram égőket, mert nem eredeti. Csak a NARWA jó!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Süni
« Hozzászólás #58532 Dátum: 2011 December 01, 09:16:23 »

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #58531 Dátum: 2011 December 01, 09:15:16 »

Arról van szó, ha tudod mit mivel tudsz helyettesíteni egy lerobbanáskor, és szétnézel a környéken, talán több 10 000 forintot takaríthatsz meg az autómentőn. Legfeljebb máskor nem írok semmit mert csak azt nézitek, hogy hol lehet belekötni. Akkor mindenkinek üzenem, hogy ne használjon tungsram égőket, mert nem eredeti. Csak a NARWA jó!
Leírhatod nyugodtan szerintem.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #58530 Dátum: 2011 December 01, 09:14:58 »


És őszintén szólva, a kis problémák kiküszöbölése után ma is feltenném!

Mi volt az a kis probléma?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58529 Dátum: 2011 December 01, 09:11:39 »

wartburg kuplung, uaz kilincs, lada munkahenger, zsuk elosztó, ......a zastawa karbival mi van?
Arról van szó, ha tudod mit mivel tudsz helyettesíteni egy lerobbanáskor, és szétnézel a környéken, talán több 10 000 forintot takaríthatsz meg az autómentőn. Legfeljebb máskor nem írok semmit mert csak azt nézitek, hogy hol lehet belekötni. Akkor mindenkinek üzenem, hogy ne használjon tungsram égőket, mert nem eredeti. Csak a NARWA jó!
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #58528 Dátum: 2011 December 01, 09:03:04 »

zastawa karbival mi van?
Komolyan?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #58527 Dátum: 2011 December 01, 08:58:38 »

Szoci kit car program Grin Grin Grin
Most a hivatalos Weber lenne benne, ha egyben lenne...
De próbának tökéletes volt, nem kellett kiadni sok pénzt, hogy lássuk, megéri-e?
És őszintén szólva, a kis problémák kiküszöbölése után ma is feltenném!
Lehet, hogy Pöcök még megkapja... Bár az ő kocsijában másról gondolkodunk, valami hagyományos duplakarbis rendszeren, mint a Szepiében van.

Bácsi Győző
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #58526 Dátum: 2011 December 01, 08:21:16 »

Háááát, halkan mondom, a Skoda 120 karbi milliméterre megegyezik a progresszív Weberrel, még bogárhoz illő fúvókákat is lehetett hozzá szerezni.
8 ezer forintért vettem le a polcról, újonnan. Kisebb hibáitól eltekintve rohadt jól vitte a bogit!

Szoci kit car program Grin Grin Grin

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #58525 Dátum: 2011 December 01, 07:59:09 »

wartburg kuplung, uaz kilincs, lada munkahenger, zsuk elosztó, ......a zastawa karbival mi van?
Háááát, halkan mondom, a Skoda 120 karbi milliméterre megegyezik a progresszív Weberrel, még bogárhoz illő fúvókákat is lehetett hozzá szerezni.
8 ezer forintért vettem le a polcról, újonnan. Kisebb hibáitól eltekintve rohadt jól vitte a bogit!

Bácsi Győző
Nem elérhető Ata
Hozzászólások: 114


« Hozzászólás #58524 Dátum: 2011 December 01, 05:33:14 »

Uaz kilincs? 3 db 452-es van  kulcsokkal.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #58523 Dátum: 2011 November 30, 23:52:10 »

Fiatal bogarasoknak mondom, hogy a ZUK elosztófedél jó a 30 LE bogár elosztóra. A Képen egy bogár és egy ZUK fedél látható.
wartburg kuplung, uaz kilincs, lada munkahenger, zsuk elosztó, ......a zastawa karbival mi van?
Oldalak: 1 ... 547 548 549 550 551 [552] 553 554 555 556 557 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.157 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.