www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 16:44:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921271 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 490 491 492 493 494 [495] 496 497 498 499 500 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13917248 alkalommal)
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60842 Dátum: 2012 Március 06, 19:16:45 »

Korai volt az örömöm.....
Másnapra egy jó nagy váltóolaj tócsa lett a kocsi alatt.......ahogy elnézem a féltengelykihajtásnál ereszt, ott ahol a az a hatszögletű domború félgömbszerű lemezszarság fogja oda a féltengelytokokat a váltóhoz. Azalatt gyönygyözik (folyik) az olaj, mégpedig a hátsó részén, és a baloldali. Tuti, hogy amikor kiszakadt a lengőkar, és ugye a féltengő hátra verődött, kiszakítva a teleszkópot, meg belerongyolva a hőcserélőbe, akkor ott megtépte ezt a domború lemezt, és elvált a tömitésnél. Remélem legalábbis, hogy csak az deformálódott. Szóval holnap féltengelycsere tokostól, vonóstól, lemezestől, mert ahogy látom, így járok a legegyszerűbben.

Kérdés: Mik a trükkjei a féltengely kivételnek tokostól, mert, még csak Skodából szedtem ki, ott kijön rögtön a hatszögletű lemez kivétele után, de Bogárba tán van ott még valami, nem jön csak úgy ki, nem?

Elegem van......

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60841 Dátum: 2012 Március 06, 18:15:47 »

Vadi új VW tömitést tettem hátra. 20 éve tartogatom. Viasszal van bevonva a gumi gyárilag. Hibátlanul tartósítja a gumit. Nagyon nehéz letakarítani a gumiról a viaszt.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60840 Dátum: 2012 Március 06, 18:12:17 »

Kincses Andor barátomtól ezeket kaptam tegnap. Majd holnap is megmutatom mert lefestem.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60839 Dátum: 2012 Március 06, 18:08:45 »

Jó stabilan állt az, azok a vasak valami régi villamos/busz széknek a talpai, azok voltak kéznél, az csak bakolni kellett, hogy ugye több lépcsőben tudjak emelni  Cool
Amúgy középen alul egy helyen emeltem alá, azt is az akna egyik pallójáról  Cool

25 éve a parkírozóban cseréltem váltót. Az új alig akart felmenni, és egyedül voltam a feladatra. Így állt a kocsim ahogy neked. Lábbal nyomtam fel a váltót és a kocsi alatt voltam. Közben észrevettem, hogy a kocsit is felemeltem és a bakról eltávolodott, és ha leengedtem volna akkor a bakok mellé teszem, mer elmozdult oldalirányba ahogy nyomtam. Az életösztön nagyon erős, és újra felemeltem, a kocsit a lábaimmal és jó irányba tereltem a kasznit. Nagyon meleg helyzet volt.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #60838 Dátum: 2012 Március 06, 04:33:36 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #60837 Dátum: 2012 Március 05, 22:51:44 »

Na jelentem, becuppant a motor vissza, hőcserélők cserélve, kuplungtárcsa cserélve, első gumibak cserélve, két hátsó lengőkar cserélve, váltón gumiharangok cserélve, hajtóműolajjal feltöltve. Rángatás-reszketés megszűnt, jónak fest a gép. Cool
Holnap tank ki, aztán még pár lógó gömbfej csere, aztán remélem 4-5 évig megint nem kell komolyabban összeolajozni magam vele. Roll Eyes

Szerintem mindenki követ el hülyeséget. Szerintem pár hónap múlva már te is csodálkozni fogsz magadon, hogy ezt így bevállaltad. Grin
Ügyes vagy, és merész. És jó hogy nem történt baleset.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #60836 Dátum: 2012 Március 05, 22:46:04 »

huh baszki ! 14éves koromban ligetbe kertmoziba néztem meg a nyolcadik utast,  utána hazamenni meg aludni az volt  még ilyen kemény  Grin
  Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #60835 Dátum: 2012 Március 05, 22:42:00 »

Jó stabilan állt az, azok a vasak valami régi villamos/busz széknek a talpai, azok voltak kéznél, az csak bakolni kellett, hogy ugye több lépcsőben tudjak emelni  Cool
Amúgy középen alul egy helyen emeltem alá, azt is az akna egyik pallójáról  Cool

huh baszki ! 14éves koromban ligetbe kertmoziba néztem meg a nyolcadik utast,  utána hazamenni meg aludni az volt  még ilyen kemény  Grin

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60834 Dátum: 2012 Március 05, 22:18:28 »

Jó stabilan állt az, azok a vasak valami régi villamos/busz széknek a talpai, azok voltak kéznél, az csak bakolni kellett, hogy ugye több lépcsőben tudjak emelni  Cool
Amúgy középen alul egy helyen emeltem alá, azt is az akna egyik pallójáról  Cool


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #60833 Dátum: 2012 Március 05, 22:15:19 »

huha...ezt mivel emelted meg?
egy -két gépet emeltem már meg életemben, de ez kemény.....
Nem látod?
Vaskeret, palló, palló, metlachi, tégla, féltégla....  Cool

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60832 Dátum: 2012 Március 05, 22:13:39 »

Uhh... A pokoli torony...  Grin

Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #60831 Dátum: 2012 Március 05, 22:12:07 »

Na jelentem, becuppant a motor vissza, hőcserélők cserélve, kuplungtárcsa cserélve, első gumibak cserélve, két hátsó lengőkar cserélve, váltón gumiharangok cserélve, hajtóműolajjal feltöltve. Rángatás-reszketés megszűnt, jónak fest a gép. Cool
Holnap tank ki, aztán még pár lógó gömbfej csere, aztán remélem 4-5 évig megint nem kell komolyabban összeolajozni magam vele. Roll Eyes

bátor embernek tartom magam, de... Grin

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Sompi
« Hozzászólás #60830 Dátum: 2012 Március 05, 22:11:05 »

Na jelentem, becuppant a motor vissza, hőcserélők cserélve, kuplungtárcsa cserélve, első gumibak cserélve, két hátsó lengőkar cserélve, váltón gumiharangok cserélve, hajtóműolajjal feltöltve. Rángatás-reszketés megszűnt, jónak fest a gép. Cool
Holnap tank ki, aztán még pár lógó gömbfej csere, aztán remélem 4-5 évig megint nem kell komolyabban összeolajozni magam vele. Roll Eyes


....  Grin   ilyenet még nem láttam!!  Shocked Shocked
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #60829 Dátum: 2012 Március 05, 22:06:21 »

Na jelentem, becuppant a motor vissza, hőcserélők cserélve, kuplungtárcsa cserélve, első gumibak cserélve, két hátsó lengőkar cserélve, váltón gumiharangok cserélve, hajtóműolajjal feltöltve. Rángatás-reszketés megszűnt, jónak fest a gép. Cool
Holnap tank ki, aztán még pár lógó gömbfej csere, aztán remélem 4-5 évig megint nem kell komolyabban összeolajozni magam vele. Roll Eyes

huha...ezt mivel emelted meg?
egy -két gépet emeltem már meg életemben, de ez kemény.....

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60828 Dátum: 2012 Március 05, 22:05:57 »

Uhh... A pokoli torony...  Grin

ez a bakolás elég meredek, nincs róla több kép?

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #60827 Dátum: 2012 Március 05, 22:04:36 »

Na jelentem, becuppant a motor vissza, hőcserélők cserélve, kuplungtárcsa cserélve, első gumibak cserélve, két hátsó lengőkar cserélve, váltón gumiharangok cserélve, hajtóműolajjal feltöltve. Rángatás-reszketés megszűnt, jónak fest a gép. Cool
Holnap tank ki, aztán még pár lógó gömbfej csere, aztán remélem 4-5 évig megint nem kell komolyabban összeolajozni magam vele. Roll Eyes

ez a bakolás elég meredek, nincs róla több kép?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #60826 Dátum: 2012 Március 05, 22:03:44 »

Na jelentem, becuppant a motor vissza, hőcserélők cserélve, kuplungtárcsa cserélve, első gumibak cserélve, két hátsó lengőkar cserélve, váltón gumiharangok cserélve, hajtóműolajjal feltöltve. Rángatás-reszketés megszűnt, jónak fest a gép. Cool
Holnap tank ki, aztán még pár lógó gömbfej csere, aztán remélem 4-5 évig megint nem kell komolyabban összeolajozni magam vele. Roll Eyes

te jó atyaúrísten hányan haltak meg Jezusom ...

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60825 Dátum: 2012 Március 05, 22:02:07 »

Na jelentem, becuppant a motor vissza, hőcserélők cserélve, kuplungtárcsa cserélve, első gumibak cserélve, két hátsó lengőkar cserélve, váltón gumiharangok cserélve, hajtóműolajjal feltöltve. Rángatás-reszketés megszűnt, jónak fest a gép. Cool
Holnap tank ki, aztán még pár lógó gömbfej csere, aztán remélem 4-5 évig megint nem kell komolyabban összeolajozni magam vele. Roll Eyes


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #60824 Dátum: 2012 Március 05, 20:58:41 »

Világításkapcsolóból is volt többféle!

Nekem a Narancson már az újfajta volt,ami tekerésre szabályozza a fényerőt a km órában.Tönkrement.Volt pár db tartalékban,szintén fényerőszabályzós,de a lábak különböztek,vagy az azonos számozású lábak,nem azonos,hanem eltérő helyen voltak.

Szerintem az lenne a legjobb,ha Bincinek valaki konkrétan leírná,hogy melyik számra,melyik szín van kötve.

Én leírtam.

Ha fényerő szabályzós, akkor van egy 58a, ahova megy a műszer világítás.
30- Piros (+)
58- Szürke (helyzetjelzők)
56- Fehér/fekete spirállal (fényszórók)



Csak neki kék van az a bibi. Meg kéne néznie, hogy a kék az oda való-e, vagy mit csinál, ahogy írtam.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 05, 21:01:27 írta Zoli »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #60823 Dátum: 2012 Március 05, 20:45:33 »

Nekem a Narancson már az újfajta volt,ami tekerésre szabályozza a fényerőt a km órában.
Qzma 63-asában is fényerőszabályzós van. nem olyan való bele?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #60822 Dátum: 2012 Március 05, 20:42:26 »

Világításkapcsolóból is volt többféle!

Nekem a Narancson már az újfajta volt,ami tekerésre szabályozza a fényerőt a km órában.Tönkrement.Volt pár db tartalékban,szintén fényerőszabályzós,de a lábak különböztek,vagy az azonos számozású lábak,nem azonos,hanem eltérő helyen voltak.

Szerintem az lenne a legjobb,ha Bincinek valaki konkrétan leírná,hogy melyik számra,melyik szín van kötve.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #60821 Dátum: 2012 Március 05, 20:17:24 »

Tehát akkor jól van összedugva az enyém? (A kéket azóta az elsőre dugtam, mert a hátsó a Sompién is üres - a bennem mélyen elveszett elektromos szakember logikája volt mindez.) Mérni nem tudok, de akkor ezek szerint a kapcsolóval van gond? Azt lehet javítani, vagy csere?
Azért írtam a számokat, hogy nézd meg. Így a helyét nem tudom.
Nagyon egyszerű. húzd le a vezetékeket. Érintsd össze a pirosat az egyikkel. Mi történik? Majd a másikkal. Mi történik? Zárlatot nem csinálsz így.
Ha így jó, akkor a kapcsoló körül lesz a bibi, vagy rossz helyre van dugva. A Sompié 1-gyel modernebb, arra ne hagyatkozz.
Vagy egy izzóval csináld ezt:
http://www.youtube.com/watch?v=Z049FeJCSiQ
az egyik végét testre, a másikkal teszteled a kivezetéseket.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 05, 20:26:50 írta Zoli »

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #60820 Dátum: 2012 Március 05, 13:27:41 »

A piroson megy a delej, ha kihúzod a kapcsolót 1x, az összeköti a piros "30" pontot az "58" helyzetjelző pontokkal, onnan kell mennie a biztitáblára (szürke), ahol kétfelé oszlik és megy a helyzetjelzőkhöz. Ha kétszer húzod ki, akkor hozzáköti az "56"-os pontot, ami elvileg fehér, fekete spirállal, mint a Sompién. az megy a fényváltó relére. Ha nem megy, vedd ki a kapcsolót és mérd ki!

Tehát akkor jól van összedugva az enyém? (A kéket azóta az elsőre dugtam, mert a hátsó a Sompién is üres - a bennem mélyen elveszett elektromos szakember logikája volt mindez.) Mérni nem tudok, de akkor ezek szerint a kapcsolóval van gond? Azt lehet javítani, vagy csere?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #60819 Dátum: 2012 Március 05, 13:19:47 »

monnyuk a enyémről 2 piros távozik.. lehet hogy ott van a kutya elesve???
Az azért van, mert az egyik a gyújtás kapcsolóról jön, hogy ha leveszed a gyújtást, elmegy a fényszóró.

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #60818 Dátum: 2012 Március 05, 13:15:38 »


őőő asszem igen mert a '66-oson a kesztyűtartó mellett van az ablaktörlő kapcs. a '68-asomon pedig a kormány oldalán volt.

Igen, cserélődött.
monnyuk a enyémről 2 piros távozik.. lehet hogy ott van a kutya elesve???

Lehet, de nekem ennyi volt akkor is, amikor be lett kötve, és akkor működött. Ez nem a 6V-12V, vagy valami felszereltségi különbség miatt lehet? Ha itt nincs, akkor hol máshol keressem a hibát?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #60817 Dátum: 2012 Március 05, 13:14:57 »


<beszúrt kép törölve>
Hasonló az enyémnek is a kapcsolója, de ahogy a képen is látható, három kábel csatlakozik (így összedugva van fényszóró, de nincs helyzetjelző). Nem értem miért, de tudom, hogy valamikor működött, most nem. Ja, a féklámpám is jó és a biztosítékok is.
A piroson megy a delej, ha kihúzod a kapcsolót 1x, az összeköti a piros "30" pontot az "58" helyzetjelző pontokkal, onnan kell mennie a biztitáblára (szürke), ahol kétfelé oszlik és megy a helyzetjelzőkhöz. Ha kétszer húzod ki, akkor hozzáköti az "56"-os pontot, ami elvileg fehér, fekete spirállal, mint a Sompién. az megy a fényváltó relére. Ha nem megy, vedd ki a kapcsolót és mérd ki!

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #60816 Dátum: 2012 Március 05, 13:14:13 »


őőő asszem igen mert a '66-oson a kesztyűtartó mellett van az ablaktörlő kapcs. a '68-asomon pedig a kormány oldalán volt.
OK, nalam is a kormany mellett van az ablaktorlo, mindegyik 72 utani volt... Koszi!


Buzi, aki fékez! :-)))
Sompi
« Hozzászólás #60815 Dátum: 2012 Március 05, 13:12:10 »

Melyik oldalon kell lennie az ablaktorlo es fenyszoro kapcsoloknak ? Cserelodott a helyuk az evek soran ?


őőő asszem igen mert a '66-oson a kesztyűtartó mellett van az ablaktörlő kapcs. a '68-asomon pedig a kormány oldalán volt.

eggen itt látszik is!:
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 05, 13:15:35 írta Sompi »
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #60814 Dátum: 2012 Március 05, 13:07:20 »

a '66-oson ilyen:
Melyik oldalon kell lennie az ablaktorlo es fenyszoro kapcsoloknak ? Cserelodott a helyuk az evek soran ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Sompi
« Hozzászólás #60813 Dátum: 2012 Március 05, 13:05:10 »


<beszúrt kép törölve>
Hasonló az enyémnek is a kapcsolója, de ahogy a képen is látható, három kábel csatlakozik (így összedugva van fényszóró, de nincs helyzetjelző). Nem értem miért, de tudom, hogy valamikor működött, most nem. Ja, a féklámpám is jó és a biztosítékok is.
monnyuk a enyémről 2 piros távozik.. lehet hogy ott van a kutya elesve???
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #60812 Dátum: 2012 Március 05, 12:56:11 »

asszem ezzel nem sokat segítek  Undecided
a '66-oson ilyen:
<beszúrt kép törölve>



Hasonló az enyémnek is a kapcsolója, de ahogy a képen is látható, három kábel csatlakozik (így összedugva van fényszóró, de nincs helyzetjelző). Nem értem miért, de tudom, hogy valamikor működött, most nem. Ja, a féklámpám is jó és a biztosítékok is.

Sompi
« Hozzászólás #60811 Dátum: 2012 Március 05, 12:39:02 »

A fényszóró kapcsolómon 5 saru van, de csak 3 kábel megy oda, egy piros, egy szürke és egy kék (elvileg ezek a gyári színek). Melyik kábel melyik sarura való? Tud valaki segíteni?
Előre is köszönöm!

asszem ezzel nem sokat segítek  Undecided
a '66-oson ilyen:
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #60810 Dátum: 2012 Március 05, 12:26:42 »

Nem működik a helyzetjelzőm, ezáltal a hátsó lámpa, a rendszám- és a műszerfalvilágítás sem.
A fényszóró kapcsolómon 5 saru van, de csak 3 kábel megy oda, egy piros, egy szürke és egy kék (elvileg ezek a gyári színek). Ezzel variáltam, volt, hogy égett a helyzetjelző, de a fényszóró nem, volt, hogy fordítva. Melyik kábel melyik sarura való? Tud valaki segíteni?
Előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 05, 12:39:01 írta Binci »

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #60809 Dátum: 2012 Március 05, 11:48:21 »

Sziasztok!

1302-es Bogaramba kellene perforált, lyukacsos fehér tetőkárpit anyag! Nem tudjátok véletlenül, hol lehet ilyen anyagot viszonylag olcsón beszerezni? (Bogaras bolton kívül)

Előre is köszi! Üdvw!
Szevwasz. Ha a lyukacsosat választod, akkor számíthatsz olyan 6.500 Ft/m árra, ellenben a nem lyukacsos kb. 2.500-os árával. A lyukacsos vastagabb is, ami összerakásnál, ablakok behelyezésénél némi gondot jelenthet. A nem lyukacsosak könnyebben kezelhetők, nyúzhatod, húzhatod, feszítheted (persze csak a józan ész határain belül), hogy a végén szép, feszes formájú legyen a tetőkárpitod. Pl. itt is érdeklődhetsz, Duelle Bt. Budapest.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #60808 Dátum: 2012 Március 05, 11:27:53 »

Sziasztok!

1302-es Bogaramba kellene perforált, lyukacsos fehér tetőkárpit anyag! Nem tudjátok véletlenül, hol lehet ilyen anyagot viszonylag olcsón beszerezni? (Bogaras bolton kívül)

Előre is köszi! Üdvw!
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 05, 11:29:50 írta Tomi 1302 »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #60807 Dátum: 2012 Március 04, 21:52:37 »

Igen ebben igazad van és az úgy még szép is szerintem.  A többi nekem valamiért nem jön be.  Undecided
Én hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem tetszik a keskeny futómű.
Majd kiadja az állítható, ha alatta lesz, hogy kell-e keskenyíteni.
Ma nem csináltam sokat, de azt intenzíven. Grin Úgyhogy a tapasztalat húzódik. Roll Eyes

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #60806 Dátum: 2012 Március 04, 21:43:20 »

És az nem lett volna "kókány"? Huh

nem mert segédindex kábele, oda szokás testet kötni ahol van is
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #60805 Dátum: 2012 Március 04, 20:37:50 »

keskenyítésben sem mindenki esik a ló túlfelére: van hogy azért keskenyítenek, hogy a nyomtáv ne szélesedjen... mert pl a tárcsafék meg az ültetőcsonk is szélesít.. meg vannak szélesebb, vagy csak más ET-jű felnik, amit kompenzálni kell, hogy ne kelljen sárvédőt szélesíteni.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #60804 Dátum: 2012 Március 04, 20:32:34 »

keskenyítésben sem mindenki esik a ló túlfelére: van hogy azért keskenyítenek, hogy a nyomtáv ne szélesedjen... mert pl a tárcsafék meg az ültetőcsonk is szélesít.. meg vannak szélesebb, vagy csak más ET-jű felnik, amit kompenzálni kell, hogy ne kelljen sárvédőt szélesíteni.
Igen ebben igazad van és az úgy még szép is szerintem.  A többi nekem valamiért nem jön be.  Undecided
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #60803 Dátum: 2012 Március 04, 20:18:37 »

Szerintem még az ültetés lehet szép, ha nem esünk át a ló túloldalára, de a keskenyítés szerintem nagyon szarul néz ki  Lips Sealed
keskenyítésben sem mindenki esik a ló túlfelére: van hogy azért keskenyítenek, hogy a nyomtáv ne szélesedjen... mert pl a tárcsafék meg az ültetőcsonk is szélesít.. meg vannak szélesebb, vagy csak más ET-jű felnik, amit kompenzálni kell, hogy ne kelljen sárvédőt szélesíteni.
Oldalak: 1 ... 490 491 492 493 494 [495] 496 497 498 499 500 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.163 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.